glosniki zestawy

Znaleziono około 2845 wyników dla: glosniki zestawy
Podstawowa forma zapytania: głośnik zestaw
  • Jakie glosniki, zestawy, stacje do 300-400zl

    Witam. Poszukuję głośników, stacji lub po prostu czegoś takiego. Dobrze jakby to miało wejście USB 2.0. Szukam zestawu do niedużego domu. Fajnie jakby dobrze to grało. Ogólnie mogę wydać na to 400 zł, ale wolałbym ok. 300. No chyba, że dzięki tej stowie będzie wyraźna różnica w sprzęcie :). Dziękuję...

    Jakie Nagłośnienie do Domu marceli1999   08 Lip 2016 20:35 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 864
  • Pomoc w poskladanie zestawu audio BMW e30

    Witam serdecznie, od dwoch dni skladam naglosnienie w BMW e30 i powoli koncza mi sie pomysly na zlozenie tego wszystkiego. Wszystkiego czyli : Radio JVC KS-FX850R (4x40) glosniki : Zestaw Canton Pullman RS-5 z zwrotnicami Wzmacniacz: Magnat Classic 360 Plan jest taki, zeby nie trzeba bylo nic z...

    CarAudio Winciu   08 Maj 2006 11:59 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1896
  • Odseparowany zestaw na przód+wzmacniacz do Punto 2 do 1000zł

    Panowie to może tak: wybrałem kilka wzmacniaczy i głośników w tej cenie i trzeba by się zastanowić co będzie najlepiej grać, jaki sprzęt odrzucić i co z czym zestawić tak aby było git. Poniżej lista z poglądowymi linkami; Wzmacniacze HiFonics NXi4002 2x100/4ohm 2x175/2ohm GRO... ZERO GZTA...

    CarAudio Co kupić? adam_sil   03 Lis 2015 13:18 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 4818
  • Car audio / głośniki. Jaki zestaw kupić do Audi A3?

    Wittam Czy ktos wie jaki zestaw najlepiej kupic do audi A3 3 drzwiowej, przednie glosniki pluys gwizdki i tylne 2 drozne lub 3 !!! Czy ktos cos poleca jakies glosniki? zestaw, cena nie gra roli!!!! pozdrawiam oraz dziekuje

    CarAudio yasiu.brzeg   17 Sty 2005 00:17 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1548
  • Szukam zestawu stereo(kolumny + ampli) do 1000 zł

    Poniżej jest kilka propozycji kolumn, które znalazłem na różnych portalach. Które Waszym zdaniem są najlepsze?

    Jakie Nagłośnienie do Domu kolesb   14 Paź 2013 18:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1845
  • Zestaw do 1500zł, wzmak, przód, sub

    POczytaj forum..... a rad o dsk nie sluchaj bo to bardzo kiepskie glosniki ;)

    CarAudio Co kupić? fishtank   22 Lis 2010 11:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1006
  • Alpine UTE-200BT + Wzmacniacz SONY czy to dobry zestaw?

    Radio już testowałem pod fabrycznymi głośnikami i na prawdę dobry sprzęt w tej cenie. Nie zrozum mnie źle ale nie chcę na audio wydać aż tyle gotówki. Głośniki w tylnych drzwiach są aż tak potrzebne? Ja bym złożył przyzwoity przód i skrzynia basowa z tyłu. Wzmacniacz zasili przód + mostek na...

    CarAudio Co kupić? zrewolweryzowany   22 Lut 2019 01:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 90
  • [Sprzedam] Zestawy głośnikowe podłogowe, podstawkowe, monitory pola bliskiego

    Witam, Na sprzedaż: 1. Seas + Tonsil monitory pola bliskiego Nowe, cena za parę - 1000zł, opis i zdjęcia: 2. JBL Northridge E60 kolor wiśnia, zestawy głośnikowe podłogowe 3-drożne Używane, cena za parę - 1000zł, opis i zdjęcia: 3. Wstęgowe Fountek+Tonsil zestawy głośnikowe...

    Domowe Audio Bazar TNaudio   18 Maj 2016 11:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1278
  • Radio JVC KD-G731 i jakie glosniki do tego?

    Witam od jakiegos czasu jestem posiadaczem autka Mitsubishi Colt CJ0 i teraz moje pytanko ... na poczatek zakupilem sobie radyjko JVC KD-G731 ( wydaje mi sie ze to bardzo dobre radyjka jak za ta cene ) teraz pytanie jakie glosniki wybrac do tego radia ?? w przednich drzwiach w aucie mam otwor...

    CarAudio izotopekMax   21 Paź 2007 14:58 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1583
  • mondeo mk 2 kombi - zestaw trójdrozny odseparowany pod wzmacniacz + monoblok i s

    Witam jak w temacie posiadam mondeo mk2 kombi. Planuje zamontowac audio konkretnie zestaw odseparowany trojdrozny, ktory bedzie grał pod jakims 4 kanalowym wzmacniaczu. Subwoofer mam juz wybrany infinity 1220de + jakis monoblock, lecz nie o to chce zapytac. Tweeterki na slupkach planuje umiescic. Na...

    CarAudio nightrunner   21 Paź 2012 10:13 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1512
  • Zakup yamaha 663 lub 861 + 5.1 glosniki

    Witam wszystkich rozwazam zakup , tzn nie rozwazam a dzisiaj chce kupic :P prosze o pomoc w wyborze amplitunera : yamaha 663 lub yamaha 861 narazie bedzie podlaczony do glosnikow od mocnego zestawu logitecha (z560) satelitki po 60 W rms poniewaz zestaw sie popsul nie odpala nic prawdopodobnie...

    Estrada Co Kupić toxdeath   27 Paź 2008 12:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2741
  • Jakie glosniki na tylnie satelity

    Rozumiem ze chcesz takie dwie satelitki zeby dzwiek otaczal pokuj ? :) jesli bass juz masz to w tych satelitkach co chcesz je zrobic nie bedziesz go potrzebowal wiec mozesz zastosowac jakies glosniczki szerokopasmowe. Alphard ( w dziale Głosniki/Różne) ma pare takich szerokopasmowych czy uniwersalnych...

    Technika Sceniczna i Studyjna makrel   29 Gru 2003 18:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1189
  • jak podlaczyc dodatkowo 2 glosniki?

    mam glosniki creative inspire p 5800 (5.1) a na allegro jestem w trakcie licytacji 2 satelit z tego zestawu (pewnie koles sprzedaje zestaw na czasci) i mam nadzieje ze jest zdobede i tak wlasnie w razie wygranej chce sie dowiedzec jak podlaczyc te 2 glosniki tak abym mial zestaw 7.1 brakuje mi tylko...

    Komputery Hardware 115750   29 Cze 2005 08:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 594
  • czy dobrym pomyslem jest zbudowanie zestawu na stx...

    zestaw ma byc 5.1. posiadam amplituner yamaha rxv350. pierwsze zalozenia sa takie ze chce zbudowac kolumny glowne na : 2 x GDN-22-120-4-SS 1 x GDM-14-100-8-SS 1x GDWK-11-200-8-AJ Zwrotnica 3D-12-6 kolumny efektowe na: 1x GDN-17-80-8-SS 1x GDWK-11-200-8-AJ glosnik centralny na: 2x GDN-17-80-4-SS 1x...

    Nagłośnienie Domowe Gilotyn@   09 Wrz 2006 08:56 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1291
  • Amplituner Onkyo czy Yamaha jakie glosniki

    Witam wszystkich. Jestem nowy i niezbyt obeznany w temacie. Postanowilem zakupic zestaw audio amplituner + glosniki, ale zanim to zrobie chcialem zapytac specialistow co mam wybrac. Upatrzylem sobie amplituner Onkyo TX-SR806 B ok 3400pln Oraz glosniki : KODA AV-702 v.2 + SW-1000 v.2 ok 1600pln Czy...

    Estrada Co Kupić jazzmad   08 Lis 2009 09:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1965
  • Zestaw do karaoke (Ancient Audio Oslo)

    Jakis czas temu ojciec poprosil mnie o skompletowanie zestawu do karaoke. Aby upewnic sie, ze zestaw bedzie wspolpracowal z monitorami aktywnymi ojca napisalem do obslugi klienta w sklepie, w ktorym handlowana tego typu zestawami. Obsluga kazala mi napisac do producenta, a producent... Producent...

    RTV Co kupić? Anachronis   22 Lis 2015 18:25 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 903
  • jaki wzmacniacz i subwoofer do mojego zestawu??

    Witam, posiadam samochód fiat marea sedan, o car audio interesuje sie od niedawna. Zakupiłem radio clarion DB358RMP moc 4X51W i zestaw głośników powerbass cos takiego: Zamontowałem juz cały zestaw łącznie z wygłuszeniem drzwi i co dziwne nie widze różnicy miedzy fabrycznymi glosnikami a tymi powerbass...

    CarAudio Otas2   24 Cze 2006 13:00 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 2754
  • Zestaw komputerowy 2.1 !rona

    Witam tym razem chcialem wam przedstawić zestaw 2.1 ktorego uzywam przy komputerze. Z gory zaznaczam, że nie jest to zestaw wysokiej klasy ze wzgledu na budżet. Satelitki. Konstrukcja dwudrożna, bass-reflex, zrobiona z wiurówki 15mm skrecone i klejone. Wewnątrz nie ma żadnych usztywnień bo ścianki...

    DIY Akustyka !ron   26 Gru 2007 22:25 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 3455
  • kolumny - jakie glosniki?

    witam Mam zamiar zmodernizowac sprzet grajacy na bazie a co za tym idzie chcialbym zbudowac sobie nowe kolumny i proste pytanie jakie glosniki do tego? dodam ze maja to byc glosniki tanie i w miare grajace, przegladalem forum i wiekszosc wypowiedzi na temat alphardow, boschmanow itd jest negatywna,...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe ADAMM_85   06 Lip 2004 17:52 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 995
  • co sądzicie o takim zestawie do auta.

    Witam wedlug mnie wzmacniacz jest ok ale za to glosniki ktore podales to kompletna lipa po pierwsze glosniki 6x9 nie nadaja sie na zestaw przedni. Tu polecal bym jaki zestaw dwu drozny z komponetow np 16 w drzwi i jakies twetery na slupkach plus zwrotnica pasywna. Natomiast w bagaznik zamiast tego co...

    CarAudio lemos   08 Wrz 2005 00:19 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2046
  • zestaw do wyboru do Seata Toledo

    Witam Wszystkich! Od dłuższego czasu, czytam forum. Jednak moja wiedza pozostawia wiele do życzenia. Więc proszę o rade. Mam seata Toledo z (nieszczęsnym) szczelnym bagażnikiem. Otrzymałem w prezencie wzmacniacz Magnata RX44. Chciałem powierzyć komuś budowę audio w samochodzie. Oto jakie...

    CarAudio crazy_88   12 Kwi 2008 18:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1071
  • Prosze o opinie co zmienic w moim zestawie car-audio

    Witam, moj zestaw wczesniej gral w Peugeocie 206, teraz jest przeniesiony do Celicy VIgen, slucham muzyki hip-hop, trance i dance, moj taki skromniutki zestaw w nim to: radio - SONY CDX-GT420U glosniki przednie - Helix Dark Blue 62.1 skrzynia - Soling cp123 wzmacniacz - CARPOWER HPB-602 Skrzynia...

    CarAudio Co kupić? digit6   14 Maj 2009 09:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1253
  • harman/kardon + glosniki za 6000zl(tylko dla znawcow H/K)

    Witam wszystkich forumowiczow bohaterem bedzieharman/kardon avr 355 albo 260[/size][/color] oraz --Jamo 608 --Jamo c 407 --DALI CONCEPT 6 --Klipsch Synergy F3/C1/B2 No i nastal czas na kupno sprzetu ;/ znowu kaska sie ulotni , ale czego to sie nie robi dla przyjemosci :) co do...

    Jakie Nagłośnienie do Domu siciuwyspaPL   22 Gru 2009 23:01 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1649
  • Jakie glosniki ? DLS,DEGO,RAINBOW,HERTz,JBL

    Witam, jestem nowym uzytkownikiem wiec prosilbym o wyrozumiałosc i za popelnione bledy z gory przepraszam. W temecie CAR AUDIO jestem dosyc zielony:P Prosilbym was o porade odnosnie doboru zestawu. Interesuja mnie glosniki na przod (165mm,ok 100W RMS,cena do 650zl)najelpiej z firm : DLS,DEGO,RAINBOW,HERTz,JBL...

    CarAudio łuki88   16 Lut 2010 04:14 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 4257
  • Onkyo tx sr307 glosniki B

    Witam, mam problem z amplitunerem Onkyo Tx RS307, po podpieciu glosnikow B (wszystko jak nalezy) strasznie cicho graja, przynajmniej polowe ciszej niz glosniki A. Myslalem, ze to wina glosnikow-kupilem zwykle glosniki samochodowe, poniewaz ma tobyc zestaw montowany w lazience, ale gdy podpialem glosniki...

    Nagłośnienie Domowe Karq83   21 Wrz 2015 08:49 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 768
  • Projekt subwoofera do zestawu STX F160 - wybór głośnika i typu obudowy

    Załozenia sa w uproszczeniu takie jak napisalem, natomiast konstrukcja polega na, niejako, polaczeniu dwoch glosnikow w jeden. Mozna to wykonac na kilka sposobow Teoretycznie najprostszym jest montowanie dwoch glosnikow membranami do siebie <> , minus to niezbyt estetyczny jak dla niektorych...

    Technika Sceniczna i Studyjna renegatt   05 Sie 2007 20:08 Odpowiedzi: 20    Wyświetleń: 3327
  • laptop + zew karta muzyczna + glosniki 5.1

    zakupilem laptopa DELL studio1737 posiadajacego zintegrowana karte muzyczna. jak wiadomo nie kazdego taki rodzaj kart zadowala i wlasnie naleze do takiego rodzaju osob. Na forach szukalem roznych opcji polaczenia zestawow w taki sposob aby to gralo naprawde zadowalajaco.Ale wszystkiego jest tyle ze...

    Komputery Co kupić? marcinm3power   10 Lip 2010 09:03 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1305
  • ktore glosniki wybrac do/ ok 150PLN

    witam, który zestaw według was byłby najlepszy: głownie chodzi mi o oglądanie filmów i muzykę..(zestaw 2.1) Regulamin p.3.1.13. Proszę poprawić niechlujną pisownię!

    Jakie Nagłośnienie do Domu Movalis   19 Lut 2012 22:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1744
  • Budowa zestawu głośnikowego

    Zestaw o ktorym wspominalem byl robiony na zamowienie w jednej z polskich firm pomine nazwe podobno szacowna - glosniki - beym. Satelita 12-stka plus horn i sub 18. Moze byla to wina zwrotnicy ale wokal byl bardzo scisniety -splaszczony - dopiero jak dalem do tego jeszcze 15- stki to bylo slychac zauwzalna...

    Technika Sceniczna i Studyjna wipak1   16 Cze 2006 10:59 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1402
  • Zestaw DLS - pytanie o dobór elementów

    Witam, Posiadam zestaw audio firmy DLS i mam wątpliwosci czy dobrze to dobralem: radio alpine 9886r + Procesor IMPRINT PXA-H100 zestaw na przód DLS MS6A który bedzie podpiety pod DLS A3 subwoofer DLS Iridium 15 w skrzyni MDF 22cm 55L BR podpiety pod DLS A6 Wszystko bedzie gralo w audi a6 kombi. No...

    CarAudio Cygusek   07 Sie 2009 15:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1113
  • Zestaw stereo do 4000 zl pionner onkyo inny ?

    Szukam w niewielkim budzecie do 4000 zl wspolczesnego nowego zestawu stereo ampli plus glosniki plus opcjonalnie cd. Powierzchnia do grania okolo 25 m2. Glosniki tylko podstawkowe najlepiej bas reflex z przodu lub z dołu.:-).Producent właściwie dowolny chociaż do amplitunera wykluczam yamahę. Nie jestem...

    RTV Co kupić? lajkonik_2005   01 Lut 2018 18:25 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 198
  • Dwa zestawy głośników pod jednym laptopem

    Witam. Wkoncu mam caly sprzet o ktorym pisalem w domu. Podlaczylem wszystko i dziala,jak na glosniki komputerowe efekt jest naprawde dobry , duza glosnosc i basu tez nie brakuje. Karta SB w porownaniu do integry z laptopa to niebo a ziemia . Podlaczylem kabel RCA pod wyjscie z karty SB, Dalej...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe Msigo72   19 Wrz 2018 10:32 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 168
  • mini zestaw glosnikowy 5.1

    Witam chcialbym zaprojektowac male kolumienki do wzmacniacza 5.1 uzywanego do ogladania filmow na kompie. Chcialbym zeby graly lepiej jak typowe pchelki w plastiku :).Planuje zrobic obudowy z plyty wiorowej i chcialbym zastosowac glosniki w rozsadnej cenie. Jakie glosniki polecilibyscie zakupic i na...

    Nagłośnienie Domowe michas   13 Mar 2006 11:57 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1208
  • glosniki niskotonowe gdn25/60

    witam mam pytanie bo zamierzam odkurzyć stary zestaw nagłośnieniowy ojca i podlaczyc go do kompa w sklad wchodzi unitra at9100 i glosniki altusa ale jest jeden maly problem tzn. glosniki basowa w tych kolumnach poprostu chyba przekatowalem a moja mama dokonczyla dzieła zniszczenia kiedys stwierdzila...

    Nagłośnienie Domowe Caleb_   09 Lis 2006 08:37 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1160
  • Pioneer VSX808RDS + glosniki Yamaha 6Ohm

    Witam, Wiem, ze watek ten byl poruszany kilka razy, ale chcialbym sie Was zapytac jaki sposob podlaczenia tego sprzetu bedzie najlepszy - otoz dostalem w/w wzmacniacz i komplet glosnikow Yamaha 5.1, problem w tym ze amplituner jest 8-16 Ohm a kolumny 6 Ohm... posiadam rowniez 2 kolumny 8 Ohm, 1.opcja...

    Audio Serwis mayekk   17 Lut 2007 23:56 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 947
  • Czy zestaw radio + wzmacniacz musi być z tej samej firmy ?

    Witam mam pytanie właśnie tego typu bo chce zakupić Radio SONY CDX-GT310 A wzmacniacz: SONY XM-SD14X BLAUPUNKT GTA4 Proszę o pomoc. Głośniki z przodu: MacAudio 70W Głośniki posiadam takie z tyłu: 2 GLOSNIKI WYSOKOTONOWE CANTON PULLMAN T-25 2 GLOSNIKI SREDNIOTONOWE CANTON PULLMAN...

    CarAudio roman87   07 Kwi 2007 19:23 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1490
  • jakie glosniki i jaki wzmacniacz?

    mysle panowie ze zrobie to tak: do wzmacniacza pulsar 4xl podlacze pod przod wzmaka zestaw przedni slabsze glosniki powerbass S-6C,pod tylny zestaw mocniejszy powerbass ES-6C, a do wzmaka magnat RX22 na mostku podlacze suba.co o tym myslicie prosze o opinie albo inna metode polaczenia.wszystkim za odpowiedzi...

    CarAudio marcino1234   06 Sie 2007 09:34 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1395
  • zestaw car audio do toyota celica T20 95r

    siemka no a wiec hmm kupilem radyjko po promocyjnej cenie LG LAC5710R tanio kupilem takze mysle ze warto bylo i teraz mam dylemat bo raczej sie nie znam na car audio i mam pytanie jakie glosniki wstawic do celicy 95r na przod a jakie na tyl chodzi mi o rozmiar bo nie wiem czy 200mm jest przod a tyl 165mm...

    CarAudio Co kupić? Pr0z0r   13 Paź 2007 23:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1562
  • wzmacniacz unitra + subwoofer + 2x glosniki

    Witam, Posiagam wzmacniacz firmy Unitra. Niestety od zestawu popsuly mi sie dwie kolumny wiec chce je wymienic na nowe i zastanawiam sie jak moge podlaczyc subwoofer do tego zestawu. Jak mozecie to powiedzcie mi tez czy moge kupic kazdy rodzaj kolumn czy mam zwracac uwage na opr albo cos innego? Do...

    Technika Sceniczna i Studyjna Shadowek   10 Wrz 2008 15:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1544
  • Jak to połączyć..? glosniki komputerowe do tunera SAT

    Żle sie zrozumielismy.. sa to glosniki komputerowe taki aktywny zestaw 2+1 Creativa, jest wzmacniacz itd. W chwili obecnej sa podlaczone do komputera JACK'iem na kablu jest dodatkowy "pilot" do regulacji mocy. Taki typowy aktywny zestaw komputerowy... co ciekawe nawet z przenosnego mp3 playera...

    Nagłośnienie Domowe nuvio   21 Cze 2009 11:18 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3902
  • Kolumny samochodowe - jakie glosniki do nich?

    Oryginalnie nie ma miejsca na glosniki w dzwiach, choc ludzie montuja w przerobionych 'kieszeniach dzwiowych'. Niestety takie rozwiazanie u mnie sie nie sprawdzi, bo od czasu do czasu zmieniam swoje Smarty wiec chcialbym rozwiazanie ktore mozna szybko przerzucic z jednego auta do drugiego, stad pomysl...

    CarAudio waflo77   21 Gru 2011 03:52 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1802
  • Dwa zestawy głośników logitech 5.1 do miksera

    Nic wiele zrobisz z tymi glosnikami. Tzn. glosniki na dole bodajze jest to model X530 i u gory X540, nie posiadaja zadnego wejscia AUX IN. To co mozesz jedynie zrobic to do wyjscia z miksera za pomoca przejsciowki chinch - gniazdo jack polaczyc np glosniki frontowe. Bedzie gralo, ale o ile dobrze pamietam...

    Połączenia urządzeń anmedia   21 Sie 2013 14:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 3588
  • Witam Radio+glosniki do Corsa B

    Do corsy b na 100% zamontujesz 165. Jeśli już coś z jbla to może taki zestaw: [url=]jbl cs6c z akcesoriami do montażu w corsie b Lub taki: [url=]pioneer TS-G172Ci plus dystanse Pierwszy zestaw jest w zasadzie plug&play. Nic więcej nie musisz kupować choć nie wiem czy tweeter nie będzie zbyt ostry....

    CarAudio Co kupić? powalla   01 Lut 2014 22:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1236
  • Glosniki JBL ES90 jaki wzmacniacz stereo?

    Witam. Jestem laikiem jezeli chodzi o stereo. Mialem zestaw kina domowego oparty na kolumnach JBL i amplitunerze onkyo tx-nr626. Teraz sprzedalem centralny i tylne glosniki amplituner zostal ale jest naprawde kiepski jezeli chodzi o stereo. Dlatego tez szukam podpowiedzi i wiedzy na temat wzmacniaczy...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pablo1964   28 Kwi 2014 13:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2358
  • asus xonar u7 mk2 - redukcja 7.1 do stereo , dwa glosniki

    Witam, od dwoch tygodni posiadam zewnetrzna karte dwiekowa asus xonar u7 mk2. karta jest podpinana do dwoch laptopow (lenowo ideapad 110, asus f5 ; oba na aktualnym win10 ; orginalne sterowniki asusa). Problem: pomimo podpiecia zestawu glosnikow 5.1 oraz ustawienia w sterownikach zestawu 5.1 plus...

    Software serwis dedalraven   29 Sty 2018 20:19 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 435
  • Glosniki szukam glosnika na 18 - Szukam glosnika

    Właśnie w tym problem ze nie mam nic myślałem kupić glosniki do komputera i ich użyć boi tak muszę kupić Ciężko będzie kupić zestaw do komputera za 250pln i myśleć o nim jako imprezowym. Zestaw do kompa kupisz, i to w sumie niezłej jakości, ale impreza? Hmm... chyba że masz na myśli imprezę z kolegami...

    Audio Serwis cross69   15 Paź 2018 16:32 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 183
  • Pokoj 18m2; i glosniki Jamo

    witam jezeli myslisz o muzyce to te yamaszki odpadaja sam mialem ten zestaw i do filmow wystarczy ale przy muzyce sub nie daje rady za maly glosnik basowy.Jamo to tez zadne cudo kupel kiedys mial i szybko sprzedal ale inny model.moze lepiej pomyslec o tonsilu przegladnij allegro np zestaw duet,twingo...

    Nagłośnienie Domowe dimas   22 Lut 2006 12:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 894
  • [S] Glosniki creative 4.1

    Używany bardzo dobrze grający w 100% sprawny zestaw Creative Cambridge SoundWorks Labs FPS 1600 zawiera cztery głośniki o mocy 6 watów RMS każdy i subwoofer o mocy 17 watów RMS. W zestawie znajdują się wszystkie niezbędne złącza i mały przewodowy potencjometr, bardzo przydatny do włączania i wyłączania...

    Ogłoszenia Elektronika przemek2f   01 Wrz 2006 21:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1916
  • gdzie zregenerowac glosniki tonsil'a od altusow 110?

    Sam je zregeneruj. Poszukaj na allegro zestawu naprawczego do altusów 110, membrana papierowa z zawieszeniem piankowym. Ostatnio robiłem kumplowi altusy 110 właśnie opierając się o ten zestaw. Kumpel jest bardzo zadowolony. Do zestawu dostajesz opis jak wymienić membrany. Za zestaw kumpel płacił 42zł...

    Nagłośnienie Domowe dj magic   31 Sty 2007 14:33 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 992
  • nie wiem jaki zestaw głośnikowy wybrać

    Hejka Przewertowałem różne sklepy djskie i szczerze powiedziawszy mam niezły mętlik w głowię. Jaki zestaw głośnikowy nadawał by się na śluby . Nie jestem fachowcem wręcz amatorem, wybrałem sobie już jeden zestaw ale napiszcie co o tym myślicie. Sale na których gram zazwyczaj max 300m2. wszelkie...

    Nagłośnienie malkazar89   17 Maj 2010 19:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 856
  • Zestaw Kina Domowego do okolo 4000 zl

    Witam tak jak w temacie czy ktos mogl by doradzic jaki zestaw kina domowego kupic mowa tu o dvd + amplituner + glosniki 5.0 glownie myslalem nad dvd i ampli z denona a glosniki yamaha 8900 . Glownie taki zestaw bedzie do sluchania muzyki 75% i do filmow 25%.

    Jakie Nagłośnienie do Domu Pudzianek   15 Gru 2010 15:13 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1680
  • Hertz vs Alpine glosniki na przod

    Na przód przydał by ci się zestaw odseparowany, a nie głośniki współosiowe które grają wysokimi tonami w nogi. Jeśli chodzi o producenta to z dwóch wymienionych wybrał bym Hertze bo za 200zł to można sobie kupić logo Alpine, a nie dobre głośniki tej marki. Jednak poszukaj raczej jakiegoś zestawu odseparowanego,...

    CarAudio Co kupić? kamil907   15 Gru 2012 14:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3993
  • ampli Soundwave 6-8ohm, jakie glosniki do kolumny??

    ale mam opcje podłączenia średnich tonów do suba od tego amplitunera :) Bądz do muzyki wlaczać zestaw A a do ogladania filmów wlaczać zestaw B na Ampli Zestaw A to byly by 2 Zeusy a Zestaw B to Sub + 2 głośniki sredniotonowe :D

    Nagłośnienie wyrokulicy   09 Lut 2013 19:16 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1038
  • glosniki VW - nie wiem jak podlaczyc glosniki

    Witam, sprobuje opisac moj problem,tak dokladnie jak potrafie/nie jestem zbyt mocny w elektronice/.Kupilem niedawno Audi B4/1994/i chce zmienic radio. Radioodbiornik posiadam GelhardGXD 645BT 4X100W /znajomy mi powiedzial,ze to kompletna bzdura/Kupilem tez w E-bay oryginalne glosniki/uzywane/ VW o symbolu...

    Początkujący Naprawy burdan   07 Sie 2014 08:34 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 597
  • Podłączenie zwrotnic 3 drożnych do zestawu gł.

    Wszystko jest tak ;) , albo zle cie zrozumialem. Do wyjscia radyjka podlaczasz wejscie zwrotnicy (do lewego jedna i do prawego jedna). Glosniki podlaczasz do zwrotnicy (ona rozdziela sygnal z radia na odpowiednie glosniki). W zestawie 3 droznym zwrotka powinna miec 3 wyjscia. Na zwrotnicy lub w instrukcji...

    CarAudio chudystg   15 Lis 2005 13:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2139
  • zestaw 2.1

    :) witam chcialem zbudowac swoj wlasny zestaw 2.1 do kompa ;D ale tylko poczęsci :) i małymi kroczkami :) za satelitki posluzą mi narazie 2 glosniki bassreflex ze starej wierzy philips :) jako wzmacniacza do niech uzylem wbudowanego w glosnik komputeroiwy wzmacniacza stereo :) no i narazie na tym mi...

    Technika Sceniczna i Studyjna piterek-23   23 Gru 2005 20:40 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 582
  • Sposób na podłączenie 4 zestawów głośnikowych do wieży

    No będą grały jakimis 6 Watami Po za tym prawdopodobnie jesli to Tonsile to beda grały głośniej mimo większego oporu i mniejszej mocy. po za tym 3omowe głosniki to rzadkość. Pewnie opór jest taki maly ze względu na małe napiecia i oszczędnosć na transformatorze i zasilaczu. Po za tym nie od...

    Technika Sceniczna i Studyjna Tremolo   23 Lut 2006 22:59 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1470
  • Masy dobrze grający zestaw głośników do samochodu

    witam. wiec na poczatek odpusc sobie tylnia polke tylko zajmij sie przodem. dobry zestaw przedni + skrzynka w bagazniku i bedziesz zadowolony. hmmm tanio to dla ciebie ile jest? rozumiem ze glosniki beda pod radio bo nie planujesz wzmacniacza pod glosniki tylko pod suba?

    CarAudio Gilotyn@   23 Kwi 2006 18:27 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 2389
  • Kompletny zestaw car audio do 2500zł

    Witam Kolega zglosil sie do mnie z prosba abym zalozyl post tutaj i zapytal sie Was o kompletny zestaw do samochodu za 2500tys zł. (aktywny subwoofer radio i glosniki do srodka). Bedzie to w peugot 206:) bardzo podoba mu sie taka oto propozycja: Prosiłbym o zaproponowanie dobrego sprzetu jak: -...

    Co kupić Archiwum luk1980   21 Maj 2006 21:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1773
  • Jakie wybrać glosniki wysoko i średnio tonowe?

    witam posiadam obudowy do glosnikow firmy Wharfedale model crystal 30 maja one ok 44l znajdowaly się w nich glosniki sredni-niskotonowy 17cm i wysoko 2,5cm chcialbym zamatowac w niej glosniki wysoko tonowy i srednio bez wiekszych przeróbek pomorzcie dobrac glosniki we wmiare przystepnej cenie ale...

    Nagłośnienie Domowe tony_tr   26 Lip 2006 22:09 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 798
  • Witam, radio Pioneer DEH-2820MP +glosniki 165mm, ale jakie..

    To moj 1 post na forum:D wiec Witam i Pozdrawiam Wszystkich Uzytkownikow:))) Na wstepie dodam, ze jestem zielony w tym temacie wiec prosz o pomoc. Mam nastepujacy problem. Posiadam autko nubira II kombii(w standardzie 2 glosniki tyl + 2 glosniki przod + w slupkach szyby przedniej 2 tweetery(tak to...

    CarAudio wow   28 Paź 2006 14:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1563
  • Jak to jest w koncu z ta impedancja zestawu glosnikowego.

    W pierwszym przypadku masz znamionowa impedancje zestawu 4om. W przypadku gdy podlaczasz w ukladzie bi-amp to masz na dol 4omy a na gore 8om. W drugim przypadku w opisie wkradl sie blad. Ten subbas ma znamionowa impedancje 4omy. Siedza w nim dwa glosniki po 8om polaczone rownolegle. Nie mozna do...

    Technika Sceniczna i Studyjna irek2   11 Paź 2006 21:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1340
  • Glosniki do vw passata - jakie?...

    Moja propozycja to z tego zestawu same wofery (tzn.2x Bass SL 100 ) ,i do tego ( 2x Tweeter NEO 25S, 2x Zwrotnica CR3) powinno sie udać załatwić taki zestaw ,bo to w jednej firmie byłby zakup. Te tweetery (110) z pierwszego zestawu jaki podałem są bardzo kiepskie i ostre,w przeciwieństwie...

    CarAudio powalla   02 Sty 2007 18:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1437
  • Jaki zestaw audio do Seata Ibizy 1994?

    jesli masz juz jakis zestawik z przodu to na tyl lepiej jest wrzucic wlasnie wzmacniacz +subwoofer.. a polke zostawic w spokoju: 1.wzmacniacz 2 subwoofer ten koles ktory wystawia te glosniki robi nawet skrzynke pod nie..zagadaj to wylicza Ci skrzynke i zrobia zna zamowienie..cena takiej skrzyneczki...

    Co kupić Archiwum lukkil   11 Sty 2007 15:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1438
  • Jak poskładać glosniki kina domowego na 2 x Altus 300W

    Witam. Planuje poskładać zestaw głośniczków pięcio kanałowych... Wzmacniacz bylby podlączony do komputera, w skład tego "zestawu" chcialem dać m.in. dwie kolumny Tonsil Altus 300W a 3 inne to małe głośniczki... Caly zestaw będzie w pomieszczeniu o wielkości 30m2 ... Tak się zastanawiam... jak...

    Nagłośnienie Domowe kukix   01 Lut 2007 23:27 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 992
  • jakie glosniki do obudowy ZGZ 20/4-H5

    pewnie sam nazwa obudowy z bardzo nikomu nic nie daje. powiem tak, jest to zestaw glosnikowy unitry o ompedancji 4 omy i mocy 25 wat w srodku byly nastepujace glosniki; tonsil GDN 16/12 12 wat 8 omów 2 sztuki, i jeden wysokotonowy ale co to bylo nie wiem poniewarz wogole zostaly wykrecone i ich nie...

    Nagłośnienie Domowe SzokalML   19 Lut 2007 14:31 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 882
  • Zestaw kina domowego za 1300zl do Yamaha RX-V595a

    Jakie głośniki 5.1 do Yamaha Rx-V595a:DQuestionQuestionQuestion Jest... w posiadaniu amplitunera Yamaha RX-V595a chcialbym kupic do niego jakies dobre glosniki. Fundusze jakie chcę przeznaczyc do ok 1300zl glosniki moga byc rowniez uzywane. Glownie zestaw bedzie podlaczony do komputera, a na kompie slucham...

    Co kupić Archiwum blizniak_one   22 Mar 2007 17:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 683
  • Allegro Allegro zestaw kolumn 5.1

    Jakie głośniki 5.1 do Yamaha Rx-V595a: Jestem w posiadaniu amplitunera Yamaha RX-V595a chcialbym kupic do niego jakies dobre glosniki. Fundusze jakie chcę przeznaczyc do ok 1300zl glosniki moga byc rowniez uzywane. Glownie zestaw bedzie podlaczony do komputera, a na kompie slucham duzo muzyki...

    Co kupić Archiwum blizniak_one   02 Kwi 2007 19:01 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 462
  • problem z końcówką tda xxxx z zestawu "kina domowego&qu

    na dzien dzisiejszy sprawa wygląda tak..... zestaw działa tzn nie buczy nie spala sie nic i nie grzeje ale dzialaja tyko glosniki front surround sub i center nie gra zaywazyłem ze z płytki gdzie wychodzi zasilanie -12, +12, -5 itp ... zasilanie idzie do przedwzmacniacza a tam da sie regulowac sile...

    Audio Serwis zygu666   29 Gru 2007 23:41 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 3665
  • Daewoo Nubira 2 kombi jaki zestaw bez skrzyni ?

    Witam od niedawna zaczelem jezdzic nubira 2 kombi w strasznie mnie dobijaja glosniki orginalne. Ze wzgledu na wykorzystywana przesstrzen bagaznika odpada skrzynia....tzn skrzynie mam ale wyproowadze na nia kable zeby podlaczac ja na wyjazdy nie zwiazane z praca. Skrzynia z glosnikiem infinity ref 1250...

    CarAudio DJSzmer   09 Lut 2008 20:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1578
  • Zestaw głośnikowy do samochodu

    Zapewne samochod ma juz jakas instalcje. A gdzie planujesz zamontowac te głośniki, z przodu w drzwiach ?? Z tego co sie orientuje ( moge sie wszak mylic) to glosniki niskotonowe podpinasz normalnie pod kable a od tego glosnika rownolegle podpinasz tego tweetera. ( jezeli sie myle to niech mnie ktos...

    CarAudio Ache   19 Maj 2008 21:50 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2030
  • Zestaw glosnikow do Citroena C2 - ocencie moje propozycje

    Chcialbym zmienic glosniki w Citroenie C2 - 16,5 cm przod odseparowane + 13 cm tyl. Nowe bede wkladal w miejsce seryjnych. Radio zostaje seryjne, wzmacniacza na razie nie bedzie. Takze dochodze do wniosku ze bog wie ile nie bede ladowal w glosniki, ale chce cos solidnego. Chcialbym sie zmiescic w kwocie...

    CarAudio Grzegorz Siemienowicz   17 Lip 2008 12:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 4438
  • Zestaw car audio ale jaki??

    Witam Od niedawna zaczynam zakladac sobie zestaw car audio w mmoim samochodzie no i z racji tego ze nie mam w tym duzego doswiadczenia mam problemy. jak na razie mam radio pioneer deh3000mp plus glosniki 3-drozne do przodu i zamowione glosniki 3-drozne do tylu wszystkie pioneera i teraz nie wiem...

    CarAudio winecik   26 Lip 2008 20:53 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1140
  • Jaki zestaw przedni do 500zl?

    Witam Moglby mi ktos doradzic jaki kupic zestaw przedni do kwoty w temacie. Muzyka jakiej slucham to techno, hardstyle czasem rap. Glosniki beda graly na razie bez suba, chcialbym zeby gralo z fajna jakoscia i dosc glosno. Chce najpierw kupic glosniki i pozniej pod nie wzmacniacz. Zastanawialem sie...

    CarAudio Co kupić? martinosik   20 Sie 2008 10:14 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 731
  • Jaki zestaw do 2000zl? Głośniki, skrzynia, wzmacniacz.

    Witam chcialbym zamontowac jakis zestaw na przod/tyl, skrzynie do bagaznika + wzmacniacz + kable. Da rade cos skompletowac w tej cenie? Samochod Scoda Octavia II. Przod dwa glosniki + gwizdki,tyl dwa glosniki - chcialbym wymienic bo sa marne:)

    CarAudio Co kupić? firemanWLKP   11 Wrz 2008 20:03 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 974
  • Co uwazacie. Kino domowe vs karta dzwiek i glosniki.Lub ster

    Z doradzaniem jest problem, bo każdy ma inne upodobania i możliwości . Ja kiedyś zmajsrowałem lampowca który do dziś straszy pajęczynami ale pięknie gra, CDka kiedyś też przytargałem z Niemiec / denon DCD 2560/ tunerek sony/ ST s570es/ amplituner onkyo /tx ds474/ dvd sony /dvp s335/ kolumny głośnikowe...

    Estrada Co Kupić pioart   11 Sty 2009 19:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1152
  • VW POLO III hb zestaw przedni, przygotowanie drzwi i otworów

    Witam, mam prosbe o pomoc w sprawie audio w tym polo. Lubie posluchac muzyki podczas jazdy, wiec mam zamiar zalozyc jakies audio. Bez zadnych szalenstw, ale przyzwoite no i zeby nie bylo wioski he he. Niestety jest to wersja jedynie z glosnikami w podszybiu, a planuje zalozyc zestaw przedni, tzn...

    CarAudio clubborys   19 Paź 2009 21:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3719
  • Zestaw odseparowany plus sub , prośba o weryfikacje klocków

    Witam planuje rozbudowe mojego CA w Aucie Fiat Croma 06r, slucham muzyki instrumentalnej , rock, jazz, blues nawet klasycznej, czasem dla odmiany jakies hip hop lub poprostu radia w stylu eska :) wiec tak na przewody nie ebde zalowal dam zasilajace 21mm, glosnikowe 2,0mm no i jakis dobre RCA Dzwi...

    CarAudio vwkam   12 Mar 2010 12:44 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1044
  • jakie tanie glosniki wybrac do amplitunera denon

    Witam... chce sprawic sobie nowy sprzet grajacy do komputera, amplituner denon... jakis uzywany niewiem dokladnie jakiego modelu szukac i do niego jakies glosniki... calosc bedzie podpieta do karty muzycznej X-FI. Chce podkreslic ze nie oczekuje niewiadomo czego od tego zestawu i nie jestem koneserem...

    Jakie Nagłośnienie do Domu bryan92   29 Sie 2010 08:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2036
  • Dibeisi q1001 - spalone glosniki

    Witam wszystkich, Z tej kolumny pozostała mi obudowa - glosniki spalilismy na probie (zespol metalowy). Dibeisi to taka firma, ktora nie podaje parametrow swoich glosnikow, wiec dobor nowych jest utrudniony (nie mowie, ze nie mozliwy) - ale ja juz nie chce ich glosnikow. obudowa wyglada calkiem...

    Głośniki i Zestawy Głośnikowe g1410   02 Gru 2014 22:12 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3536
  • Jakie głośniki niskotonowe do zestawu 3 droznego

    Witam mam problem zamierzam kupic glosniki estradowe niskotonowe do 3 droznych paczek. paczki skladaja sie z 2 kolumn trapezowych, kazda z nich posiada 4x TONSIL wysokotonowy tubowy GDWT 9/100FP 1x horn z driverem Selenium D-220ti Potrzebuje 2 basow niskotonowych do tego zestawu . Zastanawialem...

    Nagłośnienie sajkamil   06 Wrz 2011 16:20 Odpowiedzi: 24    Wyświetleń: 2165
  • DVD KORR hyd 9907dx, - Czy można podlączyc glosniki 5.1 przed DVD do dekodera?

    Witam. Posiadam: -DVD KORR hyd 9907 dx -dekoder cyfrowego polsatu M100 -TV LCD samsung LE32D450 -Głośniki 5.1 Q-line ql698 Tv, dekoder oraz DVD posiadają wyjście SPDIF. Przy TV mam tylko 2x cinch wiec jest to jeden kanal, Brakuje jeszcze4 takich aby podlączyc caly zestaw 5.1 (wiem ze dekoder...

    Połączenia urządzeń anmedia   06 Sty 2013 22:10 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2305
  • Zestaw Edifier R2600 - opinie

    Siema,jestem bardzo blisko kupienia zestawu pod kompa 2.0 Edifier r2600 niestety brak o nim zadnych opini na necie.Glosniki potrzebne sa do sluchania hip-hopu,techno i ogladania filmow,zalezy mi na mocnym i czystym basie i jakosci dzwieku,nie musza miec ogromnej mocy poniewaz zazwyczaj...

    Jakie Nagłośnienie do Domu Macieekk121   11 Paź 2012 18:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1488
  • Jakie glosniki ampli/tuner+wzmacniacz do 700zl?

    Witam przyszła pora na kupno sprzętu mój budżet jest mały ale jako amator od czegoś muszę zacząć.Chciałbym cały zestaw kolumny wzmacniacz i tuner . Sprzęt służył by do domu i małych/średnich imprez rodzinnych lub ze znajomymi. Muzyka typu hous trance electro i podobne klimaty. Proszę o pomoc w skonfigurowaniu...

    Jakie Nagłośnienie do Domu ExTranjer   08 Gru 2012 20:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1251
  • kino domowe lg ht805 dzialaja 2 glosniki

    Witaj. Mam starszy model kina LG ( HT503PH ), ale podejrzewam, że dźwięk na wszystkie głośniki zestawu, można uzyskać podobnie. O ile program nie jest nadawany w 5.1, to po podłączeniu przewodem optycznym do kina źródła sygnału, można dźwięk uzyskać na wszystkich głośnikach zestawu. Na pilocie od kina...

    RTV Użytkowy leszekpo59   10 Lut 2013 10:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1203
  • Creative Inspire GD580 - Czy zestaw moze działać bez tego dekodera i pilota?

    czy zestaw Creative Inspire gd580 można podłączyć do komputera bez dekodera i pilota? Nie ma takiej mozliwosci. Ten "dekoder" to rowniez zintegrowany wzmacniacz. Wyjscie/a z komputera maja zbyt male wzmocnienie by jakikolwiek glosnik bez dodatkowego wzmacniacza zagral. Posiadam zasilacz, ten wielki...

    Połączenia urządzeń zdenek1994   08 Maj 2013 22:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1182
  • Dekoder DD. DTS itp. + 3 zestawy stereo. Jaki efekt?

    Głośniki mają 6 ohm, 60 W muzycznej i 30 W (DIN). Nadadzą się? Wszystko zalezy od wielu czynnikow. Jezeli wzmacaniacz bedzie mial wyjscia 6ohm to jak najbardzie, przy 4 oHm jeszcze jako surroundowe wystarcza (i oczywiscie przy zalozeniu ze nie bedzie wszystko chodzilo na maksimum). Jak wzmacanicz...

    Jakie Nagłośnienie do Domu anmedia   30 Wrz 2013 12:21 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3693
  • Jaki dobrac amplituner + glosniki, multiroom, 12m2 KD oraz 19m2 stereo.

    Witam. Prosze o pomoc w wyborze amplitunera z funkcja multiroom oraz dopasowanie glosnikow. Zamierzam wykorzystac amplituner w dwoch pokojach w mieszkaniu. Wielkosc pokoi: pok.1 to 12m2 oraz pok.2 to okolo 19m2. W pok.1 planuje kino domowe, w pok.2 wolnostojace glosniki stereo. Pryjorytet...

    Jakie Nagłośnienie do Domu AntoniGibon   12 Gru 2013 19:02 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 831
  • Smart tv, ps3, upc - Tv + ps3 + dekoder upc + glosniki 2.1. Jak?

    Witam Forumowiczów Chciałbym prosić o jakąś podpowiedz z podłączeniem małego zestawiku, mianowicie: Samsung Smart Tv UE40ES6100, dekoder Upc media box pace(dcr7111), PlayStation 3 oraz Głośniki logitech z323 (posiadaja wyjscie rca oraz mini jack). Teraz co mi nie wychodzi Chciałem glosniki podlaczyc...

    Połączenia urządzeń grubs   06 Sty 2014 10:42 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1944
  • rehard pa 100l rehard cl230 - poszukuje godnego nastepcy dla tego zestawu

    witam obecnie posiadam zestaw rehard pa 100l + rehard cl 230 poszukuje dla niego godnego nastepcy który: ma wyjscie po 100v instalcje bo taka mam polozona ma conajmniej 5 niezalezych wejsc mikrofonowych niekoniecznie musi obsluzyc mikrofony bezprzewodowe bo to moge podlaczyc osobno ma mozliwosc...

    Nagłośnienie perez14314   08 Gru 2014 19:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 987
  • Zestaw Stereo i amplituner 3-4 tys

    Witam, Chcialbym kupic amlituner + glosniki stereo i w zwiazku z tym prosze o Wasza opinie. Cel: Muzyka 70% filmy 30% Glownie bede sluchal muzyki filmowej, rocka, nieco popu - wszystko glownie z radia oraz Spotify, czasem mp3, rzadko plyty. W sumie chcialbym wydac 3-4 tys PLN. Salon ok 20 m...

    Jakie Nagłośnienie do Domu k52   18 Maj 2015 08:07 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 945
  • Jak przerobic glosniki zasilane napieciem 230V na 24V?

    Witam. Mam zestaw glosnikow z subwoofer'em zasilane napieciem 230~V 50Hz, wewnątrz subwoofer'a na wyjściu transformatora podano informacje 10V 0.5A, a na obudowie są jeszcze informacje moc RMS: 14W i moc PMPO: 600W. Chciałbym zasilać taki zestaw z akumulatora 24V lub 48V, najlepiej nie tracąc mocy,...

    Początkujący Elektronicy kindlar   20 Maj 2015 11:01 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 552
  • - Głośnik lub zestaw głośników na sufit do kuchni?

    Witam! Chciałbym sobie do kuchni kupić głośnik lub parę głośników z możliwością komunikacji przez Bluetooth. Jak to często bywa chciałbym żeby zestaw był możliwie dobry, ale nie przesadnie drogi. Na allegro znalazłem kilka modeli. Czy moglibyście mi doradzić konkretny model? Za pomoc dzięki! [url=]Power...

    Jakie Nagłośnienie do Domu burixon000   22 Mar 2018 21:08 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 282
  • help glosniki do kolumn

    Witam!!! Dostalem od kolegi kolumny 2 drozne. Byloby fajnie jednak to praktycznie tylko obudowa a ja nie wiem jakie glosniki do tych kolumn wlozyc. sa 2 dziurki w jednej wyl glosnik gdn 16/20 20w 8 ohm tonsila ale byl zepsuty . na naklejce na kolumnach pisze Unitra tonsil zestaw glosnikowy ZG8-c/2...

    Technika Sceniczna i Studyjna _Zabson_   23 Mar 2004 21:27 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1340
  • Jak podlaczyc 2 glosniki

    Witam!! Niee... Byly to stare glosniki Unitra odrestaurowane... tzn wymieniona membrana. mialy moc 15 wat i 8ohm. A wzmacniacz na pewno mogl pracowac na 4 i 8ohm... byl to zestaw do montarzu... koncowka mocy 100W na ukladzie TDA7250 i producent podaje ze uklad moze pracowac z obciazeniem 4 i 8...

    Technika Sceniczna i Studyjna sauron9   05 Wrz 2004 22:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1587
  • glosniki ??? + panasonic CQ-C1021NE + berlingo

    witam, Posiadam citroena berlingo + radio panasonic CQ-C1021NE (), chcialbym do tego dokupic glosniki: 1. alpine SXE-1725S () 2. blaupunkt GTx 173 () i wstawic to w drzwi, nic nie bede wyciszal etc, nie potrafie - nie mam czasu na ulepszenia etc, no chyba ze wstawienie kawalka maty bitumicznej...

    CarAudio Bejz   05 Wrz 2005 21:32 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1292
  • Wzmacniacz+glosniki (stary polski wzmak + polskie glosniki)

    Witam, moj pierwszy post na tym forum:) Ostatnimi czasy zastanawiam sie nad kupnem jakiegos wzmacniacza i kolumn, zastanawiam sie nad kupnem czegos polskiego. I tak, ze wzmacniaczy mysle nad: Radmon 5412 lub 5102 Unitra WS 303 Unitra PW-7020 zas z kolumn : unitra HiFi ZG30C114 altus75 altus110 Te...

    Co kupić Archiwum Mazzi   24 Lis 2005 23:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 840
  • Clarion DB358RMP + glosniki HERTZ ESK165

    Clarion DB358RMP + glosniki HERTZ ESK165.No wlasnie.I pytanie Jaki wzmacniacz zakupic do ww zestawu?Glosniki i radio sa zamatowane w Fordzie Mondeo Combi.Gra to lepiej niz myslalem.Mam nadzieje w niedalekiej przyszlosci(2 tyg)dokupic suba ale wczesniej prosze o pomoc odnosnie wzmacniacza. Pozdr.

    CarAudio grzesiek660   01 Gru 2005 15:53 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1346
  • Jakie najlepsze glosniki 5.1?

    Witam Mam u siebie dokladnie ten zestaw. Do sluchania muzyki tez sie nadaje ale pod warunkiem ze ma sie karte dzwiekowa ktora bedzie bardzo dobrze odtwarzac dzwiek 3D oraz glosniki beda dobrze rozstawione. Ja mam dzwiekowke Creativ SB Live! 24bit i dzwiek jest super. Dodatkowo znakomicie za pomoca tego...

    Co kupić Archiwum Kempes   01 Cze 2006 14:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5036
  • Glosniki Medion i amplituner Akira

    Witam! Posiadam glosniki 5.1 Medion 350W i do tego amplituner Akira BK 166 zestaw jest podlaczony do komputera glosniki sa na kablu miedzianym beztlenkowym 0.75 kwadrat i mozna uslyszec wyrazny pisk i szym w glosnikach jest na to jakas rada ? szum jest znacznie glosnijszy w przednich glosnikach bo w...

    Estrada Co Kupić damian00793   08 Kwi 2008 19:25 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1245
  Szukaj w 5mln produktów