REKLAMA
REKLAMA

glosnosc glosnosc

Znaleziono około 4938 wyników dla: glosnosc glosnosc
  • rv-nb70b brak regulacji glosnosci i glosnosci subwoofera

    Witam, trafilo mi sie radio z w/w przypadloscia, wydaje sie ze wszystkie funkcje dzialaja poza ta nieszczesna regulacja glosnosci - nie mam niestety pilota zeby sprawdzic czy z pilota by zadzialalo. Po rozebraniu sprzetu pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to bialy klej na pcb - nie wiem czy to ten mial wlasciwiosci do przewodzenia, ale profilaktycznie...

    Audio Serwis   18 Cze 2023 20:59 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 108
  • Jakie kolumny/glosniki do kolumn??? Mocny bass i glosnosc.

    jakie kolumny/glosniki polecacie do domu takie zeby mocno i glosno graly,okolo 100w by sie przydalo.czy STX to dobry wybor?? bo widze ze ceny maja calkiem nieduze.slucham muzy klubowej wiec glosnosc i bass przede wszystkim :D moga byc jakis tonsile rozwalone to sobie naprawie :D

    Audio Estradowe, Sceniczne, Studyjne   27 Wrz 2005 08:14 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1334
  • telewizor wlacza sie zawsze na maxymalna glosnosc

    Mam taki maly problem z teelewizorem, chodzi dokladnie o to ze jeśli braknie NP światla, albo wyłacze wtyczke z gniazka i wlacze spowrotem ( glowny wlacznik jest oczywiscie wlaczony od TV) to nie dosc ze sie WLACZA a przeciez nie powinen, bo kiedys bylo OK to jeszcze jest podgloszony od razu na MAXA, nie wiem czy to jakas pamiec czy cos siadlo, moze...

    TV Serwis   30 Lip 2003 19:24 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1487
  • REKLAMA
  • CD/mp3 player AIWA XP-Z5 - niby proste... glosnosc

    CD/mp3 player AIWA XP-Z5 problem z glosnoscią. Wzmacniacz sluchawkowy na ukladzie LM4808. Potencjometr (2 kanalowy) 100% dobry - wylutowalem i sprawdzilem Gniazdo luchawkowe 100% dobre, zimnych lutow brak. sygnal w prawidlowej postaci dochodzi do wyjscia line out. Teoretycznie tam podlaczony potencjometr i wzmacniacz sluchawkowy. Regulacja glosnosci...

    Audio Serwis   01 Gru 2004 23:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 956
  • REKLAMA
  • plik audio stereo-jak zwiekszyc glosnosc 1kanalu?

    mam taki problem! zgralem sobie dzwiek audio z kamery, ale balans glosnosci na obu kanalach nie jest taki sam (jeden kanal jest cichy, a drugi glosny) no i musze znormalizowac te kanaly, zeby to jakos wygladalo. jakim programem bede mogl zmienic glosnosc, ale tylko jednego wybranego kanalu? z gory dzieki za help!

    Software serwis   15 Sty 2005 17:22 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 941
  • mala glosnosc w czasie rozmowy nokia 6100

    glosnosc na maxa. pukalem juz w ten glosniczek ale praktycznie bez rezultatu. nieraz tylko slychac przez mikrosekundy tak jakby cos zatrzeszczalo-cos w stylu tego jakby chcial zaskoczyc ale nie mogl

    Smartfony Serwis   11 Lut 2005 09:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1134
  • REKLAMA
  • bardzo mala glosnosc mino ustawienia wszystkiego na full

    witam, ma duzy problem, kupilem nowy komputer, wszystko dziala ok procz glosu, na plycie (GIGABYTE GA-7VASMFS) jest zintegrowana karta muzyczna (Realtek ALC 655), system sam jej nie rozpoznal wiec sciagnalem sterowniki i dziala ale bardzo cicho przy ustawieniach wszystkich opcji na full(probowalem juz wszystkiego, sprawdzalem tez na innych glosnikach...

    Komputery Hardware   15 Lip 2005 11:07 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2132
  • Sony FX29KV30K i Pioneer VSX 415 glosnosc na ampli z TV

    Witam, mam taki problem, otoz podlaczam przez chinch TV do Ampli i zeby cokolwiek slyszec musze ampli krecic praktycznie do max glosnosci, co zle sie konczy gdy przerzuce na inne zrodla ktore graja bardzo glosno. Co z tym fantem poczac? Mozecie cos doradzic?

    TV Serwis   08 Sty 2006 16:04 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1040
  • glosnosc muzyki sama sie podnosi i scisza

    wyczysciloem pilota 2 dzien i niezauwazylem "automatycznej regulacji glosnosci :):)" :D po 3 dniach pilot dziala jak nowy:) dzieki chlopaki

    Software serwis   11 Sie 2006 09:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2941
  • REKLAMA
  • Glosnosc w Siemensie S65, czy da sie zwiekszyc ?

    Poprzednio mialem M55 i wszystko bylo glosno i wyraznie, obecnie uzytkuje S65 i glosnosc na max. ustawieniu jest niezadawalajaca a glosnomowiacego nie bede wlaczal. Czy istnieje mozliwosc wymiany glosniczka na glosniejszy albo dokonanie jakiegos moda ktora zwiekszy glosnosc aparatu ?

    Smartfony Serwis   09 Mar 2007 18:55 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 630
  • JBL CS 12 kontra Magnat Xpress 10 (glosnosc, bas, brzmienie)

    Chcialbym poddac waszej opinii te dwa glosniki. Co lepiej wybrac? Magnat Xpress 10 czy JBL CS 12 ? A moze masz inny lepszy pomysl, do 200-250zl max? Wzmiacniacz 180 w mostku wiec glosnik jaki mnie interesuje to do 150RMS max Chcialbym to umiescic w skrzyni BR, ma to grac glownie przy techno i trance, oczekuje w miare jak za takie pieniadze dobrego basu,...

    CarAudio   09 Wrz 2007 09:29 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4160
  • Glosnosc wzmacniacza tuby basowej?

    Witam, jak w najbardziej efektywny sposob zrealizowac ustawianie glosnosci wzmacniacza tuby basowej? Czy zbudowac dla niej osobny przedwzmacniacz? (jeden mam dla glownego wzmacniacza kolumn w tej samej obudowie) Z gory dzieki za pomoc

    Audio Serwis   11 Gru 2007 18:13 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 654
  • ws 303- jeden kanał cicho charczy bez wzgl. na glosnosc

    Witam. Jestem tu nowy:D mam problem ze wzmacniacze ws-303. jeden kanał po krótkim czasie od włączenia lekko charczy ( a przy tym membrana głośnika basowego wychyla sie i chowie na zmianę) po zamianie płytek sterujących problem pojawił sie na drugiej stronie-stad wiem ze to wina płytki. znajomy polecił mi wymienić BD139 i 140 -tak uczyniłem, wzmacniacz...

    Początkujący Serwisanci   23 Lut 2008 11:05 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1300
  • kolejnosc : balans, barwa glosnosc

    Czy jest jakas ogolna zasada mowiaca o tym w jakiej kolejnosci wzgledem toru audio, powinny byc zlokalizowane elementy takie jak balans, glosnosc i regulacja barwy? Z uwarunkowania mojej obudowy wynika pewna kolejnosć, a wedlug ksiazki jeszcze inna. Zeby tego bylo malo... w dokumentacji regulatora barwy, ktory zamierzam zastosować, jest napisane h<0.1%...

    Projektowanie Układów   23 Mar 2008 23:21 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 822
  • Jak regulowac glosnosc w wzm, samochodowym przy kompie?

    Puszczasz muze z winampa ... to regulujesz volume w winampie i tak robisz z kazdym programie........... lub robisz sobie skrot do " regulacja glosnosci " i masz wszystko pod reka

    CarAudio   03 Lip 2008 16:44 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 1181
  • Z710i - nie dzialaja boczne przyciski ( glosnosc ,aparat)

    tak jak w temacie, taśma jest podłączona a one nie dzialaja. Jesli ktoś ma jakiś pomysl ,to prosze napisać Pozdrawiam Dodano po 5 Widze,chyba źle wytłumaczyłem ,rzecz o,której myślałem . Dodaje obrazek z problemem jako załącznik . Możliwe ,iż wtedy ktoś będzie mógł mi pomóc. Gdzie mogę dostać taką płytke (jaka jest zaznaczona w zalaczniku) Pozdrawiam

    Smartfony Serwis   19 Paź 2008 19:08 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 561
  • Thomson 32WF64E jak ograniczyc max glosnosc

    Witam szanownych forumowiczow ekspertow Mam problem z telewizorem - juz tutaj opisywany - a mianowicie samoczynne podglasnianie. Serwis stwierdzil ze to usterka drogiego chipa i nie ma sensu naprawiac Wiem ze rozwiazaniem jest ograniczenie poziomu glosnosci maksymalnej. Niestety nie mam insttrukcji juz od tego tv. Pamietam ze naciskalo sie jakąś kombinacje...

    TV Początkujący   10 Sty 2009 11:27 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3101
  • Pioneer 6900ib sam zmienia glosnosc

    Witajcie. jestem tu nowy i mam nadzieje ze pisze w dobrym miejscu. Moj problem i zapytanie polega na samoistnej regulacji glosnosci radia pioneer 6900ib w momencie przyspieszania, zwalniania, przy stalej predkosci w momencie wjechania w dolek lub na jakies duze nierownosci oraz w trakcie jazdy po miescie ze stala predkoscia ale otwierajac okno (na korbke)....

    CarAudio   17 Sty 2009 15:28 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1544
  • Wzmacniacz gitarowy na PL84-przedwzmacniacz obniza glosnosc

    Witam. Zbudowalem wczoraj wzmacniacz gitarowy na lampach PL84 oraz ECC85 wg podanego schematu. (Schemat ten jest wg, mojego projektu). Mam z tym wzmacniaczem nastepujacy problem: Gdy podam sygnal z gitary bezposrednio na wejscie inwertera (punkt B na schemacie) (oczywiscie wtedy calkiem odlaczam lampe pcl68) wzmacniacz gra stosunkowo glosno ale brzmienie...

    Elektronika Retro   19 Maj 2009 21:52 Odpowiedzi: 45    Wyświetleń: 14270
  • omnia glosnosc, pomoc w ustawieniach

    A mianowicie, ponizej jest pewna informacja o glosnosci w omni, ktora spozadzilem dzieki testom i podstawowej wiedzy elektronika. Ale jest jedno ale, nie wszystkie pola mam wypelnione i bym prosil tutejszych forumowiczow o pomoc w uzupelnieniu tej wypociny. Glownie chodzi mi o oznaczenia (MPBST, RBST, M2BST, MVOL, ADCV, V2M). Co do RBST i M2BST to chodzi...

    Nawigacje Software   02 Gru 2009 15:48 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 5086
  • sony cdx-c7850r glosnosc na max , nie zapamiętuje stacji itd

    Radyjko sony cdx-c7850r, po włączeniu głośność na max, daje sie przyciszyć ale nawet przy najmniejszej próbie podgłośnienia znów od razu max, z innych problemów to nie zapamiętuje stacji radiowych i cd odtwarza ze zwiększoną szybkością ok 2x szybciej. Panel, napęd cd, procesor podmienione i cały czas to samo. Spotkał sie ktoś z takim przypadkiem ? Proszę...

    Radia Samochodowe Serwis   23 Kwi 2010 08:57 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 894
  • Midland Gxt 650 - glosnosc za max i za cicho

    Witam, Mam takie pytanko a wlascicwie dwa: 1. W krotkofalowkach midland GXT650 glosnosc jest 'za slaba' (oryginalnie moim zdaniem zawsze trzeba na max a terenie nie halasliwym a i to jest dla mnie za cicho) - czy mozna jakos zwiekszyc ? 2. W jednym radiotelefonie nagle glosnosc zmniejszyla sie jeszcze bardziej sama (pewnie jest jakis powod ale nie znam...

    Radiotechnika Serwis   25 Wrz 2010 07:12 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1028
  • LCD Funai LC5-D32BB nie działa glosnosc na 2 kanalach analog cable

    A jak renczne? Mam mozlivosci tylko PAL, abo Auto a tam vybiera automatyczno i NTSC, PAL, Secam. Ja mysle ze tam cosz nevpozondku i spada chyba jakesz napjencze , abo cosz tam blokuje glosnoscz. Bo pare razy se mi udalo, ze po przelonczenju kanalov, abo vylonczenju i vlonczenju zasilanja zadzalala glosnosc i islo vsicko OK, spadla po przelanczanju kanalov...

    TV LCD OLED Plazma Serwis   09 Lis 2011 16:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1574
  • Blaupunkt car 300 glosnosc radia

    Rozumiem że muzyka z głośników się wydobywa?? proponuję zajrzeć do środka radia i właśnie w okolice tego potencjometru. Z tego co pamiętam to jest tam jeden potencjometr który odpowiada za kilka funkcji, nie jest to zwykły standardowy, nazwy nie podam bo jej zapomniałem ;) Schemat radia kolega posiada??? nie mam nic do tego radia zadnego schematu ale...

    Początkujący Naprawy   29 Sty 2014 17:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2145
  • glosnosc 5.1 konfiguracja

    Witam mam problem z konfiguracją głośników 5.1 Creative A550. Dzwięk wydobywa się tylko z dwóch głośników i subufera. Podczas testu przy synchronizacji każdy głośnik się odzywa. Zmieniam synchronizację na 5.1 surround ale nic z tego . Posiadam płytę główną Asus P5QL-CM Motherboard. Kartkę dźwiękową Intel 82801JB ICH10 - High Definition Audio Controller....

    Software serwis   24 Lis 2014 21:54 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 732
  • MEDION MD 84104 radio kuchenne - modyfikacja potencjometru - zbyt duza glosnosc

    czesc Diantus, wlutowalem szeregowo rezystor 3,2 ohm 2W na probe TYLKO na jednym kanale odlaczajac drugi kanal i niestety nic sie nie zmienilo. podlaczalem na zmiane P i L kanal jeden z wlutowanym rezystorem drugi bez - poziom glosnosci jest raczej ten sam. na wszelki wypadek podlaczylem jeszcze w szereg na modyfikowanym kanale drugi taki sam rezystor...

    Audio Początkujący   07 Cze 2016 20:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 3063
  • Telewizor Sharp LC32LE210E Nie dziala przycisk menu, glosnosc do polowy...

    Witam. Mam problem z tv sharp LC32LE210E. Mianowicie nie ma mozliwosci wejscia w menu. Nie reaguje ani przycisk na pilocie ani przycisk na telewizorze. Do tego poziom glosnosci mozna ustawic tylko do polowy skali. Ktos ma pomysl co z tym zrobic?

    Początkujący Naprawy   03 Lip 2018 07:10 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 894
  • MP3 i zrównywanie do takiego samego poziomu glosnosci.

    Witam Ma ktoś program do masowego przerabiania piosenek w formacie mp3 zeby byly takiej samej glosnosci ? Wiem ,że taki program istnieje ale niestety nie moge go znalezsc.

    Software serwis   11 Wrz 2006 17:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 999
  • Alpine 7390M- Brak sygnalu WY podczas regulacji glosnosci.

    Witajcie koledzy! Radio odpala prawidlowo. Przekrecajac potencjometr w prawo wlacza sie radyjko. Funkcje dzialaja prawidlowo. Natomiast nie slychac nic na wyjsciach liniowych. Dopiero po osiagnieciu max pojawia sie dzwiek o malej amplitudzie i jest przesterowany- charczy. Podczas proby cofniecia delikatnego potencjometra w lewo cos slychac- mniejsze...

    Radia Samochodowe Serwis   22 Sie 2009 20:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1131
  • Szumy taniego radia. - Radio BT usb szumy na niskim poziomie glosnosci.

    Witam. Posiadam tanie chińskie radio z możliwością bluetooth usb SD, Gra naprawdę w porządku, ale gdy słucham muzyki ( z USB ) na niskim/ średnim poziomie głośności to szum w tle muzyki jest naprawdę denerwujący, Jedynie jak dam sopran na maksymalny minus a bass na maksymalny plus to szum o polowe słabnie, jednak dalej jest dokuczliwy a jakość muzyki...

    CarAudio   27 Lis 2018 19:18 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 945
  • Problem glosnoscia w SKYPE'ie

    Witam wszystkich milych alllegrowiczow! Mam kartę dzwiekowa firmy Sound Blaster Creative AudioPCI (ES1371,ES1373)[WDM] w systemie XP stara, prawie z Archiwum X. Problem pojawia się w SKYPE'ie. Przy rozmowie telefonicznej ja slychem bardzo dobrze z kolej druga strona bardzo, bardzo slabo, CICHO. Przy nieudanej probie polaczenia automatycznie zaznacza...

    Początkujący Serwisanci   10 Cze 2005 19:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 954
  • creative 5.1 i sb live [problem ze stala glosnoscia]

    Witam. kumpel ma problemik. mowi ze jak wszedzie ma glosnosc ustawiona jednakowo (winda, glosniki) to ma jakies skoki glosnosci raz ciszej raz glosniej, pozniej znowu ciszej. dzieje sie tak przypadkowo od czasu do czasu. prosze o pomoc :)

    Audio Serwis   19 Lut 2012 22:54 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4833
  • Thomson 21mh15cr-problem z glosnoscia

    Witam serdecznie.Jak w temacie,na pasku glosnosci przed naprawa wskaznik wychylal sie kawalek za min i nie bylo go na calej dlugosci.Po zaladowaniu eepromu odpowiednim wsadem pasek jest na calej dlugosci,ale i tak mozna podglosnic tylko troszeczke.Czy przyczyna moze byc mikroprocesor? Prosze o pomoc.Pozdrawiam Roli

    TV Serwis   21 Kwi 2007 16:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 843
  • car 400 nie moge regulowac glosnoscia:(

    Witam! Mam powazny problem. Od jakis 2 tyg zauwazylem ze nie moge zrobic cieszej ani glosniej. Galka od regulacji normalnie chodzi, ale poziom glosnosci sie nie zmienia:(. Wylaczyc, wlaczyc moge jesli ja troche wysune, to moge regulowac prawy,lewy glosnik. Tylko nie chodzi poziom regulacji glosnosci. Jest to bardzo denerwujace. Prosze mi doradzic co...

    Radia Samochodowe Serwis   17 Maj 2007 19:56 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 900
  • Sb audigy 2 - problem z glosnoscia

    Witam, Mam problem z audigy 2, mianowicie czegokolwiek bym nie podlaczyl jeden glosnik, sluchawka czy kolomna ( testowalem na sluchawkach, glosnikach pc i wzmak+ tonsile) zawsze gra ciszej. Dokladnie to prawa strona- tony sa jakby plytsze, nie maja takiej glebi jak ze strony lewej i sa cichsze. Nie mam niestety zadnego sprzetu na wyjscie cyfrowe wiec...

    Audio Serwis   21 Lis 2007 22:00 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 654
  • BMW E36 '95 CD Buisness problem z glosnoscia

    Witam. Mam problem z w/w radyjkiem. Gdy odtwarza CD wszystko jest ok, ale na tunerze radiowym gra tak ciche ze jak nawet podglosze na max to i tak niewiele daje. Jaka moze byc tego przyczyna ? BTW Czy w tym radiu jest jakis pin odpowiadajacy za wejscie aux (oddzielnego wejscia na zmieniarke nie ma) pod ktory mozna podlaczyc np odtwarzacz Mp3 ? Z gory...

    Radia Samochodowe Serwis   27 Lip 2009 21:04 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 708
  • Problem z glosnoscia radia

    Witam szanowne grono Mam problem z radiem, chodzi o TTI tcb 770, chodzi o to mnie slychac bardzo dobrze i wyraznie (z tego co przekazali inni przez radio) ja rowniez slysze ale bardzo cicho przy galce glosnosci odkreconej na full. Jest komunikacja, slysze normalne 'zycie' przykladowo na 19' ale na tyle cicho ze mysle ze podczas jazdy kompletnie nic...

    Radiotechnika Początkujący   02 Wrz 2009 21:05 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1298
  • TV Elemis Ruby 121N klopot z glosnoscia

    Podglosnilem ile sie dalo ale na pilocie , gdy uzywam guzika z boku obudowy glosnosc sie zwieksza ale jednoczesnie przy 7 bodajze powstaje pisk i nie wiem czy to znaczy , ze wiecej sie juz nie wycisnie bo to max glosnikow czy musze np miec oryginalnego pilota by jakos ustawic tony odpowiednio , a mzoe jeszcze cos innego .

    RTV Użytkowy   11 Lut 2012 21:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1191
  • Baofeng UV-5R - Witam mam problem z glosnoscoa całkiem zanikł prosze o odpis Konrad

    Dostałem ten geret strasznie cicho było. Włożyłem nie orginalna wtyczkę do mikrofonu i osobna to słuchawek.Nie działa wogóle glosnik. Chcę zlutować ale nie wiem gdzie jest minus i w jakiej kolejności. Zdjecie mam. Może co innego się uszkodziło? Prosze Konrad Konrad o odpowiedź. pozdrowienia serdeczne 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady...

    Radiotechnika Początkujący   15 Kwi 2023 08:33 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 225
  • TRILUX TAP2511 TS-x; Ustawianie glosnosci

    Mam taki [problem - jak sie przelacza kanaly, to wskakuje za kazdym razem glosnosc ustawiona na polowe; a na jednym na ok 1/4 - wiec pewnie da sie zrobic, zeby mozna bylo ustawic glosnosc dla kazdego kanalu inna - tylko jak. A moze ktos ma instrukcje do tego TV? Bylbym wdzieczny... Jak moacie instrukcje to poprosze na kuba(at)interia.pl Aha - chcialem...

    TV Serwis   05 Lip 2002 20:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1463
  • Regulacja glosnosci we wzmacniaczu

    Witam Posiadam wieze firmy Technics ( SC-EH780) w ktorej to poraz pierwszy spotkalem sie z nastepujaca regulacja mocy wyjsciowej a mianowicie wartosc na wyswietlaczu zmienia sie od -84dB do 0dB co 4dB i zwiazku z tym mam pytanie - czy ta moc zwieksza sie liniowo czy jakos logarytmicznie ( tak jak to jest w zwyklych potencjomtrach recznych kreconych...

    Audio Serwis   26 Kwi 2003 20:53 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1683
  • regulator glosnosci Blaupunkt

    mam w Blaupunkcie uszkodzony obrotowy regulator glosnosci uszkodzeni mechaniczne niemozliwe do naprawy cena w NORTH zaporowa-116zl widzialem w SONY wydaje mi sie ze taki sam czy ktos wie moze one sa jednakowe a do SONY moze jest tanszy i czy oprocz NORTH ktos to sprzedaje?

    Radia Samochodowe Serwis   25 Gru 2003 13:20 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1243
  • Regulacja glosnosci

    Witam Sprecyzuj czego oczekujesz, do czego chcesz zastosowac regulacje glosnosci?

    Audio Serwis   03 Mar 2004 23:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 963
  • regulacja glosnosci

    zrobilem regulacje glosnosci (jak na rysunku nizej, przepraszam jak ktos jest tego autorem, znalazlem to kiedys na elektrodzie) zastosowalem potencjometr 2x47kOhma i tylko w jednej skrajnej pozycji slychac dzwiek, w kazdej innej nic co jest tego przyczyna?

    Audio Serwis   30 Kwi 2004 16:06 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1332
  • Bremen RCM43 mały poziom glosnosci+trzeszczenie w glosnikac

    Mam problemik z tym radiem objawia sie to tak: po podlaczeniu radia do instalacji samochodu nic nie bylo slychac, po wymianie końcowek mocy(TDA7350A) radio zaczeło grac ale bardzo cicho. Po pogloszeniu slychac charczenie w glosniku nawet przy bardzo małym pozionie glosnosci. Po podłaczzeniu wzmacniacza pod wyjscia niskopradowe radio gra tak jak powinno....

    Radia Samochodowe Serwis   26 Paź 2004 12:04 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1082
  • clarion pu 2312 pontencjometr glosnosci

    w radyjku nie da sie regulowac glosnosci, sa tylko dwa poziomy np 12 i 13, wydaje mi sie ze to pontncjometr, gdzie moge taki dokupic? a moze to cos innego ?

    Radia Samochodowe Serwis   18 Gru 2004 10:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 696
  • zmienianie glosnosci pliku mp3

    Mam wiec taki problem ze jak nieraz zgrywam sobie mp3 z roznych plyt albo z internetu to maja one rozny poziom glosnosci. Czy ktos wie jak mozna dac jeden plik glosniej a drugi ciszej (aby wyrownac poziomy)? nie chodzi mi tu o zgrywanie na cd-audio bo tam sprawa jest prosta "normalize all audio files" tylko chodzi mi o to jak to zrobic zeby te pliki...

    Software serwis   09 Sty 2005 17:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2484
  • Wzmacniacz Denon,nie(_)dziala potencjometr glosnosci(,HELP)

    Witam, poiadam wzmacniacz Denona PMA-980R. Mianowicie problem jest taki(,) ze jak poszczam do niego sygnal(,) to to gra na maxa a potencjometr glosnosci wogole niedziala ,nawet jezeli jest na min to gra tak jak na fullla .Mam go teraz podlaczonego pod komputer i steruje glosnoscia na kompie (glosnosc mam na kompie na minimum) i jak wtedy podglosze wzmacniacz...

    Audio Serwis   08 Sty 2006 20:44 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2123
  • Nokia 7650 poprawa glosnosci

    Czy zauwazyliscie moze ze w Nokii 7650 glosnosc w trakcie rozmowy jest znacznie bardziej cicha niz w innych telefonach? Myslalem ze to tylko tak u mnie ale jeszcze widzialem to w 2 takich samych fonach. Jest jakas mozliwosc poprawienia parametrow? Pozdrawiam

    Smartfony Serwis   02 Cze 2006 13:24 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 930
  • Problem z radiem DAEWOO AFK-9595 ustawienie glosnosci

    Witam wszytkich . Mam problem z radiem AFK-9595 po wlaczeniu glosnosc jest ustawina na 20 jest to za glosno. Jesli zmniejszymy glosnosc do powiedzmy 10 wylaczymy radio i znowu wlaczymy to glosnosc jest 20. I za kazdym razem musze zmniejszac czy jest jakas mozliwosc ustawienia glosnosci pocztkowej na poziomie 10. Pozdrawiam

    Radia Samochodowe Serwis   28 Cze 2005 08:06 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1134
  • Ustawienie poziomu glosnosci w źrodle dzwieku

    Witam. Mam boomboxa jako zrodlo dzwieku podpietego pod wzmacniacz, i nie wiem na jakiej godzinie najlepiej jest ustawic poziom glosnosci wlasnie na zrodle zeby bylo ok. Obecnie mam prawie na pol ale nie wiem czy tak jest najlepiej... Moze mam ustawic tak, ze jak na wzm. galka przekroczy 13 godz. zaczynaly sie znieksztalcenia, czy moze ustawic tak zeby...

    Audio Serwis   07 Kwi 2005 17:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 843
  • nokia6610 brak regulacji glosnosci

    wymien przycisk glosnosci (koszt 2 zl) albo sciagnij panel i np. srubokretem wcisnij przycisk podgalszania. sprawdzone, dziala

    Smartfony Serwis   23 Maj 2005 16:00 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 831
  • laptop hp nx6110 regulacja glosnosci

    witam posiadam ww notbooka hp nx6110 ktory fabrycznie nie posiada regulacji glosnosci z poziomu klawiatury jest tylko ta z windows(xp home). czy i jak mozna przypisac klawisze do regulacj glosnosci pozdrawiam . Dzieki[/b]

    Software serwis   20 Lut 2006 16:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2110
  • [ t68i ]Software'owe zwieksznie glosnosci

    Witam, jak wiadomo model ten nie jest zbyt glosnym telefonem. Mozliwosci regulacji glosu jest kilka: z menu telefonu, za pomoca suwaczka po boku(ktorego brak) i jak mniemam SOFTWARE'OWO. I wlasnie o ta trzecia mozliwosc chcialbym zapytac. Czy probowal juz ktos zwiekszyc glosnosc dzwonkow za pomaca jakiego kolwiek programu i za pomaca jakieg okabelka...

    Smartfony Serwis   25 Paź 2005 14:38 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 507
  • Ograniczenie glosnosci grania glosnika

    Mam pewien problem. Czy da sie w jakis spodob ograniczyc glosnosc grania glosnika. Oczywiscie chodzi o jakies rozwiazanie nie ingerujace we wzmacniacz ani wymiana glosnika nie wchodzi w gre. Proprostu chce zeby nie dalo sie ustawic tak glosno dzwieku jak do tej pory.

    Audio Estradowe, Sceniczne, Studyjne   09 Lis 2005 15:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 861
  • Denon DRA-435R: problem z potencjometrem glosnosci

    panowie...help...bo jestem bliski zalamania nerwowego po nieudanych zabawach z pilotami uniwersalnymi, kupilem do mojego ampliteunera Denon DRA-435R oryinalnego pilota RC-129...no i niby wszystko ok...tylko ze sterowanie glosnoscia nie dziala, a w zasadzie na tym mi najbardziej zalezalo. no i teraz mam pytanko...moze ktos bedzie wiedzial...czy te amplitunery...

    Audio Serwis   22 Gru 2005 12:17 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1206
  • Wzmacniacz, prz duzej glosnosci przestaje wzmacniać...

    witam, mam wzmacniacz kenwooda, do niego basowa 30 alpharda i przy wiekszej glosnosci po pewnym czasie wzmacniacz zcisza sie, po parunastu sekundach znowu wzmacnia i dak na okrągło. dodam ze przy cichszym sluchaniu problem ten sie nie pojawia. Wlaczenie filtra dolnoprzepustowego, czy wylaczenie nic nie zmienia. Co moze byc tego przyczyną? Za cienkie...

    CarAudio   09 Mar 2006 10:05 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 1377
  • Blaupunkt z brzeczeniem przy wiekszej glosnosci

    witam, jak pisalem na poprzednim forum jestem nabywca zmasakrowanego blaupunkta, juz go doprowadzilem do stanu uzywalnosci, powymienialem popsute potencjometry, polatalem plytke i jakos dziala, tylko ze jak podkrece glosnosc, to zalamuje mi sie dzwiek w glosnikach, a ze wzmacniacza slychac brzeczenie z okolic cewki... powiedzcie co mam zrobic, co pomierzyc...

    RTV Co kupić?   25 Mar 2006 20:52 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 900
  • Philips 28PT5007 chassi L01.1E AA brak regulacji glosnosci

    witam, w tym tv nie dziala regulacja glośnosci, czy min. czy max. tak samo gra. klient twierdzi ze najpierw nie chcial sie włączyc, gdy udalo sie juz go wlaczyc powstal problem z tym glosem. chassi : L01.1E AA CPU: tda 9565H/N1/S/0806 >L01EF 23,6< w trybie srv : 216 247 255 184 240 54 (zgodne z naklejka ) co robić ?

    TV Serwis   27 Maj 2006 16:35 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2028
  • Curtis 28M1VT zmiany w poziomie glosnosci po czasie.

    Po włączeniu tv głos jest normalnie.Działa prawidłowo regulacja głośności. po czasie ok 5-10 min przy prubie podłąśniania lub ściszania głos sie wycisza . Jest taki efekt ,że wciśnie się raz przycisk głośności w górę to jest głośniej a jak się wcisnie jeszcze raz to się ścisza.i tak na zmiane. Robi to tylko po kilku ,kilkunastominutowej pracy. Czasami...

    TV Serwis   07 Cze 2006 13:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1204
  • Sagem MYx6-2 ustawienie glosnosci sluchawki

    Bardzo możliwe że posypał ci się soft... Wgraj nowy i zobacz jak to bedzie działac :) Pozdrawiam! Hahahah dobre sobie wgraj soft :D:D 1. Nie ma narazie co 2. Niema czym 3. Niema gdzie.... A tak na marginku to sie da wchodzisz MENU->ŁACZNOŚĆ-> ZESTAW SŁUCHAWKOWY-> POZIOM pozdrawiam hehe ale to jest ustawienie poziomu glosnosci dzwonka a nie rozmowy.

    Smartfony Serwis   16 Cze 2006 18:44 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 780
  • Cd Pioneer DEH-3300R. W panelu reaguje tylko galka glosnosci

    W CD-radiu reaguje tylko w panelu regulator sily glosu zrealizowany na enkoderze i wyjmowanie płyty CD pod panelem. Klawisze w panelu nie wyglądaja na zablkokowane, bo każdy jeden z osobna pstryka przy naciśnięciu. Co może być przyczyną?

    Radia Samochodowe Serwis   15 Lut 2007 14:04 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1041
  • potencjometr glosnosci technics su-810

    czesc Potrzebuje kupic potencjometr glosnosci do technicsa su-810.

    Elementy elektroniczne Bazar   28 Lip 2006 15:44 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1248
  • Alp CDA 7894 regulacja glosnosci trzeszczenie

    Witam, Mam nastęujący problem, w Alpine jak w temacie po podłączeniu w samochodzie (system przedni bez wzmacniacza - wykorzystanie wzmacniacza w radiu) zauważyłem ze podczas regulacji głośności czasami słychać cos jakby pykanie odpowiadające przeskokom regulatora (enkodera) głośności. Częściej dzieje sie tak przy zmniejszaniu głośności. Nie jestem pewien...

    Radia Samochodowe Serwis   04 Wrz 2006 14:54 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 695
  • PHILIPS 29PT5606/58 ch.l01 1e Problem z regulacja glosnosci

    Witam Po wymianie trafa WN w tym egzemplarzu wystapil problem z regulacja glosnosci - w pewnym zakresie jest gluchy, a potem dzwiek jest na maxa , przy rozynch wsadach pamieci moment ten jest rozny, ale nigdy nie ma plynnej regulacji. HELP :cry: Janek

    TV Serwis   21 Paź 2006 14:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1353
  • cyfrowy regulator glosnosci (uciety schemat)

    witam moje pytanie jest takie : do czego podlaczyc punkty 1 , 2 , 3 , 4 i gdzie znajduje sie "+12" bo widze tylko -12 . i ostatnie pytanie czy nie pogorszy ten regulator jakosci dzwieku ? schemat pochodzi z elektrody: z gory dzieki za pomoc <img src=""> Dodano po 1

    Projektowanie Układów   24 Paź 2006 08:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1515
  • Problem glosnosci LAVAMAT AEG 45050 i brak jednej opcji

    Dziekuje Ci Andrzeju !!! W instrukcji ktora otrzymalem z pralka byla zupelnie inna kombinacja klawiszy !!! pranie wstepne i szybkie pranie - robilem oczywiscie rozne inne kombinacje ale nie dzialaly - teraz wszystko dziala !! Pomimo wiekszego zuzycia wody znika jeden mankament tej pralki - bardzo kiepska jakosc plukania pranego wsadu - pomimo zastosowania...

    AGD Pralki, Suszarki   28 Paź 2006 21:04 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1977
  • kabel chinch lub jack z regulacja glosnosci?

    mam taka nietypowa sprawe, mam zestaw glosnikowy do komputera , to jest subwoofer i z niego jest wyjscie na 2 satelitki, problem polega na tym ze te satelitki graja za glosno w porownaniu do subwoofera, a niemam jak ich przyciszyc nie sciszajac sub. wiec wpadlem na pomysl zeby mniedzy sub a satelitkami zamontowac na kablach regulator glosnosci , taki...

    Audio Serwis   22 Lis 2006 19:35 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2588
  • Nie pamieta glosnosci dzwieku - Nordmende - kino domowe

    Mam problem z kinem domowym Nordmende. Gdy ustawie glosnosc np. na 5 a nastepnie wylacze sprzet, to po ponownym wlaczeniu glosnosc ustawia mi sie zawsze na 15 i nie ma to znaczenia czy ogladalem film czy sluchalem radia. Jest to denerwujace, musze za kazdym razem odrazu sciszac, bo jest dosc glosno. Dodam, ze jest tak od nowego ale nie sadze ze tak...

    Początkujący Serwisanci   07 Sty 2007 18:17 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 729
  • Nie pamieta glosnosci dzwieku - Nordmende - kino domowe

    Mam problem z kinem domowym Nordmende. Gdy ustawie glosnosc np. na 5 a nastepnie wylacze sprzet, to po ponownym wlaczeniu glosnosc ustawia mi sie zawsze na 15 i nie ma to znaczenia czy ogladalem film czy sluchalem radia. Jest to denerwujace, musze za kazdym razem odrazu sciszac, bo jest dosc glosno. Dodam, ze jest tak od nowego ale nie sadze ze tak...

    Początkujący Serwisanci   08 Sty 2007 00:15 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 903
  • Potencjometr do regulacji glosnosci w laptopie

    Witam ! potrzebuje pilnie pomocy. Szukam tego potencjometra, do laptopa Gericom Blockuster 9600 radeon. Chodzi dokladnie o pokretlo do regulacjie glosnoc. sio. Teraz jestem na poszukiwaniu takiej szczegolu ale nie mooge tego znalezc. ma ktos moze cos takiego z rozbiorki innego gericom alabo innego laptopa? A moze poprostu dostane to w jakism sklepie...

    Komputery Hardware   29 Sty 2007 09:48 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 868
  • Silican NCT 1248 zwiekszenie glosnosci rozmow

    No wlansie a propo aparatu systemowego.... dokupilem do tej centrali aparacik Silicanu ATS-20 po podloczeniu samej lini jest ok, natomiast jak podlaczam linie sygnalizacji (przewod skretka FTP czyli nawet ekranik jest odl do aparatu to jakies 30m) pojawiaja sie trzaski w sluchawce slyszane w rozmowie po stornie nadawcy i odbiorcy przez to tez spada...

    Telefony Stacjonarne Serwis   13 Lut 2007 12:03 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1662
  • Dwukrotne zwiekszenie glosnosci - jak to z tym jest?

    Jak jest z tym dwukrotnym zwiekszeniem glosnosci? Bo w ksiazce pt. "stereo w Twoim samochodzie" koles pisze ze aby zwiekszyc glosnosc 2x to potrzeba wzmacniacza 10-krotnie wiekszego. Czyli z wzm. 50 watowego zwiekszamy do 500W !? Nie jestem specem od akustyki ale: Każdorazowe zwiększenie poziomu natężenia dźwięku o 10dB wymaga 10-krotnego zwiększenia...

    Początkujący Elektronicy   20 Cze 2007 21:23 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1443
  • TDA1904 + regulacja glosnosci i rzężenie (zaklocenia?)

    Witam Wie ktos, gdzie i co nalezy wlutowac aby do [url=]tego ukladziku dorobic regulacje glosnosci? Mysle ze trzeba jakos regulowac sygnal wchodzacy (a moze wychodzacy?), ale gdzie wstawic potencjometr (i zapewne jakies rezystorki do niego). Jeszcze jedno - zmontowalem ten ukladzik, ale po podlaczeniu do zasilania w glosniku sluchac takie jakby rzężenie...

    Elementy Elektroniczne - zamienniki i identyfikacja   11 Lip 2007 21:52 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1569
  • Radiomagnetofon Panasonic RX DT-401 i regulacja glosnosci

    Witam! Dzis zaobserwowalem w moim radiomagnetofonie Panasonic RX DT-401 dziwne zjawisko. Otoz, kiedy np. odtwarzam plyte cd i poziom glosnosci jest ustawiony na niewiele ponad minimum, dzwiek slychac tylko z lewego glosnika. Kiedy podglosze, dzwiek slychac w obu glosnikach. Czym to moze byc spowodowane? Jak to naprawic? Pozdrawiam!

    Audio Serwis   30 Paź 2007 10:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1205
  • Uszkodzone pokretlo glosnosci w SONY MHC-551

    Witam! Mam uszkodzone pokretlo glosnosci w wiezy SONY MHC-551. Objawia sie to tym, ze wieza nie reaguje na regulacje glosnosci tym pokretlem. Dziala podglaszanie/przyciszanie pilotem. Czy da sie jakos to naprawic? Ewentualnie - jakies wskazowki, jak, mozna prosic? Pozdrawiam!

    Audio Serwis   31 Paź 2007 19:19 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1731
  • Regulacja glosnosci Hifonics??

    "BlueSystem napisał: gain to nie jest regulacja głośności... dzieki za poprawke ale to nie jest odp. na moje pyt." Po czesci jest poniewqaz gain a volume to dwie rozne rzeczy.Pozatym co ty tam chesz kreicc ustaw raz i konec.Glosnosc regulujesz na radiu

    CarAudio   21 Lis 2007 08:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1155
  • Samsung X630 czy istenieje sposob na zwiekszenie glosnosci?

    Witam Mam telefon samsunga X630. Jedyna dosc poważna wada tego telefonu sa bardzo ciche dzwonki (polaczenia przychodzące). Chcialem zapytac czy istnieje mozliwosc zwiekszenia glosnosci tego telefonu? Np przez podmiane glosniczka, lub jakies kody (ktorych ja na sieci jakos nie moge znalesc? Zami

    Smartfony Serwis   04 Gru 2007 12:45 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1122
  • Sterowanie podczerwienia pot(yn)cjometra glosnosci

    Poszukuje schematu sterowania silniczkiem ( zwyklym ) nie krokowym potycjomerta głosnosci we wzmacniaczu. Najlepiej na ukladzie TA7291S jesli jest to mozliwe. Popraw błędy i interpunkcję. Użyj przycisku PISOWNIA -->REGULAMIN pkt 15.

    Początkujący Elektronicy   17 Gru 2007 07:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 743
  • wskaznik glosnosci/LED- potrzebny schemat

    Witam Chcialbym zapytac czy ktos ma schemat lub czy umie mi taki schemat zrobic.Mianowicie chodzi mi o wskaznik glosnosci do wzmacniacza.Zrobilem wzmacniacz do samochodu i chcialbym obok potencjometru umiescic 6 diod led,tak aby wskazywaly jaka jest glosnosc np 3 diody swieca a 3 nie czyli jest polowa biore na max mocy wzmaka swieca wszystkie przyciszam...

    Początkujący Elektronicy   11 Sty 2008 18:57 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1970
  • Samsung E350 . Klawisze glosnosci

    Witam. Zero reakcji na kalwisze glosnosci. Poprawialem styki itd itd i nic. Czy ktos posiada do tego solucje lub ma pomysl na to ?

    Smartfony Serwis   31 Sty 2008 18:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 798
  • regulacja glosnosci wizualna za pomoca klawiatury

    Witam posiadam klawiature LABtec bezprzewodową która ma dodatkowe przyciski z regulacją głośności i wszytko działa super tylko mam problem z tym ze nigdzie mi sie nie wyświetla jak dodaje lub ujmuje poziom glośności czy moze ktoś z was sie orientuje jakie sterowniki zainstalować zeby wyswietlała mi sie regulacja głośnośi podczas zmian Posiadam SB LIVe...

    Software serwis   24 Lut 2008 15:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1362
  • Wylaczenie glosnikow po przekroczeniu pewnej glosnosci ?

    słabe to pocieszenie :/ radio nie charczy przy 15 potrafi nawet samo przy tej glosnosci sie wyciszyc, wtedy tylko wylaczenie/wlaczenie radia pomaga radio nie wylacza sie

    Radia Samochodowe Początkujący   24 Maj 2008 15:24 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1258
  • Yamaha ax-550 - rozlacza sie przy wiekszej glosnosci

    Witam! Od dwoch dni mam problem ze wzmacniaczem yamahy, polega na tym ze przy podlagsnianiu muzyki czy to na wzmacniaczu czy zrodle dzwieku (komputer) wzmacniacz rozlacza sie i przechodzi jakby w stan "standby", po 5 sek wzmacniacz wlacza sie zagra 1sek i znowu sie rozlacza, jak przycisze dzwiek do pewnej granicy i gra dosc cicho to jest ok. Nigdy wzmacniacza...

    Audio Początkujący   16 Cze 2008 21:59 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1812
  • ALPINE 7802M - brak regulacji glosnosci

    Witam Mam problem z radyjkiem ALPINE 7802M Problem polega na tym ze radio gra caly czas na maxa Podczas ściszania pokrętłem jedynie zmienia się wartość na wyświetlaczu ale radio gra cały czas głośno dopiero jak wycisze całkowicie to dźwięk ustaje

    Radia Samochodowe Początkujący   05 Sie 2008 17:32 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1459
  • regulacja glosnosci po podlaczeniu laptopa do wzmacniacza.

    Tak sie zastanawiam jak to wyglada ale ale... sprawdzilem u kogos podlaczenie laptopa do wzmaka . A nawet podlaczalem lapka do wiezy. Przy lapek wieza regulowalem glosnosc tak jak chce. Zas jak bylem u kogos by podlaczyc laptopa do wzmacniacza powiedziano mi ze mam minimalnie sciszyc laptopa. I teraz pytanie do wszystkich. Czy jest jakas regula?? Czy...

    Audio Nagłośnienie Domowe   08 Maj 2009 19:12 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3789
  • [Atmega32][c] Sprawdzenie programu - regulacja glosnosci

    Witam Napisalem sobie program do sterowania potencjometrem cyfrowym DS1802. Program dziala bardzo dobrze, ale to byl moj pierwszy program procz migania diodkami, wiec fajnie by bylo jakby ktos go przeczytal i skrytykowal za brzydkie wciecia, zle nazywanie zmiennych, uzywanie rzeczy ktorych sie powinno uzywac tylko w ostatecznosci i bardzo ostroznie...

    Mikrokontrolery AVR   20 Lut 2009 22:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1622
  • N73 brak reakcji na guzik glosnosci

    Witam mam problem z nokia n73 otoz niedziala w nim przycisk glosnosci , wymianilem nawet na nowy i dalej lipa macie macie jakas solucje na to????

    Smartfony Początkujący   13 Wrz 2009 21:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2242
  • Kino domowe Sharp ht-x1- wylacza sie przy polowie glosnosci

    Witam. Zaczne od tego ze w elektronice dopiero raczkuje. Przed zalozeniem tematu szukalem co to moze byc, ale nic podbnego nie znalazlem. A wiec. Posiadam Kino domowe Sharp HT-X1. Gdy podglosze do poziomu 20 lub wiecej (w zaleznosci im glosniej tym szybciej) sprzet wylacza sie pokazujac napis protect na wyswietlaczu. podkreslam ze dzieje sie to od pewnego...

    Audio Serwis   02 Wrz 2009 18:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1493
  • kabel: minijack -> regulacja glosnosci -> minijack

    Witam, posiadam dosc stary model glosnikow creativa sw310, taki jak ponizej: Niestety pech chciał, ze kabel sluzacy polaczenie glosnikow z urzadzeniem, zniknal z niewiadomych przyczyn. Jest dosc nietypowy poniewaz posiada dodatkowo regulacje glosnosci, ktorej nie ma nigdzie indziej dodatkowo w obudowie glosnikow. W zwiazku z tym, poszukuje takiego kabelka,...

    Początkujący Naprawy   09 Gru 2009 14:05 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3878
  • Wieża JVC MX-D451TR - regulacja glosnosci

    Cytuje z podanego topicu : przeczyściłem impulsator (był pełen czegoś o konsystencji silikonu) i wieża ożyła Smile Co do tacki - za luźny pasek przy obrotnicy. Czyscilem 2 razy z tego "smaru" po jakims czasie znowu problem powraca.Najgorsze jest to, ze poziom glosnosci sam wzrasta po jakims czasie na maksimum.Ostatnio czyscilem z tego "smaru" alkoholem....

    Audio Serwis   02 Sty 2010 11:55 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1283
  • Nokia E50 ! Nie dzialajace klawisze od glosnosci .

    Witam. Wczoraj kupiłem telefon Nokia E50. Ciężko działały klawisze z prawej strony (patrząc od przodu). Rozkręciłem go, poprawiłem ramkę od klawiatury. W środku korpusu są takie 3 styki z lewej i prawej strony, wydaje mi się, że je troszkę ugiąłem wkładając płytę główną. Czy da się je podprostwać, czy tylko nowy korpus?

    Smartfony Użytkowy   31 Maj 2010 19:57 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 927
  • Potencjometr regulacji glosnosci 100k zamiast 50k można?

    Witam, w radiu First mam uszkodzony potencjometr regulacji głośności - jest to podwójny potencjometr B o wartość 50k - czy zamiast niego mogę dać taki sam tyle że 100k bo prawie taki mam? W czym będzie różnica?

    Audio Początkujący   16 Maj 2011 12:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 4121
  • Pytanie o ustawienie glosnosci 5.1

    Witam, Mam maly problem z dzwiekiem przestrzennym, a mianowicie z regulacja glosnosci 5.1. Jezeli ogladam film w kodeku 6 kanalowym, glos wydobywa sie z glosnika centralnego, z tylnych i przednich malo co slychac cokolwiek. Czy tak ma byc? Czy jest jakis blad popelniony w konfiguracji? Glosniki Genius 6000 Karta Creative Sound Blaster Audigy OEM

    Audio Nagłośnienie Domowe   01 Wrz 2010 10:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1173
  • ustawienie glosnosci 5.1 logitech z-5500

    Tak wszystko dobrze podlaczylem w koncu wszystkie glosniki graja tylko nie moge regulowac glosnosci poszczegolnych glosnikow z karty dzwiekowej. No chyba sprobuje z tymi sterownikami tylko to mi pozostalo. Rozumiem ze powinna normalnie dzialac regulacja wszystkich glosnikow z karty i to co mam jest nie prawidlowe tak?

    Software serwis   16 Maj 2011 16:52 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5338
  • Teac ag-7d, zmienila sie skala glosnosci

    Witam, Jestem posiadaczem w/w sprzętu. Glosnosc mozna ustawiac w skali 1-80. Tydzien temu jak amplituner gral na 40 to bylo juz barzo glosno. Teraz dopiero na 55 jes podobna glosnosc. Ostatnio bawilem sie ustawieniami i pewnie cos zmienilem. Tylko co ? Jak sie moze nazywac opcja ktora zmienia skale glosnosci ? pozdrawiam Maciek

    RTV Użytkowy   27 Lip 2011 07:38 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 764
  • Ikona glosnosci w pasku (win 7)

    Witam mam problem poniewaz zniknela mi ikonka glosnika na dole w pasku obok zegara... mam windowsa 7 i chodzi mi o jej przywrocenie tylko chodzi mi o ta systemowa nie zadna od realteka . z gory dzieki

    Software serwis   23 Wrz 2011 15:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 35125
  • Windows XP nie pamieta ustawien poziomu glosnosci po restarcie

    Sformatowałem dysk, zainstalowałem swieżego windowsa xp prof. i sterowniki. Problem polga na tym, że jak ustawię sobie poziom głośności to wszytko gra, a jak uruchomie kopma jeszcze raz to włączajac sie wszystko działa na full (i tu uwaga) pomimo, że na pasku poziom tego suwaka głośności nie jest na full. Gdy rusze tym suwakiem to tak jakby sobie przypomniał...

    Software serwis   09 Sty 2012 18:25 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2239
  • Onkyo + Klipsch - limit glosnosci ?

    Witam, Nabylem wczoraj Onkyo TX-SR608 z Klipsch'ami F1. Mam jednak pytanie co do glosnosci, jakość dzwieku jest swietna, jednak probujac Max volume wydaje sie byc bardzo cicho. NIe kupilem tego zestawu po to, zeby wymieniac szyby w domu co miesiac, jednak zastanawia mnie co moze byc przyczyna. Przez cicho mam na mysli porownanie chociazby z Denonem...

    Audio Nagłośnienie Domowe   26 Sty 2023 14:21 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2344
  • Wzmacniacz TDA1519 i regulacja glosnosci - jak ?

    No wlasnie tego nie rozumiem, jak uklad moze miec 2 rozne wartosci mocy wyjsciowej. Myslalem, ze moc reguluje sie poprzez napiecie albo potencjometr przylozony do sciezki audio. Czy w takim razie wynika, ze obie linie na wykresie wynikaja z 2 pomiarow, robionych kazdy dla innej wartosci potencjometra wbudowanego w plytke z tym ukladem (max. glosnosci...

    Początkujący Naprawy   22 Lip 2012 21:23 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3907