Gnije kabel niebieski w dwupinwej wtyczce koło rozrusznika.
Przy rozruszniku jest uchwyt na wiązkę i tam najczęściej gniją kable. Wyciągnąć cała wiązkę też żaden problem.
Auto po uśpieniu pobiera 0,5A na 30 sekund, potem spada do 0,21A. Jak zdiagnozować cykliczne wybudzanie modułów i nadmierny pobór prądu?
nie pisałem tutaj o tynku tylko ociepleniu (najczęściej styropian). Widziałem kilka takich przypadków że przewód koncentryczny (położony bez dodatkowej ochrony) a właściwie jego ekran po po prostu się "pokruszył", niektórzy określają to jako gnicie kabla który nie oddycha pod ociepleniem. Przewód położony na ścianie i przykryty tynkiem to inna sprawa.
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Prze gniły kable na lewym progu.
Szeroka kostka została sprawdzona , nie zauważyłem tam nic niepokojącego. Poza tym bardzo dziwne by w aucie z 2009 roku już mogły gnić kable :P
FFC - front frame computer komputer ramy przód. RFC podejrzewam że to rear frame computer czyli tył. Mamy w firmie 2 wozy z tego roku i jest makabra, wszystko jest na listwie CAN, wiązki gniją, kable się urywają, komputery podmienialiśmy na inne i jest ok,to że światła samoczynnie się włączają to własnie efekt że są sterowane komputerem i gdzie robią...
Najczęściej kabel gnije w tej peszli i tam gdzie jest zaciskany opaską.Także tam sprawdź jeszcze przed wejściem do środka.
Tylko przejściówka głupote zrobisz jak zmienisz to gniazdo będziesz miał potem problemy (gnicie kabli) przejściówka 45 PLN.
Tak jak kolega pisze powyżej - sprawdź czy moduł ma zasilanie , gniją kable na zagięciu pod modułem, no i palą się oprawy bezpieczników koło akumulatora - choć wtedy to nie działają wcale.
jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
Gniją kable w okolicy koła zapasowego z tyłu. Dwa już takie miałem.
Oryginalny kabel antenowy gnije przy wtyczce anteny, spływa z niej woda i dostaje się do złącza
Lutować to można lampki choinkowe, w samochodzie się żadnych przewodów nie lutuje bo potem gniją.
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku)
czyli magiel sie nie komunikuje z CAN . albo jest uszk wew albo jest uszk CAN , bo czesto gnije kabel pod akku w korytku
w tych autach gniją instalacje bo grubość kabli wynika jedynie z grubości izolacji a miedzi jest w niej tyle co w przewodzie telefonicznym ....
Często gniją kable przy pompie paliwa, jest na przewodzie przy zbiorniku.
Mój kolega ma 35s12 albo 14, z 2007r jeśli to ta sama generacja(bo roku nie podałeś) to wiązka w tym aucie to tragedia. Gniją kable mniej więcej pod lampą/akumulatorem i obok chłodnicy taki zespół kilku wtyczek. Ale żeby nic nie działało to raczej bym połączenie masy do karoserii obstawiał.
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
To masz przyczynę bezpiecznik pod maską zasila gateway, najczęściej gnije ten kabel czerwony niebieski. Możesz podać bezpośrednio plus na wtyk gateway i powinno opalić. A wiesz moze gdzie , w ktorym miejsc gnije ten kabel ? Ten bezpiecznik to f4 5A ?
Upss. Trochę czasu minęło. Dzisiaj dodam, że najczęściej w tym modelu kłopoty leżą w lewym słupku i progu. Gniją kable w wiązce.
Bezp. od centr. znaj. się w puszce bezp. ale od "tyłu", tzn. nie tam gdzie są wszystkie bezp. ale tam gdzie doprowadzane są kable (wtyki). Lecz zdarza się, że gniją kable zasilania. Wiązka biegnie od tablicy bezpieczników do siłowników pod wykładziną. Dostęp do niej nie jest trudny. Najczęściej gniją kable umiejscowione mniej więcej tam, gdzie trzyma...
uruchamiany jest test zegarów. To już zostało zrobione :D. Gniją kable w skrzynce pod maską i tam trzeba pogmerać, robota prosta tylko trzeba chcieć
Proszę bardzo - kiedyś z tym walczyłem w Iveco 35 znajomego i zrobiłem taki oto schemat :) podpowiem, że gniją kable przy czujniku prędkości przy skrzyni biegów - idą tam 3 pomarańczowe kabelki z numerami https://obrazki.elektroda.pl/6842881700_...
Sprawdź wiązkę kabli pod akumulatorem czy nie jest spuchnięta bo to tam najczęściej gniją kable i odstawia takie numery.
Sygnał prędkości to będzie kabel fioletowy, leci na pin 13 czerwonej kości zegarów Dokładnie sprawdź złącze w skrzynce pod maską bo tam najczęściej gnije tewn kabel
Z twojego opisu na poczatek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błedy jak podpowiada kolega. W skodach tego typu gniją kable i padaja liczniki.
Sprawdzić czy dochodzi napięcie do modułu na podszybiu. Często zalewany i gniją kable. Masz gdzieś przerwę na kablu masowym.
sprawdz bespieczniki a jak sa dobre to najcześciej gniją kable pod wycieraczkami s przodu i pobokach na slupkach i sprawdz mase i plus przy siłowniku.
tylko podpięcie do komputera umożliwia skasowanie tego błędu Niekoniecznie. Często gniją kable na odcinku tuż przed wtyczką czujnika oraz sama wtyczka. Zajrzyj tam. Na samej wtyczce o ile pamiętam na dwóch z trzech pinów powinno być 24 V. Trzeci to sygnałowy.
Wszystkie anteny telewizyjne są kierunkowe. Zapewne masz na myśli antenę wieloelementową. Jaką? - nie wiadomo. Mux8 w Częstochowie jest na kanale 9 (205,5 MHz) z 15 km, czyli jest silny. Skoro inne muxy działają bez zmian, to nie bardzo wiadomo co to może być za przyczyna. Ostatnio wiały wiatry. Może ktoś przestroił TV, no albo gnije kabel i zaczynają...
Pisałem Ci o tym sposobie, ale nie jest to rozwiązanie - ta masa ma się pojawić z komputera silnika po przekręceniu kluczyka. Jeżeli się nie pojawia, a na "krótko" odpalił winna może być wiązka - gniją kable (albo wtyk przy kompie lub gdzieś indziej) za chwile coś może wyjść na nowo. Poza tym jak podałeś stała masę, przekaźnik pracuje cały czas i zasila...
Schemat dostępny na elektrodzie i trzeba kable przespiegować. Najczęściej kable gniją ok 15cm od wtyku sterownika wentylatora, moduły w środku padają scieżki i zdarza sie że piny od płytki poodchodzą. Zapala się kontrolka moduły chłodzenia?
Na skrzyni leży wiązka od ecu i wygląda że gnije któryś przewód. Wyciągnij kable z peszla i sprawdz każdy na rozrywanie, jak zgnity to się urwie...
Musisz ten kabel dać w jakąś obudowę, ponieważ może gnić.
Tam kable gniją kable nie czujniki(raczej przecierają się łamia) !!! przelutuj kable|(utcinaj po 10cm od czujnika i mierz oporność), pomoże na rok 2 to się nie złamią te głośnikowe które wlutujesz bo lepszych nie dostaniesz....a ten drugi problem to stycznik stacyjki lub przekaźnik obok akumulatora, ot cala historia...
W tej syrence (sorry) gniją kable w okolicy skrzyni biegów,idzie tam kabel sterujący przekaźnikem swiec.Musisz tam zaglądnąć,bo tak idzie też kabel do zaworu na pompie,obyś czasem kiedy nie stał na drodze! Sprawdź jeszcze sam przekaźnik-zimne luty w nim to norma!
Bo na zdjęciu do opcji 1 widać jak pięknie gnije kabel od wilgoci ... po drugie jeśli już robić dziury w nadwoziu to najlepiej od razu zrobić ją w dachu i po prostu tam zamocować antenę. marcin
To tak tez było, wtyczka na trzy piny, kable z tego co pamiętam czarny->czerwony z białym paskiem->błekitny z białym paskiem. Czytnik jest nad lewą półosią. Tam była tez taka wada że gnił kabel zasilający czytnik i pod miernikiem miałeś 12V a po zapieciu znikało.
Witam, przychodzę z problemem wspomagania, wspomaganie raz działa a raz nie, najczęściej jak auto trochę chodzi i zgaszę to wspomaganie zanika, kontrolka wspomagania się świeci cały czas, płyn w zbiorniczku jest, samochód po podłączeniu do komputera pokazało błąd 816 oraz 566 po skasowaniu błędy wracają, z tego co wiem to 816 dotyczy kąta skrętu a 566...
Na stole też brak diagnostyki jednak usłyszałem że coś w nim piszczy jak by jakaś przetwornica numer ogr 446 135 017 0 powie mi ktoś na co to się zamienia?? np 446 135 016 0 Niech mi ktoś powie gdzie są łączone cany albo gdzie najczęściej gniją kable?? teraz mam migającą kreskę na wyświetlaczu i brak możliwości odpalenia w silniku błąd komunikacji z...
Brakuje mu zasilania na sterownik. Cała filozofia, zebrać się i sprawdzić co jest na pinach. Przecież te renówki gniją na potęgę. Jakie q..wa podzespoły. Kable, bezpieczniki, to sprawdzaj. O masach nie zapomnij.
Kable się nie tyle przecierają co gniją, bo pęka izolacja. Musisz prześledzić przewód(biały o ile dobrze pamiętam, ale mogę się mylić) i na takim zagięciu na wysokości prześwitu pod kabiną będzie przegnity.
Kable gniją przy samym zarobieniu wsówki.
I z jednej i z drugiej strony? Gniły też kable, tak nawet 20 cm od wtyczki!
Ja bym zaczął od wiązki, wyciągnij akumulator i pod spodem, przy nadkolu jakoś szła taka gruba wiacha, z którą na ogół jest problem. Kable gniją, izolacja odpada. Ja już sprzedałem swoje padło i powiem, że szkoda mi go trochę, bo to fajne wozy są, tylko mają różne odpały.
Popatrz czy sterownik ma stałe zasilanie (30), lubiał gnić czerwony kabel.
Webasto Thermo Test diagnoza i wszystko wyjdzie w praniu. Ewentualnie sprawdź kable pod autem bo lubią gnić i bezpieczniki od ogrzewania. Odnośnie schematów to zasada działania tego pieca jest taka sama jak zwykły Thermo Top C analogowy. Instrukcji jest pełno.
Witam szanownych Forumowiczów Mam problem z Peugot Boxer 2008r. Straciły się tylne światła pozycyjne wraz z oświetleniem tablicy dziś szukałem po kablach czy coś nie jest przerwane ugnite. Masa (-) dochodzi nie dochodzi w ogóle prąd. Mierzyłem już ciągłość przewodu od przełącznika zespolonego do przewodu z tyłu lampy ale również nic mi nie pokazało...
diagnostyka i sprawdzenie bezpiecznikow w pierwszej kolejnosci. jak są ok to przekaznik zasilania ecu silnika może do podmiany. W skodach czesto kable gniją
pod dywanikiem, w progu masz złączke, lubią kable gnić
słuchaj, sprawa jest prosta-masz zgnitą wiązkę na prawym progu, na wysokości siedzenia pasażera. Tam na zasilanie zamka idzie jeden kabel i odchodzi od niego pięć, jest to zataśmowane, ale zawsze gnije na łaczeniu, zaraz jak wiązka wchodzi w taka plastikową rynienkę Kabel pomarańczowy w bodaj niebieskim paskiem. Bezpieczniki od tego są nad kolanami...
jeśli dobrze pamiętam fabi można ręcznie zaprogramować pilot, i fakt w fabi kable lubią gnić
Kable gniją w komorze silnika, lub na przelocie na grodzi, ewentualnie zalany BCM.
To jest śledż do zintegrowanej karty dżwiękowej, wyjścia na głośniki oraz gniazo kabla optycznego.
Tam kable gniją na potęgę, więc nie przeżywaj, bo to proste jak cep. Na 99% brak masy/zasilania modułu świateł jak nic nie działa. Jest schowany pod deklem koło prawego przedniego koła. Zdejm dekiel i szukaj dalej aż znajdziesz.
A sprawdziłeś stan kabla antenowego? Wystarczy jak dostanie się gdzieś woda i kabel zaczyna gnić od środka. Najczęściej najpierw rośnie tłumienie od najwyższych kanałów a po pewnym czasie nic już "nie widać"....
sprawdź kable przy wejściu do ściany grodziowej leżą one na podłużnicy i gniją jeśłi nie to sprawdz przy kostach pompy miałem kilka przypadków już
Skody mają bardzo słabą instalacje i kable gniją. Bardzo "odkrywcza" porada. 10 lat po utworzeniu tematu. Ostrzeżenie!
Jak kolega wyżej pisał lubią łączenia kabli gnić w wiązce idącej do komfortu.
Kable wokół misy olejowej najczęściej gniły w MP1. Były akcje serwisowe nawet na to. Od tego trzeba zacząć. Rozrusznik uruchamia sterownik MR. A do niego idzie kabel z FR jako rozrusznik, ale to jest jedynie komunikacja cyfrowa immobilisera między nimi.
sprawdz kostki przy komputerze i kable czesto gniją w tych modelach
A kable lubią gnić w przejsciu kabinowym zwłąszcza jak się myje karcherem.
Spradzić czy na kablu czerwony z zółtym jest 12V Kabel czarny z białym też 12V po przekręceniu stacyjki Kabel czerwony z białym-ma być napięcie bodaj 5V,przywarcie tego kabla do masy-silnik roby ruch,podanie na niego 12V ruch w drugą stronę. Kable się przełamują na odcinku drzwi-nadwozie,lub gnije wielozłącze
To mufa dla kabli z żyłami miedzianymi. A czym się różni mufa dla kabli z żyłami miedzianymi, a alu? To mosiądz, więc gniło nie będzie. Tym bardziej bez dostępu powietrza, po zalaniu żywicą. Te śrubki nie zapewnią może wytrzymałości takiej jak prasowane tulejki, ale też dadzą radę. Nie wiem to po co zabierasz głos?
Na razie delikatny sukces - w nadkolu zgnił wewnątrz izolacji przewód zasilający sterownik. . A no gnije tam we wiązce za lewym błotnikiem kabel ze stałym plusem zasilający UCH; ale wtedy nie działają też kierunki, awaryjne, wycieraczki, zamek, bo całe UCH nie ma zasilania. Co do ciągle świecących zegarów to szukał bym awarii w wiązce silnika, w miejscu...
no i po podłączeniu pompy na krótko auto pali jeździ?, to szukaj co ginie teraz, czy plus, czy może masa gdzieś ugniła, primery gniją przeokropnie więc to bardzo prawdopodobne że np wygniło w miejscu oczka masowego kabla pompy, albo jakiś stary alarm odcinający pompę umiera, idź po kablach od pompy i sprawdzaj gdzie jest napięcie a gdzie już niema
Nie napisałeś który silnik konkretnie masz.Jeśl masz 2 pompy paliwa to gniła wtyczka łącząca kable do obu pomp(w bagażniku) lub moduł zapłonowy przy cewce.Pozdro.
No dobra... czas się przyznać: Jestem średnio zorientowany w mechanice czy elektromechanice samochodowej :) Kwestia gnicia kabli... ciekawa- mam na oku taki jeden kabel dochodzący do (nazwę to po swojemu) "modułu zapłonowego" czyli cewki z resztą bajerów i ów kabelek ma naruszoną izolację, ale wydaje się ok. Domyślam się, że celowe by było sprawdzenie...
Weź silny magnes i kup te śruby, które magnes najsłabiej przyciąga - jest najmniej węgla. Tak, tu pola są pocynowane ale wewnąrtz gwintu, blaszka do styku z żyłą środkową kabla jest cynkowana i łatwo gnije ... Nie ma idealnego rozwiązania. Zawsze jest słaby punkt
Jak wymieniłeś cały rozrząd łącznie z napinaczem i dobrze ustawiłeś to szukaj usterki w kablach, lubią gnić w peszlach.
No oczywiście, że mechatkę kupi wszędzie. Nienawidzę tej taśmy, tak pije wodę, choć może i dobrze-tak fajnie wiązki gniją.
Tak, sześć czerwonych do tego jednego grubego (czerwony lub czerwono-czarny o ile pamiętam). Przewody mają tam mokro i gniją, to standard.
Musisz znależć ten plus, dwa przekaźniki bo z stopnie prędkości wentylatora, wentylator załącza czyjnik, jest na chłodnicy patrząć od strony silnika na dole po lewej stronie. Na przekaźnik musi iść masa i plus, sprawdż dokładnie bezpieczniki w komorze silnika po prawej stronie, jak nie pomoże to trzeba iść po kablach od przekaźnika idą te przewody dołem...
Dobra, sprawdziłem (wiem, że trochę to zajęło, ale ciężko z czasem). Na schemacie, który znalazłem, wynika, że przewody idą bezpośrednio do ECU. Odpiałem komputer i sprawdziłem miernikiem, czy kable nie są może gdzieś po drodze przerwane. Okazało się, że nie są. Ruszałem wiązkę od strony komputera, od strony czujnika i nic. Jednak naprowadziłeś mnie...
Zdejmij wykładzinę pod nogami kierowcy,oraz osłonę progu. Gniją tam łączenia przewodów, szare,brązowe i czerwone. Szare są od wszystkich włączników,brązowe to masy,czerwone plusy.
idealnie wyglądające kabelki które oczywiście pikały miernikiem okazały się kupą, pod izolacją zielono, puściłem bezpośrednio do gniazda linię K z modułu komfortu na nowym kablu i śmiga aż miło Czyli jednak problem z okablowaniem. Ja gdy tylko mam podejrzenie że kable gniją sprawdzam okablowanie pod obciążeniem...
Wiem , wiem , chodziło mi tylko o to ze może ten kabel wcześniej idzie w tej podłużnicy gdzie gnije wiązka :)
To skoro w lewym i prawym kole wartości z miernika są podobne to czujniki są sprawne zaraz obok koła rozwal wiązke bo najczęściej w pobliżu czujnika kable gniją, jak nie chce ci się miernikiem sprawdzać do pompy :) a co do wtyczki na pompie to pewnie żeby ją odpiąć to trzeba przesunąć plastik.
Sprawdź wiązkę na progu pod dywanikiem kierowcy jest tam moduł komfortu zbiera się tam woda i kable gniją z opisu błędów wynika że jest lub było za niskie napięcie i jak kabelki pogniją może się tak dziać. Rozpruj wiązkę i posprawdzaj połączenia do których dochodzi więcej niż jeden kabel no i sam moduł jest na końcu wiązki w dużym czarnym pudle w tym...
Oczywiście . Do betoniarki i krajzygi ( po polsku cyrkularki) mam kabel na siłę .
Jeep Grand Cherokee 2.7 crd 2004 - Skrzynia jest dobra, bo była w serwisie w Żorach. Wymieniony został sterownik skrzyni biegów, sprawdzone ciśnienia w skrzyni, jest dobra. Podejrzewamy problem komunikacji silnika że skrzynią biegów bardzo bym prosił o pomoc. Jeszcze jedna rzecz, może być problem z wiązką między silnikiem a skrzynią jeśli tak to może...
sprawdź duże okrągłe łączówki przy silniku one często przegniwają i nie łączą, czasem trzeba wygnite/wypalone piny ominąć lutując kable na stałe bez złączki, zresztą we francuzach wszystkie złączki i kable gniją... ogólnie to po prostu gdzieś Ci plus ginie, przejrzeć musisz po kolei gdzie prąd dochodzi a gdzie już nie awaryjnie podciągnąć możesz sobie...
Witam borykam sie z takim problemem nie pamietacie moze jaki to kolor kabla najczesciej gnije zeby wymienic ta złaczke pod wykładzina??? pozdr kostki przy module miałem pognite to juz wymieniłem i pół roku było spokoju
Diagnostyki nie zrobisz bo zrywa połączenie , zostaje ci sprawdzić wszystkie masy i zasilanie sterownika , kable w okolicy akumulatora lubiały gnić wiązka leci wzdłóż podłóżnicy Utrata komunikacji - jeśli ja bym nic z kablami nie znalazł w tym przypadku pewnie bym sterownik silnika podmienił na inny
Jezeli komuś teoretycznie padnie pompa wspomagania elektryczna oczywiście w fabi lub polo nie kupujcie nowej póki nie sprawdzicie wiązki biegnścej po lewej podłużnicy przy ścianie grodziowej. Często gniją kable z powodu puszczonego miedzy nimi wężyka z spryskiwaczy. Zaczynajcie od tego, pozdrawiam. Ps. objawy to słabiej działające lub w ogóle nie działające...
Odkręć plastiki obok otwierania maski i ten podnóżek dywanik do góry wsadź tam jakiś duży śrubokręt by mieć dostęp do komfortu i wiązek zajrzyj czy śniedzi nie ma na wiązkach i czy woda jest w puszce komfortu podejrzewam że zgniły kable, spotkałem sie kiedyś z przypadkiem jak klient przyjechał to temperatura na dworze była na minusie i woda w komforcie...
problem rozwiązany i przyczyną był gnijący kabel satelitarny wkopany bez osłony do ziemi :(
Kabel żelowany, czarny jest do zastosowań zewnętrznych. Jest odporny na warunki atmosferyczne. Biały szybko popęka, woda się dostanie i kabel gnije z czego powstają zakłócenia. Generalnie całe okablowanie wypadałoby wymienić skoro jest dosyć wiekowe. W takim razie najpierw faktycznie spróbuje dać całkiem nowy i napiszę co z tego wynikło. Jednak jeśli...
Witam. Kolega T5 to z doświadczenia o tym zgniłym kablu napisał czy tylko domysł. Nie wydaje mi się ze 2006 rok i już by coś tam gniło w kablach, chociaż z drugiej strony to najbardziej nieudane dziecko VW ten passat b6 więc dla spokoju sprawdzę. Dodano po 5 Wymieniłem żarówki w migaczach ponieważ przy kontroli okazało się ze jedna ma luz pomiędzy szkłem...
Tam gniła złaczka konektorowa, trzeba było uciąć kabel, dolutować kabeloczku i podłożyć pod śrubę mocującą gruby kabel masy akumulatora. Czyszczenie i doginanie starego konektora to poprawa na góra miesiąc.
A czy próbowałeś podłączyc radio pod zewnetrzną antene? Lub nawet, w gniazdo antenowe podpiąc na krotko kawałem drucika, tak z 50 cm? A, czy, próbowałeś podpiąć inne radio do auta? Dzieki temu, dowiesz sie, czy nie masz problemów z oryginalna instalacja antenowa w aucie. A może jest zimny lut na połączeniu gniazda antenowego z płyta główną radia i to...
nie ma po co. W tych samochodach po prostu gnije lub też ukrusza się wiązka łacząca alternator z instalacją. Ukrusza się kablel zaraz kolo alternatora, lub koło rozusznika, gdzie wiązka alt łączy się z wiązką komory silnikowej. Kabel koloru niebieskiego. Pana elektryka wyłał bym na madagaskar banany prostować, przynosi hańbe branży.
Z lewej strony jest przejście kabli z kabiny w nadkole i tam gniją.
Pewnie jak kolega wyżej napisał to wiązka,uczyłem się w serwisie Skody i to dość często w fabiach się działo trzeba po kolei wymieniać każdy kabelek w wiązce na odcinku gdzieś ok 30cm,jest trochę roboty z tym,wg mnie jest to wada fabryczna samochodu,żeby temu zapobiec zawsze wybijaliśmy taki plastikowy krążek i woda(najczęściej kable gniły przez płyn...
generalnie w passacie nie jest to takie proste, najlepiej by było do tego zdemontować siłownik ale problem polega na tym że jest on od drugiej strony przykręcony wkrętem. Co do uszkodzenia samego siłownika to sprawdź kable od modułu komfortu pod dywanikiem kierowcy często gniją na odległości ok 40-50cm od modułu, wyjmij też sterownik na stół i zobacz...
Antena którą wymieniłeś to antena na pasmo UHF czyli kanały 21 do 69. MUX8 jest nadawany w paśmie VHF a do takiego odbioru wskazana jest zupełnie inna antena. Jeżeli mimo to z obecnej instalacji masz odbiór MUX8 z pasma VHF (kanał 8my) a nie masz odbioru w pasmie UHF - z Krynic kanały 22, 46 i 49, to ja bym w pierwszej kolejności sprawdził kabel antenowy...
Drugi strzał to wiązka kabli pod fotelem kierowcy, są tam łączenia kabli. Jak trafi się jakaś rdzawa dziura w podłodze to to wszystko gnić zaczyna i te złącza tracą kontakt. Są tam kable od klapy, tablicy rejestracyjnej z tyłu, bagażnika, oświetlenia kabiny.
to tzw "efekt choinki" wygląda na to ze nie ma masy i lampy biorą masę ze stopu. Jak włączysz stop to reszta gaśnie. Miernik do ręki i mierzysz jakie masz napięcie na masie lamp. Może w gniazdku w aucie coś nie łączy jeśli w przyczepce masz wszystkie piny wg opisu. Kabel od masy gnije na końcu ale wszystko się może zdarzyć. Jak liczysz na to że masa...
kable wtrysku kable rolet kable manetki
renault scenic gaśnie ekspres delonghi uszkodzony spieniacz iveco schemat instalacji elektrycznej
centrala wentylacyjna centrala wentylacyjna
Kontrolka akumulatora i błąd F569 w Peugeot - co robić? Kody błędów podnośników Wumag - diagnostyka i naprawa