jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
sprawdź kable przy wejściu do ściany grodziowej leżą one na podłużnicy i gniją jeśłi nie to sprawdz przy kostach pompy miałem kilka przypadków już
Auto po uśpieniu pobiera 0,5A na 30 sekund, potem spada do 0,21A. Jak zdiagnozować cykliczne wybudzanie modułów i nadmierny pobór prądu?
Moduł jest o dobrych numerach, pytanie czy sprawny w 100% co do silniczka to nie ma znaczenia bo o tym kiedy silniczek się zatrzyma decyduje układ przeciążeniowy w module. Przelotkę sprawdź bo tam często gniją kable zasilania na samym dole wtyczki ale skoro szyba działa to nie będzie to. Ja obstawiam moduł. Robiłem dużo samochodów marki Renault na szyby...
Schemat dostępny na elektrodzie i trzeba kable przespiegować. Najczęściej kable gniją ok 15cm od wtyku sterownika wentylatora, moduły w środku padają scieżki i zdarza sie że piny od płytki poodchodzą. Zapala się kontrolka moduły chłodzenia?
Tak jak kolega pisze powyżej - sprawdź czy moduł ma zasilanie , gniją kable na zagięciu pod modułem, no i palą się oprawy bezpieczników koło akumulatora - choć wtedy to nie działają wcale.
Mój kolega ma 35s12 albo 14, z 2007r jeśli to ta sama generacja(bo roku nie podałeś) to wiązka w tym aucie to tragedia. Gniją kable mniej więcej pod lampą/akumulatorem i obok chłodnicy taki zespół kilku wtyczek. Ale żeby nic nie działało to raczej bym połączenie masy do karoserii obstawiał.
Witam, przychodzę z problemem wspomagania, wspomaganie raz działa a raz nie, najczęściej jak auto trochę chodzi i zgaszę to wspomaganie zanika, kontrolka wspomagania się świeci cały czas, płyn w zbiorniczku jest, samochód po podłączeniu do komputera pokazało błąd 816 oraz 566 po skasowaniu błędy wracają, z tego co wiem to 816 dotyczy kąta skrętu a 566...
Gniją kable w okolicy koła zapasowego z tyłu. Dwa już takie miałem.
Proszę bardzo - kiedyś z tym walczyłem w Iveco 35 znajomego i zrobiłem taki oto schemat :) podpowiem, że gniją kable przy czujniku prędkości przy skrzyni biegów - idą tam 3 pomarańczowe kabelki z numerami https://obrazki.elektroda.pl/6842881700_...
Pisałem Ci o tym sposobie, ale nie jest to rozwiązanie - ta masa ma się pojawić z komputera silnika po przekręceniu kluczyka. Jeżeli się nie pojawia, a na "krótko" odpalił winna może być wiązka - gniją kable (albo wtyk przy kompie lub gdzieś indziej) za chwile coś może wyjść na nowo. Poza tym jak podałeś stała masę, przekaźnik pracuje cały czas i zasila...
generalnie w passacie nie jest to takie proste, najlepiej by było do tego zdemontować siłownik ale problem polega na tym że jest on od drugiej strony przykręcony wkrętem. Co do uszkodzenia samego siłownika to sprawdź kable od modułu komfortu pod dywanikiem kierowcy często gniją na odległości ok 40-50cm od modułu, wyjmij też sterownik na stół i zobacz...
Często gniją kable przy pompie paliwa, jest na przewodzie przy zbiorniku.
uruchamiany jest test zegarów. To już zostało zrobione :D. Gniją kable w skrzynce pod maską i tam trzeba pogmerać, robota prosta tylko trzeba chcieć
Upss. Trochę czasu minęło. Dzisiaj dodam, że najczęściej w tym modelu kłopoty leżą w lewym słupku i progu. Gniją kable w wiązce.
tylko podpięcie do komputera umożliwia skasowanie tego błędu Niekoniecznie. Często gniją kable na odcinku tuż przed wtyczką czujnika oraz sama wtyczka. Zajrzyj tam. Na samej wtyczce o ile pamiętam na dwóch z trzech pinów powinno być 24 V. Trzeci to sygnałowy.
85 i 86 to zasilanie cewki przekaźnika, na 87 i 30 ma być plus w momencie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź jeszcze wiązkę elektryczną w lewym progu, lubią tam gnić kable
Kable gniją przy samym zarobieniu wsówki.
Bezp. od centr. znaj. się w puszce bezp. ale od "tyłu", tzn. nie tam gdzie są wszystkie bezp. ale tam gdzie doprowadzane są kable (wtyki). Lecz zdarza się, że gniją kable zasilania. Wiązka biegnie od tablicy bezpieczników do siłowników pod wykładziną. Dostęp do niej nie jest trudny. Najczęściej gniją kable umiejscowione mniej więcej tam, gdzie trzyma...
Gnije kabel niebieski w dwupinwej wtyczce koło rozrusznika.
Sprawdź wiązkę kabli pod akumulatorem czy nie jest spuchnięta bo to tam najczęściej gniją kable i odstawia takie numery.
Z twojego opisu na poczatek sprawdziłbym ładowanie, po drugie błedy jak podpowiada kolega. W skodach tego typu gniją kable i padaja liczniki.
Tam kable gniją na potęgę, więc nie przeżywaj, bo to proste jak cep. Na 99% brak masy/zasilania modułu świateł jak nic nie działa. Jest schowany pod deklem koło prawego przedniego koła. Zdejm dekiel i szukaj dalej aż znajdziesz.
sprawdz bespieczniki a jak sa dobre to najcześciej gniją kable pod wycieraczkami s przodu i pobokach na slupkach i sprawdz mase i plus przy siłowniku.
diagnostyka i sprawdzenie bezpiecznikow w pierwszej kolejnosci. jak są ok to przekaznik zasilania ecu silnika może do podmiany. W skodach czesto kable gniją
Tam kable gniją kable nie czujniki(raczej przecierają się łamia) !!! przelutuj kable|(utcinaj po 10cm od czujnika i mierz oporność), pomoże na rok 2 to się nie złamią te głośnikowe które wlutujesz bo lepszych nie dostaniesz....a ten drugi problem to stycznik stacyjki lub przekaźnik obok akumulatora, ot cala historia...
Przy rozruszniku jest uchwyt na wiązkę i tam najczęściej gniją kable. Wyciągnąć cała wiązkę też żaden problem.
W tej syrence (sorry) gniją kable w okolicy skrzyni biegów,idzie tam kabel sterujący przekaźnikem swiec.Musisz tam zaglądnąć,bo tak idzie też kabel do zaworu na pompie,obyś czasem kiedy nie stał na drodze! Sprawdź jeszcze sam przekaźnik-zimne luty w nim to norma!
Kable gniją w komorze silnika, lub na przelocie na grodzi, ewentualnie zalany BCM.
Te kable skręcone razem mają być tak jak są tylko dobrze polutowane, bo gniją zawsze te łączenia i komfort nie działa, ktoś już tam grzebał, najczęściej zdarzało mi się wiązkę do komfortu łatać bo ona najczęściej gniła, ja proponuje żebyś wyczyścił papierem ściernym te druty z tych kabli bo zczerniały i skręć je tak jak są i polutuj, potem obejrz wszystkie...
sprawdz kostki przy komputerze i kable czesto gniją w tych modelach
idealnie wyglądające kabelki które oczywiście pikały miernikiem okazały się kupą, pod izolacją zielono, puściłem bezpośrednio do gniazda linię K z modułu komfortu na nowym kablu i śmiga aż miło Czyli jednak problem z okablowaniem. Ja gdy tylko mam podejrzenie że kable gniją sprawdzam okablowanie pod obciążeniem...
Sprawdź wiązkę na progu pod dywanikiem kierowcy jest tam moduł komfortu zbiera się tam woda i kable gniją z opisu błędów wynika że jest lub było za niskie napięcie i jak kabelki pogniją może się tak dziać. Rozpruj wiązkę i posprawdzaj połączenia do których dochodzi więcej niż jeden kabel no i sam moduł jest na końcu wiązki w dużym czarnym pudle w tym...
Odkręć plastiki obok otwierania maski i ten podnóżek dywanik do góry wsadź tam jakiś duży śrubokręt by mieć dostęp do komfortu i wiązek zajrzyj czy śniedzi nie ma na wiązkach i czy woda jest w puszce komfortu podejrzewam że zgniły kable, spotkałem sie kiedyś z przypadkiem jak klient przyjechał to temperatura na dworze była na minusie i woda w komforcie...
Wiązki przepatrzone Rozetnij peszel wiązki pod przednim zderzakiem i "targaj" kable po kolei - może któryś się urwie. Woda też tam lubi być. Jest tam takie szczególne miejsce, że część kabelków zawraca ostro o 180 stopni - tam też izolacja lubi pękać i gniją kabelki.
Za wiele tym wpisem mi nie pomogłeś.. Napisałem co może być przyczyną, gdzie szukać i za pomocą jakiego protokołu odbywa się diagnostyka w tym Dafie.... Jak i co mam zrobić za Ciebie na odległość? ...że gniją wiązki każdy wie. ... Poleciłem odłączyć każde dodatkowe - niefabryczne ustrojstwo. Spotkałem zakłócające GPS-y, emulatory Ad-blue, emulatory...
W B5 komfort uwielbia się zalewać wodą. Zaczął bym od grzebania pod dywanem kierowcy, tam siedzi cala centralka. Do tego gniją wiązki przewodów będące w okolicy. Później sprawdził bym czy nie pękają kable w przejściach między drzwiami a słupkami.
nie pisałem tutaj o tynku tylko ociepleniu (najczęściej styropian). Widziałem kilka takich przypadków że przewód koncentryczny (położony bez dodatkowej ochrony) a właściwie jego ekran po po prostu się "pokruszył", niektórzy określają to jako gnicie kabla który nie oddycha pod ociepleniem. Przewód położony na ścianie i przykryty tynkiem to inna sprawa.
Dodano po 2 cześć jak masz testerek to w blokach wartości mierzonych widać wszystkie wartości: napięcie zasilanie, zamknięty otwarty, zablokowany lub nie, i oczywiście błędy. Kolega GRALA słusznie radzi - gniją kabelki na progu, czasami sam komputerek komfortu no i często padają same zamki w drzwiach. To chyba będą zamki bo moduł i kable dookoła niego...
Ten bezpiecznik (nr 24 10A) zabezpiecza obwód lewego światła mijania. Nic więcej. Przekaźnik który wyjąłeś, odpowiada za załączanie masy przez PCM podczas startu (chyba też za załączenie masy sterownika ABS-u). Jeżeli jest taka zależność pomiędzy bezpiecznikiem 24 i przekaźnikiem jak opisujesz, to zajrzałbym do wiązki pod skrzynką. Ta zależność nie...
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Prze gniły kable na lewym progu.
Najczęściej kabel gnije w tej peszli i tam gdzie jest zaciskany opaską.Także tam sprawdź jeszcze przed wejściem do środka.
Szeroka kostka została sprawdzona , nie zauważyłem tam nic niepokojącego. Poza tym bardzo dziwne by w aucie z 2009 roku już mogły gnić kable :P
Tylko przejściówka głupote zrobisz jak zmienisz to gniazdo będziesz miał potem problemy (gnicie kabli) przejściówka 45 PLN.
FFC - front frame computer komputer ramy przód. RFC podejrzewam że to rear frame computer czyli tył. Mamy w firmie 2 wozy z tego roku i jest makabra, wszystko jest na listwie CAN, wiązki gniją, kable się urywają, komputery podmienialiśmy na inne i jest ok,to że światła samoczynnie się włączają to własnie efekt że są sterowane komputerem i gdzie robią...
Oryginalny kabel antenowy gnije przy wtyczce anteny, spływa z niej woda i dostaje się do złącza
Teraz pozostaje suszenie i szukanie przyczyny nie działania zamków w drzwiach Na kablu czerwonym z niebieskim paskiem musi być +12V, gnije punkt łączenia tych kabli w okolicy pięty prawego buta kierowcy (gdy ten trzyma nogę na spoczniku)
Wszystkie anteny telewizyjne są kierunkowe. Zapewne masz na myśli antenę wieloelementową. Jaką? - nie wiadomo. Mux8 w Częstochowie jest na kanale 9 (205,5 MHz) z 15 km, czyli jest silny. Skoro inne muxy działają bez zmian, to nie bardzo wiadomo co to może być za przyczyna. Ostatnio wiały wiatry. Może ktoś przestroił TV, no albo gnije kabel i zaczynają...
30-50 cm od modułu w wiązce. Gdzie należy szukać problemu?? Jakie kolory przewodów są od sterowania centralnym?? Ma ktoś jakiś schemacik?? Czytałem że kable lubią gnić na
Jezeli komuś teoretycznie padnie pompa wspomagania elektryczna oczywiście w fabi lub polo nie kupujcie nowej póki nie sprawdzicie wiązki biegnścej po lewej podłużnicy przy ścianie grodziowej. Często gniją kable z powodu puszczonego miedzy nimi wężyka z spryskiwaczy. Zaczynajcie od tego, pozdrawiam. Ps. objawy to słabiej działające lub w ogóle nie działające...
kable wtrysku kable rolet speakon kable
amica usterka radioelektronik kolumna ustawienie blaszek termostacie
medion md30445 arduino projekty
Jak przerobić włącznik w nawilżaczu U-Smiler QZ3.5L? Schemat podłączenia przewodów zapłonowych w Linde H16