Jak wyświetla ci błąd elektryki na 4 wtrysku to czy auto chodzi na wszystkich cylindrach? Gnijące wiązki wewnątrz komory zaworów to standard jeśli schodzi ci izolacja to bezdyskusyjnie wiązdka wtrysków do wymiany radna izolacja nie wchodzi w grę jak tego nie zrobisz grozi upaleniem kasety silnika. Natomiast jeśli nie chodzi na wszystkich garach to sprawdź...
Co to jest za samochód? W prostych konstrukcjach dużo lepszym rozwiązaniem jest odcinanie immo. Krótkie przewody do podłączenia, brak dużego obciążenia prądem, brak możliwości zgaśnięcia po uruchomieniu z powodu awarii centrali albo zainstalowanego odcięcia, brak wpływu wilgoci. Odcinanie przy samej pompie to błąd. Po warsztatach od zawsze szwędają...
Mógłbyś rozwinąć gdzie znajduje się ten kabel? Mam podobny problem Kolega się nie pochwalił który to kabel. Po prostu jakiś kabel. Naprawdę myślisz że w każdej skodzie będzie to ten sam kabel? W każdej skodzie będzie to inny kabel i inny problem - natomiast przyczyna ta sama. Gnijące wiązki na podłużnicy i podszybiu to dla Fabii temat z długą brodą....
Problemem są gnijące wiązki , a nie samo immo . Wytniesz jedną zarazę , reszta zostanie.
Witam łatwiej było by określić usterke gdy byś podał kod numeryczny (MID-SID -FMI)jest taka możliwość oczytu zwyświetlacza ,jak oczytujesz błedy z poszczególnych układów naciśnij naprawym przełaczniku przycik ze zgietą strzłą wtedy dane znieniają się na numeryczne .najczeszczą przyczyną w tych wydaniach volwa są gnijące wiązki w okolicy zgiecia kabina...
W Fabii gniją wiązki na potęgę, więc nie pruj wiązki tylko poprowadź nowy przewód.
Lubią gnić wiązki na podłużnicy. Pewnie brak plusa na pompę, wtryski i grzałki sond. Dla silnika BBY.
sprawdż czy jest zasilanie (+) na włączniku po zapłonie. czasami gniła wiązka elektryczna w progu lewym jest tam łączenie przewodów .
A czy jesteś pewien że to czujnik zwierałes go na krótko ? Tam dosyć często gniły wiązki :)
Zobacz na chłodnicy. Nie znam tego silnika. Z tego co słyszałem to często zdarza się, że kontrolka myga, ale to spowodowane jest gniciem wiązki elektrycznej
Obecność napięcia sprawdź żarówka a nie miernikiem. Te 9V to zły pomiar. Miedzy CANem a masą powinno być 2,5V. Tam gnije wiązka na podłużnicy. Najlepiej podpiąć inną pompę - wtedy wiadomo czy pompa czy instalacja.
Z błędem 00816 można jeżdzić . Pompa wspomagania działa w trybie awaryjnym . Dwa lata jeżdziłem z tym błędem w mojej fabianie . Nie ma związku z domniemaną gnijącą wiązką na podłużnicy czy tam na podszybiu .Nie tędy idą kabelki.Tak samo błąd 00556. Tutaj to błąd zacisku 30. Są dwie opcje . Albo pęknięty bezpiecznik tzw. blaszkowy w skrzynce na akumulatorze...
Czy można zastąpić pompę wspomagania KOYO z Fabii combi 1.4 16V 55 KW z 2005 6Y5 silnik BKY innym modelem? Można, ma być tej samej firmy KOYO, posiadać tyle samo pinów w kostkach. Gnije wiązka idąca do pompy, musisz mieć stałe zasilanie 12V na czerwonym i brązowym przewodzie (dwa najgrubsze).
Wiązki gniją w tych autach? Gniją złącza. Uszkadza się BCM
Przy rozruszniku jest uchwyt na wiązkę i tam najczęściej gniją kable. Wyciągnąć cała wiązkę też żaden problem.
Ta żarówka do testów jakiej mocy była? Często wiązka gnije. Sprawdź ją.
Podaj typ tego hydronica, wychodziły sprintki z dogrzewaczem (D5WZ) i z ogrzewaniwm postojowym (D5WS) jeśli siedzi dogrzewacz to nie nie zamontujesz sterownika, chociaż jest taka możliwość (przeróbka instalacji). Co do problemu z turbosprężarką to komputerowa diagnoza jest potrzebna żeby cokolwiek zacząć robić. W tym modelu lubi gnić wiązka od zaworu...
W takiej fabii, jeśli nie widać logiki w zarejestrowanych błędach, to szuka się w sławetnych, gnijących wiązkach. O tej przy lewej podłużnicy z reguły wszyscy pamiętają. A że lubi zgnić ta w podszybiu - to niekoniecznie. Zajrzałbym tam. Sterownik gdy dostaje przypadkowe, nielogiczne sygnały z czujników reaguje równie nielogicznie. Niekiedy objawy są...
Masz mokro pod fotelem kierowcy, wiązka gnije, robią się zwarcia/przerwy i cuda gotowe.
Często w tych sprintkach gnije wiązka biegnąca pod atrapą wzdłuż zderzaka, tędy tez idą przewody tegoż elektrozaworu, rozetnij i zolację i sprawdź przewody.
U mnie ten sam problem. Więc jeśli działa ci żarówka, bezpiecznik jest sprawny, to albo czujnik jest już wytarty, albo kabel idący do niego jest naderwany. U mnie właśnie był naderwany. Jest jeszcze podobno możliwość, że gnije wiązka, ale to zdarza się najrzadziej.
Jakie Ty masz ładowanie na postoju? Główny problem astry po latach to gnijąca wiązka elektryczna. Sprawdź ładowanie bezpośrednio na alternatorze i dopiero na akumulatorze. Jest różnica? Pamiętaj, że elektronika nie wyłącza się tylko od zbyt niskiego napięcia, ale też przez zbyt duże napięcie.
chyba problemem było stukanie przekaźnika Czy zamiana przekaźników miejscami także objawia się stukaniem w tym samym miejscu czy w tym samym przekaźniku? Dodano po 2 nie było śladu "gnicia" Zwykle gnicie wiązki było w miejscu pod podstawą akumulatora a skrzynką z bezpiecznikami.
Opcom -} podwozie -} moduł chłodzenia. Musi się łączyć jeśli nie to często gnije wiązka i czasem sam sterownik.
Przecież widać, że wszystko ma przyczynę albo w gnijącej wiązce albo w zielonym sterowniku!
Idziesz dobrą drogą, kabelki ugniły. Rozwiń wiązkę. Jeśli to ten silnik co myślę, to wiązka gnije w części, która idzie od silnika w dół na podłużnice z prawej strony jak stoisz przodem do samochodu. Miałem wielokrotnie ten problem z vw i skodą ,nie działały różne czujniki zależnie co zgniło. Pamiętam jeszcze, że po drodze było takie okrągłe złącze...
Lewy próg gnije wiązka. Są takie zapracowane złącza trzech kabelków i tam Zielona włazi. Najpierw zasilania komfortu i to nie miernikiem a żarówką h4. Wróci komunikacja będziemy dalej gdybać
No to podpowiedzi... Gnijąca wiązka...
Klasyka w tych modelach, te wiązki gniją na potęgę. Dobrze że ludzie dzielą się takimi patentami.
Może standardowo wiązka gnije. Sprawdź między lewą podłużnicą a ścianą grodziową. Zrobili tam luz na wiązce i robi się stawek w peszlu plus okład z gnijących liści.
Wiem , wiem , chodziło mi tylko o to ze może ten kabel wcześniej idzie w tej podłużnicy gdzie gnije wiązka :)
Wygląda na brak zasilania, możliwe że komputera silnika. Do dokładnego sprawdzenia wiązka elektryczna - zdarzało się że przewody gniły
Sprawdź zasilanie po zapłonie. Taki jest efekt jak nie ma zasilania po zapłonie, moduł aktywuje się na kilkadziesiąt sekund i przechodzi w stan uśpienia. Najczęściej gnije wiązka wzdłuż progu drzwi kierowcy. Są tam zaciskane łączenia od bezpiecznika z rozdziałem na wszystkie drzwi. Jest zgrzane punktowo i nasunięta koszulka izolacyjna, wchodzi tam woda...
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Od strony modułu leć po wiązce tam gniją masy i zasilanie. Zamek przód leci po can i steruje nim silnik szyby. Mógł pasć siłownik , wykręć wkładkę i go puknij przez otwór (od strony tylnych drzwi dojdziesz do śrubki trzymajacej).
85 i 86 to zasilanie cewki przekaźnika, na 87 i 30 ma być plus w momencie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź jeszcze wiązkę elektryczną w lewym progu, lubią tam gnić kable
powiem szczerze ze czytałem że może to również być problem gnijącej wiązki . Na początku miałem objawy podobne do Twoich ale to sie pogłębiło
gniła wiązka na prawym progu. Ukryta aby nie hałasowała.
Zobacz dobrze zasilania i masy przy pompie według schematu np. Autodaty. Miałem podobny przypadek, okazał się z gniły kabel w wiązce pionowej na podszybiu.
Skoda Fabia 1: Gnijąca wiązka elektryczna pod koszem akumulatora Przeciekające drzwi Padające jak muchy żarówki (ASO rozwiązuje wstawiając drut oporowy) Silnik 1,2HTP (choroby wieku młodzieńczego - przeskakujący rozrząd z powodu zbyt krótkich ślizgów - poprawiono przedłużając ślizgi..ale że im to w testach nie wyszło...żenua) czujnik świateł stop, krańcówki...
To użyj miernika po ludzku, jak opisałem, a nie wydziwiasz coś po swojemu. Zazwyczaj wada prędkościomierza jest w gnijącej wiązce.
Mam podobny problem z peugeotem tlko podczas deczczu i o wjeździe do kałuży. Pruj wiązkę. Bo gdzieś moknie i przestaje łączyć. Gnije wiązka.
Sprawdź napięcie na automacie stopu(nad pedałem hamulca) Jeżeli jest odpowiednie to usterki szukaj w wiązce przewodów pod dywanami z lewej strony samochodu (złącza wiązki pod dywanami często gniją) Pozdrawiam
jak wyżej kolega Ci pisał: sprawdź wiązkę nad tylną belką, kable tam gniją w 3 miejscach, wyciągnij przewody z peszla i obejrzyj je.
błąd -020A, czujnik temperatury płynu chłodzącego - sygnał nie zrozumiały. No i na tym się skup. Prawdopodobnie gnije wiązka gdzieś.
Na razie delikatny sukces - w nadkolu zgnił wewnątrz izolacji przewód zasilający sterownik. . A no gnije tam we wiązce za lewym błotnikiem kabel ze stałym plusem zasilający UCH; ale wtedy nie działają też kierunki, awaryjne, wycieraczki, zamek, bo całe UCH nie ma zasilania. Co do ciągle świecących zegarów to szukał bym awarii w wiązce silnika, w miejscu...
Czy przerabiałeś problem gnijącej wiązki występujący w tym modelu?
Z tego co pamiętam to prosto do szafy. Często tak właśnie zaczyna się problem z gnijącą wiązką po lewej stronie za lampą.
W Seicento gnije wiązka jedynie koło akumulatora.P
Robiąc renówkę zawsze pamiętam o jednym: bardzo często w plastikowych peszlach gniją przewody. Dlatego przed wymianą czegokolwiek zawsze prześwietlam wiązkę. Pozdrawiam.
gnijące progi wiązki touran wykonanie wiązki
wywołać positiv rozbierać silnik łożysko pralki indesit
szarpanie silnika niskich obrotach
Kod błędu 923A64 w Renault Scenic IV - AdBlue lub CAN Sharp Aquos LC-40LU705E nie działa z dekoderem Sagem NC+ przez HDMI