Mi po wymianie silnika nie ma mocy cały czas. 90km osiągnąć to sukces. Wtryski są te same . Tylko słupek jest nowy. Nie ma błędów . Bloki pomiarowe były zczytane przez takiego magika i wysłane do serwisu renault. Powiedzieli ze jest ok wszystko. Auto nadal nie jedzie. Jakaś tragedia. Kiedyś śmigałem nim 140 na godzinę
Co jakiś czas kopci Niech pochodzi z godzinę.
Problemem była instalacja - niestety nie bardzo wiem gdzie bo mój elektryk/elektronik samochodowy to trochę taki informatyk. Żeby wyciągnąć słowo muszę gadać godzinę.
Te na przewodach też?
Visu Master X70 NT8189A
Podałem Ci namiary na fachowców, co sobie z tym radzą. Ja też zakładałem nowe wtryski i grały po 100 km. Zadzwoń do jednego z tych fachowców i się umów, to Ci temat ogarną, ale żaden z nich nie powie, w czym tkwi problem. Podstawiasz auto, wracasz za 4 godziny i gra i buczy.
tak, wszystko sprawdzone 10 razy Dodano po 1 (at)ElektrodaBot a jak sprawdzić czujnik wału ?
Czyli mam zdjąc plusową kleme z akumulatora na jakis czas? Dodano po 13 Odpiecie akumulatora nic nie pomogło
Akumulator 100Ah 760A Webasto montowane przy zabudowie. Jeździłem kilkoma już Masterkami i nigdy takich problemów nie miałem. Akumulatory wytrzymywały po 12 godzin pracy Webasta. Zmartwiło mnie zbyt niskie ładowanie alternatora - 13.45V.
Witam posiadam mastera 2003 który nie wyswietla przebiegu ani godziny próbowałem clipem zmienic odczyt predkosci z tacho na abs i kodowanie nie przechodzi może mial ktoś podobny przypadek?? pomocy :)
Silnik odpalił. Wszystko było dobrze ustawione ale trzeba było go porzezbic więcej, obecnie docierany po kilka godzin dziennie. Jak się nagrzeje potrafi zgasnąć znienacka. Jak cieply nie chce odpalać tak., że jeszcze trzeba coś podumać.
Oj to naprawde szajs produkują teraz. Praca godzinę czy tydzień dla maszyny to bez różnicy. Skopane już na " desce kreslarskiej". Ech...
Problem polega na tym, że koło luzuje się po kilku sekundach jazdy. więc nigdy nie mogę go poluzować wystarczająco szybko. Blok abs został poddany przeglądowi, a część mechaniczna została wymieniona. Przewody hamulcowe zostały przepłukane... nowe elastyczne. Dodano po 9 . Chodzi mi o to, że po zatrzymaniu kierownica się luzuje, podczas jazdy wydaje...
Tak, już sobie pobrałem płytkę z tego linku, to jest offline wersja tego, co jest na necie gdzie dostęp jest za 8 euro na godzinę. Poszedłem za Twoim screenem i pobrałem też Autodata ale jeszcze tego nie sprawdzałem. Jeszcze raz wielkie dzięki.
Dzięki za info sprawdzę ten zawór , a przelewy były sprawdzane. Dodano po 2 Kolego czy możemy się skontaktować ?
Na rurze dolotowej nigdzie go nie ma Dodano po 3 Na rurze dolotowej nigdzie go nie ma
Słuchaj chłopaki otwierają na budowie auto przez 9h w ciągu dnia więc jakie pół godziny? Może źle wyjaśniłem w pierwszym poście ale reasumując jeśli auto jest otwierane co pół godziny to mamy przez jakieś 9 godzin pobór koło 2A. Ładowanie caly czas na poziomie 14.4-14.5V
Witam, jeśli mógłby ktoś pomóc to proszę o schemat bezpieczników w komorze silnika w Renault Master 2019r 2.3 przed liftem. Mam problem z prądem w ciągu 4 godzin nowy akumulator jest całkowicie rozładowany, doszliśmy do głównych bezpieczników w komorze silnika i okazuje się że one pobierają prąd tylko kwestia od czego one są i potrzebuję schemat jeśli...
...Spróbuje podstawić inny komp... Masz jakieś pomysły? Dodano po 1 Na 50 włączeń zapłonu ECM wstaje 12-14 razy, zupełnie losowo, poprawione masy na podłużnicy, bez zmian.
CompType DCS 171C kopresor nowy orginał napełniona olejem 120 ML niby stwierdzili ze stara zatarta i nie robi cisnienia układ szczelny wypłukany czyniku nabite 590 Gram spreżarka załocza sie ale nie dmucha zimnym powietrzem rurki od klimatyzacji nie robią sie zimne ani ciepłe co może być przyczyną co jeszcze można sprawdzić Dodano po 3 Sprzegło
Witam, mam ten sam problem, paliwo po kilku godzinach się cofa i nie mogę odpalić, odpalam na lince jak już odpali przejadę 2-3 km. Jest Ok. Ale jak zgaszę i próbuje odpalić po jakimś czasie znowu lipa. Proszę o pomoc
Witam, Samochód Renault Master III, 2.3 dCi, 2019r. podłączony pod clipa - wyświetla błąd DTCC59E87 "Moduł sterujący adblue". Sprawdzono pompe adblue, podgrzewacz, wszystko działa. Wymieniono czujnik na końcu wydechu ( tan na początku jest sprawny). Błąd dalej się pojawia. Sprawdzono kable - wszystko ok. Czy ktoś wie, gdzie znajdę bezpieczniki odpowiedzialne...
Problem wyszedł po czasie,zrobione około 3tys kilometrów. Bujam się po mechanikach już rok prawie. Każdy ręce rozkłada. Stawiali 100% na wtryski, więc wymienione i stuka głośniej niż na starych. Dodano po 1 Może ktoś, coś wyczyta z "clipa" ?
Koledzy potrzebuję rozpiskę bezpieczników do Mastera III 2011 rok . Szczególnie chodzi mi o bezpieczniki pod kierownicą . Autko po stłuczce i jeden mi ciągle pali . Dodatkowo potrzebuję schemat abs . Pozdrawiam . Dodano po 2 Znalazłem zdjęcie . Może komuś kiedyś się przyda https://obrazki.elektroda.pl/9735423100_...
Już kombinuję, zaraz zobaczymy.....kurcze najgorsze, że nie mam tu teraz bezpieczników.....kupi się po trasie. Dzięki bardzo za wiadomość Dodano po 5 Super, pomogło dzięki kolego. Masz u mnie wielkie piwo!!!!!
Problem rozwiązany, winny czujnik filtra cząstek stałych. Dodano po 8 Wymiana czujnika filtra cząstek stałych. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2581671000_...
Sprawdzę bezpiecznik w pierwszej kolejności, później będę prół wiązkę. Dodano po 2 Prosiłbym któregoś życzliwego forumowicza, o skrawek schematu z obwodem doładowania i sterownikiem silnika. Pozdrawiam Dodano po 4 Usterka naprawiona uszkodzony przewód w wiązce. Dzięki za porady. Pozdrawiam
Przepraszam zapomniałem napisać. Jest to master 2006r. 2.5dci Zdjęcie przekaźnika. https://obrazki.elektroda.pl/3259560800_... Dodano po 2 Masterek chodzi,okazało się że przegnił przewód idący do przekaźnika. Temat zamykam.
Filtr powietrza drożny, a to nie stanoł wirnik na turbosprężarce i ma słaby przepływ że aż wąż ściska. Dodano po 1 Turbo kaput. Dodano po 3 Wypadło z turbiny podczas demontażu na co wam to wygląda? http://obrazki.elektroda.pl/3713472600_1... Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.pl/5929718200_1... Dodano po 4 Przepustnica...
Witam wszystkich. Posiadam renault master 3.0 DCI 136km 2006r. Auto nie chce odpalić na rozrusznik, mogę kręcić godzinę i nie chce załapać. Na lince odpali od razu po 1m na zimnym silniku. Po odpaleniu go na lince i pochodzeniu ok 5min auto odpala już na rozruszniku z pierwszego strzała. Sprawdzałem przelewy i są ok,filtr paliwa tez wymieniony, siewce...
Renault Master, i wymiana radia, na inne niż fabryczne. Czy tak można? . Patrząc na kostki radia, i opisy myślę że tak. Aktualnie radio nie działa, na wyświetlaczu jest tylko godzina, i temperatura, a po wcisnieciu przycisku zasilania, nie ma reakcji. Jeśli radio ma ochotę, to przy wciskaniu jakiego kolwiek przycisku daje dźwięk pip i koniec. Proszę...
Napomkne jeszcze ze przycisk ma 4 przewody, jesli dobrze mysle, otwieranie, zamykanie, masa, a ten czwarty? Dodano po 2 Najlepiej byloby podpiac pod centralke, ale nie mam schematu a tam idzie dosc duzo przewodow :( Dodano po 1 A tak wyglada kostka od przycisku
witam, jak zdjąć tą obudowę, odkręcałem dziś ją przez 4 godziny i jest obluzowana, ale w dalszym ciągu nie mogę jej zdjąć, trzeba zacząć rozbierać pompę????
Trop wydaje sie byc dobry gdyż po zmostkowaniu stycznika odpowiedzialnego za tryb ekonomiczny jest prąd w zapalniczkach i działa nawiew. Dodano po 4 Ok problem rozwiazany. Uwalony bezpiecznik od lampki sufitowej w schowku od strony kierowcy. Czego to francuzi nie wymyślą. Temat do zamknięcia. Pozdrawiam.
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
O jakim ograniczniku mówisz? Chodzi o tachograf? Trochę zagadkowo zapytałeś. Dodano po 2 W takim razie programowo zdejmiesz blokadę/ogranicznik. Podjedź do kogoś kto dysponuje CLIPem.
Witam mam problem z masterem 2014r 2,3 a mianowicie wyświetla mi się usterka ładowania + cała choinka ( ESP, usterka wtrysku, usterka hamulców, ginie wspomaganie, światła itp) napięcie skacze od 11 do 14,5 zmieniony akumulator ,podmieniony alternator , masa sprawdzona i nadal problem Proszę o pomoc Dodano po 9 Podłożony był nowy moduł i nadal bez zmian
Podciśnienia są dobrze popodpinane ? tam nie ma podcisnien, turbo sterowane nadcisnieniem, i jeden zaworek podcisnieniowy do chłodniczki egr Dodano po 5 Wydech pod kątem przytkania możemy wykluczyć bo próbowałem z odkręconym i nie ma różnicy
Sprawdzałem konfigurację can clipem i jest zaznaczone że z alarmem, jak dam bez to wogole alarm nie reaguje dioda nie miga alarm nie uzbraja się, podświetlenie działa prawidłowo:/ Dodano po 16 Chciałbym podpiąć drzwi analogowo czy ktoś może jest zorientowany gdzie szukać sygnałów?
Witam. Mam problem z radiem w renault master III. Otóż radio nie daje dźwięku, na wyświetlaczu wszystko się pokazuje jak należy ale nie słychać dźwięku. Czasami gdy wieczorem odłączę radio i rano podłącze to wszystko gra, ale tylko do zgaszenia auta. Myślałem ze jak odłączę radio na kilka godzin to będę mógł wpisać kod radia od nowa, ale nie wiem jak...
dziękuję za odpowiedź - gruszka, co to jest? Actuator, element sterujący wastegate, tak? ok. kupię odpowiedni vakuometr i trójnik i sprawdzę. - "czy geometria chodzi płynnie", co to znaczy? mam wyciągnąć turbinę i na stole to sprawdzić? - szczelność, dziś zamówię maszynę do robienia dymu i posprawdzam, bo wzrokowo gdzie sięgam wszystkie rurki są ok....
Witam. Mam ten sam problem czy byłby ktoś tak miły i powiedział w czym leży problem? Pozdrawiam. Dodano po 11 Witam ponownie. Zapytałem na forum na FB o przyczyny i powiem szczerze banał. Wszyscy powiedzieli olej w silniku. Był jeszcze na bagnecie stan ale kazali dolać i faktycznie zalałem żeby miał 8 litrów i wszystko wróciło do normy. Mam innego mastera...
Renault Master 2022 od pół roku auto w naprawie bezskutecznie. Według mnie przy deszczu wyskakują błąd ryzyko uszkodzenia silnika i także skontroluj ESC, skontroluj ruszanie pod górę, sprawdź układ wydechowy, sprawdź układ wtrysków, auto odpala, silnik chodzi równo, choć błędy ograniczają ilość obrotów silnika i pedał gazu bardzo opóźniona reakcja,...
Wita. Potrzebuję również wsad do licznika Mastera po 2004r licznik johnson powyższe nie pasują, mój licznik ma oznaczenie P8200408677--G.
Ponoć w Renault Master jest identycznie Nigdy nie miałem problemu, zawsze zalewałem układ, odpalałem silnik i dolewałem do pełna, potem przekręcałem kilka razy kierownicą i gasiłem silnik. Po godzinie płyn odgazował, dolałem do stanu i wspomaganie działało jak trzeba.
Witam. Od niedawna posiadam auto służbowe Renault Master 2.5 2004r i mam z nim mały problem tj. - brak zasilania radia ( radio sprawne, działa w innym aucie) - nie działa też wyświetlacz który pokazuje godzinę, i stację radia itp - nie podświetla też panelu sterowania nawiewem (sam panel działa bez zarzutów) Proszę o pomoc, gdzie szukać usterki itp...
Hmm.... A można jeszcze obstawiać czujnik ciśnienia na listwie wtryskowej? Zawór regulujący został wymieniony. Dodano po 4 Poza tym wydaje mi się, że gdyby to stało po winie rozrządu to chodziłby na 3 gary, a nie na 4. A auto chodzi na 4.
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
no wlasnie nie gasnie i to mnie boli :(ze gdzies mogą byc zwarte kable lub nie wiem jak jest sterowana lampka czy jest z czasówka ?? Dodano po 5 Widzę ze nikt nie odpisze chciałem tylko wiedzieć sposób czy jest to jakiś przekaźnik czasowy wyłącznik oświetlenia ??
Skoro łożysko 6202 to raczej tylne, więc stosunkowo mało obciążone. I jeśli to łożysko wytrzymuje (właściwie nie wytrzymuje) ok 300 godzin pracy to jest chyba jednak źle zamontowane, lub katastrofalnie złej jakości. Kojarzy mi się to drugie, ponieważ wymieniłem na "jakieś' w pralce i i po ok 100 godzinach słychać prztykanie jakby rozpadł sie koszyk....
Czy takim interface zdiagnozuje błędy abs w renault master 2009r i opel astra g 2001r?
nie wiem gdzie znajduje się ten ściemniacz. Jeśli chodzi o to pokrętło/przycisk na zegarach to reaguje tylko na wciskanie co powoduje zmianę trybu kilometrów i ustawianie godziny. kręcenie nim nie przynosi żadnego efektu. co do tej kontrolki to sprawdzę bo faktycznie mam oberwane gniazdo od przyczepki. dziękuję. najbardziej martwi mnie jednak brak oświetlenia...
Witam. Renault Master 2017r. pompa elektrohydrauliczna. Wspomaganie co jakiś czas się przycinało, na desce komunikat o awarii. Po wyłączeniu zapłonu wracało do "normy". Wtyczki czyściutkie, masy wyczyszczone, problem nie ustępuje. Błąd na cdif 3 to konfiguracja sterownika - C1608. Błąd wykasowany i powraca. Były momenty, że nie można było połączyć się...
Moje są całe, tylko blok idzie do szlifu i trzeba je wyjąć. Zadzwonie do szlifierni że muszą spróbować je wyjąć bez uszkadzania. Dodano po 2 Dzwoniłem do ASO Renault Polmotor Szczecin. Po numerze nadwozia dobrali mi te dysze za 150zł komplet. Zamówiłem, mam nadzieje że to będzie to :D
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ?? Sprawdzę ten moduł sterowania pompy i dam znać z góry dziękuje za pomoc ,nie ma START / STOP Dodano po 4 Sprawdź moduł sterowania pompy...
Ten z clio też fajny okazało się że paliwo można zmienić clipem w konfiguracji z uch .Pokazał się błąd DF010 obwód lamki defektu i palą się na tej desce kontrolki poduszki i serwis .Coś tam słyszałem że trzeba jakieś przewody zamienić tylko które ? Dodano po 8 Może ktoś poratuje schematami podłączenia liczników clio 2 i mastera 2 chodzi tylko o podłączenie...
problem wrócił jak bumerang, autko jechało na autostradzie i zaczęło się mulić po czym zgasło, zapaliło jeszcze raz i zgasło na amen. Było na kilku warsztatach i w serwisie w poznaniu, wszyscy rozłożyli ręce, na zaciąg zapaliło i w serwisie nie było żadnego błędu ciśnienie na pompie w normie. Na magneti marelli pokazuje nieznany błąd, nie wiem co to...
Renault master ( bus ). Na programatorze który jest z wyświetlaczem nie wyskakuje żaden błąd. Gdy go włączam na nagrzewanie zapala się zielona dioda tak jak w sprawnym. Na moment ruszy wirnik i się odrazu zatrzymuje i dalej nic się nie dzieje. Dioda cały czas świeci na nagrzewanie. Gdy wyłącze i włącze wszystko ponawia się i dalej nic. Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/5169807400_...
To już wiem bo zdejmowałem głowicę. Jak ustawi się wałki rozrządu szerszym sfazowaniem do przodu auta to wychodzi, że koniec suwu sprężania i początek suwu pracy jest na cylindrze 4 od rozrządu. Jak to powiedziałem w serwisie to odpowiedział mi facio, że Francuzi liczą od tyłu i tak mam zapamiętać.czyli dla nich jest to pierwszy cylinder ale od koła...
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Witam wszystkich. Mam problem, a zarazem dziwną sytuację z Masterem 2. Wymieniłem silnik na drugi, to jest 2.5 dci z 2007 r., 120 koni. Po wymianie na warsztacie chodzi wzorcowo, bez błędów w komputerze. Problem pojawia się, gdy samochód jest wystawiony na noc na dwór. Po nocy pod chmurką samochód, podczas odpalania, odpala za pierwszym razem i zaraz...
Witam wszystkich. Wielki znak zapytania co może być nie tak :-) Problem polega na tym ze gdy normalnie odpali po jakimś czasie włącza się czerwona lampka stop i automatycznie gaśnie. Zdarzało się to po przejechaniu czasami 10 a czasami 100 lub więcej kilometrów.Ponowne uruchomienie bardzo trudne czasami po minucie czasami godzinie lampka cały czas zapalona....
Witam Serdecznie dziękuje za podpowiedz tak zrobie może to pomoże dam znać za kilka godzin a jeśli to nie pomoże to co zrobić? Pozdrawiam Dodano po 1 może jeszcze poprosze o informacje jak w tym radiu wprowadzać kod i czym zatwierdzać Dodano po 2 Sytuacja wygląda tak po niecałej godzinie od włączenia radia error zniknoł i pokazały się zera ale po wprowadzeniu...
czyli sugerujesz, że ewentualne zwarcie w instalacji do plusa bądź masy, pojawia się jedynie podczas kręcenia kołem? jak przestajesz obracać, to zwarcie znika? Gdzie tu sens i logika;) nadal twierdzę, że problem jest w koronce,a ty pokręciłeś coś ze stronami przy zamianach, ale niech inni się wypowiedzą. jak pisałem sprawdzałem każdą żyłę od sterownika...
Tak pompę w baku słychać i daje ciśnienie, pompa wtryskowa q ogóle nie pompuje tak jakby regulator był zamknięty cały czas, ale założyłem dwa inne i żadnej poprawy, auto zgasło samo podczas jazdy i już nie odpalilo komunikat " stop i usterka wtrysku" Proszę o pomoc jeśli ktoś miał podobnie🫤 Idzie się rozpłakać Dodano po 10 Tak pompę w baku słychać...
Teraz inna koncepcja mi się pojawiła. Wydaje mi się, że auto ma założony jakiś ogranicznik, bo pierwsze 3 biegi wkręca się do końca i idzie jak wściekły, a na 4 i 5 tylko do +/-2500 i 90 na godzinę. Takie jaja zaczęły się dziać po odpięciu klemy, a że auto przywiezione dopiero co to nie ma kontaktu z właścicielem byłym. Jeżeli byłoby jakieś urządzenie...
Kolego listwa została zregenerowana : wymieniony zawór w listwie i czujnik ciśnienia (wszystko nowe oczywiście w zakładzie gdzie regenerują pompy ...), pompa wysokiego ciśnienia też zrobiona pełna regeneracja (wymieniony regulator ciśnienia paliwa ) Dodano po 2 Układ paliwowy cały sprawdzony , zbiornik i smok czyszczony. Może ktoś miał podobny problem...
Czyli seryjny nie da rady mam renault master 2,5 i nie mam tam zabardzo miejsca na wsadzenie innego lub dodanie drugiego a sam separator nie załatwi sprawy? i na ile pracy starczy mi napiecia z takiego rozwiazania oczywiscie230vac? Przy poborze 2000W , uwzględniając sprawność przetwornicy możesz się spodziewać czasu działania poniżej 1,5 godziny :(
Poszukaj na forum. Z dwa miesiące temu ktoś podał linka do strony na której był opis. Swoją drogą przetestowałem i nie działało. Może tobie się uda. Mi zajęło 4 godziny dojście co i jak. Dodam, że musisz mieć jakieś urządzenie na którym widać efekty działań. Aby skopiować ten transponder jest potrzebna maszynka do kopiowania, którą posiada każdy szanujący...
To mnie pocieszyłeś:) dzisiaj pół dnia stał z odłączonym aku i jast to samo.. Dzięki bardzo za odzew:) Dodano po 18 Znalazłem świetne rozwiązanie tematu - pełne kompendium wiedzy sama merytoryka polecam radyjko działa zapłon włączony przeszło 35 minut z włączonym radiem i zrobiłem test przyciskami 5 i 2 jak w filmiku, super 😊😊😊😊...
chyba trochę niepoprawnie opisałem to zdarzenie w poprzednim poście. Chronologia była taka, że dolałem 4 l do istniejących 12 l, czyli było 16 l, wtedy odpalił na kilka minut i skończył około 20 s na max RPM i zgasł. Teraz, po paru tygodniach odstawki, znowu do niego podszedłem - nie zapalił, zdjąłem wlot powietrza za filtrem, odkręciłem rurę wydechową...
Wczoraj odpiąłem aku na 12 godzin i nic... Właśnie kiepsko, że nie mam tego clipa. Launch master pokazuje błąd uch<>czytnik i jeszcze jakieś błędy, że unlocking i locking relay mają zwarcie do +12V. W parametrach karta włożona do końca, ale niezsynchronizowana. Mega Macs 42 pokazuje zero błędów, a w parametrach nieaktywny przełącznik krańcowego...
Panowie, w gruszce jest zaworek zwrotny ale nie jestem pewny czy ma on znaczenie jeśli auto pali i nie jest zapowietrzone. Napiszę dlaczego tak myślę. Miałem teraz trafica 2,0 DCI 115KM z uszkodzonym zaworkiem w gruszce. Nie można go było odpowietrzyć. Gruszka non stop miękka. Filtr paliwa nowy. Jak zdjąłem przewód paliwowy nie przepompowywała paliwa...
Przez przelewy nie uchodzi,czyli jednak prawdopodobnie pompa?Jeszcze jedno ostatnio jak odpali, ciężko ale odpali,to na wolnych obrotach słychać CZASEM w okolicy rozrządu delikatny stukot(bardzo cichy).Jak już odpali silnik chodzi równo.Jednym słowem zabieramy się do pompy? Dodano po 2 Zamówię i wymienię tą pompę i odezwę się,za kilka dni, i powiem,czy...
(...) wcześniej MAP sensora i czujnik położenia wału korbowego na nowe OE i bez zmian Dodano po 7 Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik prosi o pełny schemat elektryczny sterownika Continental SID310 (z dokładnym opisem pinów i sposobem generowania napięcia referencyjnego 5 V), a także o analizę niskiego napięcia (ok. 2,1–2,3 V) na linii zasilania...
No na wałkach mając blokady nie chybisz z rozrządem wał przestawiając o 180° nie trafisz z blokadą. Teraz pytanie na kole pompy wtryskowej jest wypustka do czujnika Halla, gdy tłok jest w GMP wypustka musi być zaraz przed czujnikiem? Oraz na pompie dłuższa kreska do odniesienia na obudowie musi być na dole? Dodano po 3 Kręci jak szalony obroty silnika...
http://obrazki.elektroda.pl/6241985300_1... Witam. Chciałbym przedstawić projekt, który jakiś czas temu zakończyłem i użytkuję codziennie. Jest to zamiennik standardowego wyświetlacza radia Update List występującego w samochodach marki Renault, rozszerzający funkcjonalność całego zestawu o funkcje takie jak: - nawigacja GPS, - zestaw...
Witam, no wiec tak. Dostalem sie dzis do turbiny. Wyglada ok. Ladnie leciutko sie obraca, wirnik wyglada ok. Troche oleju dmucha do silnika ale auto ma juz duzo najechane, wiec nic dziwnego. Tak wiec, to nie turbina. Lekko okopcony byl kolektor przy jednym z wylotow ale pryskalem tam woda podczas pracy i nie widze, zeby cos tam dmuchalo, wiec nawet...
sprawdziłem dziś ciśnienie zaraz za filtrem paliwa... nie ma nawet 1 bara z tego co wiem to powinno wynosić od 2,5 -4 bar. Ale zauważyłem że przewód który doprowadza paliwo do pompy wysokiego ciśnienia jest połączony z powrotem do zbiornika.. i paliwo które ma być dostarczone do pompy wraca do zbiornika :idea: bezsensu. Filtry rozrząd wymieniony. Jak...
Dziękuję, pomysł bardzo dobry. Rozbiorę sterownik Sagema i spróbuję zastosować to rozwiązanie. Pozdrawiam Dodano po 6 A więc rozebrałem sterownik i jest tam podwójny przekaźnik NEC typ EN2-1N1S ale w konfiguracji pinów bridge (nie są to dwa niezależne przekaźniki) według karty katalogowej. Analizując piny płytki wydaje mi się, że CZ jest sterowany plusem...
Witam wszystkich! Więc tak, zaczęło się około miesiąca temu, brakło mi płynu, zapaliła się kontrolka stop i skoczyła temp. na wskaźniku, stanąłem na poboczu i zobaczyłem że zero płynu w pojemniczku wyrównawczym, odczekałem około 30 min i dolałem zwykłej wody bo nie miałem na podorędziu płynu. Po przyjechaniu do domu zrobiłem ok 10 km, zakupiłem płyn...
Dzisiaj podczas jazdy zaczęły się dziać dantejskie sceny :crazyeyes: Najpierw zaczeła się zapalać lampka oświetlenia wnętrza. Pierwsze podejrzenie padło na wyłączniki krańcowe - niestety nie one były przyczyną zapalania się oświetlenia. Z braku czasu po prostu wyłączyłem oświetlenie i pojechałem dalej. W pewnym momencie otworzył się centralny zamek...
Pomimo niedzieli postanowiłem sprawę zbadać bo auto już mi za długo stoi i po Nowym Roku chcę żeby było całkowicie sprawne nawet kosztem zakupu drugiego słupka Co zrobiłem:Po drugiej naprawie turba ten cienki przewód co szedł do tej grubej rury filtr powietrza był rozłączony ,natomiast do króćca tej odmy był nałożony drugi przewód ,którego drugi koniec...
tylko jakim? - delphi (chiński pewnie) pstryka przekaźniczkami w środku sprawdzając różne protokoły i nie wykrywa kompa - blutufowy ELM nic nie wykrywa - kupiłem specjalnie DDT2000 na USB i on też się nie łączy - kable w kostce obd sprawdziłem, jest 12v stałe, 12v po stacyjce, 2x masa, linie K i L które idą do puszki immo (jest przejście) więc czym...
Niko72: skąd wiesz, że nikt by tego samochodu nie kupił z uszkodzoną pompą wtryskową skoro było w dobrym stanie? jaki to problem wymienić pompę wtryskową? jakieś 2-3 godziny roboty, przy okazji wymieniając pasek rozrządu który po zakupie i tak wymienić trzeba Nie tak dawno kupiłem busa Mastera 1.9DTI odpalającego ale nie wkręcającego się na obroty (i...
Witam Juz raz mialem z nia problem ale pomoglo wyczyszczenie bezpiecznikow i wszystko bylo ok . Teraz problem jest taki w aucie ciagle delikatnie swieci sie dioda od immo. Immo reaguje prawidlowo - otwiera i zamyka dzwi ale dioda ciagle slabo swieci i nie idzie odpalic auta :/ Wyciagniety ostatni bezpiecznik 60 A powoduje znikniecie swiecenia diody...
tak dziękuje ci serdecznie kolego szczególnie za to ze jest tam pokazane gdzie włożyc blokatory po 30 godz roboczych z kolega mechanikiem który z doskoku mi pomagał zrobiłem i pracuje jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam
Witam. Posiadam Renault Master II 2007r. 2.5dci 120KM. Problem mam taki iż wysypały mi się kody wtryskiwaczy. Programowałem Delphi i WOW, na początku się zmieniły wszystko szło po mojej myśli aż nagle pomyślałem że nie w tej kolejności je zakodowałem wiec operacje powtórzyłem, nagle wysypało mi kody wszystkich 4 wtryskiwaczy i pokazuje (AAAAAAA) próbowałem...
Witam, posiadam Renault Master III, 2,3dci chłodnię, postanowiłem dołożyć 2gą sprężarkę i uruchomić fabryczną klimę. wszystko prawie o, tylko kupiłem wąż od chłodnicy do sprężarki od wersji po liftowej a tam jest inna kostka prostokątna na 3 kable, a ja w aucie mam okrągłą też na 3 kable. Pytanie jest jak podłączyć te kable w nowej kostce, jest jakaś...
Dzień dobry. Jestem właścicielem busa (blaszak L2H2) marki Renault Master 2.3 dCi, 125 km, rok produkcji 2012. Pewnego dnia bez żadnej przyczyny przestały świecić światła pozycyjne z przodu. Pierwszą myślą były przepalone żarówki, jednak po szybkiej wymianie nic się nie zmieniło. Wobec powyższego sprawdziłem bezpieczniki świateł pozycyjnych lewego i...
Miałem identyczny problem, kupiłem stacyjkę za 35 zł z nowym kluczykiem, kluczyk przełożyłem w starą obudowę a stacyjkę zamontowałem -godzinka roboty. Immo nie wystartuje bo stacyjka je blokuje. Jak wymienisz stacyjkę immo przestanie mrugać i zacznie działać prawidłowo. Bzdury pseudo elektryków o zblokowanym immo to tylko wyciąganie kasy więc nie słuchaj...
Przed chwilą wróciłem z warsztatu bo byłem po NOWY regulator ciśnienia BOSHA ale nie BOSH NOWY za 273zł Made in czeska podróba co opanowała PL, tylko specjalnie zamawiany z niemiec za 768zł, kompletnie niczym się nie różni, ale daje dużo do myślenia gdyz po zamontowaniu go dosłownie godzine temu auto pali jak nowe. P.S. Jeśli się wyraziłem nie jaśnie...
Witam Mam pytanie czy posiada ktoś magneti marelli smart lub logic? Nowy sprzęt i czy warto tym zawracać sobie głowę? Przedstawiciel demonstrował to u mnie, ale w godzine ciężko się połapać co i jak, no i miałem akurat tylko dwa auta. Posiadam aktualnie x-431, chciałem troche rozszerzyć możliwości o nowe funkcje. Proszę o opinie i ew. jak smart ma...
godzina renault master renault renault master
pomiar prądu upływu urwać bagnet podłoga samochód
silentiumpc problemy rdzenie ferrytowe
Kod COO w pojazdach Scania i jego znaczenie Kod usterki T280 w wózku Still - diagnostyka i rozwiązania