Możliwe że ktoś dłubał w liczniku i źle wskazówki założył. VCDS możesz zrobić kalibrację licznika.
Z tego co się dowiedziałem, to mechanik mówił, że nierówno dawkują pompowtryskiwacze 3 i 4. Prócz na biegu jałowym, to nie widzę jakichś problemów. Muszę kolejny raz wybrać się do mechanika :( Ile kosztuje taki jeden pompowtryskiwacz ? 1,9 TDI 101 KM, u mnie kod silnika AXR. Zastanawiam się nad kupnem na allegro, ale niektóre duże różnice cenowe mnie...
Masz VCDS-a? Jak tak w blokach pomiarowych silnika możesz sprawdzić status załączenia klimatyzacji.
Po logach 018 widać, że niestety ale wiązka jest do d...
GOLF jest z 2002 roku. Gdy próbuję zakodować zero, czyli impulsy przez CAN, kod nie wchodzi.
Witam serdecznie. Mam VW Golfa IV silnik AXR 1.9 tdi z uwalonym ECU EDC15p+ 038906019cr. Czy ktoś może jaki inny sterownik ma takie same HW. Mam z czytany Flash i Eeprom oraz kilka Edc15p ale nie pasują, silnik nie odpala. Myślę że może jest różnica w czujniku wału korbowego. Pozdrawiam Jarek
jest możliwość zadzwoń do mnie pod numer 696424624to wytłumacz bo można to zrobić na kilka sposobów
Ja miałem podobne problemy z Golfem TDI ATD tez nie chciał palić, na dotyk odpalał raz na dziesięć prób. Zdesperowany dobrałem się do pompy paliwa w baku i nie dochodziło napięcie. To następnie zabrałem się za oględziny przekaźników i styki przy przekaźniku 167 się obluzowały i nie łączył, po poprawie styków golfik pali na dotyk.
No i to nie ma nic wspólnego z ESP.
Podaj numer tych wentylatorów i numer przekaźnika.
Witam. Zwróciło moją uwagę wartość ciśnienia pompy spiętrzającej, u mnie w A4 2.0 TDI wynosi ona 1,3 bar. Z opisu objawów wychodzi na to, że raczej pompki trzymają, zaś paliwo urywa się po pierwszym odpaleniu. Co bym jeszcze zrobił: na początek wyrwał smok z baku, wyczyścił (to jest akurat ważne), następnie wymienił ori przewody czarne na przezroczyste...
Witam, tak da sie. Musisz wejść w grupę centr. Conv. Tam sa opcje zamykania drzwi przy 15km/h, potwierdzenie blokady i odblokowania drzwi sygnalem lub kierunkowskazem itd.. Powinno sie znaleźć też domykanie szyb z pilota. Wyślij screen jakie masz tam funkcje
Tak. Jeździ.
Jaki dokładnie jest opis błędu - daj najlepiej zdjęcie. Co widać w bloku pomiarowym 001 gdy silnik pracuje a klimatyzacja jest włączona? To stare auto i mogę nie pamiętać ale tam chyba były panele klimatyzacji z CAN i bez CAN.
Witam, dzisiaj rano pojawił mi się dziwny problem. Po odpaleniu, lub chociaż próbie (auto nie musi chodzić) wycieraczki i spryskiwacze nie działają, kierunkowskazy nie działają, nie da się przełączyć na długie, dmuchawa przestaje dmuchać. Co ciekawe w/w podzespoły na zapłonie działają jak w zegarku. Jakieś pomysły? Dla potomnych: wygląda na to że problem...
Dobrego masz mechanika, albo masz AFNa 110 koni... Albo dajesz zdjęcie silnika, albo kod 2 literowy z osłony rozrządu. Będziesz miał AFN, AVG jeśli 110 albo ATD, AXR jak 101.
I jak stwierdzono przyczynę ? Pytasz sam siebie, czy kopiujesz czyjeś posty?
Przeładowuje ci turbo,sztanga źle ustawiona jeśli chodzi płynnie w całym zakresie.
Zapomniałem dodać, komputer odczytywał błąd 17964 - Ciśnienie doładowania-nie osiągnięta granica regulacji Silnik AXR
Witam kolegów. Potrzebuję schematu elektrycznego pinout sterownika AXR oraz AJM. Potrzebny w celu wykonania swap-u. Dziękuję.
Czyli cos wszystko jest okey ?
to dlaczego moje webasto sie automatycznie wyłącza gdy włączę silnik?
Witam. Potrzebuje login do systemu abs. Auto to golf 4 kombi 1.9 tdi AXR manual. Jest mi ktoś w stanie pomóc znaleźć ten login lub dobrać go do auta?
Dziękuje , a coś mądrzejszego ?
Pytanie jak w temacie w Golfie IV TDI czy pasuje turbo z silnika AXR 101KM do silnika ALH 90KM
Witam mam podobny problem golf IV 1.9 TDI AXR (klima manualna) sprawdziłem praktycznie wszystko tak jak autor postu łącznie z czujnikiem ciśnienia (presostat jest 3 piniowy)
Witam.Czyli zmienna geometrię chcesz zamienić na zwykłe turbo.Oczywiście że trzeba przerobić wsad bo zawór spustowy to nie to samo co zmienna geometria.
to zaloguj się tym kablem co masz
tylko nie wiem czy wzieliscie pod uwagę że w golfie IV 1,9 TDI w zaworze EGR jest klapka wygaszająca silnik, która sie zamyka po przekręceniu kluczyka na wył. i najleprzy olej bez tlenu sie nie pali.
Witam, sprawdź pompę paliwa.
Od VW Golf nie pasuje? https://obrazki.elektroda.pl/6586995600_... Allegro - "RURA WĄŻ INTERCOOLERA GOLF IV 1.9 TDI ADT AXR" za 89zł.
a co to jest silnik PD po kodzie wiem że typ silnika to AXR
(at)ftp.kowal post nr 9.
Przerwa w obwodzie przy wtyczce
dzieki,podmienie na inny zeby sprawdzic i napisze potem czy problem rozwiązany :) dzieki za odpowiedz
Przepraszam ze pisze w archiwalnym temacie. Pacjent golf 4 axr. Wysoka Darka paliwa ok 13-15 na wolnych. Grupa 23 po 90 nA wolnych przy 2500obtotow po 127. Wszystko nawet jeździ tylko po odpaleniu bram reakcji na gaz czym cieplejszy tym gorzej. Na zimnym całkiem spoko na gorącym zazwyczaj 3 sekundy a czasem nawet minuta
Lepiej nie kombinuj. Nr sterownika masz na jego naklejce albo jest widoczny po połączeniu się z nim. PD to silnik na pompo-wtryskach, VP na starej pompie rotacyjnej. AXR jest na pompkach czyli PD.
VW Golf 1,9 TDI PD AXR
ATD albo AXR. Na pompowtryskach.
Kolego czy znalazłeś winowajcę tego buczenia bo ja mam identycznie i też nie mogę znależdż rozwiązania 1,9 AXR 101km.
Bezpieczniki sprawdziłeś?
Witam Czy da rade wgrać nowy soft do sterownika 038 906 019 AT przez obd2. Czy zostaje tylko podłączenie na stole? Kabel to galletto od viaken Golf 4 1.9tdi axr 2002r Pozdrawiam.
Podaj jakie błędy zapisane są w 01 Engine.
Golf 4 2003r. 1.9 TDI o oznaczeniu silnika AXR. 101KM z mapą na 130KM. Po odpięciu czujnika temperatury to samo. Czujnik temperatury został również wymieniony.
Obejrzyj dokładnie wiązkę w okolicach rozrusznika .
Witam Świeci się kontrolka ABS i ESP, czasami podczas jazdy zgaśnie na chwile ale po krótkim czasie znów się palą. Samochód (Golf IV 1,9 tdi AXR 2002) podłączyłem pod kompa i wyszły takie błędy w ABS 285Czujnik liczby obrotów przód prawy-G45 brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 493Nie znany kod błędu zwarcie do innego wyjścia...
Musi zejść do góry, najpierw gałka na siłę ,lewo prawo lewo... ciągnąć jednocześnie
Witam, mam problem z VW Golf 4 1.9 TDI AXR. Chodzi o przyspieszenie. Wstawiam logi: https://obrazki.elektroda.pl/4039523300_... https://obrazki.elektroda.pl/6781518300_...
Wszystkie 4 na miejscu sprawdzane jeszcze w dwóch innych silnikach, czy tak powinno być, bo mam AXR i AJM na części.
Prosze 12233
Witam. Mam duży problem z autem, które kupiłem miesiąc temu. Auto to Golf 4 1.9 tdi 101 km AXR. Auto od samego początku nie ma mocy i dużo pali, w trasie 9 l. Byłem już w kilku warsztatach i tylko wydaje pieniądze, bo jest bez zmian. Na chwilę obecną sprawdzono egr, turbo, przepływkę, katalizator, jest ponoć ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów,...
Jest to schemat podciśnień, który jest identyczny dla wszystkich silników TDI w Golfie 4, które wyposażone są w turbo ze zmienną geometrią czyli ALH, AHF, ASV, ATD, AXR, ASZ, ARL : http://obrazki.elektroda.pl/7459424800_1...
Witam, Problem dotyczy: Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD Samochód po kilkunasto godzinnych postojach bardzo ciężko odpala. Mianowicie: Pierwsze zakręcenie samochód dopala na strzała(lub prawie odpala) i w ułamku sekundy gaśnie. Potem dopiero po kilkukrotnym piłowaniu(po upływie 5-10 min) z trudem zaczyna łapać i odpala. Później w ciągu dnia odpala...
Bardzo proszę o pomoc forumowiczów, którzy posiadają schemat instalacji golfa 4 2002r z silnikiem axr. Mam taki samochód i nie działa mi klimatyzacja (nanualna). Okazuje się że bezpiecznik numer 5 ciągle się przepala bo mam na czarnym przewodzie od tego bezpiecznika zwarcie. Odłączyłem sterownik wentylatorów, sprzęgło sprężarki, panel sterowania i czujnik...
Witam wszystkich, podłączyłem wczoraj mojego Golfa pod VAG i porównałem wskazania na kompie i materiałami, które na forum zamieścił Master's, przy okazji dzięki za wyczerpujące dane. Poza drobnymi nieścisłościami jaki udało mi się wyłapać, wszystko raczej mam w normie, a auto przy mojej spokojnej jeździe (odcinki na trasie ok.25 km, nie przekraczem...
Witam mam problem z golfem 4 1.9 Tdi 101km silnik AXR a mianowicie auto ciężko odpala a jak już odpali to nie pracuje na wszystkich cylindrach. Wymieniłem pompowtryskiwacze,wiązka elektryczna do wtrysków jest ok. Pytanie co może mu dolegać proszę o podpowiedź. Dodano po 5 https://www.youtube.com/watch?v=2TSNQQAu... Oto filmik jak pracuje...
Witam, Problem dotyczy: Golf IV 1.9 tdi, 101km, silnik AXR., PD. Podczas odpalania zdarza się że obroty falują, czasami jakby nie chodziły wszystkie cylindry . Po upływie minuty czasem, dodaniu trochę gazu wszystko wraca do normy myślę jednak że to początek kolejnej awarii... Pierw opiszę poprzednie bardzo podobne problemy. Jakiś rok temu auto zapowietrzało...
witam ,mam podobne problemy z silnikiem posiadam golfa 4 TDI 101KM oznaczenie silnika AXR na zimnym silniku obroty falują około 3-5 min i czasem na rozgrzanym silniku przez około minute a rano po nocnym postoju dodatkowo kopci na biało nim trochę się rozgrzeje świece wymienione na kompie nic nie wykazało ale kontrolka od świec żarowych szybko gaśnie...
Golf variant 1,9 (101KM), rocznik 2002, silnik axr, błędów niestety nie mam. Sytuacja bardzo podobna jak w temacie, również uszkodzony był wąż. Obecnie jest już po wymianie na nowy. Problem jednak pozostaje. Gdy silnik się nagrzeje, przy obrotach w granicach 2200-2500 silnik zaczyna przerywać i zapala się kontrolka ESP. W roku ubiegłym regenerowałem...
Witam , posiadam Golfa IV 101 KM 2001r, oznaczenie silnika AXR. Mój problem polega na tym, że samochód podczas normalnej jazdy w graniach 1200-2000 obr jadąć jednostajnym tempem , czasami szarpie. Jest czas kiedy jade i bedzie dobrze a jest czas ze na obrotach np, 1500 potrafi szarpnąć ( uczucie jakby chwilowo brakowało paliwa ). Dodając wtedy gazu...
Witam Stałem się posiadaczem silnika 101KM AXR z kompletnym osprzętem wraz ze skrzynią biegów z Seata Leona. Plany z golfa 3 padły ( sprzedany). Ktoś z forumowiczów orientuje się czy mocowania zawieszenia silnika i skrzyni będą pasować do IV?
Golf 4, silnik 1,9 AXR 101 kM, 2002 r, przebieg 235 000 km. Problem wygląda następująco: Samochód ciężko pali głównie na zimnym silniku, tak jakby nie dostawał wogóle paliwa lub układ był zapowietrzony. Problem nie ma określonej częstotliwości (czasem dzieje się to codziennie a czasem raz na 2-3 tygodnie) Silnik albo nie chce od razu zapalić i trzeba...
Witam, przerobiłem swoją pierwszą mapę do Golfa, czy może ktoś luknąć czy nie popełniłem błędu ? z góry dziękuje :D
W parametrach masz tam gdzieś synchronizację przy rozruchu. Pasuje sprawdzić podczas rozruchu czy łapie synchro. Widzę, że była jakaś wtopa z tymi czujnikami, sygnały interferowały, była jakaś zmiana okablowania "When found in a VW Golf/Jetta (1J/9M) or Audi A3 (8L) with 1.9l TDI-PD (AXR), check TPI 2007067 which explains issues with electro magnetic...
Silnikowi brakuje powietrza. Proponuję przy tych objawach odpiąć wtyczkę od elektrozaworu N239 sterującego zamykaniem klapy gaszącej u wlotu zaworu EGR - dotyczy tylko silników o oznaczeniu ATD, ASZ i ARL (elektrozawór może dostawać masę z ECU [przy stale podawanym napięciu 12V] w trakcie pracy silnika i przymykać klapę na 5/6 gwizdka, zwłaszcza jeśli...
101 km czyli Pewnie TDi PD (ATD albo AXR) do sprawdzenia stan wałka rozrządu (krzywki,szklanki przy okazji czy pompki się nie kiwają w gniazdach). Druga sprawa to stan pompy tandem a konkretnie ciśnienie paliwa na niej.
Kolega ma Skode Octavie, silnik AXR 101KM, chcielismy mu troszkę zwiększyć moc, moje pytanie brzmi: dlaczego na oryginale ciągnie lepiej od dołu niż na tym sofcie w załączniku??dodamze soft z załącznika ciągnąl od dolu w golfie 4 z tym samym silnikiem. w zalaczniku oryginalny soft skody i mod golfa, prosze o jakies sugestie.
Witam Przerabiałem ten temat już w trzech autach AGR ALH AXR i powodem jest zapiekanie szczotek rozrusznika, nie pomagała naprawa rozrusznika w ASO ponieważ stwierdzili iż szczotki są OK i wymieniali tylko tulejki. Wystarczy zeszlifować powierzchnie styku szczotek lub je wymienić {koszt całego szczotkotrzymacza 25zł}. Nie ma potrzeby wyciągania całego...
Jaki tam siedzi silnik ? Jeśli jest to AGR to możliwości jest kilka, łącznie z obluzowanym króćcem na pompie podciśnienia. Jeśli zaś silnik ma oznaczenie ALH, AHF, ASV, AJM, ATD, ASZ, ARL lub AXR to nieszczelność na pompie podciśnienia od razu odbiłaby się na dynamice silnika i nawet gdy sterownik silnika nie posypie błędami to ciągle wpadałby w tryb...
Witam. Posiadam Golfa 4 Kombi 1,9TDI. Też wymieniłem 1CO 959 799 na 799B żeby mieć pilota. Nawet działa ale!!! W momencie zamknięcia drzwi otwiera mi bagażnik. Co może być tego przyczyną? Moduł pochodzi z wersji 3 drzwiowej. Poproszę o pomoc Wydzielono z archiwalnego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Witam wszystkich. W ostatnim czasie wyświetliła się w moim Golfie kilka razy kontrolka ESP, która po ponownym odpaleniu samochodu gasła. Za pierwszym razem wystarczyło jednokrotne przekręcenie kluczykiem ale już za trzecim czterokrotne. Nie było wyjścia pojechałem na diagnostykę, i informacja jaką dostałem od mechanika - to uszkodzony pompowtryskiwacz...
Masz rację jannaszek . We wszystkich starszych 1.9 TDI o oznaczeniu ALH, AHF, ASV, AJM, ASZ, ARL, ATD, AXR, BPX itd. - więcej wilgoci dostaje się przez otworek wyrównujący ciśnienie przed membraną w gruszce siłownika podciśnieniowego, oczywiście można to regenerować : tu widok na nienaruszone gniazdo uszczelnienia sztangi : http://obrazki.elektroda.net/83_12903803...
no tak, ale centralny nie chodzi po kluczyku, ale bez niego, a jego tez brak, przydalby sie schemat tego co idzie gdzie od/do modulu komfortu, bez tego bede musial rozbebeszyc wszystkie wiazki. Czy ktos moglby sie ze mna podzielic schematem do alh/axr/asv? Pozdrawiam
Witam jak w temacie sprzedam wszystkie części do Golfa 4 3D 2001 1.9 TDI AXR 101 KM Oprócz Silnika który jest zatarty posiadam wszystkie części Przykładowe Ceny Alternator 100 Kompresor klimatyzacji 200 Pompa wspomagania 70 Przekładnia kierownica 300 Osłona na Silnik 60 Lampy przód Soczewki 300 komplet przód Zderzak Przód czarny 130 Belka pod zderzak...
Witam Proszę o omówienie logów Golf 1.9TDI 74KW AXR z roku 2001. Strasznie ciężko zapala. Nie równo pracuje gaśnie. Na fotkach logi grupy 000 normal i BS. Silnik trochę nie dogrzany. Dobrze, że zapalił i się udało to zrobić. 1. Grupa 003 http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin15_... 2. Grupa 001 http://vaglog.rtnet.pl/radzik.wolomin15_...
witam posiadam fabryczny tempomat i gdy włączam ON na manetce włącza się kontrolka od tempomatu na liczniku ale podczas jazdy nie chce utrzymywać stałej prędkości, poczytałem troche i zgodnie z tym tematem: viewtopic.php?p=1451217#1451217 gdy wciskam pedał sprzęgła to wyskakuja wartosci 1 1 1, a powinno byc tak jak na zdjeciu http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?....
stabilizator lt1083 umowa polsat wartość skuteczna napięcia tętnień
Sansui T-1000: Brak odbioru stacji radiowych Cena Aiwa HT-DV90EZ na rynku wtórnym