jak słaba iskra to lezy cewka albo masz uszkodzony kabel królewski, pod waruniem że iskrę sprawdzasz na nim.
witam, czesto blachy problem czyni wielki klopot, najgorszym dla pompy to ; zanieczyszczone filtry paliwa i pow., ale i zle paliwo.uwazam ,ze zamiast ruszac stara pompe trzeba bylo uzyc dobrego srodka czyszczacego /najlepsze maja japoncy/,uwazam ,ze pompa jest dobra o czym swiadcza osiagi na wysokich obrotach, ps. ten srodek czysci caly uklad paliwowy...
Witam. Może coś więcej na temat silnika. Należy rozumieć, że po skoku gaśnie silnik i ponownie go odpalasz.
Odpowiedź brzmi: tak najpierw kable. Może najpierw kostki. Szybka prosta robota. Pozdrawiam.
poduszke skrzyni biegów sprawdzałeś? w tym tkwi pewnie problem
Sama guma nr. 1H0199609E a FEBI 07184 i kosztuje w okolicach 115 zł. Oczywiście są też tańsze i droższe bo np. Hans Pries to koszt w okolicach 60 zł.
Rozumiem że świeczki, przewody zapłonowe, kopułkę rozdzielacza masz sprawdzone. Może lewe powietrze na kolektorze dolotowym.
Na benzynie dobrze działa?
Iskra jest jak zgaśnie i nie można odpalic?
Zrobiłeś to co napisał kolega Jackall w 2 poście podłączyć vcds i będzie wiadomo Porządna diagnostyka komputerowa pomoże ci usunąć usterkę. Pozdrawiam
Zobacz czy po odłączeniu akumulatora na 15 min poprawi mu się na PB. Odłączenie czujnika powoduje wzbogacenie mieszanki paliwa.
Witam Mam problem w moim VW Golf MK4. Przy hamowaniu z niewielkich prędkości pojawia się szarpanie (nierównomierne hamowanie?) / bicie - najczęściej zauważane podczas dojeżdżania do świateł. Uczucie i efekt podobny do hamowania na pofalowanym przed światłami asfalcie, niestety nawet na idealnie gładkiej nawierzchni problem występuje. Przy hamowaniu...
Bardzo podobny efekt uzyskałem wyjeżdżając na rezerwie pod ostrą górkę - wtedy ewidentnie brakowało mu paliwa (2 kreski od dołu) tylko wtedy szarpał częściej A filtr paliwa i powietrza kiedy wymieniałeś? W starszym Dieslu warto wyczyścić bak, gały ci wyjdą jak zobaczysz co na dnie pływa.
wymień kable zapłonowe i po kłopocie
Pewnie zakończy się na wymianie cewkomodułu
Może być brudny czujnik w środku i już będzie szarpał, brak mocy itd
witam mam golfa 3 1.9 tdi i problem jest gdy zaczynam dodawac gazu wtedy zaczyna szarpac od 1800 do 2500 obr i niewiem co jest prosze o porade.pozdrawwwiam
Tak jak kolega pisał wyżej sprawdz sondę lambda :)
to sprawdź sonde i zrób emisje spalin
Witam. Ogólnie z powodów awarii mojego Golfa a mianowicie po przejechaniu 3-4 km zaczyna się rwanie, szarpanie, brak mocy, falujące obroty na biegu jałowym i dziwne charczenie z dołu silnika, a po kilku sekundach całkowitego braku mocy mocny zryw i szarpnięcie silnika, rozebrałem tą odmę. Była cała uwalona w oleju razem ze wszystkimi wężykami. W środku...
Pewnie nie będzie to takie proste ale też bym to sprawdził jako pierwsze. Co z gwarancją na instalację?
A masz może coś takiego że jak przyśpieszasz na gazie to od 3 tyś obrotów jest takie szarpanie ?
To nie dioda tylko zaworek jednokierunkowy (czarnobiały) nr 5 na poniższym foto : http://obrazki.elektroda.net/58_12523103... , kolorem białym musi być zwrócony do N75 czyli elektrozaworu z białą główką, masz silnik ASV czyli turbo ze zmienną geometrią a nie z zaworem wastegate, to co nazywasz wastegate to jest właśnie gruszka ze sztangą a...
Pierwsze jeśli się da trzeba zajrzeć do filtra paliwa czy jest paliwo. Jak kręcisz dłużej to czy wskazówka obrotomierza się podnosi (czy czasem nie padł czujnik na wale). Dwa najlepiej komputer i sprawdzenie błędów. Potem weryfikacja czy parametry pracy są ok przed odpaleniem jak i w czasie odpalania. Można podczas odpalania delikatnie (tak z 1-2 sekundy...
Witam koledzy jak mój poprzednik mam taki sam problem ... wymienialem juz caly wtrysk, pompe paliwa, moduł auto 2 razy bylo u mechanika i rozkładali ręce... Usterka wyglada tak ze gry przyspieszam mam takie uczucie jak by nie dostawal silnik paliwa tak go potrzesie przymuli i pozniej juz normlanie usterka wystepuje tak w przedziale 2- 2,5 tys obr. a...
Nic innego w takiej sytuacji nie pozostaje.
Cześć Bombeiros no i co pomogło? Ja mam podobny problem u siebie w VW IV 1.6 SR w gazie. Szarpie mi na 1 i 2 biegu, a i na wolnych obrotach na wyższych biegach szarpie. dzisiaj podczas deszczu ledwo ze świateł ruszał, tak jakby chodził na 3 cylindrach (to dopiero od niedawna się zaczęło). Dopiero po ponad 2000 obrotów w miarę jechał. Już jakiś czas...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic73...
Co za bzdury... Po pierwsze, to jaki silnik - oznaczenie kodowe. Po drugie, to kręcenie aparatem nic nie daje, po trzecie przy listwie nie ma żadnego czujnika ciśnienia.
Witam!Ja też mam Golfa i wbrew powszechnym opinią stwierdzam ze auto jest nieprzewidywalne. W twoim przypadku radze zacząć od kabli. Zadne VW. Kup BERU- wsród niektórych panuje przekonanie ze częsci beru sa lepsze niż oryginał VW. Kosztują około 120zł. Sprawa 2. Radzej sprawdzić wartości czujnika TPSu. Sprawa 3. Sprawdzić opór na czujniku temperatury....
Cewka,przewody WN,kopułka ,palec.
Logi dynamiczne podpowiedzą co się dzieje pod maską podczas szarpania.
Sprawdź jak pracuje czujnik temperatury silnika i jak pracuje sonda lambda w danym momencie jak nie chce odpalić.
To zobacz ten zawór z tyłu silnika na głowicy czy jest sprawny. Zmierz Jedi oporność. Podłącz zamiast niego żarówkę 5W i zobacz czy się zapali w czasie jazdy. Masz uszkodzony zawór bądź przerwany przewód od niego. Tam powinien być plus po stacyjce na pracującym silniku i masa podawana z ECU. Zobacz czy nie brakuje tam plusa.
Witam wszystkich udzielających się w temacie. Myśle że silnik nie ma ciśnenia sprężania i wymiana pierścieni czterech (chociaż dam sobie ręke uciąć ze silnik VW 1.9 TDI ma trzy pierscienie) nic nieda. Panowie jak udzielacie fachowych rad to powinniście wiedzieć że jesli się zmieni pierścienie to pozostaje jeszcze wypracowany cylinder do którego zamontowany...
Próbowałem sie posilac schematami z serii golf/bora,ale nie do końca tam wszystko jest zgodne z rzeczywistością. A nie sadze,zeby juz ktos kiedys decydował sie na przeróbki az tak zaawansowane i w sumie niepotrzebne. Pomijając oznaczenia kolorów,bo one sa juz całkiem inne, to jeszcze ścieżki łaczen mogą dezorientowac.
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Miałem to samo powodem okazał się potencjometr przepustnicy. Wytarły się styki w zakresie od około 1800 do 2300 obrotów nie przylegały dobrze i przepustnica wariowała. Wystarczyło je podgiąć i po problemie.
Popychacz może leżeć
Na moje poduszki silnika, jak się nie mylę są trzy lub cztery. Spr też łapę silnika i łącznik przy skrzyni tzw. kość bo coś mocno szarpie tym silnikiem.
Swiece czarne i okopcone bo mieszanka za bobata no żadne to odkrycie nie wiem co jeszcze można by tu poradzić, sprawdź wszystkie elementy wtrysku (TPS, wtryskiwacz, itd.) podstaw potencjometr wzamian za czujnik temp. (chyba że ten nowy to oryginał bo te zamienniki to takie robią że szkoda gadać, a człowik szuka cały dzień wykluczając go, no bo przecierz...
Na wszystkich biegach szarpie ? Możliwe że to poduszki pod silnikiem.
a jak jest przy wiekszych obrotach??
Osobno w serwisie, gdzie zakładałem instalację LPG, wymieniona listwa wtryskowa i węże Przed wymianą wtryskiwaczy też był problem z gaśnięciem i szarpaniem?
Jak mi ABF w Golf mk3 szarpał między 1900-2300, powyżej było OK, przyczyną był przekaźnik ECU ... nr 3 na obrazku http://obrazki.elektroda.pl/7001383300_1...
Witam, mam pewien problem w Golfie IV 1.4 16v mianowicie, samochod szarpał w zakresie 2-3 tys obrotów, ostatnio musiałem zmienić uszczelke pod głowicą olej w zbiorniczku płynu chłodzącego, przy wymianie tej uszczelki przy okazji zaprzyjaźniony zakład zrobił mi: 1. wymiana uszczelki pod głowicą i wszystkie jakie było trzeba plus od odmy komplet. 2. wyjeta...
Ok. dzieki za pomoc postaram sie wyczyscic bak. a czy mozna by bylo go przeczyscic plynem slyszalem ze jest taki, bez demontazu baku ???
Czyli winne pozycjonowanie sztangi.
Witam, zwracam się z prośba o pomoc. Problem dotyczy GOLF IV 1.9 TDI, 2002 r. Mianowicie problem z automatyczna skrzynia biegów o numerze JF506E, 5-biegowy TIP-TRONIC. Jako dawcę zakupiłem używaną taką samą skrzynię ( z uszkodzonym innym elektrozaworem). Ogólnie rzecz biorąc, można już powiedzieć że został przeprowadzony mały remont skrzyni na zasadzie...
ustaw rozrzad na znaki. Zagrzej motor do 90 wepnij vaga i sprawdz statyczny kat wtrysku, potem skoryguj. Sprawdz przeplywomierz.
Ty czasem nie byłeś u mnie z tym szarpaniem ?
po prostu trzeba wyregulować instalację gazową podjedź do AUTO GAZ serwis przy olimpie w centrum motoryzacyjno technicznym tam są najlepsze chłopaki od gazu i diagnostyki pomogą na pewno
Kolego ty masz tam sprzęgło hydrokinetyczne?
wymien katalizator
To, że pokazuje temperaturę ok, to jeszcze nic. Pytanie, jaką temperaturę widzi sterownik. Podstawowa diagnostyka, bez tego ani rusz.
pompa jest ok Jawna bzdura, najprawdopodobniej. Dobra, bo ładnie wygląda, czy była na stole probierczym? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Albo zawalony mułem przestawiacz kąta, albo zużyty nastawnik - albo i jedno i drugie. Pompa do wymiany, regeneracja nieopłacalna.
Kolego jaki zapłon , to dizel jeśli już to początek wtrysku .
Kolego mi też ten błąd wyskakuje przy 1,8AAM, pytałem znajomego serwisanta i powiedział mi żeby się nie przejmować bo to już taki urok VW, więc na ten bład jużnie zwracam uwagi, gdyby czujnik halla był uszkodzony to ten silnik teoretycznie nie miałby prawa zapalić...
Mogą być NGK ewentualnie Beru.
wojtusiu, to nie czytaj... jakbym się znał i wiedział, co jest grane, nie prosiłbym o pomoc...
Może przeskoczył pasek rozrządu.
Jutro na spokojnie sprawdzenie i dam znać. Może od tego zwariować wskaźnik paliwa? I te szarpanie.
Witam Mam problem.Posiadam wolkswagena golfa IV z silnikiem 1,9 sdi z 1999 roku. Gdy silnik jest zagrzny zaczyna szarpać silnikiem na biegu jałowym. Tak jakby nie palił jeden cylinder. Gdy silnik jest zimny problemu nie ma. Prosze o poradę
Kąt wtrysku 72 a Dawka 4.8
Koledzy i nadal twierdzicie że golf 4 jest łatwy w naprawie a części tanie jak barszcz?
Są błędy?
Jedź do gaziarzy niech sprawdzą ustawienia gazu i instalację gazową, jeśli jest ok to czekają cię wydatki na silnik.
I po problemie przepływomierz wyczyściłem i jest git
Samochód szczególnie ostro szarpie jak hamuje silnikiem, i z reguły szarpie jak jest zimny i ciepły, nie ma reguły, nie mam pojęcia co jest, świece, przewody, kopułkę i palec mam nowe nie wiem co jest ???
golf jak kazdy inny samochód, co za róznica:) chyba ze nikt nie wie co jest!
A co z dwumasem?
Witam! Odnośnie układu zapłonowego to wymieniłem świece , cewkę i kable Wn , testu oscyloskopem nie robiłem bo nie mam Co do ciśnienia paliwa to też nie mam za bardzo czym zmierzyć.Myślę że to nie bedzie pompa paliwa bo przecież pompa paliwa nie podniesie cisnienie paliwa by zdążyło 2-3 razy sie podnieść i spaść żeby aż autem szarpnęło tym bardziej...
Witam . U mnie również są problemy z nierówną pracą . Błędy jakie wyświetla vag to: Czujnik obrotów silnika g 28(check pojawia się tylko gdy jest zimny i nie włącza się lpg.natomiast jak skasuję blędy na cieplym to g 28 nie pojawia się .ostatnio zaczął mono szarpać przy przyśpieszaniu na pb oraz na lpg. Sporadycznie pojawia się błąd uboga mieszanka,oraz...
Tak wiem, tylko ten model chyba nie ma dwumasy...
Brak diagnozy.Podepnij tester,lub pojedź do serwisu.Podaj na forum parametry i kody błędów. Witam, czasem brudny nastawnik da takie objawy a nie odda błędu:)
Wymieniłem cały moduł od seata 1.8
no lektura daje sporo do myślenia i potwierdza że jest wszystko w porządku ale nie jest
zrob dobra diagnostyke tego samochodu, cisnienie paliwa, WN, okablowanie, szcelności układu dolotu i wydechu,
Często się działo, że jak było mokro na zewnątrz tak się działo ale jednak jak sucho też. Zauważyłem też ,że nie zawsze tak się dzieje (przygasa lub gaśnie). Np dziś jeździłem dość sporo, było mokro i golf był dobrze rozgrzany i nie szarpał, nie gasł...
wszystko sprawdzone i zapryskane elektrosolem nic nie pomogło
Nie, nic nie cieknie.
Prawdopodobnie masz nastawnik do czyszenia ,odepnij wtyczkę od szybkosciomierza w skrzyni i się przejedż jak przestanie szarpać to nastawnik do czyszczenia lub wymiany
okey, sprawdzę. Dzięki wielkie
Jutro sie wszystkiego dowiem bo przyjda czesci tj. czujnik predkosci i czujnik biegu wstecznego. Jutro napisze czy to bylo wina tego szarpania.
Kolego Masz lpg? Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
W skrócie koledzy rozebrać i czyścić nastawnik ?
0.08v sondy to nie jest sprawna sonda.
silniczek krokowy ? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Świece, kopułke, palec i kable jakies 2 miesiace temu.
Witam! W moim golfie zaczęło mocno szarpać silnikiem przy jego uruchamianiu, czy to wina rozrusznika?
Proszę sprawdzić szczelność przewodu doprowadzającego ciśnienie do serwa hamulca - kiedyś miałem podobny problem i okazało się, że ten przewód był nieszczelny i pod wpływem drgań silnika przepuszczał. Czy po naciśnięciu hamulca zmieniają się odroty?
Witam , jeśli gaz masz na linkę to sprawdź czy nie jest za krótka i silnik sam ja zaciąga , ja tak kiedy miałem w golfie że szarpało i wymieniałem gaźniki i uszczelki ale linki nie :) i przypadkowo ze złości jak juz mi brakowało pomysłów do podmiany szarpnąłem silnikiem jak pracował na wolnych obrotach i w tedy obroty wskoczyły bo jedna częśc linki...
Ogólnie rzeźba. Zdjęcie 1 zaklejony zaworek zwrotny serwa do wymiany. Szukałbym całego z kablami. Zdjęcie 2. Podciśnieniowy dystrybutor ciepłego, zimnego powietrza. Przydaje się w zimie czasem, ale ogólnie to można wywalić. Po reszcie fotek widać, że masakra z kabelkami. Silnik ma normalne obroty jak się zagrzeje ? Znajdź jakiegoś mechanika niech to...
witam jestem posiadaczem golfa 2 1,3 na pełnym wtrysku.Mam problem z moim autem chodzi oto że na zimnym silniku jest wszystko ok natomiast po rozgrzaniu silnik szarpie traci moc a nawet gaśnie.zauważyłem ze gdy odepnę kostkę z niebieskiego czujnika temperatury wszystko wraca do normy po ponownym podłączeniu znów się dusi.Wymieniłem czujnik i sondę bezskutecznie...
Poduszka była wymieniona tylko ta pod spodem te górne nie były wymieniane. Chyba mechanikowi najłatwiej było to zrobić.
Kolego z gazem czy bez ten golf?
Może warto by sprawdzić stan łap i poduszek silnika i skrzyni.
szarpniecia sa właśnie na gazie i na benzynie
Ale ,co ---pali ,czy kapie?
Odłączalem juz wczesniej i nic nie dalo. Ale twz jest dziwne ze pod obciążeniem tez szarpię
scania szarpanie szarpanie bramy volvo szarpanie
licznik instrukcja domofon bticino płyta indukcja electrolux
Resetowanie kotła gazowego Buderus - instrukcje i porady Skoda Octavia 2 1.6 MPI CAN bus przewody CANH i CANL