Jeśli masz kolego cały wraz z komputerem to wszystko można co najwyżej mocowanie inny łapy silnika.
Dopasowanie przpustnicy masz grupa 60 a lbo 98 .
może coś wyjaśnie bo widzę że koledzy bujają w obłokach.... po pierwsze golf IV jest oparty o sieć CAN a więc zezwolenie uruchomienia silnika przchodzi od licznika na sieci CAN gdzie znajduje się immobilizer na kanale 17, przeskoczenie tego tematu nie jest proste jak nie ma się deski (licznika) antenki i jednego klucza.... można immo wywalić ale "ELEKTRYK"...
Gaźnik/wtrysk nie ma nic do głowicy, jest na kolektorze dolotowym. Ale jak już przerabiać to na silnik z wtryskiem, tylko w grę wchodzi raczej samodzielna przeróbka, bo inaczej to taniej Cię wyjdzie drugi Golf ze sprawnym silnikiem.
90 bez problemu .TDI -inna bajka.
Przecież tu jest zupełnie inna komunikacja. Do wymiany sterowniki we wszystkich drzwiach i moduł komfortu. Moduł komfortu ma inny pinout więc wymiana wiązki lub kombinowanie.
od komory silnika
Kolego co do różnic to różnią się one tym że jednen ma dwa fazatory a drugi tylko na jednym wałku, Po prostu są inne Co do speców od naprawy to raczej musiał byś szukać bardziej na forum np. golfa
Czyli rozumiem że silnik odpali ale będzie pracował jak 90KM? Potrzebuję sterownika do tego silnika lub muszę wgrać mapę z 110KM?
Witam, posiadam Vento z silnikiem 1.9 D lecz buda jest w fatalnym stanie... mam możliwość kupienia zdrowiutkiego golfa III z silnikiem 1,4 BENZ. Mam pytanie ponieważ się nie orientuje czy możliwa jest zamiana silnika i włożenie diesla do benzyniaka. Orientuje się ktoś czy dużo przy tym "zabawy" i jakie koszta może to za sobą pociągnąć? może ktoś robił...
Musisz wstawić w układ wydechowy katalizator, podjedź do mechanika niech zobaczy te wycieki z czego cieknie itd.
Zgodnie ze schematem. Zamykam - schematy obydwu są bez problemu dostępne.
Rura dolotu powietrza, np. NRF 165012
Tak
W golfie były AQM i AGP
Myślałem kupić rozbitego golfa z silnikiem diesla.
Na szrocie kupisz ale najlepiej zrób bypass tylko na przepustnicę.Błąd halla gdy silnik nie pracuje to normalka.
Ostatnio miałem taki przypadek w skodzie octavia, pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej pod maską
Jutro dam dokładnie znać jaka pierwsza diagnoza bo dzisiaj miał go mechanik rozebrać. A z czym się wiąże naprawa zaworów. Czy będzie potrzebna wymiana głowicy bądź jej planowanie? Wymiana niekonieczna, planowanie, wymiana zaworów, nowa uszczelka itp.
Po mojemu to żeby to chodziło jak powinno to tylko wymiana silnika wchodzi w grę. Nie wsadzisz tutaj sterownika z golfa 4 , nie dogada się on z licznikiem i innymi modułami.
A co z wkładką zamka?
Odepnij wtyczkę od czujnika ciśnienia koło pompy wspomagania
Witam miałem taka przypadłosc wymiana sterownika załatwiła problem Podaj nr steru Pzdr
ILE KOSZTUJE WYMIANA SILNIKA GOLF 4 1,4 16V rader1990 09 Sty 2017 19:38 400
Jakis link do forum VW ?
Zobacz podciśnienia przy przepustnicy.
Teraz trzeba spróbować nowego sterownika. Nie trzeba wycinać immo, można dopasować z poziomu wtyczki diagnostycznej.
A jaki kolego chciałbyś zamontować? Na temat przekładek i ich opłacalności w tak starych samochodach już było sporo na forum ,wystarczy poszukać! Taniej wyjdzie kupno "nowego" Golfa 2 z "wymarzonym" silnikiem niż przekładanie z innego. Pozdrawiam!
Niech ci w warsztacie sprawdzą ciśnienie na cylindrach. Tak czy inaczej chyba czeka cię remont silnika, może samej głowicy lub wymiana silnika.
Tylko ta cała przeróbka wyjdzie więcej jak ten golf
Przekładałem wielokrotnie. Kwestia które je różni to czujniki.
Pytanie jeszcze co z wiązką silnika i główną. Instalacja elektryczna raczej się różni między SDi a TDi.
Moze mi ktos podpowiedziec mam Golfa 5 silnik BXE 1.9 czy jest mozliwa wymiana tego silnika na inny typ mniej awaryjny bez duzej ingerencji w elektronike to znaczy zastosowanie osprzetu ze starego silnika
Uszczelnienie układu chłodzenia silnika, pozwoli wykluczyć możliwość przedostawania się, płynu chłodniczego do układu smarowania silnika. Wymiana oleju jest również w tym przypadku niezbędna, gdyż nieprawidłowo dobrany rodzaj oleju może doprowadzić do uszkodzenia silnika.
W tym silniku jest jedna grubość uszczelki. Wymiana śrub niekonieczna.
BKC na pewno będzie pasował, pozdrawiam.
chodzi mi żeby przełożyc cały kompletny silnik z pompą itd A jakiś inny silnik np z Golfa 3 1.9 ???
Jeśli chcesz nowszy, bardziej dostępny licznik na CANie to wymiana go plus wymiana sterownika silnika na nowszy z CANem i połączenie tego 2 przewodami.
Czyli jednym zdaniem szkoda zachodu Remont silnika kapitalny instalacja itp a będzie to tylko dwudziesto letni golf Dzięki za info
Jeśli nawet to Golf III ma pompe vacum w bloku a nie na gowicy. Silniki AHF i ASV w Golfie IV różnią sie od silnika AFN w Golfie III.
Pin1 czujnika powinien dochodzić do pinu68 ECU. Sprawność tego czujnika do sprawdzenia tylko oscyloskopem. A silnik masz raczej ADY.
Czujnik temperatury (niebieski) do sprawdzenia i jeśli wymiana to na oryginał tzn ze szrotu bo już ich nie produkują.
Zostaw to w spokoju. Nie ma żadnej tragedii z tym silnikiem.
A powiedzcie mi jeszcze ile kosztuje regeneracja 1 pompowtrysku wraz z wymiana?
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
U mnie pomogła wymiana rozrusznika z nowszego modelu
Tego już bez naocznych oględzin stwierdzić się nie da.
Nagle wskoczyły krasnoludki do silnika z palnikiem i upaliły zawór...
A choćby taki https://www.google.com/search?q=sterowni... , pierwszy link do allegro. Konieczna wymiana zawartości flasha.
Sterownik jest w drzwiach przy silniku,czarne pudełko z dwiema wtyczkami. Do niego mają dochodzić dwa grubsze przewody,plus i minus. Dwa do silnika i dwa do włącznika oraz jeden domykający i ew.otwierający,oraz inne sygnały.
Wymiana uszczelki rozwiązała temat, przy okazji "osprzęt" silnika miał przegląd i wymiana wadliwych elementów.
Na marginesie skoro na 3 cylindrach ma ok. 14 at. to pomimo tego nie warto tego silnika naprawiać? Akurat w piątek i sobote '' robiłem''' takiego AKL jeszcze mam dół nierozebrany na złom, po tym jak zaczął brać olej i zgubił sprężanie. Nie było co remontować. Szybka wymiana silnika i auto jeździ.
Kup jakąkolwiek centralkę do silnika gaźnikowego, zasadniczą kwestią jest tylko to żeby przełącznik miał 3 położenia - "gaz -wypalanie-benzyna". Przecież to jest zwykły przełącznik bez żadnej filozofii - samoczynnego przełączania z benzyny na gaz nie zrealizujesz w silniku gaźnikowym w prosty sposób.
Stojąc przed silnikiem to z tyłu na połączeniu silnika i skrzyni....czasami łatwiej go wymienić po zdjęciu kolektora....ale jak kto chce...
Wymiana pompy vacuum oraz wymiana czujnika wału.
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
Problem był zawarty silnik w wentylatorze. Wymiana wentylatorów rozwiązala problem.
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
A blokady masz do tego silnika ?
A czy wymieni skrzynię biegów w golfie 3 bez podwieszania silnika a podbudowaniu go od spodu ?
Witam wszystkich Szukam kazdej mozliwej pomocy. Teraz pokrótce opiszę sytuację: Kupiłem sobie jakiś czas temu Golfa V 1,4 FSI z uszkodzonym ( czytaj - niekompletnym ) silnikiem. Dokupiłem drugi ( żekomo "dobry") , ale kompletny silnik, który i tak wyremontowałem . Po włożeniu go do samochodu, okazuje się że nie idzie go odpalić. Na AutoComie wyskakują...
Producent silnika podaje momenty, kolejność i sposób dokręcania śrub - w nowoczesnych silnikach stosowane są uszczelki tzw. "nieosiadające", wszelki luz mogący pojawić się na skutek plastyczności części silnika czy samej uszczelki kompensowany jest sprężystością szpilek - dlatego ważna jest ich każdorazowa wymiana i prawidłowe dokręcenie.
Wymiana wentylatora
yciągał ktoś pompę oleju w tym silniku ?Jest dużo roboty z tym i czy wyjdzie miska bez ściągania rury Wymiana pompy to ok 2godz roboty, tłumika nie trzeba ruszać.
jak swieca jest mokra to znaczy ze go zalewa ja mialem cos takiego w silniku 1.8 75 KM i pomogła wymiana czujnika temperatury
Obym się mylił ale w tych motorkach stukają tłoczki o cylinderek
Problem spalony silnik wymiana na inny.
Posiadam w moim Golfie 1.9 TDI 105KM - BLS Bluemotion. Silnik się rozleciał i potrzebuję pomocy przy wymianie na jakikolwiek szczerze powiedziawszy. Może być również inny 1.9 105KM, generalnie nie ma to już większe znaczenia dla mnie - byle kupić i jeździć samochodem, bo obecnie jest on w stanie spoczynku. Wymieniając cały blok silnika chciałbym wymienić...
chcialbym wymienic u mechanika zwrotnice prawa przod poniewaz dolki sie wyrobily w miejscu styku z klockami. Czy trzeba lozysko tez kupic i wymienic . Niedawno w tym kole wymienialem . I tak wogule to jakie klocki poradzicie do golfika silnik 1.4 .
Mam poduszki Lemfordera i działają juz kilka lat. Co do ustawiania to są odległości podane. Podbierając skrzynie do wymiany zawsze cos się przestawi i potem są naprężenia. Wpisz w Google : Ustawienie poduszek silnika VW Golf 4.
To odpowietrz jeszcze raz.
http://www.manualslib.com/manual/572233/... tu poszukaj
Diagnoza ... krzywe zawory ,korbowody . Wymiana silnika. Dzieki za wszystkie pomocne odpowiedzi.Pozdrawiam
VW GOLF 3 pojemność silnika 1.6, 55kW, benzyna. W samochodzie jest wysprzeglik.
Witaj Myślę że Jacek79 ma rację. Ja miałem podobną sytauację w Golfie. Ale mi pomogło wymiana akumulatora. Silnik pali od razu na zimnym i ciepłym, ale jak długo..... Pzdr SP
okazały się zurzyte panewki , wymiana silnika
Pomogła wymiana sterownika silnika.
Szukaj silnika polo, ibiza, golf, AAZ też będzie pasował.
Witam, posiadam Golfa IV 1.4 16V silnik AKQ, badanie pokazało błąd czujnika wału korbowego, ale mechanik stwierdził, że wymiana czujnika wymaga rozebrania "połowy" samochodu, w tym skrzyni biegów, półosiek itd. Nie wiem czy próbuje mnie naciągnąć, dlatego moje pytanie brzmi czy w wersji silnikowej AKQ jest możliwa wymiana czujnika sposobem opisanym...
W swoim golfie z tym samym silnikiem wymieniłem pierścienie na MAHLE 82,5 STD 1,2-1,5-2 do tego wymiana uszczelniaczy zaworowych i koniec z dolewaniem oleju... Polskie Prima tez dobre i sporo tańsze ...
Do tego silnika, nie potrzeba praktycznie żadnych blokad, tylko zwykłe wiertło lub śruba do zblokowania pompy, i płaskownik do (chyba 4mm grubości) do zblokowania wałka rozrządu. Są tacy co potrafią zrobić to za pomocą korektora, ale kto da Ci gwarancję że Ci się nie przestawi? Jeżeli pompa była do tej pory dobrze ustawiona to nie powinno być potrzeby...
Musisz mieć dość dużo części przygotowanych na zmianę. Wiązka silnika, ecu, jeśli się dobrze orientuje to rozruszniki w 1.6 były słabsze, chłodnica jest w 1.8 większa, np. w 1.8 silniku o oznaczeniu RP były dwie pompy paliwa... itd. Roboty bardzo dużo, kasy też może pójść dużo. Musisz się zastanowić czy jest sens takiego swapa. 1.6 w Golfie II silnikami...
Jeżeli ci się uda przezbroić całą wiązkę bo wiązka może się różnić Chociaż nie zawsze ale może się różnić to silnik jak najbardziej powinien bezproblemowo wejść .
Był z gaźnikiem Pierburg 2E2, też trochę problematyczny.
Dobre to chyba sztuka te 500. Teraz liczyć wszystkie uszczelki i uszczelniacze. Dodatkowo jak głowica ściągnięta to przydałoby się ją obrobić to kolejne złotówki już lecą. Jeśli na tulejach będą duże progi to same pierścienie nie wystarcza. Jeśli wymiana tłoków na nad wymiar to i obróbka bloku. A skoro już tak silnik rozbebeszony to przydałoby się i...
Wymień silnik,koszt około 1000zł.
Jaki masz konkretny opis błędu bo z tym błędem to jest ważne. Miałeś błąd nastawnika przepustnicy i jak zwykle diagnoza poszła w tym kierunku ale jak się okazuje w pewnie padł driver w sterowniku silnika. Mam na placu polówkę w której w bagażniku leżą 3 przepustnice po wcześniejszych warsztatach i po co je kupowali skoro uszkodzony był driver w sterowniku?...
http://obrazki.elektroda.net/91_12018493... http://obrazki.elektroda.net/91_12018493...
3 pierwsze znaki to model auta 8L0 to Audi S3 8L, 8L masz też w VIN 1J0 Golf 4 1J5 to Golf 4 ale miał z tego co pamiętam tarcze wyskalowane na wyższą prędkość i chyba inny kolor. 3B0 to Passat B5 Potem masz 920 lub 919 Pierwsza cyfra tutaj,czyli 9 to informacja czy to część silnika, skrzyni, nadwozia,elektroniki itd. 1 to silnik 2 układ zasilania paliwem,...
Jeśli użyłeś takiego klucza z siła odpowiadającą ok 10-11 kg to ok. Ale tej pewności nie masz i mieć nie bedziesz. Najlepiej zdjąć osłony, ustawić silnik na blokadach jak do rozrządu i wymienić tą śrubę. Koszt niewielki, a zastanawianie się czy będzie ok nie ma sensu. Pozdrawiam
Pierwsze to czy silnik nie bierze oleju np przez turbo czy nie kopci. Bo jak kopci i bierze olej to wymiana bez sensu.
Dokładnie tak fred2008 jak się silnik rozgrzeje to wszystko jest ok ;D to co wymiana oleju?
JAKI SILNIK???? AFN, 1Z ?? Czy wiesz, że 1.9 jest masa rodzajów?? Jeśli masz koło dwumasowe to wymiana wita.
Witam. Jestem strasznie ubawiony metodą sprawdzania szczelnośći, ze zdejmowaniem głowicy, ale to że zmiana pierscieni coś tu pomoze, / na jak długo ????/, to juz szczyt. Do autora postu ; Nie słuchaj takich bzdetów, tylko zakładaj gaz i rura. Autko pewnie pochodzi z zachodu, a silnik pracował na szlachetnym oleju. Takie silniki wytrzymują bardzo duze...
Szukaj słupka z gwarancją rozruchową.
mam te same obiawy w golfie silnik 1z w pompie popękały spręzyny sekcji wysokiego ciśnienia wymiana 300zł ijest dobrze
tloki od strony komory spalania sa wytopione gdzies tak w 50% i porysowalo przy okazji cylindry,przed wymiana silnika bylo dokladnie tak samo
Dymienie to prawdopodobnie sparciałe uszczelnienia na zaworach - wymiana.
Przykro mi, ale ubiłeś sterownik wtrysku. W cylindrach jest już tyle benzyny, że rozrusznik nie może przekręcić wałem (pracująca non stop pompa paliwa + otwarte wtryskiwacze) Pozostaje wymiana sterownika oraz trzeba wykręcić świece i kręcić kluczem za śrubę wału tak, aby silnik "wypluł" paliwo (nie rób tego rozrusznikiem ! )
1.9 TDI na pompowtryskach 130KM +chip.
zafira wymiana silnika ducato wymiana silnika mercedes wymiana silnika
brother dioda kasety magnetofonowe nagrywanie obliczanie tunelu
Wtyczki konsoli zegarów Iveco Daily 2003 - opis Podłączenie oświetlenia schodowego z czujnikami ruchu