1. Ustawienie wału. Na łączeniu skrzyni z blokiem powinno byc wyciete okienko ze strzałką. Widac tam koło zamachowe. Tak ustaw aby wyciecie na kole pokryło sie ze strzałką. Wtedy pierwszy cylinder jest w górze. Wrzucic 5 bieg w celu zablokowania położenia. 2. Pompa wtryskowa ma nacięcie z boku koła i na uchwycie trzymającym pompe. Muszą sie pokryć....
to nie temat na to forum ale masz przy niedzieli
Poszukaj schematu ustawienia rozrządu, i posprawdzaj czy wszystko się zgadza na znakach.
Ten znak z tyłu koła rozrządu pokrywa sie z płaszczyzną głowicy, czyli rozrząd jest ustawiony dobrze. Wygląda że plastikowa osłona ze strzałką OT jest niestarannie wykonana
W aparacie zapłonowym. Palec na wprosst wcięcia się ustawia.
Rozrząd sprawdzasz czy ustawiony jest na znaki.
Poszujaj na forum. Leniwy? Okienko skrz. bieg.
Po co chcesz blokować wał, tam rozrząd ustawia się na znaki
Witam. Mam pytanie, na który znak i gdzie ustawić rozrząd na kole skrzyni?
Akurat rozrząd jest do sprawdzenia w tym silniku dosłownie w 5 min: Ściągasz górną osłonę, na kole pasowym jest znak, na kole rozrządu również, w aparacie zapłonowym też jest kreska widoczna po zdjęciu osłonki kurzowej czujnika halla
Wrzuć screeny tych błędów na forum, zobaczymy co tam się dzieje. Ustawienie można sprawdzić z poziomu vcds, napięcie paska wyznacza znak na napinaczu, aczkolwiek raz w golfie miałem przypadek, że rozrząd był nie napięty, pasek latał, błędów nie było, a odpalić od strzała nie chciał.
Nie rozumiem. Schemat rozrządu mam, tylko problem polega na tym, że znaki się nie zgadzają.
jak AAZ lub inny diesel w tym że nie tdi to na znaki;koło zamachowe,rozrząd,pomp wtryskowa
ustaw pierwszy tłok na samą górę, a krzywki walka rozrządu pierwszego cylindra mają być wychylone do góry. Czwartego zaś na dół. Generalnie w takim położeniu powinny zgadzać się znaki rozrządu. Tak bezkolizyjnie zamontujesz głowicę. Pamiętaj oczywiście o wyczyszczeniu wszystkiego dokładnie i pozbyciu się wody i nieczystości z gwintów w bloku silnika.
Jest ustawiony prawidłowo, inaczej samochód by nie jeździł. Tak to wygląda, jak ktoś robi coś, o czym nie ma pojęcia. Rozrząd ma dwa znaki - "o" na kole zamachowym, i "OT" na obudowie rozrządu - ma zgrywać się ze znakiem na kole wałka rozrządu. To tyle. Do ustawienia statycznego kąta zapłonu służy albo dodatkowy znak na kole zamachowym, albo na kole...
Przecież na wale masz znaki i na rozrządzie to jakiego $(at)# szukasz?
Jak zdejmiesz pasek i "trącisz" wałkiem rozrządu to sam się ustawi na mijance. Znak na osłonie mało kiedy się idealnie zgra ze znakiem na kole. KWZ żeby ustawić na lampę to trzeba najpierw podpiąć vag-com etc i wybrać grupę 000 w nastawach podstawowych.
Teraz doczytałem,że chodzi o model Golfa 1.Tam na pewno nie ma blokady pompy wtryskowej tylko są znaki na kole pasowym
Tam raczek blokady nie znaki potrzene.
Witam Czy mógłby ktoś dokładniej opisac tylko jak się wymienia rozrząd i dokładnie jak jest z tymi znakami i blokowaniem pompy w silnikach VW Golf 1.9 TDI Za wszelką pomoc bardzo dziękuję. Pozdrawiam
Oczywiście , że ma znaczenie jeżeli przestawiłeś wał korbowy o 180 St Wał korbowy ustawiasz na znaku "0" tj tam gdzie sprawdza się zapłon a znak na kole wałka rozrządu ( punkt na boku zęba) zgrywasz ze znakiem na obudowie jest na dole pod kołem. Naciąg jest pompą wodną. Tak na przyszłość jeżeli wymieniasz pasek rozrzadu to na początku ustaw na znaki.
Zamierzam wymienic pasek rozrzadu w volkswagenie golfie 1.8 na jednopunktowym wtrysku oznaczenie silnika RP. Problem w tym ze nie wiem gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic rozrzad. Gdzie znajduja sie znaki pozwalajace ustawic wyprzedzenie zaplonu. Z gory dziekuje za wszelka pomoc.
A gdzie ty widzisz znak na kole na tym zdjęciu?
może przestawiony rozrząd, spr. znaki rozrzadu i palca aparatu
Sprawdziłem rozrząd i okazało się dwa zęby przestawione na dolnej zębadce jak auto przyjedzie od mechanika to dam znak czy usterka nie wraca
Może być znak na kole pasowym i odnośnik na obudowie rozrządu
Rozrząd ustawiony na 100 procent dobrze na znakach Ciekawe... Tam jest tylko jeden znak, na kole zamachowym. Wałek rozrządu ustawia się na blokadę.
Mam problem z golfem 4 1.6 16V, silnik BCB. Po kapitalnym remoncie chodzi na 1200 obrotów, a po osiągnięciu 50 stopni wody, czerwony kolektor się robi. EGR i przepustnica wymienione i adoptowane, świece nowe, rozrząd ustawiony na znaki, kliny na wale i wałkach ok. Co może być przyczyną?
Zrób sobie sam znaki dla pewności, przecież to prosty rozrząd jak budowa cepa.
Jak się ustawia w tym modelu pompę na znaki? Jestem głodny wiedzy?
Mialem to samo!!!!!!!!!!!! wskazówka: dobrze ustaw rozrząd (fabryczne znaki są zdradliwe!!!!) i zaplon.
Witam, Będę wymieniał rozrząd w golfie II 1.6 diesel (pasek rozrządu i napinacz) Chciałem zapytać,jeżeli wymieniam tylko to czy mogę sobie zrobić swoje znaki markerem na kole wałka rozrządu i wału korbowego,ściągnąć i założyć nowy pasek, napinacz ? Czy to nie wystarczy i trzeba ustawiać zapłon ? Proszę o porady .
wymieniłem rozrząd wszystko jest ustawione na fabryczne punkty Jak rozrząd na znakach - palec w kopułce też na znaku?
Sorry troszke mnie nie było. Jestem warmiamazury koło Ostródy Ale spoko robiłem rozrząd juz w renówce, astrze jestem mechanikiem i poprostu szukam jakiegoś zrzutu jak są tam ustawione znaki w MGPołozeniu:D
Pasek jest napinany pompą wody, należy ją popuścić, jest przykręcona do bloku silnika trzema śrubami (uważaj bo płyn się będzie lał), następnie należy ją przekręcić tylko nie pamiętam w którą stronę. Ustawiasz rozrząd na znaki, zakładasz pasek i napinasz pompą wody postępując odwrotnie jak napisałem wyżej.
koło od wałka rozrządu będzie nie zablokowane i silnika wału, dam tak by się kreski pokryły z paska na kołach zębatych a później po naciągnięciu sprawdzę czy wszystko jest na swoich znakach.
Na kole pasowym ustawiamy na znak O i pierwszy tłok w górnym martwym punkcie lub na blokadach na kołach rozrządu. Założone na znaki i autko znowu śmiga. Przy nowym uszczelniaczu dostajemy specjalny pierścień montażowy więc przyrząd nie potrzebny. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
No w sumie to jest taka opcja, żeby ustawić rozrząd na znaki, oczywiście z paskiem, i mierzyć kompresję, albo szczelność. Jest szansa, że w którymś cylindrze obu zaworom się udało i nie będą pogięte. Rozumiem, że chodzi o przybliżoną ocenę kosztów naprawy?
ustawienia na znaki są na wale korbowym i na walku rozrządu ale zapominają ludziska o kole pośrednim Tam się tylko dwa koła zgrywa (znaki patrzą na siebie)
Wiekie dzięki!!! wszystkie kasiążki jakie do tej pory miałem nie zgadzały się z moim modelem (oczywiście chodzi o te znaki) zobaczymy jak ta :)))POZDRAWIAM!!
Znak GMP na kole zamachowym powinien się pokrywać ze znakiem odniesienia w otworze obudowy sprzęgła. Poluzowujesz tylko śrubę mocującą koło wałka rozrządu. Pozdrawiam!
Rozrząd na znaki, palec na pierwszy i już wiesz. Jak nie wiesz co napisałem, trudno.
bo teraz obecnie mam go ciut za mocno naprężony Na jakiej podstawie stwierdzasz, że masz zbyt mocno naprężony? Bo ja ustawiłem przy wymianie kompletnego rozrządu napinacz idealnie na środku wycięcia, pokręciłem kilka razy wałem i znak był w tym samym miejscu, ale po odpaleniu poszedł kilka mm dalej, paru speców mówiło mi, że to całkiem normalne i by...
Tam jest znak na kole zamachowym, przy przestawieniu koła rozrządu na wale od razu to widać
dziękuje za fachową odpowiedź , może ma Pan rację ustawię i zobaczę. Dodano po 12 Znaki są na 1.9 disel na kole zamachowym z tyłu wycięcie na wałku rozrządu i kołek na pompie wtryskowej, pod pokrywą na wałku rozrządu nie ma znaków.
Rozrząd się nie przestawił, patrząc po znakach jest wszystko ok. Jak dzisiaj nic nie wydumam to wkładam drugą pompę.
Tak ja bym zaczoł od sprawdzenia szczelności układu paliwowego jeżeli idą bańki w przewodzie paliwowym to tu jest problem w tych modelach często jest nieszczelność na pływaku paliwowym, a jeżeli nie to proponuje sprawdzic czy zgadzają sie znaki na rozrządzie i wyregulowac ustawienie zapłonu na pompie wtryskowej.
Witam wszystkich, jestem w posiadaniu Golfa 6 2.0 tfsi auto po wypadku w prawy przód. Rozrusznik kręci, paliwo z pompy ciśnienie 5.5 bara, nowa pompa wysokiego ciśnienia, paliwo dochodzi na listwę lecz wygląda jak by nie było podawane przez wtryskiwacze. Na "plaka" zapala po czym zaraz gaśnie, rozrząd jest na znakach. Nie generuję żadnych błędów. Auto...
Hm, przepływomierz odkręciłem wczoraj od filtra odpaliłem silnik i zacięty raczej nie jest, otwiera się po dodaniu gazu i przymyka jak zchodzi z obrotów. Dodano po 31 Dodam jeszcze że przesunąłem rozrząd raz o jeden ząbek w prawo, a raz w lewo i nie ma żadnej różnicy. A tak jak teraz jest na znakach to też nie jest idealnie, to znaczy znak na kole rozrządu...
Widze temat umarl.. Skoro juz tak obstajecie przy tym...moze ktos w sposob jasny i klarowny moglby wyjasnic jak ustawic zaplon i rozrzad (znaki niby sa ok) ? Czytajac ksiazke o golfiku jakos mi ciezko sie polapac... Mniej wiecej wiem jak, lecz rzeczy typu "pierwszy tlok ma byc w jakims tam miejscu" itp... Ogolnie domyslam sie, ze sam sposob nie jest...
Musisz rozrząd ustawić na znaki albo wałek rozrządu albo wał a później na aparacie od strony silnika masz kreskę(na obudowie) i palec rozdzielacza powinien być równo na niej. Jeżeli nie pomoże to trzeba delikatnie przestawiać w jedną lub w drugą stronę. Za każdym razem trzeba gasić silnik bo komputer wejdzie w stan awarii i nici. Sam to miałem i trochę...
Cześć Golf 3 1.8 ABS 90KM Sprawdzam poprawność ustawienia rozrządu. Ustaliłem że; 1. Na kole wałka rozrządu znaki OT i obudowy pokrywają się idealnie. strzałka na obudowie celuje między O i T koła. 2. Kropka na kole zamachowym w otworze obudowy sprzęgła jest na środku tego otworu (GMP) 3. Palec aparatu zapłonowego jest ustawiony z kreseczką na obudowie...
bede musiał sprawdzić rozrząd. A filtr powietrza nie jest zapchany bo na benzynie próbowałem z wyciagnietym filtrem i było to samo. Dzieki za podpowiedz. Dodano po 7 Potrzebowałbym pomocy bo nie wiem jak się sprawdza rozrząd zapewne są jakieś znaki, ale jak je rozpoznać?
OT Pewien gość regularnie robi u mnie golfa 1,8. Ktoś mu kiedyś coś popier....... w sprzegle, co sie poźniej okazało koło siedzi od diesla. Wszystko chodzi extra tylko znaki się nie pokrywają. koniec OT. Z wyważeniem nie ma problemu, brak tylko pokrywania znaków.
Rozrząd ustawiony na znaki tak jak na rys wyżej z tą różnicą że na kole napędu pompy i aparatu nie mam ktopki ale znak OT i właśnie na ten znak ustawiłem jednak nic się nie zmieniło w pracy silnika :( po wypięciu kostki z przepływomierza obroty trochę spadają wymontowalem go i na zamkniętym podłączyłem do niego kostke i silnik natychmiast zgasł... teraz...
Rozrząd na znakach a w pompę ma pasować blokada.Jak nie pasuje luzujesz śruby i przestawiasz tak że blokada wchodzi.
Kompresja bez odpięcia dopływu paliwa na każdym cylindrze 18. Rozrząd wszystkie znaki ustawione idealnie. Przed wymianą rozrządu uszkodzona jedna rolka prowadząca i był przestawiony o ząb o czym poinformował kod. Kolektora nie sprawdzałem. Auto ma czysto teoretycznie przejechane 250 000km.
sprawdziłeś kółko zębate na wale?wał na znak,wałek rozrządu blokujesz na listwe i pompe kołkiem.Na koniec sprawdzasz vagiem kąt wtrysku i jeżeli trzeba poprawiasz.
Rozrząd ustawiony na znaki fabryczne auto ciągle nie odpala, komputery różnego rodzaju nie wykrywają błędów samochodu, ktoś ma jakiś pomysł? PS. Sorrki za pisanie posta pod postem ale jest to pewnego typu ,,bump"
Czy bez jego luzowania jest możliwe poprawne napięcie paska? W praktyce będzie. Nie pisz bzdur - ani w praktyce ani w teorii. Chyba że nie zablokujesz wałka ale wtedy bez sensu blokady bo robota źle zrobiona. Jak chcesz napiąć pasek skoro będziesz napinał od strony walu a będziesz miał zablokowane dwa koła a pomiędzy nimi luźny pasek? Wiesz co się...
Zabrałeś się za coś o czym nie masz pojęcia, Vanos to nie rozrząd w golfie II. Skoro mechanik spaprał robotę to należało reklamować. Filmy ogląda się dla rozrywki albo z nudów, ale nie naprawia się na ich podstawie samochodu.
jak na jałowym ok to spróbuj powalczyć z rozrządem to nie takie trudne na jakie wygląda dasz rade bez mechanika ustaw w znaki Dodano po 2 dodam jeden w skrzyni biegów drugi w aparacie zapłonowym trzeci wałek rozrządu
Zgadza się te silniki maja łańcuchy albo się kończy napinacz ktory nie napina go ewentualnie bardziej wygląda na wydłużenie się łańcucha co powoduje przestawienie się synchronizacji rozrządu dlatego wykrywa czujnik położenia wału bądź czujnik położenia wałka. Wystarczy rozebrać sprawdzić ustawienie rozrządu czy znaki fabryczne są ustawione w danym położeniu.Te...
Witam. Przybliżę trochę temat. Oddałem do regeneracji turbinke(puszczała okropnie olej na wydech i dolot) wstawiłem odpaliłem,silnik się zagrzał to w drogę.Najpierw spokojnie, rewelacji nie było, dałem gaz do końca przez sekundę poczułem ciąg i zwolnił. Raptem sam wszedł na obroty i zgasł, hol do garażu. Zerknęłem na rozrząd pompa względem miejsca blokady...
Witam wszystkich mam golfa 3 z 96r z silnikiem sdi AEY i nie mogę ustawić kąt wtrysku ponoć w tym silniku powinien wynosić 49-51 jednostek (program VAG)jak tylę ustawię to nie mogę uruchomić oczywiście na zimnym silniku auta pali mi dopiero jak ustawię conajmniej na 100 ( jednostek myślałem że to może coś z rozrządem ale znaki się pokrywają gdzie tu...
Ciśnienie metodą olejową sprawdzałem zero efektu ,rozrząd sprawdzałem ,wszystkie znaki na swoim miejscu, co do głowicy to bym tak od razu się nie rwał .działam na razie z kolektorem i przepustnicą powiadomię o efektach
Brat ma 3 ja mam golfa 4 tez 1.9TDI 110KM i wydaje mi się że rozrząd się tak samo ustawia jaki w 3, na znaki. Tyle że już może nie być tej wady z tym kołem zębatym. Ja miałem jedna tylko awarię dziura w wężyku od podciśnienia = kierowniczki turbiny na maxa otwarte, brak mocy na niskich obrotach. Po odłączeniu przepływomierza spadek mocy zaczyna kopcić...
A trącenie zapłonem nie zmieni mi osiągów i pracy silnika ? Trącać to się można....... Tu masz parametry pracy silnika AAM bieg jałowy 750 - 1000 obr/min nie ustawiane zapłon 6±1° przed GMP przy temp≥80°C i 875obr/min sprawdzenie zapłonu przy 3000 obr/min 36±4° przed GMP. Jak nie poprawisz tego rozrządu to przy następnej wymianie...
Błędów brak. Rozrząd niestety jest przestawiony o jeden ząb. Wałki są ustawione dobrze na znakach. Dziś bądź jutro będę ustawiać go tak jak powinien być. Z rzeczy które mnie zastanawiają to: Kąt wyprzedzenia zapłony -9.75 TDC Regulacja faz rozrządu -4° KW Czujnik Halla odchylenie regulacji 16° KW Masa zasysanego powietrze na wolnych jest 4g z tego co...
Witam,mam prośbe do forumowiczów,ponieważ na dniach mam się zabrać za wymiane paska,lecz nie wiem co i do czego bo będę to robił po raz pierwszy więc prosiłbym o dokładne wytłumaczenie lub jakieś schematy.Kompletnie nie wiem gdzie jaki znaki do czego je ustawiać.A chciałbym zrobić to sam.Golf 2 1.6 benzyna 1988rok.:| Z góry Dzięki:D
Po przekręceniu dwa razy znaki się idealnie schodzą tak jak pisze w książce nic go nie blokuje dzisiaj sprawdzałam poprawiałam wszystkie wtyczki, benzynę też podaje, iskra jest na wszystkich świecach zresztą są nowe wstawione. Pompka paliwowa wyłącza się prawidłowo nie pracuje w trybie ciągłym.
Być może rozrząd się przestawił. Sprawdź stan i napięcie pasa rozrządu a następnie czy wszystkie znaki się zgrywają z markerami, tzn. koło pasowe wału korb., koło wałka rozrz. Nie piszesz od czego się zaczęło, może jakaś niefachowa ingerencja była?
Po co demontować! Ustawić na znaki -wał korbowy (O) lub( I) wałek rozrządu na blokade i kołek w pompe i już ustawioneo Oczywiście jeśli nikt nie bawił sie przy pompie (wałek)
Witam. Mam taki problem w moim Golfie 1.6 abu z instalacja Tomasetto, że w czasie jazdy na gazie po przejechaniu ok 200metrów zaczyna mu brakować gazu. Przełączę się na benzynę i z powrotem na gaz to mogę tak przejechać kolejne ok 200m. Przeczyściłem parownik, wymieniłem filtr i problem nie zniknął. Tankowałem na stacji, gdzie mają zły gaz (słyszałem,...
na vagu ustawiasz grupę 001 przełączasz na nastawy podstawowe. w tym momencie sterownik silnika podniesie obroty do 1500, i sprawdzasz czy znak na kole pasowym pokrywa sie z znakiem Z na obudowie rozrządu. jezeli nie, to krecisz aparatem zaplonowym az znaki sie pokryja. Regulację wykonaj na rozgrzanym silniku A co do czasów wtrysku to Autodata podaje...
Witam, dzisiaj wsadziłem silniczek 3A do golfa2. Wtrysk mechaniczny. Wszystko ładnie pięknie ale jest kilka problemów. 1.Silniczek odpaliłem i trzyma wysokie obroty 1500. Kolega cos pogrzebał przy rozdzielaczu imbusem i teraz jest 1300, ale to i tak za wysoko. Silniczek krokowy podłączony. Co sprawdzić zeby uporać sie z tym fantem? 2. Zeby auto odpaliło...
cały przod mam rozebrany, bo czeka mnie również wymiana skrzyni. Trzyma mnie tylko ten silnik bo nie ruszam skrzyni dopóki motor nie zagada. Szczerze powiedziawszy to już mlot był przy tym aparacie i nie wyciagnalem. Jutro niestety będę musiał go wyciagnac. Czyli jeszcze raz cały rozrząd na znaki ustawić i palec zapłonu na 1 cyl.? czy 4cyl.? Bo najpierw...
Dziś zrobiłem 30km potem zaczęło silnikiem terepać, potem go zgasiłem, to już nie zapalił, dopiero jak pokręciłem kopułką to chwycił w całkiem innym położeniu kopułki i już zaczął chodzić, potem znowu 5km. Przecież pasek by tak nie przestawiał.Co klin zerwany na wale? Kopułka, palec, świece nowe. Ja to dopiero kupiłem gościowi, stanęło na drodze zaholował...
GOLF 1,8I 75KW 1996. Po odpaleniu rano zaczął wariować , palił raz na trzech raz na dwóch, jak ostygł to bardzo ciężko zapalał i już chodził jak na dwóch , po chwili zaczął chodzić na trzech ,na wysokich chodził równo, dolałem denaturatu bo myślałem ,że woda w paliwie , ale dalej to samo, kombinowałem cały dzień , ale nic mądrego nie wymyśliłem. Na...
Ustaw po prostu na znaki żeby się zgadzały te od rozrządu i w aparacie. W VAG-u możesz spojrzeć na czasy wtrysku, jeśli będą powyżej 3ms na ciepłym silniku to ok, jak około 2ms to znaczy że w chodzi w fullgroup i wtedy też wtryskiwacze gazu mogą nie wyrabiać jak są jakieś wolne.
raczej nie cały rozrząd wygląda ok znaki i sie ładnie kreci Dodano po 6 http://www.youtube.com/watch?v=Ys6cGifZs...
okazało się ze pompa była przestawiona o jeden ząbek, cofnęliśmy o jeden do tyłu i odpala na dotyk :D A dlaczego przeskoczyła o jeden ząbek do przodu ? Klina nie masz (albo prawie nie masz) na dolnym wale.Pewnie jeszcze koło sie kiwa na boki. Patrzyłeś na znaki na rozrządzie? Na pewno nie są w swoich miejscach. I nie martw się ,przy większym obciążeniu...
. Rozrząd na znakach. ...... chyba że piszesz o znakach w vagu to OK i prawidłowo ustawionym wałku. w sumie teraz zauważyłem że napisałeś o logach dynamicznych że OK
No teraz sprawdź czy poprawnie ustawiony, zwróć uwagę na znak w aparacie zapłonowym, nie ten na kole wałka pośredniego. Niektórzy to sobie lubią utrudniać... Tam można łatwo wyjąć całą pompę zamiast sam wkład, i nie trzeba wtedy rozrządu ruszać.
Tak zdejmowałem , jest tak gdy rozrząd na znakach palec wzkazuje na kabel 1 który idzie do pierwszej świecy od strony rozrządu potem obracając silnikiem 2 kabel idzie do świecy 3 od strony rozrządu 3 kabel do 2 świecy od rozrządu i 4 kabel do 4 swiecy od rozrządu czyli jak się nie myle 1-3-2-4 .
Cześć Panowie. Chciałbym Was zapytać o poradę, ponieważ drugi dzień spędza mi sen z powiek dziwny przypadek golfa IV 1.9 tdi 101hp. Syn uderzył miską olejową w kamień, co poskutkowało wypompowaniem oleju. Twierdzi, ze auto zgasił, tylko że po zamontowaniu nowej miski i wlaniu oleju silnik kręci nie odpala. Do tego zdarzenia wszystko było ok. Jedyny...
Witam Ostatnio robiłem golfa 4 1999r 1,4 benzyna 16v. Problem był taki, że zerwał się pasek rozrzadu, pogięło zawory, tłoki nie zostały uszkodzone, nie było pęknieć lub jakichś widocznych miejsc że dostały jakoś bardzo. Głowica została oddana do zrobienia, zostały wymienione 8 zaworów ponieważ reszta była w stanie dobrym. Popychacze hydrauliczne dostałem...
Witam mam problem po wymianie rozrzadu zaczeło sie dziwne wycie luzowalem pasek lecz bez skutku nadal to samo. Moze sprubowac zalozyc stara rolke i nowy pasek co wy na to?W celu sprawdzenia wadliwej rolki oczywiscie a obudowy plastikowe moga powodowac takie wycie?A moze cos z paskiem jest nie tak bo juz nie mam pojecia. Myślałem ze dam sobie rade bo...
Rozrząd na znaki, Jak ściągniesz kopułkę masz nacięcie na aparacie, ustaw palec na nacięciu i to jest pierwszy!A dalej 3-4-2. To tak w skrócie, wszystko u wuja Google znajdziesz.
A ja miałem klienta któremu żle wymieniono rozrząd,to znaczy ktoś zrobił sobie znaki flamastrem i potem zalożył nowy pasek.Silnik ciężko palił jak zimny,i nie miał mocy.Ja go ustawiłem zgodnie z zasadami i problem minął.Radze to sprawdzić ale dobrze by bylo mieć oryginalna blokadę wałka.
Koledze pompę zamontowałem tak samo jak tamtą, rozrząd ustawiony na znakach, niema innej opcji. Odpala rewelacyjnie, tylko przyspieszanie jest do luftu bo kołysanie silnikiem już zlikwidowałem (podkręciłem deko dawkę na pompie). Zastanawiam się czy jak bym jeszcze podkręcił dawkę to czy przyspieszenie by wróciło. Dzięki wielkie.
Znak na kole zamachowym, blokada na wałku rozrządu po zdjęciu pokrywy i długa nasadka 12 wkładana w otwór w kole pompy wchodzi bodajże w otwór na silniku. Wał ma być w GMP.
Witam!!! Mam problem z swoim golfikiem A mianowicie jak odpalam zimnego wszystko jest ok. Jak się trochę pojeździ i złapie temp. od razu odpali. Ale jak postoi 10 min to trzeba go długo kręcić i dodać gazu aby odpalił. Jak odpali wszystko jest wzorowo. Silnik po remoncie. Wymienione świece, przewody, przepustnica, czujniki temperatury cieczy, rozrządu...
Witam. Proszę o pomoc w znalezieniu usterki w samochodzie VW Golf 4 1,6 SR AKL 98r z instalacją gazową BRC. Problem zaczął się od tego, że padł mi akumulator, więc wymieniłem na nowy. Niestety po ok. 3 tygodniach rozładowało mi nowy akumulator i jeszcze nie znalazłem przyczyny (dziwny objaw, bo rozrusznik nie kręcił a kontrolki nie gasły). Po podłączeniu...
Witam. 1. Sprawdzić 100% ustawienie rozrządu i pompy nie kompem tylko znaki. 2. Sprawdzić kompresje na zimnym silniku. 3. Jeśli wszystko O.k.podłącz zasilanie pompy paliwa pomijając wszystkie wężyki i filtry .Podepnij pompę prosto z butelki na przeźroczystych wężykach i umieść ją powyżej pompy wtryskowej. Wtedy wykluczysz też zapowietrzanie.Paliwo do...
Napisałeś, że po odpaleniu słychać klepanie, ale nie napisałeś czy długo klepie i czy podczas jazdy i przyspieszania to ten sam odgłos, jeśli nie to bym szklanek nie ruszał. Na wszelki wypadek trzeba sprawdzić podstawowe: zapłon, czy dobrze rozrząd ustawiony (znaki), sprężanie. Opiszę Ci jak to wyglądało u mnie. Klepanie przy odpalaniu pojawiało się...
witam ponownie wracając do tematu golfa dzisiaj jeszcze raz posprawdzałem dokładnie począwszy od rozrządu do połączeń do komputera (ecu) i wszystko jest ok wszystkie masy i zasilania dochodzą do komputera paliwo dochodzi do pompy i do wtrysków świece żarowe działają poprawnie komputer nie pokazuje żadnych błędów wtryski sprawdzone w zakładzie zajmującym...
Już czaje, dwa wiertła 8 zablokować wałki, wał na znak i sciagam poduszkę a następnie napinacze i paski, spoko. Dodano po 10 Jak na pierwszy raz nie było łatwo ale poszło, ostatnio rozpinałem rozrząd w vw Golf 2 1,6D i to było 10 lat temu. Tu jest trochę inaczej, ale jak ktoś będzie kiedyś potrzebował podpowiedź to służę pomocą. Dziękuję za wcześniejsze...
Byłem dzisiaj u znajomego mechanika, podłączyliśmy pod komputer, wszystko ok. Rozrząd dobrze ustawiony sprawdzony po znakach i lampą stroboskopową. Wtryski sprawdzone jakimś urządzeniem wpinanym w kostki. Został tylko czujnik od temperatury, gdyż go trzeba sprawdzić na zimnym silniku ( tak mnie poinformował) A jeśli to nie to, to co?
spróbuj zrobić w następujący sposób: - ustaw 1 cyl. w GMP (znak z przodu na obudowie i kole pasowym wału, lub tył na kole zamachowym) - ustaw na aparacie palec na znaku (nacięcie na obudowie) Możliwe że zapłon masz poza zakresem i nie jest moiżliwe jego właściwe skorygowanie. (Ja tak miałem w audi A4 1.8 1998r.) gość sam sobie wymieniał rozrząd i pokopał...
znaki wałku rozrządu znaki rozrządu vectra znaki rozrządu punto
inwerterowa spawarka mikrotik hotspot dźwięk przez ethernet
Lukey 850 Rework Station Schematic Needed for Repair Schemat sterowania szybami w Fiacie Freemont