szary przy wyjściu z drzwi zamykanie,zielony również przy wyjściu otwieranie,obydwa oczywiście plusem,musisz za pomocą dwóch przekażników odwrócić sygnał z minusa na plus,wydłuzając czas na zamknij do ok.25s uruchomisz dociąganie szyb elektrycznych tzw.komfort. Dodano po 12 kolory do alarmu to:kierunki zielono/czarny,biało/czarny w wiazce idacej od...
przepraszam:-)golf3. 4drzwi
Dzięki za pomoc Na drugi raz postaram się dobrze sprawdzić czy ktoś nie poruszał tego tematu.Przepraszam za kłopot.
witam!!! mam proble z CZ takim uniwersalnym, który sam montowałem... otóż montowałem alarm i CZ w październiku... (CZ podpięty pod alarm...) i do tej pory było ok... teraz przyjechałem pod dom wciskam pilota alarm się uzbraja a CZ nie zamyka... no to od razu sprawdziłem bezpieczniki i są ok... miałem w domu centralke kolegi od tego samego zamka tylko...
czy ten zabieg unormuje otwieranie szyberdachu zeby nie skakal ?
w VW golf3 masz centralny zamek pneumatyczny więc sterowanie pompą jest na jednym przwodzie który znajdziesz na słupku w wiązce wchodzącej do rzwi kierowcy kolor czarny/czerwony jak przetniesz ten przewód i podasz na końcówkę idącą do pompy nie do drzwi 12V to zamek się OTWORZY a jak dasz masę to ZAMKNIE przypadkiem gdyby był elektryczny zamek to popielaty...
Przegladalem forum ale nic na moj problem nie znalazlem.Zamontowalem niedawno super fortece w samochodzie i podlaczylem ja pod zakupiony tez zamek centralny(golf3), nie podlaczylem jeszcze tylko: -do kierunkowskazow -stacyjki -wylacznokow drzwoiwych -przekazniki -czujki Pozniej to podlacze :) Moj problem polega na tym ze jak zamykam drzwi z pilota (2przycisk)...
Witam Posiadam auto alarm GEPARD2 i chciałbym podłaczyć do niego centralny zamek w samochodzie GOLF3 92 rok GT.Posiada on juz centralny .Z centralki alarmowej wychodza 2 przewody.jeden steruje otwieraniem,podaje przez 0,8 s mase, a drugi zamykaniem.Na schemacie od alarmu mam pokazane jak pod te dwa przewody jest podłaczony jakis przekaznik od centralnego...
najwięcej takich przypadków miałem właśnie z autami kombi (A4) lub hatchback (golf3), i pewnie miały historie blacharskie i dla pewności odsuwałem w miare możliwości ten układ od auta i tak aby wiązka do nich szła od dołu żeby po niej nie pompowała sie woda do wewnątrz i problem znikał.
Witam serdecznie właśnie zainstalowałem sterownik do seryjnego zamka centralnego vw golf3 1.9Td 3drzwi 1992r.Problem mam mianowicie z podłączeniem kierunkowskazów.Sterownik posiada jeden kabel sterujący.Gdzie go wpiąć aby po kliknięciu mrugały obi strony kierunkowskazów. http://www.bowi.com.pl/instrukcje/sterow... na schemacie jest to kabel brązowy.Bardzo...
tylko wlasnie oto chodzi ze mi go nie starczy...bo centralke zmka mam przy drzwiach paasazera a od alarmu przy kierownicy...a samochod golf3...a grubszy moze byc??czy wtedy tez moge stracic sygnal
Pati,naprodukowałeś się,a z postu nawet nie wynika,czy wkładka się obraca czy nie więc skąd możesz wiedzieć,czy to elektryka?,a poza tym golf3 ma jeszcze oprócz szarego i zielonego{switch} sterowanie jednoprzewodowe działajace od dzyndzla{akurat koloru nie pamietam}.Gość pisze tylko że "od strony kierowcy nie mogą zamknąć i otworzyć drzwi"- i co z tego...
a jak podpiąłeś ten alarm?,bo golf3 ma sterowanie fabrycznym zamkiem dwoma plusami na przewodach szarym i zielonym w kostce przy wejściu z drzwi do kabiny albo też do złapania w wiązce progowej.
Posiadam Golfa 3 rocznik '96 - fabryczny c.z. pneumatyczny. Chciałem zamontować sterowanie pilotem, ale jestem w temacie zielony :-) Dostałem się do pompki i sprawdziłem jej zachowanie - sterowanie następuje podaniem "+" na odpowiednie piny przy zamykaniu/otwieraniu (schemacik poniżej - może się komuś przyda, źródło http://volkswagen.msk.ru, moje dopiski...
Tak ma być!! , zielone szeregowo, rozwiera jak alarm jest aktywny. A swoją drogą dziwię się jak może założyć prawidłowo alarm do samochodu, ktoś kto ma problem z odczytaniem schematu zamieszczonego na obudowie przekaźnika. no dobrze... ale troche to głupie bo jesli nie ma napiecia to zapłon jest odblokowany... wystarczy, ze ktos wyrwie wszystkie kable...
Witam podłącze się do tematu , ostatnio zamontowałem CZ w VW golf3 wszystko działa tylko nie ma domykania szyberdachu . Za mały czas impulsu i tak się zastanawiam czy jakbym przestawił czas na 3,5 sek to nie będzie za długo żeby pompa się nie spaliła. I jeszcze jedno jest wyjście na kierunki czy z tego można podłączyć jakoś syrenkę żeby było słychać...
Sprawdz czy pod przednimi wycieraczkami nie masz mokro moze padła chłodniczka centralnego . Co do korka sluszna uwaga sprawdz i powinienes go zakrecic np w vv typu golf3 passat 1.8itp czestym winowajca jest korek . Pojdz do koncowki tlumika jesli jest mokra wez na palec i liznij czy slodkie jesli tak to uszczelka w 100% . Chyba ze sie gotuje dopiero...
Ma ktoś może pinout sterownika do AFN i immo? Wrzucałem całość do mk2, miksowałem dwie wiązki.Po złożeniu zauważyłem, że nie grzeją świece. Po sprawdzeniu miernikiem okazało się, że nie idzie prąd na elektrozawór pompy więc zakładam immo. Pamiętam, że w którejś wiązce (której nie wykorzystałem) był splot na czarny kabel do immo. Odciąłem go i polutowałem...
Nie no to jakaś profanacja tematu. Tak jak pisze Andiv sygnały po CANie!!!!!!!! Więc nic nie złapiecie koledzy na słupku drzwi!!!!! Jedynie w B5 jest szansa na progu złapania sterowania z tylniej klapy. To wszystko i temat do ..... Dodano po 4 Oni WSZYSCY mają linę na karku zawiązaną jak mają zdejmować tapicerki....i coś szukać! Brak słów! Dodano po...
To napraw to. Taaak, bardzo pomocne w sprawie... Ale może to będzie "mniej" pomocne: http://www.golf3.pl/topics4/central-zame...
Sprawdzić najłatwiej jest odnajdując odpowiednie przewody w złączu między drzwiami a nadwoziem - tam idzie to łatwiej. a mowil pan ze wlew paliwa nie ma nic wspolnego z centralnym zamkiem Mikrostyki są tylko w drzwiach, w klapie i we wlewie paliwa nie ma. To różnica: W klapie i wlewie nie ma MIKROSTYKÓW; jest natomiast wężyk otwierający/zamykający dane...
Kolego na początek sprawdź bezpiecznik nr. 21 ma być 15A, dalej rozbierz plastyki w drzwiach i posprawdzaj miejsca gdzie przewód się rozdziela na drzwi (najczęściej jest nieszczelność) oraz miejsca gdzie przewody wchodzą do elementu roboczego w drzwiach (jest tam kawałek gumowego węża który lubi zbutwieć i robi się nieszczelny, w dalszej kolejności...
kontrolki golf3 sterownik golf3 golf3 czujnik
volvo silnika kontrolka ładowania matiz hasło wygasa
Najlepsze karty graficzne do zasilacza 350W Chromecast przerywa streaming Vectra i TuneIn Pro po aktualizacji