Przy filtrze oleju, biały, "056 919 081 E", 1.8 bar-a.
cyfry w prostokątach to odnośniki do połączeń w kolejnych kolumnach schematu :) na stronie 2 schematu, w kolumnie oznaczonej symbolem 3 masz przewód idący do prostokąta z liczbą 27. Oznacza to, że przewód ten znajduje swoją kontynuację na schemacie w ciągu dalszym, w miejscu schematu oznaczonym kolumną 27 (kolumna ta znajduje się na 3 stronie PDF-a)....
ja bym postawił na problem z czujnikiem halla
Witam.. diagnoza brzmiała.. "zły odczyt prędkości obrotowej koła.... "znowu czujnik?? po miesiącu??
Zielony.P
nie było pewnie o Y chodzi
u mnie pomogła wymiana czujnika oleju.
Przeleć kabel od czujników do licznika.
Zobacz czy na benzynie jest tak samo bez lpg. Jesli nadal podnosi obroty to masz walnięy albo tps lub czujnik temperatury wody.
Sprawdź przy jakiej tem. powinien załączać się wentylator wg katalogu. Wydaje mi się że około 98°C pierwszy bieg a drugi 104°C. Ponadto sprawdź na komputerze wskazania temperatury cieczy z pokazywanymi przez wskaźnik na desce rozdzielczej bo mogą być rozbieżności.
Obstawił bym czujnik tęperatury cieczy chłodzącej może jest padnięty
Nie kombinuj z przekaźnikami tylko podepnij komputer i zczytaj kody. Pewnie któryś czjnik (a najprawdopodobniej połączenie czujnika z instalacją, taki ich feler).
B4 to chyba miało już licznik taki jak np. Golf3. O ile nie ma MFA to trzeba rozebrać i zobaczyć czy nie ma zimnych lutów, czy styki silnika napędzającego ten obrotomierz są w porządku. (MFA nie rozbirałem nigdy wiec sie nie wypowiadam). Co do cofania to jak cos to w grę wchodzi wylutowanie pamieci, to jest to zawyczaj SMD i jak się nie umie z tym obchodzić...
W golfie jest skrzynia automatyczna i tu moje pytanie . Czy w skrzyni są czujniki ,sterowniki itp. ,które blokują zapłon silnika?
odłącz sondę, sterownik ustawi sobie tryb awaryjny jeżeli to nie podziała proponuje podłączyć komputer może być również czujnik płynu chłodniczego choć bardziej obstawiam sondę jak go zalewa
No to trza sprawdzić połączenie ECU- moduł. Czy sprawdzałeś czy impulsy sterujące wychodzą ze sterownika.A może jakiś zabezpieczenie antykradzieżowe?Napisz w końcu jaki to silnik,bo w aparacie to może być czujnik fazy a nie wału. Pozdrawiam Robert
no to witaj w klubie golf3, abs padł kontrolka świeci, sprawdziłem czujniki na kołach w Ω i w mV wszystko gra, a za reszte niewiem jak sie zabrać, jak coś znajdziesz prosze o porade polecam książke VW_Golf_III__Vento_-Sam_Naprawiam_v2.0 fajnie opisane jak sprawdzać abs
REDUKTOR TOMASETTO do 130 kM KOMPUTER STAG 4 PLUS LISTWA WTRYSKOWA VALTEK 4 3ohm czujniki: ciśnienia, podciśnienia (MAP SENSOR
nie przesadzaj z ty pół dnia ,bo oprócz starszych opli i japończyków to nie ma prostszego do zrobienia auta niz golf3,po rozebraniu dołu pod kokpitem i boczku masz tam wszystko jak na talerzu.
Mam problem z prędkościomierzem w vw golf3,nie wskazuje prędkości,kilometrów też nie nabija,czujnik w skrzyni sprawny bo zamienialiśmy z drugiego sprawnego,i tak samo milczał,licznik zamieniałem miejscami na sprawdzenie i licznik jest sprawny,w drugim golfie działa ok,zasilanie na kostce czujnika jest ok 12v po zewnętrznych stronach na kostce,i połowa...
Witam Wszystkich, usterka okazała się prozaiczna, nie było porządnej masy na silniku i przy większych drganiach, czujnik podawał fałszywe sygnały. Poprawiłem połączenie i jak ręką odjął. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie!
Witam. Zmieniałem ostatnio koło zębate na wale bo urywało klin. Po wymianie było ok, ale okazało się że musiałem jeszcze zdjąć pasek rozrządu. Ustawiałem rozrząd według instrukcji. Napewno jest ok. Auto odpala od ręki, jednak kopci na biało i ma obroty max 1200. Ostatnio miałem regenerowaną pompę, czy jest możliwość, że mechanik założył mi koło na pompie...
witam i szukam pomocy bo nie wiem co sie dzieje, auto mi bardzo duzo pali i nie tylko jak go zapale to ma równe obroty ale jak mu chce dodac gazu to nie może sie pozbierac na obroty,wymieniłem swiece kable kopułke i palec czujnik od sania, i nic, był u mechanika i on też nie wie co mu dolega. doradcie cos?
Zastanów się, czy to jest sens montować alarm typu kompakt? Wiązkę możesz częściowo wykorzystać i dołożyć do niej centralkę i pozostałe elementy (syrena, czujniki, itp). Podejrzewam, że nawet jak znajdziesz taki nowy alarm, to będzie konkretnie kosztował. A Golf3 jest samochodem prostym i tanim do zrobienia alarmu od podstaw. Rachunek ekonomiczny mówi...
http://www.golf3.pl/topics4/czujnik-hall... Błąd Ci wyskakuje na włączonym silniku czy tylko na zapłonie jak silnik nie pracuje? W drugim przypadku to jest norma, że taki błąd wyskoczy, bo silnik się nie kręci i nie ma sygnału przez to.
Ja tylko opisałem swój przypadek. U Ciebie może być co innego. Ale skoro piszesz że jak ściągniesz wtyczkę z czujnika temp. i zapala to sprawdź na początek świece czy grzeją a jeśli tak to jak grzeją. Może nie żarzą do końca się, tylko kawałkiem. Sprawdź co i jak i daj znać.
Autko odpala ,ale jest problem... -nie wchodzi na obroty -strasznie dymi po odpięciu przepływki lub po podpięciu czujników na pedałach -widocznie coś jeszcze trzeba podłączyć bo wtrysk paliwa jest podawany w niewłaściwym czasie, Na wolnych obrotach silnik twardo chodzi i rzuca póki się nie rozgrzeje. ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++...
Naprawić. Jak masz za dużo pieniędzy, to wymień w ciemno świece, kable, kopułkę, czujnik temperatury, sondę lambda, regulator ciśnienia paliwa - -na razie by chyba było tyle. No i koniecznie silniczek krokowy i uszczelkę pod głowicą - to już tak złośliwie napisałem. Nie wiadomo jaki silnik - było ich kilka, nic nie sprawdzone, nawet nie zrobiona analiza...
Przerabiałem to samo w ibizie z silnikiem AHU. Rano dało się odpalić wyłącznie na odłączonym czujniku temperatury płynu oszukując sterownik. Kąt wtrysku nie do ustawienia. Trzeba zrzucić rozrząd jak najprędzej i sprawdzić stan koła zębatego oraz wału. U mnie niewiele brakowało i by się przekręciło na tym klinie! Jeśli koło tak mocno bije to jest duże...
Dla ciebie kolego to samo co napisałem wyżej :) Gdy mechanicy zmieniają rozrząd , czesto zapominają o kącie wtrysku na pompie który jest bardzo ważny. Latem może być okej ale zimą już troche przestawiony kąt powoduje słabe zapalanie auta. Kąt sprawdzamy laptopem i vagiem. Auto rozgrzane do 90 stopni i pomiar na wolnych obrotach. Wartość sprawdzać na...
sprawa ma sie teraz tak: akurat nawinal sie kuimpel tez z VENTO ale 1,9 TD 1993r. u niego na tej tablicy wskazuje bez problemu predkosc w zwiazku z tym ze kumpel ma calkiem inna skrzynie biegow a co za tym idzie inny czujnik predkosci wniosek taki ze potrzebuje wsad do VENTO/GOLF 1,9 TDi Rocznik 1994 Widocznie czujnik w tym 1,9 TDi wysyla inne impulsy...
Witam szanowne grono forumowiczów ! VW GOLF 3 1997r 1.4 wielopunktowy wtrysk Instalacja LPG IV generacji centralka Bingo S4 parownik Tomassetto, butla , elektrozawory Zavoli Mam dość spory, a zarazem męczący problem w swoim Golfie z lpg. Kupiłem go jakiś czas temu w lato już z instalacją , spisywał się rewelacyjnie 0 spadku mocy na gazie spalanie super...
Chciałbym się podpiąć, widzę, że problem nie został rozwiązany. W moim golfie od dwóch dni, podczas mrozu -10 po przekręceniu kluczyka kontrolka świec zamiast świecić się jakiś czas, od razu miga ok. 5 sek. po czym gaśnie. Samochód to Golf3 silnik 1.9D 1Y czyli bez komputera, jest OBD ale w vagcom odczytać można tylko obroty i chyba temp. , generalnie...
Vw golf 3. przerywa na kazdym biegu. Wita.! Problem polega na tym ze fura (golf3 GT 1.6 101km) PRZERYWA NA KAZDYM BIEGU. TZN przerywa na wolnych obrotach w granicach od 1500-2500 obr... a potem idzie normalnie. Wymienilem juz swiece przewody filtry czujnik polozenia walu korbowego , sprawdzalem zaplon jest ok ale mechanik mowi ze moze jeszcze aparat...
Dzieki za zainteresowanie tematem. Czujniki zamontowane do metalowej czesci dashbordu poprzez wiercenie i wkręty metalowe. Zobaczymy jak to sie sprawdzi. Wczesniej wstrząsówka była zamontowana stabilnie i ciasno za pomocą tasm szybkomontarzowych w okolicy tunelu (golf3) i po 3 latach był problem...
Pierwsze AHU trafiły do Golfów w lipcu 96 roku, powinien być już immobiliser seryjny - nie wystarczy? Błąd komputera nie jest straszny - jeśli Kolega o nim wie. Nie zablokuje to np. sterownika czy nie spowoduje wejścia w tryb awaryjny. Nie ma się czym przejmować. Może też skierować się w kierunku odcięcia zasilania sterownika? Unieruchamia to silnik...
Kupiłem tablicę wskaźników o oznaczeniu 1h6919033 bc. Udało mi się ustalić że pochodzą z samochodu golf3 ale nie wiem która to wersja więc nie mogę znaleźć schematu podłączenia. Zauważyłem że wskaźniki nie są raczej sterowane po jakiejś szynie cyfrowej. Chciał bym zastosować je do gokarta. Ma ktoś może schemat elektroniki do tego i wie co jest niezbędne...
jeszcze tak na marginesie - to na elektrodzie można dowiedzieć się czegoś - zarejstrowałem się na forum golf3 i myślałem że są tam jacyś znawcy tematu - w domyśle tego samochodu, a tymczasem okazało się że jednak "myślałem" - czyli nikt nie odpowiedział - ale co zrobić widaocznie tam tylko wiejski tunig... Dodano po 3 co do złącz to prakrycznie wszstkie...
Wielkie dzięki:!: Teraz juz wszystko jasne. Ale i tak mam jakieś problemy z benzyną od czasu założenia gazu, albo gazownicy coś sknocili albo auto ma uszkodzony silnik krokowy lub uszkodzony, źle wyregulowany TPS. Auto (Golf3 1,6) kupiłem we wrześniu i gaz założyłem od razu, nie wiem czy działa ssanie, bo początki zimnych dni zeszły sie z założeniem...
Miałem takie auto - Golf3 92r. (jeden z pierwszych modeli), bardzo zacny samochód (pogiąłem blachy i zardzewiał ...). Kontrolka oleju świeciła mi oraz piszczała kilkakrotnie. Jak się okazało miało to miejsce gdy zbyt szybko jeździłem po kałużach. Przyczyną tego zjawiska było zamakanie styków czujnika ciścienia oleju umieszczonego na zewnątrz silnika....
Dokładnie co się działo: Po około miesiącu po kupnie go nie było smarowania, remont wyniósłby ~1500zł. Po wymianie silnika z 1.8(Golf 2) na 1.8(Golf3) zauważyłem że nie działa nastawnik przepustnicy(obroty na zimnym silniku totalnie nie trzymały i na benzynie i na gazie chyba że dłuższą chwile pochodził i sie zagrzał to wtedy trzymał obroty na gazie...
Witam wszystkich. Mam podobną usterkę u siebie w samochodzie Golf3 1,9 Tdi, 95 rok silnik 1Z. Moje objawy wyglądają następująco. Po przekręceniu kluczyka powinna zapalić się na chwilę kontrolka "świec" a raczej diagnostyki silnika, powinna zgasnąć i zapalić się drugi raz. Podczas tego drugiego razu grzeją świece bo słychać jak załącza się przekaźnik...
posiadam swiatla mijania i drogowe osobne zarowki. lampy typu Angel eyes golf3. . Dodano po 2 droga sprawa jaki czujnik.wymienic by kontrolka oleju mi nie piszczala i mrogala ze oleju nie mam. . a olej jest. siknik po kapitalce lecz czujnikow nie.wymienilem jeszcze bo jest wiem ktory to i ile barow on tam posiada. . pomozcie bo zwariowac idzie.
Witam U kolegi w Golf3 1.9TDI rocznik 95 jest taki problem, że samochód zapala z trudem, wygląda dokładnie to tak: Kręci się rozrusznikim, silnik zaczyna pracować, obrotomierz idzie na ok. 600obr. spada do 100obr. i wtedy albo zgaśnie, albo uda mu się wrócić do normalnych obrotów. Pierwszym razem po odczytaniu błędów Vagiem pokazały się dwa: 00575 -...
witam.posiadam golfa 1.9td z roku97 auto jest wyposażone w imibilajzer i autoalarm oraz komputer sterujący 028 906 124 b,po uszczelnieniu śruby pod czujnikiem g175 auto przestało podawać paliwo na wtryski,w nadmiarze poliwo krąży wygląda to tak jakby pompa dawała zbyt małe ciśnienie, na górze pompy jest zawór odcinający umieszczony w czarnej skrzyneczce,którą...
Chodzi o reset ECU - sterownik uczy się nastawów (w MPI na pewno jest to np. regulacja przepustnicy, w SPI chyba też to jest) oraz dostosowuje sobie mapę wtrysku do stanu silnika. Po przepięciu na gaz z racji innego paliwa sposób spalania jest inny i sterownik pracuje inaczej. To raczej nie jest instalacja, która w ogóle podmienia mapę, ale to już inna...
Witam. Zwracam się z prośbą o analizę logów gdyż brak już mi sił i pomysłów na diagnostykę i nieskończone podmiany osprzętu. Pacjent to VW Golf3 po swapie AGU z Octavii. Golfik śmigał bez zarzutu aż do pewnego poranka gdy odmówił posłuszeństwa. Zgaszony jak zwykle wieczorem, następnego ranka porostu przestał jechać, jedno wielkie szarpanie i praca jakby...
https://www.golf3.pl/zasoby/image/6732 https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Niby czujnik to czujnik, ale jak porównać F18 z S24(S501), to widać inne podłączenia, w pierwszym przypadku plus to pin 3, w drugim 2. I tu może być tak ze "złym" czujnikiem, wtykiem, że gdy podłączysz się plusem pod wyjście 105C, to połączenie będzie,...
proponuje nie kupowac podrubek za 20 zł bo przekłamuja taki czujnik w ASO to koszt około 80zł aby sie upewnic że to ten czujnik na 100% to można podjechac na VAG i zrobic diagnoze ale to też jest kosz około 50zł można też wejsc na stronkie http://www.golf3.pl/ poczyta na ten temat lub się zarejestrowa i zadac pytanko a napewno bedą jakieś sugestje ja...
Miałem u siebie podobny przypadek że na zimnym musiałem długo krecic zanim odpalił a na ciepłym nie było wiekszego problemu okazało się że to był walniety czujnik teperatury cieczy Jeżeli już się zdecydujesz na kupno czujnika to kup orginał w ASO koszt około 70-80zł bo podróby za 30zł strasznie przekłamują wiem z własnego doświadczenia i postów na forum...
Sprawdz czy pod przednimi wycieraczkami nie masz mokro moze padła chłodniczka centralnego . Co do korka sluszna uwaga sprawdz i powinienes go zakrecic np w vv typu golf3 passat 1.8itp czestym winowajca jest korek . Pojdz do koncowki tlumika jesli jest mokra wez na palec i liznij czy slodkie jesli tak to uszczelka w 100% . Chyba ze sie gotuje dopiero...
kontrolki golf3 sterownik golf3 golf3 centralny
wzmacniacz zabezpieczenie przeciążenie tarcie paska akumulator izolować
zelmer syrius pomiary oscyloskopem okiem praktyka
Panel fotowoltaiczny 260W – parametry, zastosowanie, opinie, używane moduły 60 ogniw Ford Focus 2019 P2000 – błąd NOx, AdBlue, SCR, czujnik NOx, EcoBlue Diesel