Ten kod nie jest na benzynę i na diesla, bo i jeden i drugi występuje w obu wariantach paliwowych. Części są ze sobą zamienne: [url=https://www.totalparts.eu/eng/part/...
Daj plik odczytany przez siebie, to dostaniesz pin.
Więc Ci powtarzam, na liczniku masz opis, gdzie jaki sygnał podłączyć. Teraz musisz wiedzieć gdzie w aucie masz przewód np od kontrolki ładowania i podpiąć go zgodnie z opisem na liczniku.
powiedz mu, że to test obwodów i tak ma być :) .
z tego co pamietam to przegub zewnetrzny jest inny
Ostatnio miałem taki przypadek w skodzie octavia, pomogła wymiana skrzynki bezpiecznikowej pod maską
To zobacz ten zawór z tyłu silnika na głowicy czy jest sprawny. Zmierz Jedi oporność. Podłącz zamiast niego żarówkę 5W i zobacz czy się zapali w czasie jazdy. Masz uszkodzony zawór bądź przerwany przewód od niego. Tam powinien być plus po stacyjce na pracującym silniku i masa podawana z ECU. Zobacz czy nie brakuje tam plusa.
Zdjąłeś smok z tej pompy czy go nie było ?
Kategorycznie nie wolno ci jechać autem z pracującym rozrusznikiem! To grozi pożarem! podczas jazdy praca rozrusznika ustępuje ale tylko wtedy gdy przekręce na zapych Więc odpal auto z popychu dojedź nie do domu, a do mechanika i niech ten wyciąga rozrusznik. Bo i tak już uległ uszkodzeniu, skoro czuć spalenizną. Do kostki stacyjki też warto zajrzeć...
... i jeszcze moduł.
Przekaźnik 19 lub 99 zależy jaki masz,są zamienne oraz Bezpiecznik nr.5.
to dobrze!!
Skrzynie biegów też były inne , albo odrazu przekładka na manual. Do tego cała wiązka silnika ze sterownikiem .
Ja szukam głównie po roczniku, jeśli trzeba po VIN-ie to dzwonię do zaprzyjaźnionego sklepu albo do ASO. U ciebie na 99% będzie 1K6827550F
Zdjęcie trochę nie wyraźne ale pokazałem ile ma wejść na rurę, jeżeli masz nałożone do końca śruba imbulsowa powinna być na samym dole otworu wzdłużnego. Jeżeli rzeczywiście wszystko pasuje sprawdź czy przy demontażu nie wbiłeś za daleko pręta kierownicy. http://obrazki.elektroda.net/59_12221719...
Tak i pisać poprawnie.
Nie
Podejmę się naprawy tej deski.
Pompę wspomagania zostawiasz na przewodach, niech sobie wisi. Narzędzia podstawowe 13, 16 płaskooczkowe, 10, 13 nasadowe, może coś tam dodatkowo, nie pamiętam.
Z tego opisu wychodzi na czujnik temperatury chłodziwa .
Na początek sprawdź czujnik halla
To może przeczyść styki
Przebieg z sondy nie jest sinusoidą. Jeżeli sonda nie próbkuje na wolnych obrotach, to znaczy, że albo jest za uboga mieszanka (można to wykluczyć poprzez wstrzynkięcie dodatkowej porcji paliwa i zaobserwować, czy wskazanie się podniesie) lub sonda uległa przechłodzeniu.
jest instalacja gazowa??
Dużo masz nalatane na gazie? Dobrze by było zobaczyć ustawienia ECU gazu czyli trzeba by się podłączyć kablem. Choć wiele wskazuje na reduktor i ten bypass na nim. Na padający obroty przy skręcaniu to bypass/regulacja wolnych obrotów. Tak samo jak na hamowanie. Na benzynie się to dzieje kiedykolwiek?
Jak jest ze spalaniem Gazu?Czy auto jak już pracuje na pb to silnik pracuje równo, nie ma problemów z rozpędzaniem się ?
Czyli gaśnie jak jest rozgrzany ? Jeśli tak to czujnik Halla do wymiany.
Witam,jeżeli mogę coś zasugerować miałem kiedyś przypadek,że prąd na świeczkach był prawidłowy a przyczyną była uszczelka dmuchnięta pod głowicą między cylindrami Dodano po 1 pomiar ciśnienia na cylindrach jak najbardziej wskazany
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
w załaczniku
A wpisz sobie na allegro "odkurzacz golf"....
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=7...
ecu<->sonda żółty - szary (masa sondy) biały - czarny (sygnał sondy) brązowo-czarny - biały (grzałka) czerwono-biały - biały (grzałka)
Teraz przynajmniej wiesz co masz zepsute. Pozostało znaleźć i wymienić.
Jeśli paliwo Ci się cofa to zawór zwrotny powinien pomóc. Próbowałeś przed odpaleniem włączyć kilka razy zapłon żeby pompa podpompowała paliwo?
W tym silniku jest jedna grubość uszczelki. Wymiana śrub niekonieczna.
jak sprzęgło? nie ślizga sie czasami?
Sprawdź ustawienie rozrządu.
Tak sprawdzisz obroty silnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tam jest jednopunktowy wtrysk.
Po wstawieniu nowego zamka bez zmian dźwięk się nie pojawia, mechanik podłączył komputer pod samochód i sprawdził czy buzery są sprawne na teście wykazało że są sygnał dochodził z licznika. Bo trzeba zakodować tą funkcję. Zazwyczaj wyłączają, bo nie których ten dźwięk drażni.
jeśli miał byś uszkodzony zawór ssania tak by właśnie było na gazie i na benzynie
Znalazłem PDFa "VW Golf III benzyna - sam naprawiam" wydawnictwa WKŁ. Do pobrania w załączniku.
Witam serdecznie. Mam problem z moim golfem (1.6 benzyna) ponieważ gdy wskazówka paliwa spadnie mi poniżej pierwszej białej kreski, nie mogę zapalić auta, po dłuższym kręceniu rozrusznikiem auto zapali, jeżeli jednak paliwa jest więcej to nie ma z tym problemu. Proszę o pomoc. "Ten typ tak ma" Jak w każdym VW ten zegar przekłamuje. Jest to tylko wskazanie...
Przewod powietrza przepustnicy szukaj. Jest na alledrogo
Mam dziwne wrażenie, że problem tkwi w akumulatorze.
Ja "na szybko" używam dominatora. od viaken
Zapewne rozrusznik. Zobacz czy da coś jak w niego popukasz czy zakręci. Niedawno w służbowej alfie przerabialiśmy temat, rozrusznik poszedł do regeneracji, identyczny objaw jak u Ciebie.
Spróbuj wyczyścić gaźnik i wtedy zobacz.
Bezpieczniki od wentylatora są dwa pod maską na akumulatorze. Jeden to zwykły bezpiecznik - pierwszy od strony silnika (są tam 3 bezpieczniki) Drugi to blaszka - środkowy (jest ich 5). Ilość bezpieczników zależy od wyposażenia auta. Czasem też wentylatory nie działają bo skończyły się w nich szczotki.
W pierwszym etapie 40 Nm w drugim 60 Nm.P
Główny bezpiecznik/przewód przy skrzynce w komorze.
Czy to wina stacyjki? Kostki w stacyjce? Powymieniałeś dużo elementów w tym samochodzie - zainwestuj jeszcze 70zł w oryginalną kostkę stacyjki.
Skoro trąbi po wyjęciu przekaźnika a bez zwory, to chyba logiczne że przełączniki pod kierownicą i w kierownicy nic do tego nie mają. Usterki szukaj na drodze przekaźnik>klakson.
Dodam jeszcze ze po wylaczeniu wycieraczka nie wraca na dol tylko zatrzymuje sie w tym miejscu kiedy wylacze jej dzialanie . To dodatkowy argument przemawiający za awarią przekaźnika.
jeśli czujnik temp robi przerwę to nie można zapalić a druga sprawa to ciśnienie paliwa - może pompka pada (są dwie)
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Zatarty zawór przelewowy na pompie olejowej.
odłącz niebieski czujnik i spróbuj odpalić z odłączonym. czujnik na króćcu od strony chłodnicy
Na tarczy zegarów golf IV jest taka kontroleczka EPC (chyba) kolor pomarańczowy co ona sygnalizuje bo nigdy nie miałem z nią problemów a na jutro jestem umówiony z koleśem co mu się to zapaliło cos mi się kojarzy z układem zasilania benzyną bo dizel chyba tego nie ma?
W każdym mk2 sanki były identyczne. Jedynie w niektórych były stabilizator który możesz z powodzeniem zamontować pasuje P&P. Pasują także z golfa 3 tyle że tam była inna poduszka silnika i wtedy musisz zmienić jeszcze łapę na silniku oraz wahacze muszą być z mk2 bo w mk3 są dłuższe. Generalnie ława pasuje też z vento, toledo, ibizy, jetty i jeszcze...
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego.
Jeśli to mono to guma pod korpusem przepustnicy, jak przegazujesz to ją dociska i wtedy jest szczelnie.
"Bagnet" czyli miarka dla silników AEE, AEX, APQ ma mieć numer w/g VW: 032 115 611D ; i tyle. Jeśli taki numer jest na miarce - jest dobra. A był całkiem (wszystek) spuszczony/odessany?
Po prostu masz zuzyte uszczelniacze na zaworach i stad te dymienie i zuzycie oleju. Mozesz zmierzyc kompresje ale nie wierze w to ze silnik jest do remontu po przebieg 220 tys km na ten silnik to zaden przebieg. Mialem kiedys passata z tym silnikiem i mial przejechane duzo wiecej, nie bral mi oleju. Proponuje udac sie do autoryzowanego serwisu oni ci...
To monowtrysk. Sprawdz uszczelkę pod tym ustrojstwem , może brać lewe powietrze. Jak ze spalaniem?
Nie łączy "automat" w środku. Najprościej wymienić, ale jak ktoś lubi dłubać, to da się rozebrać i poprawić styki.
Witam. Po przekręceniu kluczyka nie kręci rozrusznik, kontrolki przygasają, bendix stuka. Początkowo sprawdziłem masę od akumulatora,wyczyściłem ją, ale nic to nie pomogło. Założyłem też nowy(naładowany) akumulator, lecz też nic nie daje. Czy to mogą być zużyte szczotki w rozruszniku,lub jakieś zwarcie? Mam też pytanie, czy przy wymontowywaniu rozrusznika...
adamjur1- golf 3 to zawsze moduł pod cewką (3-pinowy, oprócz V6) NIE MA tam bezpiecznika ! Z zasady układ zapłonowy nie jest zabezpieczany. Awaria sterownika, jak i nadajnika impulsów nie powoduje takiego objawu, bo sprawny moduł ma układ wyłączający prąd cewki ( po 2 sek, jeżeli sa niestwierdzone impulsy wyzwalające)
Jesteś w 100% pewny, że uszkodzona,popękana i poklejona cewka daje prawidłową iskrę i nie ma przebicia ?
Tutaj masz opis podłączenia alarmu do VW Golf III http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Powodzenia
W golfie było miejsce na przekaźnik klaksonu w skrzynce bezpieczników, w wersji z jedną trąbką była tam wsadzona zwora spinająca 86 z 87, wystarczy ją wydłubać i wsadzić przekaźnik
Może jakiś pasek (alternator lub jeśli jest to wspomaganie).
Witam Mam następujący problem chcę kupić samochód WV Golfa IV przed zakupem zczytałem nr VIN jednak po wrzuceniu go do internetu i zdekodowaniu wyświetla mi że to model Bora w dodatku diesel 1.8 a nie golf IV 1.4 w benzynie. Co jest grane czy ktoś mi to wyjaśni?
https://obrazki.elektroda.pl/6825878100_... https://obrazki.elektroda.pl/6825878100_...
Wygląda na źle wyregulowany parownik, (albo zużyta membrana), czy ten sam efekt jest kiedy te 400m przejedziesz tylko na benzynie?
oprócz zaworu na butli masz jeszcze po jednym na filtrze gazu i na reduktorze więc posprawdzaj je.benzyna też jest otwierana elektrozaworem więc czy na benie czy na gazie prąd być musi.
witam robiłeś odczyt na wyłączonym silniku ? jezeli tak - to może być taki błąd. pozdr
Sprawdź kable od świec.
Witam kolego najlepiej i najtaniej będzie założyć emmulator immo kupisz go na znanym portalu za 50zł i wlutujesz go do sterownika i po problemie.Pozdrawiam
Jeszcze raz. Czy w aucie była instalacja alarmowa. Jeżeli tak to znajdź centralkę. Następnie po wychodzących przewodach z centralki znajdź te dwa, które odpowiadają za odcięcie zapłonu. Odepnij od centralki i zewrzyj ze sobą. No i próba jazdy. Jeżeli nie bedziesz wiedział które to przewody to zrób zdjęcie.
AEX jest bardzo popularny, raczej każdy 1,4 8v będzie pasował słupek.
Witam.Moze jezdzisz na gazie i masz malo paliwa w baku :D
Jakieś pomiary robiłeś? cokolwiek? wymiana filtrów świec? odczytanie błędów z komputera? wróżek tutaj nie ma...
Według własnego doświadczenia i obserwacji również polecam Tico. Kilku znajomych posiada to autko jako drugi samochód do jazdy w krótkie trasy i czy " po dziurach ", nikt go jeszcze nie zajeździł i każdy go chwali. Polecam również Golfa II benzyna+lpg auto również bardzo, bardzo wytrzymałe. Cinquecento nie polecam, Uno miałem i też nie polecam.
witam wydaje mi se ze nie jest to taki całkiem tani no ale to jest moje zdanie :) jezeli chodzi o to co szukac w takim golfie to zwróc uwagę na: hamulce, prace silnika powinien równo pracowac na wolnych obrotach, zawieszenie czy nic nie stuka, jezeli chodzi o to aby szybko zdiagnozowac silnik to sprawdź ostatni tłumik palcem wytrzyj od srodka rurę jezeli...
Nie otwierał i nie zamykał z pilota Jaki pilot - fabryczny czy domontowany? na module jest skrzynka od alarmu Jakiej marki alarm? Pilotowy czy bezpilotowy? Zaznaczę że po próbach z pilotem wyskakuje czek i epc. Czyli błąd po próbach uruchomienia bez rozbrojonego alarmu z "rozciętym" jakimś przewodem odcięcia zapłonu. Tyle autor musi wyjaśnić. ...a...
W linku który podałem masz wszystkie numery części, np brakująca plastikowa rura to "1H0 129 618 D". Bo masz kupić obudowę filtra kompletną. A po co kompletną? W ASO jak mają na stanie to każdą część osobno sprzedadzą, nawet pojedyncze wkręty za parę groszy, tylko się wkurzają że muszą tego szukać. :D
1. czy będą jakieś przeróbki, gdy chciałbym wrzucić tam automat? 2. czy wrzucić lepiej 4 biegową skrzynię? 3. czy dam radę sam to zrobić w domu? 1. Tak będą przeróbki i to spore. 2. Cztero biegowe to już przeżytki, piątka jest bardziej elastyczna i ekonomiczniejsza. 3. Ale co??? Przerobić na automat? Czy przełożyć z 5-io na 4-ro biegówą? Lepiej zobacz...
Silni będzie słaby oraz zwiększy się spalenie.
Po części oboje koledzy mają rację. Mogło nie dojść do jakiś większych uszkodzeń, ale nie ryzykowałbym wymiany we własnym zakresie, za dużo roboty ze sprawdzaniem wszystkiego (głowicę musisz zrzucić żeby to obejrzeć) a w razie czego mechanik będzie miał radę jak to najszybciej i najtaniej zrobić. A tak naprawdę to na twoim miejscu zrobił bym tak, że...
Ale to chyba bez MFA podciśnienia. Takie foto mam więc daję. http://obrazki.elektroda.net/15_12680796...
Witam. A auto jak często jeździ na benzynie? być może padają wtryski, a odpięcie czujnika wzbogaca dawkę i to jeszcze wystarcza bo wtryskiwacze jeszcze mają w sobie trochę życia. Po odpięciu akumulatora oczywiście nie włączałeś gazu tylko jeździłeś na samej benzynie? Pozdrawiam
Czujnik ciśnienia wspomagania kierownicy (na pompie jest)? odłączałeś czy coś inaczej działa po jego odłączeniu? Jak pracuje silniczek krokowy przepustnicy czy reguluje czuć pod stopą że rusza pedałem gazu?? widać, że rusza sprężynką przepustnicy? jak z potencjometrami w przepustnicy może ścieżki są starte?
Tu jest poniekąd wyjaśnione zjawisko http://www.motofakty.pl/artykul/uwaga-na... Przyczyn jednak może być wiele. Np. -> http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24... Najłatwiej chyba zacząć od kontroli kompresji. [edyta] A może (w związku z wymianą) jest nieszczelność na świecy? Ja miałem taki przypadek (choć w innym...
czyli jak by sie rozladowywal sam.. Już wcześniej Ci sugerowałem, że masa czynna spłynęła i robi wewnętrzne zwarcie. Akumulator nadaje się tylko jako sztuka do zwrotu w sklepie.
NIe masz pompki w zbiorniku, przekaźnik jest jak ustalono już od jeża, a sprawdzając instalacje sprawdź jeszcze działanie włącznika sterującego tym przekaźnikiem w króćcu wychodzącym z głowicy do górnego węża w chłodnicy. Nie pamiętam kolorów, nie niebieski bo to czujnik dla ECU , chyba czerwony,wyłącza prąd po przekroczeniu ok 50 stopni, zły kontakt...
Golfie 5, 1.6 benzyna, 2007r. Śpij spokojnie, benzyny nie ukradną, chyba że na lawete załadują.
AAM to jest 1.8, 55kW, Golf III/Vento/Golf Cabrio/Passat III z roczników 1991-1997.
silniczek krokowy ? 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Zamarznięta odma, zmora tych silników w zimie, tutaj znajdziesz wszystko o tym http://www.vwgolf.pl/porady/odma-w-golfi...
zegary golfa golfa nawigacja golfa tarcze golfa
dozownik płynu zmywarki zamienniki lexmark sterowanie dekodera
pralka indesit cieknie pralka indesit cieknie
Oznaczenie pompy ABS do VW Golf 3 VR6 2.9 Syncro Jak naprawić wiatrak kominkowy: diagnostyka i konserwacja