Wybrał bym Slicana. Droższa co prawda o 10 procent, ale ma 6 LW. Ponadto Można za około 70zł rozbudować ją w przyszłości o dodatkowa linie miejską. Slican ma tzw gorące wyjście na miasto (nie trzeba kręcić cyfry wyjścia na miasto - najczęściej "0"). Telpol, z tego co pamiętam, nie posiada takiej funkcji. Slican...
Witam, proszę o podpowiedź jak skonfigurować "gorącą linię" na miasto. Jak zaznaczam opcję "gorąca linia" to Slican rozumie to jako preferowana linia (translacja) za pomocą której abonent będzie w pierwszej kolejności wychodził na miasto. Mi zaś zależy na gorącej linii, która będzie polegała na tym,...
być może zaprogramowana jest na aparacie "gorąca linia" sprawdź zatem wybierając "flash" potem #981* , ale jednak zachęcam do skorzystania z komputera !!
dostęp do taryfikatora to 988 lub , jeżeli gorąca linia to Flash 988 ;), dalej menu prowadzi za rękę
Wywołanie z bramofonu trzeba skierować na grupę (wywołanie grupy przez pole gorąca linia). W grupie wpisać odpowiednich abonentów. Szczegóły w instrukcji.
Ad 1 W PMS można ustawić wyłącznie wszystkich jako gorąca linia. Nie da się jednego. Albo wszyscy albo nikt. Ad 2 Nie mam pewności ale na 99% przestanie działać Ad3 Nie ma większego znaczenia czy do centrali podpięta jest bramka VoIP czy prawdziwa linia miejska. Dla każdego z numerów wewnętrznych możesz...
1) Nie do końca rozumiem o co chodzi. 2) Np preferowana gorąca linia lub przez klasy dostępu, wszystko jest opisane w pomocy ConfigMan. 3) Tak, raczej tylko przez klasy dostępu.
Ja bym nie kombinował z LCR bo to sporo pisaniny, a efekt taki sam. Jeśli chodzi tylko o to wspomniałeś na wstępie to preferowana gorąca linia załatwi sprawę. Ruch kierujesz na gdzie w pierwszym polu dajesz wiązkę w której są wszystkie linie. Centrala sprawdza czy preferowana dla abonenta znajduje się...
Najpierw sprawdź w arkuszu "Abon" jaki numer listy mają wpisane numery wewnętrzne przy wychodzeniu przez 0. Pole "Lst0" Jesli miasto jest osiągalne bez zera (gorąca linia), to trzeba też sprawdzic pole "GrL".
podczas wybierania numeru w słuchawce słyszę inny "dźwięk oczekiwania na połączenie". Za bardzo nie kumam co to jest "inny dźwięk oczekiwania na połączenie". W tabeli OutHL ustaw "Gorąca linia, wolna analiza numeru", w tabeli LCR w NO usuń zero przed każdym numerem, TgtNo zmień o jedną cyfrę...
Chyba nie tak. Jedną centralę robisz jako serwer, a inne do niej logujesz jako klient. Cóż... Jeszcze nie umiem czytać w myślach, więc narysowałem tak, jak w opisie. Ten rysunek to gorąca prośba do kolegi pankowalski, aby uszanował czas osób chętnych do pomocy i przekazał bardziej konkretne i rzeczowe...
W translacji ustawienia GrLD (gorąca linia dzień) wpisujesz numer fizyczny (a nie katalogowy) abonenta lub grupy gdzie ma dzwonić.
Gorąca linia czyli wyjście przez preferowaną linię jeśli jest dostępna to jedno z rozwiązań. Preferowana linia powinna być składnikiem pierwszego elementu na liście wychodzącej dla danego abonenta, np. wiązki. Można też na sztywno przypisać linię do abonenta poprzez klasę dostępu. Można dodać do tego...
Masz inbstrukcję programowania ale jej nie czytasz. czyli gwiazdka jest konieczna. FLASH jest niezbędny gdy ustawiona jest gorąca linia na miasto. Niektóre telefony (np Gigaset), w ruchu wychodzącym nie akceptują klawisza FLSH gdy jest pierwszy (przed numerem). Na pewno znasz kod dostępu?
Miałem okazje przetestować ustawienia na linii.jest ok Robię 3 wpisy dla połączeń przychodzących np z numeru 1111111 na zapowiedz 1 numeru 1111112 na zapowiedz 2 ...
Ustaw w Ruch wychodzący - Gorąca linia, szybka analiza numeru... Ruch wychodzący?Krótkie numery wywal ,,0" W LCR do prefiksów dodaj ,,0" i będzie dobrze. A jak nie, to na PW mogę Ci pomóc.
Sprawdź co masz ustawione w /Ruch wychodzący/ OutHL. Powinno być: Gorąca linia, szybka analiza numeru (numeracja miejska i wewnętrzna rozłącznie).
Abonenci/Ruch wychodzący zakładka PrfHL (Preferowana gorąca linia) skieruj dany numer wewn. na swoją linię. Tylko pamiętaj o spełnieniu pewnych wymogów (przeczytasz w podpowiedzi do zakładki).
Abonenci /Ruch wychodzący/preferowana gorąca linia.
Znam się troszkę na programowaniu centralek slican'a i wiem że jedynym numerem którego nie należy używać jest 112 i wszystkie zaczynające się od tego numeru. Reszta jest do wykorzystania. Programować należy przez LCR (gorąca linia, numeracja rozłączna). Centralka sama na podstawie długości numeru wybierze...
Jeśli chodzi o centy, to faktycznie Platan jest tańszy, jeśli o możliwości Slican bije Platana na głowę. Mnie osobiście dobija wychodzenie "na miasto' przez "0" i brak programów diagnostycznych. O innych opcjach (np darmowe minuty) nie wspominam, bo nie każdy z nich korzysta). Poprawiam ten tekst:...