Nie mogło mieć związku jedno z drugim. Jeśli na zimnym jedzie na na ciepłym przestaje to dalej pozostaje opcja z lejącymi uszczelniaczami , jak tarcza jest gorąca to zaczyna "puszczać" olej którego się napiła i zaczyna się ślizgać.
Gorąca tarcza że aż śmierdzi spalenizną nie jest normalnym zjawiskiem po wymianie klocków. Mechanik odwalił fuszerke. Owszem , po wymianie klocków czy tarcz musi się wszystko wzajemne dotrzeć -dopasować. Ale nie w taki sposób jak u ciebie.
VW Tiguan 2.0 TDI 2011 – grzeją się tylne tarcze hamulcowe mimo sprawnych prowadnic, klocków i tłoczków, elektryczny ręczny. Co może powodować przegrzewanie?
Jak się upierasz przy szlifowaniu, tak samo jak beton. Tarcza z widią lub diamentem. Praktyczniej jednak jak wspomniał kolega - trochę temperatury i asfalt mięknie. Aczkolwiek, żeby go rozgrzać potrzeba sporo ciepła, więc dobra byłaby lanca gazowa, taka jak do klejenia papy na gorąca (też przecież bitumiczna).
Tarcza trze o blachę pewnie.
Tarcze zawsze są ciepłe i gorące, bo przecież działa na nie duża siła nacisku gdy hamujemy. Jeżeli masz bardzo gorące felgi lub tarcze to do sprawdzenia są jarzma hamulca i tłoczek, czasem potrafi zardzewieć i nie wraca do poprzedniego położenia.
Dawał na odpowietrzenie mechaniczne i też nie pomogło. Twardy pedał był od czasu do czasu i nie odbijało wtedy hamulca, a jak jechałem, to hamowało aż gorąca tarcza była.
Witam barbapapa dobrze kombinujesz ,nawet z tego szkicu można się domyśleć o co chodzi .Ja wybrałbym opcję 1,rura z bojlera idzie dołem ,do niej są podłączone wejscia 4 kol. meander .Po nagrzaniu gorąca woda wpływa do górnej rury zbiorczej i gna do bojlera .4 kolektory pracują z podobną mocą dzięki temu system jest wydajny. Poczytałem o tym naczyniu...
Tak lekko blokował wczoraj przejechałem 30 km to tarcza gorąca i smród i po podniesieniu auta klocki tarły o tarczę i trochę ciężko się obracało odpowietrznikiem po poluzowaniu szedł normalnie płyn.
Zauważyłem że po przejechaniu ok 10km bez hamowania 3 tarcze są zimne a tylko lewa tylna gorąca i felga ciepła. Auto hamuje dobrze, mam do pokonania trasę 300km. Mogę jechać? Jest jakaś obawa że się coś zepsuje, rozleci? Lub koło w trasie zablokuje? Auto na luzie można spokojnie przepchnąć, toczy się lekko. Po podniesieniu koła klocki obcierają o tarcze...
Witam mam następujący problem. W moim seicento blokują sie oba przednie koła tzn. gdy przejade nawet krótką trasę np.2km to gdy dotykam obu przednich tarczy to poprostu masakra tak ciepłe mozna powiedziec ze wrzące. Następna rzecz z tym wziązana gdy auto jest zimne czyli niż gdzieś jade to jak auto na lewarku dźwigam to koła nie blokują bo sie obracają...
Nie ta szlifierka nie ta tarcza. Takim narzędziem nie wytniesz otworu w 15 cm betonie. Tarcza 230 mm że jest to za mało ? Jak sprawdzałem zakres cieć to około 9 cm więc tnąc z dwóch stron jest szansa na przecięcie ściany. Nie napisałem Ci, że tarcza jest za mała. Nie chodzi o średnicę. Chodzi o samą tarczę. Tarczą ścierną na której napisane jest "stone"...
Pilarka działała jeszcze wczoraj pracowała, dzisiaj chciałem sprawdzić tylko jak szybko tarcza się kręci względem innej maszyny (heblarka, przecinarka). Załączam samoróbkę, a tu silnik tylko buczy nic się nie kręci. Wiedziałem, że ten silnik będzie za słaby. Ta samoróbka ma służyć w zasadzie do przecinania drzewa jabłonkowego, gałęzi z wycinki, które...
A zacisk hamulca Ci nie trzyma? Nie grzeje się felga? Sprawdzałem czy tarcza nie jest jakoś bardzo nagrzana ale nie stwierdziłem żeby bardzo gorąca była.....wydaje mi się że zaciski ładnie puszczają gdyż bardzo lekko na kołach się toczy np przy próbie pchania czy na bardzo lekkim pochyleniu terenu. Dodano po 3 Bicie na kierownicy, a co z pulsowaniem...
Witam Kolejny uporczywy do rozwiązania problem w samochodzie. Problem dotyczy nagrzewającej się piasty koła tylnego a następnie całej felgi. Najbardziej odczuwalne jest ( mocno gorąca felga ) przy temperaturach ok 30 stopni . W okresie zimowym nie jest to w cale odczuwalne. Przy mniejszy temperaturach koła nie nagrzewa się aż tak intensywnie( domyślam...
Problem powrócił i nie ukrywam, że jestem coraz bliższy spalenia tego samochodu. Lewa, tylna felga znowu jest czarna od pyłu z klocka hamulcowego. Brak słów... Samochód podniosłem wczoraj na lewarku i - co ciekawe - koło kręci się normalnie. Po krótkiej jeździe wokół komina felga nie jest gorąca ani nawet specjalnie ciepła. Dziś wyczyściłem tego jednego...
no to kto ma racje? Auto toczy sie lekko tylko jak podniose to lekko hamują tylne kola, na starych tarczach nic nie bklokowalo
ale objawem były gorące tarcze kół! KÓŁ, czyli felgi a nie hamulcowe!
Kolego,daj spokój, daj tę robotę komuś kto się na tym zna.Jak zrobisz to bez doświadczenia to do wymiany zaraz będziesz miał w najlepszym wypadku łożyska lub gorzej całą pochwę tylnego mostu.
To że pedał drży na lodzie i słychać chałas to raczej ABS, gorzej z kierownicą. Może to tylko tarcze do wymiany. Nie wiadomo jakie to drżenie może trochę przewrażliwiony jesteś. Warto by sprawdzić te tarcze uważam.
Tarcze do wymiany, żadne toczenie, nikt ci nie wymieni ich na reklamacji, dwie przyczyny: zły montaż (pokrzywione w trakcie montażu) lub to co napisał kolega LElectricfil czyli kałuża plus gorące tarcze.
a nie wjechałeś po drodze gorącą tarczą w mega kałuże?
Co się może zdarzyć w czasie jazdy? W sumie nic, poza tym, że delikatnie (niezauważalnie?) spalanie może wzrosnąć. Cyrk się dzieje przy hamowaniu. Tarcza gorąca, felga gorąca, zacisk gorący, płyn hamulcowy przegrzany... Hamujesz? Chyba we snach. Przeżycie nie do podrobienia... Nie polecam.
Okulary to podstawa, jak chce się nadal oglądać świat. Z tą wodą to muszę spróbować. Tych tarcz używałem przy obrotach 25-30 tys, z przerwami na chłodzenie. Grubość tarczy to 1 mm - mierzyłem osobiście. Przynajmniej jak takie kupiłem. Za niecałe 2,5 dolara ma się 30 takich tarcz. I mają większą tolerancję na pochylenie. Żadna mi nie pękła, a zwykłe...
Powinno to zależeć od wielkości tarczy tnącej? Zazwyczaj na tarczy tnącej są podane max. obroty, czasem gorzej bo podana jest max. prędkość obwodowa i trzeba ją sobie przeliczyć na obroty.
Zawsze można wrzucić na luz i hamować w ostatnim momencie zasadniczym hamulcem... Można, jasne, ale dodatkowe hamowanie silnikiem zwiększa skuteczność hamowania. Hamowanie silnikiem redukuje nagrzewanie się hamulców. Nie każdy wie, że nawet wolno jadąc przyhamowawszy następnie wjechawszy w kałużę ryzykujemy odkształceniem żeliwnych tarcz bo nagłe schłodzenie...
Witam, dziś po przejechaniu w trasie 20 km pojawił się smród hamulców. Wszystkie tarcze gorące i komunikat serwis nów. Proszę o pomoc.
Witam. Mam problem z Corsa gdyż blokują mi się przednie koła, przejade kilka kilometrów zostawię auto na chwilę odpalam chce jechac dalej a tu koła przednie zablokowało felgi gorące, auto postoi chwilę ostygna koła tarcze i nagle wszystko ok. Może mi ktoś pomoże czemu tak się dzieje 😃 Trzeba sprawdzić prowadnice i najlepiej też cylinderek z...
Niema sucho jest. Tylko tyle że jest Piasta strasznie gorąca jak i tarczą z której się dymi a ostatnio przed wymiana tarczy łożyska to zapalił się że aż żywy ogień lecial
Chłopaki szykujcie chmiel Czujniki ABS macie raczej sprawne, ale tarcze pogięte.Prawdopodobnie udało Wam się wjechać w kałużę z gorącymi tarczami. Pojedżcie na diagnostykę i sprawdżcie bicie na wskażniku przy teście hamowania najlepiej przy 2-3 stopniach nacisku na pedał.Będą spore różnice między kołami i wyrażne tętnienie wskazania/ z różną amplitudą/.Przy...
Witam. To przetocz te bembny lub je wymień. Ale sprawdż tak: podnies autko, zaciąg lekko ręczny tak żeby szło pokręcić ręcznie i sprawdż czy równomiernie jest odczuwalny opór przy kręceniu(oba koła).A czasem przyjeżdżamy na myjnie z gorącymi tarczami, bebnami po hamowaniu- troche wody i po zawodach. Czasem trzeba poczekać aż się schłodzą. Pozdrawiam.
zmieniłem je 3 miesiące temu. Jak trafiłeś na kiepskie tarcze, to i tak długo szalałeś ;) Wystarczy kałuża i gorące hamulce, tarcza znowu do wymiany.
Dzisiaj zauważyłem bardzo nagrzaną tarcze, wszystkie tarcze były gorące ale ta od strony piszczącego koła była wybitnie gorąca.
Ja wiem czy to takie normalne ja po ostrym hamowaniu to mam gorącą tarczę ale żeby szpilki parzyły to coś mocno kolega hamuje. Sprawdzić czy przypadkiem zacisk hamulca się nie przyciął porównaj zużycie klocków z lewej i prawej strony osi. Może robiłeś coś ostatnio przy kole a dokładniej czy było dokręcane łożysko tu dzież przegub zewnętrzny półosi napędowej.
Nie ma klinow, ale rozstaw srub nie pasuje. Nie da sie go zle zalozyc. Gorzej bedzie z tarcza sprzegla. Ona musi byc centrycznie zgledem kola zamachowego, bo beda problemy zeby to ze skrzynia zlozyc.
Może potrzebują trochę czasu i jeszcze wielu hamowań, żeby "się dotarły" do tarcz. Klocki po wymianie zwykle gorzej działają zanim dopasują się do płaszczyzny tarczy...
To ma być wiatrak, czy mieszadło magnetyczne? A jeśli mieszadło, to jak jest zbudowane? Są różne rodzaje takich mieszadeł. Jeśli element zanurzony w mieszanej cieczy będzie zawierał tarczę aluminiową, to można nią obracać umieszczając pod naczyniem wirujący magnes, i prędkość obrotowa będzie zależała od odległości magnesu od tarczy. Z wirującym kawałkiem...
Bosch się dawno już zepsuł, to nie ta sama firma co kiedyś. Teraz jest o wiele wiele gorzej z jakością, odpowiednik tanich zamienników.
Mam taki oto problem nie cofa się mi się tłok w zacisku hamulca przedniego koła. Zaczęło mi się tak dziać od kilku dni. po wymianie klocków hamulcowych na nowe. Nie hamowało lewe przednie koło. Wczoraj rozebrałem zacisk umyłem (tłok nie był skorodowany) nowe uszczelki i nasmarowałem złożyłem. Dziś była jazda próbna nic nie pomogło nie hamuje przejechałem...
nie wiem czy wiesz co znaczy słowo lamer że używasz go do mojej osoby ale ok twoja sprawa pisze po to zeby rozwiązać problem a nie sie sprzeczać :) Wiem że klocki zawsze ocieraja o tarcze ale lekko (może żle sie wyraziłem) gdy ruszę autem nie uzywając hamulca przez 12 km tarcze są gorące a tylne zimne. Gdy zahamuję i potem ruszam czuję jak przednie...
Witam Wiem że elektroda nie jest idealnym forum do tego pytania ale ktoś może ma jakieś doświadczenie. Planuje zakup tarczy widiowej (zębatej) do stali średnicy 300 lub 305 mm i teraz mam pytanie lepiej wybrać tarczę 60 czy 80 zębatą. Więcej zębów to lepiej czy gorzej w tym przypadku?
Przegub by trzaskał także przy skręcie i przyspieszaniu .Może masz już cienkie tarcze hamulca i od temperatury się odkształciły.Lub na bardzo gorących tarczach wleciałeś w wodę ( kałuże) i to spowodowało wykrzywienie tarczy.Jeżeli masz dostęp do tokarni sprawdź bicie tarczy żeby od razu nie wchodzić w koszty i kupować nowe. Dodano po 6 Jeżeli będą bić...
Cześć jaką polecacie pilarkę stołową do 2000 zł? Może być używka. Chciałbym aby miała regulację wysuwu tarczy góra, dół i żeby jeszcze miała kąt. Chciałbym też żeby to nie było coś lekkiego np. 25 kg, tylko jakaś cięższa konstrukcja. Głównie używana do cięcia wzdłuż prosto drewna litego np. sosna, jesion, dąb. W tej cenie trudno będzie kupić coś konkretnego....
Chyba się reguluje docisk srubami na dzwigienkach, ale jak tam już niema tarczy, to i ta regulacja nie pomoże. Bynajmniej sprawdź czy po takiej jeździe jest docisk gorący, bo slizga się tarcza a nie np uciekł olej z turbomatiku
Nie zrozumieliśmy się. Ja pisałem o tym, że w przypadku bicia tarcz wentylowanych toczenie nie daje oczekiwanych efektów a nie, że nie jest wykonalne. Bicie przeważanie powraca po mocnym rozgrzaniu tarcz. Mniejsze lub większe ale powraca. Bo przecież to bicie nie jest wynikiem działania zewnętrznej siły fizycznej, która by tarczę wygięła. Tylko zmian...
Jak chcesz to możesz wypiąć wszystkie czujniki - oczywiście nie będzie działał ABS. Jak masz bardzo dużo chęci to wystarczy podgląd jednego z czujników i ręczenie będziesz formował kształt dla czwartego czujnika (oczywiście w trybie live), gorzej podczas hamowania... Po prostu zrób tak jak powinno być!
Dolutowanie wkrętaka bym zaniechał, ponieważ podczas grzania ten wkręt się będzie wtapiał w obudowę. Możesz psiknąć np. WD40 i spróbować dopasować wkrętak płaski, tak zęby się lekko zaczepił. W momencie zaczepienia wkrętaka możesz lekko podgrzać śrubę lutownicą, ale nie za bardzo be będzie gorzej. Ja mam taką małą szlifierkę modelarską i założył bym...
Nie wiem, w czym jest problem. Jeżeli nie potrafisz ustawić tarczy, to zdemontuj silniczek i poustawiasz wszystko, jak się należy. Inaczej się nie da. Tarcza jest kodowana w stosunku do napędu i tryby muszą się ze sobą zgadzać. Nie ma żadnej instrukcji serwisowej, ani poglądowej. Wystarczy pomyślunek, którego nikt ci wirtualnie nie przekaże... Gorzej,...
Stare ale może komuś pomoże. Ja nalałem gorącej wody do tego oworu poczekałem chwilę i odkręciło się.
Witam. Posiadam Nissana Almerę 1.5 Dci 2003...przy prędkości powyżej 70-80 km h zaczyna się stukanie prawdopodobnie w prawym kole...stukanie nasila się podczas zwiększania prędkości a zanika podczas zmniejszania...trwa to przez jakiś czas i przestaje...np.na trasie 100 km stukało mi przez 15 minut i przestało...stukanie słychać też podczas hamowania...
Wymieniłem tarcze i klocki hamulcowe na nowe, po przejechaniu kilku km zobaczyłem że mam gorące felgi. Rozumiem że klocki trą mi o tarcze mimo że nie hamuję. w czym jest problem?
gorąca wtyczka gorąca świeca sharan gorąca
timer attiny13 zwrotnice basową z16xe sterownik
adapter przejsciowy gniazdko zarowka luźny napinacz rozrząd
Telewizor Philips OLED wyłącza się po logo - przyczyny i rozwiązania Falownik ABB ACS143-1K6-3: brak zmiany kierunku obrotów