Proszę o poradę. Mam bieżnię Proform Endurance S7. Zdiagnozowałem, że pada mi w niej silnik, bieżnia włącza się i działa, ale po kilku minutach biegu zaczyna mocno śmierdzieć, jakby przepalało się coś w silniku, bo jest gorący. Padło więc, że trzeba go wymienić. Oryginalnie jest tam wsadzony ten oto silnik: https://obrazki.elektroda.pl/6265727500_...
Zamontowałem w kole pasowym wałka bieżni magnes, a na ramie czujnik. Tych elementów nie było, zostały wyrzucone przez kogoś. Bieżnia pracuje nieźle, zmienia prędkość ( czego nie było poprzednio) i pokazuje wszystkie inne parametry. Natomiast silnik jest chyba przegrzany bo po pracy 5 minut zrobił się gorący. Zdecydowałem, że będę używał nie dłużej niż...
Mam takie pytanie. Ostatnio żona przez około 50 minut biegała na bieżni. Gdy skończyła zawołała mnie, a gdy weszłem do tego pomieszczenia to mocno mnie cofnęło. Smród spalenizny był ogromny. Myślałem, że to przygrzał się blat, płyta biegowa ale zdjąłem osłonę i zobaczyłem, że dym idzie z silnika. Oczywiście silnik był bardzo gorący. Pokój wietrzyłem...
silnik bedzie połaczony z tasmą przez dwie przekladnie 1:30 i1:3 wiec chyba az tak bardzo pływać nie bedzie w zakresie od 300 obr w gore
Martwa nowa bieżnia WORKSPACE GO z marca 2021r z silnikiem 550W Model: RT-0551W-00002 (220VAC) -> BLDC Występuje również pod nazwą KLARFIT. Sterownik No: RWT-082381-003 Uszkodzony był bezpiecznik główny 10A. W czasie testu: Po wstawieniu żarówki, (szeregowa żarówka się żarzy) przetwornica sterownika próbkuje. Trzy wyświetlacze na pulpicie migają w takt...
cześć nie jest tak samo podłączone, w przewód od strony radia jest wpięty ten zawór - jak spojrzysz dobrze zobaczysz tryby - bieżnie po której otwiera się i zamyka się zawór, sprawdź to, może uległ uszkodzeniu silnik, jeżeli nagrzewnica jest drożna. pozdro
wpadła mi kiedyś w łapy fachowa literatura, oryginalna DDR'owska książka napraw Simsona. Tamże polecano zagrzać kartery bodajże we wrzątku a łożyska włożyć do zamrażarki. W takim zestawieniu rozszerzania i kurczenia temperaturowego (wg Literatury) powinno się udać bezproblemowo włożyć łożyska Tyle odnośnie wiedzy książkowej. Jakieś dziwne te serwisówki...
Udało mi się ustawić obraz, który z daleka wygląda bardzo czysto, z bliska jest nieco rozmyty. Na niektórych kasetach co jakiś czas skacze na boki. Podejrzewam że może być to wina nieoryginalnej rolki dociskowej, lub głowicy synchronizacji. Myślałem żeby ją wymienić, ale na razie nie udało mi się jej nigdzie znaleźć. Znalazłem jedynie taki sam model...
Tak z nudów trochę poszukałem i dochodzę do wniosku że te całe USA to jakiś dziwny kraj. Niby w razie "dupochronu" opisują że kawa w kubku może być gorąca, natomiast tutaj w instrukcji tej bieżni (szybkie tłumaczenie z google translator): NIGDY nie używaj gniazdka ściennego z wyłącznikiem różnicowoprądowym (GFCI) z tą bieżnią. Podobnie jak w przypadku...
Czujnik ciśnienia doładowania jest u Ciebie sprawny gdyż w sterowniku silnika AFN każde przeładowanie turbo w granicach 2570 mbar powoduje, że nie ogarnia tego czujnik G71 i dodatkowo poza błędem związanym z ciśnieniem doładowania pokazuje również błąd zwarcia tego czujnika - to taki standard. Nie wierzę natomiast, że sztanga u Ciebie chodzi prawidłowo...
Po tych logach mogę powiedzieć tylko tyle, że turbo przeładowuje i to na maksa ale nie z winy źle wyregulowanej sztangi skoro mechanik widzi jej ruch w dół i górę (skok około 1,5 cm) na biegu jałowym i wolnych obrotach zdejmując i zakładając na gruchę wężyk podciśnienia. Zmienna geometria ma tendencję do zacinania się w pozycji maksymalnego doładowania...
Do tego co podał kolega ainal od siebie dodam, że turbo wstaje późno i przynajmniej ja co do tego nie mam żadnych wątpliwości (widać to wyraźnie w 011 dynamicznym jak i BS) a przyczyny szukaj w nieszczelnościach w układzie podciśnienia i druga ważna również rzecz, o której nikt wcześniej nie wspomniał, to sprawdzenie i regulacja potencjometru pedału...
Bieżnia Life Fitness T7.0 z silnikiem o mocy ciągłej 3KM. Bieżnia zwlania ze mną na pokładzie przy prędkości ok 15-16 km/h (prędkość faluje, szybciej nie pobiegnę). Sama rozpędza się do prędkości max. 19,3 km/h. Nowy pas, blat nasmarowany, wymienione łożyska w przedniej rolce. Co zauważyłem, to, że pas po biegu jest bardzo gorący oraz ciężko mi go rozpędzić...
Bardzo ciekawe info :) kolejny + Moja wina... Moja bardzo wielka wina, że polemizuje z Kolegą. To niedopuszczalne i obraźliwe i godzi w Twoją Osobę... Ale ja wyszlifuje karter - nie łańcuch - to tylko o.4 mm w aluminium. Nie planuje chyba rozpoławiać, luz jest OK, to po co, chyba żeby wymienić wał pod 49cc bo mi się mażą niskie drgania! Gdy był zalany,...
Na wstępie zaznaczę, że problemy powstały na "własne życzenie" mianowicie do silnika dostała się woda :cry: . I wyraźnie to zaznaczam aby ostrzec użytkowników takich siników! W przypadku silnika AEG było to mycie na myjni i to niestety ciepłą jak nie gorącą wodą pod ciśnieniem :oops: . W przypadku Bafanga była to przeprawa przez rów melioracyjny :|...
Demontaż wałka... nic się nie przejmuj, sprawdź tylko sam wałek czy nie jest już wyrobiony . Nie może mieć ostrych kształtów i czy się nie łuszczy, powierzchnia powinna być jednolita. Uszczelniacze... ściągasz szczypcami nie bać się. Sprawdź prowadnice zaworów czy nie mają luzów. Ja bym je wymienił to nie taki duży koszt a dobrze to zrobić. Szklanki.......
Nie w Pandzie 1,0SPI jest sterownik IAW6F.SH (kiedyś o tym dużo rozmawialiśmy w kontekście LPG). Teraz mam sterownik IAW 6F.S3 dedykowany do Punto 1242cc 60KM. SPI. Czyli w zasadzie bez zmian. Przypuszczam, że ten sterownik tę będzie lepiej pracować z LPG (centralka 6F.SH ma jakąś niedoróbkę softu i wiecznie się rozjeżdżała mapa). Także tutaj nic nie...
bez sondy chodzi z przepływki jeszcze raz od początku - jak przyspieszasz na zimnym to: - niezależnie od tego ile wciskasz gaz po prostu szarpie? - wciskasz gaz ileś tam i tak trzymasz a silnik chwilę przyspiesza dobrze i zaczyna zamulać (ale nadal przyspiesza) i znowu łapie dobrze i zaczyna mulić i tak do zmiany biegu na wyższy?] - jak się nagrzeje...
Na pewno będziesz musiał brać z felgami najlepiej sklejone. Na Wymiar Hex - wymiar sześciokąta na którym są osadzone koła oraz offset felg najlepiej ujemny tak jak na zdjęciu Post#94. Jak bardzo tobie zależy na wielkości kół można zastosować adaptery Hex z 12 mm na 17 mm i podebrać większe koła od modeli 1:8. Praktycznie wszystkie są takie same poza...
Czyli teoria z internetu jest nieprawdziwa, że tymi silnikami należy jeździć z dużymi obrotami a czasami nawet przegonić auto z maksymalnymi obrotami w celu przeczyszczenia turbiny?. Z tego co koledzy piszecie to wystarczą obroty przy których jest największe doładowanie i moment obrotowy bo wtedy łopatki mają już swoje maksymalne odchylenie (jakieś...
Komplet nie jest potrzebny skoro chodzi koledze tylko o wartość ciśnienia doładowania, które faktycznie szwankuje. Ciśnienie doładowania faluje naprzemiennie : od przeładowania do niedoładowania więc w pierwszej kolejności zdejmij klips zabezpieczający sztangę siłownika podciśnienia przed zsunięciem się z dźwigni kierownic spalin przy turbo a następnie...
Koledzy, to nie jest wina nieszczelności gruchy siłownika podciśnieniowego bo wtedy byłoby stałe niedoładowanie. atol_2008 napisałeś, że nie można zassać ustami i jej zaciągnąć ale nie napisałeś czy wcale nie da się zassać z niej powietrza czy też zaciągasz powietrze bez żadnego wysiłku jak przez słomkę a sztanga stoi w miejscu - to przecież istotna...
Witam, moje pytanie związane jest z płytką steującą w bieżnie elektrycznej, otóż jakiś czas temu uszkodzone szczotki w silniku doprowadziły do spalenia tranzystora na płycie(chyba sterujący obrotami), wymieniłem ale sytuacja po jakimś czasie się powtórzyła(po pół roku) uszkodzony wirnik ponownie spalił tanzsytor.Po naprawie silnika(teraz silnik działa...
silnik bieżni gorący silnik bieżni silnik bieżni temperatura
workbench bramka lodówka duże zużycie bloody sterowniki
nokia fastmile tauron wysoki rachunek
Bezpiecznik do sterownika solarnego Geco G-422 PO7 Silnik kosiarki Gardeline działa, ale nóż się nie obraca