To nie jest bezpiecznik i żaden opornik ta ładowarka jest prosta jest w niej stabilizator lub tranzystor bo nie wiem na jakim ustroju pracuje,jak w łączysz ładowarkę bez baterii to świeci czerwono jak podpinasz baterię i jest ok, to świecą czerwona i ładowanie zielona te ładowary są proste wymień elektrolity i stabilizator lub tranzystor ,zależy na...
(at)slawo12311 Normalne, że będize się grzało. Na tym stabilizatorze, przy podanych przez ciebie wartościach prądu i napięcia musi się odłożyć ponad 1,5 W. Sporo jak na tak małą obudowę. Rozwiązaniem jest zewnętrzny stabilizator + radiator, 1,5W rozproszy nawet stosunkowo niewielki, aczkolwiek i tak może być problem latem, bo w samochodzie robi się...
Szukałbym w takim razie zwarcia skoro płynie tak duży prąd, że nagrzewa się przewód, a świece nie są zasilone. Bezpiecznik nie przepala się?
Ale akumulator jest gorący? Bo może to po prostu wina felernego akumulatora, który ma rozszczelnioną obudowę? Ile lat ma akumulator i w jakim jest stanie?
Opisałem nadzwyczaj jasno, obszernie i zrozumiale sytuację z nowymi akumulatorami Centra w Atego. Sorry, nie rozumiesz to co Ci zrobię. Więcej precyzji, więc precyzuję (masło maślane): Co robić aby w a. Centra ułatwić sobie diagnozę uszkodzenia się celi, która płata takie niestworzone hece ? W obu akumulatorach cela ma przerwę, przy czym w jednym z...
Nawet kilkunastokrotne odpalenie,nie wyczerpie dobrego akumulatora.!!!
sprawdź rozrusznik, miałem forda w którym zawiesił się bendix, zmieliło rozrusznik i robił zwarcie, objaw podobny, klemy gorące, rozładowujący się akumulator, jedna różnica, tam kontrolki się zapalały, gasły przy próbie odpalenia
Do tego potrzebna jest jescze przetwornica która podniesie napiecie do kilku dziesięciu tys volt. Popularny pastuch. Akumulator do pastucha a pastuch gorący pod siatki a mase w ziemie.
Nie rozumiem. Masz prąd w aku czy nie
Jak używasz ładowarki wbudowanej w telefon, to nie ma problemu z oryginalnym akumulatorem, bo do niego ta ładowarka była przeznaczona. Równoległe połączenie ogniw jest mniej wymagające niż szeregowe. Podstawowy problem w tym układzie to prąd ładowania. Nie powinien być zbyt duży, najlepiej żeby był taki jak dla jednego akumulatora, wtedy nie ma zagrożenia,...
Fakt że zrobiłem to na pałę, ale są efekty bo odkurzacz tej samej marki odkurza dużo dłużej, ważne że przestały się grzać i akumulator i ładowarka, jak pisałem odcięcie ładowania następuje przy 21V. Producentowi nie zależy na długotrwałym użytkowaniu zakupionego sprzętu, gorące akumulatory Li-jon to proszenie się o kłopoty, jak znajdę trochę czasu to...
Nie masz ładowania każdy akumulator klęknie przez to, załóż nowe klemy.
Możesz go ładować nap.7,2V i krótkotrwale nawet prądem 2A. Najważniejsze, żeby akumulator nie zrobił się gorący.
Zmień baterie w mierniku, czy stary akumulator był wylany, gorący, śmierdział?
Gdy akumulator jest gorący, to ładowarka lub zabezpieczenie odcina akumulator od obciążenia. Jeśli masz tam 3 akumulatory połączone szeregowo, to już to jest bateria i zabezpieczenie odcina całą baterię gdy jeden z akumulatorów przegrzeje się, napięcie wyjdzie poza próg bezpieczny lub gdy prąd rozładowania jest zbyt duży. Często zabezpieczenie zawiesza...
W słuchawce jest układ zapobiegający podwyższeniu napięcia na akumulatorach, więc nie ma obawy o uszkodzenie akumulatorów. Jeśli akumulatorki nie są gorące po kilkunastu godzinach ładowania to nie ma zmartwienia. Wypada też pilnować żeby akumulatorki pracowały w cyklu pełne naładowanie, rozładowanie.
Tak mam gorący czopuch.Pewnie nawet bardziej gorący od Twojego, część komina wykorzystywana jako dodatkowy akumulator ciepła.
Czas 5 lat to maksymalny czas sprawności akumulatora ołowiowego, żelowego pracującego w takim trybie ładowania jak w UPS. Prawdopodobnie był gorący od strony akumulatora, mogło nastąpić zwarcie jednej z cel, albo zwiększenie rezystancji wewnętrznej . Należało by wyjąć akumulator i sprawdzić miernikiem ,czy posiada jakiekolwiek napięcie i jak się zachowuje...
Może być kompensacja temperaturowa (gorący akumulator nie wymaga tak dużego napięcia do naładowania, a wręcz szkodzi mu ono, a mamy upały) albo przegrzewanie alternatora, choć nawet dla takich warunków jednak masz za niskie ładowanie.
Co do ładowania tym prostownikiem i przy efektach jakie uzyskałeś (15.8 V i 2A), jeżeli nie ma możliwości zmiany parametrów ładowania (nie znam prostownika), to nie ładowałbym nim akumulatora bez dostępu do cel akumulatora, w celu uzupełnienia ubytków wody z elektrolitu w wyniku jej elektrolizy - bulgotanie świadczyło, że coś takiego zachodziło i to...
Co wypływa z "+" musi wpłynąć do "-", prąd się nie ma prawa "zgubić" po drodze. Stawiam na zakłócenia pomiaru cęgami przez blach i inne kable. Pomiar na przedłużce powinien być odpowiedzią. Natomiast prąd typu 70...80 A jest faktem (gorące kable, gorący słupek akumulatora). Prądy pewnie OK, ale raczej przez chwilę a nie > 5 minut. Sprawdzę jeszcze...
Te chińskie mam wrażenie nie potrafią AA/AAA ładować. Mam LiitoKala Lii-500 i zwykle przeładowuje AA i AAA. Małym prądem (300mA) nawet już nie próbuję ładować, bo mi już kilka kompletów uszkodziła. Ładowanie Li-Ion działa prawidłowo. https://obrazki.elektroda.pl/3032686400_... Dobrze, że się nie zapalił... Gorący strasznie.
Jaki prostownik poradzi sobie z naładowaniem akumulatora o pojemności 56 AH? Obecnie używam prostownika 4A z Biedronki, ale staje się on gorący i nie nadąża naładować akumulatora jednocześnie korzystając z przetwornicy 12V 2000W, 230V sinus. Na przykład, chciałbym włączyć telewizor o mocy 100W, ale ten prostownik ma funkcję ładowania do 16,3V i jak...
Witam, mam problem z ładowarką "Ben Electronic MW 8168 GS". Ładuje, ale nie wyłącza po naładowaniu. Czekałem kilka godzin ale jedyny efekt to zapach spalenizny i gorące akumulatory (sprawdzałem na kilku). W środku na pierwszy rzut oka nie widać żadnych spalonych elementów. Jakieś sugestie co to może być ?
Takie zabiegi są nieopłacalne. Do zabrania jest napięcie 4V. Przy prądach 10-20A daje to 40-80W mocy strat. Odpadają więc wynalazki w stylu iluś tam diod połączonych szeregowo. No, chyba że koledze nie będzie przeszkadzać wielgachny, gorący radiator uczepiony pomiędzy baterią akumulatorów a wkrętarką, albo bateria i radiator połączone z wkrętarką kablami....
Czy to normalne, że się tak nagrzewa? Może być dobrze gorący ale parzyć w żadnym wypadku.
nie kolego , to ładowanie to z alternatora podejrzewam regulator napięcia bo akumulator gorący po dłuższej podroży
Jak dla mnie ładowarka ma napisane 15 V. Elektronika powinna pilnować by 15 V nie wchodziło na aku, tylko była rozsądną wartość. Wg mnie za wysokie, a nie żadne szybkie ładowanie. Instrukcja podaje 15 h ładowania i tego się trzymam. Albo będę grzebał i szukał usterki, albo pójdzie na śmieci. Postaram się poinformować. Generalnie kupuje następny trymer,...
Samochód niedawno kupiłem ok miesiąc temu wymieniłem filtry i olej na PLATINIUM CLASSIC 10W40 w skrzyni jeszcze nie wymieniałem (bo to automat)
Oj z akumulatorem to wiem bo gorący przewód idzie na alternator. Tylko jak go zdemontować oto pytanie do fachowców od fokusów.
Siema. Posiadam akumulator Makity BL1860B i wczoraj chciałem go naładować. Podłączyłem do ładowarki DC18RC. Jak zawsze rozległa się muzyczka, właczył się wentylator i zaświeciła się czerwona dioda. Problem w tym ,że po chwili czerwona dioda zaczęła migać. Według instrukcji oznacza to ,że akumulator jest zbyt gorący albo jego temperatura jest za niska....
Witam Problemów może być kilka. Zaczął bym od podmiany akumulatora. Może warto zadzwonić do serwisu z akumulatorami, być może pomogą sprawdzić i zdiagnozować obecny. Warto też sprawdzić stan klem na akumulatorze, czy są dobrze dokręcone, czy wyprowadzenia nie są brudne itd.
Wstaw obrazek poprzez "Dodaj obrazek" a nie na zewnętrznym serwerze. Grzanie się elementów liniowego stabilizatora jest konsekwencją podstawowych praw fizyki, których oszukać się nie da - zastosuj większy radiator.
Najprościej obciążyć instalację odbiornikami ( dmuchawa , ogrzewanie szyby i siedzeń , światła ) i kontrolować temperaturę klem w miejscu zaciśnięcia na przewodzie. Jak jest problem , to po 15 min jest bardzo gorące.
no gorący, i to może rozładowywać akumulator?
W tym układie musisz mieć te 18V na wtórnym, bo inaczej nie dociągniesz do 14,2V. Wywaliłem ten rezystor, dałem większy radiator i wentylator z zasilacza komputerowego. Zimno jak w lodówce :) Trafo tylko gorące.:cry:
Prąd mierzy się w Amperach. Jeśli akumulator jest ciepły, ale nie gorący, to jest wszystko w porządku. Można zmniejszyć napięcie ładowania poprzez ingerencję w uzwojenie transformatora, lub inne sposoby.
Diody zamknąłem w tej pomarańczowej skrzynce. Regulator przy 2 panelach był cały czas zimny, a przy 4 panelach jest ciepły, ale nie gorący. Akumulatory były rozładowane do 24V bez obciążenia w dniu poprzednim, ponieważ nie rozładowywałem ich wtedy do końca, do 28V naładowały się w 3 godziny, choć nie sprawdzałem, jakie ładowanie miałem przed godziną...
2x800Wh to 1600Wh. Biorąc pod uwagę jeszcze straty na przetwornicy, to w zasadzie bardziej 1800Wh. Tyle nie będziesz miał w akumulatorach nawet gdybyś chciał je wydrenować do 0, a to bardzo nierozsądne, bo szybko będzie po nich. Również prąd rozładowania wyższy niż 30A będzie ograniczał ich żywotność. Dlatego, jeśli liczysz, że będziesz z tego korzystać...
"Czy to na pewno takie proste( nie występują problemy z równomiernym rozprowadzaniem prądu?)" - niestety, wystąpią problemy. Po pierwsze - czy akumulator wytrzyma pobór około 2A (100 x 20 mA) - nie wystrzeli, nie przegrzeje się? Znajdź i poczytaj coś o nim. Po drugie - można tak zrobić, dodać do równolegle połączonych diod, w szereg opornik wyliczony...
Tak,widziałem to już wcześniej.Problem w tym,że w samochodzie nie ma ponumerowanych tych przekaźników np jak w grupie VAG..no i nie wiem który za co odpowiada. Są trzy obok siebie,wszystkie takie same.Ten środkowy cyka cały czas,styki są nadpalone,kable gorące a akumulator roczny 90ah potrafi coś rozładować w 3h
Teraz po odpaleniu iskry nie idą z żadnych kabli ale kabel idący od alternatora do akumulatora jest gorący czy to coś oznacza?
Ile sekund trwa ładowanie prądem powyżej 35A, ile minut trwa ładowanie prądem powyżej 20A? Jakiś czas temu w jednej ciężarowce padł alternator. Kierowca sam go sobie wymienił na nowy. Pochodził z 10 min i padł, spalony stojan. Kolejny włożyłem już ja i sprawdziłem ile prądu w niego idzie. Przez kilka minut szło cały czas 70-80A w akumulatory 110Ah....
No faktycznie… Teraz to widzę… Kupiłem bezpośrednio od Chińczyka i może faktycznie jest to jakaś wersja okrojona… Czytaj oszukana. Bo aż dziwne, że czujnik/zabezpieczenie nie zadziałało. Akumulator był tak gorący, że nie można go było w ręce chwycić… Tak, czy inaczej złożyłem reklamację (bo sprzęt nowy). O dziwo odpisali, że wyślą nową ładowarkę… Aż...
Dlatego wystarczy w obwodzie ładowania wprowadzić niewielką impedancję, żeby ograniczyć (przez chwilę) nadmierny prąd startowego ładowania. No chyba nie przez chwilę, skoro autor pisze że ma alternator gorący jak patelnia po 5 minutach.
Klemy na akumulatorze pewnie gorące. Brak kontaktu.
Ktoś powie jak połączyć te uzwojenia? Próbowałem to zrobić i chyba zrobiłem źle bo bez obciążenia po 10ciu sekundach transformator zrobił się gorący.
Pomogę januszowi ..dawno temu była nawet instrukcja ładowania, gdyby był gorący to należy go włożyć do wody celem ochłodzenia.
UPS po 4 godzinach od podłączenia do sieci prawie naładował AKU (może wcześniej, ale nie monitorowałem tego na bieżąco) i podtrzymuje napięcie 13.7V (prąd ok. 0.1-0.2A). Nie mam przy sobie niczego do pomiaru temperatury, ale przy półotwartej obudowie, transformatora nie można dotknąć na dłużej niż 1s. bo rdzeń jest bardzo gorący. EDIT: akurat wymieniałem...
Tzn powiem tak. Amperomierza to nie mam ale czytałem w tej książeczce że jak akumulator zrobi się gorący to mogę go odłączyć do ostygnięcia i ponownie zacząć ładować.
Witam jeżeli podczas ładowania napięcie osiągnie 14,4V... A dlaczego 14,4V? Akumulator jest właściwie naładowany, jeżeli napięcie (przy dołączonym prostowniku) osiągnie 15,6V - 16,2V i przestanie rosnąć . Balonika3, nie przesadziłeś nieco? Przy tym napięciu to akumulator gorący zaczyna się robić, widzisz różnicę w ładowaniu alternatorem a prostownikiem?
witam kupiłem alternator ponieważ mi siadła prądnica. wszystko podłączyłem jak widać na zdjęciu tylko nie wiem co jest grane ponieważ po jakichś 10 minutach po odpaleniu altek robi się gorący i akumulator sie gotuje. gdy podlączam kontrolkę to po odpaleniu gaśnie więc wszystko powinno być ok a nie jest. http://obrazki.elektroda.net/82_12767627...
To dlaczego - mając dwa akumulatory - nie ładujesz drugiego w czasie pracy pierwszego? Tak szybko rozładowujesz pierwszy, że drugi nie zdąży się naładować? Pomyś więc o innym rozwiązaniu. Profesjonalne sprzęty mają profesjonalne ładowarki, nawet 6-portowe, dla sześciu akumulatorów, co oznacza, że rozładowany (i gorący) wkładamy do ładowarki, a inny,...
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
Ładowarka ma inteligentny system zabezpieczeń. Po uzyskaniu przez akumulator założonego napięcia dla tego typu ogniw następuje zmniejszenie prądu ładowania. Jeżeli nie byłe gorące jak wyjmowałeś nic nie powinno się stać.
Jeśli akumulatorki nie są gorące to nic złego się nie dzieje. Mierzyłeś napięcie na nich?
przekręcam na rozruch to słyszę tylko obrót rozrusznikiem i silnikem Najważniejsze jest w tym zdaniu. Więc do sprawdzenia akumulator, zasilania i kostka stacyjki. Dodano po 3 Reszta, włącznie z kontrolką immo to wynik spadku napięcia zasilania. Zobacz czy klemy na akumulatorze nie robią się gorące. Zmierz napięcie na słupkach akumulatora w chwili wystąpienia...
Jak będzie gorący, pomacaj rurki i górę bojlera, może coś namierzysz. Podobna sytuacja była u mojej teściowej, tez z bojlera uciekała ciepła woda nie wiadomo jak. Po macaniu wykryłem, że mimo iz do pieca nie miała jak wrócić, to pomału szła grawitacyjnie w grzejniki, na tyle pomału, że były chłodne ale rura od bojlera była ciepła.
Oba mają równe napięcie, obecnie 1,40v Po naładowaniu akumulatory były dosyć gorące, na początku było ok. 1,63v ale szybko spadło do ok. 1,52v Pod napięciem niestety nie zmierzę pojedynczo bo akumulatory są wtedy w obudowie i nie ma do nich dostępu, razem mają ok. 2,85v Po ok. 3 minutach napięcie spadło do ok. 1.48v i chcąc włączyć trymer znów zaczęło...
Odpala, ale po przejechaniu od A do B i zgaszeniu, nie odpala. Zauważyłem, że są gorące przekaźniki w przedziale silnika, obok akumulatora, 4 sztuki. Wie ktoś, od czego one są?
Jeżeli masz na gwarancji czym prędzej żądaj wymiany.Grozi wybuchem akumulatora.
Generalnie z akumulatorami to jest tak, że krzywa żywotności nie jest linią prostą. Tak samo jak odpowiedź na pytanie czy używać czy też nie używać np. 60% akumulatorów jako stałych magazynów energii. Wszystko zależy od właściciela i dostępnej przezeń technologii by przekształcić taki akumulator w magazyn energii. Trzeba mieć go też gdzie postawić,...
Drobna korekta , ale uważam że może być znacząca. Do lewej piny 1 2 3 4 5 Sytuacja przy zasilaniu z sieci: 1 masa 2 gorący 25,4 v, 3 gorący - 13,4V , 4 gorący-36 V 5 - masa Przy zasilaniu z samego akumulatora: 1 masa 2 gorący 25,9 v, 3 gorący ale 0 v, 4 gorący i 5 masa 25,9v Przy zasilaniu z sieci przy podłączonym akumulatorze 1 i 2 - 25 ,4 , 3- 13,4,...
Akumulatorki (wyładowane) powinno sie ładować przez około 14 godzin prądem 1/10 ich pojemności, czyli akumulator o pojemności 1000mAh powinien być ładowano prądem 100mA, ale to nie jest mus, bo jak w twoim przypadku masz prąd 50mA, to podwajasz wszystko. Czyli ty musisz ładować pusty akumulatorek około 28 godzin. Czy on jest pusty, albo ile ma pojemności...
Ładowarka biurowa zakładam że jest to tzw ładowarka inteligentna która mierzy wiele czynników ładowania takich jak temp i napięcie w chwili gdy wg niej osiąga bateria max taka ładowarka zmniejsza częstotliwość impulsów które docierają do baterii, ładowarka sieciowa zakładam znów że jest to najzwyklejsza ładowarka która cały czas wali pełnym impulsem...
Jak obniżył temperaturę globalnie bo nie rozumiem? W sensie, że obniżył temperaturę w miejscu instalacji akumulatora, gdyż wcześniej gorące powietrze zalegało pod samym dachem i kisiło się w pawlaczu, a w tej chwili jest wydmuchiwane do wnętrza altany i zasysane przez czerpnię powietrza z zewnątrz.
W tych upsach przy pracy z sieci większość energii idzie przez przekaźniki, zdaje się nawet nie mają trafa do obniżania / podnoszenia napięcia o kilkanaście woltów, więc jest szansa że się mocno nie nagrzeją. Aku za zwyczaj są stale podtrzymywane małym prądem, więc wyrzucenie ich z obudowy to niezły pomysł. Jeszcze możesz zwolnić wentylator opornikiem...
Rozrusznik dostaje za słabe zasilanie. Podłącz woltomierz na zaciski akumulatora i zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznika, zobaczysz na ile napięcie przysiada. Rozrusznik jest dobry, bo kręci, gdyby był zablkokowany to by go dobry akumulator spalił dawno. Mechanika działa jak na rozruszniku auto leko ruszy. Jedyna opcja to słaby akumulator. Tu...
Napisałeś, że power bank jest bardzo bezpieczny - nie jest bardziej bezpieczny niż lokalizator. Wewnątrz jednego i drugiego urządzenia są takie same zabezpieczenia wyłączające akumulatory po przekroczeniu skrajnych napięć. Ba, w wypadku akumulatorów litowo polimerowych jest dodatkowe zabezpieczenie w postaci czujnika temperatury umieszczonego w akumulatorze,...
dobrze ze tematu nie zamknąłem bo mam pewną wątpliwość co do wartości ładowania. Kupiłem nowy akumulator. Odpalam motocykl bez świateł mijania, mam ładowanie na wolnych obrotach ponad 14v(14v-14,1v) na wyższych jest coś koło 13,7v. Załączam światła mijania i napięcie na wolnych obrotach jest coś koło 13,6-13,7v , ale na wysokich obrotach jest 13,1v...
Gdy wstawisz większe aku ne zmieniając alternatora będzie to samo. A nawet gorzej - niedoładowany akumulator. A zima idzie... Zmienisz aku i alternator - będzie post w stylu "a czemu on tyle pali???"
Rusza nawet od około 190obr/min (w zależności od softu dla AVF). Najlepiej sprawdzić faktyczne obroty na vag-u. Wg mnie zdrowy rozrusznik powinien wykręcać od około 350-400obr/min. Nie koniecznie np. 362603 startuje od 250rpm, tak czy siak rozrusznik i akumulator powinny być w b.dobrej kondycji. pozdzr.
Obawiam się że trafo w ups-ie moze nie wytrzymać dłuższej pracy, zazwyczaj jest tak że jest ono wyżyłowane i po 10min pracy jest gorące.
Zapewne prostownik jest gorący nawet, gdy nie podłączysz do niego akumulatora. Skoro jest nowy, to jak najbardziej trzeba reklamować.
Witam! Potrzebuję pomocy z motocyklem hyosung xrx 125 2013r. Zgasiłem motor po przejechaniu mniej więcej 15km i za chwilę chciałem znowu go odpalić ale nie było w ogóle prądu, nie świeciła się żadna kontrolka ani światła. Odpaliłem go na pych przejechałem 500m i zgasły światła. Dojechałem do domu akumulator był cały gorący i spaliło szklany bezpiecznik...
ten spadek to 8.3V, kiedy aku się naładuje, prąd ładowania spadnie, zmniejszy się spadek (do 1.7V) na R1 i D2 poniżej napięcia przewodzenia D4 która zgaśnie sygnalizując koniec ładowania. To w teorii. W praktyce nigdy mi ta zielona dioda sygnalizująca ładowanie nie zgasła, prędzej akumulatory zrobiły się gorące. Też miałem kiedyś taką prostą wkrętarkę....
Tak. Kontrolka gasnie. Założyłem specjalnie jeszcze żarówkę 4W. Pasek napięty sprawdzałem. Dziwnie się gorący po tak krótkim czasie. Akumulator ładnie zapala, kręci ma siłę. Chciałbym się tylko upewnić czy dobrze podłączone, czy dobry konektor. Do czego jest ta śruba m5 tak z ciekawości i pin niedaleko pod nim?
Takie trochę moje gadanie o niczym, ale zostawiłem podłączony do ładowarki na noc z innym, sprawnym akumulatorkiem. Rano okazało się, że akumulator jest gorący, niemal parzył. Po odłączeniu temperatura utrzymywała się jeszcze przez kilka godzin. Taki off topic..
To zależy jak długo były rozładowane. Z pewnością dużo tracą z pojemności i rośnie ich opór wewnętrzny. Ja dwa takie wywaliłem. Niby się ładowały, ale nie do końca i były gorące. Pojemności zostało z 10% oryginału. Dlatego do tych akumulatorów stosowane są układy zabezpieczające PCM, żeby nie dochodziło do takich sytuacji.
Ja ładuję prądem 1 Ampera, do momentu aż pojawi się gazowanie a akumulator jest lekko ciepły, bo nie może być gorący, co świadczy że jest mocno zasiarczony, lub ma zwarcie płyt.
Odnośnie prostownika wszystko w porządku.Co do akumulatora nie wiadomo znając tylko napięcie.Należy go sprawdzić pod obciążeniem. Prąd ładowania może być 4A ale i większy prąd tym gorzej dla akumulatora. Takich akumulatorów się nie otwiera, z boku akumulatora na deklu jest tam mały odpowietrznik.Należy pamiętać aby w czasie ładowania akumulatora odpiąć...
Napięcia na kondensatorach są w normie, natomiast tranzystory powinny mieć radiator a tu na zdjęciu nie mają więc nic dziwnego że są gorące. Pozdrawiam, A.
Jak jest wyłączone i się grzeje to pewnie wewnątrz się nie wyłącza - może być uszkodzone st.by w końcówce mocy (często się w tych zdarza).
to zależy jak masz rozładowany akumulator, dławik stosuje się poto by ograniczyć prąd ładowania i zabezpieczyc diody i trafo przed przegrzaniem, a co do napięcia to w samochodach osobowych alternator daje do 16V. Plytki wykrzywiają się wtedy, gdy prąd ładowania jest zbyt duży i gorący akumulator.Pozdawiam
Dziękuje bardzo za odpowiedź ładowanie ukumulatorka obeszło się bez żadnych diód, podczas ładowania akumulatorka rozładowanego pobór jest ok 0,9A gdy się naładował do ok połowy to pobór był ok 1,1A napięcie zaś przez cały czas było w okolicach 7,25V czyli wydaje mi się że mozna go tak ładować. podczas ładowania akumulator był lekko ciepły ale nie gorący!...
Nie mam zaufania do akumulatorów firmy Redox. Powinieneś ostawić odcięcie akumulatora na 3,2 V na celę. Ładowarka może nie rozpocząć ładowania jeśli napięcie celi spadło poniżej 2,9 V Akumulator nie był gorący w czasie ładowania. Ładowarka po naładowaniu pozostaje w stanie podtrzymywania ładowania, dla bezpieczeństwa ładowarki nie pozostawia się jak...
Taki zestaw znalazłem na allegro i taki kupiłem bo z tą bc-700 były drogie czyli warto kupić tą droższą samą ładowarkę ? Nie wiedziałem że są gotowe do użytku myślałem że trzeba podładował, czy coś może się stać jeśli ładowałem około 12 godzin i były bardzo gorące te akumulatorki ?
Trudno mi się w tym połapać co napisałeś (poza tym co pisałeś o żarówce). Jakieś pomysły, napisałem wcześniej podłącz akumulator bezpośrednio pod panel (z pominięciem regulatora) i sprawdź jaki prąd da panel przy pełnym słońcu. U mnie przy prostopadłym oświetleniu, panel dawał prąd taki jaki dawałby w punkcie maksymalnej mocy. Napięcie narzucił akumulator...
sprubuj podłączyć inny akumulator czasami potrafi się zrobić zwarcie między celami i alternator pracuje wtedy na czły gwizdek i idze z dymem sam to przerabiałem Miałem tak w Mazdzie 626. Brak ładowania - uszkodzony alternator. Naprawiony po minucie pracy robił się gorący. Podstawiłem drugi akumulator i problem się skończył.
Przy podłączeniu silnika i włączeniu go Śruba w wodzie była? http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... No właśnie nie była, nie znamy ani prądu pod obciążeniem ani prądu zwarcia ale mój nos i tak podpowiada że akumulator już emeryt, przecież one tam dostają po tyłku że po 15 minutach jest gorący... (i pusty).
Witam Uważaj bo ta ładowarka nie wyłącza ładowania sama, nastaw sobie budzik i uważaj na temperaturę akumulatorów. Jak będą za gorące to musisz je ładować mniejszym prądem. Ilość energii zgromadzonej w akumulatorach nie powinna przekroczyć 1,4C (pojemność w mAh).
a może prościej kupić dwie Dedry 18V po 79 zł i masz 4 akumulatory :D spokojnie na jednym akumulatorze montuje się 12 - 16 płyt gipsowych na stelażu metalowym, czyli około 200 blachowkrętów, a przy stelażu drewnianym, to na jednym akumulatorze spokojnie montujesz ponad 30 płyt GK - ponad 1000 wkrętów do drewna. Zawsze można tych DEDR kupić więcej i...
Witam, mam problem z odpalaniem alfa 159 1.9 jtdm, jak jest gorąco na zewnątrz i komora silnika nagrzana nie ma reakcji na przycisk start stop. Gdy jest chłodno to odpali, sprawdziłem przekaźnik zapłonu przy akumulatorze ma bardzo gorące piny. Czy jest możliwe że pod wpływem natężenia prądu dochodzi do przegrzania przekaźnika, czy masa ginie że przerywa...
No wlasnie nie czaje tych napiec. Tylko jak je podladowac w sensie jak to.podlaczyc ze bylo nie bylo jeszcze gorzej.
Witam! Post piszę w imieniu kolegi, który nie ma dostępu do netu. Problem jest następujący - spaliła mu się ładowarka do akumulatorów od wkrętarki (aku 14,4V, NiMH). Więc podłączył ten akumulator pod zasilacz, prąd ładowania był ok 2A, i tak zostawił... niestety na zbyt długi okres, bo jak przyszedł, to okazało się, że akumulator jest tak gorący, że...
Noo 100W to ten radiator nie uciągnie, mam 30-tkę na jeszcze większym z wentylatorem ATX i radiator jest gorący
Zmieniłem filtr paliwa na Bosch, zalałem do pełna,zassałem paliwo z węża od zbiornika i .. lipa. Wydymałem dwa akumulatory , aż masowy był gorący .. :) Ale auto nie zagadało ):
Podmień akumulator. :idea:
Ja mam w rowerze mam diodę 3W na małym radiatoru, zasilana jest z dynama w piaście, poprzez mostek i LM317 (jako źródło prądowe z ustawionym prądem 700 mA). Oświetlenie jest wystarczające. Przy zasilaniu z dynama sama dioda i LM się nie grzeje, ale przy zasilaniu z akumulatora (3.7-4.2 V), może być problem z grzaniem się diody. Warto to sprawdzić zmierzyć...
Witam mam pytanie ładowałem 2 akumulatory 6 v razem mają 12 Ah i 12 v.Przez moje niedopatrzenie ładowałem je prostownikiem od 20-120 ah akumulatory podczas ładowania były gorące i jakby wrały.Później odłaczyłem je od ładowania.Napięcie na akumulatorach utrzymuje się w okolicy 10 v . Czy akumulatory są całkowicie zniszczone ?
gorący akumulator żelowy gorący akumulator aucie gorący tranzystor
podłączenie komputer honda accord pralka obraca czujnik dolot powietrza skoda
tachometr pralki mikrokomputer cobra1
Średnica przyłącza spalin Vaillant VU 240/2 Schemat wiązki elektrycznej dachu VW Eos 2008