Nie do końca w ten sposób. Przed uruchomieniem rozmrażania sprawdzają się stany czujników (temperatury, końca rozmrażania, różnicy ciśnienia itp. w zależności od modelu) -> otwiera się zawór defrost, który kieruje gorący czujnik do parowniku mijając zawór rozprężny (niektóre modele zaś zawierają grzałki 230v lub 380v) + zamyka się klapka defrost (żeby...
Auto hyundai sonata 2.0 benz/lpg.Silnik gorący,parownik gorący a nadmuch ciepłego powietrza podaje mało nagrzane powietrze.Dwa węże gumowe które idą do nagrzewnicy mają trójniki z których dwa węże idą na parownik.Parownik gorący jak jasny gwint a nagrzenica letnia.Dzisiaj wymienialem płyn chłodzący i nic to nie dało.Termostat sprawdzałem jest dobry.Stary...
witam moim zdaniem są dwa wyjścia: 1.będzie to uszkodzony czujnik parownika bowiem spełnia on dwie funkcje: po pierwsze jest to czujnik przeciw zamrożeniowy w przypadku wybrania funkcji chłodzenia,po drugie w przypadku grzania bada temp. parownika i dopiero gdy gorący gaz nagrzeje parownik wystartuje wentylator jedn. wew. Zeby to sprawdzić: a)wyłącz...
Panowie co wy z tym parownikiem. Przecież... facet skończ już, bo nic nie piszesz konkretnego związanego z jakimkolwiek pojęciem technicznym, tylko od samego początku plujesz jadem. Widać mocno Cie zabolały konkretne słowa. Kończę więc dyskusję z Tobą.... Macałeś ten parownik??? dzięki za konkretniejsze zainteresowanie. Tak jak pisałem sprawdziłem...
Witam intels.Jak zrobisz porządek z benzyna i będziesz regulował gaz, zerknij na parownik u samego dołu jest śruba do spustu osadzonego oleju w parowniku.Po jakimś czasie zbiera się tam olej i trzeba go spuścić.Nagrzej samochód aby parownik był gorący, wyłącz silnik i spuść olej, może tam być troszkę.Następną sprawa jest sprawdzenie membrany w parowniku...
Żeby auto prawidłowo pracowało na gazie parownik musi być gorący. Silnik może być gorący ale czy parownik też jest gorący ? Można po przełączeniu na gaz wyciągnąć bezpiecznik od pompki paliwa i rozładować ciśnienie paliwa przez zawór do podłączania manometru i obserwować czy się coś zmieniło.
Nie trzeba być fachowcem aby wiedzieć, że napełnianie dziurawego wiadra wodą, bez zalepienia dziury, donikąd nie prowadzi. Nie trzeba być fachowcem aby wiedzieć, że jeżeli agregat pracuje ciągle a jednocześnie parownik jest oszroniony to układ chłodniczy pracuje poprawnie i jeszcze czynnik nie uciekł a problem jest prawdopodobnie związany z termostatem....
W zasadzie to sam sobie dałeś odpowiedź na postawione pytanie ( pięć lat nic nie robione ) . To co się zbiera w parowniku to parafina która zastyga i usztywnia membrany dla tego nie możesz uruchomić zimnego silnika . Zesztywnienie membran jest też wynikiem czasu i dla poprawy pracy parownika należy je co jakiś czas wymieniać . Na początek proponuję...
Jaka on ma charakterystykę - wkręt regulacyjny i i zachowuje się jak reduktor ciśnienia czy jako zawor otwierajacy się powyżej określonego nastawą cisnienia? W takim razie jest to tzw CPCE (wg Danfoss). Zapobiega zbyt niskiemu ciśnieniu odparowania, a przez to i temp. wpuszczając gorący gaz na wlot do parownika. Powinien być też mieszacz przy parowniku.....
Wąż wlotowy do centralki i na parownik gazowy jest gorący, wylot z centralki jest lekko ciepły,a z parownika gorący. No jak myślisz gdzie jest usterka ?
Płynu nie ubywa, wymieniany rok temu w listopadzie (zielone borygo) -nie otwierany do końca zawór nagrzewnicy(sprawdź czy wtedy parownik jest naprawde gorący); hm ? parownik po nagrzaniu silnika (90 st) jest gorący ! nagrzewa się stopniowo razem z silnikiem
W jakiej odległości jest elektrozawór od parownika ? Parownik puszcza gaz do kolektora. Jak silnik jest zimny to mu łatwiej zapalić, ale jak jest gorący to mieszanka jest za bogata i jest problem. Albo jest parownik lekko uszkodzony tzn puszcza uszczelka na dźwigni od dawki, albo gazownik Ci rozregulował wstępne napięcie membrany. Jeśli Cię to interesuje...
Zobaczymy za kilka godzin czy czynnik chłodzący nie uciekł do atmosfery, lecz jeśli było za wysokie ciśnienie to czynnik powinien być w układzie ? Jak nigdzie nie ma wycieku, to musi być czynnik. Nawet w sprawnym układzie zbyt wysokie ciśnienie może zablokować start sprężarki ( większe układy mają zabezpieczenie przed zbyt szybkim uruchomieniem po...
Parownik gorący?
Czarny, Pomarańczowy. No parownik gorący jest.
Uszkodzony termostat i załącza przy +30C zamiast +3C. Gorący parownik bo chodzi grzałka jak termostat jest wyłączony. Kapilara nie spadła z parownika bo by się lodówka nie wyłączała. Można się bawić w regulację termostatu ale lepiej kupić nowy. Pozdrawiam Dodano po 6 Czy to jest lodówka jednodrzwiowa z wewnętrznym zamrażalnikiem?? ( czujka w zamrażalniku)...
Ja odkręcam tę śrubę na dole reduktora (imbus). Parownik musi być gorący żeby spłynęła maź.
Tam nie żadnego termostatu, a jak usłyszysz słowo termostat od serwisanta to wykop gościa z mieszkania. Nie możliwe/opłacalne to znaleźć nieszczelność w parownikach zatopionych w piankach, ale tu to tylko trzeba odpowiedniego człowieka na odpowiednim stanowisku.
. Ale mnie chodziło o 4D bo jak zrobisz defrost? Są dwie metody, 4D zawór lub pojedynczy zawór i gorący gaz na parownik. ale że też chcę chłodzić dom to wybrałem 4D, własnie taki kupiłem https://obrazki.elektroda.pl/5076735200_... ten po prawej największy.
Stała wartość czyli na środku tak? Parownik gorący jest?
Nie wiem ile może nieć przejechane ja mam samochód od 5 lat a samochód ma przejechane 195 tys. km, samochód kupiłem z instalację parownik po przełączeniu jest gorący, 1,5 roku temu był wymieniony parownik od tego czasu przejechałem jakieś 15 tys. km. Dodano po 14 Jeszcze jedno instalacja był założona w 2011 roku może mieć przejechane ok. 120 tys. km
mam problem z lodówką absorpcyjną elektrolux RM 301 w przyczepie kempingowej . przestała chłodzić, ale grzałka po podłączeniu zasilania 220 lub 12v jest gorąca, po włączeniu ogrzewania gazowego absorber też jest gorący. rurka skraplacza jest ciepła lecz sam skraplacz nie jest gorący, rurki parownika wewnątrz lodówki mają temp. otoczenia - podejrzewam...
Spuszczałeś mazut z parownika? Musi być gorący.
Być może małe ciśnienie gazu za parownikiem bo jak zaczyna chodzić na gazie to robi się słaby jak by za mało dostawał gazu, ale parownik jest gorący... a może być zapchany ??
gaz sekwencyjny z 2005 roku, parownik gorący wody jest na wsk. Max.
Sprawdziłem i parownik jest gorący więc to nie ta przyczyna :cry:
Witam Panowie pacjent Scenic III z 2011 roku. Po uzupełnieniu czynnika kompresor nie rusza. Przy włączeniu klimatyzacji załącza się wentylator (przy pustym układzie wentylatory się nie załączały przy włączeniu). Rurki pozostają gorące temp. parownika ok 35 stopni. Przy podłączeniu CLIP-a w klimatyzacji zero błędów. Kompresor nie ma cewki do załączania...
Parownik jest gorący?Brak paliwa.
http://obrazki.elektroda.net/90_11609084... Wąż który idzie do parownika jest gorący, a do nagrzewnicy letni
Dawno masz gaz?czy parownik gorący?W tym silniku trudno jest odpowietrzyć układ chłodzenia.Ogrzewanie samochodu jest? Mało informacji i dlatego dużo pytań.
Witaj w moim Uno 1.4 parownik jest ciągle zimny czy to na zimnym czy na rozgrzanym silniku.Auto długo sie przystosowuje do stabilnych obrotów.Termostat wymieniony szybko nagrzewa silnik,poziom płynu w układzie prawidłowy, ogrzewanie dzieła swietnie,przewody gumowe wchodzace do i wychodzace z parownika sa gorące a sam parownik zimny.Wiem ze to raczej...
Niestety klimatyzacja to również niebezpieczeństwo dla naszego zdrowia. Z własnego doświadczenia wiem że ozonowanie jest skutecznie. Jeśli zostało prawidłowo przeprowadzone (wytwornica o odpowiedniej mocy *czas) i nie uzyskalismy dobrego efektu należy mechnicznie oczyścić parownik. Niestety ale wdychamy powietrze które przez niego przelatuje i możemy...
Nie sądzę żeby to były węże do nagrzewnicy, ponieważ przed samą nagrzewnicą wychodzą trójniki do parownika. A węże, które idą parownika, są gorące.
Jedyne co sprawdziłem to to że jak samochód się mocno rozgrzeje tak do ok 90 stopni to przewody od nagrzewnicy zimne a do reduktora (parownika) gorące jak szlak.
Dotknij ręko skraplacza- powinien być ciepły. Jeśli jest zimny-brak gazu,padnięty zawór rozprężny,uszkodzony elektrozawór, zapchany filtr(odwadniacz), mocno oszroniony parownik. Jeśli bardzo gorący(wentylator pracuje)a parownik nie oszroniony-za duże ciśnienie gazu(zawór rozprężny źle wyregulowany<odparowanie na plusie>a co bardziej prawdopodobne...
Nie wiem czy zacząć temat w innym dziale - ale do rzeczy. Dziś myśląc na nad skokową zmianą składu mieszanki LPG przy przekroczeniu pewnej temperatury płynu chłodzącego w obiegu, zrobiłem eksperyment. Silnik został nagrzany do 80 stopni ( odczyt z wskaźnika temperatury z tablicy rozdzielczej samochodu ) po czym zrobiłem kilka km z niezbyt dużą prędkością...
Sterowanie tego chillera odbywało się jedynie poprzez sterowanie tego elektrozaworu, który dopuszcza gorący, skroplony czynnik do parownika. To akurat nie jest prawdą.
Na gorącym silniku i pojawiającym się problemie proszę sprawdzić - ręką temperaturę parownika- powinien być gorący. uwaga bo może parzyć ( 50-70 stopni) Należy sprawdzić w dokumentacji gazu ile instalacja ma czasu. być może parownik do wymiany- koniecznie sprawdzenie a raczej zalecana wymiana filtrów - lotny, ciekły. Podpięcie pod kompa by mogło coś...
Tak czy siak trzeba zacząć od tego dlaczego przez parownik nie płynie gorący płyn.. Bo to już wskazuje, że nie ma prawidłowego obiegu płynu co może mieć wiele nieprzyjemnych skutków włącznie z remontem silnika.
ale miejsce wcięcia się parownikem w obieg niefortunne (wskazane przez autora i z mojego doświadczenia też tak wynika) najpewniejsze do nagrzewnicy i wiadomo że parownik zawsze gorący
Może napiszę tak - parownik na wolnych obrotach też ma być gorący, więc szukaj przyczyny
W trakcie wystąpienia usterki obejrzyj parownik czy jest zaszroniony,należy sprawdzić poziom płynu chłodzącego,morze zamarzać parownik jak jest za mało płynu.Filtr gazowy można wymienić objawem brudnego filtra jest w czasie jazdy noga z gazu samochód gaśnie. Co do parownika należy od czasu do czasu spuścić mazut{śruba na dole parownika silnik gorący}.Miałem...
Na pierwszym zdjęciu, z prawej strony i na drugim z lewej masz zawór dopuszczający gorący gaz do parownika. Gdy kostki urosną do prawidłowego rozmiaru ten zawór ma być wysterowany (otwarty) Wtedy rurka, idąca po podstawie sprężarki, a potem do góry do parownika, ma stawać się ciepła a po chwili wręcz gorąca. Można sprawdzić rezystancję cewki tego elektrozaworu...
Termostat był jednak zamontowany prawidłowo. Po zamontowaniu nowej chłodnicy i kilku prób odpowietrzenia układu chłodzenia nadal jest problem zimnego parownika LPG i zimnych przewodów nagrzewnicy. Płynu w chłodnicy jest na full, termostat po kilku minutach pracy silnika na wolnych obrotach ładnie się otwiera, góra i dół chłodnicy gorące, rury gumowe...
wydaje mi się że układ wreszcie się odpowietrzył Czyli parownik jest gorący i ogrzewanie działa normalnie? Świece według mnie wyglądają normalnie.
a może ktoś ma jakiś pomysł co poza uwalonym komputerem może być przyczyną tego że instalacja przełącza się na gaz wtedy kiedy chce? w minusowych praktycznie nigdy nie włączała, powyżej +1O włącza się dość często ale nie zawsze. termostat sprawny, parownik gorący po 3km jazdy a i tak nie chce przełączyć.
Uściślę pytanie "Damiana 1115": czy silnik gaśnie podczas jazdy na gazie, czy na Pb? Jeśli gaśnie na gazie, to po zgaśnięciu sprawdź temperaturę parownika (powinien być gorący, a być może jest oszroniony
Witam, proponuję sprawdzić układ podgrzewania parownika. Wydaje mi się że parownik Ci się schładza. Po przejechaniu kilku kilometrów parownik nie ma odpowiedniej temperatury i przez to instalacja nie będzie działała poprawnie. Jak będziesz miał taki objaw to sprawdź czy Twój parownik jest gorący. Jeśli będzie zimny albo zaszroniony ( gaz ma -70 stopni)...
w moim przypadku tak. temp. przekracza lekko połowę skali i tak trzyma. węże do nagrzewnicy gorące. Tak samo do parownika od podtlenku LPG :D
nawet nie musi ładować benzyny do oleju pompka ma otworek którym wacha leci sobie na glebę i ende sprawdź czy pompka nie jest mokra.druga sprawa a parownik ma dobry obieg wody?jest gorący?trzecia sprawa jaki to gażnik mam nadzieje że nie 2EE bo on jest zakręcony jak świński ogon i też może cuda tworzyć.
Spotkałam żle podłączone ogrzewanie parownika, po przejechaniu kilku kilometrów sprawdż czy parownik jest gorący. W przypadku gdy będzie zimny masz problem z zasilaniem silnika w paliwo, wskazują na to wahające się obroty silnika na biegu jałowym.Hi.
Hmm,może coś sprzyja temu skraplaniu np jest taka możliwość że na parownik klimy wdostaje sie gorące powietrze z nagrzewnicy?
2gen to najgorsza instalacja gazowa jaka może być, to już śruba lepsza, bo ten komputer zakręcający i odkręcający śrubę działa straszliwie wolno i nie precyzyjnie, przez co nadaje się to tylko dla dziadków do dojazdów na cmentarz, jak chcesz tym jakkolwiek dynamicznie jeździć to zapomnij, wciskasz gaz i nic się nie dzieje a to myśli....myśli...kręci...
Zrób tak jak Ci mówiłem. To że sprawdzany to nie zawsze zobaczy że dobry. Może też być że parownik. Powinieneś mieć u dołu parownika taki mały plastikowy korek jeżeli tak to rozgrzej samochód do aż parownik będzie gorący zgas i odkręc ten korek. Czasami wypływa taki syf i to może też pomóc.
Nardis,czy możesz przybliżyć tę doniosłą ideę ? Mam taką koncepcję żeby pompką hydrauliczną 150bar wstrzykiwać do gorącego parownika (40C) czynnik r134a albo r410a z wydajnością maksymalną 600l/min a z niego podać gaz do hermetycznego sinika pneumatycznego po czym później do zimnego skraplacza (5C) i dalej do zbiornika z którego ta pompka znów zassie....
jak parownik robi się gorący to oznacza że w układzie jest nieszczelność i uciekł gaz zlokalizuj nieszczelność złataj i nabij gazem wymieniając odwadniacz
Producent parownika- ew komputera gazowego - Czy parownik zamarza to możesz sam sprawdzić- jazda na gazie kilka Km i sprawdź temperaturę parownika- organoleptycznie - powinien być gorący- około 60 stopni C.
Coś jakby przedmówca miał rację :) Sprawdź czy gdy zatrzymasz auto zgasisz po tym krótkim dystansie parownik jest gorący (powinien już być mocno nagrzany). Zwróć uwagę (jeśli jest ciepły) czy nie ucieka gaz (czy parownik nie syczy) oczywiście nie musi być słychać a i tak reduktor może przepuszczać gaz w niewielkim stopniu i gromadząc go w kolektorze...
Nie, jak na ten silnik to bardzo dobry wynik, pod warunkiem że mierzone na gorącym oleju.
Dzisiaj nie wytrzymałem i pojechałem raz jeszcze na warsztat aby jeszcze raz wszystko posprawdzać. A więc tak parownik podłączony szeregowo - do tego wąż zasilający go w ciecz, wychodzący jest gorący a wyjście z parownika zimne do samej nagrzewnicy, drugi wąż z nagrzewnicy tzn wyjście gorący. Dolny wąż od chłodnicy nie jest tak samo gorący jak górny...
Odpal silnik i ręką sprawdzaj, który przewód jako pierwszy robi się ciepły (gorący) i w niego wepnij się szeregowo z parownikiem.
Widziałeś kiedyś klimatyzator mobilny ? Na górze ma parownik (schładzacz) przez który wentylator wciąga powietrze z pomieszczenia i wydmuchuje zimne. Kondensat (skropliny) z parownika ściekają na dół na skraplacz a drugi wentylator wydmuchuje gorące powietrze poprzez rurę na zewnątrz pomieszczenia. Taki osuszacz działa bardzo podobnie, tylko parownik...
Nie sprawdzałem jak bardzo był gorący, ale przy takim zaszronieniu parownika słychać że cały czas chodzi... teraz już ją rozmroziłem i lodówka pracuję normalnie i będzie tak aż do momentu kiedy parownik się ponownie zaszroni. Co może być tego przyczyną? Dodano po 2 ok, viiking zobaczę, mam tylko pytanie grzałka jakim napięciem jest zasilana?
Jak grzejesz gorący gaz wchdzi do wymiennika. Jak chlodzisz to gaz wychodzi z wymiennika wew. Skraplacz staje sie parwonikiem a parownik skraplaczem. Jeśli chcesz tak sterować pompą co to powinieneś czujnik umieścić przy samym kompresorze przed zaworem 4d.
Witam, mam problem z pracą na zimnym silniku, oczywiście na gazie bo na benzynie chodzi rewelacujnie. Dopuki parownik nie jest gorący to silnik nie ma wolnych obrotów i poprodtu go zalewa. I teraz pytanie czy ktoś z was wymieniał sam parownik???? czy lepiej dac nieco wiekszy parownik niz moc silnika, i czy Lovato, BRC a moze Landi. Podobno lovato nie...
Witam problem polega na tym że połowa parownika jest zimna, a druga połowa jest gorąca. Parownik jest nowy założony i zawór rozprężny ... przewody czyste. Stawiam na wadliwy parownik .... czy ktoś się spotkał z takim problemem?
Auto jak w temacie po włączeniu klimatyzacji bądź też nie i ustawieniu temperatury na minimum, z nawiewów dmucha gorące powietrze. Klimatyzacja się załącza i parownik ma temperaturę ok 5st. Jaka może być przyczyna ?
jezeli szron na rurkach od parownika to oznacza ze plyn chlodzacy silnika cos niezbyt dobzrze krąży po instalacji a na pewno po parowniku :) moze ktorys przewod doprowadzajacy goracy plyn do parownika sie zagial albo przytkal, jezeli plynu jest wystarczajaco duzo w ukladzie i przewody sie nie pozatykaly to moze pompa wody juz nie daje rady. dobrze jakby...
Witam. Mam taki problem ze kiedy jest ciepło to samochód odpala dobrze przełącza się na gaz i wszystko jest ok, ale kiedy jest ok 10 stopni to odpala i pracuje na benzynie (normalne do uzyskania temperatury parownika 30 stopni) potrafi dojść do 100 stopni na wskaźniku (parownik gorący ze nie można dotknąć) i dalej pracuje na benzynie i kontrolka od...
Taaa jak wam padnie moduł główny czy dotyk albo z silnika odpadna magnesy a w najlepszym wypadku z aluminiowego parownika zostanie sito to wyjdzie ten tańszy Electrolux 😄
A sam parownik przy rozgrzanym silniku przy dotknięciu ręką jest gorący?
U mnie nadmienię, że jest problem z zamrażarnikiem, a mianowicie nie osiąga zadanej temperatury. Lodówka ma dwa lata i w tym okresie było wymieniane dosłownie wszystko, byleby nie dać nowej lodówki, i minął okres gwarancyjny. Zamrażalnik działał -20, później -3 i tak w kółko. Zorientowałem się, kiedy wsadziłem termometr elektryczny. Ostatnim razem,...
Tak, dosyć szybko się nagrzewa, kompresor jest gorący. Szronu nigdzie nie ma. Ale jak na zimnym pochodzi te 3 minuty to góra skraplacza robi się cieplejsza, natomiast rurka od strony parownika chłodniejsza. (no chyba że to sobie wmówiłem :/) Podłączenie bez sterownika lodówki nic nie zmienia. Podłączyć sam kompresor? Zasilić po porostu uzwojenie główne...
NO zapowietrzony to nie jest gdyż już usłyszałem taką radę i gdy mi zgasł sprawdziłem- parownik gorący,filtr gazu wymieniłem ok 3 tygodni temu jak byłem na regulacji więc to też nie:| Dodano po 2 nic nie wiemy co tam jest włozone,w\g mnie ginie zasilanie na elaktrozawory Czyli myślisz że może to być wina przewodów, gdyż świece oraz kopułkę wraz z palcem...
oba ciepłe tylko nie wiem czy to te, nie wiem co to ta ściana grodziowa Mają być GORĄCE na wejściu do nagrzewnicy ,pokazujesz parownik...... podjedz najlepiej do polecanego zakładu , sprawdzą ci co nie gra. To majątku nie kosztuje.
Mechanik powiedzial co nie ma obiegu duzego a misze byc odrazu po 90 st.powiedzial co to moze pompa slabo pompuje abo parownik gazu.co na to ???
węże od chłodnicy są gorące i z nawiewu leci letnie powietrze parownik lpg jest zimny uszczelka pod głowicą była rok temu wymieniania płyn wygląda na czysty tylko mocno się pieni jak się nagrzeje
Odbije sie to zdecydowanie na spalaniu niestety. On ma byc goracy :) Jedynie co możesz zrobić to obuduj go blachą i możesz brać zimne powietrze do kabiny. Ale czy to ma sens? Sensu to nie ma żadnego.Powiem wam ciekawostkę: parownik ma być gorący (temperatura ma być w miarę stała, chodzi o stały wydatek reduktora, wiadomo , zarówno metal, jak i gaz...
Zablokowany układ (wredny R-134a). Sam tego nie naprawisz. Może serwis coś pomoże... (odblokuje układ i napełni na nowo- może gdzieś jest nieszczelność, np. rurka "gorąca", parownik). Pozdrawiam.
Zastanawiam sie czy nie dało by sie zrobic czegośc w podobie podgrzewacza do parownika gazu. Byłi by to idealne rozwiązanie na zimowe poranki. Co sądzicie o tym zeby opatulic ( okleic) reduktor taką matą grzewczą i podłączyć ja do akumlatora. Można by wyłłącznik tego ogrzewania zamontowac w kabinie i na 2-3 minutek przed rozruchem włączyc tą mate zeby...
Sprawdziłem usterke, podłuższej jeździe nie działa prawa strona pomimo nastawy na maksymalne gorąco, leci zimne powietrze zarówno w automacie jaki ręcznej nastawie. Lewa strona działa prawidłowo. Gdzie są klapy sterujące nawiewem ciepło/zimno, czy klapy sterujące są tam gdzie wentylator, czyli pomiędzy przednimi fotelami. Czy też klapy są w kokpicie....
Jednak 0.01 w Ω to dobry wynik. 0.5 w kΩ już gorzej. NTC przy parowniku wymieniono? Sprawdź napięcie jak go wypniesz z gniazda. Moduł sterowania (mocy) jest u góry. Lub na dole w prawym rogu patrząc od tyłu lodówki. Grzałka załączana jest przekaźnikiem. Możliwe, że procesor wariuje i skraca czasy defrostu.
Witam Jak w temacie, dziś zauważyłem z przykrością, że mój Whirlpool ARG 636 ponownie odmawia posłuszeństwa. Otóż w zamrażalniku mam już półcentymetrową warstwe szronu, z kolei z chłodziarki ledwo chłodem zawiewa... Lodówka ma czysty parownik, stoi w odpowiedniej odległości od ściany. Kwestia termostatu pewnie odpada bo w lutym wsadziłem nowy, oryginalny....
Na zegarach temperatura skacze (albo za niska,albo za wysoka). Samochód chodzi jak złoto póki jest zimny,jak się nagrzeje to zaczyna gasnąć i nie da się go zapalić.Dzisiaj nagrzałem go na postoju aż zgasł po czym:na parowniku pokazał się szron (silnik chodził na gazie,początkowo równo,później zaczął pływać),ogrzewanie rozkręcona na max daje temp ok...
Witam. podłącze sie pod temat. Wczoraj wymieniłem termostat i zanim termostat sie otworzył to górny wąż był gorący i część chłodnicy a dolny wąż był zimny. Jak już doszło do temperatury około 85 stopni C i termostat sie otworzył to i dolny wąż był gorący. W środku leci ciepłe powietrze . Jak jade rano tak około 10 km to nie potrafi się rozgrzać do 90...
Zamarznięty parownik mógł zalać gazem silnik, kolektor ssący. Trudność w odpaleniu - zalany gazem silnik to odpalanie na gazie i benzynie jednocześnie, za bogato w paliwo by łatwo odpalić silnik, typowa sytuacja zdarzająca się przy 1 i 2 generacjach gazu, przy sekwencji gaz może przedostawać się wężykiem podciśnienia parownik/kolektor/map sensor. Pękła...
Co do parownika czy reduktora to na gaz nie przełącza się już w ogóle. A ciepło dociera do tego parownika? Bo jak jest zimny to się nie przełączy. Przez pierwsze ok. 10-12km leci zimne, a później od razu wali bardzo gorące. Jak leci zimne to jaką temperaturę ma chłodnica i reduktor, a jak już leci gorące, to jak wtedy z temperaturą chłodnicy i parownika?...
Witam wszystkich na forum. To mój pierwszy post więc mam nadzieję, że nie zostanę zganiony. Postaram sie opisać co jest mojej lodówce licząc na pomoc. w skrócie: Lodówka Gorenje KI277 działa (chłodzi) cały czas, ale nie wyłącza się. szerzej: Zamrażalnik mrozi, część chłodziarkowa chłodzi. Na parowniku tworzy się szron i jest on na całej powierzchni...
Gaz nie ucieka, kompresor załącza się, skraplacz jest zimny i zroszony, Skąd ta pewność że nie ucieka? Skraplacz powinien być gorący i suchy no chyba że piszesz o parowniku. Jaką masz temperaturę zimnego powietrza? temperaturę w pomieszczeniu?
Witam, mam problem w lanosie 1.5 8v. Polega na tym że słabo grzeje w sensie że dam na ciepłe chwilę leci gorące i zaraz już letnie. Dam pokrętło na zimne chwilę czekam i znów dam na ciepłe i znów chwilę gorące powietrze przez chwilę. Auto posiada lpg. Parownik jest wpiety w szereg czyli dane są trojniki. Dodam że obydwa węże z nagrzewnicy są identycznie...
Tak jak mówił kolega warto sprawdzić czy pompka podaje, krokowy działa, kable na szynie wtryskowej... itd.. Ale mam pytanko, czy spuszczałeś stary płyn chłodniczy? Odpowietrzyłeś układ? albo przynajmniej nie zapowietrzył się (czy parownik robi się ciepły/gorący)? Czy masz białe denko(białe gluty) od kurka gdzie wlewasz olej. Czy Twoje problemy zaczeły...
Dzień obserwacji po wymianie gazu. Drogą prób i błędów udało mi się odczytać temperatury z czujników. Nastawione chlodziarka 5 °C.zamrażarka-18°C Czujniki odczyty. Chłodziarka 6°C do 7° C.Zamrażarka-16°C . Parownik -22°C. Radiator z tylu lodówki gorący. Przed uzupelnieniem gazu był ledwo ciepły.
Nie wlałeś przypadkiem zimnego płynu na gorący silnik? Albo nie spuściłeś wody zaraz po wyłączeniu gorącego silnika? Tak czy inaczej, próbuj odpowietrzyć układ, jak uzyskasz ogrzewanie to i parownik przestanie zamarzać.
Kiedyś to się brało czajnik z gorącą wodą polewałem parownik o odpalałem . Bez kombinacji.
za dyszą ma być zimny. Jeżeli na zewnątrz jest skwar i jest duży przepływ powietrza przez parownik to teoretycznie może. Tak samo jak z nagrzewnicą zimą wpada gorące wychodzi chłodne.
hm generalnie to zobacz najpierw czy po odpaleniu silnika robi sie ciepły waż od chłodnicy do bloku silnika (góry waż) jeśli tak to coś jest nie dobrze z termostatem (powiesił sie na otwartym) . jeśli nie bedzie ciepły to ok . Wcześniej sprawdz poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym . Mozesz sobie popompować wężami idacymi do chłodnicy...
VRV ma minimalną wydajność poniżej której nie może zejść, jeśli odpalisz zbyt małą ilość urządzań to wydajność sprężarki może przewyższać (projektową/doborową) wydajność parownika, stąd tak niska temperatura nawiewu. Niedobór czynnika łatwo zdiagnozować gdy w ciepły dzień odpalisz wszystkie 12 jednostek - będzie brakowało mu wydajności a tłoczenie gorące...
Czyli czujnik temberatury gazu jest u mnie obarczony sporą bezwładnością listwy? Czy ktoś z praktyki mogłby potwierdzić, ze z gorącego parownika otrzymujemy podgrzany gaz od razu, a nie tak jak pokazuje mój czujnik po 10-15 minutach? Korekcje po temperaturze reduktora są w OMVL napewno, niezależnie od progu załączania, opartego też na temp reduktora.
musze sie pobawić z tym odpowietrzaniem, moze uda mi sie odwrócić parownik bo widze ze to trochę trudna sprawa, co do softu to kiedyś mi w kielcach zmieniali tzn wgrywali w tzw serwisie prinsa ale raz ze to nie tania sprawa a dwa ze do kielc kawałek spory mam, rozwiąże ten zapowietrzony parownik a potem sie zobaczy no niestety nic to nie dało, zrobiłem...
witam mam pytanie czy przez złe podpięcie węży od parownika możliwe jest coś takiego że przejadę 5km i węże tak gorące że z pod maski dymy idą z parownika też dodatkowo powstaje takie ciśnienie koło gaźnika jakby się coś gotowało a jak odkręcę kurek0 wlewu chłodniczego to dopiero puszcza i dymy (para) ustępuje po jakimś czasie i ciśnienie spada płyn...
gorący parownik zamrażarki lodówka gorący parownik gorący tranzystor
st500dm002 1bd142 samsung błąd kamery nokia trybie offline
saeco triak grzałki saeco triak grzałki
Sterowniki Realtek RTL8723AS dla Androida 4.4.4 Lokalizacja wskaźnika poziomu paliwa w Rover 75