może być jeszcze jakiś dorabiany alarm odcinający rozrusznik, te alarmy zawsze zdychają, jedynie prędzej lub później
Powiem ci tak , ze pisdzik szybkoobrotowy nie radzi sobie z 902 ką jak bys pokrecił chwile dluzej to go nie dotkniesz reką taki gorący sie robi.
Czyli zwyczajnie mówiąc po normalnej jeździe i ciepłym już silniku nie ma możliwości odpalenia auta rozrusznikiem. Zgadza się?
nie chodzi o to czy szczotki są długie tylko czy się bez oporów poruszają w szczotkotrzymaczu jeśli szczotka się zablokuje to póki dotyka wirnika to rozrusznik działa (nawet jeśli iskrzy chociaż trochę gorzej) a jeśli się już zetrze a siła docisku sprężyny nie jest na tyle duża żeby ją przesunąć to powstaje przerwa i nie kręci i jak w twoim przypadku...
Jeżeli rozrusznik kręci w miarę szybko to nie ma co w nim szukać przyczyny, to tylko strata czasu. To calkiem normalne, przewod się robi gorący, bo rozrusznik pobiera bardzo dużo prądu. Żeby silnik zapali wystarczy że rozrusznik go rozpędzi do jkiś 100 obortów. Tutaj należy szukać raczej przyczyny w pompie, ewentualnie w świecy plomieniowej. W świece...
Rozrusznik się uszkodził ponieważ kolega nie rozłączył go po tym jak silnik odpalił. Silnik kręcił rozrusznikiem a nie odwrotnie stąd ten hałas. Sprawdź szczotki w rozruszniku czy nie stykają do masy.
Przewód + z akumulatora jest do 1. Na styku 3 wtedy jest napięcie niecałe 10v, ale chyba na styku 3 prąd powinien być po przyciśnieciu startera a nie cały czas nawet jak tam nie ma przewodu tego od startera. Dokładnie mówiąc jak przykręce kabel do 1 to na 3 jest napięcie. Tak ma być?
Udało się odpalić na plaku i silnik chodził normalnie. Gorący odpalił z rozrusznika jak ostygł znowu to samo. Czy kątem wtrysku steruje jakiś moduł ??
We 4 rech nie można go pchnąć na 5 biegu
Czyli wina rozrusznika. Powodzenia.
czyli klapie rozrusznik (i kręci na pół obrotu wału). Szaleje deska, czyli skacze obrotomierz. Ale tak się dzieje nie zawsze. Tego efektu nie ma jeżeli zbocznikuje się przekaźnik rozrusznika w UEC; kręci jak oszalały. Jedyne wytłumaczenie dziwnej pracy rozrusznika to spadek napięcia zasilania. Zmierz na słupkach akumulatora, bo może tam jest diabeł...
No to było napisać że kręci, bo ja zrozumiałem tak, że go wybije, nie ma siły zakręcić i robi się gorący (bo zablokowany).
Tylko że zjawisko mówi samo za siebie -zimny kręci gorący nie.P
Z tego co opisujesz wg mnie obroty przy rozruchu są za niskie. Wyczyściłbym połączenia przewodów dochodzących do rozrusznika (nie wykluczone, że będzie konieczna regeneracja rozrusznika).
a i czy może być przyczyną tego stacyjka? jak odłączałem przewody styk od tego który idzie do rozrusznika był gorący Żaden styk nie może być gorący w normalnych warunkach co nie znaczy że to jest akurat przyczyną problemu.
Rozwijacie teorie a nie wiemy z jakim silnikiem mamy do czynienia. Oryginalny C328 raczej był wyposażony w rozrusznik R5* i ciężkie koło zamachowe. Co oznacza, że instalacja zasilania musi być sprawna aby uruchomić silnik po dwóch/trzech obrotach. Później już trzeba liczyć na mocne akumulatory a za minutę gorący rozrusznik. Biały dym może sugerować...
sprawdź rozrusznik, miałem forda w którym zawiesił się bendix, zmieliło rozrusznik i robił zwarcie, objaw podobny, klemy gorące, rozładowujący się akumulator, jedna różnica, tam kontrolki się zapalały, gasły przy próbie odpalenia
Witam Panowie i Panie mam problem z rozrusznikiem w Quadzie 250 Eagle Motorsport - chińczyk. Czytałem podobne tematy ale większość już zamknięta i w sumie nie znalazłem odpowiedzi na mój problem .Tego quada dopiero kupiłem więc nie znam go jeszcze za dobrze , rozrusznik ma problem z kręceniem tak jakby coś go blokowało aż przygaszają kontrolki na liczniku...
Silnik może być rozgrzany, ale czy w obecnych temperaturach rozrusznik będzie gorący? byłym sceptyczny.
Czy przy próbie uruchamiania przewód prądowy robi się gorący ? Jak jest gorący zwarcie robi rozrusznik. Jak jest zimny szukaj złego połączenia + lub masy Stawiał bym na zły kontakt. Jacek
Witam, pacjent Skoda Octavia 2fl 1.9TDI ma problem z odpalaniem w gorące dni, kontrolki się pokazują, ale rozrusznik albo wcale nie kręci, albo stuknie parę razy i cisza. Rozrusznik na krótko pali bez problemu, kostka pod stacyjką została wymieniona. Co proponujecie dalej?
Witam serdecznie miałem ten sam problem i udało się rozwiązać (odpukać). Okazało się ,że winne były 2 lejące wtryski . Problem z diagnozą był taki ponieważ wtryski lały tylko i wyłącznie jak były gorące. I w momencie gdy nie zapalał był brak ciśnienia na listwie w PP. Wtryski na maszynie wychodziły błędnie tylko wtedy gdy zostały mocno podgrzane. Wymiana...
Zimny czy gorący?
Klient przyprowadził bo nie można było odpalić na ciepło Zaczął bym od naprawy rozrusznika. Tam jest podobna sytuacja jak w gorącym D4D. Zrobisz rozrusznik i już pali. Cholerne Hitachi....
Rozrusznik dostaje za słabe zasilanie. Podłącz woltomierz na zaciski akumulatora i zmierz napięcie podczas kręcenia rozrusznika, zobaczysz na ile napięcie przysiada. Rozrusznik jest dobry, bo kręci, gdyby był zablkokowany to by go dobry akumulator spalił dawno. Mechanika działa jak na rozruszniku auto leko ruszy. Jedyna opcja to słaby akumulator. Tu...
To nie wina akumulatora, podłączyłem sam rozrusznik na krótko i odrazu gotuje akumulator a przewód którym łączyłem aż gorący. Zwarcie jest w samym rozruszniku. Jutro sprubuje go wykręcić. Co w nim mogło sie uszkodzić ? dodam, ze raz łapał raz nie łapał. Da się to naprawić? może lepiej używanej używanego szukać ?
Mialem taki przypadek , uszkodzony byl alternator - zwieral z masą
W nowszych samochodach to często jest bezpiecznik na alternator który można odpiąć, gorzej z rozrusznikiem. Jak jest dobry dostęp żeby odkręcić przewód i go odizolować to nie odłączam aku.
Klemy mogą robić się lekko ciepłe jeśli jest duży pobór prądu. W przypadku rozrusznika ten pobór jest bardzo duży. Twój mechanik więc z niczym zbytnio nie ściemniał. No.. może jedynie z tym słabnięciem może coś nie pasować. Ale prawdopodobnie spowalnia go kompresja silnika. Nie słyszałem ani nie widziałem tego u Ciebie więc trudno powiedzieć
W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator Dużo ludzi jeździ na zmianę w sterowniku obniżenie obrotów do rozruchu co komputer wymaga
No ale po przekręceniu kluczyka na start, słychać stukanie wbijanego w wieniec bendiksa czy nic, bo mozliwe jest, ze się skleiła zwora. Dotknij rozrusznik czy gorący i bedziesz znał odpowiedź. Pozdr.
Witam jestem posiadaczka punto 2 1.2 16v mam problem od jakiegoś czasu miałam przy odpalaniu rozrusznika zgrzyty zwłaszcza na zimnym silniku.teraz objaw był inny rozrusznik nie kręcił.Objaw jak przy rozładowanym akumulatorze, przy przekręceniu auta gasły zupełnie kontrolki i głucho.Oddałam auto do 'mechanika"i okazało się że szczotki zuŻyte bendix do...
A u mnie jak gorący nie odpalał to tuleja na rozruszniku była wyrobiona.
Witam. Mam problem z VW Touranem 1.9tdi. Nie chce odpalić, a rozrusznik nie ma siły kręcić, strasznie się grzeje! Rozrusznik słabo kręcił od dłuższego czasu, ale woziłem ze sobą drugie aku i za pomocą kabli ciężko, ale dawał radę odpalić. Teraz już nawet 3 aku nie dają rady (kontrolki przygasają, a rozrusznik robi się gorący). Pytanie czy to wina zepsutego...
silnik ma niecałe 90 tyś. jest zdrowy jak ryba. Kiedy jest zimny pali normalnie i pracuje normalnie. Pali mi tyle samo co palił nie zauważyłem zmian. Jak jest gorący to pali za drugim razem, za pierwszym nie chce ale kręci rozrusznikiem jak głupi
Dobry to na zimno na rozruszniku 2bar napcha, gorący powinien około 1bar mieć. Oddaj ten silnik i szukaj następnego.
Mam rozrusznik oryginalny do silnika BRIGGS&STRATTON w mojej kosiarce SNAPER który podłączony do akumulatora 36Ah z wielkim trudem zakręca silnik, a przewody rozruchowe robią się gorące. Rozebrałem rozrusznik celem sprawdzenia stanu tulejek łożyskowych, czy wirnik nie ociera się o stojan. Stwierdziłem że, stan tulejek jest b.dobry, i nie widać najmniejszych...
I tu koledzy strzeliliście w dziesiątkę. W Polonezach był odwieczny problem z gorącym rozrusznikiem, jeśli nie miał obudowy blaszanej na rozrusznik. I ten ma to samo, rozkręciłem rozrusznik i zobaczyłem ze tłoczek nie pracuje swobodnie w elektromagnesie. Wyjąłem go a na nim był jakiś zaschnięty smar, który pod wpływem ciepła przekształcił się w jakby...
Tulejki w rozruszniku.
Ursus 912 z oryginalnym rozrusznikiem R11B, ciężko odpala rano - rozrusznik nie daje rady obracać wałem. Ciepły silnik - pali OK. W ubiegłym roku traktor dostał nowe akumulatory 2x6 V - była nieznaczna poprawa, ale latem poranny rozruch był nadal ciężki. Grzały się zaciski prądowe na włączniku elektromagnetycznym więc go wymieniłem. Nie pomogło - zaciski...
Sprawdź rozrusznik, opór może być na tulejach rozrusznika i dlatego go blokuje. Mała szansa, tam jest rozrusznik z przekładnią planetarną. W Fordach z przodu nie ma tulejki a jest łożysko igiełkowe, taki prezent do Boscha dla Forda. Nawet niezły prezent. Prawdopodobnie szczotki w rozruszniku do wymiany Wtedy nie przyciągnie zwory elektromagnesu. Nie...
Witam. Czy ktoś może mi wyjasnić takie ciekawe zjawisko - samochód gorący . Po przekręceniu kluczyka (światła włączone bo zawsze tak jeżdżę) brak impulsu na rozrusznik, po wyłączeniu świateł jest sygnał na rozrusznik i auto odpala. Dodam,że na zimnym aucie nie ma tego problemu.
witam Mam civica 7 gen z silnikiem 1.4 d14z6 i instalacja gazowa BRC. Śmigam nim od roku. Autko zawsze niezależnie od tego czy silnik zimny czy gorący paliło odrazu. Rozrusznik ledwie zakręcił a ono juz pieknie grało. od czasu kiedy zrobilo się zimno ( może to tylko zbieg okoliczności) pojawily sie problemy z odpalaniem. Jak silnik jest zimny po nocy...
Ja bym kupił ten o większej pojemności. A ja nie. Mam taki sam samochód, z tego samego roku. W zeszłym roku wymieniłem 7-mio letni akumulator uszkodzony przy naprawie rozrusznika do C328. Po prostu rozrusznik miał zwarcie i przy podłączeniu go do akumulatora kablami rozruchowymi 10mm² zrobiły się gorące a rozrusznik ani drgnął. Po naprawie kręcił...
VW touran 2.0 tdi 140ps 2006r Bardzo ciężko odpala gorący mimo wykonanych napraw jak niżej: Zregenerowany rozrusznik, nowy akumulator, wymienione oringi na pompowtryskach. Wtryski są dobre i nie leją.
Akurat w126p nawet przy alternatorze potrafi się zapalić na wolnych obrotach (albo co najmniej jarzyć). Dlatego układ blokady (podtrzymania) tu WYJĄTKOWO ma rację bytu. Olej też się potrafi zapalić, jak silnik gorący. Tu trzeba inaczej. Zrobiłbym to na układzie, który będzie pobierać impulsu z cewki zapłonowej i dopóki będą, to nie odblokują rozrusznika....
Sprawa wygląda tak. Rozrusznik sam w sobie jest OK. Akumulator jest ok bo jak był podstawiany inny to dzieje sie to samo. To znaczy rozrusznik nie chce kręcić przy rozruchu, nie ważne czy silnik zimny czy gorący. Napięcie na aku spada do 9V. Rozrusznik po wyjęciu kręci, nie zacina się. Co może być przyczyną takiego zachowania??
Witam Jaką ma pojemnosć 1.3 Zobacz czy rozrusznik nie ma zwarcia na stojanie i czy nie robi sie gorący ja miałem prawie taki sam problem i okazało sie ze rozrusznik miał zwarcie na stojanie Sprawdz jeszcze wirnik i szczotki U mnie na pych tez odpalał bez problemu Pozdrawiam
witam jestem też użytkownikiem takiego "porsze " :D ta usterka jest stara jak świat co opisujesz dokładnie od narodzin chrystusa hihihi teraz na poważnie bendlx ci najnormalniej skończył życie i sprawdz czy przewody prondowe te grube czy nie mają luzu nie takiego że wypadają tylko nawet małego bo jak masz to te przewody robią się gorące jak przy spawaniu...
Witam posiadam hondę Civic z 78 roku i nie mam na wymianę rozrusznika. Problem zaczął się jak kręcę. Raz kręci super.. a nie raz ledwo ledwo obróci i się rozpędzi... Zajrzałem pod maskę i jak tak wolniutko kręci to idzie dymek z rozrusznika. Dotknalem plusa i jest gorący... Przewody sprawdzone wszystko ok. Da to się jakoś naprawić czy poprostu uzwojenia...
Rozrusznik to oryginał R11 . Chyba był już "regenerowany". Pod kopułką znalazłem kable, które na moje oko są "nieoryginalnie" izolowane jakąś izolacją. Widać stara, kruszy się. Szczotki wyglądają ok, jakieś 2 cm. Jest też taki miedziany przewód skręcony w miejscu szczotek. Jest dość powyginany. Jeśli chodzi o miejsce które się grzeje. Przewód łączący...
tak jak pisałeś napięcie rośnie do wartości ok 13,1 v, na wyjściu z silnika na kości jest 18 v, ale gdy wyłączę silnik gdy jest gorący słabo kręci. ktoś mi powiedział ze łożysko na rozruszniku może się psuć i gdy ciepłe stawia opór...
problem rozrusznik ; wymiana bediksa szczotek tulejki i nie zawsze kreci a jak gorący to za drugim razy łapie jaka przyczyna masa na samochodzie dobra czekam na porade
Czy kosiarka traktorek Murray 8/30 posiada ładowanie akumulatora (silnik 11,5hp B&S) Oczywiście, że tak. I drugie pytanie ,po rozgrzaniu silnika rozrusznik nie może obrócić wałem. Gorący silnik ma większą kompresję, wiec trudniej go uruchomić. Akumulator sprawdzony ?
Do kolegów powyżej. Co ma alternator do tego że nie kręci rozrusznik??? Wyjaśnicie? Bardzo dużo: wystarczy że diody główne mają przebicie (nawet tylko jedna z nich!) a nastąpi po prostu zwarcie w instalacji! Warto przy nakladaniu klemy obserwować czy nie przeskoczy iskra, nie zapalać chwilę i dotknąć alternatora czy nie jest gorący.
Proponuje kupić nasz krajowy o obciążalności 750A, wygląda on tak :dwa płaskowniki zalane tworzywem między które wciska się bolec miedziany lub mosiężny.Obecnie te oryginalne wyłączniki masy do T-25 to totalna chińszczyzna ,pokręć kilka razy rozrusznikiem a zobaczysz jaki on gorący.
milejow, nie ma tam kulkowych To ciekawe co robiły kulkowe w rozruszniku z Ravki 2.2 D4D, osobiście je wymieniałem(4 sztuki) Jak D4D zimny pali od kopa, zaś gorący nie pali wcale to zawsze winny rozrusznik Z tym się zgodzę bo po to robiłem ten rozrusznik, dokładnie taki: http://obrazki.elektroda.pl/4302045900_1...
Przyczyny szukał bym w samym rozruszniku a konkretniej w automacie rozrusznika (cewka) Jesli jest gorąca - bo się nagrzała od silnika - przestaje pracować W środku cewki jest czpień , który zwiera wewnątrz styki i zapodaje napięcie na wirnik Jesli ten czpień będzie brudny- skorodowany (syfilis w środku cewki) to przy zimnym silniku będzie działał ale...
Panowie, posiadam Audi A3 Sportback 8P rocznik 2007 z silnikiem 1.6BSE i manualną skrzynia biegów. Mam go od nowości i problem który opisze też występuje od nowości w tym, że jak samochód był nowy ten problem występował bardzo rzadko, a teraz występuje coraz częściej. W tym samochodzie żeby zadziałał rozrusznik musi być wciśnięty pedał sprzęgła i gdy...
Widocznie też będę musiał wymienić ten akumulator. Włączyłem wszystkie światła na 20 min większego spadku napięcia nie było. Gdzieś 11,4 V i tak się utrzymywało. Dodano po 4 Przekaźnik blokady ma się robić gorący przy przekręcaniu kluczyka? Ostatnio zauważyłem przy nieudanych próbach zapłonu
A jesteś pewien rozładowanego akumulatora? Auto aby wcześniej nie słabnie, aż do zgaśnięcia? Zapachu palonej gumy nie czuć? Alternator, pasek nie gorące? Dodano po 1 W chwili gdy nie chce odpalić zmierz napięcie na akumulatorze i pobór prądu przez rozrusznik.
jak będzie gorący to raczej tak a napięcie sprawdz choćby żaruweczkom także podczas kręcenia rozrusznikiem.
Pomocy! Co mam robić jak mój Iwan się zagrzeje to gaśnie..... Jeśli latem musisz używać odprężnika pomyśl nad akumulatorami i (lub) rozrusznikiem oraz stanem połączeń. Jeśli gorący gaśnie ,oprócz zasilania,ja bym zajrzał do zaworów -mogą być podparte.
tak na pewno all jest ok sprawdzałem napięcia to niecałe 13 pokazuje jak wszystko skręciłem i dałem na zapłon to cały czas szedł prąd na automat i po chwili zrobił się gorący jak cholera :/
Trzeba sprawdzić jak się obraca wał ( obracac kluczem nasadonym na śrubę wału) jak silnik jest gorący, cos mi to pachnie że łapie panewki.
A wiec pomiar amperomierzem cengowym wykonany : zimny silnik 496 a letni silnik 350a gorący nie odpalający silnik 1356a
Witam! Posiadam traktorek do trawy John Deere D100, silnik BRIGGS STRATTON 17,5 traktorek mam od jakichś 2 lat, sprawował się bez problemu, ostatnio kosiłem trawę, zgasiłem Jaśka i już nie odpalił. Kupiłem nowy akumulator, rozrusznik strasznie ciężko zakręcał silnikiem i był strasznie gorący, po kilkudziesięciu próbach z rozrusznika poszedł dym, rorusznik...
Witam problem rozwiązany. Wymieniłem jednak cały rozrusznik od clio II 1.4 i problem rozwiązany. Rozrusznik jest bardzo blisko kolektora wydechowego ( z tąd jest ten śmieszny wlot na masce we wszystkich 16V do chłodzenia go ). Okazało się że rozrusznik jak był gorący pobierał strasznie duży prąd. Niestety nie potrafię powiedzieć ile pobierał bo nie...
a może by tak tuleje wymienić Założyciel wątka napisał że po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje, żadnych odgłosów, kontrolki też nie przygasają. Stawiam na szczotki, prawdopodobnie przywieszają się w gorącym rozruszniku. Trzeba by spróbować na krótko zewrzeć zacisk elektrowłącznika z "+" i zobaczyć, wyeliminowało by to usterkę instalacji (kostka...
Czyli są 2 akumelatory 6V (tak właściwie to dwie baterie szeregowe trzech akumulatorów kwasowo ołowiowych, ale to dużo pisania i dużo do zapamiętania, to nazwijmy to prosto - dwa akumulatory 6V). Grzeje się połączenie pomiędzy akumulatorami. NIe wiadomo czy grzeją się inne kable. Grzanie przewodu jest spowodowane wydzielaniem się w nim dużej mocy. Moc...
Witam. Jeszcze jedna sugestia: ciepły diesel nie grzeje świec żarowych( tylko w czasie kręcenia rozrusznikiem) dlatego lepiej jest zakręcić kilka razy krótko, a nie raz do skutku ,po drugim lub trzecim starcie zapali i nie rzygnie dymem :)
Witam po długiej nie obecności, ale zapomniałem dać wam odpowiedź. Mianowicie, to właśnie komputer był przyczyną, gdzie jak twierdził mechanik było 8 błędów (oczywiście nie powiedział jakich). Na razie auto pali ok, ale przy gorącym rozrusznik i tak musi ze dwa trzy obroty zrobić, to o niebo lepiej co było wcześniej. Dzięki wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.
Witam. Odgrzewam temat już wielokrotnie omawiany - ale nieco z innej strony. Maser 2,5 dci. Najpierw tylko gasł podczas jazdy w czasie dynamiczniejszego przyspieszania. Teraz nie odpala gdy ciepły - gdy zimny tak. Moc zasadniczo ma (póki j/w nie zgaśnie), nie kopci, nie przepala. Test przelewowy - wygląda na "śmierć" 1go, agonię 3go wtrysku w zakresie...
Witam . Zmieniałem włącznik rozrusznika i nie chce palić ze startera. Włącznik grzeje sie jest cały gorący. Zamiast prądnicy jest alternator. Czy połączenie jak na zdjęciu jest poprawne? https://obrazki.elektroda.pl/2952412800_... Czy tego styku nie muszę rozdzielić? Minus jest na masie (podłącznie alternatora) https://obrazki.elektroda.pl/8479879900_...
Witam ! Sprawdź podłączenie przewodów do rozrusznika. Na jeden ze styków elekromagnesu przychodzi przewód "gorący" z aku oraz przewód "gorący" z alternatora (łączą sią w tym mjejscu). Dodatkowo to wszystko jest narażone na wilgoć, dużo wilgoci . Pozdrawiam
Szczotki raczej opadają bo problem jest tylko na bardzo gorącym silniku. Tuleje rozrusznika raczej też nie bo jak trochę ostygnie to kręci jak szalony. Skoro tak twierdzisz to znaczy nie ma się już czego czepić... i nie ma po co rozrusznika wyciągać...
Można i kluczykiem, ale ogólnie ma centralny zamek. To jest Meriva z 2005 r. Ja już nie mam pomysłu, co jest nie tak. Największy spadek napięcia jest po dłuższej trasie, tak około 100 km, kiedy silnik jest jeszcze gorący. Z 12,90 V w ciągu 2-3 godzin potrafi spaść do 12 V, a nawet poniżej 12 V. A jeśli zrobi się chłodniej, to po 12 godzinach nawet...
Witam, Rok temu zakupiłem kosiarkę traktorek z niewielkie pieniądze do naprawy. Mam problem z nie równą pracą silnika oraz grzejącym się rozrusznikiem. Silnik strzela z tłumika przy dodawaniu gazu i popuszczaniu ale cicho, może być to wina świecy ? Po nagrzaniu się silnika i zgaszeniu, ma ciężko odpalić, przekręcić silnikiem można normalnie więc myślę...
Rozrusznik lub klemy na akumulatorze . Słabo kręci coś i siada napięcie. Zobacz po rozruchu i właczeniu świateł i dmuchawy czy nie robi się klema któraś gorąca. To wada tych aut. Lub kończy się po prostu rozrusznik.
Mozna też skorygować dawkę startową. Przy 90'C potrzeba 250 obrotów, by sterownik podał paliwo. Przy takim przebiegu i wieku auta jest to trudne do osiągnięcia od razu po włączeniu rozrusznika. Słaby rozrusznik, słabe przewody i masa itd powodują, że silnik na początku osiąga 200 obr i z czasem się rozkręca do tych 250 i wtedy auto odpala.
Miałem problemy z odpalaniem gorącego silnika. Rozrusznik nie miał siły przekręcić (rozrusznik został wymieniony na inny i było bez zmian), następnie zaczął tykać - myślałem, że to coś nie groźnego. Powoli diagnozowałem ale tykanie zamieniło się w klekotanie (dzień po wymianie oleju) auto czasem gaśnie na biegu jałowym. Podejrzewam, że to panewki. Z...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Lepiej sprawdź czy czasem tam nie ma prehistorycznej pompy paliwa z filtrem z epoki fabryki. . uważam że typowe dla Favo pompy z osadnikiem są lepsze od tych zamienników bez osadników, sa po pierwsze rozbieralne i w przypadku uszkodzenia membrany nie trzeba wymieniać całej pompy Mam nadzieję, że odpalasz to tak jak przykazano - zimny motor przed odpaleniem...
Witam można to bardzo prosto sprawdzić, na rozruszniku masz ogółem 2 kable gruby najczęściej na klucz 13 i cieńki na wsuwkę albo na 8-10 kluczyk. Spróbuj podać na ten cieńki, plus z akumulatora bezpośrednio wtedy jak jest rozrusznik w porządku to będzie kręcił i będzie to oznaczało że niedochodzi ci prąd do rozrusznika. Jak nie zakręci to masz ten gruby...
No trop jest, ale dopowiedział bym sobie gdyby mrugły za pierwszym kręceniem kiedy to najgorzej się tłukł, poza tym nie raz głęboko go rozładowałem i ledwo kręcąc zapala bez ceregieli. Cuda dzieją się po pół godziny jazdy (gdy rozrusznik i sprzęgło są też gorące??). Sumienie mi mówi że wymiana aku może być pomyłką, już wolał bym się pomylić robiąć rozrusznik....
Nie napisałeś czy słychać charakterystyczne stuknięcie automatu. Jeśli nie to bardzo prawdopodobne jest przycinanie się "bendix'a" na osi wirnika. Wówczas należy wyjąć rozrusznik, rozebrać i przesmarować prowadzenie "bendix'a". Kwestię zasilania (najłatwiejsze do sprawdzenia) pominąłbym. Jeśli klemy nie kontaktują wówczas kontrolki przygasają niemal...
Alternator jeszcze "idzie" wyciągnąć gorzej z rozrusznikiem....
Hej. Stary oryginalny przekaźnik rozrusznika zaniemógł, objawia się to tym że jak się zagrzeje to nie kręci, a że po nawet krótkiej przejażdżce jest gorący z racji jego umiejscowienia, moto w zasadzie pali tylko jak jest zimne. Po zwarciu przewodu rozrusznika do akumulatora, zawsze odpala, więc wygląda na jedynego winowajce problemu z odpalaniem. Kupiłem...
Nie wiem czy dochodzi napięcie i nie wiem czy dobre bo nie mam jak tam dojść żeby zmierzyć bo jest zły dostęp ale raczej tak bo po kilku próbach rozruchu słychać cyka nie w okolicy lub z samego rozrusznika a po kilku próbach jest cały gorący, nie wiem czy całkiem padł czy będzie się znim dało coś zrobić
Jestem już na 90% przekonany, że to rozrusznik. Nie rozumiem tylko dlaczego bez problemu kręci an zimnym silniku, a na gorącym go blokuje? Co może być tego przyczyną?
Sprawdziłem ładowanie 14.4-14.7 czyli książkowo - chyba że po nagrzaniu coś się zmienia??? Pobór prądu na wyłączonym kluczyku 0.03A czyli nic. Oczywiście nie zapalam na załaczonych światłach. Pisałem tylko, że po wyjęciu jednego z przekaźników samochód odpalił z rozrusznika, kręcąc szybko i szybko złapał. Jak jest z grzaniem się bezpieczników, mogą...
energii wystarcza jedynie na kilka zakręceń silnikiem To chyba a wręcz napewno ten rozrusznik robi zwarcie, kabli nie masz gorących po kręceniu?
Tak Picia, zapłon za wczesny - tak się zachowuje rozrusznik na gorącym silniku. Pozdrawiam.
Witam kupiłem Forda. ma dwie denerwujące wady. rano zmrożony pali elegnasko trzyma obroty ok 1000obr/min. ale po rozgrzaniu zaczyna coś się dziać. Chodzi tak jakby palił na 3 garki obroty skaczą od 500-1000obr/min. Jak zgasi się gorącego to nie chce kręcić rozrusznik. (za zaciąg zapala po pół metra). co to może być? ps. świece i przewody wymieniłem....
Witam Mój problem z samochodem polega na tym, że nie odpala, gdy jest gorący. Najczęściej zdarza się to, gdy zostawię go na słońcu. Po przekręceniu kluczyka nic się nie dzieje - rozrusznik nawet nie "dygnie". Jeden z działających nieopodal magików podłączył mi w środku kawałek kabla (chyba bezpośrednio do rozrusznika) i tym kablem można go odpalić dotykając...
Witam Znalazłem podobny temat [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ale mój ma CAN. Czy również mogę odcinać 15 na sterowniku, lub jak sugeruje slaviusz1, brązowy przewód załączający przekaźnik pompy wtryskowej. Mój komputer nie może połączyć się z tym samochodem, więc eksperymenty z błędami będą kłopotliwe. Jeżeli te rozwiązania...
Znowu zagadka. Czy rzeczywiście zainstalowałeś alternator 2,3 kW? Jeśli tak to sporo nie rozumiem. Licząc prymitywnie to jest prawie 200 A natężenia (oczywiście jako potencjalna możliwość) . Gdzie taki prąd wykorzystać a o niedoładowaniu akumulatora nie ma co mówić. Coś się nie trzyma kupy. Świece żarowe mogą być problemem, ale poprawnie działąjący...
Witam Peugeot 206 1,4 2004 nie działa rozrusznik przy rozgrzanym silniku lub jak jest bardzo gorąco słychać tylko "pyknięcie" przekaźnika mogę wtedy przekręcać kluczyk w nieskończoność aż zapali Jak jest zimny pali do "strzału " Proszę o pomoc - czy wizyta w autoryzowanym serwisie Peugeota jest niezbędna?
sprwadz masa do silnika czy sie nie oberwała. Taka plecionka miedziana mocowana do silnika .Bez masy bedziesz wymieniac diodki co kilka dni. W maluszkach czesto jak sie masa urawała to masa wędrowała linką gazu i sprzegła. Robiły sie b gorące
Kolego tutaj "problemu" należy szukać w obrębie rozrusznika! Czujnik obrotów i położenia wału korbowego czy wałka rozrządu ma sie nijak do obwodu rozruchu! Gdy wystapi ta usterka to sprawdz miernikiem jaki jest pobór prądu z akumulatora. Na początek weż i sprawdz i przeczyść przewody idące do rozrusznika szczególnie masowy ,jeśli to nie pomoże to niestety...
rozrusznik gorący kabel rozrusznik gorący gorący akumulator
piosenka radia podsłuch telefon analogowy rozrusznik skuterze
aktualizacja chińskiego radia aparaty słuchowe
Schemat wtyczki skrzyni biegów ZF 6HP19 - opis pinów Wymiary motylka pokrywy filtra Faworyt RG 5300 18A