Plus na grzałkę jest na pinie 4. Powinien być po przekręceniu stacyjki. Sterownik załącza podgrzewanie sondy podając masę z pinu B32. Jeśli instalacja jest ok to masz uszkodzony stopień końcowy sterowania w sterowniku silnika.
Poducha dwustopniowa, nie widzi drugiego stopnia-proste(szukać uszkodzenia na linii sterownik-poduszka)
Tutaj też co nieco po włosku: http://www.riparando.it/auto/problematic... Warto więc sprawdzić skrzynkę bezpieczników, która może mieć zielono w środku.
Wydaje mi się ze wtryski do wymiany. W teście przelewowym w ciągu 30 s zdarzył nalać 20ml na wtrysk wiec diagnoza jest chyba prosta?
ECU na stół i połącz się bezpośrednio
Jak czujnik lutowany to kalibracji nie zrobisz, wymienialem tego trochę i zawsze była zabawa z ustawieniem czujnika na ośce kolumny. Opis wyżej jest ok. Trzeba naprawdę dużo cierpliwości. Do tego występują dwa rodzaje czujnika jeden do wersji z esp i drugi bez. Wersja z esp to zintegrowany czujnik skrętu z czujnikiem momentu. Czujnik skrętu da się kalibrować,...
Jaki jest ten błąd i parametry wystąpienia?
ok dziękuję, czyli rozumiem że to błąd montażu?
Witam.Testowałem ostatnio Grande Punto 1.3 Multijet EcuScanem.Wyrzuca błąd P0110 - błąd czujnika temperatury powietrza przepływomierza -przerwa/zwarcie do +V baterii/sporadyczny.Nie zapala się kontrolka awarii silnika.Jedynym objawem pewnej niesprawności jest trochę gorszy rozruch silnika na ciepłym niż na zimnym. Podstawienie innego przepływomierza...
Ok. Masz rację, mój błąd.
Witam, potrzebował bym schemat instalacji do Fiata grande punto 1.3jtd. Wywala mi błąd P0657 (Zgodność napięcia baterii na końcu/początku przekaźnika głównego). Przekaźnik numer 15 cyka w różnym tempie nawet po wyciągnięciu kluczyka, a na włączonym zapłonie przestaje. Dziwnie cykał również EGR i spadek mocy, myślałem że jest zablokowany, wiec go wyczyściłem...
https://allegro.pl/oferta/skrzynka-bezpi... Ten sam numer co mój. Ale wcześniej spróbuję jeszcze raz wypiąć wszystkie wtyczki i wpiąć z powrotem. Może gdzieś jest jakiś błąd w połączeniach oraz podładuję akumulator.
Gutmann megamacs 55, błąd w odczycie silnika i w OBD.
Problem w tym że na komputerze nie wykazuje żadnego błędu !
Szybciej przepływomierz. Ale błąd ewidentnie wskazuje na uszkodzenie egr, lub brak sterowania nim. Dolot szczelny?
Podobny moduł montowałem w Fiacie grande Punto, oraz w Toyocie Awensis ( tu z odwrotnym sterowaniem czyli minusem zamiast plusa )i żaden błąd nie wyskakiwał skontaktuj sie ze sprzedawca, o ile dobrze podłączyłeś.
Kabelki na tych połączeniach Ok. Gdzie dalej szukać ?
Dziękuję wszystkim za pomoc. Diagnoza uszkodzony sterownik silnika.
Wina sterownika.
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
mam problem z check engine, sonda wymieniona, a nadal wyświetla błąd z tą nową sondą, A jaki błąd się wyświetla?
Czyli rozumiem że czujnik pedału sprzęgła do wymiany, adaptacja koła fonicznego, sonda do wymiany. A co to za błąd C426
Witam od parę lat posiadam grande punto 1.4 b który ma problemy z odpaleniem na zimnym tak jak by mu paliwo odcięło wymieniłem pierw pompę paliwa na używana bez zmian zakupilem 2 nową dalej to samo ;/ wymienilem swiece kable map sensor czujnik temperatury..wtryski wraz zlistwą,czujnik położenia wałka oraz wału takrze dalej beż zmian brak błędów;( sądy...
Był błąd CAN - skasowany, nie wrócił. Poza tym bez błędów
wyskoczyła kontrolka samochód z kluczem co to może być Brak zgody na rozruch - błąd immobilizera.
Błąd komunikacji NCM - NBC czyli na linii sterownik silnika-sterownik nadwozia (body komputer). Nie szarp wiązkami - polej je wodą... zwłaszcza tą w podszybiu. To samo mi się czasem robi w Grande Punto po deszczu, tyle że są tylko błędy CAN i auto jeździ normalnie, tylko zegary i radio "umierają".
Podłącz się pod kompa, odczytaj błąd jaki jest.
Zobacz jeszcze czy zasilanie BCM znika, kiedy ma znikać (po wyłączeniu zapłonu)... nie wyrzuca Ci błędu immobilizera na desce?
Witam, grande punto 1.4 8v 2009 rok. Zapłon wymieniony, czujnik wału też, nowy akumulator, nowa lambda. Wszystko na komputerze ok. Gaśnie na jałowym. Dodatkowo nie można wymazać błędu lambdy po wymianie, nawet po odłaczeniu aku. Pomóżcie
Jest kilka powodów. niedoładowany akumulator lub padniety. błąd body, lub niemożnośc skomunikowania się z jakimś podzespołem.
Może nie chiński, a bułgarski - Multi ECU Scan (do Punto EVO potrzebujesz wersji zarejestrowanej), do tego interfejs STN1110 lub OBDLink SX. Od biedy może być też ELM327, ale V1.5 mają źle zateriminowaną linię CAN i w FIATach wywalają całą komunikację po CAN po ich podpięciu do OBD. W sumie wystarczy usunąć 1 rezystor i działa. Potrzebna jest też przejściówka...
Mam nadzieję, ze mój post pomoże następnym. Miałem identyczny problem w Grande Punto 1,4 8V, falujące obroty, zapalająca się kontrolka silnika błąd P0101 i wtedy brak reakcji pedału gazu. Podmieniłem z innego auta przepustnice, oba czujniki ciśnienia i oczywiście bez zmian. Okazało się że w problem jest w sterowniku. Sterowniki od 1,6 i 1,4 lubią się...
A czy ten błąd nie wygeneruje się jeśli pompa nie robi ciśnienia lub nie pracuje w ogóle? Ja bym zaczął od początku czyli najpierw sprawdzić pompę a potem ewentualnych nieszczelności...
Przyczyną była przerwana masa na skrzynię biegów, auto odpala, check engine działa, OBDII nie pokazuje błędów, co prawda wyskoczył błąd ABS, który mi naprawiał mechanik niedawno, ale to już inny temat. Dziękuję za pomoc.
Panowie doszły mnie słuchy, że w ECU trzeba odblokować? wszędzie cisza na ten temat, mam też takiego pacjenta 2009r. 1.3MJ , centralka airbag odłączona, w ECU błąd blokady paliwa, w body błędów brak. sterownik nie włącza el. pompki paliwa. Chłopek pracujący w autoryzowanym fiacie mówi mi że wożą ECU do magika i im je robi. --------- No dobra, już widzę...
Bardzo dziękuję koledze z forum który naprowadził mnie na dobry kierunek. Połączyłem się w końcu z F.G.P. i jest błąd na wspomaganiu C1002 czyli czujnik skrętu.
Póki co wyłączę reakcję na błąd. Poszukam czujnika w weekend :) Bardzo dziękuję za pomoc. Problem rozwiązany.
Dalej to samo zasilania i masy na sterowniku sprawdzone co oznacza błąd P0651 czujnik zasilania nr 2 bo ani tego ani tego P0615 nie da się skasować.
Taki sam objaw da też uszkodzony przekaźnik zasilania BCM lub zalana skrzynka przekaźników (częste w Grande Punto, w Punto II raczej nie słyszałem).
Dzięki. To teraz jestem załamany. Wszystko zrobiłem dobrze, z blokadami, nic nie przeskoczyło. Znaki na nowy pasek przeniosłem ze starego i zaznaczyłem lakierem. Przeliczyłem ząbki. Po założeniu wszystko było OK. Dlaczego więc po kilkukrotnym pokręceniu wałem te znaki na pasku w stosunku do tych znaków na kołach przesuwają się . Zawsze równo o tyle...
To samo PCB i ta sama przypadłość. Różnią się tylko SW, HW jest praktyczne to samo. Generalnie problem jest z magistralą CAN sterownik silnika->reszta. Zresztą będzie błąd odnośnie komunikacji NCM-NFR
O sterowniku silnika. Nie zarejestruje przerwy , bo nie ma zasilania. Za to inne sterowniki np ABS, BSI mogą mieć błąd komunikacji ze sterownikiem silnika.
Wiązka pomiędzy pedałem a sterownikiem silnika, uszkodzony sterownik silnika lub nowy pedał jest też uszkodzony. Błąd mówi o braku napięcia z czujnika A oraz o braku korelacji pomiędzy czujnikiem A i B. Drugi błąd wynika z pierwszego błędu. W pedale gazu są zamontowane dwa czujniki - można powiedzieć że podwójny potencjometr, stad A i B w opisie błędów.
Zacznij sprawdzanie od bezpieczników, jak to nie pomoże sprawdź kostki połączeniowe, mogą być zaśnieżone. Rozłączyć oczyścić i złączyć. Sprawdź czy niema przetartego przewodu. Pozdrawiam Miro.Nasz Jak napisałem sprawdzić bezpieczniki, które znajdują się pod maska i nad nogami w kabinie. Kostki w układzie abs, zasilania oraz czujniki. ABS oblicza na...
Chyba się okazało, że pompa jednak jest oryginalna, numery po vin i ten odczytany interfejsem się zgadza. Ale w międzyczasie przyszła mi inna (która była następcą obecnej) z Grande Punto ale tym samym silnikiem i po podmianie nic to nie zmieniło. Orientuje się ktoś tutaj w tych Fiatowskich konfiguracjach, sterownikach, elektronikach itp?
Jaki czujnik? Nie wiem co to był za czujnik, ale to z nim miał być wcześniej problem. Teraz na innym warsztacie powiedzieli, że to błąd w programowaniu i trzeba to zrobić na nowo.
Jakie kody błędów wyszły z diagnostyki ????
W takich sytuacjach dobrze diagnostykę zrobić, jesli rozrząd źle ustawiony to wyrzuci błąd, a może jakiegoś czujnika nie podpiąłeś po poskładaniu?
Witam, Mam takie same objawy w Punto II 2001 8V . Kontrola komputerem wyrzuciła nieznany błąd 02033 ale nie wiadomo co to znaczy? Ktoś już rozwiązał problem ? Może przepływomierz ?
Witam mam ten sam problem lecz u mnie po wymianie rozrządu GP chodził godzinę na wolnych obrotach zgasł i wszystko szlak trafił raz chodził dobrze raz nie chciał odpalać rozrząd ustawiony dobrze podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz reaguje gdy (po męczarniach) odpali obrotomierz nie działa auto kręci na wysokie obroty widnieje błąd 0335 po jego...
Komputer nie ma żadnych błędów. Wymiana czujnika położenia wału nie przyniosła pozytywnego efektu. Po co wymieniasz dobre na dobre? Samochód po odpięciu kostki z przepustnicy odpala bardzo ładnie. Pracuje w trybie awaryjnym i czy wtedy pojawia się błąd? Sprawdziłeś czy przepustnica a w szczególności potencjometr na niej daje prawidłowe wartości?
Witam wszystkich, może ktoś podpowiedzieć co pada w tych wspomaganiach? Mam błąd C1001. W Punto II były często zimne luty/przekaźniki do wymiany i wspomaganie żyło. W grande punto też iść w stronę przekaźnika? Jeśli ktoś posiada sprawdzone info i nie chce się tu dzielić to można pisać priv $$ Dzięki
Najczęściej uszkadzają się przekaźniki przy silniku wspomagania, drugą częstą usterką jest czujnik skrętu. Przekaźniki można wymienić w warunkach domowych. Wspomaganie może również odmówić posłuszeństwa z powodu braku ładowania akumulatora lub w przypadku rozładowanego akumulatora (ogólnie - niskiego napięcia w instalacji). Ta usterka w FL jest stosunkowo...
Kod PIN to... w dokumentach samochodu powinna być karta ,taka jak do bankomatu a na niej 4-ro cyfrowy PIN . Dzięki niemu można używając programu Maxiecuscan , wejść w funkcje które są dostępne tylko z PiNem a np... gdy skanujesz błędy pokazuje np...BLąd poduszki powietrznej ,to błąd ogólny a dzięki PINowi można sprawdzić która poduszka, napinacz, czujniki...
Z rana odpala normalnie, zimą również. Przejadę 200 300metrow i ponownie ma ciężko odpalić kręci jak by chciał już zaskoczyć i po chwili odpala. W zimę było gorzej czasami wyskoczy błąd (zbyt wysoka temperatura płynu chłodzącego) ale czujnik temperatury płynu był zmieniony. Przejadę ponad 3km jak się rozgrzeje odpala już normalnie. Wymienione świece...
Odgrzebuję temat. Co prawda problem z komunikatem "Kupon nieważny" pojawił się w Pandzie 1.3JTD 2010r. Komunikat pojawił się podczas jazdy. Po wyłączeniu silnika nie można było odpalić. Rozrusznik kręcił, brak zapłonu. Komunikat był poparty przerywanym sygnałem dźwiękowym. Diagnoza: Pandy 1,3JTD z roczników ok. 2010 - 2012 miały zabezpieczenie przed...
Logi dynamiczne sprawdzone. Wszystko w normie. Wartości zadane a odczytana bardzo podobne. Wyskoczył błąd: woda w filtrze paliwa. Jutro jadę po nowy filtr i zobaczymy.
Witam. Posiadam Grande Punto 1.3 multijet. Zerwał mi się łańcuszek rozrządu. Do wymiany były 2 dźwigienki zaworowe i dwa zawory. Tłoki nie był uszkodzone. Głowica została kompleksowo zregenerowana. Rozrząd składałem na blokadach (wału korbowego oraz wałków rozrządu). Po złożeniu obróciłem wałem 2x - wszystko wyglądało ok. Niestety po złożeniu auto nie...
Po wymianie pierścieni, uszczelnieniu pompy wtryskowej auto nie odpala. Autocom i Multiecuscan nie widzi problemów w ECU. Pompa paliwowa pompuje paliwo, dochodzi do wtrysków jednak w mojej ocenie nie puszcza impulsów masowych na sterowanie cewek, plus jest / obserwowałem wtryski podczas kręcenia - wpięte w szynę odwrotnie tak żebym widział ich końcówki...
Zależy co dla ciebie oznacza tani. Możesz kupić iCar2 na bluetooth za 50 zl który ci odczyta błąd i inne parametry podczas pracy silnika, a możesz kupić tester za 300 zł który też nie będzie takim profesjonalnym i też odczytasz błąd kontrolki silnika. Pamiętaj że takie tanie testery nie zawsze potrafią połączyć się z obd, tracą połączenie, nie skanują...
Po podłączeniu do komputera powinieneś mieć błąd związany z can-em w body.Wymiana alternatora tutaj nic nie pomoże. Body najprawdopodobniej do wymiany.
No niewiem, błąd 0005 zniknął ponownie pojawił się błąd ciśnienia, żeby było ciekawiej wymieniłem całą listwę z oboma czujnikami, i pytanie oba były by padnięte? Czy jest możliwośc manualnie sprawdzić ten czujnik jakoś ?
raczej przy samym napinaczu Tak się zastanawiam, dlaczego ta kontrolka gaśnie po jakimś czasie... , nie powinna świecić ciągle jak złapie błąd... ciekawe czy wtedy układ poduszek jest nieaktywny jak świeci, czy nadal jest sprawny ?
i jest to właśnie valeo czyli na tzw. 'pierwszy montaż'. Chyba najlepszy wybór ekonomia / jakość. Jestem 50 tys. po wymiany swojego i jak na razie jest bardzo fajnie :) a bardziej gwiżdże. jeśli się mylę, to wyporwadźcie mnie z błędu, ale to chyba normalny objaw pracy skrzyni przy tzw. 'krótkich przełożeniach' ;).
On się jakby nie załącza jak jest podłączona świeca. Dokładnie to nie wiem bo chyba chodzi o przekaźnik w sterowniku swiec zarowych? A ten nie wiem dokładnie gdzie się znajduje żeby posłuchać. Jak nie ma obciążenia (wpiętych swiec, kable w powietrzu) to mierząc do - akumulatora fajka daje te 11.5V przez kilka sekund ładnie po czym się wyłącza ok ale...
Błąd 101,106,171,172 jest spowodowany jedną usterką, Doczepić się trzeba P0106 czyli czujnika na kolektorze ssącym, lub szukaj nieszczelności w dolocie, błąd mieszanki (171i 172 )masz właśnie przez nieszczelność dolotu lub uszkodzenie tego czujnika (sprawdzić piny w wtyczce) . Błąd P0016 to błąd wałka rozrządu (brak synchronizacji z wałem. przyczyny:...
Gdy podniosę ciśnienie to czasy wtrysków maleją, a wyczytałem,że na tych powinny być miedzy 5,5-6ms. Nie za wysokie to ciśnienie 1.35? Ostatnio regulowałem, i ma teraz ciśnienie ok 1.20, a czasy około 5.8. A i tak wywala błąd o za dużej dyszy :D Próbowałem robić korekty względem temperatury i coś zaczęło być lepiej, po całej nocy przełączył się bez...
pulsacyjnie dodawać gazu Dobre. A tak na poważnie to sprawdź parametry a nie błędy.
Też o tym pomyślałem. Jest jeszcze opcja odpięcia akumulatora przy włączonej stacyjce gdy procesor coś zapisywał do tej pamięci. Tak, teoretycznie jeśli był włączony zapłon to nawet po jego wyłączeniu z odłączeniem akumulatora należy odczekać do "uśpienia" się elektroniki, czyli zazwyczaj kilkanaście do kilkudziesięciu sekund. Ja się kiedyś w swoim...
Witam Wymieniłem rozrząd z blokadami odpaliłem wszystko ok po chwili wyskoczył błąd i po ponownej kontroli czy wszystko jest na miejscu okazało się ze tak ale auto nie ma iskry na czwartym cylindrze sprawdziłem przewody czy przypadkiem coś się nie uszkodziło wszystko ok a iskry nie ma
Po podpięciu błąd który mógł być powiązany -wyskakujący zapłon cylinder 3. Już się cieszyłem ale po wykasowaniu starych błędów nie pojawiły się żadne błędy. Czyli domyślam się, że błąd był zapamiętany z poprzedniej cewki na której usterka dotyczyła właśnie tego cylindra. Niestety do sprawdzenia ciśnienia w cylindrach nie doszło bo akurat sprzęt wypożyczył...
Fiat Grande Punto 2006 150tyś km 5d 1.3 16V MultiJet 75KM Pali się check engine, samochód odpala i jeździ normalnie. Komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 4,9l / 100km Błąd: Czujnik ciśnienia doładowania - ciśnienie zgodne z atmosferycznym. Po odpaleniu silnika ciśnienie zadane wynosi koło 1000 a czujnik pokazuje 700 przy 3 tysiącach obrotów...
Czujnik ciśnienia już czyściłem ale z powodu wyskakującego błędu (przeładowanie). Co do przepływki to przepraszam ale nie jestem zbyt obeznany w tej dziedzinie i nie wiem nawet gdzie szukać.
Z tą Pandą to chodzi o brak adaptacji koła fonicznego Chodzi o to ze examiner czytał (błąd koła fonicznego) a multi totalnie nic nie pokazał, żadnego błędu a kontrolka silnika migała. aktywować tempomat w Grande Punto Szczerze musiał bym zobaczyć bo nie robiłem tego, jeszcze rozpracowuje i się ucze. IAW-16F/18F Jak na razie to tylko jeszcze DEC Superscan...
Siema mam problem z fiatem a mianowicie nie chce zapalić. Gdy przekręcam kluczyk na raz wyskakuje kontrolka samochód z kłódką nie wiem co to za błąd i wtedy samochód nawet nie chce próbować odpalić a gdy odrazu po przekręceniu odpalam gdy wyświetli się ta kontrolka odcina mi rozruch . Czy to może być spowodowane coś z imo . Dodam że stało mi się to...
Masz słaba mase. Ale o jaką masę chodzi? Bo przypalony styk od przewodu masowego w kostce wymieniłem na nowy. Dziś chciałem zobaczyć masę z tyłu w bagażniku odpowiadającą m.in. za tylne światła, okazało się, że pod tapicerką niczego nie ma, nawet skrzynki bezpieczników :?: Sugerowałem się schematem na zdjęciach w złączniku. Szukałem przewodu masowego...
Witam Właśnie wróciłem z garażu troszkę blady :) Nie wiem czy nie nabroiłem jakiegoś bałaganu Demontowałem dzisiaj deskę rozdzielczą bo gdzieś mi podcieka i przy okazji zerknąłem do wspomagania bo wywala mi niekiedy błąd. Chciałem zerknąć na luty i zacząłem od płytki tej co wisi pod wspomaganiem. Przy odkręcaniu jednej srubki od płytki. Coś mi syknęło...
Błąd ładowania wywaliło mi dwa razy ale to było jeszcze w zimie przy tych dużych mrozach w styczniu, nie to że teraz przy tych usterkach. Ale pewnie i jego wymiana się zbliża. A z tym lpg to fakt, trzeba się wstrzymać.
Witam. Pacjentem jest Fiat Grande Punto, rocznik 2006, silnik 1,3MJet. Oryginalne światła były już zmęczone i zawilgocone i zostały wymienione na nowe pochodzące z Punto Evo. Różnica w lampach jest taka, że fabryczne światła światła postojowe były wykonane na bazie 2 żarówek, każda po 5W. Daje nam to 10W poboru na jedną lampę w trybie świateł postojowych....
Witam. Nie działa mi klimatyzacja w Grande Punto 1.4 8V. W sterowniku silnika był taki błąd, którego nie dalo się skasować: https://obrazki.elektroda.pl/3291092800_... Wykręciłem czujnik ciśnienia po czym udało sie skasować błąd. Wciskając delikatnie zaworek do którego przykręcony jest czujnik słychać było syczenie więc jakiś tam czynnik...
Kiedyś takie cyrki miałem jak ktoś włożył nieprawidłową żarówkę w tylne lampy , generalne przeskanuj całe auto , pousuwaj błędy .
prawdopodobnie powstał błąd podczas ściągania, ściągnij jeszcze raz i spróbuj jeszcze raz zrobić aktualizacje. a jeżeli to nie pomoże to udaj się do najbliższego ASO fiata. jeśli masz gwarancje to powinni zrobić Ci to od ręki.
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Witam, problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach. W sterowniku brak błędów. Przepustnica sprawdzona.
wygląda na to że body komputer załącza przekaźnik od świateł mijania. rozłącza ten przekaźnik gdy zapalają się drogowe .czyli bezpieczniki itp są sprawne . błąd tkwi w samym body lub w przełączniku zespolonym . próbowałem dostać się do gniazda przełącznika i pomierzyć rezystancje (sygnał z przełącznika na komputer jest kodyfikowany opornościowo ) ale...
Witam. Mam zamiar wstawić alarm do tego grande punto. Mam pytanie, gdzie się wpiąć (przy stacyjce-kolor kabla) z przekaźnikiem, dla braku uruchomienia samochodu, tak aby nie wyskoczyły potem błędy. Dziękuje.
Witam Mam problem z grande punto ostatnio ma jakieś odchyly potrafił mi nieraz nie odpalic postal jakieś 2-4 godz i odpalil bez problemu jakieś 2 dni temu wróciłem do domu jak go zgłosiłem tak już nie chce mi odpalic czy ktoś może mi podpowie co to może być oczywiście na kompie nie pokazuje żadnych błędów
Miałem ten sam przypadek tylko przy vw.golf 2 i na 5 biegu. Okazało się że był to problem z synchronizatorem. Był to mój błąd ponieważ przez cały czas eksploatacji,nigdy nie sprawdzałem poziomu oleju w skrzyni biegów i w następstwie tego zaczęło wybijać piąty bieg oraz pojawiło się wycie. Po uzupełnieniu oleju wszystko pracowało normalnie pozostało...
Raz miałem pęknięty pierścień foniczny w przednim kole w Punto I - jadąc 50km/h zatrzymałem się jakieś 100m za skrzyżowaniem przed którym się chciałem zatrzymać (i to wcale nie awaryjnie), identyczne auto mojego kolegi, taka sama awaria - zatrzymał się na innym samochodzie przed nim. Grande Punto, chwycił bęben z tyłu, jadąc jakieś 40km/h nie byłem...
W pierwszej kolejności proszę sprawdzić czy występują nieszczelności w układzie dolotowym. Przewody WN, świece. Najlepiej jednak podłączyć się do OBD nawet za pomocą ELM i smartfonu, jeżeli wykaże jakieś błędy wtedy powinno być nieco bliżej poszukiwania przyczyny.
Witam serdecznie. Mam problem z układem par paliwa i grzałką 1 sondy lambda w Grande Punto Abarth 1.4 155 km z ECU BOSCH ME 7.9.10 (5184238). Przeczytałem wszystkie możliwe tematy i nigdzie nie znalazłem rozwiązania mojego problemu. Do tej pory wykonałem następujące czynności: - ciągłość przewodów do pinów w ECU - wszystko ok - zdemontowałem zawór,...
Witam. W samochodzie pali się check, sterownik wywala błąd P2226 - czujnik ciśnienia atmosferycznego przerwa, zwarcie z plusem. Wartość w parametrach 1000mbar i stoi. Wygląda jak by sam czujnik nie był podpięty. Problem jednak w tym, że w aucie nie ma takiego czujnika! Czytam to multiecuscanem, raczej dobry odczyt. Błąd po skasowaniu wraca od razu,...
Udało się rozwiązać problem. Otóż z niewyjaśnionych dotąd przyczyn (mechanika czujników / specyfika softu poszczególnych modułów: ECU / BodyComp) zarówno BODY KOMP jak i ECU miały zarejestrowany ten sam błąd P0500 - Vehicle Speed Sensor Malfunction. Oznacza on brak wskazania prędkości pojazdu ale tej wyliczeniowej (w pojazdach z ABS jest ona obliczana...
Widziałem grande punto po wystrzale poduszek (po wypadku oczywiście) i wiem że to nie był pierwszy dzwon tego auta .Sterownik wcześniej miał czyszczony wsad eeproma .Także w tym przypadku airbagi zadziałały prawidłowo powtórnie na tym samym sterowniku.
Auto: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 2007 75km 5d Problem zaczął się od tego, że pewnego dnia przy sporych opadach samochód odpalał i nie wykazywał reakcji na wciśnięcie gazu <tzn. trzymał się cały czas na ok 1000 obrotów> lub po wciśnięciu gazu totalnie gasł. Na pych dało radę go odpalić, po tym jednak migała kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu...
Auto jak w temacie nie działa wspomaganie kierownicy,ABS,ESP,nie pokazuje prędkości,świeci kontrolka silnika,sytuacja trochę uciążliwa bo to auto sąsiada a on co dziennie do pracy nim dojeżdża ,po wstępnej diagnozie wychodzi tak: -ABS-brak komunikacji -Wspomaganie kierownicy-brak komunikacji -sterownik silnika-komunikacja jest -błąd brak komunikacji...
Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent: Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007r. Diagnoza: Adaptacja koła fonicznego - błąd P1300 Leczenie: Zgodnie z opisem w programie Fiat Ecu Scan, zeskanowałem błędy ( wyskoczył P1300 jak w opisie), wykasowałem. Następnie wyzerowałem ustawienia koła fonicznego ( w sumie też te wszystkie zakładki w opcji "Regulacja" oprócz...
Witam, Zwracam się z prośbą o pomoc. Otóż w Fiacie Grande punto 1,4 16V z 2009r przestał działać bodykomputer. Awaria rozpoczęła się od usterki centralnego zamka. Bezpieczniki sprawdziłem - był wywalony tylko jeden 20A. Jak go założyłem nowego i przycisnę otwieranie klapy to go wywala z powrotem. Multiecuscan pokazał błąd zwarcia przekaźnika klapy bagażnika....
Witam wszystkich trochę to trwało ale problem z autem rozwiązałem. Czyszczenie odmy, przepustnicy, MAPSENSORA choć były potrzebne nie dały żądanego efektu. Jazda na drugim biegu prze 1.5 Km też. Check zapalał się i gasł auto cały czas lekko przymulone, gasło na każdym skrzyżowaniu. Zakupiłem kabel na allegro ELM327 z interfejsem przystosowanym do fiatów(przełącznik)....
Zerowanie parametrów też było wykonane na komputerze MagnetliMarelli a program który to obsługiwał to Logic i nie wykazał błędów.
punto grande punto grande wiązka grande punto przepustnica
klimatyzacja grzeje listwa matrix obroty nissan almera
Kontroler ładowania turbiny wiatrowej a akumulator 100 Ah - przyczyny problemów Uszkodzenie tranzystora IRFP w przetwornicy Volt Polska 3000W