Może dywanik gumowy leży na pedale gazu? Wiem że banalne ale może warto sprawdzić..
Do sprawdzenia ciśnienie na pompie paliwa.
Ale jak to sprawdzałeś?Są jeszcze inne przyczyny falowania obrotów.
Po długich poszukiwaniach został znaleziony winowajca falujących obrotów. Był nim wariator.
Tak zapala się lampka akumulator. Po podłączeniu miernikaka jest stale 12,2 v niezależnie od obrotów silnika.
Być może na obrotach jałowych to normalne w tym modelu aczkolwiek dziwne. Jak to wygląda po dodaniu gazy, ładowanie wraca?
Masy sprawdzałem, czyściłem wyglądają ok, dawałem dodatkowe u mnie nie ma plecionki jest przewód w osłonie gumowej.
Bardzo krótko, gdyż wałki zaczynają momentalnie pracować na sucho, lepiej byłoby podnieść obroty silnika, ale to i tak zarzynanie silnika.
A gdy zwiększysz obrotu silnika kontrolka gaśnie? I powraca do stanu "przygaszonego" gdy silnik pracuje na wolnych obrotach?
Czynnika było 440 g po wypompowaniu, niestety nie zapisałem jak wyglądało ciśnienie przy zwiększonych obrotach silnika.
Witam, problem polega na tym, że silnik faluje na wolnych obrotach. W sterowniku brak błędów. Przepustnica sprawdzona.
Albo sprzęgło się kończy i w obroty idzie zamiast przyspieszać
a na którym biegu?
Dzięki, przynajmniej jedno mogę wykluczyć, jutro jadę na komputer może coś konkretnego wykaże, albo zelżeje mróz a punto samo się naprawi. :)
Da się jakoś to potwierdzić w domu czy tylko wtryski na maszynę? Ciśnienie na szynie jest ok 300 barów na wolnych obrotach. Nie za dużo?
A rozrząd 100 procent dobrze może o ząbek tylko. . Samochód ma przebieg 156 200 i wlasnie jesteśmy umówieni na rozrząd, ale mechanik stwierdził że nie powinno być to powodem tego że iskra pojawia się z opóźnieniem a samochód widzi po czasie obroty.
Błąd komunikacji NCM - NBC czyli na linii sterownik silnika-sterownik nadwozia (body komputer). Nie szarp wiązkami - polej je wodą... zwłaszcza tą w podszybiu. To samo mi się czasem robi w Grande Punto po deszczu, tyle że są tylko błędy CAN i auto jeździ normalnie, tylko zegary i radio "umierają".
Mam nadzieję, ze mój post pomoże następnym. Miałem identyczny problem w Grande Punto 1,4 8V, falujące obroty, zapalająca się kontrolka silnika błąd P0101 i wtedy brak reakcji pedału gazu. Podmieniłem z innego auta przepustnice, oba czujniki ciśnienia i oczywiście bez zmian. Okazało się że w problem jest w sterowniku. Sterowniki od 1,6 i 1,4 lubią się...
Zdjęcie 1, brakuje kawałka wiązki pomiędzy silnikiem dmuchawy a jej regulatorem obrotów, ponadto widać, że kabel brązowy we wtyczce do regulatora jest przysmażony
Pokaż ciśnienie, jakie turbo podaje podczas jazdy od "dołu", bo to, co zamieściłeś, to chyba jakaś przygazówka na postoju. https://obrazki.elektroda.pl/9310927200_... to jest pomiar zrobiony podczas jazdy, ale jest bardzo wąski, dlatego tak wygląda. Po lewej są obroty i ciśnienie w kPa, można sobie porównać Dodano po 2 Pokaż ciśnienie,...
Tylko widzisz kolego że takie działania możesz już robić jak masz auto na miejscu A po co widzieć, wystarcza praktyka. Wypada wziąć do reki komputer miernik czy oscyloskop bowiem i rozszerzyć nieco kompetencje Sprzętem bym cię zasypał, ale nawet najlepszy sprzęt nie pomoże, gdy nie masz podstaw. A co do tego Punto-nic ci to nie mówi, że wraz z wzrostem...
Ładowanie mierzone z włączonymi światłami,nawiewem? Trzeba też mierzyć na wyższych obrotach. Może usypia,tylko po jakimś czasie.
Nie powinno być problemu, ale z moich obserwacji wynika, że w niektórych autach po wykryciu obrotów na kołach wspomaganie (jeśli jest elektryczne) się załączy, a w innych nie. No i druga sprawa to hamulce na zgaszonym silniku też działają dość słabo, bo nie ma podciśnienia do ich wspomagania.
Grande Punto waży ponad 1100kg i ten silnik (oraz benzyna 1,4 77MK) to jakieś nieporozumienie. Ten diesel 1,3 nie ma koła dwumasowego, z tego co piszą w testach auta ma potworną dziurę jak chodzi o moc silnika. Może faktycznie ruszanie z wysokich obrotów to jedyne wyjście...
1. Grande Punto 2006 1.3 JTD 90km 2. 1.3 JTD 3. Obroty falują 900-1100 po odpaleniu na zimnym silniku np. po nocy, trwa to około minuty i obroty się stabilizują. Chyba że ruszę dynamicznie zaraz po odpaleniu, przeciągnę jeszcze na dwójce i zatrzymam pojazd - wtedy obroty od razu się stabilizują, nie trzeba czekać tej minuty /-. Czasami zdarzy się problem...
No może,aczkolwiek nie wydaje mi się by było to normalne. To jest taki sam dźwięk jak ten towarzyszący spadaniu obrotów mając auto na biegu. Muszę poszukać nagrań w sieci z przyśpieszania:)
Nie - blokada jest, ale jak przy 100km/h wbijesz 2 bieg to ten fakt zostanie zarejestrowany przez licznik przekroczenia obrotów. Jazda z max prędkością obrotową na ograniczniku nie jest rejestrowana, tylko przy redukcji da się przekroczyć obroty tak, żeby to zostało zarejestrowane.
czy jest to mozliwe ze uszkodzony jest tak ze nie widzi niskich obrotow ? dopiero np na plaku gdy przy odpalaniu ma wieksze obroty czyli okolo 450-500 to wtedy zaczyna dzialac?
Z ubytkami sobie poradziłem, nieszczelne były wloty z cieczą chłodzącą do parownika. Wyciek pojawiał się pow 2 tys. obrotów i szybko odparowywał. Mam jeszcze jedno pytanie: jaka jest pojemność układu chłodzenia do Grande Punto 1,2, 8V z klimatyzacją?
Na pewno sprawdzasz to na wolnych obrotach. Jeżeli na wolnych obrotach masz 13,8 przy włączonych światłach to wszystko jest OK. Fiaty tak ładują.
A czy czujnik ciśnienia doładowania z kolektora może odbierać jakieś nieprawidłowe dane jeśli ten EGR nie otwiera się przy niskich obrotach. Czy te dwa urządzenia są jakoś ze sobą powiązane.
Witam, czy mógłby mi ktoś pomóc wyregulować ta instalacje ? Mam z nią problemu rano podczas pierwszego odpalania, szarpie, gaśnie. Gazownik kazał mi wyczyścić wtryskiwacze, oddałem do czyszczenie i trochę się polepszyło ale nie do końca. Wymienione wszystkie filtry. Gdy auto postoi ze dwie godziny to czasem się przełączy normalnie, a czasem obroty zaczynają...
Ty się znakami na pasku nie sugeruj że się nie pokrywają! Tak ma być. Zgodzić się mają znaki kół względem silnika. Ktoś kiedyś gdzieś liczył. Chyba 40coś albo 90coś obrotów by się pokryło, oczywiście zależnie od silnika. Miłego kręcenia. Znaki na pasku są tylko do montażu. Zawory 30/40 +/-5 więc ok. Zresztą większy luz nie jest tak groźny niż za mały...
Cześć Wszystkim. Mam problem z nierówną pracą silnika w moim Grande Punto 1.4 2007 r. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Obroty są równe, wykonałem adaptacje wyczyszczonej przepustnicy. Został wymieniony map sensor od ciśnienia w kolektorze ssącym i temperatury powietrza. Sprawdzałem czujniki położenia obu wałków, wyglądają na...
Był podpięty pod komputer i nie wykazał błędów Z tego co zdążyłem ustalić najczęstszą przyczyną jest czujnik ciśnienia i temperatury na kolektorze Ponoć przez niego automatyczne ssanie się nie włącza,bo komputer twierdzi że silnik jest rozgrzany Pytanie jak to sprawdzić... ? Bo wina jest ewidentnie tego że przy pierwszym odpaleniu nie dostaje odpowiedniej...
Nie wiem ale może to pomoże: na postoju włącz silnik i cztery razy dodaj gazu powyżej 4 tys. obrotów. Dodaj gazu potrzymaj parę sekund powyżej 4 tys. obrotów puść gaz aż zejdzie do obrotów na postoju i tak ze cztery razy. Pozdrawiam. J
Jak pompujesz hamulce to normalne że w końcu obroty spadną. Szukaj rozszczelnienia w układzie podciśnienia ale gdzie indziej. Punto rzeczywiście ma niezłe hamulce ale w porównaniu z Grande Punto to one są baaaardzo delikatne ;)
Ok, tak będę musiał. Bo ręcznie nie da się jakoś wysterować tej przepustnicy aby sobie to samemu obadać ? Chciałem tylko dowiedzieć się i skorzystać z doświadczenia innych czy ten dźwięk oznacza coś poważnego. Zawory byłoby słychać chyba nawet na wolnych obrotach ? Może poszła uszczelka na łączeniu: katalizator - złącze elastyczne... hmmm
Sterowanie uzależnione jest od prędkości obrotowej silnika i dawki paliwa. Na wolnych obrotach ,,sztanga" powinna zostać wciągnięta do oporu. Jeśli nie to może gruszka nie jest szczelna albo zacina się geometria w turbinie. Wysterowanie zaworu turbiny na wolnych obrotach wynosi ok. 60-80% ,wynika to z mapy wysterowania zaworu.
Witajcie. Mam problem z fiatem Grande Punto. Na LPG samochód pracuje ok. Na paliwie nie chce zapalać i wchodzić na obroty. Auto ma 120 tys i od ok 50 gaz. Zawsze było ponad pół zbiornika paliwa. Wykręciłem wentyl przy listwie wtryskowej nałożyłem na kruciec manometr i wyszło mi 1,8bar. Czy to prawidłowe ciśnienie? I czy dobrze wykonuje pomiar? Jeśli...
Przeważnie jest tak o ile się nie mylę, że objawem uszkodzonej pompy olejowej jest błyskająca kontrolka tuż po odpaleniu lub na zimnym silniku i wolnych obrotach. Z czego wynikałoby, że pompa ma łatwiej z ciepłym i rzadszym olejem a nie zimnym i gęstszym.
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
W P2 jest mało czuły układ i dość łatwo wymienić ten czujnik. Ta fabryczna zawleczka blokująca załatwia sprawę. Oczywiście i w tym puncie można zrąbać sprawę. Natomiast w autach po 2007r czujniki są dużo bardziej czułe (mniejszy obrót powoduje dużo większe zmiany w Nm) bardzo cieżko jest wymienić ten czujnik bez specjastycznych narzędzi i podglądania...
Witam Mam taki problem na który mi żadem mechanik nie potrafi pomóc.Moje auto Grande Punto sprawuje się wyśmienicie.Problem zaczyna się dopiero jak jadę w trasie. Jak jadę dłuższy czas prędkością powyżej 120 km/h i obrotach powyżej 3,5 tys zapala si kontrolka od sinika- czek.Świadczy to o jakimś błedzie.Po zejściu z obrotów kontrolka gaśnie.Odwiedziłem...
Dzień dobry, mam problem z Fiatem Grande Punto 1,2. Po przejechaniu nieco ponad 100 km traci moc i gaśnie. Po chwili można go odpalić i jedzie dalej. Po dwóch takich akcjach podpięty pod komputer - błędy: świece, cewka i kable. Wszystko wymienione. No i niespodzianka, po przejechaniu ok. 120 km samochód traci moc i gaśnie. Po ponownym odpaleniu przejechał...
Witam mam problem z Fiatem Grande Punto 1.4 8V 2006 rok. Po umyciu silnika nastąpiła awaria alternatora mechanik stwierdził uszkodzenie ukladu regulatora napięcia. Kupiłem nowe części założył i znów to samo. Auto na wysokich obrotach przestaje ładować. Diagnoza uszkodzony alternator , kupiłem alternator ... znów to samo . po odebraniu od mechanika postanowiłem...
Miałem Grande Punto z tym silnikiem i owszem "laga" w reakcji na gaz miało ogromnego ale bardzo dobrze jechało "z dołu" (przynajmniej dopóki nie padła turbina).
Witam, Niestety w moim Grande Punto (2006) pojawił się ostatnio problem z rozrusznikiem (tak myślę). Po 4 godzinnym postoju, przekręcając kluczyk rozrusznik nie reagował. Akumulator jak najbardziej sprawny. Nie zapalała się jednak także kontrolka od świec żarowych. Pomogło nieoczekiwanie popchnięcie samochodu bo wrzuceniu biegu o pół metra (czyli de...
Od czujnika obrotów kierownica? Kolor zależy od opcji ESP też. Bywa tylko z czujnikiem momentu, bywa z momentem i kątem skrętu (opcja z kontrolą trakcji i ASR). Kolory przynajmniej dla Grande są przynajmniej 4. Przedlift/polift, z/bez TC/ASR... I o ile przyjanmniej w GP da się centralkę przekonfigurować, i wymienić czujnik momentu na momentu+kąta skrętu,...
Witam Jakiś czas temu pojawiło się falowanie obrotów na biegu jałowym.Przestudiowałem forum po czym wyczyściłem przepustnicę wymieniłem map sensor zrobiłem zerowanie parametrów w fes sprawdziłem ciśnienie paliwa(3,5),zrobiłem ponowną adaptację przepustnicy i dalej to samo.Jeśli przegazuję do min 2,5 tys przy powrocie obrotomierz oscyluje wokół tysiąca...
Witam. Zakupiłem miesiąc temu grandę Punto 2008r 1,2 8v. Byl to bardzo szybki zakup z racji kolizji wcześniejszym samochodem. Był zimny dzień sprzedawca zapewniał że klimatyzacja sprawna wczoraj okazuje się że jednak mnie oszukał. Po nagrzaniu kabiny wraz z obiegiem zamkniętym po włączeniu klimatyzacji i przekręceniu na zimne cały czas wieje ciepłe...
Witam, mój post/zapytanie dotyczy Fiata Grande Punto 1.4. Rocznik 2007, wersja Activ, 180 000 km. Problem polega na tym, że samochód jest zadbany, serwisowany regularnie i niby wszystko jest OK, ale... w okresie zimowym, kiedy temperatura spada poniżej -10 st (tak jak obecnie) zaczyna się stały kłopot. Samochód nie chce odpalać. Akumulator naładowany...
Auto: Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 2007 75km 5d Problem zaczął się od tego, że pewnego dnia przy sporych opadach samochód odpalał i nie wykazywał reakcji na wciśnięcie gazu <tzn. trzymał się cały czas na ok 1000 obrotów> lub po wciśnięciu gazu totalnie gasł. Na pych dało radę go odpalić, po tym jednak migała kontrolka świec żarowych. Po podłączeniu...
Witam! Mam problem z moim Grande Punto 2007. Zaczęło się od dymu spod maski, który pojawił się po uruchomieniu silnika. Po chwili zapaliła się kontrolka ładowania silnik jednak pracował normalnie. Po wyłączeniu i włączeniu zapłonu kontrolka zniknęła ładowanie wróciło. Jakiś tydzień później ponownie zapaliła się kontrolka ładowania, wystąpił brak wspomagania,...
Witam mam ten sam problem lecz u mnie po wymianie rozrządu GP chodził godzinę na wolnych obrotach zgasł i wszystko szlak trafił raz chodził dobrze raz nie chciał odpalać rozrząd ustawiony dobrze podczas kręcenia rozrusznikiem obrotomierz reaguje gdy (po męczarniach) odpali obrotomierz nie działa auto kręci na wysokie obroty widnieje błąd 0335 po jego...
1.4 16v 95KM + LPG odradzam, za delikatny silnik. W moim GP spalanie to 6,3-6,4l benzyny przy normalnej, dynamicznej jeździe(bez korków, do 110km/h). Na autostradzie potrafi spalić ciut mniej(6,2-6,3l)pomimo prędkości 130-140km/h. Szósty bieg nadaje się wyłącznie do jazdy powyżej setki , przy pełnym obciążeniu strasznie zamula ale zdecydowanie mniej...
Od pewnego czasu pojawił mi się problem z kropkiem, Otóż na biegu jałowym na wolnych obrotach zaobserwowałem przyduszanie rozgrzanego silnika, ale takie że normalnie chodzi jak zegareczek tylko są momenty że w pewnej chwili go przydlawi i czuć szarpnięcie silnikiem. Stojąc z tyłu auta z rury słychać też taki jakby parsknięcie powietrzem. Nie jest to...
Fiat Grande Punto 2006 150tyś km 5d 1.3 16V MultiJet 75KM Pali się check engine, samochód odpala i jeździ normalnie. Komputer pokazuje średnie spalanie na poziomie 4,9l / 100km Błąd: Czujnik ciśnienia doładowania - ciśnienie zgodne z atmosferycznym. Po odpaleniu silnika ciśnienie zadane wynosi koło 1000 a czujnik pokazuje 700 przy 3 tysiącach obrotów...
Witam. Koledzy pacjent jak w opisie na operacje przełożenia ECU używki. Powód gasniecie losowe podczas jazdy przy schodzeniu z obrotów tak jak by ktoś nagle wyłączył stacyjkę. Zdarza się także że na postoju po włączeniu czego kolwiek z elektryki gasie tak samo. Wszystkie masy, zasilania bezpieczniki sprawdzone. Jak najłatwiej ogarnąć immo bez programatora...
Witam, Otóż parę dni temu pojawiły się dziwne odgłosy tak jakby przeskakującej sprężyny podczas skrętu - odgłosy podczas postoju lub toczenia się. Po zanurkowaniu nie stwierdziłem by ze sprężynami było coś nie tak natomiast podczas obrotu drugiej osoby kierownicą czuć jak sprężyna skacze. Więc diagnoza padła na łożysko wraz z poduszką. Szykuję się właśnie...
Obecnie jeździsz wyłącznie na benzynie, czy benzyna gaz? Sądziłem, że chodzi wyłącznie o pracę na benzynie. Kierownik ma 5-letniego Fiata z silnikiem 1.4, nie wiem, czy to ten sam silnik i ten sam sterownik. Po zamontowaniu gazu miał ten sam problem, otóż zaczął nierówno pracować na zimnym silniku, po rozgrzaniu benzyna lub gaz pracował normalnie....
Witam. Po zmianie rozrusznika na wersję z Grande Punto pojawił się problem z odpalaniem. Silnik nie chce odpalić bez wciśnięcia pedału przyspieszenia. Gdy odpali się z wciśniętym pedałem należy przytrzymać go chwilę na obrotach gdyż inaczej znowu silnik gaśnie. Ponadto czasami po odpaleniu silnik się dławi przy dodawaniu gazu. Jeśli dłużej pokręcę rozrusznikiem...
Dzisiaj sprawdziłem i zostało 410g czynnika, dwa tygodnie temu było nabite równe 500g. Klimatyzacja w tej chwili, po ostatnim uzupełnieniu do 470g chłodzi, jakoś super wydajna nie jest ale działa. Nie mam możliwości sprawdzenia ciśnienia LP, natomiast HP czytane z presostatu przy wyłączonej klimatyzacji jest na poziomie 7-8bar, po włączeniu sprężarki...
Witam, mój Grande Punto zachowuje się dziwnie a ja nie chcę uszkodzić silnika, dlatego proszę Kolegów o pomoc. Otóż w czasie silnego mrozu samochód nie chciał odpalić. Kręciłem kilka razy aż siadł akumulator. Następnego dnia po naładowaniu akumulatora znowu kręciłem i znowu nie chciał odpalić. Akumulator OK, rozrusznik kręcił, silnik nie odpalał. Od...
Witam, mam problem z moim Fiatem Grande Punto 1.3 diesel Multijet. Mianowicie co jakis czas wyskakuje blad silnika i 2 bledy :P0120 uklad napedowy - Throttle / pedal position sensor / switch a circuit P2135 uklad napedowy - Throttle / pedal position sensor / switch A/B voltage correlation Objawia się to tym ze auto szarpie, traci moc po czym po jakims...
Witam serdecznie. Posiadam auto Fiat grande punto 1.2 8v 2007r i mam niestety problemy z wtryskiwaczem. Po podpięciu kompa wyrzuca błąd P0203 "Obwód wtryskiwacza, cylinder 3 - usterka" (czasem wyskakuje tez na 4 cylindrze) , P0300 "Wykryte przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w cylindrach" P0303 "Cylinder 3 - wykryte wypadanie zapłonów" Objaw...
Tylko, że ja nie jestem elektronikiem (choć lutownicę mam) i ta drobna adaptacja może być nie do przeskoczenia ale o shift light nie pomyślałem. Mi jest to potrzebne do włączania i wyłączania zmiennych faz rozrządu. Mam silnik z grande punto włożony do uno (i uturbiony ale to już nie ważne). Ten silnik ma wariator hydrauliczny na wałku rozrządu i jest...
Nie wiem czy dam radę Ci wytłumaczyć wystarczająco obrazowo. Ja do zdjęcia poduszki używam elektrody 4 mm. Przecinam ją na dwa odcinki i końce z jednej strony szlifuję na wklęsło. Wkłada się te dwa kawałki w kierownicę, są takie dwa punkty przez które trzeba się przebić (na bokach kierownicy), a następnie trafić na macanego dwa druciane zatrzaski poduszki....
Witam. Fiat GP, rocznik 2006, silnik 1,3 mjet. Zauważyłem w nim dość dziwną przypadłość. Odpalam silnik, bez problemu itd. "Wbijam" 1, ruszam, w momencie kiedy silnik osiągnie 1500 obrotów, słychać dość charakterystyczne tyrkotanie. Przypomina to dźwięk uderzania blachy o blachę czy np. plastikowych elementów o siebie. Dzieje się to na 1 i 2 biegu,...
Witam ! Mam taki problem z Fiatem G. Punto 1,2 8V auto ciężko pali gdy jest zimny silnik, a teraz problem narasta, Rano trzeba długo kręcić, 2-3 razy zanim odpali, przez kilka sekund pracuje nierówno, nie wchodzi na obroty, wypadają zapłony. Wymieniłem : świece, kable, pompę paliwa, map-sensor (czujnik temp. pow. zasysanego), sprawdziłem luzy zaworowe...
Witam, Mój GP to 1,4/ 8 zaworów/ 2007 r.manual. Odkupiłem go z przebiegiem 60 K, teraz ma 90 K. Zaczęły się problemy z silnikiem. Osłabł, wpada w rezonans przy obrotach 2300-2400 obr/min., więcej spala, przytyka przy ruszaniu. Zmieniłem świece i przewody.Nadal nic nie pomogło. Pojechałem na sprawdzenie komputerem. Okazuje się, że wszystko jest OK. Elektronik,...
Jako, że to mój pierwszy styk z tym forum chciałbym na wstępie powitać wszystkich użytkowników. Mam nadzieję, że znajdzie się jakaś osoba, która pomoże w problemie, jaki wystąpił w moim punciaku. A więc do rzeczy. W tamtym tygodniu po odpaleniu samochodu wyskoczył mi błąd asr i esp. Po chwili jazdy i naciśnięciu pedału hamulca podczas zatrzymania się...
Ten chyba pod względem komfortu będzie bardzo dobry. Ceny niskie jak na samochód tej klasy - jest jakiś nieudany, czy to dlatego że "francuz"? Generalnie u nas wszystko co nie jest niemieckie albo japońskie jest sporo tańsze... popatrz sobie na ceny Grande Punto i Corsy D na rynku wtórnym - to jest to samo auto, diesle w obu są Fiata, na osprzęcie...
To jest zrzut z Multiscana: ECU ISO Code: 0D 07 D6 04 43 2016-07-07 09:07:37 CONNECTED TO: Fiat Grande Punto 1.4 8V Magneti Marelli IAW 5SF3 CF4/EOBD Injection (8V) ----------------------------------------... Kod ISO: 0D 07 D6 04 43 Numer rysunku FIAT: 51798651 Numer sprzętu: IAW5SFHW300 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 0905F41 Wersja...
Temat Corsy i 1.3cdti dobrze ujął alfik7 Opel Corsa D i Grande Punto to to samo podwozie, zawieszenie i koła. Rozwiązania we wnętrzu też wskazują na podobieństwa konstrukcyjne. Silnik 1.3 (właściwie 1248 ccm) to zaprojektowany przez Włochów diesel, montowany w polskich zakładach FPT Bielsko-Biała. To jest świetny silnik, szczególnie w wersji 90 konnej....
Witam, Mam prośbę o pomoc w ocenie sprawności wtryskiwaczy we Fiat Grande Punto 1.3 mJET 90 KM. Wykonana została próba przelewowa i pomiar korekt wtrysku za pomocą Multiecuscan. Próba przelewowa trwała około 2,5 min. a pomiar był następujący: 1 wtrysk - 19 ml 2 wtrysk - 20 ml 3 wtrysk - 17 ml 4 wtrysk - 8 ml Korekty wtrysku były mierzone na wolnych...
Może Punto II HGT? Problem w tym, że małe auto ze sportowym zacięciem ciche nie będzie. Jak jest małe to żeby się dobrze prowadzić musi być lekkie, a żeby być lekkie nie może mieć kilogramów mat i pianek wygłuszających. 8s do 100km//h to poważne wyzwanie. Grande Punto niestety jest już dość ciężkie (1200kg), choć prowadzi się na prawdę rewelacyjne....
Po wymianie pierścieni, uszczelnieniu pompy wtryskowej auto nie odpala. Autocom i Multiecuscan nie widzi problemów w ECU. Pompa paliwowa pompuje paliwo, dochodzi do wtrysków jednak w mojej ocenie nie puszcza impulsów masowych na sterowanie cewek, plus jest / obserwowałem wtryski podczas kręcenia - wpięte w szynę odwrotnie tak żebym widział ich końcówki...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Witam serdecznie W moim GP 1.4 8V z ABS r.2007r mam bardzo tajemniczą awarie i proszę o pomoc: Jechałem po wyboistej drodze i w pewnej chwili na skręconych kołach, podczas lekkiego hamowania, samochód szarpnął mi i zgasł (to moja wina - za wysokie bieg, nie słyszałem silnika - zwolniłem za bardzo). Po uruchomieniu: - totalnie martwy prędkościomierz...
(g40 - polówka 1.3, g60 - corrado) G-lader to klapa, zarowno w Polo jak i w Golfie/Corrado Daihatsu Charade GTti 1.0 12V 101KM To juz super wynalazek. Bialy kruk. pitrala1 napisał: Ale turbina daje Ci dużo większy użyteczny zakres obrotów A to chyba cos nowego... Szczegolnie w silnikach malej pojemnosci. W nowych turbo benzynach, turbiny wstają na...
Otóż, gdy obroty silnika są delikatnie poniżej 1000, pojawia się stukanie przypominające stukanie drewnem o metal (lub pukanie w żeliwny kaloryfer) i jest słyszalne od ok.800 - 2000obr z różnym natężeniem. Najbardziej daje się wyłapać, gdy auto jest dobrze rozgrzane i włączone są światła + ogrzewanie tylnej szyby. Odgłos nasilił się po zmianie oleju...
Możesz przybliżyć o co Ci chodzi pisząc o obrocie o 90 st ? Jedyne co kojarzę przy wyjmowaniu szyby to konieczność demontarzu uszczelek. Jak coś popraw mnie.
Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent: Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007r. Diagnoza: Adaptacja koła fonicznego - błąd P1300 Leczenie: Zgodnie z opisem w programie Fiat Ecu Scan, zeskanowałem błędy ( wyskoczył P1300 jak w opisie), wykasowałem. Następnie wyzerowałem ustawienia koła fonicznego ( w sumie też te wszystkie zakładki w opcji "Regulacja" oprócz...
punto grande punto grande wiązka grande punto przepustnica
świateł focus budowa magnesu odświeżania pamięci
subaru outback plazma samsung driver uszkodzony
Xerox WC6605 skanowanie do e-mail – konfiguracja SMTP, login, hasło, App Password Panasonic SA-AK40 zmieniarka CD – czy pasuje do SA-AK28? Kompatybilność mechanizmów