Tutaj też co nieco po włosku: http://www.riparando.it/auto/problematic... Warto więc sprawdzić skrzynkę bezpieczników, która może mieć zielono w środku.
Przekaźniki w Fiat Grande Punto są bodajże w skrzynce bezpieczników wraz z innymi przekaźnikami. Ściągnij sobie rozpiskę bo Ci się przyda.
Coś kojarzę że przekaźnik mijania jest w kabinie.
Czyli przewody ECU do skrzynki bezpieczników pod maską
Moduł kontroli nadwozia, a konkretnie zelektronizowana skrzynka bezpieczników.
Przed remontem alternatora załóż ten długi odpływ. Sprawdź też jak jest z drugiej strony , tam woda leje się na skrzynkę bezpieczników.
Wymień przekaźnik rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami w komorze silnika.
Witam. Czy ktoś z was ma może info / fotografię pokazującą jak montowana jest skrzynka bezpieczników w GP - skrzynka koło akumulatora. Moje auto jest po stłuczce, poprzedni właściciel bardziej je ulepił niż poskładał jak trzeba. Powoli stawiam auto do stanu używalności. Gdyby ktoś miał info a najlepiej zdjęcie będę wdzięczny.
Problemem była skrzynka bezpieczników pod maską (ściekła tam woda po peszlu). Z góry wszystko wyglądało na suche.
Jak dzieje się tak po deszczu i jest przy tym brak komunikacji z ECU, to szukaj "zieleni" (zalania) w skrzynce bezpieczników/przekaźników pod maską.
Szukaj Znajduje się on w skrzynce bezpieczników przy silniku? Za co on odpowiada? Przepraszam, ale jestem w tym zielony.
Jest na LEDach i odpowiada za nie bezpiecznik F61 w skrzynce bezpieczników przy BCM (za schowkiem pod rzeczonym panelem od świateł i komputera) - ostatni (tam gdzie są 2 pionowe rzędy bezpieczników, to jest bezpiecznik na samym dole po prawej stronie).
nagle zgasły światła mijania i zapaliły się światła postojowe Już Ci pisałem, że światła postojowe świecą się cały czas, razem ze światłami mijania. wcześniejszy właściciel zrobił tak żeby nie zapominać włączać świateł, zrobił coś takiego że jak odpalałem to odrazu się światła zawsze zapalały. Przecież tam nic nie trzeba robić, poza włącznikiem świateł...
Masa na ten przekaźnik idzie z sterownika silnika z pinu A17 sprawdź czy tam wychodzi , jeśli tak to czy dochodzi do skrzynki bezpieczników do pinu A9. Na pinie 40 powinno napięcie się pojawić dopiero w momencie przekręcenia kluczyka w 2 pozycję (rozrusznik) , ale najpierw trzeba zdiagnozować gdzie się straciła masa na T7.
Te przyciski są połączone w układ klawiatury opartej na dzielniku rezystancyjnym. Sygnał z nich trafia na komputer Body, następie on steruje przekaźnikami w skrzynce bezpieczników i modułem wentylacji (prędkość wentylatora i nastawnik recyrkulacji). Należy w pierwszej kolejności sprawdzić poprzez interfejs diagnostyczny czy pojawiają się sygnały z przycisków...
Typowa usterka w tym modelu to zalana skrzynka bezpieczników/przekaźników pod maską, w dalszej kolejności słaby akumulator i zawilgocona wiązka elektryczna w podszybiu.
Zdjęcie z eBaya, ale obsadzenie zależny od wersji wyposażeniowej: http://obrazki.elektroda.pl/3173470600_1... P.S. Skrzynka jest taka sama jak w Grande Punto.
Ropa na pewno jest zatankowana, tankuje zawsze do pełna a wyjeździłem pół zbiornika i nic się nie działo. Tak, rozrusznik kompletnie nie kreci absolutna cisza,miałem już kiedyś podobnie jak miałem problem z masą. Najbardziej z tego wszystkiego martwi mnie cisza pompy paliwa w zbiorniku, która nastąpiła po kilkukrotnym przekręceniu kluczyka. Czytałem...
Witam Obecnie w Grande Punto zasilanie do mojego nowego radia android zostalo wyprowadzone z przewodow zapalniczki ponieważ w fabrycznej kostce nie było plusa po zapłonie, był tylko plus z akumulatora oraz przewody CAN A i B. Chciałbym aby plus po zapłonie do radia został wyprowadzony bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników, przy okazji chciałbym tez...
Jeśli nie masz oryginalnego BCM i kluczyka od kompletu to tak... choć nie wiem czy bez BCM uda Ci się go uruchomić. BCM to ta "skrzynka z bezpiecznikami" po lewej stronie kierownicy, za małym schowkiem.
Zobacz czy inne obwody nie mają zasilania. U mnie zawilgła skrzynka bezpieczników pod maską i jeden z przekaźników się nie rozłączał. Z wierzchu był suchuteńka, a w środku zielono.
Chciałem założyć taką instalację we Fiacie Grande Punto (1.2 benzyna, 2008). Dostępne bezpieczniki w skrzynce pod kierownicą: (auto bez instrukcji w języku polskim) http://obrazki.elektroda.pl/5782042200_1... oraz w Citroenie C4 Picasso (1.6 vTi, 2009): http://obrazki.elektroda.pl/6010025100_1...
Przeszukałem opisy skrzynek i niestety nic z tego - w żadnym opisie nie ma informacji o tym gdzie jest bezpiecznik od czujników cofania. Ktoś może pomóc w tym temacie ?
Witam. Szukam opisu bezpieczników w GP rocznik 2006,wersja 1,3 mj 90 km. Nie działa u mnie klima to pierwsza sprawa a druga to dobrze jest znać co gdzie jest. Mam instrukcję, jednak tam opis jest do zupełnie innej skrzynki niż u mnie. Jak by ktoś z Was miał namiary proszę o info. Pozdrawiam
Tam siedzi IAW 5SF3.M1 lub IAW 5SF3.M2. Co innego psuje się w tych centralkach. Była akcja serwisowa na wymianę skrzynki bezpieczników pod maską bo były problemy z zasilaniem. A wygląda mi to ewidentnie na chwilowy zanik zasilania ma body.
Masz słaba mase. Ale o jaką masę chodzi? Bo przypalony styk od przewodu masowego w kostce wymieniłem na nowy. Dziś chciałem zobaczyć masę z tyłu w bagażniku odpowiadającą m.in. za tylne światła, okazało się, że pod tapicerką niczego nie ma, nawet skrzynki bezpieczników :?: Sugerowałem się schematem na zdjęciach w złączniku. Szukałem przewodu masowego...
Witam. Borykam się z problem w samochodzie fiat grande Punto 1.3jtd. Klimatyzacja rozładowywała akumulator, ponad 1.1A. samochód był u elektromechanika, wymienił on dwa przewody na ściance grodziowej silnika bo twierdził, że były one "zmasowane". Spokój był około miesiąc. Problem powrócił ostatnio, podczas mocnego deszczu. Gdy chciałem zgasić samochód,...
Sprawdź bezpiecznik F18 i przekaźnik T09 w skrzynce obok AKU- to jest główny przekaźnik i obwód zasilania i jeszcze bezpieczniki F17, F22, F11. Miałem taki problem 2 razy i był spalony F18, a w innym F11.
Sprawdzone brak Zasilania na bezpiecznik nr 47 7.5A odpowiedzialny za zasilanie ecu. Przewód sprawdzony aż do komory grodziowej i jest cały. Proszę o info czy przewód zasilający ecu idzie bezpośrednio z skrzynki bezpieczników w przedziale silnika do stacyjki? Ponieważ po podaniu ma krótko napięcia na sterownik i przekręceniu kluczyka auto odpala po...
U mnie w fordzie w stan uśpienia przechodzi dopiero po 45 minutach. Pomiary długo trwały i wypinanie bezpieczników, zanim doszedłem, że to fabryczne redio pożera prąd. Wszystkie bezpieczniki sprawdziłem, wymieniłem masę na skrzynię z podłużnicy na plecionkę, skrzynkę bezpiecznikową pod maską rozłożyłem i wyczyściłem, wiązkę od tej skrzynki do środka...
Mam Grande Punto, obecnie ma na liczniku ponad 190 tys. km (i zaczynam się rozglądać za "nową" turbiną) z czego ja nim zrobiłem ok 60 tys. km. Silnik to 1.3 Multijet 90KM, spokojnie daje sobie radę z tym autem, a przy tym w trasie da się zejść poniżej 4,5l/100km. Auto dobrze się prowadzi, ma dość trwałe acz twarde i głośne zawieszenie, rewelacyjne hamulce...
Właśnie wczoraj już się przyglądałem tej skrzynce bezpieczników pod maską ,auto jest po dzwonku od strony skrzynki , właśnie jedna sugestia zdiagnozowana jeszcze wczoraj pali w niej jeden bezpiecznik 5 A nr 24,w opisie fabrycznym w książce miejsce to jest oznaczone jako wolne ? Dodano po 2 W body są dwa błędy: -Minicrypt -sygnał prędkości
Mam problem, który nie daje mi spać, otóż nie działa mi gniazdko prądowe w kabinie, po oględzinach mam takie obserwacje: -bezpiecznik jest sprawny -masa na czarnym przewodzie jest dobrze podłączona -na czerwono-białym przewodzie od zasilania gniazda jest zasilanie 12V przy kluczyku na zapłonie -na żółto-czarnym przewodzie od zasilania żarówki podświetlenia...
Witam. Czy w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika, można się podłączyć po któryś z bezpieczników, tak aby otrzymać zasilanie "po stacyjce" z którego można stale pobierać prąd rzędu 2,5 A, bez szkody dla pracy auta ? Na kilku bezpiecznikach pojawia się zasilanie, jednak po doświadczeniach z innym autem, wiem że podłączenie się od tak sobie może...
Potwierdzam w całej rozciągłości to, co pisał kolega TZOK. Silnik 1,4 8V może i jest trwały, nie wiem, bo przejechałem dopiero jakieś 10 tys. km, ale jest słaby na autostradę, przy 130-140 zużycie jest masakryczne (9-10 litrów) - do miasta moc wystarcza, ale ogólnie niestety, jest paliwożerny. Poza tym auto wąskie i lekkie więc te 140 na autostradzie...
Zaczęło się tak, że w czasie deszczu auto stało na parkingu i zaświeciło się światło cofania (oraz działał panel sterowania lusterek). Nie dało się się uruchomić silnika - w ECU i BCM błąd immobilisera (minicrypt), poza tym jeszcze sporadyczne błędy błędy CAN na linii ECU-BCM ale komunikacja ze wszystkimi modułami chodzi. Za którymś podejściem zdjąłem...
Witam, miesiąc temu kupiłem interface ELM327 (producenta nie pamiętam). Mieszkam w Warszawie, więc wybrałem taki co był blisko domu do odebrania - zresztą tylko jeden sprzedawca z Warszawy wystawiał to na Allegro. Zainstalowałem program PCMSCAN i użyłem w Peugeocie 307 SW z 2002 roku. Komunikuje się bez problemu, PCMSCAN jest w języku polskim, spokojnie...
Klasyczne objawy "nurka". Miałem podobną sytuację ze Megane Scenic 2 żony - po przelaniu go przez szybko przejeżdżającą pod wiaduktem ciężarówkę ( woda z błotem chlapnęła aż ponad dach, dwa dni był spokój, potem podobne objawy jak u Ciebie, tylko u nas włączał się w czasie jazdy nawet ręczny, wycieraczki, o bałaganie w światłach i kontrolkach nie wspominając....
Oj kolego....anglickii znajesz? niet? Na ostatniej stronie tego pdf-a jest napisane, że fioletowo-biały kabel wychodzący ze złącza przy drzwiach kierowcy. Sterowanie jest masą, lub masą przez rezystor 470 ohm (zamknij/otwórz lub odwrotnie). Przewody od migaczy: Kable różowo czarny i różowo biały w 20 pinowym czarnym złączu w skrzynce bezpieczników w...
Nie mam schematów dla Doblo, jedynie dla Grande Punto z silnikiem 1.4 8V (ma ten sam sterownik). W eLearn opis jest taki: Centralka sterowania silnikiem M10 kontroluje i steruje całym układem zapłonu i wtrysku elektronicznego. Centralka M10 jest zasilana bezpośrednio z akumulatora do styku 1 konektora A, poprzez linię zabezpieczoną bezpiecznikiem F43...
W starym Puncie założyłem bez problemów (a właściwie poprawiałem po "fachowych" instalatorach, ale praktycznie zdemontowałem i od nowa założyłem). Cena jaką mi powiedziana za założenie alarmu w GP to 200-350zł (sam montaż), więc zastanawiam się czy by nie zrobić tego własnoręcznie (bo samodzielnie to za dużo powiedziane). Główny problem mam z czujnikami...
Po rozładowaniu akumulatora (nastąpiła awaria włącznika świateł awaryjnych, samochód załączył w nocy awaryjne i po kilku godzinach rozładował akumulator). Radio zostało wyjęte na 2 dni, samochód 1 dzień jeździł bez radia. Po zamontowaniu brak oznak życia. Nie włącza się i nie zapala podświetlenie włącznika/regulatora siły głosu. Bezpiecznik radia (10A)...
Witam, wiem że wątek jest dość stary, ale niedawno zostałem właścicielem Fiata Grande Punto 1,3 MJ 90KM 05r. Jadąc wracając ostatnio ( ok.30km) w połowie drogi, gdy zatrzymałem się na światłach i przy ruszeniu auto po prostu zgasło nie mając w ogóle prądu. Na drugi dzień po zmianie akumlatora komunikat problemy z EBD auto nie odpalało. Zawiozłem do...
Fiat Grande Punto 1.3 Multijet 90 KM, skrzynia automat, auto cały czas odpalało normalnie, wjechałem do garażu zgasiłem i jak chciałem znów odpalić auto nie odpala. Słychać tylko pyknięcie przekaźnika, rozrusznik nie kręci, żadne błędy nie wyskakują, akumulator, stacyjka i przewody do body komputera ok, rozrusznik i bezpieczniki sprawne. Body komputer...
Witam. Jest wiele podobnych tematów na forum ale nic nie pasuje konkretnie do mojego przypadku. Dostałem można powiedzieć że w spadku grande punto 1.3 multijet 90 KM 2006 r ze skrzynią automatyczna , auto ogulnie jeździ i wszystko działa ale czasem po prostu nie chce zapalić (nawet przekręcić) czasem pali za pierwszym kilka razy pod rząd a doslownie...
Witam serdecznie W moim GP 1.4 8V z ABS r.2007r mam bardzo tajemniczą awarie i proszę o pomoc: Jechałem po wyboistej drodze i w pewnej chwili na skręconych kołach, podczas lekkiego hamowania, samochód szarpnął mi i zgasł (to moja wina - za wysokie bieg, nie słyszałem silnika - zwolniłem za bardzo). Po uruchomieniu: - totalnie martwy prędkościomierz...
skrzynka bezpieczników grande punto skrzynka bezpieczników punto punto skrzynka bezpieczników
czujnik krancowy błąd moduł sterować silnik toyota avensis odpalać
sterownik grzałek egzamin zawodowy technik informatyk
Nissan Qashqai 2008 - Komunikat "SECURE" na radiu MikroTik Netwatch: Monitorowanie i Automatyzacja