Zderzak cofnąć od osi o połowę wymiaru na jaki wystaje tarcza. Dla tarczy 230 mm będzie to ok. 5 cm. Optymalnie będziesz ciął materiał i gruby i cienki. Iskry nigdy nie będą leciały w stół maszyny.
Piła łańcuchowa Partner elektr. - ostatnio podczas ścinania świeżych gałezi, dosyć grubych, zauważyłem iskry wydaje mi się ze szły z łańcucha. Jaka może być przyczyna?
Mam czarny trafopowielacz z TV z 2 potencjometrami i chyba 10 drucikami na dole do których jak przyłoże gruby kabel (ze "słuchawka") to na wszystkich przeskakują grube iskry a jak zblirze do uziemienia to tworzy sie plazma. Więc żeby można było dotknąc plazmy muszą być spełnione 2 warunki: - częstotliwość powyżej 200kHz - natężenie poniżej 30mA
Z doświadczenia podpowiem, że jeśli jest iskra wcale nie oznacza to, że jest dość silna aby odpalić mieszankę. Najlepsza iskra to cienka niebieskawa (podobna do iskry w piezo zapalniczkach) . Jeśli ktoś z was ma iskrę białą i grubą to niekoniecznie na niej odpali mieszankę.
A bateria ma dobrą wydajność (czyli raczej droga)? Bo ja miałem jakieś pół roku temu podobny problem też z Aristonem, ale inny model (bateria R20 - bardzo grube "paluszki"). I problem był taki, że iskra była, ale piec się nie zapalał. Tydzień mi zeszło na ustalenie przyczyny. Pomógł dopiero zakup baterii (najdroższej, jaką znalazłem, bo założyłem, że...
ahhh mi ostatnio wlasnie zlazla taka guma w drzwiach co oslania przewody i jak kumpel wchodzil do auta to grube iskry zje**ły mu zpodnie. zawsze coś:( co do ceny naprawy tego webasta dobre sito+dobra świeca (bo jest jedna tylko tak?) + dobra robocizna =400zł tak jak zażyczył sobie i nie jest to przesada tak? gdy wstawie do niego auto to pokreśle że...
Niech spróbuje odpalić z całkiem wykręconą jedną świecą, obojętnie którą. Choć bardziej to wygląda to na iskrę grubo przed GMP..
To dziwne... Ja mam takie przepięcia, że między zaciskami pierwotnego (ok 3mm) pojawia sie gruba iskra i jakos nie usmażyło IRFZ44N ;)
Jaka iskra? Gruba, czy cieniukta? Czy przerywacz iskrzy? Moze zaolejony?
Popieram kol. jaga134. Przy szlifowaniu grubą tarczą można skierować iskry lekko w bok, ale przy przecinaniu do przodu? To się prosi o wypadek , nie da się utrzymać szlifierki przy lekkim zacięciu i pójdzie na człowieka. Motywacja, że iskry dostaną się do wirnika? Co jest ważniejsze zdrowie czy szlifierka za 100-200 zł.Z praktyki majsterkowicza: żadna...
a tak zgadza sie:)jesli autor ogladal program na tvn USTERKA to wie o co chodzi.kilku mechanikow zrobili w ...w ten sposob.chyba taki zielony gruby przewod
Bardzo często przyczyna nie palenia na rozrusznik w chinczyku jest cewka zapłonowa. Najłatwiej srawdzić odkrecając fajke iskra bez fajki musi być gruba i mocna koło 1 cm ma przeskoczyć, bardzo czesto właśnie tak była przyczyna palił ze\ kopki a ze startera nie i powodem była już słaba cewka być może tu jest podobnie
Masz wszystko w opisie, zasilanie CDI z cewki zasilającej światła. Uzwojenie wtórne (gruby drut) transformatora podłączone do cewki a uzwojenie pierwotne (cienki drut) zasila CDI.
gienek 1000 . 6 cienkich przewodów -to przewody sterujące. Temperatura przed uruchomieniem silnika ,po uruchomieniu , i inne informacje. Kol.rbiegan pytał o polaryzację "grubych przewodów". Jest inaczej ? Następna bzdura w kontekście opisywanego modelu pojazdu i zastosowanego w nim sterownika świec żarowych Dodano po 1 Wydaje mi się, że przekaźnik...
ten cienki to gaszenie, jak go nigdzie nie podłączysz to wtedy daje iskrę, zwarcie do masy wyłącza iskrę - do testów nie podłączaj go nigdzie gruby to wiadomo że do świecy :)
Iskra jest gruba ładnie, paliwo również dochodzi rozpyla.
Piszesz, że zmieniałeś podłączenie uzwojenia pierwotnego. Spróbuj zamienić kolejnością wyprowadzenia uzwojenia wtórnego i jeszcze dodatkowo na wyjście spawarki (źródła prądowego) (tzn. między jonizatorem a spawarką) równolegle dołącz warystor 200-250V i kondensator 1u/1000V dla zabezpieczenia spawarki i rozładowania impulsów zajarzenia. Uzwojenie wtórne...
Mają wpływ na iskrę, porównaj ich przekrojami. Gruby z grubym, cienki z cienkim. Zamiana może spowodować uszkodzenie czujnika spalania stukowego. Podaj oznaczenie silnika. Pozdrawiam
Zrobiłem dzisiaj transformator Tesli z strony [url=http://www.myzlab.pl/hv/mttesli/]my... nawinąlem 7cm zwoi na rurke o średnicy 2.3cm, jako kondensator zastosowałem 2l butelke lejdejską, zasilanie to generatorek hv na dwóch 2N3055 + powielacz. Po uruchopmieniu na iskrowniku(2cm) przeskakuje gruba iskra a z uziemionego wtórnego przeskakuje do uziemiania...
Czyli może być tzw.kupa i grube pieniądze w starego trupa
Pisales cos o zimnych lutach. Ja bym proponowal przelutowac, nie zaszkodzi a moze pomoc. Najwazniejsze ze masz schemat bo to pomaga. Z reguly sprzety po burzy to sie nadaja... Juz milem kilka i taka gruba iskra potrafi namieszac. Uszkodzenia powstaja lawinowo i bedziesz naprawial i naprawial - uruchomisz przetwornice, okaze sie ze cos dalej padniete......
nawet jak pomylisz kable to tylko kable bendą sie grzały a ako niewystrzeli Moje nie. Jak grube to się nie spalą.
Żeby sprawdzić czy jest iskra włóż do ściągniętej fajki świecę zapłonową, dotknij korpusem świecy do masy silnika. Między elektrodami świecy powinna przeskakiwać iskra (powinna być gruba i niebieska). To najprostszy sposób na sprawdzenie iskry. Należałoby sprawdzić iskrę na przerwie ok. 10 mm (iskra może ginąć po drodze). chiki chan mnie ubiegł
Iskra powinna być gruba i barwy niebieskiej, wymień kondensator.
Dokładnej budowy piecyka Ariston nie znam. Może rzeczywiście sterownik, ale na początek warto sprawdzić, czy aby świeczka nie jest zatkana. Może ta dysza się zapchała i gaz nie wypływa? Uwaga: nie przepychać jej zbyt grubą szpilką czy igłą. Musi być bardzo cienka, gdyż inaczej można rozkalibrować otworek. Najlepiej przedmuchać go sprężonym powietrzem...
Jeśli uda Ci się narysować schemat połączeń strony wtórnej (grube przewody ) będzie łatwiej. Tam jest jakiś trik z tym dużym przełącznikiem, kostką i bezpiecznikiem. Na zdjęciach nie bardzo widać.
A zmierz napięcie na cewce podczas chechłania rozrusznikiem. Coś mi mówi, że będzie grubo poniżej 12V.
Jaki jest kolor elektrod na świecy? Powinien być jasnobrązowy. Jaki jest też kolor samej iskry? Powinna być gruba i niebieska. Jak jest czerwona - coś nie dopala. To że słabo idzie to jedno, ale najpierw trzeba ogarnąć sam silnik żeby w miarę równo działał.
Faktycznie montowany pewnie w serwisie. AMX1-AMX2 taki chyba model , AMERVOX producent. Pod kierownicą(pewnie trzeba będzie odkręcić osłonę nad pedałami) bliżej bezpieczników znajdziesz czarną centralkę. Będą z niej wychodzić 2 grube czarne przewody (oraz oczywiście wtyczka z kilkudziesięcioma przewodami) odłącz ( przetnij ) i złącz czarne ze sobą....
Iskrę ma? Jaka jest ta iskra? Gruba i niebieska? Czy cienka i czerwona? Moduł wymieniałeś, cewkę też. Może po prostu coś źle podłączyłeś? Sprawdziłeś to ze schematem? Jeśli i to będzie ok, to najprawdopodobniej masz źle wyregulowane wyprzedzenie zapłonu. Spróbuj też wlać ok 1ml benzyny bezpośrednio w otwór świecy, wkręć świecę i odpal.
daj zdjęcia jak to u Ciebie wygląda pewnie z rozrusznika wychodzi tylko jeden kabel? wtedy do rozrusznika jest stycznik, możesz na krótko po prostu włączyć zapłon a tym kablem od rozrusznika dotknąć do plusa akumulatora i wtedy będzie kręcić, jak zapali to ten plus od rozrusznika przykręć do stycznika, drugi gruby kabel ze stycznika do plusa akumulatora,...
Wykręć świecę, wlej 0,5ml benzyny do cylindra, wkręć świecę i odpal. Powinien zapalić i wkręcić się jak szatan na obroty a potem zgasnąć. Wtedy masz problem z gaźnikiem. Brak paliwa, zapchane filtry, zapchany gaźnik. Jak nie zapali to masz problem z zapłonem, To że świeca daje iskrę nie oznacza że jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem....
No tekst rzeczywiscie z lekka niejasny. Ale skoro iskra się pojawia i znika to sprawdź przewód między cewką a kopułką (ten gruby). Może jest luźny, druga sprawa to ustawienie zapłonu, zobacz czy jest prawidłowe.
jak między rdzeniem cewki a tym punktem co się podłącza kondensator i przerywacz jest zwarcie (zero ohm) to cewka na śmietnik, ale pewnie nie jest tam zwarcie tylko kilka ohm i tak ma być bo tam jest grubym drutem niezbyt dużo zwojów nawinięte
Miałem podobny problem z moim skuterkiem Chińskim. A mianowicie także nie chciał palić; iskra była na kilku świecach sprawdzałem w razie gdyby biła po bokach, paliwo również świeca mokra, zawory sprawdzałem ustawiałem idealnie jak się tylko dało, przewód od cewki do świecy, a tu nadal cisza, postanowiłem zakupić nowy moduł zapłonowy ledwo obrócił rozrusznik...
Przy takim sprzężeniu pojemnościowym wynik zależy od pojemności, więc wypadałoby ją jakoś mierzyć - chyba, że parametry kabla są wystarczająco powtarzalne. Z dwoma czulnikami można by wykombinować układ, który by jednocześnie testował iskrę, i kalibrował pojemności - ale i tak potrzebujesz dwóch impulsów, inaczej byłyby duże błędy z tego, że pojemności...
U mnie z kolei spawarka IGBT-300 Kraft&Delle działała przez 2 lata, a teraz w styczniu w nieogrzewanym garażu nie chce spawać. Włącza się, wyświetlacz działa, huczy, reaguje na przyciski, tylko iskra nie idzie, ani na cienkich elektrodach 3mm ani na grubych 5mm. Ciągłość kabli sprawdziłem, jest ok. Przeszlifowałem szczęki i uchwyt elektrody, bez...
Dałbym cewkę WN od transformatora TV, ale ten rdzeń na który się uparłem jest za gruby. Dzięki za wskazówki, muszę jeszcze raz to wszystko przemysleć. A rdzeń od starego TV może by wystarczył? Uparłem na ten duży ze względu na energię jaką to ma przenieść (okolo 1,8J). Rozbierałem elektryzator 1,3J fabryczny i tam był transformator WN nawinięty na rdzeniu...
iskra? na kole walu :D? albo robisz sobie z nas jaja albo tam sa grube tematy w tym samochodzie :D
Jeśli wezmę np. 4 kondensatory (np. 50v) podłącze szeregowo to wzrośnie ich pojemność (myśle, że dobrze myśle) i naładuje je np. ładowarką od starej nokii (gruby bolec) tzw. diodka led i kondensatory będą podpięte do ładowarki aż dioda led zgaśnie, to po takiej operacji gdy wyprowadzenia od połączonych kondensatorów zostaną zbliżone ku sobie to przeskoczy...
Gaźnik, wspomnień czar. Grubo ponad 20 lat nie miałem z nim do czynienia. Skoro jest iskra i po podlaniu pali to tylko tak jak pisze popromienny i musi być dobrze. Z głupich porad to "ustaw rozrząd, ale tylko na blokady". :D :D :D Dziwne że nikt wcześniej z tym nie wypalił.
świec było chyba z 10 próbowanych i na żadnej nic !! Cewka butelkowa , kabel i fajka też sprawne bo w innym simie chodziło !!!! A jak grubościowo mają być te cewki poukładane ? bo mam jedną taką grubą i 2 cieńsze ?
Zrobiłem generator według danych podanych przez matti66. Zadziałał bez mrugnięcia. Zasilam go zasilaczem 15v 0.9A. Podłączoną mam cewkę zapłonową z jakiegoś samochodu. Ozon wytwarza w dużych ilościach. Nic się nie grzeje. Jak ustawię zbyt wysokie nasycenie to przepala tylko szkło. Poza tym układ godny polecenia. Zdjęć nie zamieszczam, bo takiej pajęczyny...
Ściągnij wtyczkę z czujnika halla w aparacie zapłonowym i zwieraj środkowy (kabel zielony) do masy, ma przeskakiwać iskra, sprawdź czy na zewnętrznych pinach wtyczki jest masa i ok +10V, sprawdź masę modułu zapłonowego, gruby (2,5mm²), brązowy kabel bezpośrednio do klemy - akumulatora
sprawdź czy iskra jest dobra (gruba i pomarańczowa)i spróbuj ustawić zapłon. Pomoge ci w tym jak będe wiedział jaki to typ aparatu zapłonowego i układu zasilania
też tak myślę... ale może uda mi sie wykombinować takie lub podobne trafo z jakiegoś szrota... ta iskra to miała grubo ponad 1 cm, powiedziałbym nawet że było ich wiele :cry: przeglądałem archiwum forum i znalazłem wiele podobnych wypadków słabe jakieś robią teraz te podzespoły, kiedyś to były solidne, na całe życie... spokojnie, tylko żartuje... wylutuje...
oszacowania jakie pole elektryczne powstanie przy ściąganiu z grzbietu sztucznej polarowej bluzy gdy na grzbiecie zostaje sucha bawełniana koszulka? Kilka/kilkanaście V/m? Ponad 30kV/cm skoro iskry strzelają - czyli grubo ;) Natomiast w budynku mieszkalnym gdzie jest instalacja elektryczna i do tego mnóstwo zakłóceń na częstotliwości 50Hz oddziaływanie...
alternator ma 2 przewody - gruby to ładowanie -> do plusa akumulatora cienki to kontrolka która służy do wzbudzenia -> do żaróweczki której drugi kabel do plusa po stacyjce moduł cut-off ma za zadanie wyłączać zaworek w gaźniku przy hamowaniu silnikiem dla oszczędności paliwa, w praktyce to nic to nie zmienia ;) także zaworek w gaźniku też pod...
ja użyłem cewki od motoru więc mam jedno wyjście WN. Użyłem też kabla WN żeby wyprowadzić to napięcie (ma on grubą izolację), bo na normalnym też mi na boki iskra skakała; a co do cewki samochodowej jeszcze: iskra ma przeskakiwać pomiędzy WN a masą, a nie między wyjściami WN; tam powinna pojawiać się na zmianę: raz na jednym, raz na drugim; chociaż...
Witam, skoro to silnik 'IFA' z 'NRD' - to najprawdopodobniej elementy iskrownika beda bardzo podobne lub takie same w Simsonkach z tego samego okresu lub podobnych ? Wyglada, jakby poprzedni wlasciciel 'odwinal' z tej cewki - cale uzwojenie 'wtorne' iskrownika, a ono moze miec nawet 20 - 22 tys. zwojow bardzo cienkiego drutu, takiego 'wlosowego' -...
Ale jak na mój gust napięcie na wyjściu jest za niskie. Iskra ma niecałe pół centymetra I tak ma być! :D Żaden hodowca dbający o zwierzęta nie będzie ich maltretował. Szczególnie konie są wrażliwe... Wyjątkiem są owce ale te z grubą wełną. Na linii posprawdzaj izolatory i wykoś zbyt wysoką trawę.
Wybacz, ale to żaden pomiar. Aby sprawdzać "na oko" trzeba mieć spore doświadczenie z danym silnikiem, a i tak można popełnić gruby błąd gdy nie sprawdzi się oporów ruchu wału.
Tak, od akumulatora odchodzi gruby przewód do korpusu silnika jest on rozgałęziony przy akumulatorze odchodzi cienki który zaopatruje osprzęt elektroniczny. Może trzeba go poprowadzić bezpośrednio do modułu???
Jest podany numer i nawet model do jakiego quada. Ponizej zamieszczam jescze napiecia wejsciowe (mala kostka), i wychodzace (duza kostka). Takie zgubienie 1v to norma? Quad w stanie wlaczonego zaplonu (stacyjki) https://obrazki.elektroda.pl/2229374600_... Pin 5 i 6 to prawdopodobnie uziemienie, dwa grube zielone przewody. To skad...
Palenie na "Plaka" jest groźne tylko w dieslach. Bo wtedy mieszanka nie zapala się podczas wtrysku ,ale z racji podania plaka do dolotu przeważnie robi to za wcześnie ( dużo przed GMP) i taka sytuacja przeciąża wał i korbowody. Szczególnie w nowoczesnych małych jednostkach z precyzyjnym wtryskiem CR praca na plaku może skończyć się grubą awarią silnika.
Kondensatory elektrolityczne z NRD były opisane jako FROLYT, czarne koszulki, szare opisy, dość grube jak na gabaryty wyprowadzenia. Niespotykane praktycznie poza sprzętem z NRD a i w nim zwykle dzieliły płytę z importem z Tesli, Iskry albo Dalekiego Wschodu.
Nie powinna mieć wpływu na pracę zmaina tego rezystora. Sprawdzić na sucho da się ten układ. Po podłączeniu zasilania, cewki zapłonowej i jakiegoś iskiernika, powiedzmy że za iskiernik można dać dwa gwoździe wbite w deskę żeby pomiędzy ich szpicami była przerwa powiedzmy 1 do 1,5cm i po zwarciu wejścia P do masy i jego rozwarciu powinna pojawiać się...
Poszłam trochę na skróty, gdyż nie miałam dostepu do grubych przeowdów. Połączyłam styki przekaźnika, czyli złączyłam je "na krótko". Poza kilkoma iskrami efekt taki sam- rozrusznik milczy. Czyli zostaje rozrusznik do sprawdzenia i ew. sam aku? Czy mam jednak definiutywnie obejść przekaźnik?
No a więc tak: Iskrownik się jednak obraca, był za mocno wciśnięty po manipulowałem nim. No i po wstępnym ustawieniu zapłonu iskra była gruba niebieska. No to wkręcam świecę wlałem troszkę paliwa i kopię. Kopałem kopniakiem aż całe paliwo zżarło no i nic. Wykręcam świecę i patrzę a tu iskra zniknęła. Nic nie zmieniałem a iskry brak... No a co do zalewania...
Silnik oczywiście dwusów. Rezystancję i napięcia mierzyłem miernikiem uniwersalnym bodajże M830 BUZ. Jest to miernik z wyświetlaczem cyfrowym. To czerwone co mam rozebrać to cewkę WN, tą z zielonym grubym przewodem zakończonym fajką ze świecą, tak???
Nie, nie można. Cały czas brak masy silnika. Zrobisz w końcu coś dobrze i porządnie, czy w kółko będziemy ufoludów szukać? Bądź uprzejmy zrobić czynność następującą: - grubym przewodem (minimum 50mm2) poprowadź połączenie od minusa akumulatora do silnika, następnie od akumulatora do nadwozia (karoserii), a potem jeszcze od karoserii do ramy. I to wszystko...
HE HE HE !!! Skąd ja tego Pana znam? Bo chyba mi się wydaje, że to właśńie z nim tą TESLE robię :). Jak mozesz Krzychu to napisz mi ile tak na oko ile to może być tam tego prądu, bo iskra jest taka gruba jak parófka. Pozdrawiam wszystkich kminiatorów.
A te grube kable od rozrusznika przy dokręcaniu nie przesunęły się i nie zwierają o blok silnika?
Szukałbym w grubych masach, minus akumulatora, tasiemki do silnika itp. Pozdr.J.
Wypnij wtyke kompa i sprawdź piny kompa, lubią gnić, jak będziesz to robił odłącz aku. Sprawdź skrzynkę grubych bezpieczników koło aku. Możesz sprawdzić czy jak nie ma iskry i nie pali, to na cewce jest zasilanie, jeśli jest, to wepnij w wtyczke cewki żaróweczkę 1W i sprawdź czy jak silnik kręci żaróweczka miga. Poem powiem co dalej
Chodzi mi o to czy otwiera wtryskiwacze. ECU może nie puścić iskry i paliwa do momentu aż złapie synchronizację rozrządu, stąd to pytanie. Niby gdyby jej nie było to powinien wywalić błąd ale kto to wie co było rzeźbione w ECU. Sprawdź zasilanie cewek żarówką podpiętą do grubych przewodów we wtyczce cewki. Na włączonym zapłonie rzecz jasna.
Tam wychodzi od iskrownik 5 kabli 3żółte grube i dwa cieńsze żółto zielony i fioletowy na których ma wychodzić prąd? Niestety niemam skąd podmienić iskrownika😢
Jeżeli na desce gaśnie ci napis "immo" to znaczy że nie blokuje. Jak miga w trakcie odpalania to znaczy że jest zablokowany. Sprawdź najpierw czy masz iskrę. Jak otworzysz maskę to po prawej stronie pod maską masz taki gruby kabel idący do takiej pomarańczowej puszki. Wyjmij go z tej puszki (jest tylko wciśnięty) i zbliż do jakiegoś metalowego elementu...
Witam, właśnie nie mogę dopasować klucza do świec,wszystkie są za grube,więc nie wiem czy jest iskra. Wiem,że we wtyczce podpiętej do modułu podczas włączenia rozrusznika powinno być napięcie(sygnał ze sterownika) a go nie ma . Sprawdzałem polskim VAGiem błędy,były dwa : -18010 Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie- BŁĄD SPORADYCZNY -1247...
post troche stary ale napisze to co mam do napisania bo i tak pewnie paru ludzi to przeczyta... Pozatym można dotykać lampy plazmowej i nic sie nie dzieje, a wyładowanie jest mniejwięcej takiesamo OCZYWISCIE ORANICZONE PRZEZ SZKŁO. Szkło.... Kiedyś się bawiłem i robiłem takie experymenty: odpowiednio spreparowana zarówka, wypuszczony z nij gaz i wężykiem...
Świeca jest nowa? Czasem jest tak, że niby iskra jest, ale pod ciśnieniem już jej nie ma. Silnik dokonuje ssania? Czy ciągnie powietrze? Jest jeszcze taka opcja, że masz grubo za małe luzy na zaworach i zwyczajnie się nie domykają. Wtedy cylinder nie trzyma odpowiedniej kompresji. Nie zassysa to nie ma czego wtedy spalać. Jest jeszcze taka opcja, że...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Tj. termometr gazowy. W uproszczeniu można tak powiedzieć, że działa podobnie jak manometr z taką różnicą że gaz jest tu ścisłe zamknięty. Podgrzanie tej objętości gazu zmienia ciśnienie które to działa na mechanizm wskazówkowy podobny jak w manometrze i jest odczyt. Przerwanie tej kapilary (cewki) wraz z tą grubą końcówką pomiarową powoduje ucieczkę...
Piny w module są opisane od prawej do lewej, czyli od d... strony 1 1 cewki zapłonowej 2 masa (kluczowa dla działania, czyli najlepiej gruby kabel bezpośrednio do klemy aku) 3 masa halla (do złącza minus na aparacie) 4 + za stacyjką jednocześnie do drugiego końca uzwojenia cewki WN 5 zasilanie czujnika halla, czyli + na aparacie zapłonowym 6 impulsy...
Możliwe ze antena co jest do stacyjki nie czyta kluczyka, kluczyk wytarty lub uwalone IMMO. Jak uwalone immo to albo zdjęcie immo z kompa albo cały zestaw komp + immo+ kluczyk z stacyjką Jak cos to mam taki komplet na stanie I co? Chcesz sprzedać? To chyba ci się fora pomyliły. I to grubo!
hmm z tego co pamiętam z książek to uzwojenie pierwotne jest to uzwojenie do kturego podłączamy napięcie wejściowe czyli w twoim przypadku te pare zwoi bardzo grubym drutem . No a na wturnym ma wyjść CI ta wielka iskra :) czyli to jest takie białe zalaminowane bez odczepów któte ma tylko 2 wyjsćia . a Co do tej lampki to efekt jest super ja taką jedną...
tygrys28 : Próbowałem je naprawić po zdjeciu tego silikonu co był od poczatku zakleiłem poxipolem -jest mniej łatwopalny, przebicie było w tym miejscu gdzie wychodzi przewod wn od trafa-pod nakładka gumową . Jesli chodzi o tą czesc to wszystko ok nawet bym tak zostawił ale niestety okazało sie ze na obudowie trafa sie iskrzy , wygladało troche tak jakby...
(...) tylko podziel się informacjami jak ten Słoweński migomat działa. Byłem na pokazie działania tego migomatu. Mig ma 9 zakresów regulacji mocy z czego 6 pierwszych działa na 230V, 3 ostatnie przeznaczone są dla 400V. Spawy wychodzą równo, próba była przeprowadzana na płaskiej powierzchni grubej blachy i przy nieumiejętnym spawaniu często była przepalana...
Chłopie widzisz T1 na schemacie ??? Idzie przewód na zasilanie wtryskiwaczy i cewki do linni 15?? To szukaj. To są grube przewody ,masz na 99% założonego szczura. Jak doszlo do awarii? Żaden miernik, żarówka 5W. Czarny z czerwonym paskiem przewód
Jak "sieje"iskrami, to najczęściej jest "zwojówka" Jaka qu....a zwojówka.Taż to jest proste uzwojenie pętlicowe na wirniku.Na stojanie jest drut gruby,Co tam może być nie tak?Jak dobrze profil na szczotkach zrobi nawet pilnikiem okrągłym można sobie trochę pomóc , to nie powinno iskrzyć. Poza tym nawet przy minimalnym łuku to lata powinno popracować...
Oczywiście. Z dużymi bateriami i prądami nie ma żartów. Bezpieczniki to podstawa. Ja dosłownie kilka dni temu lutowałem przewód od aku do bms. Przewód mi się z palców wyslizgnął i zwarł z minusem. Przewód 0,5mm2 zadziałał jak bezpiecznik. Dymu, iskier strachu co nie miara. Te chinskie sprzęty, w sumie wszystkie mają grubo okłamane parametry. Celowo...
Witam. Spróbuj połaczyc minus akumulatora dodatkowym przewodem(grubym) z masą silnika(jakąś srubą) Mozesz użyc prowizorycznie kabla rozruchowego.Masowe kable w tych badziewiach są nedzne i iskra jest jak wykrecisz swiece ale jak wkręcisz i ma ciężej to już znika. A skrzynia niestety chyba do rozebrania...
Podczepiłem kabelki osobno bez kostki do nowego modułu quad dalej nie palił . . Odłączyłem gruby zielony kabelek od masy jest tam jeszcze jeden zielony z paskiem białym .Prąd dochodził do cewki jednak nie miał iskry .
Naprawa przerwanej ścieżki prawdopodobnie spowodowała brak iskry. Mogłeś coś popsuć wyjmując płytkę. Rozrusznik nie kręci bo stycznik/przekaźnik (to taka duża kostka z dwoma grubymi kablami przykręconymi nakrętkami na klucz i dwoma cienkim przewodami) nie załącza prądu do rozrusznika. Nie załącza bo: ma wypalone styki, uszkodzoną cewkę, nie dochodzi...
zrobiłeś zwykłe zwarcie na cewce prądnicy to że zaśmierdziało to jeszcze nie powiedziane ,rozłącz jak ktoś.w. radzi wtedy sprawdz bo ja wolę przykopcona oryginalną[gruba emalia] niż mało pewnie wykonana samemu
Ja proponuje tak...: Masę podłączyć do masy całego układu (mam nadzieję że obudowa jest cała metalowa) wysokie napięcie wyprowadzić albo w grubych ekranowanych kablach (że w razie czego iskra przeskoczy do masy - tylko cza by skądś dorwać kable silikonowe...) albo zrobić porządne odstępy od masy... Transformatory wysokonapięciowe powinny mieć nawinięte...
Witam. Mam taki nietypowy problem. Mam radyjko Panasonica CQ-C7303N oraz wzmak i skrzynie JBL. Robiłem mały test i trochę przegiąłem z bassem. Tzn na wzmaku mam 1/5 mocy i na radiu S/W out +0db. Ale podkręciłem zwykły bass na eq na radiu na maxa i dałem prawie na maxa głośnośc. No i wzmak przestał grać :) Podłączyłem jednak stary sprawny w 100% sprzęt...
One są podobne do siebie. Na jutro mogę ci dać numery pewnego i działającego zamiennika z firmy Torpan. Podróbka, ale tania ( coś koło 70 zł) i pewna. Osobiście spotkałem się z różnymi cudami odnośnie tych czujników, np konieczna zamiana pinów 1 i 3, za gruby, (w wyniku tego nie dochodził do końca), za czuły ( zakłócał go czujnik poziomu oleju, nie...
Dziś wyjechałem dziadka Polówką ('94 1.4 8V MPI 60KM AEX) z garażu i wszystko było ok, odstawiłem na plac 5m dalej i zostawiłem, po 2h godzinach z trudem zapaliła i zgasła przy próbie ruszenia, po kolejnej próbie uruchomienia jakoś dojechałem do garażu. Spod maski czuć benzynę, a po kilku minutach pracy z wydechu siarkowodór. Silnikiem niemiłosiernie...
Jeśli iskra na środkowym przewodzie jest, to sprawne są: czujnik położenia (daje sygnał kiedy ma być zapłon), moduł, cewka, oraz przewód od cewki do kopułki. Iskra musi być długa- powyżej 10 mm, przy przerwie 3 mm ma być gruba i niebieska. Jeśli jest inna tzn. krótka, cienka i różowa, bądź czerwona- podstaw inną cewkę bądź jeśli to nie pomoże- moduł
Tam gniła złaczka konektorowa, trzeba było uciąć kabel, dolutować kabeloczku i podłożyć pod śrubę mocującą gruby kabel masy akumulatora. Czyszczenie i doginanie starego konektora to poprawa na góra miesiąc.
Iskra jest?
Po włączeniu wewnątrz lecą tylko iskry i ogień z miejsca wylotu magnetronu .Po wymontowaniu zabezpieczenia w formie płytki z {grubej}miki jest wszystko w porządku.Czy można używać mikkrofalówki bez żadnych obaw o zdrowie i życie.Bogdan. P.S Może ktoś ma jakiś artykuł na temat mikrofalówek(najlepiej w formie elektronicznej)
moduł zapłonowy też, a gdzie znajdę czujnik prędkości obrotowej?Do cewki wchodzi kostka z przewodami ,2 grube i 2 cienkie.Może tu tki jakiś problem brak zasilania czy coś
Hm, w zasadzie teraz dla mnie jest to już proste, ale jestem związany słowem honoru, że nie będę rozpowszechniał. W EP był schemat i wykonanie spawarki TIG na trafo 50Hz autor Pan Stanisław Krasicki - spróbuj jego poprosić - na elektrodzie jest gdzieś jego mail. Ogólnie, bo szczególowo nie mogę (obiecałem) robi się tak: wytwarza się napięcie ok 800V...
Witam, stałem sie posiadaczem WSK 175 w wersji Sport 2, rózni sie ona od zwykłej WSK tym ze posiada między innymi inny zapłon. Mianowicie problem polega na braku iskry. Zapłon zbudowany jest w nastepujący sposób: Od strony cylindra: Cewka zapłonowa- nie typowa butelkowa jak to w zwykłej wsk lecz z napisem sem przykręcana do ramy z jednym pinem do którego...
Ale nie chroni oryginalnego zasilacza czy z przerobionym trafem?? W zasadzie oryginalny zasilacz jest odporny na zwarcia choc roznie to z chinszczyzna bywa. W pzrerobionym na wyzsze napiecie mozesz miec zle dobrany dlawik wyjsciowy ktory ogranicza szybkosc narastania pradu do takiej wartosci aby obwod zabezpieczenia pradowego zdazyl go wylaczyc. Pomiar...
Wiadomo, że piezoelektryczna zapalarka do gazu po dołączeniu do zarówki daje efekt pajęczynki wyładowań w niej a jeśli trzymamy żarówkę w 1 - 2 punktach za bańkę to otrzymujemy dość grube ładne piorunki. Są także takie zapalniczki na baterie dające ciągłą iskrę. Ciekawe jaki byłby efekt - może ktoś próbował? Bo jeśli ten typ zapalarki wytwarza ciągły...
Sprawdziłem wszystkie diody i są ok, spróbowałem jeszcze raz odpalić ten silnik z rezystorem i patrząc się na zwoje widziałem fajną iskrę więc chyba gdzieś tam w środku jest zwarcie, silnik owinięty jest taką grubą blachą i nie widzę żadnego oczywistego sposobu żeby się tam do środka dostać więc chyba umarł :( Ech no tak, nie wiem czemu wcześniej nie...
(at)zielony71a Jest, ale ...musisz sobie zrobic kalibrowany iskiernik. Kawałek grubego, suchego kartonu i w nim kilka otworów co np.5 mm. W pierwszy otwór włożyć należy jedną końcówkę przewodu WN, a drugą w następny otwór, i następny itd. W ten sposób zmierzysz prowizorycznie wartość napięcia wyjściowego z tego transformatora (długość iskry). Tylko...
thermopad grubo krups grubo bezpiecznik grubo
termostat płyty grzewczej volvo silnika uszczelka popychacz
SafeLock, SaferLock, soferlock – funkcja blokady drzwi w Volkswagen, Ford, Toyota, AGD – opis działania i odniesienie do instrukcji Schemat wzmacniacza Elektronika WM-5121 – gdzie znaleźć dokumentację?