Grzać będzie się najprawdopodobniej cylinder kompresora. Zresztą jak nie wiesz co chłodzić to sprawdź ręką co się robi gorące. Poza tym kompresor nie potrzebuje ciągle pracować - dobije do zadanego ciśnienia i staje. Pracę rozpocznie dopiero wtedy kiedy upuścisz ciśnienie do progu załączenia. Do zwykłego malowania powinien dać sobie radę. Najwyżej jak...
Mam pytanie o naprawę siłownika hydraulicznego. Mam uszkodzony siłownik z koparki, cylinder jest wgięty poprzecznie względem długości cylindra (120 cm) i to w połowie długości, po założeniu tłoka na tłoczysko i wsunięciu go w cylinder bez uszczelniaczy tłok w miejscu wgniecenia staje dęba, macie jakiś pomysł, jak wyciągnąć wgniecenie wewnętrzne cylindra?...
Sprężarka KP-2 ma 240 cm3, lecz na jakich obrotach pracuje ona w oryginalnej wersji ? Zobacz tu: http://obrazki.elektroda.pl/4866054600_1... Jest to typowa sprężarka wolnoobrotowa, przy wyższych obrotach będzie się grzać - wydajność max 150 l/min. Na zdjęciu jest: "powietrze wessane", żeby przeliczyć to na powietrze sprężone to odejmij 15%,...
Witam.Mam problem z ogrzewaniem ... czy może być to związane z podejrzeniem uszkodzonej uszczelki po głowicą, ponieważ raz w miesiącu muszę dolewać ok. 0,25l płynu i węże są dosyć twarde.Od czego zacząć Po pierwsze czy masz taki myk że przestaje ci grzać i zaczyna wiać zimne powietrze ? Czy przy odkręcaniu korka zbiorniczka wyrównawczego płyn się podnosi...
Dzięki 😀 Dodano po 17 No przeczytałem już jakąś część tego co potrzebuje i pisze żeby popukać młotkiem robiłem to właśnie dosyć mocno nawet mogę powiedzieć że z przesadą i nie chce zejść.. może próbować grzać czymś na miejscu styku cylindra z silnikiem ?
Po uruchomieniu mikrofalówki czy nagrzewa się cylinder magnetronu (w momencie gdy kolega chce grzać potrawę)?
Zdarza się że tłok wypali ale nie z powodu niewypalonego paliwa. Zazwyczaj jest to wina specyficznego uszkodzenia wtryskiwacza gdy paliwo jest kierowane nie w komorę sprężania tylko obok lub zatkanych otworów w końcówce gdy paliwo rozpyla w jedno miejsce. I znając życie musi do tego dojść jeszcze kilka innych niedociągnięć. Wypalenie tłoka to zjawisko...
Witam wszystkich maniaków czterech kółek. Od jakiegoś czasu stałem się posiadaczem A6 C4 Avant 2.5 TDI (AAT 115KM). Mam z tym autem mały kłopot i po krotce postaram się przedstawić cała historie. O aucie wiem tyle ze poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa przed sprzedażą, bo stara pociekła czy cos?. Po jakimś czasie zauważyłem ze samochód zaczął...
właśnie tu jest też problem bo wcześniej jak kupiłem t jechałem nim aż sie woda wygotowała a silnik sam się wyłączył potem za pare dobrych godzin uzupełniłem wode odpowietrzyłem chłodnice i odpalił i jechał pouszczelniałem wycieki i myslałem że jest juz ok pojechałem na próbe tak na odległość 5 km od domu i jechał tylko nagle zaczeła temperatura skakac...
Po nagrzaniu CWU zawór nie przestawia się automatycznie na grzanie CO, może masz termostat ustawiony zbyt wysoko. W starych CO w UK, jest malo prawdopodobne, aby byl tam elektrozawor zawor trojdrozny. Najczesciej kazde urzadzenie, lub obieg, ma oddzielny zawor. CWu ma zawsze pierwszenstwo, przed CO, bo tak zazwyczaj jest podlaczana instalacja el. sterowania....
Według specyfikacji powinien znajdować się tam silnik Deutz F6L 913. Zdjęcia możesz znaleźć w internecie. Od strony wylotowej na cylindrach powinna znajdować się pokrywa z oknem na środku cylindra, odsłaniająca rurki lasek popychaczy zaworowych. Przy braku tego typu deflektorów skuteczność chłodzenia może być zredukowana, m.in. przez nierównomierne...
dlaczego mi grzeje cylinder 70 jak go jeszcze docieram a jezdze bardzo powoli
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Witam Mam problem z tym kompresorem GK 420. Pompuje do 2–3 bar i się bardzo grzeje. Podczas pracy prawy cylinder pracuje poprawnie – ssie, a lewy się bardzo grzeje i jeszcze dmucha powietrzem na przez filtr ssący. Czy ktoś z Was miał taki przypadek i może podpowiedzieć, co to jest? Kupiłem już i wymieniłem podkładkę z tymi blaszkami pod głowicą, ale...
Jest podejrzenie że nie zapala na wszystkie cylindry, lub świeca żarowa nie grzeje na którym cylindrze, podłącz program .
>Grzeje i chlodzi forme - troche tego nie rozumiem. grzejemy cylinder ze slimakiem, forme chlodzimy, baaardzo rzadko sa sytuacje ze sie ja grzeje No koledzy wiele form jest też grzanych, np: wypraski bezwlewkowe posiadają grzany kanał w formie, lub duże wypraski muszą mieć formę podgrzaną do odpowiedniej temperatury. Projekt ciekawy szkoda że nie hydrauliczny.
Witam serdecznie. Poszukuję jakiegoś tańszego oraz bardziej dostępnego zamiennika przekaźnika: OPTO 22 - 480D45-12 i warystora 320L40. Warystor to niewielki koszt lecz z dostępnością gorzej ale najbardziej zależy mi na przekaźniku. Części te padły mi w grzaniu cylindra wtryskarki i potrzeba mi tego ok. 5 sztuk.
Witam serdecznie ? Mam problem z Seatem Cordobą z silnikiem SDI (kod silnika to AQM ) Silnik podczas rozruchu nie jest grzany przez świece żarowe , sprawdzałem juz czujnik temperatury, przekaźnik świec żarowych ,auto było juz u elektryka , Vag nie pokazuje żadnych błędów , prawdopodobnie (takie są podejrzenia elektryka) jest uszkodzony główny sterownik....
Koledzy, czytam ten wątek i brakuje mi pochwalenia się rozwiązaniem problemu u kolegów. mam taki sam problem z drugim cylindrem, pld i wtryski sprawdzone-sprawne. Walczę już 3 dni. dziś zmierzyłem ciśnienie (może nie dokładnie, bo nie miałem dostępu do dedykowanego manometru, ale wkręciłem manometr od butli z tlenem i na drugim cylindrze wyszło mi 20bar,...
Wydaje mi się że w głowicy, pod kolektorem ssącym, gdzieś w okolicy 5 i 6 cylindra.
Witam!Proponuję nie wykręcać świec ale je rozłączyć i pojedyńczo mierzyć omomierzem (bardzo trudny dostęp do świec).W razie stwierdzenia przerwy świecy dopiero ją wykręć .Z reguły wysiadają świece w 2 i 3 cylindrze a w Golfach sa już świece które albo grzeją dobrze i nie tylko przy gwintach albo dostają przerwy.Poza tym świece w tym typie grzeją jeszcze...
Witam, mam problem z yamahą xj650. Nie ma iskry na żadnym z cylindrów, moduł się grzeje
Rząd to normalnie rząd cylindrów. Masz tam fałkę,więc masz rząd pierwszy i drugi. Poprawniej powinno być lewy lub prawy bank cylindrów. 015 Za niski sygnał Sonda lambda rząd 1 czujnik 1 008 Obwód grzania sondy lambda rząd 1 czujnik 1 Uszkodzenie w obwodzie sondy pierwszego rzędu,sonda nr1,czyli przed katalizatorem "080 Przerywacz szkodzący katalizatorowi...
Mieszanka zbyt uboga więc silnik się za bardzo grzeje.
Witam. Poszukuję schemat pinów ECU silnika do Opel astra 1.7 diesel ECOflex o oznaczeniu silnika A17DTE. Mój problem polega na tym, że nie mam napięcia do grzania świec drugiego i czwartego cylindra. https://obrazki.elektroda.pl/6474899800_...
Były kiedyś pojazdy ze świecami żarowymi spiętymi w szereg. Tyle świec ile cylindrów plus jedna w kabinie (niektórzy odpalali papierosa podczas grzania silnika). Nie sądzę żeby autor miał akurat taką konstrukcję ale podaje dla porządku.
Z tymi błędami powinien zapalić jak ogarniesz immo. DF017 Obwód sterowania modułem grzania wstępnego DF098 Obwód czujnika temperatury paliwa DF238 Obwód przekaźnika grzałki nurkowej nr 3 DF192 Według mojego opisu jest to błąd z benzyniaka sterowanie cewką 1 cylindra.
witam jeżeli chodzi o cenę i wielkość to jest to porównywalne. jednofazowy SSR ma wielkość 50x60mm (60x70)?a grubość 25mm, zresztą wejdź na stronę TME i sprawdź tam ostatnio kupowałem SSR. a ile kosztuje ten stycznik Fael 25A podaj mi cenę, zresztą nie najlepszej jakości?? są jeszcze SSR-y sterowane U=do 230V może to Ci bedzie odpowiadać? w zależności...
ile grzejesz? Właśnie tak standardowo, tyle ile w tamtym roku i palił bez problemu. Teraz też grzane było jak pisałeś około minuty i nic z tego. Nawet opalarką były grzane te radiatory od cylindrów, i nic to nie dało.
(at)bambus94 fajnie by było jak byś uchylił rąbka twojej koncepcji na rysunku. https://obrazki.elektroda.pl/9432473400_... Wygląda ciekawie koncepcja. Po lewej i po prawej są otwarte wyjścia. Co do nich ma być podłączone ?. Nie zrozumiałem jeszcze zasady działania. Nie ma być tak, że dwa cylindry są grzane od góry, a dwa od dołu ?
Coś ustawiłem przy zapłonie i jeździ dobrze, cylinder się nie grzeje ale kolanko nagrzewa się okropnie.
Skoro pojawiają się błędy od świec to albo są uszkodzone albo korozja styków i to może być przyczyną szarpnięcia (któraś słabo grzeje i ten cylinder później "załapuje").
W poniedzialek sprawdze cisnienie w cylindrach.
Sprawdź kolego wtryskiwacze, świece czy grzeją i ciśnienie na cylindrach.
Wartościowo diagnostycznie mają: sprawdzenie ciśnienia sprężania (są takie manometry, które mają końcówkę kątową do wkręcenie w otwór świecy- nie wymaga to demontażu baku) sprawdzenie grzanie się cylindra i pomiar zużycia paliwa. Jeśłi cylinder mocno się grzeje i jest duże zużycia paliwa - a przy tym chodzi miękko w trakcie przyśpieszenia- to świadczyć...
Mi też się grzeją te głowice przy normalnej pracy. Jak masz uszkodzony zawór to cylinder się grzeje jeszcze bardziej. Rozumiem, że z tej dziurki w karterze Ci normalnie schodzi powietrze ? Powinno tam syczeć jeszcze chwilę po wyłączeniu się kompresora.
Sprawdż ciśnienie w cylindrach.
Głowica 72ccm ma wizualnie większe zawory od głowicy 50ccm ma też większą komorę spalania.Zakładając głowicę 50ccm na cylinder 72ccm podniosłeś ciśnienie sprężania co odbije się trwałością łożysk wału korbowego i korbowodu.Silnik wcale nie będzie mocniejszy będzie się grzał i będzie miał problem z wkręcaniem się na obroty ponieważ dusi się swoimi spalinami.Proponuję...
Jeśli kręci żwawo to akumulator się w miarę wyrabia. Problem może leżeć w świecach (któreś niesprawne) albo gdzie indziej. Woltomierzem tego nie zbadasz. Wielkich mrozów teraz nie ma więc obstawiam, że problemem jest ogólna kondycja silnika, a nie świece. Plak czy inne samostarty to najlepsza droga do rozpieprzenia głowicy, przepraszam za sformułowanie....
no ale podejrzewam ze cylinder nie grzeje sie bardziej jak 90* ma trasie :D
Witam. Mamy ja z może 3, 4 miesiące kupiona z allegro. Od chyba dwóch dni sprężarka pobiera powietrze od (0,4 do 0,8 MPa) do zbiornika przez przynajmniej 8,5 min a nawet dłużej ( przedtem żeby napompowała się do tej samej wartości (0,4 do 0,8Mpa )potrzebowała z 45 sekund). I się strasznie przy tym grzeją cylindry. Kiedy się napełnia to wskazówka przechodzi...
Jeszcze nie wiem, ale dzisiaj wieczorem się zorientuję, bo mam podobny problem, ale nie w takim stopniu. Moim Renault Megane 1,4 8V jeszcze da się jeździć, ale to kwestia czasu. Węże już twardnieją i przestaje grzać, ale jeszcze nie dymi na biało. Tester wykazuje śladową obecność spalin w płynie. U ciebie to ewidentne jak dymi na biało i nie ma co sprawdzać....
P0170 korekta paliwa rząd 1 P0302 Cylinder 2, rozpoznano wypadanie zapłonu P0030 Obwód grzania sondy lambda, rząd 1, czujnik 1 P0304 Cylinder 4, rozpoznano wypadanie zapłonu
Ubite driver'y cewek w sterowniku. Cewki nie są kluczowne - płynie przez nie cały czas prąd, przez co sie grzeją.
Te ciągniczki z dwucylindrowymi silnikami zapalaja zle .Pierwsze odpalenie wymaga 15 sek.grzania swiec żarowych. Mam L 180 z takim silnikiem tylko rozwierconym na 750ccm.Silnik ma cisnienie podobne do twojego,tez z mniejszym na jednym cylindrze.Po podgrzaniu swiec odpala na strzał.Gorący odpala praktycznie bez grzania. Biały dym u ciebie to raczej problem...
Z opisu wygląda że wszystko jest w normie,przyjdzie wiosna przejedziesz parę kilometrów i będzie okej,co do grzania się cylindrów to także w silnikach virago norma.Jeśli nie planujesz w najbliższych miesiącach jeździć to zamiast przepalać wlej przez otwory od świec olej i masz do wiosny problem z głowy.
Warto sprawdzić kompresję. Miałem W124 i podobne objawy na jednym cylindrze. Przyczyną było gniazdo zaworowe z niewielką rysą (pęknięciem).Jeżeli świece grzeją i zimny nie pali na któryś cylinder to przeważnie winne jest słabe ciśnienie sprężania.
W silnikach CR świece grzeją nawet przy mocno dodatnich temperaturach i do tego jeszcze sporą chwilę po uruchomieniu silnika. Zgaśnięcie kontrolki grzania świec sygnalizuje tylko optymalny moment do uruchomienia silnika, świece grzeją dalej. W temperaturach w okolicy 0°C powinno być jednak zauważalne dłuższe świecenie kontrolki grzania świec po włączeniu...
Temperatura pracy ok? Nie grzeje się? Ciśnienie sprawdzone? Nie przydymia czasami, nie spala oleju? Świece zmienione pół roku temu co nie znaczy że jakaś nie uległa awarii. Wykrec je i zobacz jak wyglądają.
W dti stosowane jest podgrzewanie cieczy chłodącej np:vw,audi stoswane są świece żarowe takie same jak do kmory cylindra.
błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder cylinder meteor
rozkład losowy x18xe schemat czujnik wstępnego ciśnienia
hyundai terracan sterownik silnika łodzi
Schemat podłączenia BSI w Peugeot 508 SW - szczegóły i wskazówki Instrukcja obsługi miernika Meratronik K951W