Nie było grzebanie przy pompie?
Opory liniowe (Pa/m): stal- 831,7 pe32-830,3 pe40-292,7 Przy tej wydajności to prędkości przepływu ponad 1,2m/s. Kolan nie policzę bo musiał w książkach grzebać.
Było coś grzebane przy pompie paliwa w zbiorniku Kto, co? Miałem podobny przypadek był zapchany filtr paliwa przy pompie w zbiorniku./butów nie zmieniałem/
Najpierw sprawdź jakie masz ciśnienie na pompie. Grzebanie w hydraulice bez wiedzy może być drogie lub b. drogie i niebezpieczne.
Do sprawdzenia masz wiązkę od pompy plus czujnik obrotów pompy, jeśli była grzebana może latać wewnątrz.
Odkręciłem dziś obudowę. Wirnik się kręci, zakręciłem ręką i cichutko się kręci, pompa dalej buczy, czyli co trzeba by w środku grzebać?
Na lancy szpachla mam nr 3 a na killer 4. Tylko takie są tam oznaczenia Dodano po 1 Załatwię jeszcze inny manometr i sprawdzę, bo rzeczywiście grzebać w pompie to na samym końcu 😀. Dziękuje wszystkim za cierpliwość i odpowiedzi
Po pierwsze sprawdź czy nie przecieka to, przy czym grzebałeś. Ja nie grzebałem. Pompę wymieniał hydraulik . Nic innego nie było grzebane. I w okolicach tej pompy jest sucho.
To jest całkiem popularny problem w Astrach, uboga mieszanka paliwa/powietrze, jednak osobiście nie dał bym grzebać w pompie, bo jest to bardzo mało prawdopodobne, bardzo częstym powodem tego błędu jest zasysanie lewego powietrza, brudny/popsuty przepływomierz, częstym problemem jest również pokrywa zaworów, w którym jest zawór/membrana do oddzielania...
Jak coś doradzam to zazwyczaj trzymam się tego co autor pisze i co ma do dyspozycji, czyli jaką przedstawiłeś swoją pierwotną wizję. Jak widzę ze jest skłonność do modyfikacji (ulepszeń) to dlaczego by nie, można poszaleć 😁👍. Byś miał baterie 9V kupować to by Ci dopiero po kieszeni poszło a tak raz kupujesz , raz odpalasz i zapominasz ze trzeba coś...
Miał kolega rację, człowiek niepotrzebnie grzebał w wtrysku, pompie paliwa itd.
Moim zdaniem niedrogo, informacja o cenie najlepiej u źródła. :) derekk grzebałeś coś przy pompie obiegowej, jak efekty?
Więc skoro się nie znasz to nie grzeb. Pompa ma problem z wypchnięciem dawki do rozruchu na ciepło.
Temperatura załączania - przy jakiej temperaturze załączy się praca pompy - niezależnie od czasu jaki upłynął od zakończenia pracy palnika. Np ktoś się nudził i grzebał w parametrach serwisowych w których nie powinien grzebać. I z nudów i niewiedzy ustawił bardzo krótki wybieg pompy albo jego brak. Przyjmijmy że jest brak wybiegu. Kocioł skończył na...
Ta blaszka coś za ładna jak na 18 lat. Może ktoś grzebał jednak?
Witam. No więc tu musimy wykonać kompletny przegląd całego układu, bez serwisanta z sprzętem nic się nie zrobi. No i trzeba do takiego przeglądu posiadać odpowiednią wiedzę. Samemu lepiej w tym nie grzebać bo można sobie narobić kłopotu.
Rachunek jest i gwarancja tez. W ten sam dzień co kupiłem przestała działać. Szukam odpowiedzi podpowiedzi czemu. Ale zbytnio nie chce grzebać.
Po co chcesz grzebać w pompie, ciśnienie sprawdź. Ale pewnei masz uszkodzony przepływomierz, co niemal typowe w maździe.
Jak masz pompę nie grzebaną to w aso za free wymienia.
Najciekawsza funkcja to utrzymywanie stałego ciśnienia przez taką pompę. Nie opłaca się przy tym grzebać, myślałem, że zaoszczędzę. Pompy, które mam na oku to koszt min. 800 zł, zwrot inwestycji to ładnych parę lat. Rzecz godna uwagi w nowych inwestycjach, przy modernizacji mojej kotłowni sprawa wątpliwa ekonomicznie. Ciekawe jaką mają trwałość te pompy,...
Ruszane bylo glowiczką pompy, jakie parametry pokazuje kat wtrysku pod komputerem? Dodano po 2 W ogóle takie grzebanie to bezsensu, mogla pójść rdza z pompy na wtryski lub cos innego sie uszkodzic jak pajace przywoza złom a nie czesci pogon go.! I to auto razem z nim. Jak nakupił gowna i auto sie wysralo to niech je tera zlomuje. Powiedz tak jak jest...
Tylko jak będziesz grzebał w zaworze, to poznacz sobie pozycje, bo potem może się otwierać nieprawidłowo.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Że niby utopisz klimę z gównie. Właśnie odpowiedziałem ci na twoje pytanie, przeczytaj tylko ze zrozumieniem. Sory ale nie mogłem się powstrzymać :D Jak masz mokry grunt, to albo kolektor poziomy albo pionowy to są najlepsze rozwiązania i przestańcie już grzebać w gu...............ie.
Jak nie ma wycieków w pompie to ok.Ale w nich padała elektronika znajdujaca sie w pokrywce.Nie grzeb za duzo.W tej pompie robiłem palec ,który wytwarza ciśnienie-wtedy regenerowane takie rzeczy.Napawano ten palec -w mikronach-chyba galwanicznie-ale działało dobrze.Tym autem jezdziłem blisko 30 lat.....
Jeśli na górze masz dopływ ciepłej wody to układ jest konkretnie skopany. Niebieski oznacza powrót. Czerwony zasilanie. Wtedy pompa na tej sekcji podłogówki pracuje odwrotnie i blokuje dopływ ciepłej wody. Można odwrócić tą pompę w skrzynce. Ale to by oznaczało że to nigdy nie działało (ni chyba że ktoś grzebał i obrócił pompę).
Prawie racja. F11 wg definicji łerpula, to moduł nie działa. Ale z praktyki, to moduł nie działa, bo ma problem z grzaniem. Chociaż to tylko definicja, bo te moduły to z papieru są zrobione... To nie 10 ... Autor grzebał przy pompie myjącej, więc mógł uszkodzić falownik na module sterującym, a inaczej niż poprzez pompę spustową nie da się sprawdzić...
Jak tak zawzięcie grzebałeś nie rozłączyłeś (poluzowałeś połączeń) pompy? http://obrazki.elektroda.net/99_12215047... Praca zmywarki jaką opisałeś woda co 2-3 sek. uderza o ścianki jest prawidłowa. Sprawdź natryśnice czy nie są zatkane. Pozdrawiam
Internet nie pisze o pompach, w których ktoś grzebał, zdemontował kostkę zaciskową, lub założył inny silnik do pompy, czy może " przewinął"silnik po spaleniu. Opisy na silniku-L1, L2, L3 mogłyby sugerować, że jest to silnik trójfazowy, natomiast tabliczka na pompie sugeruje, że jest to silnik jednofazowy.
Witaj! Oryginalnie przewody hamulcowe nie są łączone zwykłymi złączkami nigdzie. No chyba, że ktoś już coś grzebał. Poprowadzone są od pompy do tylnego korektora siły hamowania, i od niego do elastycznych przewodów hamulcowych. Masz możliwość pożyczyć od kogoś zarabiarke do przewodów? Jeśli tak to kupujesz przewód hamulcowy, końcówki, dwa złącza, zarabiasz,...
Obie pompy są takie same. Nowy silnik był z pompą. Jak jeszcze nic nie było grzebane przy pompie to na niej odpalał bez problemu i nie kopcił po wciśnięciu pedału gazu tylko wkręcał się do 2000-2500. Po zamianie pomp jest to samo tylko że to po dodaniu gazu kopci na biało szaro. Przy opuźnieniu kąta nie odpala po przyśpieszeniu dochodzi do spalania...
Jutro za dnia sprawdzę jeszcze raz ale jestem niemal pewien że nic tam nie było "grzebane", olej do pompy jest nowy , sprzedawca sprawdzał po vinie jaki ma być. Ogólnie ta pompa była wymieniana jakiś czas temu i coś mi się zdaje że niepotrzebnie bo później wyszedl ten bezpiecznik. Prawdopodobnie stara pompa była sprawna tylko wtedy nie wiedziałem o...
Dziękuję za odpowiedź, czy istnieją gotowe rozwiązania? Ze zintegrowanym modułem GSM? Tak, żeby za dużo nie grzebać ;P
Moja pomyłka w opisie co do połączenia - tak jak napisałeś jest w szereg :/ nie kupywałem nowego silnika tylko wirnik przy silniku nic nie grzebałem
Witam, Nie ma "przekaznika immo". Funkcje immo spelnia BSI i modol na pompie (y12 na twoim schemacie). Bez sensu jest grzebanie przy pompie dopoki nie jestes pewien, ze BSI rozpoznaje klucz. Pozdrawiam, Georges
iskre masz? nie grzeb niepotrzebnie przy pompie. wymień czujnik poł wału
Do sprawdzenia: 0. poziom paliwa w zbiorniku 1. wlot powietrza do zbiornika paliwa (dziurka w korku) 2. Filtry paliwa, szczególnie jeśli paliwo było letnie. 3. odstojnik i wszelkie miejsca, w których mogło się zebrać coś, co zapcha przewód paliwowy. 4. Układ dolotu powietrza - mało prawdopodobne, że tam coś się zapchało, ale sprawdzić można. Pompka...
Powrót ma być chłodny ale nie oszroniony, Należy obserwować , warto mieć termometry i obserwować zmianę temperatury, jaka powinna być to nie wiem bo nie grzebałem w suszarkach z pompą ciepła. Jak szroni na powrocie to odciągnąć pompą.
Niestety w tym aucie nic nie grzebałem vcds, świeżo go zakupiłem.
Gdzies tam w pompie wtryskowej jest sitko które mogło wyłapać grubsze śmieci. Może wyczyszczenie pomoże. Trzeba zerknąć do katalogu w którym miejscu dokladnie, bo nie pamiętam w tej chwili i nie pamiętam poziomu trudności, bo było to już dawno i później grzebałem przy innych pompach.
Witam. Dostałem od znajomego rzeczony sterownik w którym ktoś wymieniał tyrystor. Pracowało to krótko bo zostało źle zlutowane. Po poprawce nie zapracowało w ogóle. Po krótkich pomiarach lokalizuje zwarcie bramka katoda ( lutowanie zostało wykonane grubszym sztywnym drutem i krople cyny zrobiły zwarcie. Po usunięciu rzeczonych drutów widze, ze w zasadzie...
Z pierwszego zdjęcia widać, instalacja już była grzebana. Odłącz zawór pompy wtryskowej i podłącz na krótko przez żarówkę (np H7) jak wszystko ok, powinien zapalić i żarówka nie powinna świecić.
Nic nie odłączasz, dublujesz stykami termostatu styki w sterowniku załączające pompę CWU (takie małe elektryczne oszustwo), jeżeli nie wiesz jak to zrobić poproś o pomoc jakiegoś elektryka, samemu nie grzeb. Jeżeli twoja pompa CWU przy załączeniu w trakcie grzania wody dostaje fazę to termostat także musi podawać na pompę fazę a jak pompa załączana...
LDS-u w zbiorniku tyle ile trzeba? Nic nie było grzebane przy potencjometrach położenia zawieszenia?
przy pompie grzebałeś?? od kiedy masz takie spalanie?
Zapewne było grzebane bo była pompa ABS ESP rozkodowana Dodano po 55 Podpowiesz jak prawidłowo zakodować ECU
I tu się zgadzam z ociz. Wszelkie próby grzebania przy pompie wtryskowej przez kogoś, kto nie ma wiedzy i narzędzi, skończą się i tak oddaniem jej do fachowca. No i potem ustawienie początku wtrysku bez narzędzi nie do końca może się udać.
Tak pomyśl kolego ert35400 co będzie jak 200m dalej walnie piorun a Ty przy pompie będziesz grzebał bez lokalnego uziomu...
Pompa pracuje w oleju bo by sie zatarła na sucho. Ssie z wężyków idących do silnika (gruby serwo i cieńki elektrozawory) i wyrzuca powietrze w miskę olejową. A po co grzebałeś w tej pompie?
Namierz przekaźnik wyjmij go i sprawdź czy zwora włożona w styki prądowe odpala pompę. No tylko nie dodałeś że to styk 30 z 87 , zanim nastąpi spalenie np ECM.😂 Lepiej sprawdzić czy zasilanie jest przy samej wtyczce pompy. Tak grzebali tam opewnie problem.
Może być kwestia zapowietrzenia np. pompy ale w nowych kotłach to nie wiem, czy przypadkiem nie są już pompy, które automatycznie odpowietrzają się w ciągu kilkunastu minut pracy. Hałasy w grzejnikach mogą wynikać ze zbyt dużych przepływów wody w instalacji, czyli zbyt duża moc pompy względem Twoich realnych potrzeb. Odkręć głowice termostatyczne na...
Weź sam siebie poczytaj na spokojnie... 1. Silnik nie odpala na ciepło, ale chodzi ok. 2. Jedziesz to "tunera", który zamieszał w sofcie. Efektem tego jest większy problem. 3. Tuner nie odkręca swoich poczynań, ale grzebie fizycznie w pompie. 4. Udaje się wam coś dalej spierdzielić, po czym dalej brniecie w chaos :/ Kumasz? 1. Dojdź do ładu z pompą....
Pewnie masz Teves II, z elektrycznym wspomaganiem hamulca, stąd te buczenie - zepsuł się i tyle. Dymienie na biało to albo zły kąt wtrysku, albo lejące wtryskiwacze - czy magik który grzebał w pompie ustawiał ją przy użyciu czujnika zegarowego?
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
[/quote] Kurde jeszcze przed kupnem myślę jak ja rozkręcać żeby czyścić wymiennik ... Nie za dobrze to świadczy o sprzęcie :/[/quote] Jeśli u mnie będzie tylko zasyfiony wymiennik to nie ma problemu z umyciem go, mam taką samą używaną suszarkę w której pewnie moduł jest uszkodzony i całą ją rozebrałem ale wpierw wyczyściłem wymiennik przez klapkę serwisową...
Przy zakręconych zaworach z pompy wyleci pół szklanki max potem można grzebać przy ośce wirnika do woli. Dodano po 3 Jeżeli ten zawór z kulą (grawitacyjny) w jakikolwiek sposób jest niesprawny to bez jego wymiany lub porządnego sprawdzenia obieg grawitacyjny nie ruszy, wtedy to było uruchomienie 1/1000000 jak w totolotek.
Mam wezyk na pompie nie ma babelków, swiece wykrecałem grzałem przy starym aku ... działaja wszystkie, ta dzwignia co od sannia niby co do termostatu idzie linka tez działa. Auto pewne bo od mamy kupiłem nigdy ne było tam nic grzebane przy pompie było serwisowane . Przebieg 170000. Od zmiany do zmiany oleju nie ma potrzeby dolewac . Czyli ustawienia...
Nic nie zaznaczałem bo to mechanik uszczelniał, ja przy pompie nie grzebałem. Nie mam vaga, za kilka dni sprawdzę ponownie te ustawienia.
Ja idę tropem pompy wtryskowej. Był to pierwszy remont i nikt tam wcześniej nie grzebał. Także znaki sa fabryczne.
Można zdjąć pokrywkę pompy i przemyć wnętrze sprayem do czyszczenia egr. Jeśli to 110KM to geometria na turbo stoi i łapie przeladowanie. Za dużo pompuje logi dynamiczne 3 bieg i od 2 tys but do 4 tys. Dodano po 33 W nastawniku broń boże nic nie grzebać.
Kąt wtrysku. Przestawiony skutkuje brakiem mocy do 2k, kopceniem na biało ponad 4k i ogólnie nie jest zdrowy dla silnika. Co do tarczy, to jej poślizg sprawdza się przy w pełni puszczonym sprzęgle. Osiągnij koło 40km na 3 biegu, wbij 5 i dodaj gazu. Jeżeli silnik zacznie się wkręcać, to sprzęgło ci się ślizga. Jeżeli go zdławi to raczej jest dobre....
Czujnik temperatury oleju jest w tym silniku opcjonalny ( w podstawie filtra oleju ) tylko wersje z termostatem miały ten czujniczek w standardzie. W glowicy powinieneś mieć czujnik przegrzania do kontrolki i sygnału opcjonalnie jest tam miejsce na czujnik temperatury. Co do podanych obiawów to puchną tłoki z powodu braku chłodzenia zapchane dysze natryskowe...
Czujnik jest wkrecony w listwę. Nie wiem czy z dołu czy od góry, jeśli dobrze kojarzę silnik, to masz listwę pod kolektorem a czujnik od dołu listwy za filtrem oleju, ale mogłem pomylić z 2.0. Jeśli jest uszkodzony czujnik, to sterownik powinien i tak zezwolić na start. Jeśli nie masz paliwa na wyjściu z pompy to po co grzebiesz dalej. Skup się na tym....
nie grzeb przy pompie bo coś zepsujesz :cry:- ogólnie chodzi o wyzerowanie pamięci wskaźnika, możesz ew w miejsce dobrego bezpiecznika wstawić spalony, do niego dolutowane przewody ( z bezpiecznikiem oczywiście zaraz w kasecie ) i i mały pstryczek elektrryczek zamyakjący obwód.... Pozdr.J.
Dzień dobry, mam duży problem z piecem Vailant VUW 242/2-3 R2 (ma 14 lat) , a zima coraz bliżej. Problem polega na tym, że włączę go, chwilę pomyśli, zaczyna normalnie pracować i po chwili gaśnie, a klepsydra zaczyna mrugać. Był serwisant z autoryzowanego serwisu, nawet nie poczekał, aż piec się odpali, zdiagnozował uszkodzoną pompę (wymiana 1200),...
Jeżeli zmywarka działa przy otwartych drzwiach, to najczęstszym tego powodem jest upływność (przebicie do obudowy) jakiegoś odbiornika (z reguły grzałka lub pompa myjąca). Nie grzeb przy elektronice!
00550-Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku. Czy ktoś grzebał Ci przy pompie? Czy wymieniałeś pasek rozrządu? Jeżeli nie to problem leży w pompie, lub w jej ustawieniu. Wejdź w bloki i obserwuj kąt wtrysku. Jeżeli jest zbyt późny kąt wtrysku to samochód będzie tak ciężko palił.
Wtryskiwacze są zwykłe, dwusprężynkowe. Po wyjęciu pompy zawsze trzeba sprawdzić kąt wtrysku, a przy grzebaniu w pompie dawkę paliwa. Na oko tego nie uda się zrobić.
Na zdjęciau przedstawiłeś jeden z zaworów sterujących EGR, turbo i przepustnic kolektora. W tych silnikach nagminną usterką jest właśnie pompa vacu. Wszelkie grzebania , mycie, czyszczenie jej nie przynosi efektu. Tylko wymiana na nową lub 100% sprawną. Zapewne po kilku hamowaniach zapala się kontrolka silnika. W odczytanaych błedach na bank jest coś...
Żeby nie powodować zbędnych dyskusji zapytam tylko... na co zwrócić uwage oglądając takie auto?. Oczywiście pomijam szyby, szpary w dżwiach, gnijącą blache. Auto z 02 roku, ponoć już bylo grzebane przy pompie. Jest sens jechac na diagnostyke, co i jakim interfejsem da sie podglądnąć w takim silniku?. W ogóle to do wzięcia jest za 12kzł, nakręcone (niby)...
powinienem dać radę rozrząd w tym aucie to nie żadna filozofia :) pod warunkiem że nikt tam nie grzebał. Historia tego auta mnie zastanawia. Widzę że pompę wtryskową ktoś grzebał nie dawno bo wszystko świeże, dowiedziałem się ze nawet zgrał immo ALE tu jest właśnie ALE :) auta nie uruchomiono... tylko czemu?
Jak jest mechaniczny gaz, to zobaczy czy coś się nie zawadziło przy grzebaniu w pompie.
To już raczej pompa się zużyła. Doraźnie powinieneś się troszeczkę podratować tym zaworem ale obstawiał bym regenerację lub wymianę pompy. Nie napisałeś czy to urządzenie podlega pod UDT i czy na nim ludzie pracują. Bo jak tak to nie grzeb tam.
z tego co piszesz to na pewno grzebane było przy pompie ,bo w ciągnikach są silniki z wtryskiem bezpośrednim i maksymalne obroty eksploatacyjne to 1800 obrotów ,przy obrotach 2400 silnik zbyt długo ci nie popracuje ,albo zniszczy ci wał i panewki ,albo poleci uszczelka pod głowicą
to jest kolego kontrolka od immobilizera,prawdopodobnie ktos grzebał przy zaworze w pompie i wyskoczył bład ja tez tak mam ale nie wiem jak wykasowac ten blad,mozna jezdzic bez obawy
Wtryskiwacze ma nowe, a problem pojawił się już po naprawie po przejechaniu około 200 km czyli za dwa dni, możliwe że coś przy rozruchu mogło przeskoczyć, raczej na własną ręke nie będę nic przy pompie grzebał
Skoro dzieje się tak po grzebaniu przy pompie to tam trzeba szukać problemu
chyba mnie to przerosło , nie będę w tym grzebał , ten zawór - nie pompa wykonuje jakąś pracę od której zależy przepływ wody i jej temperatura ,boję się ,że moje grzebanie przy tym może spowodować ,że ktoś się poparzy albo coś strzeli i zaleje mieszkanie. Dziękuję za pomoc.Zamykam temat.
A no właśnie, ja cały czas myślałem że to chodzi o olej z pompy. Kolor oleju nie wiedziałem jaki jest, wydawało mi się że czysty, bo to nigdy nie lało się tak żeby nakapało pod ciągnik tylko zawsze robił się mokry/świecący blok. Jednak jak popuściłem lekko śruby od mocowania pompy to wylało się więcej oleju i faktycznie jest ciemny, czyli jednak z silnika....
Już 4 lata, raczej ni grzebane.
Jedzie sie do servisu z pompami wtryskowymi oni wyciagaja pompe z samochodu sprawdzaja ja i ustawiaja wg katalogowej normy i wszystko bedzie grac . a samemu to w pompie sie nie grzebie
Zastanawiam się tylko czy mogę sam wywalić ten zawór zwrotny, żeby nie marudził ten Hydrualik który przyjedzie, że grzebałem przy instalacji :P bo pompa ciepła jest na gwarancji.
Jeśli majstrował wkrętakiem to najprawdopodobniej odpowietrzał układ. Przy zapowietrzonym układzie paliwowym silnik nie odpali. Czy po wymianie filtra paliwa układ został odpowietrzony? Czy po tej operacji silnik pracował? Nie zdążyłem zaobserwować co grzebał przy pompie wtryskowej ale czyżby układ paliwowy mógł sie zapowietrzyć kiedy w baku przed...
To NOVATERM ZW 20KD ,masz zacięty regulator przepływu i do wyregulowania mikrostyk ale sam nie dasz rady wezwij serwis to on jest od grzebania.
Na razie zrobiłem rekonesans, tarcze hamulcowe przód i ich rozmiar jest poprawny, nie wsadzone zostały jakieś "za małe, czy za duże" czy jakieś hiper z azbestu :) To samo tyczy się bębnów tylnych, wszystko wymiarowe jak oryginał nakazuje. Nie ma żadnych wycieków przy hamulcach, ani z przodu, ani z tyłu. Przewody wyglądają OK. W tych Fiestach nie ma...
Pytanie zadałem dla kogoś kto grzebie w takich pompach mechaniczne i ma pojęcie O CO KAMAN, Może nie jestem taki ''KAMAN'' w tych pompach, ale skąd wiesz że nowa elektronika jest dobra???
Montażem odpowiedniej długości kabla zajmuje się firma, w moim przypadku będzie to 50m 4x4mm2. Z przyłączem nie ma problemu, oprócz tego że wszędzie pchają C25 Wystarczy że IPZ będzie zgodne, tu widzę problem. Inaczej może być różnie , tak obrazowo może cię zabić po prostu jak będzie awaria i pójdziesz tam grzebać.
wszystko jasne problem był w przetartym przewodzie podciśnienia wchodzącym do serwa od tego było telepanie silnikiem na niskich obrotach, przy okazji pompa wtryskowa też sprawdzona i ponoć jest padająca została zwiększona dawka startowa , i jest wszystko w porządku ale mam pytanie . Jeszcze kiedy nie było grzebane przy pompie auto paliło normalnie czy...
Opór samej grzałki ok, ale sprawdź (dla zasady) czy przypadkiem nie ma przebicia. Popatrz czy nie ma jakiś śladów przypaleń na różnych elementach, jeśli czuć blokadę po wywąchaniu, to bardzo prawdopodobna jest jej wina, możesz włożyć rękę i blokadę wykręcić, przynajmniej mi się tak udawało, wtedy można ją bardziej dokładnie zdiagnozować. Oczywiście...
Zmywarka jak w temacie a problem polega na tym że wody nie ma w niej a pompa spustowa pracuje z tym że chwilowo załącza się elektrozawór i podaje wodę która za chwilę jest wypompowana itd. Podchodzisz do sprzętu? No to tak ma być! Cierpliwości Ci brakuje. Bo taka akcja, jak w opisie trwa z dobre trzy minuty, zanim nastąpi właściwy pobór wody . Tak...
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Dokładnie. Dwa środkowe to ssące. Zostaw może ten rozrząd. Jak nikt w nim nie grzebał to będzie dobry. Powąchaj spaliny. Jak to ropa to wtryski przykręć koło pompy i sprawdź. Nie zdziwił bym się jak jeden z cylindrów pływa w paliwie. Nie spala się ono tylko paruje i stąd ten dym.
Co wy bredzicie? Jaka pompka przeponowa? Jest owszem, na filtrze paliwa, potrzebna jedynie do odpowietrzania układu. Skoro zostały założone zaworki zwrotne, można ją zdecydowanie pominąć przy tych rozważaniach. Nie ma mocy - ok. Coś więcej? Kopci? Dymi? Coś było "grzebane" przy pompie wtryskowej? Rozrząd dobrze ustawiony? (Chociaż nie wiem jak można...
Dobrze,wszystko jasne jak piszesz,w związku z tym rozumiem że nie ma regulacji kąta wtrysku płynnego tak jak mają inne pojazdy na sprzęgiełkunp.pompy z kompresorem tylko regulację możemy uzyskać o jednego zęba do przodu lub do tyłu ? czy tak?. problem jest z autem taki że trudno zapala kręci,kręci ,kręci i powoli dopiero startuje,mamy jeszcze kilka...
Zmywarka dalej nie odpompowuje wody i dalej próbuje mi coś zasygnalizować kontrolką. Sama sobie odpowiadasz, zresztą prawidłowo. Szczątki szklanki zablokowały pompę spustową. Jeśli urządzenie jest na gwarancji to grzebanie w środku bez odpowiedniej wiedzy jest niewskazane. Skoro właściciel zgubił kartę to niech płaci ;) Zresztą nawet odpłatna naprawa...
Regulator znajduje sie w pompie wtryskowej, jezeli nie bylo nic grzebane z ustawianiem zaplonu to albo przewody ze sterownika EDC do pompy .....lub sama pompa jest uszkodzona .
"Ja dodatkowo sprawdzałem głębokość zazębienia poprzez nasmarowanie koła talerzowego towotem i obserwację smaru po przejściu przez tryb ataku. Po złożeniu koło hałasowało trochę (mniej niż poprzednie), ale po 2 godzinach jazdy już się zdążyło dopasować na dobre i jest niesłyszalne." Jedyna skuteczna metoda regulacji luzu to użycie czujnika zegarowego(zdarza...
Nie no bez jaj, ja bylem przekonany że już go podmieniałeś. Dodano po 1 I wiesz co mnie dziwi jeszcze? Brak błędów, ciekawe czy ktoś nie grzebał w "tablicy błędów"
Witam. Problem rozwiązany, po wymianie pompy ktoś grzebał w komputerze. Zmiana kodowania sterownika silnika załatwiła sprawę. Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam Andrzej.
znaki pompie nastawnik pompie bulgotanie pompie
metalowa obudowa bębna pralki koszt wymiany licznika subwoofer płaski
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Przekaźniki w układzie hydraulicznym JCB 3CX Windows 7 SP1: Co oznacza kompilacja 7601?