Tak, dokładnie. Zdławiony przepływ przez co nie ma założonej mocy cieplnej. Ew zatkane węże ale to mało prawdopodobne.
Objaw termostatu
czesc po wymianie płynu ,termostatu nowego nagrzewnica przestała grzac . przewod zasilający nagrzewnice jest gorący a powrotny zimny,rurka metalowa jest zimna .polonez chodzi na gazie.Nagrzewnica jest typu daewoo.Proszę o radę .
Skoro coś tam leci na 1 i 2 biegu to pewnie nagrzewnica jest tak zasyfiona że grzeje minimalnie. Ustaw nawiew na 4 i wtedy sprawdź węże.
Jest, na bardzo krótką metę. Jak wyczyścisz elektrody to będzie jakiś czas chodzić. Tylko kwestia jest taka - skoro zawaliły się elektrody, to i palnik i nagrzewnica i zespół wodny wołają o przegląd. Sto parę złotych wydasz i śpisz spokojnie.
1. Płytka stykowa i kabelki tego kalibru nie mają szans zadziałać. W układzie będą płynąć duże prądy, w obwodzie LC spokojnie przekraczające 30Arms. Zmontuj to solidnie używając dużego przekroju przewodów. 2. Tranzystory bez radiatora -> po chwili się stopią. 3. Te kondensatorki rezonansowe po chwili się stopią. 4. Jak wygląda wzbudnik? 5. 3A to o wiele...
Jest zimno na dworze i klima poprostu nie działa w takich temperaturach. Klima nie grzeje tylko chłodzi a do ogrzewania słuzy nagrzewnica wodna i grzanie jest od silnika. Nalezy natomiast właczac ja zima celem przesmarowania uszczelnienia czołowego sprezarki co chroni go przed rozeschnieciem a co zatym idzie nie bedzie wyciekow czynnika. Nalezy wtedy...
Stuki oznaczają zakamienioną nagrzewnicę. Kocioł nie posiada zaworu 3-drogowego. Nagrzewnica grzeje ciepłą wodę przepływową bez pracy pompy dlatego następuje w tym kotle potrzeba odkamieniania...Warto również wymienić czujnik ciepłej wody dla dokładnej kontroli wody wylotowej. Zgłoś kocioł do konserwacji.
Skoro na krótko działa to jest raczej uszkodzony. Myślę że będzie to ten (Ponieważ nagrzewnica ma 3,3 KW): KSD301B-16A. Trotec, KSD301 stosuje również w wyższych modelach, więc powinien pasować. https://www.trim-pot.com.pl/pl/p/Termost... Również do dostania w polskim serwisie akcyjnym All.... Wymieniłbym niezależnie od wszystkiego....
Witam. Proponuję nagrzewnicę gazową o mocy ok. 30kW. Jest nieduża i grzeje błyskawicznie. Napewno dużo szybciej niż elektryczne i w rezultacie taniej. Jeżeli jesteś zainteresowany to podeślę propozycje. Pozdrawiam.
Ogrzewanie grzeje bo nagrzewnica jest na krótkim obiegu (niezależnie od termostatu). Przewód do chłodnicy po nagrzaniu silnika musi być ciepły jeśli wszystko z termostatem jest dobrze. Wniosek - coś dalej jest nie tak z termostatem bo się nie otwiera. Napisz czy po nagrzaniu do tych 110 stopni przewód też jest zimny i czy wentylator pracuje. Swoją drogą...
Golf 2, to już staruszek- bardzo możliwe, że nagrzewnica jest do wymiany. Aby to sprawdzić trzeba sprawdzić jej drożność, nawet puszczając przez nią wodę z kranu i zaobserwować jak duży jest spadek ciśnienia na wylocie. Jeżeli woda wypływa "leniwie" to wymiana. Zapowietrzona nagrzewnica, nie grzeje w ogóle. Nie sprawna pompa, to przegrzewanie się silnika.
Witam serdecznie, mam taki problem posiadam Chryslera j.w., pewnego dnia zgasł 3 razy po czym zapalił się alarm set po resecie na panelu klimy nie grzeje nagrzewnica
Za ustawianie temperatury odpowiedzialny jest termostat. I to od niego powinieneś zacząć ustalanie przyczyn awarii. To cykanie może pochodzić od przekaźnika, który załącza grzałkę, a raczej powinien załączać, czego u Ciebie nie robi.
O ile go nie przegrzałeś to raczej uszczelka , w innym wypadku może być pęknięta głowica do kanału wodnego i też będzie sadzić . Dobrym testerem jest własna nagrzewnica , bo się zapowietrza i nie grzeje . :|
wszystko mam oryginalne i włąsnie nie wiem czemu mi świecy nie grzeje po wduszeniu guzika normalnie po uruchomieniu nagrzewnicy świeci się kontrolka od grzania i nagrzewnica odpala ale ręcznie zagrzać jej nie można
Nagrzewnica grzeje bardzo dobrze. Problem polega na regulacji temperatury w kabinie tzn nie można ustawić temperatury pośredniej, działa tylko na max ciepło i na max zimno. Jest to sterowanie elektryczne i albo otworzy całkowicie klapę przy nagrzewnicy albo ją całkowicie zamknie ale częściowo nie chce. Potencjometr rozbierałem i nie zauważyłem nic niepokojącego....
Juz mowie.75 konna jednostka jest duzo bardziej zwawa niz 60 km.Bardzo sie to czuje.Niestety nie poszalejesz tym.Musisz miec swiadomosc iz jest to autko typowo miejskie i praktycznie nadaje sie do jazdy w miescie.Trasa coz - krotka jak najbardziej dluga juz gorzej o wyprzedzaniu tirow zapomnij.Optymalna predkosc 110-120 dalej to juz niesty smok.Wspomaganie...
Hehhh... Być może zatkana nagrzewnica nie mówie nie. Tylko że wtedy był by słaby lub w ogóle obieg przez nagrzewnicę. Czy przesłony pracują?? Szczególnie ta zimno ciepło?? Nie ma charakterystycznego stukania dobiegającego gdzieś z pod konsoli?? Zdemontować schowek i pozaglądać. Kolejna sprawa to stan filtra pyłkowego.
Tak jak napisał kolega dziubek, kocioł kondensacyjny i nagrzewnica wodna zasilana kotłem kondensacyjnym to sprzeczność. Kocioł kondensacyjny, aby mógł pracować w kondensacji musi mieć jak najniższą temperaturę wody w obiegu zaś nagrzewnica potrzebuje wysokiej temperatury wody w obiegu. Do ogrzewania hal będzie szła ogromna ilość gazu, koszty będą bardzo...
Wiec sadzisz ze pisze nieprawdę? Nie mam podstaw żeby robic antyreklamę czy cos. Po prostu pisze czego doswiadczylem. Może niektóre nagrzewnice im "wychodzą" a inne nie. A może oni tylko pakuja i sprzedają nagrzewnice roznych producentow?
Nagrzewnica indukcyjna Avt Która nagrzewnica, bo AVT wypuściło kilka kitów? Uzwojenie nawinięte niechlujnie i ma zwarcia.
Typowy objaw zapchanej nagrzewnicy. Puść jednym końcem gorącą wodę i sprawdź czy wszystkie rurki (kolanka) z drugiej strony są gorące.
Czujnik wentylatora powinien być na chłodnicy.
Ok. Jutro to zrobię ale raczej to nie to. Bo teraz kompresor nie jest używany i problem cały czas występuje. Usterka jest nietypowa. Bo nagrzewnica grzeje a nie leci powietrze. Wentylator działa .
W tym silniku układ chłodzenia jest bardzo wrażliwy na jakiekolwiek nieprawidłowości. Dopóki nie doprowadzisz go do stanu fabrycznego nawet nie ma sensu szukać usterek. Dość powiedzieć, że bez termostatu może się przegrzewać (tak, to nie pomyłka, zweryfikowane w praktyce, dzięki za wyjaśnienie że to termostat przełączający, bo nie znałem przyczyny zjawiska)...
Linka w nim nie sterowała, a dokładnie w zaworze pęknięta była ośka która zamyka i otwiera klapkę wpuszczającą płyn do nagrzewnicy.
Czy w tedy nie była by wysoka temperatura? Z braku obiegu mogło by gotować? Też myślałem o pompie ale wydaje mi się że skutek był by odwrotny niż zbyt niska temperatura... Dodano po 3 Termostat otwiera się przy 83st. Tak pisało. Właśnie problem jeszcze w tym że słabo grzeje nagrzewnica
Skoro nagrzewnica grzeje to niedrożny jest dopływ wody do niej lub odpływ pary od niej...
U mnie występuje ten [problem: nagrzewnica grzeje cały czas. Poprzedni właściciel zamontował na zalaniu zawór, ale są tego minusy, bo albo grzeje na max, albo wg.
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
https://obrazki.elektroda.pl/4609749400_... Witam posiadam glebogryzarke którą po odpaleniu po chwili strasznie się grzeje . Wróciła od majstra który wymienił kupę rzeczy. Dokładnie nawet nie wiem co to za silnik jaki model ,co i jak . Proszę pomóżcie dodam że mam druga na części tylko korbowod wyszedł bokiem . Co jest nie tak
Podpowiedź była - bezpiecznik termiczny. A jeśli drut grzejny jest przepalony to powinno to być widoczne.
Auto sprowadzone było jakieś 6-7 lat temu, po sprowadzeniu był wymieniany płyn w układzie chłodniczym i później w interwałach co 3 lata. Jako że zimą mi nagrzewnica przestała grzać, to postanowiłem przy okazji filtra wymienić ten płyn z płukaneczką. Bajoro jakie szło raczej nie wskazuje na to, aby mechanik cokolwiek robił, brązowy płyn śmierdzący rdzą....
Temat rozwiązany. Dla chętnych zostawiam info jak rozwiązano problem: Po za czynnościami wymienionymi wyżej dodatkowo jeszcze: 1. Wyjęty i wyczyszczony czujnik temperatury klimatyzacji (1K0907543F) - łatwo się dostać od strony pasażera 2. Wyjęte nagrzewnice - podłączona do obiegu cieczy chłodzącej sprawna i nie zatkana, była niedawno wymieniana; elektryczna...
moze miec wplyw na grzanie prawej strony To przecież logiczne a mnie umknęło że tylko połówka nie grzeje , więc nagrzewnica sprawna tylko system rozdziału szwankuje.
Dziubek102 , nie rozumiem twojej wypowiedzi i co z tego jak jest naddatek tlenu jak nagrzewnica nie ma komina, więc wszyscy będący w pobliżu nie mający masek z tlenem i tak wdychają rakotwórcze spaliny :!: , przecież nikt nie grzeje na zewnątrz bo za mała moc nagrzewnic :D . Pełno jest takich firmowych nagrzewnic bez kmina z dopuszczeniem przebywania...
Witam.Mam problem z ogrzewaniem w alhambrze 1,9 tdi 115km.Naprawiłem szczotki w pompce,odblokowałem sterownik dogrzewacza,dogrzewacz działa.Auto przy 90 stopniach słabo grzeje z przodu, tylna nagrzewnica grzeje mocniej.Probowałem różnych ustawień na panelu klimatronika i nic. Proszę o radę.Dziękuje
Gdyby puszczał to chłodnica i wąż dolotowy był by ciepły a przynajmniej letny. chyba kolega passata 1.9 tdi na oczy nie widział i nie wie ze tam wiatrak na wiskozie cały czas się kręci wiec dla czego miałaby chłodnica sie nagrzać przy takich temperaturach jeszcze na dodatek podczas jazdy gdy chłodzi powietrze chłodnicę? To że nagrzewnica grzeje to...
Witam Jak w temacie w moim polonezie mam słabe ogrzewanie płyn w zbiorniczku na ful, nigdzie nie ucieka pokrętło od ciepłego powietrza działa, nagrzewnica zamulona raczej być nie może bo wcześniej było ok. Chłodnicę zatkałem kartonem temperaturę mam 90 a z nadmuchów leci tylko letnie powietrze, dawniej to przy 90 leciało zarąbiście gorące. Dodam jeszcze...
Akcja się toczy w Polonezie 1997 Caro plus. Na wycieraczkach pod nogami u kierowcy i pasażera małe plamy płynu chłodzącego, płyn wycieka w małych ilościach z kanału ciepłego powietrza w pobliżu nóg kierowcy i pasażera. Pytanie: Czy wymieniać? Czy może jakiś doktor-chłodnica? :o :o
Witam kolego ,dokladnie stary temat ale zrobione auto do dziś jeżdżę grzeje lux ,a konkretnie nagrzewnica była zabita kamieniem syfem itp
Już omijalem nagrzewnice w kabinie montujac w jej miejsce taka mała z samochodu osobowego ( w miejscu gdzie gumowe węże wchodzą do nagrzewnicy pod maską) i efekt ten sam czyli na wolnych obrotach nie grzeje a jak go trzymam na obrotach to aż nagrzewnica parzy.Tak jakby coś blokowało przepływ płyny.Wywale ten zawór czterodrozny pod maską i wstawię tam...
Witam Mam taką sprawę że po swapie słupka silnika wszystko działa jak należy poza tym że grzeje mi się płyn chłodniczy. Zwrot sytuacji następuje gdy odpalę ogrzewanie, momentalnie od włączenia temperatura spada i trzyma stałe 90-94 stopnie. Sprawdzając OBD wychodzi że odczyty są trochę inne niż pokazuje zegar. Kiedy mam 70 stopni na obd, na zegarze...
Jaka masz temp na przewodach wchodzacych do sciany grodziowej? Masz tam takie króćce po drodze? Jezeli masz goracy silnik i przewody tez, to wywal krócce.
Mam problem z jednym grzejnikiem na koncu linii CO w domu. Mianowicie ciagle grzeje, probowalem juz na roznych kryzach od 5-2 i tak jakby nigdy sie nie domyka do konca. Podmienialem juz termostaty i wkladki i nie bylo zmian. Wszystkie grzejniki mamy jednej firmy i jakos ten jeden zawsze od poczatku przegrzewal. Jesli to cos pomoze to pompa CO jest ustawiona...
Witam. W czasie pracy nagrzewnica po pewnym czasie (godzina, dwie godziny) sama się wyłączała. A teraz w czasie uruchomienia nagrzewnicy po puszczeniu przycisku zaworu otwierającego dopływ gazu nagrzewnica nie działa (zawór nie przepuszcza gazu). Czy może być uszkodzony elektromagnetyczny zawór bezpieczeństwa czy inny element? Pozdrawiam.
Witam szanownych Kolegów! Tematem mojego zapytania jest wyciek z rurki wychodzącej z pieca Vaillant. Tempo ok. 1 kropli na 1-2 sekundy. Jak grzeje leci mocniej, jak nie grzeje to czasem nawet przestaje. Ciśnienie w instalacji jednak spada, i jest konieczne uzupełnianie ilości wody co ok. trzy dni. W przeciwnym wypadku wyskakuje '22" i koniec grzania....
Jeden wymieniłem pod nogami kierowcy , chodzi klapa między chłodniczkami Pod nogami to v68 prawda? Klapki chodzą nagrzewnica grzeje a leci zimne dalej? Mówię że ci czary .
Witam. Po wymianie silnika, silnik grzeje się do temp nawet 110C co prawda go schładza ale wentylator jak się załączy schłodzi i się nie wyłączy bo znowu się grzeje i tak non stop. Co zostało zrobione: Zdjęta uszczelka ze zbiorniczka wyrównawczego (pod zdjęciu się nie grzeje i nie leci ciepłe powietrze z nagrzewnicy, po założeniu się grzeje i leci ciepłe...
Dj_opornik udało Ci się rozwiązać ten problem? Nie. Problem sam zmarginalizował się z nadejściem pory ciepłej. Po prostu wskazówka nawet jak minimalnie się cofnęła, to i tak szybko wracała do pionu. Obecnie pojawił się inny problem. Ok. 2 tygodnie temu podczas jazdy wyprzedzałem kilka aut, butując w podłogę na 3-4tys obr. Pół kilometra dalej kapnąłem...
Tak jak w pierwszym poście autor napisał że też nie grzeje nagrzewnica to jeśli jest wodne ogrzewanie parkingowe też trzeba to wziąć to pod uwagę .
Witam. Również mam problem z nagrzewnicą znajomego powertek 20kw. Po wymianie grafitowego wirnika pompy paliwa odpala i ładnie działa ale tylko bez pokrywy. Po założeniu obudowy momentalnie coś stuknie i gasnie. Nic nie obciera. Bez obudowy grzeje bez przerw. Co Wy na to?...pozdrawiam i szczęśliwego Nowego Roku
czy każdy metal jest tak samo podatny na nagrzewanie w takim piecu indukcyjnym. Co tu ma znaczenie - jego oporność magnetyczna czy przenikalność ? Do różnych metali stosuje się różne parametry pracy, np. częstotliwość. Metal musi być stratny - bardzo dobrze grzeje się stal - w metalu mniej stratnym (np. miedź, srebro) trzeba wytworzyć silniejsze prądy...
Peugeot 407 i problemy z ogrzewaniem = silniczki sterowania klapami lub klapy nagrzewnicy. pełno informacji w sieci o tym. A nagrzewnica grzeje oczywiscie ?
Rozwiązałem problem poprzez powtórną wymianę termostatu. Mam silnik 1.3 i temperatura płynu powinna oscylować koło 80-82 st C, a kiedy nagrzewnica nie grzała, to było tak, że temperatura płynu skakała nawet do 87 st. Przy nagrzewaniu silnika było słychać we wnętrzu dziwne trzaski z okolic nagrzewnicy, teraz tego nie ma. Pojeździłem trochę z podpiętym...
nagrzewnica słabo grzeje słabo grzeje nagrzewnica nagrzewnica slabo grzeje
garmin mobile kingston blokada zapis pionowo drukarka
światła wstecznego światła wstecznego sprinter
Kasety VHS-C do kamery JVC GR-AX68: jakie wybrać? Nissan Murano Z52 - Niedziałające przyciski bagażnika