A świecę zmieniałeś? Współczesne NGK made in France odwalają takie cyrki że się w pale nie mieści. Kilka razy już spotkałem taki objaw, że na tych świecach (a są to najpopularniejsze w Polsce) iskra znikała dosłownie z czapy. Zainwestuj w świece marki ISKRA, to będziesz miał pewny element ;) .
1 i 3 sterowanie modułu z ECU , 2 zasilanie po 15 -- +12 V i 4 masa. Sprawdz sterowanie na pinie 1 i 3 , tam jest kluczowanie masą. Wypadanie zapłonu sprawdzałeś na słuch czy inaczej?
Poziom paliwa w gaźniku można regulować poprzez podginanie blaszki. Zalwwało ci silnik i cała usterka na tym polegała, iskra jakoś magicznie wróciła. Fajna maszyna :) teraz już takich nie robią :( Brakuje pewnego elementu który bardzo poprawia komfort pracy. Jeśli pomogłem kliknij "pomógł"
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
Coś ci gdzieś musi mostkować. Bardzo możliwe że przewody od przycisku rozrusznika gdzieś się zwierają z gaszeniem motocykla. Wtedy niejako np zasilanie cewki zapłonowej, idzie poniekąd na rozrusznik. I ot cała zagwozdka. Posprawdzaj dobrze kostki.
Witam; problem z Kymco Downtown 300 gubi iskrę, kod błędu 1560.
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
Kolego, sprzęgło sprawdzisz w prosty sposób - jadąc stała prędkością na piątym biegu, np 90km/h dodaj gwałtownie gazu, gdy auto wskoczy na wyższe obroty, a prędkość nie wzrośnie wówczas można przypuszczać sprzęgło. Można też próbowac ruszyć z trzeciego biegu, jeżeli dasz radę, to sprzęgło do wymiany, jeżeli będzie gasł, to sprzęgło dobre! Może wówczas...
Przewod instalacji od czujnika do modulu pęka. Typowa usterka.
wymień świecę zapłonową po rozgrzaniu gubi iskrę
Wypadanie zapłonów - sprawdź świece, przewody WN, czujnik położenia wału. Może masz przebicie w cewce WN i gubi iskrę wtedy niedopalone paliwo idzie na katalizator i zapycha go. Jeśli masz niesprawny układ paliowy to zniszczysz katalizator. Jeśli jeden cylinder nie pali będzie wyczuwalne szapanie silnikiem i brak mocy. Sond lambda może mieć zwarcie...
Wszystko ładnie, pięknie, tylko zastanawia mnie, dlaczego przy większych obrotach gubi iskrę. Ja rozumiem, żeby stracił prędkość. No ale żeby tracił iskrę?? Czy jest szansa, że zapłon jest walnięty, czy twardo iść w modul?
Ten regulator jest przystosowany do układu 9-cio diodowego. Nie napisałeś jaki masz układ w swoim motorze i jak podłączony. Czy na 100% przyczyną przerywania jest układ ładowania? Przecież łatwo to sprawdzić odłączając zupełnie alternator i jeżdżąc na samym (ale dobrze naładowanym) aku. Najczęstszą przyczyną "gubienia" iskry (co za eufemizm!) jest utrata...
Skuter odpala dobrze, dobrze się wkręca, ale po zagrzaniu zaczyna tak jakby gubić iskrę i momentami pojawia się iskra na silniku.
W tej chwili mam podłączony nowy gaźnik. Wężyki są sprawdzone, brak uszkodzeń. Sprawdzałem porównanie z pilarką Husqvarna tam też świeca jest sucha po kilkukrotnym pociąganiu za linkę czy trzymajac palec na otworze do świecy, ale zapala i chodzi. Może wiesz jak sprawdzić iskrę na świecy która jest wkręcona w głowicę. Może gubi iskrę pod czyśnieniem?
Co się dzieje jak zgaśnie? Ma iskrę,paliwo dochodzi? Musisz posprawdzac. Może świeca po rozgrzaniu gubi iskrę?
podaje iskrę, ale gubi gdzieś na rozdzielaczu Palec rozdzielacza ma przebicie do ośki
Nie do końca wystarczy sprawdzić czy jest iskra. Możliwe jest uszkodzenie cewki polegające na przesunięciu momentu powstawania iskry, czyli tak zwane "przesunięcie zapłonu". Druga możliwość to gubienie iskry, po nagrzaniu, ale tylko na wyższych obrotach. Tego nie sprawdzisz, ciągnąc za szarpak.
witam jestem juz bezradny moj poldek niechce jezdzic raz jest dobrze raz zle chodzi raz na cztery gary raz na trzy raz na dwa niechce wejsc na obroty i strzela w rure pomocy juz niewiem co robic
Objawy wskazują na problem z cewką. Czasem tak się zdarza że zimna cewka jest ok a jak się rozgrzeje dostaje przebić i gubi iskrę. Spróbuj na innej cewce, o ile masz. Nie wiem który silnik masz, w KO byly dwa typy elektrowni. 6V i 12V. Teraz może walnę babola ale 6V potrzebowała cewki WN zewnetrznej a 12V nie.
Motorynka odpala na kopa. Trochę na niej pojeżdżę, ale gdy się nagrzeje gubi iskrę i gaśnie. Cewka, przerywacz, kondensator wymieniony. Na 3 różnych świecach sprawdzałem i jest to samo. Myślę nad wymianą iskrownika, ale jeśli go kupie a problem nie tkwi w iskrowniku to wydam pieniądze w błoto. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie sprawności iskrownika?...
Witam. Posiadam kosiarkę traktorek hvc garden machines z silnikiem Briggs&Stratton 13 hp. Problem polega na tym, że odpala i gaśnie, a gdy przytrzymam kluczyk przekręcony na rozruch to chodzi cały czas, tylko wtedy z rozrusznikiem. Więc wymieniłem stacyjkę na nową, ale teraz problem jest taki, że stacyjka jest metalowa (a wcześniej była plastykowa)....
Moduł zapłonowy-wzmacniacz podmień.
Przyczyn było kilka, zwarcie przewodów w dwóch wtyczkach w listwie za silnikiem nie widoczne na pierwszy rzut oka z tego powodu że przewody były zwarte przy samym wejściu do wtyki/gniazda ale to chyba nie miało zbytnio wpływu na iskrę. Drugim powodem był czujnik położenia wału, dopiero delphi podrasował No i trzeci chyba główny powód gubienia iskry,...
Motocykl naprawiony przebicie na fajce było i gubił iskrę
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
Chciał bym jeszcze dodać że zapłon jest bardzo dobrze wyregulowany Zawsze warto sprawdzić i skorygować. A problemem może być np. Luzy na wale lub jedna ośka od wału ta od alternatora ma lekkie bicie i przy większych obrotach daje nie dokładną iskrę Więc z czym do ludzi? Jak przy wyższych obrotach gubisz iskrę, to czego oczekujesz? Myśl!
Cewka zapłonowa mogła paść i gubi iskrę: odłącz od kopułki przewód WN łączący ją z cewką i sprawdź iskrę na samym przewodzie do masy- iskra ma być co najmniej 10mm
Witam ponownie, niestety musze otwierać nowy temat, o tym samym zagadnieniu, no ale cóż moderatorzy są niestety nie wyrozumiali, ;/ przecież nie zdążylem poprawic, goni mnie czas, ale trudno sie mówi, wracam do tematu: Naprawiam koledze simsonka S51 elektronik , jest sprawa tego typu: kolega poprosił mnie żebym mu go naprawił, ( nie było iskry) , wiec...
Jak zgaśnie, to od razu odpali ponownie? Co się dzieje w momencie jak zgaśnie? Gubi iskrę? Spada ciśnienie paliwa?
Miałem podobne objawy szarpania i okazało się że nie miałem dobrze wciśniętego przewodu wysokiego napięcia i gubił iskrę
Przyczyna znaleziona. Kopułki nieszczelne, dostawały wilgoci i po rozgrzaniu woda zmieniała się w parę i gubiły iskrę.
Takie usterki to moim zdaniem na 90% gubienie iskry na którymś cylindrze. Ja mam Nexię i miałem ciekawą mutację tegoż problemu, bo okazało się, że uszczelka pod deklem zaworów puszczała mi olej na jedno gniazdo świecy i ta gubiła iskrę. A stachu88 już nie żyje na tym forum i zabrał informację co to było do grobu.
Witam. Standardowo do sprawdzenie świece, kable/cewki. Wychodzi na pierwszy rzut oka w szklanej kuli ze gubi iskrę na moment w skrajnych warunkach. Ale czy? Jest sporo innych niewiadomych do sprawdzenia. P.S. Może śmieszne i nie do końca na temat. Ale kilka dni temu miałem auto na kanale (znajomy-znajomego i jego sąsiad....) Problemy z prawie wszystkim....
Więc gubisz iskrę.
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
To może nie kręci się aparat lub cewka gubi plus .
Sprawdzałeś przewody zapłonowe, może gdzieś gubią iskrę.
Więc paliwa nie dostaje. Zobacz czy na wejściu do gaźnika nie ma sitka. Ewentualnie moduł gubi iskrę.
Jest, ale tylko na rozgrzanym silniku.
Najprawdopodobniej problem z zapłonem, może też gubić iskrę, zapłon na module elektronicznym jest ??
Jeśli dobrze widzę, to masz uszkodzoną cewkę WN - oderwany kawałek plastiku i chyba "gubi" iskrę. Zmień na sprawną.
Sprawdź świecę, na którą nie pali, jeżeli poszła uszczelka pod głowicą, to świeca będzie wymyta przez wodę. Świeca będzie gubić iskrę, co powoduje przerywanie silnika.
Gubi Iskrę zamień miejscami świece a jak pracuje na jednym to wstrzyknij trochę paliwa przez gaźnik aby wykluczyć brak paliwa i nie wiem jaką masz cewkę czy da się podmienić
Koledzy podmieniłem aparat zapłonowy, i prwdopodobnie uszkodzony był czujnik halla. Nic specjalnego nie robiłem zamieniłem aparaty zapłonowe,ustawiłem jak zawsze zapłon na lampę, i teraz silnik pracuje o wiele spokojniej bez drgań niż poprzednio, nie gaśnie, nie gubi iskry i płynnie przyspiesza. Temat zostawcie może komuś się przyda, dziękuję.
Sprawdzałęś czy gubi iskrę wtedy?
Moja motorynka też gubiła iskrę. Wymieniałem wszystko: cewkę, kondensator, fajkę, cały zapłon.. Objawy były takie, że iskra pojawiała się raz na kilka suwów pracy. Co się okazało, wał był delikatnie krzywy, magneto miało 'za daleko' i iskra uciekała..
To może być cewka. Może gubić iskrę gdy się zagrzeje. Spróbuj wymienić, jak nie to trzeba będzie kombinować dalej.
Trzeba zlokalizować co gubi - iskrę czy paliwo. Pozdrawiam.
Nie reaguje na regulacje... może jakaś dysza zapchana nwm już, dzisiaj ponownie rozkręcam cały gaźnik Czy teraz gubi iskrę to nie moge tego stwierdzić bo "pyrka" jak czołg.. nie chce się wgl wkręcić, nawet na jałowym.. przedtem jeszcze trzymał wolne obroty a teraz już nie.
A byłeś wyregulować lpg ? Co to za BRC i kiedy było coś przy nim robione ? Da się podłączyć do komputera i podejrzeć jej działanie ? Oszczędzając na regulacjach i gazownikach, lepiej kupić własny interfejs i podziałać z nią samemu. Są fora gdzie pomogą zdiagnozować usterki i przeprowadzić regulację. Co z tym Sprawdź kilka razy i bardzo dokładnie na...
Jakiś błąd przy składaniu, uszkodzony cylinder, przestawiony zapłon (zerwany wpust koła magnesowego) nawet uszkodzona świeca, która gubi iskrę po wkręceniu do cylindra.
dobra sprawdzę wyprzedzenie zapłonu. Zapłon z modułem elektronicznym i czujnik Hall'a. Iskrę sprawdzałem jak nie palił, zakręciłem świecę i dalej nie palił. Jakby gubił iskrę, to będzie szarpać, źle przyspieszać, a nic takiego się nie dzieje. Chyba, że gubi iskrę jak chcę go odpalić :) Czy mogę cewkę zostawić oryginalną czy trzeba dać od poldka ? Ta...
sprawdź jeszcze raz zapłon i świece zapłonowa to że ma iskrę nie znaczy że jest sprawna może gubić iskrę pod ciśnieniem
Nie spodziewałem się że nowe i wadliwe od razu ale to prawda trzeba było od tego zacząć. Gubił iskrę na 1 i 2 cylindrze.
U siebie w pile jak i w kosie mam odstęp około 0,7mm (grubość brzeszczota z piłki do metalu) palą bez zastrzeżeń. Jeśli zakręcisz rozrusznikiem i na świecy iskra pojawi się kilkukrotnie ,to raczej wyłącznik nie bocznikuje do masy . Wilgotna świeca czyli paliwo dostaje. Iskra też OK. Pozostaje jeszcze wyeliminować mieszankę . Powiem szczerze że raz na...
Wymień cewkę zapłonową i świecę,może gubić iskrę pod ciśnieniem.Sprawdź stan pierścieni uszczelniających.
Witam. Mam problem z WSK 125, przy włączeniu świateł gubi iskrę i nie wchodzi na wysokie obroty. A jak przekręcę kluczykiem na 0 działa wszystko.
Witam. Po pierwsze piszemy wszystkie potrzebne informacje jak typ instalacji, model itd. Po drugie jeżeli jest na benzynie dobrze nie oznacza to że będzie dobrze na gazie, gaz ma większe wymogi co do stanu instalacji elektrycznej jak cewka, kable WN, świece. Czy były wymieniane kable? świece? takie objawy występują bardzo często przy przebiciach na...
Nie no nie szukam serwisu 😉 powalczę z nim - przetestuję na gaźniku z innego silnika (sprawnego). Za dużo paliwa z czegoś innego raczej nie moze wynikać racja? Nie prowadzę serwisu, moja propozycja wynikała tylko z chęci pomocy a nie zarobku. Takie objawy może dawać również gubienie iskry na wyższych obrotach.
Dla wszystkich zainteresowanych wszystko jest ok. wadą ( fabryczną )były nowe świece zapłonowe , które po nagrzaniu gubiły iskrę . :D
Dodam ,że tuż przed awarią przestał mi dzialać prędkościomierz a od kilku dni miał nieregularne wolne obroty silnika (jak by od czasu do czasu gubił iskrę ) - nie wiem czy ma to coś wspólnego z obecnym problemem ale to Renault i wszystko możliwe
Bardzo byle co to może nie są: magnetti marelli to średnia półka. Wcześniej były beru i pojeździły pare lat. Niemożliwe żeby wszystkie od razu gubiły iskrę. Może cewka bardziej??
Chodzi też o niższe ciśnienie powietrza, dorzuciłbym do tego "gubienie" iskry z powodu przebicia, na filtr najlepsza rada zmienić go na bawełniany.
Cewkę możesz zmierzyć omomierzem. Co do przebicia jeśli masz stare przewody to je wymień. Zapewne masz też rozdzielacz - on też może gubić iskrę.
No to zaczynam już głupieć. Sprawdziłem ciśnienie sprężania i jest dobre. Rozrząd ustawiony. Może gubi iskrę na świecach jak są wkręcone, bo na wykręconych iskra jest.
tak dokładnie , ale nie miał by problemu z obrotami niskimi i wysokimi, za to jeźeli map był walnięty albo przewód to by miał dziwne obroty i czasem się zachowywał jak by gubił iskrę. proponuję aby pojechał do warsztatu, sam niczego nie zdiagnozuje . pozdrawiam
A co zostało zdiagnozowane do tej pory? Co gubi? Iskra, paliwo, sygnał z czujnika obrotów wału? Po godzinie odpala bez problemu? To ostatnia propozycja jest najbardziej prawdopodobna.
bardzo możliwe że cewka, ponieważ już wcześniej były z nią problemy i nie chciał wgl odpalać, kręcił ale zaraz gubił iskrę. Dzięki za naprowadzenie, jutro zmienię cewkę i odezwę się jak poszło. ;)
A wymieniałeś przewody wysokiego napięcia? Przynajmiej sprawdź czy któryś nie jest wypalony w środku. Częsta przyczyna takiego stanu rzeczy. Gubi iskrę na jednym cylindrze. Albo poprostu "przebite" kable.
Witam, Mam taki problem z moją Hondą, ze nie ma chłodzenia. Pompa przeżuca płyn, w termostacie poziom płynu wzrasta (podczas pracy oczywiście), a maszyna sie grzeje niesamowicie, a co za tym idzie gasnie (tzn. wydaje mi się że cewki się gotują i gubią iskrę). Niechcąc rozbierać pół motocykla, chciałbym zapytać jak najłatwiej zdiagnozować problem?
Witam, mam taki problem, już opisuje: A więc po regulacji gaźnika i wymianie cewki (wymieniałem i regulowałem bo też miałem problem z wolnymi obrotami i wydawało mi się że gubi iskrę a jedak to była regulacja gaźnika).Po wyregulowaniu gaźnika cross trzymał obroty ale nagle brakuje mu mocy i też inaczej chodzi(inny dźwięk motoru). Czym to może być spowodowane,...
myslę że źle rozumiesz problem. Na rozuruszniku masz stosunkowo małą prędkość obrotową, więc iskra będzie cały czas, po odpaleniu prędkść się zwiększa i gubi iskrę. Być może kłopot w czujniku położenia wału....
Dzisiaj do niego przysiadlem sprawdzilem magneto,klin na wale i immobilizer . Wszystko ok. Skuter zapala jak jest zimny a ciepły gubi iskrę . pozyczylem moduł i skuter ożył. Dzisiaj za mówiłem nowy moduł. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie.
Temat już taki był ale nie było odp. Czy ktoś to przerabiał może podejdzie z innego silnika, albo jakaś przeróbka. Mam uszkodzoną tę cewkę, po nagrzaniu gubi iskrę, jak potraktuje ją zamrażaczem, działa kilka minut. Pozdrawiam
Może iskra jest za słaba? Chodzi o to że przy tym jak masz świecę wyjętą i kręcisz rozrusznikiem to jest, a w komorze cylindra świeca "gubi " iskrę? druga sprawa to moduł w aparacie zapłonowym. 1.4 to silnik C14NZ? który rok auta?
Swego czasu posiadałem kilka rometów, które do dnia dzisiejszego stoją obok wsk'i. Strasznie nie lubiły nowych świec, które po wkręceniu gubiły iskrę. Znajdź jakąś starą dobrą ISKRE lub CHAMPIONA i sprawdź.
Zobacz jak wygląda napięcie na module zapłonowym w czasie rozruchu sinika rozrusznikiem. Tu szukaj przyczyny.Jak spadnie bodajże do 8 volt to nanoplex głupieje, dlatego gubi iskrę a jak dostanie czasem zapłon to strzeli.
Byłem u mechanika, skorygował mi tam coś w komputerze ale wątpię, żeby to coś dało, najpierw mówił że świece są ok a potem że gubi iskrę na jednej bo strzela żeby wymienić kopółkę, na początek wymieniłem świece, które według niego są ok i zobaczymy.
witam.rano ciężko go zapalić brak iskry jak zapali to na ciepłym też gubi iskrę widać to po obrotomierzu że leci w dół czujnik wału podmieniłem i dalej to samo czy czasami takiej roboty nie robi tranzystor buk856 w komputerze który wysyła impulsy do cewki.pozdrawiam
ile taki czujnik może kosztować. około 100 zł ale wstrzymałbym się z wymianą bo w przypadku uszkodzenia tego czujnika auto nie pali można by jeszcze sprawdzić czy nie gubi iskry na którymś cylindrze ale na początek rozrząd
Nie kombinuj - chyba że tylko z samej ciekawości, ale wtedy nie pytaj co robić, a podziel się spostrzeżeniami. Co do gubienia iskry, to prawda właśnie na tym polega "elastyczność" silnika. Nie doświadczy tego niedomagania ten kto ma "komputer" na pokładzie i tu nie chodzi tylko o iskrę a o bla.....bla....bla i wiele innych czynników. Powodzenia
Witam ,Z Twojego opisu wynikałoby że gubi iskrę sprawdz świece, kable ,kopułkę, kąt wyprzedzenia zapłonu i wtryskiwacz z całym zasilaniem czyli pompa, regulator ciśnienia. Po wymianie rozrządu może być przestawiony kąt wyprzedzenia zapłonu.
Może gubi iskrę. Trzeba by sprawdzić kopułkę rozdzielacza, przeczyścić palec. Może na cewce jest przebicie na masę. Zapal samochód, weź spryskiwacz i psiknij po cewce i kablach WN. Jeśli zmieni obroty to są gdzieś przebicia. Pozostałe podzespoły też trzeba sprawdzić. Świece kiedy były wymieniane?
Ale co Twój proboszcz gubi tylko iskrę czy wtryski też?
Witam; Sory że tak późno odpisuję. Problem został rozwiązany, Winą była cewka która po nagrzaniu gubiła iskrę wymiana na nową (oczywiście ze szrotu bo koszt nowej to ok 250 zł) i autko śmiga jak potrzeba. Temat uważam za zamknięty.
TZR gubi iskrę na wyższych obrotach. Jakie mogą być skutki tego, oprócz padniętego modułu? Moduł kupiłem, bo mój padł. Koleś co kupiłem od niego zarzeka się, że był sprawny, więc może przyczyna leży u mnie? Dodam, że musiałem odłączyć od modułu czarno biały kabelek od gaszenia, bo wtedy iskry nie było.
Między 2 i 3 tys. obrotów troszeczkę jakby gubił iskrę - pewnie ten regulator odśrdkowy szarpie, bo powyżej 3tys. już równo pracuje. wiec gdzie mam szukac tego regulatora odsrodkowego moj uniacz boryka sie z podobnym problemem:/
Zobacz co gubi, wtrysk czy iskrę, chyba potrafisz podłączyć dwie diody? Zakładam, że gubi wtrysk.
Sprawdź połączenia masy ( moduł , kapa z cewkami ,impulsatorem, cewka WN stacyjka ,korpus silnika). Musi być dobra. W chińskich kablach nawet prąd się gubi( o złączach nie wspomnę)
Witam, potrzebna pilnie pomoc specjalistów, mechanik dwa tygodnie walczy ... Corsacze E z 2015r 1.4T benzyna 101km. Na zimnym odpala i jeździ bez problemu, po rozgrzaniu i zgaszeniu nie można ponownie uruchomić. Objaw jakby rozrusznik robił pół obrotu i go odcinało, do tego w tym czasie wyskakuję sporo błędów i wskazówka obrotomierza idzie na max. Sprawdzone...
I tu własnie się gubię. Iskra jest bardzo mocna, lecz motor nie jest w stanie pociągnąć swojej pracy... A co gorsza... kicha przez gaźnik. Iskra jest maksymalnie blisko przed gmp, co jest własnie ok tych 6-8mm^^ (mnie się wydaje że więcej... ale tata twierdzi że tak było) co podawał kolega, ale cewka mogła by dawać jakieś kolejne przesunięcie w fazie...
Założyłem dzisiaj stary iskrownik i magneto, zrobiłem zapłon z akumulatorem. Zapłon ustawiony z kontrolką, iskra jest. Sytuacja taka sama. Wykręciłem świecę i pomocnik trzyma ją mocno do masy, kopiąc szybciej (raz po razie) brakuje iskry, gubi iskrę na obu zapłonach. Patrzę na wał i jest lekko przekrzywiony. Wydaje mi się, że to będzie przyczyną bo...
W teorii cewki mają dłuższy czas ładowania się przez co przy wyższych obrotach silnika iskra powinna mieć większą energię. Otóż do końca tak nie jest. Wyższe obroty silnika to krótszy czas na ładowanie cewki. Każdy elektryk samochodowy to powie, że najmocniejsza iskra jest przy niskich obrotach. Być może to było przyczyną gubienia iskry na wysokich...
Myślałem o cewce, lecz cewka cały czas by nie domagała, a nie tylko na zimnym silniku i przez pierwsze 2-3 km jazdy. Mylisz się właśnie tak może być że na zimnym gubi iskrę na jednym cylindrze, ewentualnie jeśli są dostępne możesz wymienić same gumowe fajki może one mają przebicie a jak nie to listwa-cewka do wymiany.
Witam przejąłem po dziadku mercedesa jak w tytule problem wygląda następujaco po odpaleniu samochód chodzi pieknie równo i wchodzi na obroty bez problemu ale w momencie gdy odłączy sie ssanie po dodaniu gazu powyżej 1500obr coś go odcina i gubi iskrę:( Bedę bardzo wdzięczny za kazdą wskazówke z góry dziekuję!![/youtube]
Witam. Quad 200. Po przejechaniu jakiegoś dystansu gaśnie z powodu braku iskry. Później po chwilowym postoju odpala i jedzie i 500 m znowu gaśnie. Tak jakby coś się przegrzewało. Wykluczyłem cewkę i świece. Świeca nowa. Gdy zgasł podmieniłem cewkę i iskry też nie było, zostawiłem go na 10 min. Iskra wróciła więc przełożyłem cewkę na tą na której jeżdżę...
Wszystko idealne a silnik nie pali. Jakie mialeś to ciśnienie na tłokach? Coś ominąłeś lub źle sprawdziłeś bo cudów nie ma. Ewentualnie coś przestawione. Paliwo jest, iskra też. Jeśli iskra jest w odpowiednim momencie to musi odpalić. Z wtrysku idzie mgiełka więc tak tragicznie nie jest żeby świece zaraz zalewało tak, żeby nie odpalił. To że świece...
arkkos008 napisałeś że wiesz gdzie się gubi iskra i nie wiesz jak sobie poradzić? przecież nikt z nas ci tej kopułki nie odepnie i w nią nie zajży a w kwestii porady to może wystarczy tą kopułkę i palec wymyć i wysuszyć (może dużo rosy siadło) a jeśli nie to chyba jednak nową trzeba no i sprawdź czy jest węglik w kopułce (na środku) bo może się skończył
A robiłeś to co proponowali koledzy? Tzn. podlewałeś od góry benzynką? Niestety bedzie trzeba zdemontowac na chwile obudowe filtra powietrza. Po podlaniu trzeba ją niezwłocznie założyć zpowrotem. Pozwoli nam to ustalić gdzie leży przyczyna. Pisałes że sprawdziłeś świece. Tzn wykręciłeś tylko i sprawdzałeś czy iskra przeskakuje? Czasem świeca która...
gubić stacja gubić ostrość wyłączenie gubić
passat przeróbka passat włączona klimatyzacja tranzystor dwubramkowy
echosonda lowrance echosonda lowrance
Bosch 40076 – wyprowadzenia przekaźnika 5-pin i driver ECU HSSOP-36 Kolory przewodów DC w zasilaczu Dell – plus, minus, sygnał, identyfikacja ID