Skuter odpala dobrze, dobrze się wkręca, ale po zagrzaniu zaczyna tak jakby gubić iskrę i momentami pojawia się iskra na silniku.
U siebie w pile jak i w kosie mam odstęp około 0,7mm (grubość brzeszczota z piłki do metalu) palą bez zastrzeżeń. Jeśli zakręcisz rozrusznikiem i na świecy iskra pojawi się kilkukrotnie ,to raczej wyłącznik nie bocznikuje do masy . Wilgotna świeca czyli paliwo dostaje. Iskra też OK. Pozostaje jeszcze wyeliminować mieszankę . Powiem szczerze że raz na...
A świecę zmieniałeś? Współczesne NGK made in France odwalają takie cyrki że się w pale nie mieści. Kilka razy już spotkałem taki objaw, że na tych świecach (a są to najpopularniejsze w Polsce) iskra znikała dosłownie z czapy. Zainwestuj w świece marki ISKRA, to będziesz miał pewny element ;) .
1 i 3 sterowanie modułu z ECU , 2 zasilanie po 15 -- +12 V i 4 masa. Sprawdz sterowanie na pinie 1 i 3 , tam jest kluczowanie masą. Wypadanie zapłonu sprawdzałeś na słuch czy inaczej?
Poziom paliwa w gaźniku można regulować poprzez podginanie blaszki. Zalwwało ci silnik i cała usterka na tym polegała, iskra jakoś magicznie wróciła. Fajna maszyna :) teraz już takich nie robią :( Brakuje pewnego elementu który bardzo poprawia komfort pracy. Jeśli pomogłem kliknij "pomógł"
No i Panowie już coś wiem: Do mazdy xedos6, 2.0 v6 zakupiłem świece "iskra gas super 14g sfe65prs". Przerwa ich elektrod to 0,9mm. Samochód pracuje na nich świetnie i nie ma czego dodawać. Do jaguara x300 4.0 natomiast pasują świece "iskra gas super 12g-sfe65prs". Przerwa na nich wynosi 0,6mm. No i właśnie. Wydawało mi się trochę mało. No ale.. Samochód...
Witam Śrubka jak słusznie koledzy podpowiadają jest po to żeby w odpowiednim miejscu występowała iskra zainicjowana tą śrubką ona zamyka na na chwile obwód magnetyczny impulsatora wytwarzając impuls elektryczny który jest sygnałem dla moduły, w starych konstukcjach to była krzywka nad którą na sprężynie była zamocowana platynka a tu analogicznie śrubka...
A robiłeś to co proponowali koledzy? Tzn. podlewałeś od góry benzynką? Niestety bedzie trzeba zdemontowac na chwile obudowe filtra powietrza. Po podlaniu trzeba ją niezwłocznie założyć zpowrotem. Pozwoli nam to ustalić gdzie leży przyczyna. Pisałes że sprawdziłeś świece. Tzn wykręciłeś tylko i sprawdzałeś czy iskra przeskakuje? Czasem świeca która...
Świeca sprawna ? (nie znaczy ze jak ma iskrę to sprawna, może gubić iskrę pod ciśnieniem) filtr czysty jak dawka pływak cały lubił się zawieszać w tych motorkach. Wyczyść dyszę gaźnik pamiętaj o prze dmuchnięciu wszystkich kanałów w gaźniku. A zapłon ustaw tak 1 sprawdź czy otwiera raz platyny na jeden obrót wałem. 2 ustaw platyny na 0.4mm 3 włóż pomiędzy...
Pierwsza rzecz - kable zapłonowe do wymiany. Jak jest zimny, kable się pokrywają rosą i dopóki nie odparuje, możesz mieć przebicia i gubi iskrę.
Coś ci gdzieś musi mostkować. Bardzo możliwe że przewody od przycisku rozrusznika gdzieś się zwierają z gaszeniem motocykla. Wtedy niejako np zasilanie cewki zapłonowej, idzie poniekąd na rozrusznik. I ot cała zagwozdka. Posprawdzaj dobrze kostki.
Witam, mimo że to nie auto liczę na waszą pomoc. Mamm następujący problem. Podczas jazdy silnik w moim piaggio nagle przestał pracować, przedtem tylko zaczął nierówno pracować , gubić zapłon. Po odkreceniu świecy szybka diagnoza brak iskry. Zmieniam na pierwszą lepsza świece, jest. Jade km. sytuacja podobna, z tym ze już nie było iskry nawet na iinnych...
To zasuwanie tak w praktyce odbywa się?.... z czujnika halla do okrągłego złącza z duża wiązką przewodów i później jest to kierowane do sterownika?. Tą samą wtyczką wychodzą sygnały od steronika? Czym jest ten dźwięk przy silniku podczas skoku napięcia (dźwięk jest gdy wszystko jest ok i samochód odpala, niema dźwięku samochód nie odapa).. powinien...
Witam; problem z Kymco Downtown 300 gubi iskrę, kod błędu 1560.
Ciśnienie 12 atm nie oznacza dziury w tłoku, gorsze złomy jeżdżą i olejem nie zarzucają. Nie szukaj przyczyny w oleju i nie kombinuj z niskim stanem. Jeśli gubi iskrę to zalewa paliwem, powinno być czuć benzynę z wydechu. Wąchanie rury wyjaśni sprawę czy to olej, czy to benzyna :) W nocy można spryskać wodą wiązkę/silnik i obserwować czy nie ma przebić.
->jta Nasza dyskusja staje się coraz bardziej rzeczowa. Jeżeli chodzi o własne prowadzenie badań medycznych własnego jonizatora TE to ... prowadzę je: włączam aparat i oceniam własne samopoczucie. Nie oczekuję jednak, że opublikuję wyniki takich "badań" (he, he) w jakimś czasopiśmie (a dopiero wtedy będą istniały w nauce) - badacz badający siebie -...
Kolego, sprzęgło sprawdzisz w prosty sposób - jadąc stała prędkością na piątym biegu, np 90km/h dodaj gwałtownie gazu, gdy auto wskoczy na wyższe obroty, a prędkość nie wzrośnie wówczas można przypuszczać sprzęgło. Można też próbowac ruszyć z trzeciego biegu, jeżeli dasz radę, to sprzęgło do wymiany, jeżeli będzie gasł, to sprzęgło dobre! Może wówczas...
Przewod instalacji od czujnika do modulu pęka. Typowa usterka.
Wypadanie zapłonów - sprawdź świece, przewody WN, czujnik położenia wału. Może masz przebicie w cewce WN i gubi iskrę wtedy niedopalone paliwo idzie na katalizator i zapycha go. Jeśli masz niesprawny układ paliowy to zniszczysz katalizator. Jeśli jeden cylinder nie pali będzie wyczuwalne szapanie silnikiem i brak mocy. Sond lambda może mieć zwarcie...
Ten regulator jest przystosowany do układu 9-cio diodowego. Nie napisałeś jaki masz układ w swoim motorze i jak podłączony. Czy na 100% przyczyną przerywania jest układ ładowania? Przecież łatwo to sprawdzić odłączając zupełnie alternator i jeżdżąc na samym (ale dobrze naładowanym) aku. Najczęstszą przyczyną "gubienia" iskry (co za eufemizm!) jest utrata...
podaje iskrę, ale gubi gdzieś na rozdzielaczu Palec rozdzielacza ma przebicie do ośki
Wszystko ładnie, pięknie, tylko zastanawia mnie, dlaczego przy większych obrotach gubi iskrę. Ja rozumiem, żeby stracił prędkość. No ale żeby tracił iskrę?? Czy jest szansa, że zapłon jest walnięty, czy twardo iść w modul?
wymień świecę zapłonową po rozgrzaniu gubi iskrę
W tej chwili mam podłączony nowy gaźnik. Wężyki są sprawdzone, brak uszkodzeń. Sprawdzałem porównanie z pilarką Husqvarna tam też świeca jest sucha po kilkukrotnym pociąganiu za linkę czy trzymajac palec na otworze do świecy, ale zapala i chodzi. Może wiesz jak sprawdzić iskrę na świecy która jest wkręcona w głowicę. Może gubi iskrę pod czyśnieniem?
Nie do końca wystarczy sprawdzić czy jest iskra. Możliwe jest uszkodzenie cewki polegające na przesunięciu momentu powstawania iskry, czyli tak zwane "przesunięcie zapłonu". Druga możliwość to gubienie iskry, po nagrzaniu, ale tylko na wyższych obrotach. Tego nie sprawdzisz, ciągnąc za szarpak.
witam jestem juz bezradny moj poldek niechce jezdzic raz jest dobrze raz zle chodzi raz na cztery gary raz na trzy raz na dwa niechce wejsc na obroty i strzela w rure pomocy juz niewiem co robic
Co się dzieje jak zgaśnie? Ma iskrę,paliwo dochodzi? Musisz posprawdzac. Może świeca po rozgrzaniu gubi iskrę?
To może nie kręci się aparat lub cewka gubi plus .
Tam masz chyba jeszcze kopułkę i palec i przewody....to sprawdź ich stan (może w nocy) lub zawilgocenie...
Objawy wskazują na problem z cewką. Czasem tak się zdarza że zimna cewka jest ok a jak się rozgrzeje dostaje przebić i gubi iskrę. Spróbuj na innej cewce, o ile masz. Nie wiem który silnik masz, w KO byly dwa typy elektrowni. 6V i 12V. Teraz może walnę babola ale 6V potrzebowała cewki WN zewnetrznej a 12V nie.
Motorynka odpala na kopa. Trochę na niej pojeżdżę, ale gdy się nagrzeje gubi iskrę i gaśnie. Cewka, przerywacz, kondensator wymieniony. Na 3 różnych świecach sprawdzałem i jest to samo. Myślę nad wymianą iskrownika, ale jeśli go kupie a problem nie tkwi w iskrowniku to wydam pieniądze w błoto. Czy jest jakiś sposób na sprawdzenie sprawności iskrownika?...
Pomoże z rozruchem, ale ładowanie zbierze po tyłku i może nie wyrobić. Sam mam starego Diablo z silnikiem 150ccm QMJ. Jest to ta sama konstrukcja co hummer, tylko lepsza (lepsze materiały zwłaszcza rama, potem poszli po kosztach). Mam aku 9Ah który ma z 4 lata, raz go już zagotowałem, mimo to bez problemu kopnie koło w niskich temperaturach (no może...
Witam. Posiadam kosiarkę traktorek hvc garden machines z silnikiem Briggs&Stratton 13 hp. Problem polega na tym, że odpala i gaśnie, a gdy przytrzymam kluczyk przekręcony na rozruch to chodzi cały czas, tylko wtedy z rozrusznikiem. Więc wymieniłem stacyjkę na nową, ale teraz problem jest taki, że stacyjka jest metalowa (a wcześniej była plastykowa)....
Przyczyn było kilka, zwarcie przewodów w dwóch wtyczkach w listwie za silnikiem nie widoczne na pierwszy rzut oka z tego powodu że przewody były zwarte przy samym wejściu do wtyki/gniazda ale to chyba nie miało zbytnio wpływu na iskrę. Drugim powodem był czujnik położenia wału, dopiero delphi podrasował No i trzeci chyba główny powód gubienia iskry,...
Witam ponownie, niestety musze otwierać nowy temat, o tym samym zagadnieniu, no ale cóż moderatorzy są niestety nie wyrozumiali, ;/ przecież nie zdążylem poprawic, goni mnie czas, ale trudno sie mówi, wracam do tematu: Naprawiam koledze simsonka S51 elektronik , jest sprawa tego typu: kolega poprosił mnie żebym mu go naprawił, ( nie było iskry) , wiec...
Chciał bym jeszcze dodać że zapłon jest bardzo dobrze wyregulowany Zawsze warto sprawdzić i skorygować. A problemem może być np. Luzy na wale lub jedna ośka od wału ta od alternatora ma lekkie bicie i przy większych obrotach daje nie dokładną iskrę Więc z czym do ludzi? Jak przy wyższych obrotach gubisz iskrę, to czego oczekujesz? Myśl!
Motocykl naprawiony przebicie na fajce było i gubił iskrę
Cewka zapłonowa mogła paść i gubi iskrę: odłącz od kopułki przewód WN łączący ją z cewką i sprawdź iskrę na samym przewodzie do masy- iskra ma być co najmniej 10mm
Miałem podobne objawy szarpania i okazało się że nie miałem dobrze wciśniętego przewodu wysokiego napięcia i gubił iskrę
Gaźnik ze sklepu stihl. Cewka jest ustawiona na 0,3mm bo nawet po wymianie cewki to wystarczało pół obrotu i odpalała.. Aż nagle nie odzywa się. Też mi sie tak wydaje, że jak by nie było dobrej iskry bo po zalaniu baniaka na tłok to trzeba z 20 razy kręcić dymek puszcza aa nie chce od palić.... Z gaźnika wali paliwo tak samo z baczka... Przewody są...
Jak zgaśnie, to od razu odpali ponownie? Co się dzieje w momencie jak zgaśnie? Gubi iskrę? Spada ciśnienie paliwa?
Więc gubisz iskrę.
Takie usterki to moim zdaniem na 90% gubienie iskry na którymś cylindrze. Ja mam Nexię i miałem ciekawą mutację tegoż problemu, bo okazało się, że uszczelka pod deklem zaworów puszczała mi olej na jedno gniazdo świecy i ta gubiła iskrę. A stachu88 już nie żyje na tym forum i zabrał informację co to było do grobu.
Przyczyna znaleziona. Kopułki nieszczelne, dostawały wilgoci i po rozgrzaniu woda zmieniała się w parę i gubiły iskrę.
Za duża dawka paliwa, stare paliwo, niewydolna świeca gubi iskrę, przebicie na masę, wypadanie zapłonu, stary filtr powietrza, ustawienia zapłonu. To takie coś weź pod uwagę. Powodzenia.
Jeśli dobrze widzę, to masz uszkodzoną cewkę WN - oderwany kawałek plastiku i chyba "gubi" iskrę. Zmień na sprawną.
Więc paliwa nie dostaje. Zobacz czy na wejściu do gaźnika nie ma sitka. Ewentualnie moduł gubi iskrę.
Moja motorynka też gubiła iskrę. Wymieniałem wszystko: cewkę, kondensator, fajkę, cały zapłon.. Objawy były takie, że iskra pojawiała się raz na kilka suwów pracy. Co się okazało, wał był delikatnie krzywy, magneto miało 'za daleko' i iskra uciekała..
Najprawdopodobniej problem z zapłonem, może też gubić iskrę, zapłon na module elektronicznym jest ??
Jest, ale tylko na rozgrzanym silniku.
gubić ostrość gubić stacja pendrive gubić
silnik elektryczny toyota prius lexia sterowniki interfejsu ferguson oprogramowanie
irfz44n to220 podsłuch policji
Schemat elektryczny Honda Shadow 125 VT - gdzie znaleźć? Brak sygnału w telewizorze z dekoderem - diagnostyka