Oddaj na gwarancje, wymienią lcd i baterie, bedziesz miał 2 lata spokój. Rękojmia raczej odpada. Poszukaj w necie jakiegoś serwisu autoryzowanego w Twojej okolicy, chętnie go przyjmą i naprawią
W ramach rękojmi to sprzedawca musi udowodnić, że uszkodzenie powstało z winy klienta. Jeśli rzeczoznawca (o ile doszłoby w ogóle do tego etapu, raczej sprzedawca poddałby się wcześniej), nie byłby w stanie tego jednoznacznie stwierdzić, to sąd przecież przyjmie stronę klienta. Tak działa ta Ustawa. Nie do końca. Po pierwsze jeśli wada została ujawniona...
Popieram zdanie przedmówcy. Jeden badpiksel nie kwalifikuję TV do naprawy/wymiany. Warto rozważyć opcje nr 1 - zwrot jeżeli nie minęło 14 dni od dostawy.
Gwarancja, rękojmia, serwis...
u sprzedawców typu X-KOM, Morele, Komputronik jednak sprawy gwarancji/rękojmi wyglądają lepiej. Czy twój problem polega na tym że nie umiesz na stronie tych sklepów znaleźć dysku 2TB w podobnej cenie?
natomiast jeśli to cewki z karty graficznej to to normalne? Normalne/nienormalne ale na pewno irytujące xD Nic się przez to nie uszkodzi jeżeli o to pytasz. Z gwarancji/rękojmi także nici bo producenci uznają to jako normę.
To niech odda tam gdzie kupił.. Chyba jeszcze obowiązuje w tum kraju gwarancja / rękojmia, nie ?
Wg opisu ten jest nowy. Brzmi jak wyrób rzemieślniczy wykonany jeszcze metodą "na zawsze". Co prawda "bez negocjacji", ale 4 dni później 350zł :) Jakoś nie widzę w fabrycznym wyrobie z prądem wyjściowym 15A mostka 50A, raczej 10A z opcją "najwyżej się wyłączy". Metalowa uziemiona obudowa to dobrze, jeżeli są zabezpieczenia, również termiczne to ok....
Podłączyłeś monitor do nowej karty? Pytam, bo i o tym niektórzy zapominają. Zresetuj ustawienia BIOS. Sprawdź kartę w innym komputerze, jeśli i tam nie działa, skorzystaj z gwarancji - rękojmi.
W sieci raczej żelaza nie ma. Najlepiej jakby to obejrzał jakiś hydraulik, ale najprawdopodobniej rdzewieje bateria. Spróbować gwarancji/rękojmi. Powinien wystarczyć wyciąg z banku jeżeli płacone było kartą, lub świadek, że tu blog kupione.
U mnie było pisemko od rzecznika bo nic nie działało..
Wygląda jakby się jakieś zabezpieczenie termiczne aktywowało (może brak pasty, albo niedokładny montaż) o ile takie posiadają. Jeśli są na gwarancji/rękojmi to z tego skorzystaj. Wyłączanie ma związek z długością ich pracy i głośnością?
Reklamować dopóki czas. Gwarancja lub rękojmia. Nie ma co kombinować. Przyjadą zabiorą prawdopodobnie i odwiozą gratis.
A gwarancja czy rękojmia sprzedawcy nie istnieje? Tv przecież nowy.
Jeżeli jeszcze masz gwarancję to rękojmia. Możesz również domagać się sprzętu zamiennego na czas rozpatrzenia.
Na co w tym przypadku lepiej się powołać? Rękojmia czy gwarancja? Przeczytaj warunki gwarancji, zobacz czy bateria jest nią objęta. Gwarancja to świadczenie dobrowolne, warunki moga być dowolne. Rękojmia jest gwarantowana ustawowo. Poczytaj: https://konsument.gov.pl/reklamacja-reko...
myjka 1050 poszła na gwarancję/rękojmie. kontakt to przedstawicielem kranzle na Południe wyśmienity.
przy sprzęcie używanym zdecydowanie polecam wyszukanie kilku ofert w okolicy i osobiste oględziny. W przypadku sprzętu z drugiej ręki, poza firmą i modelem, bardzo istotny jest rzeczywisty stan oferowanego sprzętu. A bywa, że opis i retuszowane zdjęcia mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. No i warto brać pod uwagę ofert od firm, gdzie możesz liczyć...
(at)itsoliviereq Uszkodzona matryca - utylizacja. No chyba że jest jeszcze na gwarancji/rękojmi, to zgłosić.
Heh, chłop zadał konkretne pytanie a jak zwykle elektrycy okazali się filozofami. ... Taaak? To jak zareagować na treść #8 postu autora?, gdy o takich babolach się dowiadujemy? A skrzyneczka i "elepstryk" to porażka, niestety, jak napisał kolega xury - Tak to jest jak budowlańcy robią nie swoją robotę Oczywiście okres gwarancji/rękojmi już dawno się...
telewizor zakupiłem 4 miesiące temu. Moja rada to reklamacja z tytułu gwarancji bądź rękojmi.
Zainstaluj [url=http://www.netstumbler.com/download... program i sprawdź czy na tym samym kanale nie ma innej stacji i ewentualnie zmień kanał w routerze. Jeżeli to nie ta przyczyna a router jest w miarę nowy to użyj gwarancji, rękojmi, niezgodności towaru, co ci tam pasuje i wymień router na inny.
Zrobisz jak uznasz. Jednak pisałeś że działało to dobrze. Masz zestaw którego problem najpewniej tkwi w karcie. Wymiana karty w ramach gwarancji/rękojmi powinna rozwiązać problem i tyle. Co do samej karty - nie mam takiej statystycznej wiedzy żeby coś doradzić odradzić. Wiem tyle że czasem po prostu trafia się sztuka z wadą fabryczną niezależnie od...
Co sądzicie o HUAWEI B818-263? To dobry, uniwersalny router. I cena dobra (a może da się jeszcze coś urwać...). Warto brać. Tylko upewnij się, że nie ma on żadnej wady prawnej, czyli jest własnością sprzedającego, a nie jest to jakiś sprzęt abonamentowy. Powinna być faktura z pierwszego zakupu, potwierdzająca prawo własności i dająca uprawnienia z...
Jeden ze sprzedawców odpowiedział mi, że reklamację należy zgłaszać poprzez infolinię Lidla i mówić, że dowód zakupu nie zachował się. Nie do końca załatwia to sprawę. Może ktoś już przechodził taką procedurę z reklamacją elektronarzędzia Parkside kupionym poza Lidl i podzieli się doświadczeniami?
Jeśli jest gwarancja/rękojmia, to dlaczego nie skorzystać z tej możliwości?
Nie wiem czy gra jest warta świeczki w przypadku SilverCrest. Nie lepiej oddać na gwarancji lub rękojmi (na podstawie paragonu) do Lidla ?
To cóż, przyjdzie Ci skorzystać z gwarancji/rękojmi sprzedawcy. Lepiej z tego drugiego. Nie sugeruj się, że płyta nowa, zdarza się. Ja miałem kiedyś taki przypadek, że jedna płyta nie chciała pracować z konkretnym zasilaczem, tzn. płyta była sprawna, każdy zasilacz za wyjątkiem tego jednego pracował z płytą. Ale zasilacz też pracował prawidłowo z innymi...
Nie kupować tej firmy. I to wszystko. Jak się kupuje portfelem nie głową. To do kogo pretensje. Gwarancję i rękojmię masz już za sobą. Nawet na zakup konsumencki. Więc w ogóle nie widzę sensu tego posta.
(at)filip2523 Co chcesz grzebać w nowym komputerze który jest na gwarancji lub rękojmi? Jeśli coś z tym komputerem jest nie tak, zgłaszasz reklamację z tytułu rękojmi do sprzedawcy, opisujesz z czym podejrzewasz jest problem, sporządzasz pismo reklamacyjne i wysyłasz je sprzedawcy.
Raczej wątpię abyś jako amator coś poradził. Możliwe, że przerwa w obwodzie anteny. Jeżeli na gwarancji (rękojmi) to reklamuj.
Jak instalacja jest na gwarancji/rękojmi to nic nie może rozkręcić. w takich przypadkach na każdym gwincie jest plomba? tak to mam rozumieć?
Nieważne czy na firmę czy nie. Zawsze jest taka sama gwarancja. To nie rękojmia.
Jeśli chodzi o akumulatory to najważniejsza jest gwarancja (rękojmia) - im dłuższa tym lepszy akumulator. 2 lata to ustawowe minimum, ale Centra Futura daje 3 lata. Reszta dywagacji to rozważania czysto akademickie. :D :D :D
Jak nowy to oddaj na Gwarancję , rękojmię .
(at)snow do kwoty np. 150 Będzie trudno w tej kwocie coś z LAN/WAN 1Gb i sensownego - musisz dożyć. Asus RT-AX55, Popieram Na Allegro, można go wyrwać ze zwrotów (to nówki, tylko oddane w 14 dni, ale gwarancja czy rękojmia pełne).
Mógłbym kupić nowe lampy ale jaka mam pewność że będą świeciły ringi ? Prawem gwarancji/rękojmi sprzedawcy?
Spróbuj wyzerować w hex-edytorze. Jesli operacja się nie powiedzie, prawdopodobnie masz uszkodzony generator napięć niezbędny do tunelowania elektronów podczas operacji kasowania/zapisu. Te operacje wymagają do skutecznego przeprowadzenia podbicia napięć do poziomu kilkunastu V, tak, aby elektrony mogły się przedostać przez barierę potencjału tworzoną...
Najlepiej szukać paragonu i reklamować jeśli masz go od miesiąca to przysługuje gwarancja/rękojmia.
(at)kproject Sprawdź na stronie Fritza, ile na to jest gwarancji producenta (rękojmi sprzedawcy jest 2 lata), i jak masz fakturę zakupu/paragon, reklamuj u producenta lub sprzedawcy (zależnie gdzie okres ochrony jest dłuższy).
watt.pl/pl/aktualnosci-watt/aktualnosci3... Jeśli taka firma upada- to źle się dzieje! Wierzytelności wynikające z tytułu reklamacji/gwarancji/rękojmi podlegają zgłoszeniu do masy upadłości.:(
A polskie sklepy sprowadzają z Aliexpress. Może i tak, ale wtedy po gwarancję/ rękojmię przychodzisz do sklepu, a nie boksujesz się z Chińczykiem 10tysięcy kilometrów stąd. To wtedy jest (powinien być) problem sklepu, a nie Twój.
(at)crytex11 Masz ten router jeszcze na gwarancji/rękojmi, zgłaszaj reklamacje do sklepu. Jeśli nie masz już ochrony, spróbuj z softem alternatywnym: To wgrywasz jako pierwsze https://downloads.openwrt.org/releases/2... A potem, już zawsze z takim rozszerzeniem...
4070 Ventus - więc zapewne piszczą cewki na karcie, ewentualnie w zasilaczu. Nie jest to groźne ale może denerwować. Zostaje Ci oddanie karty w 14dniowym okresie od zakupu jeżeli kupowane przez internet. Ta przypadłość nie podlega gwarancji/rękojmi.
Odrzucą reklamację na zapisy w niej, w którym i tak zapewne jest "uszkodzenia mechaniczne nie podlegają gwarancji", na rękojmie masz większą szansę, niestety już minęło 12 miesięcy Żądaj wymiany towaru na nowy, naprawy towaru, obniżenia ceny, odstąpienia od umowy > to jest istotna usterka.
Nie ma co gdybać - możesz korzystać z rękojmi u sprzedawcy, a nie korzystać z gwarancji. Jeżeli zdecydujesz się na rękojmię, dobrze mieć przygotowane pismo od miejskiego/powiatowego rzecznika praw konsumenta.
Wygląda na to, ze konwerter ma wadę. Jeżeli nie minął Ci okres gwarancji lub rękojmi to zwróć towar sprzedawcy - pewnie nie podzielił się wiadomością o wadzie. Mogę się podjąć naprawy. Pzdr
Każdy zasilacz piszczy, bzyczy lub trzeszczy w jakimś niewielkim stopniu Mój nie trzeszczy, ani ni piszczy więc nie każdy xD Jeżeli zakup przez internet to można zwrócić bez podania przyczyny. Inaczej pewnie nie przyjmą bo to nie podlega gwarancji/rękojmi. Albo zwrot/wymiana, albo trzeba się przyzwyczaić xD
Rękojmia to nie jest gwarancja, w rękojmi na sprzedawcy spoczywa obowiązek spełnienia (bądź nie) żądań kupującego. W tym przypadku kolega może zażądać od sprzedawcy naprawy, wymiany towaru, obniżenia ceny bądź zwrotu poniesionych kosztów, ale sprzedawca może się na to nie zgodzić twierdząc, że wada powstała z winy użytkownika. Jednakże warto próbować,...
Ewentualnie zostaje reklamacja, bo gwarancja się skończyła. Jeżeli gwarancja (rękojmia) skończyła sie to reklamacja jest bezsensowna (zostanie nieuznana). Jedynie zlecenie naprawy odpłatnej.
Przy tak dużym użytkowaniu bierze się z polskiej firmy, całkiem możliwe że lepszy jakościowo, a przede wszystkim z rodzinną (naszą) gwarancją/rękojmią. Sam osobiście kupiłem sobie chiński kilka lat temu, ale u mnie to 5-6 razu do roku działa.
Jest to nowy ekspres, ma 3 tygodnie, po trzech tygodniach już bardzo dziwne że zapaliła się ta kontrolka odkamieniania żadnej innej funkcji nie można było włączyć ponieważ cały czas tylko ta jedna działała. Po prostu ekspres uległ awarii, nie ma nad czy się zastanawiać - skorzystaj z gwarancji lub tzw rękojmi.
Skoro 3 dni od zakupu, to jest gwarancja i rękojmia.
Różnice pomiędzy rękojmią a gwarancją https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-gwara... jak by taka gwarancja miała wyglądać (wzór) Tu udzielasz gwarancji, więc ty decydujesz na co i na jak długo jej udzielasz, nie wiemy co to za produkt chcesz sprzedawać.
(at)molibdenov Silnika zmontowanego fabrycznie na śruby na imbus nie znajdziesz, sam jedynie możesz sobie dokupić potrzebne śruby i powymieniać i tak pewnie nie we wszystkich miejscach będą pasować. Co do gwarancji/rękojmi to jako ktoś już walczył w temacie tych silników to proszę podzielić się doświadczeniem :)
Na, czy po gwarancji , lub rękojmi ?.
(at)urszulatworek81 Jeśli tv ma jeszcze gwarancje/rękojmie od sprzedawcy, tam zgłaszaj. Lepsza rękojmia!
To raczej wygląda na wadę fabryczną podpadającą pod rękojmie a nie pod gwarancje (rękojmia w przypadku wady utajonej nie ogranicza się do okresu gwarancyjnego) Ale ogranicza się do dwóch lat, czyli tyle ile gwarancja. Gwarancja nie jest obligatoryjna tak jak jej okres, rękojmia tak. Tu minęło ponad dwa lata od wydania towaru, pozamiatane. pisałem do...
Wygląda na uszkodzoną lub zablokowaną (wysypany wsad) płytkę w baterii. Warto sprawdzić mosfety, rezystor pomiarowy, bezpieczniki. Jeśli jest gwarancja/rękojmia na baterie to próbuj reklamować.
Spróbuj skorzystać z gwarancji/rękojmi.
Zadaj to pytanie serwisantom naprawiającym sprzęt tej marki na gwarancji. To nowy model lodówki, więc w kręgach serwisów nieautoryzowanych pojawi się w naprawie za ok. 2 lata. Marka Hisense to rasowy 100% chińczyk - nowość na rynku polskim. Sprzęt jest na gwarancji, więc obowiązuje: rękojmia, gwarancja.
Zanieś do sklepu i oddaj go z tytułu rękojmi. Na gwarancji mogą go trzymać nawet pół roku a jak oddasz z tytułu rękojmi to muszą ci go zwrócić w ciągu maksymalnie 28 dni.
Czy nabywcy nowej lampy nie przysługuje coś takiego jak gwarancja czy rękojmia na prawidłowe działanie zakupionego sprzętu?
Reklamuj u sprzedającego z tytułu rękojmi, a nie gwarancji.
Zapewne jest też gwarancja lub ustawowo rękojmia z której można skorzystać w takich przypadkach. Dorażnie wykręć żarówkę :wink: Widzę, że kolega już w świątecznym nastroju :)
Teraz pytanko, telewizor jest jeszcze na gwarancji. Uszkodzenie nie jest z winy użytkownika. Czy przyjmą na gwarancję? Dlaczego mieliby nie przyjąć na gwarancję? Z tytułu rękojmi też. Wybór należy do Ciebie. Zgłaszaj aktualną usterkę bez jej historii.
Ale on pisał o rękojmi a nie o gwarancji. Rękojmi nie możesz w żaden sposób wykluczyć, zwłaszcza jako przedsiębiorca. Rękojmię dostajemy z mocy Kodeksu Cywilnego.
Nie prościej skorzystać z gwarancji lub rękojmi?
Że sprzedawcą możesz dochodzić swoich praw z tytułu rękojmi! Gwarancja natomiast to dobra wola producenta. To dwa różne pojęcia i nie wolno ich mylić. Zasadnicze pytanie: Czy na ta lampę jest wydana gwarancja? Rękojmia z mocy prawa trwa 2 lata a nie rok jak w powyższym linku podane. Gwarancję często myli się z rękojmią a to jak wspomniano wyżej jest...
Czemu jest 1 rok gwarancji skoro ustawowe sa 2 lata Raczej mówisz o rękojmi a to nie gwarancja. Gwarancja na firmę zależy od gwaranta i nie ma ustawowego czasu.
Huma nie udziela gwarancji/rękojmi niezgodnie z polskim prawem o ile wiem.Handlują w związku z tym nieciekawym towarem.
Teraz już padła trzecia i serwis wypiął sięna gwarancję, oraz sklep z rękojmi się wypiął też. Nie jestem pewien lecz po 3 krotnej awarii w okresie gwarancji tym bardziej tej samej to przysługuje ci wymiana sprzętu na inny wolny od wad.
Co to za różnica, czy gwarancja, czy rękojmia? Jest na gwarancji, to daję na gwarancję. Dziś serwisant powiedział, że się skontaktuje z działem technicznym. Biorąc pod uwagę to, że dwa lata mi HOTPOINT ARISTON pralko-suszarka działała, to kupiłem znów pralko-suszarkę. Ale to Candy, to widzę, że jest tak słabe, że więcej nie kupię. Nauczka na przyszłość.
Ja bym proponował oddać silnik na gwarancję/rękojmia, ponieważ chińczyki nie potrafią poprawnie wyprodukować tych silników. Jak był grzebany, rozkręcany to może być ciężko. Moim zdaniem problem tkwi w nieszczelnym wtryskiwaczu, pompie (sekcji) wtryskowej.
(at)kkknc poczytaj co to rękojmia oraz zrozum różnice między gwarancją producenta a rękojmią.
(at)kwazor, nie musisz nam pokazywać rozebranych wirników. Zmierzamy tylko do tego, że autor przy pierwszej takiej zabawie ma całkiem spore szanse na jego popsucie, a ma jeszcze możliwość skorzystania z gwarancji/rękojmi.
To JEST zestaw do samodzielnego montażu obecny m.in. w hipermarketach narzędziowych. A podejście do gwarancji zależy od sklepu, w którym go kupiłeś. W tym przypadku - obowiązuje jego gwarancja/rękojmia. Skoro ci go sprzedali - są gwarantem. Są inne zestawy faktycznie przeznaczone do montażu tylko przez certyfikowanego montażystę - np. wszystkie zestawy...
Dajesz jakąś gwarancję rękojmię czy coś takiego ? Czy są to części sprawne?
(at)Mobali, udzielenie gwarancji nie koliduje z udzieleniem rękojmi, ale skorzystanie z naprawy wynikającej z gwarancji wyłącza rękojmię: albo rybka, albo akwarium: (...) W dniu dzisiejszym serwis zabrał go do naprawy (ma zostać wymieniona cała matryca). (...) Ten temat dotyczy już rozpoczętej naprawy gwarancyjnej, czytasz "po łebkach" :)
Drogi IMO się nie opłaca za bardzo. Za duże ryzyko wtopienia niemałej kasy... Ja tam nie wydałem chyba więcej niż 80 zł na jednorazowym zamówieniu. Po nauczce z telefonem wiem, że jak droższe sprzęty to tylko w kraju z gwarancją i rękojmią ;)
że to norma Bo to norma, wstaw z 5 kg i posłuchaj. Jeśli z bubla zrobi się "normę" to te całe gwarancje i rękojmie można o kant stołu potłuc. Albo coś jest sprawne i dobre albo uszkodzone i źle działające. Nie nazwę bylejakość "normą", lecz oszustwem skierowanym na maksymalizację zysków, bo w ten sposób nasze prawa jako klienta ograniczone zostaną...
Nie mogę go oddać bo nie sprawdziłem zaraz po zakupie. A nie masz na niego gwarancji/rękojmi? Chyba ustawowo jest na 2 lata od zakupu albo gwarancja, albo rękojmia.
Na schemacie się nie znasz, jesteś laikiem... "Niedawno zakupiona lutownica" powinna być objęta gwarancją lub rękojmią więc skorzystanie z tego będzie dla ciebie najlepszym rozwiązaniem.
Nie gwarancja, tylko rękojmia !
Jeżeli piec nowy (3 miesiące) to reklamacja z tytułu gwarancji bądź rękojmi. No chyba, że chcesz wymienić go na własny koszt.
A to wina kuriera jak przez neta. Niekoniecznie, jeżeli były by uszkodzenia zewnętrzne paczki to wtedy należało by wnieść od razu zastrzeżenia. Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni od odbioru, to skontaktowałbym się ze sprzedawcą, iż TV dotarł uszkodzony. Może uda się ten problem rozwiązać. Sprzedawca może też mieć zastrzeżenia, iż przed spakowaniem TV...
Jest oczywiście jeszcze kwestia, czy uszkodzenie jest jedno (i pewnie je wyśledzisz, dolutujesz połączenie i będzie działać), czy wiele (i wtedy naprawa może być tak pracochłonna, że się nie opłaci). I jeszcze jedno: nie ma na to jakiejś gwarancji, czy rękojmi? To zależy, gdzie i od kogo kupiłeś, jak od Chińczyka, to czasem się udaje (bo jemu zależy...
Posiadam kartę gwarancyjną, ale wybieram dochodzenie swoich praw na podstawie trybu dotyczącego niezgodności towaru z umową, a nie z gwarancji. Konkretnie tak napisałeś, a nie możesz wyłączyć gwarancji i powoływać się na niezgodność towaru z umową z ustawy konsumenckiej. Jako firma powinieneś skorzystać z gwarancji lub rękojmi (wybór jest tylko na...
Po za marketem i sklepem AGD gwarancja/rękojmia może być ciężka do wynegocjowania. Tak samo jak zmiana ilości szuflad może podpaść pod nieautoryzowane przeróbki unieważniające gwarancję. Proponowałbym faktycznie kupić najtańszy, odpowiadający parametrami model i się nim cieszyć. W moim domu pracują budżetowe sprzęty AGD i sprawują się nad wyraz dobrze....
https://www.bosch-home.pl/supportdetail/... Zawsze możesz zgłosić zmywarkę z tytułu rękojmi lub gwarancji.
Jak wyżej, oddaj do sklepu w ramach rękojmi lub gwarancji, to jest za nowy sprzęt, żeby cokolwiek w nim grzebać.
Masz czas i pieniądze to walcz o swoje, ale jesteś na przegranej pozycji. Z pierwszą częścią się zgodzę - tak, trzeba mieć czas, trochę samozaparcia i przeliczyć, czy przedmiot sporu wart jest włożonej w reklamację energii. Ale jeśli chodzi o przegraną pozycję to już niekoniecznie. Bez względu na to czy naprawa została wykonana z mocy gwarancji, rękojmi...
Karta dawno nieaktualna. RoG Strix w takiej cenie to prawdziwa okazja. Poza tym karta aby miała gwarancje producenta musi mieć dowód zakupu od partnera handlowego, a tutaj nic o tym nie ma. Kupując tak drogą kartę zalecam odbiór osobisty z możliwością przetestowania karty lub lepiej zakup nowej karty! Chociażby piszczące cewki co może doprowadzić do...
To jest urządzenie analogowe, jeśli nie działa w 2 komputerach trzeba oddać go na gwarancję, rękojmię.
Z opisu wynika że wadliwa. Lepiej z tym dalej nie walcz, daj na gwarancję lub rękojmie, ewentualnie zadbaj o kwit od elektryka że podłączał osobnik wykwalifikowany.
Czy uderzać z rekojmi do sprzedawcy? (W tym przypadku Media Expert) Ja bym reklamował z tytułu rękojmi u sprzedawcy. Większe szanse na pozytywne załatwienie reklamacji ze sprzedawcą ( Media Expert) niż z serwisem Philipsa działającym na zasadach określonych w gwarancji. Rękojmia na ogólnych zasadach określonych w przepisach prawa polskiego. Przecież...
zastanawiam się, jak wygląda sprawa z tym okresem gwarancji. Myli Pan pojęcia gwarancja i rękojmia. Tu nie trzeba się zastanawiać, a "poGooglać".
Wskazuje ,że "póki czas" skorzystać z Gwarancji/ Rękojmi p.s Dla pewności sprawdz na innym laptopie , komputerze ten monitor 2k 2560 x 1440 - masz wył. AMD FreeSync™ technology - USB Type-C 3.2 Gen 2 + DP 1.4 + HDMI 2.0, https://obrazki.elektroda.pl/9464400800_...
Jeżeli TV na gwarancji lub obejmuje go rękojmia to reklamować z tytułu gwarancji w serwisie lub z tytułu rękojmi tylko u Sprzedawcy jako sprzęt niezgodny z obecnymi standardami co Producent/Sprzedawca ma zagwarantować jeżeli o braku spełnienia tych warunków wyraźnie Nabywcę/Konsumenta nie poinformował .
Urządzenie podałem jako przykład, akurat na ten co wskazałeś z Alli to patrzyłem też na Amazonie - inna wersja kolorystyczna. Kwestia jest jak zostało to "zrobione" i czy przetrwa pierwszy sezon, bo kupowanie co sezon nowego urządzenia nawet przy takiej niskiej cenie to nadal może być loteria; chyba, że kupi się ich kilka sztuk w naprawdę dobrej cenie....
rękojmia prywatny gwarancja łożysko sharp gwarancja
przepływomierz odpowiada cordoba pompa paliwa wyłączyć klawiatura numeryczny
Wentylator w suszarce do grzybów nie działa - diagnostyka Prowadzenie masy we wzmacniaczu lampowym - minimalizacja szumów