W jakich warunkach rejestruje się błąd ( spokojna jazda przy niskich obrotach, gwałtowne przyspieszanie , duża prędkość obrotowa silnika). Sprawdź kontekst powstania błędu (zamrożona ramka). To silnik z turbiną więc pole do popisu dla nieszczelności rośnie, sama wydajność turbiny też może mieć znaczenie.
Do sprawdzenia wiązka silnika w miejscach gdzie przechodzi z silnika na nadwozie. Są to dwa wsporniki (jeden pod kolektorem ssącym i drugi przy zawieszeniu silnika (na dole) oraz miejsce w którym wiązka wisi nad podłużnicą (blisko obok). Objawy są typowe: gwałtowne przyspieszanie lub hamowanie silnikiem powoduje jego przechylenie i kontakt wiązki z...
Dla elektryka gwałtowne przyspieszanie nie jest ekonomiczne bo straty w silniku i sterowniku rosną wraz z prądem. Co stoi w sprzeczności z wypowiedzią z postu #78 Dynamiczna jazda wbrew pozorom jest oszczędniejsza w zużyciu energii. Warto przyśpieszać szybko osiągając zamierzoną prędkość niż powoli osiągać tą prędkość. Daje się zaoszczędzić około 2kWh/100km....
W sprawie holowania automatu. Wyciąg z instrukcji auta w203 2000- Instrukcja obejmuje także holowanie gdy mamy ESP ale to nie dotyczy skrzyni lecz wyłącznie tegoż układu. http://obrazki.elektroda.pl/3600391300_1...
filtr masz pod podłogą auta przy zbiorniku paliwa
Sprawdzić czujniki w kolektorze dolotowym i czy jest drożny nic tam nie wpadło, może też być filtr powietrza zabrudzony , ewentualnie EGR zabrudzony
Witam, poniżej przesyłam kawałek schematu z zaznaczonym bezpiecznikiem ( ef19 /15A ) na czerwono który uległ 2 krotnemu spaleniu. Wg instrukcji zasila on ECM, przekaźnik główny i ALDL. Dzisiaj jeździłem cały dzień i było ok, próbowałem wymusić zwarcie jazdą po dziurach, gwałtowne przyspieszanie i hamowanie i wyginanie / przeginanie wiązki i nic...
Witam, Mam problem z Opel Astra G 1.6 8v 1999r. benzyna gaz. Autko miało wcześniej problem z nierówną pracą silnika, falującymi obrotami, nie dało się jechać na benzynie, przepustnica się zacinała, a problemem był uszkodzony czujnik przepustnicy (TPS). Teraz zauważyłem lekki problem który był od czasu naprawy albo i wcześniej, więc ciężko określić....
Gaz nie nieszczy silnika tylko trzeba go porządnie załozyć na porządnych częściach i dobranych do silnika. Potem ktoś to musi dobrze wyregulować najlepiej też w stanch bez regulacji lambda ( gwałtowne przyspieszanie ) zewnętrzną sonda AFR
Pisałem wcześniej że te śruby się wykręcały i miałem na myśli regulację tej śruby ,nie nakrętki nastawnika.
Witam. Sorki za odgrzanie tematu ale problem powrócił. Jakieś 2 lata temu mechanik wymienił mi sondę lambda regulcyjną tj. 1 bank 1. Ogólnie od początku wartości wskazać były "spłaszczone " w pprównaniu do sonda 1 bank 2 ale nia zwracałem na to uwagi. Sonda którą zamontowano nie była oryginalna. W sumie to nie mam nawet pewności czy nowa. Od kilku miesięcy...
Witam!! Mam pewien problem z moim Palio (polift) na rozgrzanym silniku zaczynają falować obroty, na benzynie jak i na gazie spadają do poniżej 500 i wracają do normy i tak na zmianę. przy ruszaniu jest to bardzo mocno odczuwalne, ciężko ruszyć, szarpie i drży. :cry: na zimnym silniku chodzi elegancko obroty trzyma równiutkie rusza się gładko i zaskakuje...
[url=https://intercars.com.pl/pl/informa... moc 7 - 11 kW. Ja mam silnik 1,2 (w poprzednim aucie też 1,2) i nie bardzo czuję różnicę. Owszem, jest przy gwałtownym przyspieszaniu, ale przy normalnej jeździe klima nie przeszkadza.
dopadły mnie dokładnie te same objawy. przy ostrym przyspieszaniu nagle tracił moc (wyłączała się turbina i zapałała kontrolka serwisowa). przy delikatnym przyspieszaniu moglem sie rozpedzac ile wlezie ale gwałtowne przyspieszanie odłączało turbo. po ponownym uruchomieniu silnika wszystko niby wracalo do normy az do czasu ostrego przyspieszania. okazalo...
I chcesz mi powiedzieć, że wszystkie ciężarówki, TIR-y, maszyny rolnicze i budowlane, agregaty dużej mocy itd. przejdą na benzynę? Bo "zachód odchodzi od ropy"? Przecież wyraźnie piszę, że chodzi o samochody osobowe gdyż jest ich najwięcej. Kolego skoro starego MF255 albo nawet C 330 da się tak wyregulować, że nie uświadczysz dymu (no chyba, że przy...
Energia za Darmo? Silnik Johnsona – PPM. Jest to silnik, który przekracza barierę 100 %, używa magnesów stałych do generowania i podtrzymywania swojego ruchu. Inż. Howard Johnson stwierdził, że przy odpowiednim ułożeniu magnesów energia poruszających się na nich elektronów może stanowić nieskończone źródło energii, dzięki której będą mogły się...
Witam. Standardowo do sprawdzenie świece, kable/cewki. Wychodzi na pierwszy rzut oka w szklanej kuli ze gubi iskrę na moment w skrajnych warunkach. Ale czy? Jest sporo innych niewiadomych do sprawdzenia. P.S. Może śmieszne i nie do końca na temat. Ale kilka dni temu miałem auto na kanale (znajomy-znajomego i jego sąsiad....) Problemy z prawie wszystkim....
Problem rozwiązany. Przyczyna-spadające napięcie zasilania pompy ABS podczas przyspieszania.
Nad e46 też myślałem, ale warunek jest taki sam jak z e39 - musi posiadać ESP. Ja kupiłem ostatnio e46, a że mieszkam w w takiej okolicy gdzie lubi być bardzo ślisko, to wiem jak to wygląda. A też się tego bałem (pierwszy samochód z napędem na tylne koła który prowadziłem). Jest dobrze, jadąc z wyczuciem nawet bez tego się da (próbowałem, da się, ale...
Idz do składu budowlanego leroy merlin czy inego gdzie sprzedają na metry kabel. :) I zobacz jak zrobiona jest maszyna na której pracownik odwija kabel. Masz tam rolke pomiarową która dociskana do przewodu słuzy do pomiaru długości. W przypadku cienkiego drutu proponuję rolkę opasać przewodem i mierzyć ilość obrotów/kąt obrotu. Zależnie od potrzebnej...
Błędy jakieś na kompie wyskakują po tym zgaśnięciu?
Zrób loga w czasie jazdy podczas stałej prędkości (trzymasz gaz w jednej pozycji przez jakieś 40sek) oraz podczas hamowania silnikiem (noga z gazu) i gwałtownego przyspieszania (gaz w podłogę) - wszystko na rozgrzanym silniku. Mozę być wszystko w jednym logu.
No od EGR najlepiej :) i przepływomierz warto wyczyścić
Pozwoliłem sobie założyć, że samochód to astra I lub astra II ewentualnie Vectra I lub Vectra II. Istnieje też opcja z corsą II. Sam pomysł super. Automatyka też. Właściwie pólautomatyka jak to kolega konstruktor określił. Automatycznie jest włączana sprężarka i regulowana siła nadmuchu. Domniemywam, że temperatura jest regulowana ręcznie, za pomoca...
close throttle - bieg jałowy part throttle - częściowo otwarta przepustnica - większość zwykłej jazdy wide open throttle - maksymalne otwarcie przepustnicy - gwałtowne przyśpieszanie Przy turbo musisz wstawić inny przepływomierz, ponieważ obecny, jeśli jest, w większości czasu będzie pokazywał max. wartości
Byłem w serwisie mercedesa ale nawet oni nie potrafią jednoznacznie powiedzieć z chęcią wymienili by połowe cześci w aucie a nie o to chodzi jedynie co świeci to problem z czujnikiem spalania stukowego oraz jakiś błąd skrzyni biegów ale chyba nie ma on powiązania z silnikiem jak tylko silnik sie nagrzeje wszystko jest dobrze
Może to być pompa wysokiego ciśnienia, pasowałoby się przejechać z testerem i przynajmniej zobaczyć czy jest to ciśnienie niskie, czy wysokie. Ciśnienie rzeczywiste na railu masz nawet po OBDII na elmie za 28,90zł na All....
Panowie! Po co te złości, po co te nerwy? Nikt tu nie jest złośliwy. Przyczyn może być wiele. Nikt tu nie stwierdzi co stuka bez ogranoleptycznej diagnozy.
widzę ładnie katujesz samochód ... Ja mam golfa V 1,9tdi średnie spalanie spalanie (miasto 50% trasa 50%) 5,2 litra i peugeota 405 1,6 gaz 7,5 litra, a wolno nie jeżdżę, cały czas minimum 90km/h wioska nie wioska. to znalazłem na motofaktach 10 zasad Eko-jazdy 1. Zmieniaj bieg na wyższy tak szybko jak to możliwe. W silnikach benzynowych zmień bieg zanim...
Zawsze mnie ciekawi jak gazownicy omijają tą górną klapkę wzbogacenia przecież tam nie ma pompki przyspieszajacej tylko klapka i ona zamyka się przy gwałtownym, przyspieszaniu a gaz podawany jest nad nią więc dolot jest zamykany. w czasie pracy na gazie ta klapka powinna być odłączona a jak u ciebie jest to rozwiązane?
Przy jakich okolicznościach się to przełączyło? Przy gwałtownym przyspieszaniu? Może zawór przy butli nie jest odkręcony do końca.
Bolek2f czy udało się rozwiązać problem?
skoro wydostawał się smar z osłony przegubu to na 99,9% winny przegub na twoim miejscu ja bym się jednak powoli wrócił i jutro za dnia prrzynajmniej sprawdzić co jest powodem i jeśli już ryzykować jazdę takim autem to w dzień i najlepiej nie autostradą jeśli zdecydujesz się na dalszą jazdę to płynnie bez gwałtownego przyspieszania i hamowania silnikiem...
Przepływka , wtrysk , wytarty wałek rozrządu - piszę z doświadczenia , jak to miałem to mechanik obstawiał te rzeczy i wyszło na wałek wytarty na jednej krzywce.
Powiem tak: warsztat, ktory je regenerował dostał je spowrotem i stwierdził,że są sprawne. Prawa ze względu na to, że jest dłuższa i może w wiekszym stopniu powodować te bicia, została wymieniona na nową GSP,lecz problem po 2 tyg. powrócił. Lozyska kół nie były wymieniane, ale narazie nic nie huczy, mechanik nie stwierdził luzów. Dyferencjał - nie wiem...
Wygląda na dziurawy INTERCOOLER, mierzyłeś ciśnienie doładowania ? Dzieki za odpowiedź. W jaki sposob mierzy się ciśnienie doładowania ? Rozumiem , że muszę auto odstawić do mechanika tak ?
Witam ponownie .Auto pali na dotyk.Silnik pracuję równo.Niestety jest mały problem z obrotami.Jeżeli wciskam pedał gazu powoli płynnie to wszystko jest O.K w trakcie jazdy oczywiście.Jeżeli natomiast wcisnę pedał gazu gwałtownie to silnik zaczyna się dusić , tak jakby się dławił czy coś takiego.Jak mu odrobinę odpuszczę to zaczyna ciągnąć.Co może być...
zobacz jak zmienia się napięcie na sondzie przy gwałtownym przyspieszaniu. podaj jeszcze napięcie z potencjometru położenia klapki (środkowy pin) na wolnych obrotach przy rozgrzaniu. Tam często się psuły te potencjometry. Sprawdź też wyłącznik biegu jałowego przy przepustnicy.
Napisz może co sprawdziłeś "mechaniku" :D
Sprawdź świece i przewody zapłonowe a i filtr powietrza. To tyle jak na początek.
ja mam passata b5 z 98 roku mam podobny problem tyle ze ten problem zaczyna sie okolo 4 biegu powyzej 3,5 tys obrotow i na 5 powyzej 2,5.slyszalem ze moze to byc wina elektrozaworu podpowiedzial mi to wlasciciel passata b6 z tego samego roku co koegi.wymienil to ponoc za grosze.czy moze to byc ten sam problem co w passacie b6 moze wystapic w b5?
Nie chciałem być tak bezpośredni ale wygląda na to że "mechanik" naciągnął kolegę.
Auto nie ma błędu,trzyma obroty pracuje równo, objawia się to tylko gdy zaczynasz gwałtownie przyspieszać, filtr zmieniłem jest nowy.... Dodano po 7 przebieg mam w tym aucie 160 tys
A filtr powietrza kiedy był wymieniany? W ogóle to możesz się przejechać kawałek bez filtra - w celu próby oczywiście.
Niektóre klimatyzacje mają opcję odłączania przy gwałtownym przyspieszaniu aby dodać mocy silnikowi. Jednak dzieje się tak przy dużo wyższych obrotach. Być może jest źle zaprogramowany komputer. Inną możliwością jest zbyt duży wzrost ciśnienia i wyłaczanie przez presostat wysokiego ciśnienia.
Gdzieś z przodu. To rzeczywiście brzmi jak otarcie wentylatora ale nie widzę na to logicznych podstaw. Tak jak mówisz może coś z turbiną ale była czyszczona niecały rok temu i czyżby już ją zawaliło? Czyściłem ją bo wywalało tryb awaryjny ale nigdy taki dziwny dzwięk sie nie pojawiał. Przy płynnym powolnym przyspieszaniu nawet do dużych predkosci zjawisko...
a gdzie masz założony mieszalnik może się zukosował jeżeli jest w dolocie powietrza
Uszkodzone wtryski powodowałyby kopcenie lub twarda praca podczas gwałtownego przyspieszania.
Diagnostykę wykonaj i sie dowiemy dlaczego sie chek zapala.
Mam astrę f '97r silnik 1.4 (60KM) LPG Autronic + parownik Lovato. Mój problem polega na tym że na gazie przy gwałtownym wciśnięciu gazu (np przy wyprzedzaniu na trójce) samochód zaczyna się dławić i prawie gaśnie.. dopiero gdy puszcze gaz i delikatnie go dodaję to jest ok.. podobnie jest przy przyspieszaniu na dwójce i na jedynce.. nie zawsze się tak...
gwałtowne ruszanie gwałtowne hamowanie przyspieszanie podajnika
pompa paliwowa peugeot windows ricoh czujki bingo
laser krzyzowy wytrzymałości dwuteowników
ITT OX 710C – parametry, pasmo, funkcje, opinie o oscyloskopie analogowym 2x10-15 MHz Opinie o lodówkach Logik - jakość i cena