Wymień uszczelnienia to one trzymają cisnienie a nie gwint.
W lewo, normalny gwint tam jest.
Mi się przekręcil gwint w samochodzie Audi A4 b6 1.6
Panewka główna - nowe śruby - 60 NM + 90 stopni Panewka korbowodu - nowe śruby - 30 NM + 90 stopni Koło zamachowe: Automat 60 NM + 90 stopni Manual 60 NM + 180 stopni Koło wałka rozrządu - 3 śruby od regulacji 25 NM, centralna śruba wałka 100 NM (ja daję trochę kleju) Śruba centralna wału - przewidziana nowa śruba 120 NM + 90 stopni (najlepiej na klej...
Odkręcałem nie raz baryłki i były szczelne. Jaki gwint chcesz uszczelnić teflonem?
Świece zapłonowe, czy świece żarowe? Żarowe to i owszem - sam gwint.
Witam.Mam pytanie jak wyjąć ślimaka z gwintem ze starego tłoczka hamulcowego i przełozyć go do nowego.Miałem zdjęty pierścień ziegera i te blaszki ale nie mogłem wyjąć tego ślimaka z gwintem .Audi a4b5.
czy polecacie coś zrobić ? Wyjąć całkiem sprężyny? To forum dla poważnych ludzi.
Spróbować zastosować zestaw naprawczy- wkładkę sprężysta np. firmy HELI COLI. Są to rzeczy do kupienia w sklepach motoryzacyjnych , lub w necie.... Widzę u ciebie trochę słabą znajomość mechaniki po tym jak wpadłeś na pomysł zastosowania kleju..... nie ma takiej opcji jak klej - ciśnienie i temperatura na to nie pozwoli....Co byś sobie nie narobił więcej...
Dzięki za odpowiedź. Chodzi mi o cały element odpowietrznika, w nim ukręcił mi się gwint.
Jak wykręcić zapieczone świece zapłonowe żeby nie uszkodzić gwintów w głowicy?
Napinacz paska wielorowkowego - właściwie to śruba rolki - Skoda Fabia 1.2 - czyli pochodne też z tymi silnikami - Audi A2/VW Polo itp.
do wykręcania dobre są wiertła lewoskrętne czasem śruba wykręci się podczas rozwiercania To prawda, ale tylko tak w której został ukręcony łebek z nadmiaru momentu a nie z zapieczenia gwintu.
W przeciwwadze wału korbowego jest wywiercony otwór ok fi 8, w niego wchodzi czubek trzpienia, zaślepka jest na dole bloku silnika po lewej stronie (od kierowcy) ok 10 cm od płaszczyzny styku silnika i skrzyni biegów, tam jest chyba gwint M16
Kupujesz zestaw do naprawy gwintu świecy i w zestawie masz odpowiedni gwintownik. Przerobisz nim zerwany gwint m14 na m16
Witam Z tego co widzę to gwint na wtrysku jest M14. Pozdrawiam Dodano po 1 I skok gwintu 1,25
Oczywiście, że wiem. Dociągnij 90 Nm + 90° - zalecana śruba nowa, ale jak posmarujesz klejem do gwintów starą śrubę, to też powinno być ok.
Kolego a jak bym zamiast tych piankowych odbojnikow założył takie gumowe [url=http://moto.allegro.pl/oslony-odboj... mimo wszystko i tak dam troszkę luzu tylko ile 2-3cm?-5cm? po prostu nie wiem na jakiej wysokości ustawić gwint.:(
zrób fotkę jak to wygląda i coś się może wymyśli
Tak nie fachowo to dopasuj coś metalowego klucz śrubokręt między koło zębate a obudowę pompy w dwóch miejscach żeby było naprężone nakręć nakrętkę na równo z osią pompy i uderz w nią przez jakieś twarde drewienko lub mosiądz. Nieraz tak robiłem, nie namawiam żebyś nie uszkodził gwintu czy czegoś tam w pompie.
plyn jest pod korek, zasilanie nie bo nowy akumulator I wyciągnij trochę tego płynu strzykawką, bo pod korek to jest za dużo. Ma być 3-4mm poniżej gwintu od korka.
A pompki ustawione prawidłowo??? Może gwinty słabe i poluzowały się śruby...
LEWY GWINT i młotkiem ją.
Gościu z poziomem nr 1 nie pisz głupot, bo nie masz zielonego pojęcia o temacie do którego się podpiąłeś. Więc tak, zasilanie wzmacniacza odbywa się poprzez oryginalne radio, które daje zasilanie w kabel. Druga sprawa po co antena GPS w Audi z radiem Concert Panasonica. Teraz porada, kup antenę dedykowaną do tych aut. Nie będzie posiadać wzmacniacza,...
Nie mam jak tego sprawdzić. Nie wiem jak to robią inni ponieważ, otwór przez który wychodzi powietrze z kompresora nie ma gwintu przewód jest wciskany
https://obrazki.elektroda.pl/5579395600_... https://obrazki.elektroda.pl/6217701300_... Kolejny odcinek (krótki, mam nadzieję) dotyczyć będzie dość ważnego zagadnienia - gwintowania otworów. Niby - przynajmniej z pozoru - nic trudnego: wiercimy otwór, bierzemy jakiś gwintownik i kręcimy... W praktyce (a wierzcie mi...
Sprawsź śruby mocujące zawieszenie do nadwozia. Najlepiej kolejno wykręcaj, sprawdź gwint i wkręć. Pozdro
Przyjedź do mnie dam ci 0,5 kg takich śrub . Gwint standardowy bez przesady.
Jakieś felgi masz założone, więc masz śrubę na wzór (długość/skok gwintu) - pozostaje kwestia czy mają być stożkowe czy sferyczne.
zdecydowanie młotkiem w przegub, albo dłuższa śruba z takim samym gwintem.
Są fajne białe pasty ceramiczne do tego, te same co do gwintów świec żarowych i wtrysków.
Nie ruszaj jeśli nie musisz, bo przy wykręcaniu poleci gwint i trzeba osuszacz nowy a to już ok 100zł ekstra. Zorganizuj jeszcze stalową końcówkę z gwintem odpowidającym tym przy chłodnicy, na wężu (w nakrętce) zawsze zostaje aluminium, które pokaleczy gwint w nowej chłodnicy.
Witam . Czy ktoś jest w stanie udzielić mi radę jak najlepiej zamontować vacum pompę . Problem polega na tym że górna śruba która łączy vacum z pokrywą zaworów nie chce się zrównać . Dwie dolne pasują . Wymieniałem tam uszczelnienie pod pokrywą zaworów i odkręciłem wszystkie trzy śruby . Moje pytanie brzmi jak najlepiej teraz ją zamontować bez oberwania...
1. No tego potwierdzic nie moge. Wymieniane byly w nich zebatki chyba jest to wkladane na goraco. Czy sa dobrze osadzone tego tez nie wiem. 2. Dokladnie tak. Kat wtrysku ustawiany vasem na 5 stopni Jutro sprawdze te gwinty na walkach i sprezanie.
Wspawać dystans kilka CM z gwintem i wkręcić sondę. Reszty nie trzeba wyjaśniać.
azu5, na początek musisz ponownie wyregulować sztangę ( co cię podkusiło nią kręcić ?!!). Domowym sposobem w miarę dobrze można wyregulować odpalając silnik i na wolnych obrotach wydłużać ją do momentu aż dźwigna dojdzie do krańcowego położenia (max. otwarcia). Trzeba to zrobić w miarę dokładnie bo nawet dwa gwinty już robi różnicę.
Ale rozbijając to jeszcze na Eletrodowo-geniuszowe cząsteczki, to tam nie ma żadnego otworu (w tej śrubie), tam jest gniazdo Czasami producenci stosują elementy, które wymagają końcówki spline z otworem - przykład poniżej (korek spustowy oleju skrzyni biegów Audi / VW z lat 90-tych) https://obrazki.elektroda.pl/8503942600_...
Jeden z króćców paliwowych jest z 6kątną nakrętką(metalową).Trzeba ją wykręcić aż cała rurka wysunie się ze zbiornika.Ona trzyma cały kosz a gwint ma na dole zbiornika.
Wiem, że powinno się zbić za każdym razem, ale piszę koledze w uproszczeniu. Skoro nie wie jak ustawić na znaki, to zbicie koła jest sporym ryzykiem uszkodzenia. Jeżeli źle zablokuje wałek, to zbicie koła mija się z celem. A bez tego i tak auto odpali, tylko błąd będzie mniejszy. Pozdro 600 Ps. Tego klucza też pewnie nie ma. Jak kiedyś nie miałem blokad,...
prędzej zerwiesz gwint niż urwiesz śrubę od głowicy Jest dokładnie odwrotnie, nigdy nie zdarzyło mi się zerwać gwintu ale parę śrub już pękło. Wykrętak nie potrzebny bo jak gwinty czyste to się palcem resztki wykręcają. Jeśli tu zerwał się gwint to dlatego że henioo za pierwszym razem kupił śruby nie ori - zamienniki w naszym pięknym kraju są mizernej...
Samochód: Audi A4 B7 z silnikiem 2.0 TDI PD 140 KM (BPW) Przy okazji montażu wyremontowanego silnika została mi na stole śruba z gwintem 8 mm z poniższego zdjęcia. Jeżeli ona ma zastosowanie w tym aucie, to w którym miejscu? https://obrazki.elektroda.pl/3667187200_...
po wymianie rozrządu zawsze trzeba sprawdzić i przeważnie ustawić kąt wtrysku. Jak wymieniałeś ramię napinacza trzeba było sprawdzić stan osi do której jest ono przykręcone, bo jeśli ma luz to często urywa się śruba mocująca w/w ramię. Ja ostatnio przerobiłem gwint i zastosowałem śrubę M10
siema ja miałem to samo w mojej a powodem świecenia się ekonom był walnięty czujnik ciśnienia gazu który znajduje się z przodu przy chłodnicy od klimy z prawej strony obok lampy nie kupisz go w żadnym sklepie z częściami bo nie pasuje gwint dostaniesz go w serwisie audi ja za niego dawałem w zeszłym roku 200 zł ale też morze to być elektro zawór w sprężarce...
http://obrazki.elektroda.pl/9282680500_1... Powinna być wkręcona zaślepka z gwintem M10x1 jak nie ma czujnika ciśnienia oleju.
Witam. Jeżeli chodzi o podkładkę, to jest zwykła, trochę grubsza niż zwykle ( przynajmniej u mnie) Śruba posiada drobny gwint i żadne zabezpieczenie nie jest stosowane.
No żółty na płytce idący do gniazda z gwintem. Moduł wygląda na wzmacniacz anteny w szybie (ogrzewanie). N.
Wkręć normalną zaślepkę do tej listwy. Można kupić. Gwint M12 x 1. Choć zapewne korzystniej byłoby tą listwę wywalić bo po 10kkm to jej parametry nie mają nic wspólnego z zadeklarowanymi na papierze. https://nagaz24.pl/zaslepka-listwy-wtrys...
Tak w ogóle to w tym miejscu nie ma to praktycznie żadnego znaczenia... Czyli wychodzi na to, że jak dokręci się tą śrubę na około 200Nm z klejem do gwintów, to będzie git. Ok dzięki za odpowiedzi! Pozdrawiam👍
Oczywiście że z góry jest śruba bo każda głowica jest przykręcona minimum dwoma śrubami no niestety jeżeli nie ma dostępu trzeba coś zdemontować bo nie zawsze jest różowo.Musisz sprawdzić czy nie ma śruby od strony rozrusznika ,bo często jedna jest przelotowa a druga ma gwint w silniku.P
Tak tak,zapomnij że odkręcisz to koło pneumatem.Jak jest dokręcone fabrycznie to potrzeba klucz do przytrzymania.A gwint jest normany prawy.
Trzeba się wpiąć z manometrem i sprawdzić ciśnienie paliwa, jest to w tym silniku utrudnione, bo trzeba mieć końcówki z gwintem, acha ma być 4,1 bar
Rozumiem że sam wskaźnik jest sprawny(zapewne wcześniej działał) okablowanie też sprawdziłeś (żadnych zwarć ani przetarć izolacji ) to prawdopodobnie sam czujnik jest z tego nowego silnika 1,6 i zakres pracy nie pokrywa sie z zakresem pracy wskaźnika. Sprubuj podłączyć oryginalny czujnik z 1,9 (ale pewnie samo gniazdo nie będzie pasować średnica lub...
miałem taki problem. jak zapakowałem pedał do podłogi to za mną było czarno. na vag-u nic nie pokazywało. ale pojeździłem dłuższy czas z kompem i cisnienie w turbince czasem spadało. okazały się słynne kierownice. w tym przypadku obeszło się bez rozbierania i do tej pory jest ok. po prostu dało się rozruszać. pewnie zaraz dostanie mi się że należało...
Koło zamachowe ma wciskane tulejki z gwintem, do ktorych przykreca się potem koło dwumasowe. Te tulejki zrobiły w kole fasolki, dlatego tak stukało. Drugi przypadek miałem poźniej w innej audi u kolegi i okazało się, że jest peknięty wal na 3 przeciwwadze.(odgłosy identyczne) Śruby od stopek głownych są bardzo słabej jakosci i tez urywają się łebki(na...
roznia sie dlugoscia calkowita ale to nie wazne.na pewno sa od innego producenta.Najwazniejsza rzecza na jaka zwrocic powinienes uwage sa parametry cieplne tych nowych swiec w porownaniu ze starymi i rzecz najwazniejsza-dlugosc i typ gwintu.jezeli gwinty te same wkrecaj smialo!
Witam; Które części od samochodów z angli są inne ? wiem napewno że np. końcówka drążka kierowniczego w audi 100 , 92 rok ma inny gwint ! Po zakupie takiego auta z angli przeróbce i rejstracji jak wyglada naprawa takich samochodów w razie awari ? Pozdrawiam Grzegorz
Próbowałeś podłączyć 1 metrowy przewód bezpośrednio do radia - oczywiście zwykły bez ekranu? Podłączałem kiedy radio nie było jeszcze włożone do auta (w domu, pod prostownikiem), tylko w jakim celu robić to teraz? Wtedy zbiera sygnał tak jak zwykle radio np. w kinie domowym z kawałkiem przewodu, czyli słabo. Dodano po 10 Gdyby pasował do mnie gwint...
Koleżanka ma 900ccm i 3 wkręty zardzewiałe z prawym gwintem. I koleżanka chce wymienić to autko jako że mieszka w górzystym terenie, ale audi B4 nie jest idealnym rozwiązaniem.
Świat byłby piękny gdyby było tak jak piszesz. Niesety nieraz można takie cuda znaleźć że czasem się człowiek zastanawia jak to jechało. Najnowszy przykład Fabia 1Fl wymiana tuleji wachacza sprawa prosta i szybka. Gdyby nie to że była po strzale i luz na tuleji wachacza był ale przez to że zerwalo gwint w aluminiowej kobsoli cud że śruba nie wyleciała....
Witam Auto które chcę kupić (Audi A3 z 2001r.) nie ma podłokietnika. Czy można go zamontować ? Są jakieś fabryczne gwinty na niego ? http://obrazki.elektroda.pl/4898131600_1...
Pewnie tak gdyby montowlai to w ich serwisie. Tak to mozesz walczyc i powiedzą ze źle była wkręcona ( za mocno lub brudny gwint itp). Spotkałem się z upaleniem świecy zarowej, ale iskrowej nie.
Przy wszystkich pokrywach z uszczelkami, krytyczny jest moment z jakim się dokręca. Dokręcanie bez kontroli siły daje efekty lepsze lub gorsze. Często wszystko jest dobrze, ale czasami albo się gwint zerwie, albo uszczelka cieknie, albo się śruby same wykręcają.
"W ogóle, nie wiem kto projektował to rozwiązanie, ale zapewne działo się to w ramach aktywizacji zawodowej niepełnosprawnych umysłowo, bo nikt normalny nie wpadłby na pomysł mocowania silnie obciążonego, drgającego elementu jedną śrubą szóstką." no trochę pojechałeś po Inżynierach VW... he, he... no a i przy okazji masz dużo racji... choć rozwiązanie...
Ja mialem podobny prypadek w n57d30 Wszytko bylo sprawdzone itd. Wkur....em sie i zdjalem glowice a tam swieca zarowa nie wystawala jak inne. Ktos grzebal w gwincie i juz nie dokrecala sie jaknpowinna. Ale pewnie to juz sprawdziles jak glowica byla na stole.
Nie trzeba odkręcać dwóch śrub, nie trzeba tej śruby wyciągać - tak jak napisali koledzy. Skoro masz tarcze do wymiany to na 90% będziesz odkręcał jarzmo by zdjąć tarcze hamulcową więc możesz zacisku nie ściągać a zsunąć go razem z jarzmem. Wtedy masz dostęp do całości i ściągasz jarzmo z zacisku. Ta "śruba" która ma łeb na klucz 15 o której wspominał...
Przewód jest na oczko te zaciski są przednie a samochód to audi a3 zacisk nie jest aluminiowy wymieniłem odpowietrznik na inny tzn ma inny stożek troszkę dłuższy jutro zobaczę ale wydaje mi się że powinno być ok
Bierzesz dwa kawałki cienkiej blaszki i wsuwasz w szczeliny na dole radia. ja mam takie zrobione z opaski zaciskowej do węży gumowych, ten "gwintowany" kawałek obcinasz pod kątem i jest gotowe. Oczywiście te opaski mają różną grubość i szerokość, musisz dobrać. http://obrazki.elektroda.pl/4837437200_1...
W audi 80 b4 1994r. avant,mocowanie haka: czy wystarczy na śrubach M10mm po dwie na każdą stronę. Te dwie które wsuwam do samochodu w prowadnic są w nich kazdej po 4 otwory A - otwor na wylot B- u góry gwint na dole otwor C- otwór na wylot D- otwót na wylot Czy wystarczy przykręcić: (A i B) tylko, nakrętki są oryginalnie wspawane od spodu w samochodzie...
Otóż alternator został naprawiony. Winne było sprzęgiełko, które: - nie było takie jak powinno byc, - nie dochodziło do końca - spasowane było za mocno i zaczeło sie rzeźbic na gwincie. Obecnie założone jest zwykłe koło i od kilku dni działa.
Witam. Mam problem ze znalezieniem czujnika temperatury płynu chłodzącego do Audi 80 B3 1.6 td. Popsuty czujnik jest z 1991 roku a w sklepach mówią, że takich już nie ma. Czujnik ten posiada 2xpin , gwint M 14, klucz 22, nr.034919501c. Czy wie ktoś gdzie mogę dostac taki czujnik? Dziękuję i pozdrawiam.
wiec sprawa wyglada tak wyciagnalem radio i w antenie jest +12V i w kostce pod 5 tez jest +12V czyli radio ok. Moja A4 to combi wiec wyciagnalem lampke oswietlenia bagaznika i nad nia znajduje sie wzmacniacz antenowy i do niego dochodza prady czyli przewody tez ok. Wiec odkrecam antene i zonk zostal przekrecony gwint i antena wklejona na jakis klej,...
Już znalazłem przyczynę...gumowe tulejki na jarzmie wyrobiły się i zacisk luźno się trzymał po wymianie jest ok ale, po przykręcaniu koła dwie śruby nie chcą się wkręcić, wyrobił się gwint w piaście i teraz moje pytanie czy, zwrotnica od audi a4 2.5tdi będzie pasować do passata b5 1.8?
Na pewno, wchodziłeś w adaptacje(10) i przeglądałeś bloki ? Nawet na [url=http://wiki.ross-tech.com/wiki/inde... Nie przewidują innego kodowania, a w adaptacjach za dużo nie poszalejesz. Czy nie łatwiej było by założyć do miski czujnik? Pole pod wycinkę jest, tylko gwinty trzeba by zrobić.
Problem z brakiem mocy rozwiązany, powodem było niewłaściwe ustawienie łańcuszka rozrządu. Liczba oczek na łańcuszku była nieodpowiednia tj. miałem 15 oczek zamiast 16 oczek. Dało się to wszystko zrobić bez zdejmowania paska rozrządu. Teraz niestety mam inny problem, a mianowicie wystrzelila mi jedna świeca zapłonowa (zerwało gwint). Czy jest możliwość...
Chłopie czytaj ze zrozumieniem. kupić nowe koło rozrządu Dodano po 4 A to czemu nie będzie się nadawało już? Dokręca się go siłą która trwale go odkształca, bo poluzowaniu śruby głównej, należy wymienić i śrubę i koło, i dokręcić ją 90 Nm + 90 stopni. Przy drobno zwojowym gwincie te 90 stopni to już spora siła.
Ten odcinek będzie ostatnim z tego cyklu, więc pozwolę sobie na zamieszczenie w nim kilku narzędzi, które (jak większość w tej serii) są niedrogie, a pożyteczne. Co zaś do zastosowania — mam swoje preferencje, co nie znaczy, że są one jedyne, jakie są. Każdy z Was może mieć ciut inne dla nich przeznaczenie. Pierwszym takim "gadżetem" niech będzie linijko-ekierka,...
Wtryski 1.6 TDI, to moment, jaki potrzebny jest do ich dokręcenia wynosi 75 Nm, pamiętać trzeba o nasmarowaniu gwintów pod nakrętkami elektrozaworów, dzięki temu ich dokręcenie będzie łatwiejsze. Silnik 1.6 tdi CR CAYC CAYB - Moment dokręcania jarzma (mocowania) wtryskiwaczy 8Nm + 180 Stopni stosować nowe śruby i podkładki. Tu jest komplet https://allegro.pl/oferta/uszczelka-podk...
W podpisie masz "wioska" wiec sądziłem, że o "tą" wioskę chodzi. :D Ok. Chcesz porównań? Seria z magicznym "x" firmy stx gra lepiej od porównywalnych konstrukcji Vivace XT na mniej niż miernym sds-em peerlessa. Wszyscy "wielcy" maja takie "perełki", nawet mój ulubiony xavian. :D Wiele elementów systemu audio ma wpływ na dźwięk. Większy wpływ ma przygotowanie...
witam, poradzcie. miałem wyciągniętą kierownice w Audi 80, bo robiłem z przełaczikiem wycieraczek, niektórym może znane, w kolumnie kierowniczej jest sprężyna, gdy wkładam kierownice, to wchodzi na wielowypust gdzies do może 3/4 i dalej nie chce, bo wchodzi razem ze sprężyną do środka, nie wiem czy tak ma być, gwintu wyszło gdzieś koło centymetra, bo...
Zawsze cos moze byc nie tak, ale pamietam kiedys przekladalem slupek z golfa mk4 150KM 1.9tdi do passata B5.5 i wszystko pasowalo trzeba bylo tylko gwinty poprawic w fabrycznych otworach. Wyjme to bfb i pozycze auq bede informowaw co z tego wyniklo:)
po jaki gwint szukasz miodu w d...ie? jest dobrze to po co zmieniac? ładowanie 14,7v jest jak najbardziej wporzadku, zwłaszcza ze jest to alt CD czyli nadzorowany przez ECU.
chciałbym wymienić pasek rozrządu przy audi A4 2.8 1995 rok jesli ktoś mógłby odpowiedzieć na me pytania byłbym bardzo wdzięczny 1. w bardzo mądrych (serwisowych) książkach napisano żeby dobrać się do paska należy zdemątować przód auta- czy to prawda bo słyszałem że jeśli ma się chęć i trochę pomyślunku to da się tego uniknąć 2. jeśli musiałbym rozkręcić...
Witam zabrałem się za wymianę rozrządu w takiej a6 ale jest problem z odkręceniem wiska.Wiem że te wisko ma lewy gwint i próbuję je odkręcić uderzając młotkiem w klucz ani drgnie.Czy macie jakieś pomysły bo ja już nie wiem ja to odkręcić?
Dziękuję Wam wszystkim za zainteresowanie tematem i pomocne wskazówki. Finalnie obyło się bez konieczności odkręcenia półosi od zwrotnicy. Po odkręceniu półosi od flanszy przy skrzyni na 6 śrub spline i osłony przegubów na skrzyni montowanych na 3 śruby imbusowe półosie można podwiesić wyżej za pomocą trytek z funkcją rozpinania. Wtedy jest możliwość...
Z tym zwarciem przewodów bardzo dobry pomysł, zamka innego nie mam żeby to zrobić Dodano po 5 Temat można zamknąć. Wymontowanie zamka? 2 śruby zewnętrzne, powypinać cięgna, uważać na tulejki cięgien (mi się jedna połamała). Klamki nie trzeba demontować, odłączyć elektronikę, przewód powietrza, mikro styk delikatnie poruszać podwadzić delikatnie i wyjdzie....
Jutro sprawdzę. Mam dwa punkty gdzie może się coś przestawić. Pierwsze to śruba rzymska jak by czasami gwint był uszkodzony. Zmierzyłem odległości na śrubie rzymskiej i jak się kierownica przestawi to porównam te dane. Drugie miejsce to maglownica ale czy w maglownicy może się coś przestawić, przeskoczyć?
Śruba trzyma.tylko przegub żeby się nie wysunął. Z jaką siłą to zależy jaką masz śrubę bo różne grubości występowały. Łożysku nie zaszkodzisz bo śruba opiera sie o wewnętrzną bieżnie, to nie łozysko stożkowe. Kip tubkę kleju niebieskiego LockLite 243 kapnij na gwint i dokręć albo grzechotką ręką do oporu albo dynamometrem ok 100Nm. Nardziej trzeba uważać...
Witam Widzisz kolego ,najprawdopodobniej w przewodzie który zamontowałeś poprzednio musiało być dużo brudu , lub też jakiś ze zwoi gwintu wpadł , choć to bardzo mało prawdopodobne . Czeka Cię wielkie płukanie całego układu , ale czy to bez demontażu się da to już nie wiem . Pozdrawiam
Silnik pasuje bezproblemowo, jeśli ktoś się zastanawia to może kupować na 100%. Oprócz miski olejowej i całego osprzętu (tj. alternator, kolektory itp.) trzeba też podmienić pokrywę zaworów, miarkę oleju ze względu na inną miskę, sprzęgło, docisk. Trzeba też się zaopatrzyć w gwintownik by poprawić gwinty na śruby trzymające łapy silnika które są wkręcane...
Musisz dysponować podnośnikiem lub kanałem. Jeżeli nie, to solidne podstawki i dobrze zabezpieczyć autko, bezpieczeństwo najważniejsze. 1.Spuścić olej ze skrzyni biegów (Zdj. 1). 2.Wymontować selekcjoner, kolejność odkręcania na Zdj. 2. 3.Pociągnąć do góry za odpowietrznik (jest na zatrzasku) bo zasłania dostęp do śrubki pokrywy a następnie odkręcić...
To działa tak: w tłoku jest zapadka, która przesuwa się w jedna stronę po gwincie połączonym z dźwignią do linki ręcznego, dlatego najpierw trzeba dosunąć klocki do tarczy hydraulicznie (hamulcem nożnym) i dopiero wtedy sprawdzać działanie ręcznego
Też mam zamiar kupic te poduchy ale zakute , mniej roboty ,blachy gotowe. Zaczne od przodu u mnie przód jest łatwiejszy. Mam Audi 80 Cabrio. A tak przy okazji jakiej instalacji chcesz użyć - tekalan czy może miedź , ja elektrozawory dam LPG tylko zastanawiam się czy gwinty z tekalana będą pasować.
pomaga częste cofanie narzędzia i "łamanie" wióra Nie zapominajmy o zwilżaniu gwintownika! Jak robiłem sztuczne obciążenie do testowania wzmacniaczy audio, to proces gwintowania zwilżałem izopropanolem :)
Może to wyda się błahe i głupie ale wymiana filtra oleju w Passacie b4 TDI z klimatyzacją, ni z góry ni z dołu. Upierdliwe i notorycznie zacierające się mechanizmy ręcznego hamulca w tylnych zaciskach praktycznie w każdym VW audi seat skoda gdzie tylko jest ręczny na dźwigni wychodzącej z zacisku. W szczególności golf 2, 3, i Passat b4. Przerdzewiałe...
Witam wczoraj wymieniłem pasek od alternatora bo strasznie piszczał. Po wymianie okazało się ze nadal coś popiskuje na wolnych obrotach powyżej 2 tys przestaje. Piszczenie dochodzi z okolicy napinacza, pompy. Nie dasie tego dokładnie zlokalizować!! Może to wina Przegwintowania napinacza bo nie miał wcale gwintu? ale mimo wszystko pasek chodzi na swoim...
Ja mam srx 2. Moge powiedziec ze gra dosc dobrze choc porownania nie mam zbyt duzego. Ale prawie wcale sie nie grzeje. Wada jest niestety dosc kiepskie przykrecanie kabelkow.A dokladnie tych idacych do glosnikow. Jak przesadzisz z sila to zerwiesz gwint ktory jest naprawde delikatny. W uzywanym pewnie bedzie juz w nie najlepszym stanie(gwint) 300zl...
Tam jest normalny gwint a nie lewy. Jak mogłeś uszkodzić gwint na tych śrubach. Tam zazwyczaj rozwala się łeb śruby jak ktoś to odkręca tanim kluczem imbusowym lub go nie włoży do końca. Czasami pomaga dość mocne uderzenie młotkiem w śrubę - najlepiej przez włożony w nią klucz. Jeżeli rozwaliłeś łeb to proponuje wbić w niego teraz torxa i w ten sposób...
Jest zamienna, 720mm to długość kabla. Jeśli udało ci się ją wpiąć to będzie działać bez problemu. Udało się wpiąć, jednak warto dodać że gwint jest inny, we wcześniejszej wyglądało to jak na 1 obrazku, w nowej wyglada to tak: https://obrazki.elektroda.pl/2599100400_... https://obrazki.elektroda.pl/6611641600_...
Ja zastosowałem zwykłe (gołe) enkodery ze względu na to, że te z płytką nie mają śrubowego mocowania (przynajmniej ja takich z gwintem nie znalazłem), co utrudnia montaż na płycie czołowej. Rezystory podciągające 10k umieściłem na PCB. Dodatkowy plus jest taki, że nie trzeba ciągnąć VCC do enkoderów, wystarczą cztery przewody. PS. Jednak teraz znalazłem...
to juz nic nie rozumiem. nie mam jeszcze tych magikow ale znalazlem rozpiske czyli skoro mam silnik V'ke to mam podzielić moc na pół? nic nie musisz dzielić , tylko jeśli jak pisałeś że masz 8 cylindrów to moc na cylinder wynosi 300/8 a nie jak dobierałeś 300/6. Ja proponuję uznać że 300/8 = 150/4. Wiercenie na 3,2 też chyba nie ma sensu , lepiej zwyczajnie...
gwint poxipol uszczelniacz gwint gwint stożkowy
creative audigy windows sterowanie inwerterem lodówki raport okresowy
odtwarzacz sieciowy denon podstawowy układ elektryczny zappera
Jak zwiększyć ilość mielonej kawy w ekspresie De'Longhi? Myjka ciśnieniowa Stihl czy Kärcher - który model wybrać?