Czy takiej redukcji szukasz? [url=https://www.google.com/search?clien... Dodatkowo sprawdź, czy drożny jest pistolet, lancia i dysza. Jeżeli nie są, może być to przyczyną uszkodzenia.
Jest to zawór RTD-N - ma gwint. Zawory RA nie mają gwintu - głowicę montuje się na CLICK (w przypadku Głowic DANFOSS) lub zacisk. Pozdrowienia
Tutaj raczej głowica do ściągnięcia, potem rozwiercenie otworu i montaż tulei. Robiąc to na aucie możesz sobie narobić problemów.
Nasączyć smarem w spraju gwint nakrętki głowicy termoregulacyjnej, odczekać aż spenetruje w/w i przeciwnie do ruchu wskazówek zegara, kluczem, delikatnie odkręcić.
Albo rozwierć i wykrusz po kawałku albo tam gdzie wężyki się od dołu wkręca zastosuj wybijaki uważaj na gwinty.
Ta stara nie tyle się urywa co wychodzi z gwintem w głowicy.
zdejmujesz glowice i robi sie tzw redukcje czyli cos w rodzaju tulejki ktora ma gwint wew i zewnatrz.
Na miarce ze zdjęcia, ewidentnie widać skok 2 mm, więc jest to typowy gwint drobnozwojowy M30x2. U mnie jak rozleciała się głowica, to poszedłem z nią do sklepu z armaturą i tam faceta interesowała średnica gwintu. Nowa głowica bezproblemowo zastąpiła starą.
Mocowanie RTD (czyli na gwint). Jest to głowica Danfoss RTD 3100(można znaleźć na Allegro, OLX itp.), ale można dać zamiennik RTD 2945 (wyglada inaczej, ale pasuje i ma wszstkie funkcje poza pierścieniem "memo").
Część z gwintem została w głowicy, czy tylko sama końcówka?
Rozebrałem głowicę w/g rysunku w instrukcji obsługi. Wewnętrzny gwint pokrętła z tworzywa sztucznego współpracuje z aluminiowym gwintem głowicy i tam występuje tarcie. Naniosłem na gwint trochę smaru silikonowo-teflonowego Naskosil i głowica obraca się wyraźnie lżej. Czy będzie to efekt trwały, czas pokaże.
To trochę partyzantka, ale w razie wielkiej bidy można spróbować pogłębić gwint na wale pilnikiem trójkątnym (owszem, paskudna robota), nawinąć na gwint cienki drut stalowy i na niego nakręcić nakrętkę, po czym ją zakołkować. Rozwiązanie doraźne, ale nie wymaga demontażu wału. Albo coś jak tutaj (zdjęcia) http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=1...
Aluminiowa głowica więc nie ma co przesadnie bać się opiłków; wydmuchać do wydechu po operacji. Aby tulejka się nie wykręcała ze świecą nie należy gwintować otworu do końca lub użyć zdartego gwintownika, żeby tulejka ciasno się wkręciła w głowicę. Oczywiście klej odporny na temperaturę też mile widziany.
Witam. Zdjęcie nr jeden to pasowaną Głowicą będzie danfoss model raw-k click. Ta na drugim zdjęciu to też danfoss ale wkręcana na gwint M30x1,5. W miarę standardowy typ. Pozdrawiam.
Zawsze trzeba stosować nową śrubę - cienki gwint na śrubie i głowicy.
Spróbuj dotykać gwintem do głowicy. Jeżeli brak iskry to prawdopodobnie zwarcie między elektrodą i korpusem (gwintem) po zanieczyszczonym izolatorze. Jeśli nie pomoże czyszczenie to świeca do wymiany. (Zakładam, że przerwa na świecy została sprawdzona, a iskra między przewodem i masą jest solidna.)
Witam. W moim cieniasie mam taki problem, że czasami (choć ostatnio coraz częściej) silnik mi przerywa. Parę razy udało mi się złapać go z tą dolegliwością na jałowym i wygląda to jakby na jeden cylinder nie palił, wydaje mi się że trzeci. Na początku wymieniłem kable, potem świece, nawet cewkę i nic. Co ciekawe jak chodzi nierówno i zdejmę mu fajkę...
Danfoss ma gwint o śrenicy 30 mm. Moze to był błąd pomiaru - pewnie Pan zmierzył suwmiarką wnętrze gwintu głowicy, zamiast zmierzyć gwint zewnętrzyny na zaworze (taki błąd na to wskazuje). Te na zdjęciu to są inne niż RTD i może być problem z długością (od początku gwintu do bolca), czyli z działaniem zaworu. Da się kupić takie głowice. Szkoda, ze to...
Czy nie musi być widoczny gwint na tym starym elemencie U ciebie chyba został gwint ze starej głowicy ułamany na zaworze. Złap za to coś i spróbuj odkręcić.
Dzięki za uwagę- oczywiście jest standardowy gwint metryczny i googlałem jako głowica z gwintem M5.
Jak 40% świec jest padnięte to po uruchomieniu zimny motor powinien się przez chwilę "kiwać" na niższych obrotach. Chociaż bardziej się to objawia przy niższych temperaturach. Acha, i nie kupuj byle czego, nie dość że się szybko spalą, to przy wymianie potrafią wyciągnąć gwint z głowicy :evil:
http://obrazki.elektroda.pl/4228648100_1... http://obrazki.elektroda.pl/2731458600_1... Danfoss takie zawory produkuje od kilku dziesięciu lat, wiec znajdziesz nowe głowice. Czyli wybrać musisz po miedzy typem RAV lub RAVL zależnie od średnicy "pierścienia" twojego zaworu. Poszukaj adapterów (przejściówek) na inny -popularniejszy...
Zawór powrotni grzejnikowy podłączasz tak jak jest strzałka na nim nie odwrotnie, rozkładasz pętle i z pętli dopiero na multibox ale też zgodnie ze strzałką a nie tak jak na twoim rysunku.. czyli w tą część zaworu na której jest gwint na głowicę RTL. Następnie drugą część zaworu podpinasz do powrotu instalacji.
Tutaj [url=https://www.olx.pl/oferta/glowica-r... jest oferowana głowica i być może tutaj [url=http://www.mikrociagniki-agromasz.p... też, bo firma oferuje sprzedaż części do Robi 151 [url=http://www.mikrociagniki-agromasz.p... Odnośnie napraw, to tutaj [url=https://www.youtube.com/results?sea...
Jak nie możesz znaleźć informacji to z rozrządem lepiej nie zaczynaj bo koszt naprawy będzie duży. Nawet jak znajdziesz info to nie znaczy że zrobisz dobrze bo np. autodata i vivid zalecają dokręcić napinacz paska w VW 1,9 tdi 45Nm a tam jest szpilka M8 i zrywasz gwint w głowicy. Pzdr.
Dość proste: kluczem pazurkowym (koronowy) odkręca się widoczny gwint z pierścieniem dociskającym głowicę. Może spasować klucz od małej szlifierki kątowej (widełkowy).
Chcę kupić Hs 18 do swojej butli . Czy gwint w głowicy to M22x1.5 i czy takie kolanko będzie ewentualnie pasować od strony sprężarki ? https://capral.pl/pl/p/Kolanko-12-kompre...
Panowie. Cieknie mi tutaj woda na przejściówce z gwintu w głowicy 1/4" na ten M22x1,5 . Jak kupiłem to już luźno było wkręcać w głowicę zarówno rurkę od zwijaka jak i ten adapter choć gwint w głowicy zerwany nie był . Nawinięte było do oporu taśmy teflonowej i było spokój choć jak chcę odkręcać wąż z myjki to wykręca sie adapter z głowicy a nie nakrętka...
Nie RA, lecz RTD. Zdjęcie nie jest w 100% wyraźne, ale wygląda na to, że jest tam gwint, więc głowica powinna być mocowana na gwint. Jeżeli jest na gwint (a nie na zatrzask), to pasowałaby głowica RTD 2945 (ale pred zakupem upewnić się, czy tam na pewno jest gwint - na zdjęciu tak wygląda - jakby jeden zwój gwintu był przymalowany białym lakierem)....
Rozumiem że wykręconą świece obudową lub gwintem dotknąłeś do głowicy albo innego elementu obudowy i przy kreceniu nie przeskakiwała iskra pomiędzy elektrodami. Może być uszkodzona świeca ale na początek dobrze ja wyczyść. Elektrody i ile się da w środku. Jeżeli dalej nie będzie iskry to spróbuj wymienić.
Z opalarką musisz bardzo uważać ze wzgledu na ten plastykowy pierścień pod tym mosieżnym z gwintem.
Głowica 92 Nm (gwinty i łby zwilżone olejem). http://obrazki.elektroda.pl/8814520500_1... Korbowody 51 Nm (olej jak wyżej). Luz zaworów 0,22mm.
Średnicę gwintu można sprawdzić merząc go suwmiarką, ale gorzej ze skokiem (jeśli nie jest typowy). Oprócz gwintu głowica musi mieć opdowiednią głębokość - gdy popychacz w głowicy umieszczony jest zbyt głęboko dla danego typu zaworu, może ona w ogóle nie działać (nie wyłączać grzania, choćby w pomieszczniu była Arabia Saudyjska).
Erbit napisał: 35mm - 1 i 1/4 cala Takiej jak powyżej. Jak rura będzie miała ściankę o grubości gazety, to tak. Jeśli to "normalna" rura stalowa wodna, to głowica 1"
wymontować głowice, rozwiercić otwór na świecę wkręcić tulejkę z większym gwintem na "ciasno" i zrobić gwint w tulejce na świecę. Albo zanieść głowicę do tokarza to ci zrobi.
Profesjonalnie to wkładka "Heli -col" -mogę coś pokręcić z literkami. Ale zasada jest taka że nacina sie nowy gwint gwintownikiem z zestawu i wkręca stalową "sprężynkę" o zarysie gwintu. Właściwości użytkowe lepsze niż nowego gwintu w stopach aluminium.
Witam, Miałem to samo. Udało mi się zdjąć głowicę z korpusu poprzez obruszanie we wszystkich kierunkach pojemnika i dociskaniu go, żeby zwiększyć siłę tarcia. Wszystko oczywiście z wyczuciem, żeby nie wyłamać plastikowego gwintu. Okazało się, że uchwyt głowicy tnącej złapał nieco brudu i coś się zblokował. Dokładnie wyczyściłem i na razie działa. :)
Wkręciłem już świecę NGK B-6L. Ma ona większą nakrętkę, dlatego nie pasuje do niej fabryczny klucz. Sprawia to pewien kłopot, ponieważ przy użyciu zwykłej grzechotki świeca wkręca się dosyć miękko, przez co trudniej wyczuć odpowiedni moment dokręcenia, który zapewni szczelność i jednocześnie nie zerwie gwintu głowicy. Na nowej świecy ustabilizowały...
Sprzedawca nie douczony lub oszukał Cię. Głowicę uniwersalną kupuje się z odpowiednim gwintem lub zestawem redukcji np: https://sklep.nordkraft.pl/zestaw-adapte... (nie gwarantuje, że ten będzie akurat pasował rozmiarów gwintów i ich skoków jest tyle co...
Witam, śruba jest w miejscu gdzie wkładasz wiertła, lewy gwint, a głowica prawy gwint.
Nie naprawia się. Idą 2 typy- samozaciskowe i na kluczyk. Kup taki sam, wykręć wkręta w środku uchwytu z lewym gwintem, uchwyt odkręć w normalną stronę (prawy gwint).
A ja mam takie pytanko, co zrobić z uszkodzonym gwintem świecy w głowicy? Dać to gdzieś do napawania i przegwintowania, czy może niech jakąś tulejkę wmontują? Co będzie lepsze?
Naprawiałem taki przypadek w taki sposób że przerabiałem gwint w głowicy na M8.
Chciałem zwrócic uwagę, że chodzi o S50 a nie S51. Jeżeli autor tematu sie nie pomylił to ma silnik ze średnicą nominalną cylindra 40 mm a nie 38 jak w S51 więc zdobycie głowicy będzie trudniejsze a cena pewnie wyższa. Zawirowanie w komorze spalania zrobi się pierwsza klasa. Ale jak nie ma kasy... Powinien jeździć ale cudów się nie spodziewaj.
Jest to standardowy gwint M30x1.5. Większość glowic termostatycznych ma właśnie taki gwint.pozdrawiam daro
Zmierz średnicę gwintu na korpusie zaworu . M28, czy M30?
Jak wykręcić zapieczone świece zapłonowe żeby nie uszkodzić gwintów w głowicy?
Tylko tam jest [chyba?] lewy gwint
Gwint świecy nie może wystawać poza gwint w głowicy bo potem przy wykręcaniu zostanie uszkodzony gwint w głowicy. Możesz spróbować wkręcić 19mm ale trzeba dać grubszą podkładkę. Na palenie nie będzie to miało wpływu. Są świece z iskrą powierzchniową ale czy na ten mały gwint występują trzeba sprawdzić.
Wygląda na wkładkę zaworową Oventrop lub Heimer lub Herz. Sprawdź jak jest średnica gwintu, M30 czy M28 x1,5 i dokup odpiwiednią głowicę
Da się ten pierścień zdjąć nawet bez jego uszkodzenia. Wystarczy czymś cienkim podważyć w miejscu łączenia połówek i rozmontować. Ja to nieraz demontowałem i ponownie składałem. Po zdjęciu tego pierścienia będize widać, jak jest zamocowana głowica, czy na gwint (prawdopodobnie), czy zatrzaskowa. Jedna uwaga. Na zdjęciu zawór i głowica są źle zamontowane....
Ja np . wykręcam wszystkie świece i sprawdzam na stole pod prostownikiem .Wtedy widzę która , w jakim czasie i czy cała jest czerwona ,czy tylko grzeje część świecy. Robię tak dlatego , że kiedyś zapłaciłem za CHAMPIONY kupę kasy i po pewnym czasie miałem objawy jak u ciebie ,jedna padła po krótkim czasie użytkowania. Świece zawsze wykręcam i wkręcam...
Nie ma górnego więc? A wał korbowy ma lewy gwint. Masz strzałkę na śrubie.
Szpilki raczej nie dają do niego w zestawie, ale nawet jeśli to jej nie ruszaj, zostaw starą, tylko samą nakrętkę nową. W PSA nigdy chyba nawet nie próbowałem jej wykręcać, ale w VAG często się wykręcają niszcząc gwint w głowicy.
Zawór Heimeier gwint głowicy (nakrętki) M30x1,5 (na 99%). Głowice ogólnie dostępne(sklepy instalacyjne markety budowlane), nakrętki lub napędy ręczne w sklepie instalacyjnym.
Nie moge dopasować głowicy do tego zaworu jak na foto. Gwint jest M30.
ja tam kiedyś jak miałem zerwany gwint w głowicy to owinąłem gwint świecy blaszką od piwa i wkręciłem na siłę i trzymało :) kolega za to wklejał świecę na Distal (nie poxipol! ten puszcza) tyle że Distal to parę dni schnie
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
Właśnie dlatego że nie założyłeś tej podkładki głowica się zablokowała (dokręciła "na chama") i nie można zablokować przekładni. Normalnie, przekładnię blokuje się przez otwór z boku przekładni, służą do tego też otwory w podkładce, której zapomniałeś założyć. Musisz jakoś zablokować wałek, a tym samym przekładnię. Odkręca się w prawo, tzw. "lewy gwint".
Na polskim alle.... jest dostępna nowa (cena bolesna, ale nie pisz, że nigdzie nie ma). Nie napisałeś średnicy rury, rozmiaru kwadratu, my mamy szukać podstawowych informacji, bo jaśnie Pan żąda podania gotowca. Skoro zepsuty gwint to wystarczy "wkład".
No nie samej świecy a gwintu "pod" świecę w głowicy.:D
Witam, niedawno stałem się właścicielem 2 quada 110, który kupiony był bardzo tanio z powodu zerwanego gwintu świecy w głowicy. Naprawiłem gwint i silnik odpalił, ale coś stukało od strony sprzęgła. Biegi wchodziły i sprzęgło się nie ślizgało. Zacząłem rozbierać silnik w celu sprawdzenia, co jest nie tak. Okazało się, że rozsypał się włącznik sprzęgła...
Niedokręcona świeca lub uszkodzony gwint w głowicy.
Nie wiem jak w Hilti ale w mojej to wyglądało tak samo a okazało się, że to okrągłe na dnie, to kiedyś była śruba z nacięciem na wkrętak. Została zjechana do imentu przez 10 lat przez źle zaciśniete wiertła. Rozwierciłem i przy kupnie nowej głowicy poprosiłem o śrubę (lewy gwint). MIELI ! :) P.S. Głowica była na gwincie, odkręcana...
Podpowiecie Panowie jaki ten trójnik dobrać średnica gwintu który wchodzi do głowicy i średnica gwintu gdzie przychodzi rurka to 16,45 mm. A średnica gwintu bezpiecznika to 13 mm.
Idzie się do sklepu i kupuje się tulejkę redukcyjną z gwintem 18x1,5, następnie do ruskich na bazar, gdzie za kilka złotych kupuje się taki właśnie gwintownik i głowicę się naprawia. Jak koledzy sobie wyobrażają dokręcenie świecy w tulejce z lewym gwintem ?
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem quada 110. Quad był porzucony w krzakach przez x lat, ponieważ był zerwany gwint w głowicy. Kupiłem go, zrobiłem gwint, wyczyściłem gaźnik i go odpaliłem. Odpalił od razu, ładnie chodził. Zostawiłem go na jakiś miesiąc, po czym chciałem go odpalić i nie odpala. Po podaniu paliwa pod świecę czasami prawie że zatrzymuje...
Zawsze lepiej wykręcać na zimnym bo przy wykręcaniu na gorącym ryzykuje się ,że wykręci się razem z gwintem aluminiowej głowicy. Te gwinty często w proszek się obracają. Tyle na podstawie praktyki.
Prawdopodobnie - głowica nadaje się do wymiany (lub zator na połączeniu redukcji ocynkowanej z mosiądzem powoduje niesprawne działanie termostatu. A może to te 2 kg konopia nawinięte na 1/2" gwint ?!)
Nie patrz się na kaloryfer, ne ma starych i nowych typów. To co Ci zostało na instalacji jest do demontażu i wyrzucenia. Za kilkadziesiąt zł kupisz nowy komplet zawór + gl. termostatyczna. Dziś praktycznie wszystko ma gwint M30x1,5 do tego dochodzi skok głowicy i odległość trzpienia. Pozdro
Tak właśnie robiłem jak piszesz, ale po którymś odkręcaniu ta mosiężna kalamitka się złamała i trzeba było wyciągać resztę z gwintu w głowicy kosy. Dlatego od tamtej pory śrubka M6 z nakrętka kontrującą z plastikiem na klucz 10 oczywiście krótka, by tylko minimalnie wystawała.
Budżet około 40zł. Może niech pan poleci średnicę? Nie wiem jaki tam jest gwint
Witam, W moim magnetofonie zk120, dwie śrubki mocujące głowicę uniwersalną są tak wyrobione/mają już bardzo słaby gwint, że przekręcają się dookoła. Z tego powodu chciałbym zapytać, czy ktoś może wie, jakie są te śruby/gdzie takich szukać? Czy są to może m1.1 lub m1.2? Podobnie ze śrubą mocującą pokrywkę koszyczka głowicy - tam gwintu już prawie wcale...
Można polutować, ale należałoby wtedy lutować na nakrętce już nakręconej na gwint M30- wtedy geometria gwintu mimo nacięcia zostanie zachowana. pzdr Nix
https://obrazki.elektroda.pl/8221606800_... Jest gwint
Wklej - jeśli to szpilka, to nie opłaca sie regeneracja gwintu spiralą - jesteś niedaleko mnie - to możesz wpaść - coś sie wymyśli
Ja miałem w maluchu przegrzany silnik tzn wszystkie gwinty w głowicy rozhartowały sie abo coś, najpierw poszły śruby z kolektora wydechowego potem gwinty ze świec.....
Nie wiem co jest teraz na Allegro, ale klasyczna głowica do narzynania gwintów na rurach z grzechotką NIE wymaga wykonania pełnego obrotu - z powodzeniem można więc gwintować w kącie czy innych trudno dostępnych miejscach. Głowicę można także wypożyczyć w wypożyczalni sprzętu budowlanego.
Zmierz średnicę gwintu mocującego głowicę. https://obrazki.elektroda.pl/8870349000_... Tak jak na rysunku. Później dobierz sobie coś np. z takiej strony: https://www.tanie-ogrzewanie.pl/poradnik...
Hej, mam mały problem, ponieważ zerwał mi się gwint w głowicy (w miejscu wkręcania świecy). Chciałem dzisiaj przykręcić świecę, lecz się nie da. Wymyśliłem, że przewiercę dziurę na większą i przegwintuje na gwint M12 (aktualnie jest na M10). Kupiłbym nową świecę z tym gwintem. Czy to będzie dobry pomysł?
Witam. Jak już to na maksa rozgrzać i wtedy z wyczuciem wykręcać prawo lewo.Co do Twojego mechanika to takie rady niech sobie udziela i zdejmuje głowice nie wspomnę o redukcjach jakie chce wstawiać po wierceniu. Jeżeli tak się stanie i się ukręcą to można to zrobi bez zwalania głowicy i niszczenia gwintu.
Można stoczyć chwyt wiertła na wymagany wymiar - fi 13 lub fi 15. W zależności jaki wymiar obsługuje głowica wiertarki. Do takiego wiertła potrzebna będzie mocna, wolnoobrotowa wiertarka.
Witam. Przejdę do rzeczy bez owijania w bawełnę,otóż wymieniłem w swoim kymco Vitality 2T głowicę oraz tłok i odziwo kręci ale nie chce zaskoczyć,przed wymianą odpalał ale gwint głowicy był uszkodzony. Iskra jest odpowiednia tzn duża,tak jakby paliwa nie dostawał czy coś. Dałem odrobinkę benzyny pod świecę ale nic. Proszę o poradę.
Termostat ustawiamy podczas zakładania lub demontażu na MAX i np. dwoma palcami (kciuk i wskazujący) obracamy pierścień w lewo i zdemontowany. To jest ważne, gdyż jak jest głowica podczas montażu ustawiona na minimum (lub brak grzania), to może "nie złapać" gwintu.
Może masz jeszcze łącznik od 328 lub chłodnicy starego typu? U znajomego w C330 (pierwsze wydanie) koło pasowe pompy cieczy jest o jakieś 5 mm bardziej odsunięte do przodu w stosunku do koła pasowego silnika (pasek nie idzie prosto). Dodatkowo wydaje mi się, że wspornik przedniej osi też jest minimalnie inny, przynajmniej względem "emki". Możliwe więc,...
na 99% będzie Pasować. Ważne jest Przyłącze zaworu: M30x1,5. Zdejmij twoją głowicę i zmierz gwint.
Załóżmy, że już wszystko wiem (bo wiem) i zanoszę rysunek z wymiarami + materiał z którego ma powstać dana część do jakiejś firmy która coś takiego jest w stanie zrobić. Ile mogliby wziąść za zrobienie mi wałka, cylindra (wraz z gwintami, głowicą, radiatorem itp), tłoka( bez pierścieni, ale z trzpieniem i tuleją) ?
Dzień dobry, Przeszukuję internet bezskutecznie, dlatego pomyślałem, że zwrócę się do Państwa o pomoc. Ze względu, że nie jestem specjalistą pytam. Czy średnica gwintu, na którym mocowana jest głowica/uchwyt do wierteł w sprzęcie: Makita DF330D jest taki sam jak w Stanley'u 10,8V FMC010LB? Jeśli nie to czy istnieje możliwość dostosowanie tych średnic,...
Wkręć odpowiednia śrubę i po problemie , jak zerwany gwint to napraw .
Zauważ że gwint świecy jest stalowy W oryginalnych świecach owszem, natomiast Kolega pewnie kupił towar podrobiony wykonany z plasteliny. Wywal te świece zanim rozpadną się i kawałki powpadają do silnika. Druga opcja, gwint w świecy jest dobry, tylko wygląda na uszkodzony, bo "oblepiają" go aluminiowe wióry z reszty gwintu głowicy. Typowe, przy zbyt...
Regenerację uszkodzonego gwintu w głowicy cylindra wykonałem metodą taką samą co stosuje sie w silnikach samochodowych i motocyklowych z zastosowaniem odpowiedniej wielkości wkładki którą można kupić na aukcjach internetowych lub w specjalistycznych sklepach.
Odkręć głowicę, idź do sklepu i weź z odpowiednim gwintem.
Z tego co widzę to to jest nakręcane, jezeli ma taki sam gwint jak głowica to pewnie nakręci.
Jak spada jak wskazówka na minimum? Czujnik wkrecany jak mówisz w metalowy gwint w głowicy. Przewód jak dotknie do silnika to wskaźnik wędruje na max. Może ten czujnik nie jest kompatybilny z tym wskaźnikiem?
To jest hd 690SX, mam taka samą na serwisie, najprościej jest podłączyć wąż wysokociśnieniowy bezpośrednio do wylotu wysokiego ciśnienia, w głowicy mosiężnej, gwint m22x1,5, oczywiście uprzednio zakuć wąż z nakrętką o podanych wymiarach i używać myjki bez bębna zwijaka, te myjki były bez bębna i działały, jak moja. 4.421-578.0 ten numer części karcher...
Witaj. Sam sobie odpowiedziałeś ''zepsuty gwint''. Nie dokręciłeś świecy i ją ciśnienie wywaliło, zerwał się gwint. Nowa głowica lub nabić tuleje.
Ok, masz rację, kierowałem się specyfikacją grzejnika. W takim razie możliwy jest taki zawór [url=https://heatbase.eu/wp-content/uplo... W którym wkładkę termostatyczną z głowicą należy przełożyć na prawą stronę, ponieważ producent dla Twojego przyłącza zaprojektował...
Zbyt ciepła świeca nie bedzie "chodzić" bo będzie ją spalać na czarno, zbyt zimna również nie - bo nie będzie się oczyszczać i będzie mostki łapać. Problemów może być kilka - od powyłamywanych żeberek głowicy, czy dorobionej tulejki redukcyjnej gwintu, źle odprowadzającej ciepło, do złej regulacji silnika - zbyt wczesny zapłon, mieszanka zbyt uboga...
Witam Kiedyś dawało się specjalne sprężynki na zerwany gwint,rozwiercało się otwory głowicy pod gwint M 10x1.5 ale to ostateczność.Po tych zabiegach więcej już nie dało się zrobić,tylko wymiana głowicy.
A próbowałeś na innej świecy? To że ma iskrę 'na wierzchu' nie znaczy że w silniku pod ciśnieniem też. Może mieć przebicia. No i sprawa tego gwintu w głowicy. Jeśli nie zapewnia szczelności, to nie ma o czym gadać.
regeneracja gwint głowica zerwać gwint głowica świeca głowica gwint
polar kuchenka folia panel sterować astra tunel środkowy
instrukcja serwisowa zmywarki whirlpool mocny amper
Hilti C 6-22 Nuron Charger Block Diagram, Specs, and Faults Škoda Fabia Ambition 1.0 TSI 95 KM 2021 – opinie, awaryjność, skrzynia 5-biegowa