Wycinek ze specyfikacji tego kleju: "Odporność na temperaturę do +149°C" Głowica cylindra kosy spalinowe powinna pracować z maksymalną temperaturą około 120-130°C, powyżej zaczyna się zacierać.
zdejmujesz glowice i robi sie tzw redukcje czyli cos w rodzaju tulejki ktora ma gwint wew i zewnatrz.
wymontować głowice, rozwiercić otwór na świecę wkręcić tulejkę z większym gwintem na "ciasno" i zrobić gwint w tulejce na świecę. Albo zanieść głowicę do tokarza to ci zrobi.
Tego zestawu możesz użyć. Używałem z dobrym skutkiem podobnego zestawu lecz innego producenta .
W powietrze nie wylecisz , najwyżej Ci nie odpali . Pozdrawiam . Jak chcesz możesz zmyć benzyną . Ale po co .
Bez problemu. Dla firmy zajmującej się wyciąganiem świec to kilka minut roboty. Są dostępne tulejki do naprawy gwintu świecy żarowej.
Mmm nie sądzę, wiem że to szukanie dziury w całym itd. Dla zobaczenia różnicy wystarczy zamiast krótkiej świecy wstawić długą a rozniece widać od razu. Poza tym nie chodzi o drżenie ręki chińczyka tylko o faktyczną długość elektrody w świecach i są różne zależnie od modelu a i rozruch też jest inny jak elektroda chowa się w gwincie a wystaje w glowicy(sprawdzone...
Myślę że to zależy od silnika, albo szczęścia. W większości przypadków na gwincie zostaje czarny osad węglowy, który nic nie robi. W starszych silnikach na gwincie pozostaje olej (bo już silnik go przepala lub świece były niedokręcone). Czasami zdarza się tak czysty silnik, że gwinty świec pozostają idealnie suche. Wtedy to przy wykręcaniu aż piszczy....
Kilka uwag : do cewki trzeba użyć kabla WN a gwint świecy do masy, bo to co zrobiłeś prosi się o pieszczoty. Wtyczka od instalacji musi być podpięta. Plus diody podłączasz do plusa akumulatora a do podanych węzłów dajesz minus diody. Dioda oczywiście musi w szeregu posiadać rezystor bo się zjara. Próby możesz robić niezależnie.
Ten układzik to zwykły przełącznik, któru będzie podawał napięcie na cewkę WN a zniej na świece. DOŚWIADCZENIE: Wymontować cewkę (powielacz) i świecę, podłączyć cewkę przewodem WN do świecy, gwint świecy i obudowę do minusa a nawejście zasilania cewki dotykać plus oczywiście 12V i jednocześnie obserwować przerwę świecy.
Jak zamienisz miejscami 3 z 2 i dalej nie będzie 3 pracować to sprawdź luz na zaworach jeżeli tam jest 1.3 OHV, a jak będzie ok to ciśnienie sprężania. Zdejmij jeszcze przewód z 3 cylindra włóż świecę i zobacz czy jest iskra, tylko gwint świecy zmasuj z silnikiem.
Heli-coil i to nie dlatego, że ostatnio modne bo stosuję je już od 10 lat. Jedna uwaga. Wkładki wysokiej jakości a nie barachło jakiego teraz pełno. Świece wykręcają się i wkręcają identycznie jak na oryginalnym gwincie.
Witam. znalazłem prosty i tani sposób na zerwany gwint w głowicy (i obędzie się bez wstawiania tulejki) Oryginalny gwint ma średnicę 10mm, rozwierciłem go wiertłem 10,5mm. i zrobiłem gwint 12mm (mieści się między gniazdami zaworów nie naruszając ich) gwintownikiem M12x1,25. Był mały problem z dobraniem świecy,ponieważ nie mogłem nigdzie kupić z krótkim...
Skontaktuj się z f-mą Tesam z Nowego Sącza [url=www.tesam.pl/nbsps0000470-zestaw-do... Produkują m.in. specjalistyczne narzędzia do warsztatów a nawet drobne elementy m.in. tuleje do gwintów świec żarowych, odpowietrzników, końcówki itp. -> (w podanym linku katalog pdf).
zerwany gwint świecy
Tą chińszczyznę można sobie wsadzić w (...) i sprawdzić czy jest ciśnienie. Tyle jest to warte. To jest wskaźnik a nie miernik. Radzę zaopatrzyć się w przyrząd polskiej produkcji https://www.zup.com.pl/index.php/katalog... Zasadnicza różnica polega na miejscu zamontowania zaworu zwrotnego. W chińczykach...
Według mnie są to świece irydowe, a jakie to oleje nie pozostawiają nagarów? rzeczowo poproszę, jeszcze nie spotkałem by jakiś pan Wacek tak na ,,oko'' wiedział co jest lepsze, dziesiątki inżynierów testują każdą ewentualność podczas testowania zaprojektowanego silnika mając aparaturę pomiarową a nie tylko oko i powonienie :). Nie zmieniaj zaleceń fabrycznych.
Idzie się do sklepu i kupuje się tulejkę redukcyjną z gwintem 18x1,5, następnie do ruskich na bazar, gdzie za kilka złotych kupuje się taki właśnie gwintownik i głowicę się naprawia. Jak koledzy sobie wyobrażają dokręcenie świecy w tulejce z lewym gwintem ?
Tak w ogóle, jaki tam był fabrycznie rozmiar gwintu świecy zapłonowej, M14?
Przy tej konstrukcji cewek gniazdo świecy będzie czyste, a czyści się właśnie gniazdo przed wykręceniem świecy a nie gwint ale to w silnikach z przewodami zapłonowymi i nieosłoniętymi gniazdami.
Wkręcaj na sucho, a wykrecaj na rozgrzanym do 90st silniku, jak chcesz możesz gwint przetrzeć lekko grafitem(czystym) ale ja robię tak jak wyżej i jakoś daje rade :D.
A ja mam takie pytanko, co zrobić z uszkodzonym gwintem świecy w głowicy? Dać to gdzieś do napawania i przegwintowania, czy może niech jakąś tulejkę wmontują? Co będzie lepsze?
tak doradzać to każdy potrafi ..ja dorażnie to gwintuje M16X1,25 ma silniku mimo że opiłki wpadną do środka potem wydmuchuję przy otwartym zaworze wydechu następnie napawuje nową świece migomatem i po przetoczeniu narzynam gwint całość trwa około godziny i po krzyku , potem można na spokojnie myśleć co dalej zgodnie z zasobami portwela Czy dobrze zrozumiałem?...
M9YH M – gwint świecy: M14 (standardowy gwint dla wielu silników) 9 – wartość cieplna (NGK stosuje skalę, w której niższa liczba oznacza cieplejszą świecę, a wyższa – zimniejszą) Y – typ elektrody (np. Y oznacza elektrodę masową z wycięciem) H – długość gwintu: 12,7 mm (krótki gwint NGK nie oznacza daty produkcji bezpośrednio w kodzie modelu świecy...
Sprawdź czy wtryskiwacz wyjdzie na tym cylindrze. Jak tak to wbij żarnik do środka. Zakup wcześniej cienki magnes, taki żeby przeszedł przez otwór od końcówki wtrysku. Potrzebna Ci będzie jeszcze sprężarka i pistolet długi do przedmuchania. Magnes wkładasz przez otwór po wtryskiwaczu, a w otwór po świecy wdmuchujesz powietrze. Sto procent gwarancji...
Świece zapłonowe, czy świece żarowe? Żarowe to i owszem - sam gwint.
Kupujesz zestaw do naprawy gwintu świecy i w zestawie masz odpowiedni gwintownik. Przerobisz nim zerwany gwint m14 na m16
Świece zapłonowe: Iskra FE65PRS-Super, Magneti Marelli F7LCRChampion RN9YC, Bosch WR7DC bo jak wkręcisz długie to po jakimś czasie wykręcisz je z gwintem z głowicy:D
Ten przyrząd co prawda ma zawór zwrotny w końcówce adaptera, ale zazwyczaj nieprawidłowo wykonany. Zawór iglicowy bez sprężynki zwrotnej, przez co wynik pomiaru za każdym zadziałaniem zaworu jest inny. Czasami zdarza się zawór od wentylu samochodowego, który wymaga dużej różnicy ciśnień do otwarcia. Manometr ma za duży zakres, jak do Diesla. Ponadto...
Wtedy moze zdaze sprzedac auto. Ale myslisz ze to cos da? Hmm... Oczywiście, że da.Tylko pytanie - chciałbyś KUPIĆ takie auto z "wklejonymi " świecami" ???
Dobierz mi kilka par składających się z świecy zapłonowej i świecy żarowej, tak by wspólnym elementem był taki sam gwint, taka sama średnica jak i skok gwintu. Najlepiej z oferty NGK. Dodano po 1 Cześć! Oczywiście, chętnie pomogę Ci w doborze odpowiednich świec zapłonowych i żarowych, które mają te same wymiary gwintu. Z oferty NGK przedstawiam poniżej...
Tamte miały krótki gwint. Były wiecznie czarne. Jazda na 3 biegu co najmniej 60 km/h powodowała, że robiły się ciemno brązowe, a to za mało żeby były czyste. To już nie ma znaczenia, bo WSK dawno jest na złomie. Długość gwintu świec można sobie porównać w katalogu. W tym wątku znaczenie ma wartość cieplna świecy i jej wygląd po pracy w rozgrzanym silniku....
Jeżeli w Twoim traktorku jest silnik Briggs & Stratton model 28T707 (tak jak w tej instrukcji [url=https://mtd-serwis.pl/Spider-76-R/]... ), to oryginalna świeca ma numer katalogowy 802592s. Zamienniki tej świecy, podawane przez katalogi, to: Bosch FR8DC; Champion RC12YC; Denso W16PRU; Iskra SFE55PRS; NGK BCPR5RES; Torch K5RTC. Są to świece o gwincie...
Witam, niedawno stałem się właścicielem 2 quada 110, który kupiony był bardzo tanio z powodu zerwanego gwintu świecy w głowicy. Naprawiłem gwint i silnik odpalił, ale coś stukało od strony sprzęgła. Biegi wchodziły i sprzęgło się nie ślizgało. Zacząłem rozbierać silnik w celu sprawdzenia, co jest nie tak. Okazało się, że rozsypał się włącznik sprzęgła...
Raczej świeca z podkładką, w piłach motorowych spotyka się świece na tzw. stożek. W skuterach spotyka się świece z gwintem M-14 i M-10 x 1, a co ze "starą" świecą, zakup taką samą. W instrukcji skutera znajdziesz typ świecy i zalecaną jej "ciepłotę".
sprawdzałem na tłoku ciśnienie i ma 3,5 bara jakie moga być tego przyczny czy to może być gwint świecy ?
Czterotaktowanie mam gdzieś po uruchomieniu zimnego silnika do kilometra, potem jest już ok. Ssanie włączam tylko żeby odpalić i zaraz po jakiś 100m wyłączam. Mam wrażenie że lekko naderwałem gwint świecy w głowicy, chyba za mocno ją dokręciłem, bo troszkę oleju się przy jej kołnierzu zbiera ale świeca się trzyma sztywno. Czy w razie czego to bardziej...
Luzy mogą być spowodowane fabrycznymi luzami na łożyskach. Iskrę na świecy sprawdza się przykładając gwint świecy do masy czyli np. do gołej ramy (element niepomalowany) a nie trzymając ją w odległości. Jeszcze raz nagraj filmik z iskrą tym razem w sposób w który ja opisałem.
Możliwe, że tylko paliwo zalało świecę. Trzeba wykręcić świecę, przedmuchać cylinder sprężonym powietrzem, aby usunąć nadmiar paliwa, wyczyścić świecę, wkręcić ją i spróbować odpalić. Przed wkręceniem, można świecę rozgrzać, aby była ciepła. Co ułatwi później odpalenie. Jeżeli nie pomoże to trzeba sprawdzić czy jest iskra na świecy. Wykręconą świecę...
1. Zmierz kompresję 2. Czy jest iskra? Wystarczy wyjąc świece. Podłączyć do kabla, gwint świecy do masy i zakręcić rozrusznikiem i widać czy przeskakuje czy nie. 3. Wypadało by odczytać błędy z sinika i sterownika LPG. Raczej zawęzi to pole poszukiwań lub chociaż poda dodatkowe informacje.
Odłączyłem podczas pracy silnika świece z II cylindra i brak zmian. To potwierdza, że drugi pewnie wcale nie pracuje. Najlepiej jakbyś po zdjęciu ze świecy kabla 'podciągnął' gumę na jego końcu i przyłożył do świecy tak żeby sprawdzić czy iskra przeskakuje na świecę. Jeśli się nie da ew. wykręć świecę, podłącz do kabla a gwint świecy podłącz kabelkiem...
Cewkę w/n można sprawdzić miernikiem omomierz lub wsadzić w fajki świecę, zmasuj gwint świecy i zerknij czy podczas kręcenia rozrusznikiem skacze iskra.
Robert, mi się udało, pisałem wcześniej o tym na forum. Udać to się uda - w dieslu, gdzie zawór opiera się bezpośrednio o tłok, to bez najmniejszego problemu. W benzyniakach tylko trzeba szopki odprawiać. Szczególnie 16V z trzonkiem zaworu w okolicach 5 mm. Swiece tez wilzysz w oleju i wkrecasz?Pisze w stanie suchym koniec kropka. Batigol, spójrz na...
ja tam kiedyś jak miałem zerwany gwint w głowicy to owinąłem gwint świecy blaszką od piwa i wkręciłem na siłę i trzymało :) kolega za to wklejał świecę na Distal (nie poxipol! ten puszcza) tyle że Distal to parę dni schnie
Rozumiem że wykręconą świece obudową lub gwintem dotknąłeś do głowicy albo innego elementu obudowy i przy kreceniu nie przeskakiwała iskra pomiędzy elektrodami. Może być uszkodzona świeca ale na początek dobrze ja wyczyść. Elektrody i ile się da w środku. Jeżeli dalej nie będzie iskry to spróbuj wymienić.
Pewnie swieca była nie dokrecona i silnik przez gwint świecy wypluł olej z mieszanki. Bo to 2t tak? Tak to 2T Dodano po 2 Pewnie swieca była nie dokrecona i silnik przez gwint świecy wypluł olej z mieszanki. Bo to 2t tak? No świeca nie była mocno dokręcona. Zobaczę przy następnym koszeniu.
Dobra chemia wszędzie wejdzie (szczególnie zwykła nafta). Do puki świecy choć trochę nie ruszysz, to nie ma prawa na gwint świecy wejść jakakolwiek chemia, bo w jaki niby sposób ma się przedostać przez uszczelnienie świecy w głowicy? Pozdrawiam.
Założone i bez efektu. Kable się grzeją, tłok staje w GMP. Bez świecy kręci bez problemu. I mamy przyczynę, zbyt długa świeca. Rozmawiałem z kolegą mechanikiem, powiedział mi, że czasem by skrócić trochę gwint świecy, trzeba podłożyć jedną uszczelkę więcej pod świecę. Oryginalną uszczelkę z innej świecy. Jeśli jej oryginalnie nie było to taki zabieg...
Napisałem Ci co należy zrobić z tym gaźnikiem. Ewentualnie możesz wyciąć, z puszki po piwie, pasek blaszki i owinąć na króćcu cylindra. Przecież świeca RCJ7Y ma krótki gwint,. Jest na niej podkładka? Daj zdjęcie tej świecy którą wkręcasz.
Mi się przytrafiło jechać 300km wyrwało gwint świecy z głowicy ciągle się luzowała świeca a w końcu wypadła przydrutowałem świecę do kolektora aby mogła sobie normalnie uchodzić energia zapłonu jechałem na LPG bo przecież ten cylinder i tak nic nie zassie z dolotu mając otwartą przestrzeń bałem się tylko że dostanie się dużo kurzu który wykończy gładź...
Chciałbym się podzielić pomocą - jak naprawić zerwany gwint świecy żarowej. Naprawa dotyczy Passata B5 1.9 TDI - z legendarnym silnikiem AFN 110 KM. Podczas wymiany świec żarowych jeden gwint już nie trzymał, przez co nie było możliwe też dokręcenie nowej świecy momentem 10-14 Nm. Naprawa zajęła mi przygotowanie i zakup części potrzebnych, a sama operacja...
Może grzeje jedna, ale to i tak padaka, zalecam wymianę wszystkich. Przed odkręceniem kilka dni obficie spryskuj od góry gwinty świec jakimś odrdzewiaczem i podróżuj autem dość dynamicznie, tak żeby silnik się dobrze nagrzewał. Po takiej procedurze przegoń porządnie auto, najlepiej na autostradzie, i po takiej wycieczce jak najszybciej po zgaszeniu...
Zauważ że gwint świecy jest stalowy W oryginalnych świecach owszem, natomiast Kolega pewnie kupił towar podrobiony wykonany z plasteliny. Wywal te świece zanim rozpadną się i kawałki powpadają do silnika. Druga opcja, gwint w świecy jest dobry, tylko wygląda na uszkodzony, bo "oblepiają" go aluminiowe wióry z reszty gwintu głowicy. Typowe, przy zbyt...
Mam skuter wodny, kupiłem z przekręconymi gwintami na świecach, użyłem te tulejki i działa bez problemu. Jak kolega pisze powyżej dużo smaru, robisz obrót gwintownikiem, wykręcasz, czyścisz szmatką, nakładasz znowu smar i znowu obrót i po kilku takich cyklach masz nagwintowane bez opiłków w cylindrze.
Jaki kolor świecy powinien być w dobrze wyregulowanym gaźniku? I czy ma on być tylko na elektrodzie czy też na gwincie świecy.
zrobić sprężarkę, myślałem o jakimś v6 diesla, Diesel nie, ma komorę w tłoku a ta wprowadzi straty. Benzyna lepiej. Glowice Ori można zostawić tylko rozrząd zupełnie inaczej ustawić, odbiór powietrza przez gwinty świec i indywidualne zawory zwrotne. Ale zgodzę się z kolegą robokop że to niewarte zachodu. Tak duży kompresor to raczej do grubszych prac...
Regenerację uszkodzonego gwintu w głowicy cylindra wykonałem metodą taką samą co stosuje sie w silnikach samochodowych i motocyklowych z zastosowaniem odpowiedniej wielkości wkładki którą można kupić na aukcjach internetowych lub w specjalistycznych sklepach.
Oczywiście, że uboga mieszanka. Ciekawy ten olej na gwincie świecy.
Są fajne białe pasty ceramiczne do tego, te same co do gwintów świec żarowych i wtrysków.
Są frezy razem z gwintownikiem do naprawy gwintów świec zapłonowych. Czymś takim by się dało to zrobić.
Ustawienie rozrządu można zweryfikować bez rozbierania. Wystarczy znaleźć GMP. Można to zrobić śrubokrętem przez świece. Zaznaczyć sobie na kole zamachowym. Co dwa obroty zawór wydechowy będzie się zamykał a dolotowy otwierał. Mają być równo gdy jest ustawiony na GMP jak nie coś źle złożyłeś. Zawory też można sprawdzić ustawić GMP jak zawory są zamknięte...
Dodam tylko że używanie dłuższych świec powoduje osadzaniu się nagaru na odsłoniętym gwincie świecy w cylindrach i w konsekwencji uszkodzenie gwintu w głowicy przy wykręcaniu świecy.
Co do zerwanego gwintu to stało się przy dokręcaniu świec, po prostu za mocno ktoś dokręcał i urwał gwint. A co do naprawy gwintu to jedź do innego mechanika. Dziś trudno o prawdziwą naprawę - pomoc, tak nazwę. Dziś się wymienia. I nie staram się o obrażanie tu branży... Takie czasy, że czas tylko i pieniądze się liczą. A miejsca w głowicy jest dużo,...
Już raz pisałem w innym wątku. Zapoznajcie się z parametrami świec i przewodów WN. To że sterczą dwa,trzy,lub pięć drucików ze świecy i pasuje gwint , nie wystarczy. Świeca jest parowania z cewką przewodem i sposobem wysterowania cewki. A to znowu oznacza że sterownik podaje prąd w określonym czasie , nie zawsze o tak samo długim czasie jak iskra na...
Ciężka sprawa. Zależy jak została zerwana a raczej czy coś wystaje z poza gniazda. Są giganci, którzy rozwiercali, spawali i kombinowali. Nie polecam - do cylindra może wpaś troche złomu który niestety... zalecam zrzucenie głowicy pzdr
To poczytaj o wykrętakach do świec. Jak niby mam Ci więcej pomóc? Ale jak ukręcisz wykrętak to będzie jeszcze gorzej. Powodzenia żebyś nie musiał zwalać głowicy.
Ewidentnie problem elektryczny ( przy lekkim zdjęciu fajki silnik zaczyna działać poprawnie ). DOKŁADNE sprawdzenie modułu/przerywacza/przewodów/fajki/świec... ... Sam przerywacz jako ostatni , raczej coś niedobrego dzieje sie po WN . Miałem silniki po marnych naprawach gwintu świecy helicoil-ami i działy sie tam podobne rzeczy , zerknij czy u nie masz...
Jeśli zastosujesz świecę z dłuższym gwintem to na gwincie wystającym w cylindrze osadzi się nagar i przy wykręcaniu świecy zniszczysz gwint w głowicy.
Ten gaźnik (dysze) trzeba tylko porządnie przedmuchać powietrzem. Świeca do kosiarek górnozaworowych, z długim gwintem, np. B&S.
Teraz stracił kompresję... ten motor to jakieś fatum 🤬🤬 Jakie mogą być przyczyny ? Zawory w porządku, odprężnik na miejscu. Myślałem że to przez gwint świecy bo się zerwał delikatnie ale kupiłem specjalne tulejki, naprawiłem i dalej to samo
Jak wykręcić zapieczone świece zapłonowe żeby nie uszkodzić gwintów w głowicy?
Wiadomo ale wystarczy, że nakrętka na magnecie się poluzuje wówczas stożek przestaje trzymać i klin może się uszkodzić. Dodatkowo metoda ze sznurkiem jest powszechnie stosowana w przypadku braku specjalnej blokady wkręcanej w gwint świecy chociażby do odkręcenia sprzęgła odśrodkowego w celu wymiany zębatki.
Rozwiercić przeczyścić gwint z gniazdem i wkręcić nową świecę. To tak w dużym uproszczeniu i jeśli wszystko dobrze pójdzie.
Witam!Proponuję nie wykręcać świec ale je rozłączyć i pojedyńczo mierzyć omomierzem (bardzo trudny dostęp do świec).W razie stwierdzenia przerwy świecy dopiero ją wykręć .Z reguły wysiadają świece w 2 i 3 cylindrze a w Golfach sa już świece które albo grzeją dobrze i nie tylko przy gwintach albo dostają przerwy.Poza tym świece w tym typie grzeją jeszcze...
Aha. To uszczelka znajduje się jak gwint do świec.
Tak jak Elektrit pisał bardzo ważne jest aby nie uszkodzić gwintu - wszak wkręcamy w aluminium. Zawsze wykrecaj i wkręcaj świece na zimnym silniku! Można uszkodzić gwint! Powinno być dobrze jak dokręcisz świecę popularnym kluczem w kształcie litery "T" jedna dłonią. Osobiście gwint świecy przed wkręceniem czyszczę o szmatkę -pokręcając. Gniazdo świecy...
Faktycznie. Jak kolega grala1 podpowiedział...da się to sprawdzić w prosty sposób. Zdemontowaną świecę żarową wpinamy w wtyczkę instalacji silnika. Podpinamy do gwintu świecy masę...najlepiej kablem do ładowania akumulatora . Przekręcamy kluczyk w pozycję drugą zapłonu. ( nie odpalamy). Po 2 sekundach świeca zaczyna się żarzyć i przy sprawnej świecy...
kawałek nieutwardzonej stali o średnicy wewnętrznej gwintu świecy. Z wybranym rdzeniem. Olek, w zyciu nie uwierzę w "przeginanie budy".
Jest to realne i da się to zrobić z pozytywnym skutkiem, posiadając świece z M10 zrób większy otwór pod gwint M14x1,25 tak jak to występuje w normalnej świecy, dlaczego nie M12 : bo 12 mm-10 mm=2 mm, daje to grubość ścianki tulejki matematycznie 1 mm na dodatek z gwintem z obu stron co będzie dość trudna do wykonanie. w ten sposób przerabiali świece...
Muszą mieć wzór do chińskiej podróbki silnika Honda 7 km chłodzonego powietrzem- kpina. Jest w zagęszczarce, odśnieżarce, traktorku, glebogryzarce, jako część zamienna sam silnik. Typowe lenistwo bo wystarczy wykręcić oryginał i popatrzyć na długość gwintu. Ciepłoty nie trzeba znawcy- do silnika chłodzonego powietrzem. Żeby kolega nie stwierdził że...
Kilkanaście lat temu były sprzedawane zestawy produkcji rzemieslniczej zawierające redukcje do wkrecania świec, gdyż świec o tak dużym gwincie nie kupisz. Ale na okoliczność tego zapytania mam przypowieść :D Taki sam silnik - trochę wiekowy i "ciężko palący" Właściciel nie chce za dużo inwestować, i wpada na pomysł, że zamiana świec na "paluszkowe"...
czy są jakieś gotowe tulejki z takim gwintem wewnętrznym? Szukaj setów do naprawy gwintów świec zapłonowych M18. https://obrazki.elektroda.pl/9548990400_...
wykręć świece i podaj ciśnienie z kompresora na ten cylinder jak będziesz słyszał w wydechu to upalony zawór... można też kupić przystawke z gwintem świecy i podłączeniem na wąż z kompresora...
Jaki silnik? 1.9jtd? Najpierw wyczyść gwinty i wkręć z powrotem świece. na nowych swiecach mam gwint czyscic a czy to nie jest tak jak pisałem ze gdyby nie bylo masy to i kontrolka by mi sie nie zaswieciła dopytuje tylko Dodano po 54 Jaki silnik? 1.9jtd? Najpierw wyczyść gwinty i wkręć z powrotem świece. na nowych swiecach mam gwint czyscic a czy to...
a może wkręciłeś "długą" świecę a powinna iść "krótka" ? chodzi o ilość gwintu
Kup zestaw do naprawy gwintu świec zapłonowych. Poniżej 40 zł gwintownik i kilka tulejek, jakości podłej, ale na ten wypadek wystarczy. Możesz też popytać w warsztatach, może odsprzedadzą za kilka zł.
Zamiast oryginalnej blokady można użyć świecy samochodowej z długim gwintem. Ja taką świecę stosuję i bdb się sprawdza.
Często jest to monolit, którego nie da się odkręcić. Popatrz "od czoła" tulejki, jak jest tam otwór z gwintem, to powinna się odkręcić, jak jest gładkie, to nie próbuj, bo zniszczysz świecę
Ok sprawdzę jaka tam jest dokładniej Dodano po 4 Prawdopodobnie problemem była zła głowica zamontuje ta co dostałem w zestawie ale ona potrzebuje świece z dłuższym gwintem zamówiłem świece już tez złoże i zobaczę jak będzie
Witam :D tak jak w tytule mam problem z quadem bashan 150cm kod gy6 4t więc dla niedomówień opiszę cała historie. Quadzik pół roku temu zaczął mi gasnac po rozgrzaniu silnika po ostygnieciu palił od strzała z racji iż cewka była nowa chciałem wykręcić świece by ją podmienić. Niestety los chciał że wykręciła się razem z gwintem z głowicy więc przełożyłem...
Najprościej budujesz przejściówkę z gwintem świecy żarowej i z drugiej na szybkozłączkę do kompresora. Ustawiasz tłok w górnym położeniu i podłączasz powietrze, ze zgiętym wężem, powoli wpuszczasz powietrze do cylindra i słuchasz gdzie masz nieszczelność. Wydech, kolektor ssący czy z korka wlewu oleju. Można kupić gotowca, ale one nie mają przejściówek...
Próbować naprawić. A próbowałeś sznurkiem asbestowym obwinąć gwint???
Na początek sprawcy świece żarowe manualnie jeżeli grzeją zostają wtryski Jak je sprawdzić Wykrecasz je kable rozruchowe i do obudowy świecy podpinasz - masę do części z małym gwintem podpinasz + w ciągu ok 3s powinna się rozpalić Jeżeli nic się nie dzieje świece uszkodzone
Tak, jeśli coś źle złożone lub nie pracuje poprawnie, np podparty zawór lub zacinający się. Uszkodzone pierścienie (pękły podczas montażu). Źle założona głowica, uszkodzona uszczelka... Widziałem też głowicę, w której przepuszczał gwint świecy. Powodów może być dużo.
syf/olej jest na wszystkich swiecach a raczej gwintach
Tak być może masz zerwany gwint na świecy niektórzy mechanicy robią to bez wyjmowania głowicy rozwiercają gwint następnie wkręcają specjalna tulejkę z gwintem pod świece odsysają opiłki z wiercenia które są na tłoku i obchodzi się bez demontażu głowicy ponieważ demontaż głowicy jest droższy jak ta robota z tulejką .Ponieważ dochodzi wymiana uszczelki...
Witam. No co do pakuł. Miałem kiedyś traktorek SAM, przekładnia Dzik 21 rama samoróbka a silnik Maluch 600cm3. Zerwały mi się gwinty świec zapłonowych w głowicy a z racji nie chęci naprawy wkręciłem świece od FSO 1500 na pakułach. Fakt inne ciepłoty i cała reszta inna między innymi długość gwintu ale trzymało ponad 4 lata prac ogrodowych. Wiec poczciwa...
Witam! Po rozebraniu reduktora ukazał się taki oto widok: https://obrazki.elektroda.pl/1956590000_... To czarne "coś" obok sprężyny odpadło z membrany, a ona sama popękała dookoła metalowego talerzyka. Umyłem, poskładałem na nowych częściach, potestowałem odpalanie i wydaje się wszystko o.k. Jeszcze naprawa gwintu świecy... Dziękuję...
Witam. Mam pytanie, przy wymianie świec zapłonowych stwierdziłem że na 3 cewce i gwincie świecy patrząc (od lewej strony) znajduje się olej. Silnik pracuje równo i nie kopci, pali na rys. Co może być przyczyną obecności oleju ? Z góry dziękuje za udzieloną odpowiedź. Pozdrawiam Leszek.
Nie wiem jak jest w Galaxy,ale chyba jak we wszystkich autach,wg mnie było już kiedyś naprawianie gniazdo tej świecy właśnie poprzez zastosowanie takowej tulejki. Wymiany bym dokonał przekręcając tulejkę na nową świece. A jak działają takie tulejki znajdziesz bez problemu w google,tutaj za dużo opisywania,poszukaj po prostu zestawów do naprawy gwintu...
zerwać gwint świeca świeca głowica gwint gwint świeca głowica
termistor oznaczenie amazon assistant mikrotik firewall filter
satel integra 128wrl kluczyk kodowanie
Podłączenie akumulatora 48V 200Ah do przetwornicy 12/24V 5000W Nie działa klawiatura systemowa - co zrobić?