https://obrazki.elektroda.pl/8706240900_... Tak to wygląda bez wałków i koników, zakała jedna. Sciągasz górny dekiel czyli pokrywe jak ja nazywasz.
Wał na blokady , sciągasz wtryski , sciągasz górny dekiel i wałki na blokady. Wał na blokady OK, ale w jakim celu ma ściągać wtryski i górny dekiel? Blokady wałków zakładasz po zdjęciu osłony.
Witam. Trzeba zdjąć górny dekiel z maszyny, zrobić wyraźne zdjęcia i wstawić na forum, wtedy zobaczymy.
A po co holender? żeby odkręcić górny dekiel odpowietrznika wystarczy ręka przecież jest radełkowany to wystarczy żeby uwolnić pływak zaworu. Po odpowietrzeniu dokręcić ręką.
masz uszkodzony przekaźnik Dodano po 2 Od przekaźnika możesz odciąć ten górny dekiel który ma grubość około milinetra i zobaczysz styki skoro dochodzi na cewkę 24 to powinien się zewrzeć czego u ciebie nie robi sądzę że nawet tych 15V nie masz.
Zdejmowałeś dekiel górny ? Jeżeli tak, to pewnie źle złożyłeś.
Spuszczasz olej ze skrzyni (tyle ile dasz rady, a i tak trochę zostanie w chłodnicy etc). Zalewasz skrzynię TAKIM SAMYM olejem. Do zalewania używam starej gaśnicy 10kg, miarką na całej wysokości wyskalowaną w litrach. W górny dekiel wspawany króciec, którego koniec jest 1mm od dna, a wylot idzie do wężą którego wkładam w skrzynię. Na górze drugi króciec...
Zdejm jak najszybciej dekiel górny i zobacz stan trybów. Bo czeka cię ich wymiana. Tylko szybko.
Czyszczenie palnika i wymiennika ciepła się przyda (zielony proszek na obudowie płyty). Co do zaworu to nie używaj żadnej chemii, ciepła woda i szczoteczka. Jak odkręcisz chyba 6 śrub trzymających zawór w całości ściąg metalową opaskę i górny dekiel z 2 trzpieniami od cewki, pod spodem będziesz miał metalową blaszkę zablokowaną 2 zaczepami. Pod nią...
Cześć, Witam Jestem nowa użytkowniczką forum. Mam problem z moja maszyna. Dopiero zaczynam przygodę z szyciem na maszynie i w "spadku" dostałam łucznika 884 i mam z nim problem zacznę od początku otóż, gdy wymieniłam igłę zgodną z instrukcją to gdy kręcę kółkiem ręcznym to igła mi się blokuje i wygina się gdybym, zaczęła naciskać pedał to by mi ją...
Generalnie to juz sobie z tym poradziłem bo mojej regulacji (chociaż zapewne i tak nieudolnej). Ale i tak przedstawiam filmik jak to teraz wygląda -> Igła jest źle założona. To się wcale nie dziwię, że ciora o płytkę ściegową. Ona ma iść płaską stronę w prawą stronę a wypukłą w lewą Przecież igła jest (w miejscu mocowania) z jednej strony płaska tak...
1. Jest to silnik z Peugeota 505 2. Kąta wtrysku nie ustawisz, jest bardzo skąplikowany . Pod plastykowym dekielkiem z boku pompy jest śruba, po wykręceniu w obudowie jest pierścień a na wałku znak. Trzeba te znaki zgrać z silnikiem. Zdejmujesz dekiel zaworów, ustawiasz na górny martwy punkt oraz znak w pompie wtryskowej. 4 cylinder. Teraz odpinasz...
Dekiel górny jak i dolny kupiony. Temat można zamknąć, pozdrawiam.
Witajcie .trafiła do mnie ciężarówka czteroośka mercedes, i teraz żałuję że nie zrobiłem zdjęć by przestrzec przed tego typu postępowaniem, to co się stało po wybuchu jakiegoś wynalazku zastosowanego w klimatyzacji . Byłem 100 procentach przekonany że miał jakąś stłuczkę na budowie ,przednia maska połamana przewody porozdzierane i nawet sprężarka pęknięty...
Za wodowskaz będzie robił patyczek włożony w górny Dekiel będzie unosił się na wodzie
A łączyłeś tak, czy z teorii oceniasz? Sam mam to tak zrobione, ale ja mam tylko 2 zbiorniki, jeden na drugim. Masz je w koszach to nic im nie będzie. One dokładnie do tego zostały stworzone. Widzę, że jeszcze do tego wlazłeś na nie :P Jak połączysz zbiorniki, to górny dekiel dolnego zbiornika będzie puszczał - mauzery nie zostały stworzone do tego...
Witam serdecznie. Problem tak jak w tytule. Podejrzewam, że zakamieniony, zatkany jest układ wytwarzający parę. Czy ktoś rozbierał taki ekspres. Odkręciłem dekiel górny i dolny. W środku podkręcałem całą elektronikę (płytkę znajdującą się na dole) ale całe bebechy nie chcą wyjść. Podejrzewam żeby był jakikolwiek dostęp do czyszczenia, do przetykania...
Rozebrałem przekładnie i w środku jest mechanizm na tzw kołeczek i dociskają tarczki. Przed blaszkę włożyłem podkładkę mosiężną by lepiej dociskała tarczki. Po złożeniu coś jest nie tak bo napęd działa , ale nie mogę cofać kosiarka do tyłu bo nie kręcą się koła są zblokowane. Ponownie rozebrałem przekładnie i wszystko jest złożone ok. Jak zdjąłem dekiel...
Czy może mi ktoś pomóc, mianowicie mam silnik tylko nie wiem co, to jest prawdopodobnie Tecumseh ohv 11,5 KM lub 12,5 KM tylko nie wiem ile to ma koni dokładnie. Potrzebuje gdzieś dokupić rozrusznik, górny dekiel czyli ta owiewkę i podwójną szajbę na wał oraz tłumik. Liczę na pomoc znawców w temacie-pozdrawiam http://obrazki.elektroda.pl/5341559100_1...
Można to zrobić na przynajmniej dwa sposoby, albo tradycyjnie zdejmując dekiel górny i w ten sposób dostając się do środka, lub z pomocą urządzenia , które znajduje się w każdym warsztacie samochodowym -wyssać olej. Czy konieczne jest płukanie, to pewnie zależy od tego w jakim stanie jest dotychczasowy olej, ilość opiłków itd.
Tak jak piszesz wal-ker ale kalibracji nie mogłem zrobić bo faktycznie wałek potencjometru był poza skalą ,zdjołem górny dekiel ze skrzyni ten pod podłogą i po oględzinach okazało się ,że w jakiś sposób zcieło zawleczkę i wysunoł się bolec a następnie widełki potencjometru przesuneły się poza skale i zblokowały wałek prowadzący stąd te błędy i problem...
Odkreć górny dekiel na skrzyni biegów i zobacz co z widełkami i trybami
Chociaż im wyższa temp w bojlerze tym większe straty na specjalnych metodach włączania/wyłaczania dużo się nie zaoszczędzi. Czym się nie najesz tym sie nie naliżesz jak powiadała moja mama. Dlatego warto przejść na taryfy z grupy G12, prawdopodobnie najbardziej opłacalna będzie G12w. Do tego wyłącznik czasowy pilnujący nagrzewania gdy prąd jest tani,...
powinieneś widzieć, jak miernik ładuje kondensator i po zmianie kabli powinno być to samo. Ustawiłem w mierniku test diody, przytykałem do złączy dużych kondensatorów silnika i sprężarki - nic nie pokazywał. Gdy natomiast ustawiłem miernik na woltomierz DC to napięcie stałe pokazał on 1,4 V i zaczęło pomalutku spadać ono w tempie 0,01 V na sekundę,...
Małe sprostowanie nieparzyste biegi słychać że załącza ale nie ciągną, jedynie 1 coś drgnie że względu na przełożenie, natomiast wyższe nieparzyste tylko słychać jak "wyją" ale nie ciągną, później spróbuję oszukać kompa z obrotami, faktycznie przez ten dekiel od góry nic nie widać, później zdejmę też ten boczny dekiel, pytanie czy będzie z nim jakiś...
Zdemontować górny dekiel ,spryskać WD-40 miejsce gdzie jest wybierany zygzak i poczekać kilkanaście minut.Następnie spróbować ruszyć tarczkę jezeli nie pomoże spryskać jeszcze raz ale tym razem przy pomoc śrubokręta i młoteczka lekko stukając próbowac ruszyć dzwignię .Oczywiście jeżeli złapała rdza lub zastygły olej.
Bojler musiałby mieć 20% strat by bardziej opłacało się użycie ogrzewacza przepływowego i opustów. Jeżeli przykładowa instalacja może ogrzać wodę o 50 stopni dziennie to bojler musiałby sie wychładzać aż o 10 stopni! W/g instrukcji mój powinien tracić 3 stopnie na dobę ale jest znacznie mniej. Wystarczyło pod górny dekiel dać dodatkowe 3 cm pianki i...
Witam, metoda prób i błędów inaczej będzie ciężko, albo ściągnąć górny dekiel i bedzie wiadomo pzdr
Tak to o to chodziło. odkręcic górny dekiel , kręcąc kołem pasowym zaobserwowac czy górny wałek kręci się .
Zdejm skrzynie z auta i rozbierz górny dekiel i przednią część. Jak raz się zaklinowała to po może się to powtórzyć. Trzeba zobaczyć co się stało ze śrutem i dwoma klinami zapobiegając zakleszczaniu.
Masz stary typ kotła. Niestety za bardzo z tym nic nie zrobisz, górny dekiel nie pasuje do zespołu włączników i jest trochę wyższy, instalacja nie pasuje do nowego kotła. Jedynym ratunkiem który w moim mniemaniu ma sens choć nie ekonomiczny to zakup kotła plus zespół płytek z instalacją. Ten kocioł został wycofany na początku 2000 roku, części są już...
OK dzięki koledzy za wszystkie rady a ten górny dekiel jakoś fachowo się nazywa. Pod co mam wziąć uszczelkę?
Proszę odkręcic górny i boczny dekiel . Zrobic jak najwięcej zdjęc z góry , z czoła maszyny. Niektóre zdjęcia mogą byc zrobione z detalami mechanizmów i części. Im więcej tym lepiej i rozdzielczośc zdjęc też ważna.
Jak masz założoną tą zwolnice na moście która ciężko chodzi ,odkręć dekiel górny i zobacz czy będzie lekko chodziła.
Nie wymieniałeś oleju co 10000km uwaliło wałek rozrządu. Zdejm górny dekiel głowicy i sprawdź w jakim stanie są krzywki.
Jak szarpie to zaciera się nastawnik dawki, zdjąć górny dekiel i sprawdzić czy nie ma opiłków.
Witam. Dokładnie nie pamiętam, ale żeby pokrętło nie miało wzdłużnych luzów jest zabezpieczone pierścieniem. Gdy odkręcić górny dekiel to patrząc z góry będzie widać na zewnątrz maszyny pokrętło do ściegu a w wewnętrznej części maszyny zobaczymy dalszą część pokrętła ściegu (ośka pokrętła). Na tej ośce wewnątrz maszyny przy samym korpusie maszyny jest...
Zdejmij górny dekiel z płytami grzewczymi i zobacz czy myszki nie narobiły tam bałaganu. One często to robią.gryzą izolacje na przewodach.
Skoro zdjąłeś górny dekiel przy pompie, to teraz tam szukaj przyczyny - rozkalibrowany/uszkodzony układ nastawnika i regulatora obrotów.
Kupiłem jednak też taką pompkę. Pobór prądu max. do 1A, więc pod tym kątem rewelacja ! , ale... Pompka ma symbol 443 862 257 A Ten cały górny element wyrzuciłem i zamontowałem złączkę pod wężyk 6mm. To jak w takim razie montowałeś ten dekiel z komorami pompki, który posiada z drugiej strony 3 otworki https://obrazki.elektroda.pl/6993701000_...
trochę my kombinowali ale zdjęliśmy górny dekiel i założyliśmy od tego starego 1,6 który padł bo ten nowy silnik był bez aparatu ,dzięki za pomoc jeszcze tylko jak zmienić te węzyki
Jak w teamacie brak błedów, rok 1996. Kręci podaje paliwo a nie pali. Zdjąłem górny dekiel silnika i brak wysterowania wtrysków. Czujka na kole zamachowym sprawna.
No to jedynie tak jak kolega cichus podpowiadał, żeby zdjąć górny dekiel i zobaczyć stan zębatek. Może to coś z zwolnicami albo mostem, ale to już grubsza robota. Nie jest to czasem c330M? czy zwykły?
macie rację. trzeba wymontować silnik i przeczyścić ze smaru . ściąga-odkręca się górny metalowy dekiel z silnika i wystarczy prztrzeć ze smaru styki + na silniku zetrzeć smar na metalowym okręgu. Mi do dzisiaj chula bez problemu. pozdrawiam wszystkich.
Pralce wentylacja wybitnie potrzebna nie jest Tu bym się zgodził ponieważ praktycznie wszystkie boczne ściany jak i górny dekiel nie mają żadnych ażurowych otworów, zapewne wystarczy to, że powietrze wchodzi dołem powierzchnią utworzoną przez podwyższenie na nóżkach, nie wiem natomiast jak to jest w suszarce, bo nigdy nie miałem. Czy suszarki maja...
ten typ tak ma zawiesił się , zdejmij górny dekiel i wykręć płytę z niego obracając rolką na silniku , znajdziesz ją z prawej strony będzie na niej mały pasek, zrób to na włączonym radiu , potem ponownie wsuń i powinno być ok
Zobacz czy nie ma na układzie jakiegoś malutkiego zwarcia. Najlepiej to odkręć Górny dekiel wyciąg cała płytkę i przedmuchaj ją odkurzaczem. Ja tak miałem w takim wzmaku do samodzialnego montażu, też kurz miał wpływ na trzeszczenie. Więcej nic ci nie doradzę Powoszenia:D
Tak,ma zaciągnąć po odpaleniu.Ale że sam wchodzi na obroty to mi wygląda na złą regulacje pompy.Jeszcze egr możesz sprawdzić czy nie zacięty.Trochę szukanie po ciemku bez kabelka. OK Dziękuję. Dźwignia pracuje swobodnie przynajmniej jak się za nią pociągnie. Wiem bo zauważyłem, że spadło zabezpieczenie na dźwigni turbiny do cięgna gruszki. Prawdopodobnie...
Po zerwaniu paska wielorowkowego przeskoczył mi rozrząd, ale to już udalo mi się ustawić. Napotkałem problem podczas rozkręcenie silnika. Po odkreceniu obudowy wałków czyli kilkunastu śrub obudowa ani drgnie. Obejrzałem wszystko dookoła i wszystko jest odkrecone a trzymają cztery dziwne ustrojstwa ktore nie do końca wiem jak nazwać. Postaram sie wkleić...
Z tego co wiem można zwiększyć dawką paliwa. Na pompie są 3 lub 4 śróbki na torxa 30 należy je poluzować (delikatnie) odpalić i przesówać górny dekiel pompy w zdłóż silnika.
dekiel górny dekiel zegar dekiel zegarek
optyczny wejście audio indukcyjność stojana zanik napiąć sieciowy
schemat creative t6100 schemat creative t6100
Kruger & Matz KM-1808 – brak reakcji, zasilacz sprawny, diagnostyka i typowe usterki Fiat Ducato – wentylator nie działa na niskich obrotach, rezystor, przekaźnik, diagnostyka