To jeszcze zostaje uszczelka pod głowicą
2.6 nie ma dobrej opinii, np lubi pękać głowica, polecam lekture forum POC (PajeroOwnersClub)
Sitko w głowicy pompy wtryskowej zatkane.
Witam. Zatkane kanały olejowe do smarowania wałka rozrządu? Odwrotnie założona uszczelka pod głowicą?Nie podaje ciśnienia pompa olejowa?
A czy może to być głowica,czy raczej pierścienie auto ma 495000km,ale rantów na cylindrach nie ma
Mam problem z Mitsubishi Pajero 3.2 diesel 2001 rok - muszę wymienić łańcuch rozrządu, a mimo odkręcenia wszystkich śrób mocujących pokrywę rozrządu coś jeszcze ją trzyma. Czy ktoś spotkał się może z takim problemem? Przypuszczam, że jest jakiś tajemny sposób na zdięcie tej pokrywy przez odkręcenie jakiejś śruby od środka lub demontaż głowicy. Bardzo...
Mam problem z grzaniem świec w Pajero II 2.5... Ostatnio jak szukałem usterki świateł pozycyjnych, demontowałem akumulatory, przekaźniki i bezpieczniki obok aku itp. Po złożeniu wszystkiego do kupy okazało się, że coś się poje... z grzaniem świec. Mianowicie, po odpaleniu zapłonu słychać pykniecie przekaźnika, kontrolka gaśnie ale czas upływa i nie...
To są całkiem rózne silniki. W doładowanym jest inna głowica, zawory, tłoki, stopien spręzania itp. Chyba że ten z pajero jest doładowany ale wtedy oznaczenie bedzie 4D56T
Pajero 2.8 trzeba dobrze trafić. Chodzi o głowicę- posiada elementy ceramiczne. W razie potrzeby remontu katastrofa jeśli chodzi o planowanie. 4M40 jest bardzo dobrym silnikiem pod warunkiem że jest zadbany. Drugi problem to rama, od tylnego mocowania wachaczy aż do sprężyn źle zabezpieczona potrafi szybko pokazać dziury...
To Mitsubishi ma zjedzone przez rdze zawieszenie i podłogę.Przy rozbiórce głowicy na bank zerwą się śruby od kokektora plus inne.Ten typ tak ma.Odradzam zakup.
Witam. Próbuję założyć instalację do Mitsubishi Pajero 3.5 V6 GDI i prawie by mi się udało, gdyby wtryskiwacze miały większą oporność co najmniej 12Ω, tak jak mają auta z USA, a wtryski mają 3-4Ω, czyli układ renixa. Są emulatory do renixą i bym miał czasy wtrysku, ale chodzi mi o to, żebym jeszcze otworzył wtryskiwacz benzynowy żeby się nie...
Witam .posiadam pajero 1 gen 2.6 ben+ gaz . W aucie został wymieniony rozrząd zrobiona głowica nowe wszystkie zawory nowy rozrusznik , świece i przewody. Po założeniu wszystkiego na nowo auto strasznie ciężko kręci i nie chce odpalić nawet na wzbudzeniu aku .proszę o konkretną podpowiedź. Ps auto ma ustawiony zapłon iskra na każdym cylindrze jest fioletowa...
Te z głowicą 16V są montowane w L200 od 2006 (i te mają chyba więcej niz 136 KM) Ale wcześniej były 8V w L200 i w Pajero Sport - również 136 KM. MMBJNK7403D065707 - VIN L200 z 2,5 TD 136KM JMBLNV74W2J000233 - VIN Pajero 2,5 TD z 115 KM Głowice mają identyczne, ale już np. wałki rozrządu mają inne nr katalogowe na http://old.japancars.ru/cat/mitsubishi/i...
Stag 4 jest do 4 cylindrów, tylko 300-6 a jeśli już to QMAX. Ja ci polecę TECH 316/326 w zupełności wystarczy, listwa XJM to bardzo dobra listwa ale ja bym cie namówił na zmianę na HS211 lub barracuda pojedyncze zamontowane najbliżej kolektora, gdyż wężyki je łączące mają niekorzystny wpływ na dawkę gazu a co za tym idzie trudniej poprawnie ustawić...
słychać delikatne popukiwanie, tylko na obrotach w przedziale 900-1000 poniżej prawienie nie słychać podjerzewam panewke na tłoku ewentualnie na wale, stąd moje pytanko czy da się dołem wyjąć tłoki- byłoby by szybciej.. czy trzeba czapke zrzucać? ten sam silnik jest w pajero oraz galloperze
Stary zjeżdżony diesel i tyle. Grubszy remont nieopłacalny - pozostaje uszczelnić dekiel, wyprowadzenia odmy i kolektory na tyle żeby olej nie wydostawał się na zewnątrz. Zajrzyj jeszcze głębiej we wloty głowicy, czy nie ścieka olej po trzonkach zaworów - możliwe że prowadnice się skończyły. Magistrala turbiny szczelna?
Witam, silnik 4d56 2,5 w Pajero z 2002r. Wersja z pompą elektroniczną 115km. Po kapitalnym remoncie (dół i głowica) nie odpala ... Remont z powodu wywalonej uszczelki pod głowicą. Przy okazji zregenerowane wtryski. Rozrząd ok, ciśnienie sprężania po 33 bary na każdym cylindrze. Dalsze sprawdzanie doprowadziło do pompy. Odkręcone przewody od wtrysków....
Pajero III, 2,5 2001. Silnik 4d56, 115KM z elektroniczną pompą wtryskową. Cała historia: 1. Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Skończyło się remontem silnika. Planowanie bloku, głowicy, honowanie cylindrów. Nowe pierścienie, panewki. Zregenerowana głowica (gniazda, zawory, usczelniacze). Zregenerowana trubina, wtryski. 2. Samochód przejechał kilka tysięcy...
Witam. Silnik, jest stuk-pukanie z silnika. Albo zacząć od michy, albo głowice zwalić i obudowę rozrządu...
UPG= uszczelka pod głowicą skoro rozbierałeś starą skrzynię to było się przyjrzeć jak wygląda w niej układ chłodzenia... swoją drogą nie spotkałem się nigdy z takim rozwiązaniem żeby był płaszcz wodny w skrzyni... w 90% skrzyń ATF z powrotu skrzyni płynie wężykami do rurki w środku chłodnicy wody, a z 10% skrzyń ma wymiennik ciepła na skrzyni taki jak...
Miałem podobny problem z dymieniem w Pajero 2,5TD,były dni że po przejechaniu 50km jak przystanąłem gdzieś na światłach to nic nie było za mną widać,a następnego dnia odpalałem i nic-zero siwego dymku,jechałem ze 150km-spokój,innym razem to samo.Po wielu konsultacjach ze znajomymi mechaniorami doszliśmy do wniosku że mogą być mikropęknięcia w głowicy:idea:kupiłem...
Tak poradziłem sobie z tym problemem tzn a wszystkich pompiarzy którzy regenerują te pompy to za mity które opowiadają typu elektronika .kalibracja itp.pierdoły to tylko nabijanie w butelke ta pompa to jak wszyscy wiedzą to kopia bosch vp37 produkowana przez zexel ale japończyki poprostu chcieli zmodyfikować tak zwaną siekiere co jest największą głupotą...
Witam. Kupiłem kasztana który nie okazał się takim kasztanem jak przepuszczałem, obecnie jestem w fazie naprawy silnika, głowica została zawieziona do szlifowania i wymiany zaworków wydechowych wraz z gniazdami (chyba frezowanie tylko) co do faktu złożenia mam parę pytań, dość może podstawowych ale z braku części ciężko mi jest coś wymyślić bez większego...
Witam Znaki na łańcuchu pokryte ze znakami na kołach, pompa włożona tak żeby dało się wkręcić blokadę od przodu, pompę regulowałem tylko na „kącie” popuszczone 3 śruby i przekręcane pompą, głowiczki nie ruszałem bo silnik w miarę fajnie odpalał i gasnął – poniżej pełny opis Dzisiaj udało mi się podłączyć jeszcze autoboss-a i ten odczytał...
pajero głowica pajero wtrysk pajero bezpiecznik
unitra gramofon artur drzwi zmywarka domyka bydgoszcz trzeciewiec
procedura adaptacja sterownik procedura adaptacja sterownik
Jak zdjąć SIM-lock z Nokia 3210? Volkswagen Passat B5 benzyna gaśnie po odpaleniu