Polecam http://at.aixam-mega-sav.com/Data/Gamme/... Pozdrawiam
W załączniku serwisówka do silnika G4ED.
50Nm + 210°
Jeżeli ściągnął Pan plastik z magnesem to trzeba jeszcze odkręcić kluczem imbusowym mosiężny pierścień, glowica wyjdzie z całą ośką. Mam nadzieję że zaznaczył Pan polożenie magnesu względem głowicy, jeśli nie to będzie zabawa z ustawieniem.
Witam!Masz tu cały artykuł na ten temat.Pozdrawiam www.wrp.pl/gazeta/43/str40.pdf
panewki główne - 115 Nm + 90 stopni korbowe 50 Nm + 90 stopni glowica - etapami od środka i na krzyż: 40Nm, 80, 150 Nm potem 3x po 90 stopni
Hmm czy coś takiego? https://obrazki.elektroda.pl/4639040400_...
Proszę http://pldocs.docdat.com/download/docs-1...
Głowicę dokręcasz siłą 167-177 Nm, rozgrzewasz silnik i dokręcasz jeszcze raz. łożyska główne wału korbowego 103-118 Nm. Koło zamachowe na kleju 85-95 Nm. Korbowody 80-90 Nm. Dane z książki.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
W załączniku jest wycinek z instrukcji serwisowej od tego modelu.
2 (+/-0.2) daNm 4 (+/-0.5) daNm 260° (+/-5°)
Tu nie tylko moment dokręcania, ale również kolejność dokręcania poszczególnych śrub jest ważna.
Proszę bardzo.
moment dokręcania 17,7-21,6 Nm a potem kąt 88-92 stopnie
Ciężko mi się do tej sytuacji odnieść. Kilka głowic zdarzyło mi się przykręcić, ale nie robi to ze mnie żadnego eksperta. Zawsze dobrze używać nowych śrub, takie mam zdanie. Dbałem o to, aby otwory gwintów były dobrze wydmuchane np. od spływającego oleju. Jedne głowice przykręcało się płynnie bez trzasków czy zgrzytów, no a w innych odgłosy dokręcanych...
Ciężko cokolwiek znaleźć, spróbuj poszukać serwisówki Haynes, dużo ich jest, ale trzeba po opisach posprawdzać, czy będzie pasowała do tego silnika.
1- 34 Nm 2- 68 Nm 3- 90 stopni 4- 90 stopni
Luz zaworowy na zimnym 0,30mm. Klawiatura moment 20Nm, nakrętki zabezpieczające śruby regulacyjne 16Nm.
Można.
Prosze bardzo http://obrazki.elektroda.pl/4858237800_1...
Etap 1 : 18Nm Etap 2 : 60Nm Etap 3 : 180 stopni
Wg. Autodaty: Głowica- wymiana śrub, 40Nm, 90°, 90°. Łożyska korbowodów- wymiana śrub, 30Nm, 90° Dane dla silnika:1.6 BGU (1T1)(03-06) 75kW(102hp)(at)5600rpm
Czy poprawnie zinterpretowałem? Tak
Po spirali, od środka.
Qwa,po prostu mnożymy razy 1000. 10kN=10 000Nm 30kN= 30 000Nm 40kN=40 000Nm
Skan z orginalnej instrukcji od c-330. http://obrazki.elektroda.net/26_12391291...
Na zdjęciu kolejność śrub i siła.
Najpierw spróbuj poluzować śruby głowicy,potem jedną ręką dociskać głowicę do wałka a drugą dokręć śruby.
Moment dokręcania śrub głowicy w tym silniku wynosi 25 Nm. Kolejność dokręcanych śrub według schematu [url=https://ww2-secure.justanswer.com/u... ]Link.
I tu cały problem, trzeba popuścić głowicę - te śruby duże bo deko brakuje i nie da się wyciągnąć. A najlepiej na stojąco bo wyleci olej z głowicy - smarowanie.
-60Nm -60Nm -180°
25Nm-->45Nm-->105° dla silnika RKB, 15Nm-->40Nm-->90° dla silnika RKF kolejność: 10 4 2 6 8 7 5 1 3 9
http://obrazki.elektroda.pl/1042175100_1... Moment 30 Nm i 2 razy po 90 stopni. Tak samo dla 8 zaworowych jak i 12.
A nie powinno być tak?: http://obrazki.elektroda.pl/7804923000_1...
Temat rozwiązany, silnik naprawiony, dane zdobyte do silników P lub L 1052, 1053, 1054, 1055, 1056
Batigol66, a ile razy według Ciebie, mogą być maksymalnie użyte takie śruby? zamontowanie glowicy Sprawdzić, czy w kadłubie silnika znajdują się dwie tulejki środkujące. Położyć na kadłub silnika nową uszczelkę głowicy w stanie suchym stroną z napisem „TOP/OBEN" skierowaną do góry (do głowicy). Uwaga. Grubość uszczelki głowicy jest oznaczana...
Podawałem na forum, skorzystaj z wyszukiwarki.
Witam. Potrzebuję informacji dotyczącej momentu oraz kolejności dokręcania śrub głowicy i klawiatury rozrządu (kod silnika D6A250 EC96 , rocznik 1997). Kolejna sprawa to sposób regulacji zaworów (widziałem kilka schematów, ale nie mogę znaleźć do FL6). Pozdrawiam. hello, a little late but I hope that helps you. regards
Przy nowej uszczelce powinny być dane dot. przykrecania. Jezeli to x5 od 03-06r to kolejnosc jest taka: nowe sruby dokrecić według kolejnosci 1.40NM 2.80NM 3.Poluzować 180 stopni 4.dokręcić 50NM 5.dokrecić 90stopni 6.dokrecić 90 stopni
Z uszczelką głowicy nie było ściągawki?
W pierwszym etapie 40 Nm w drugim 60 Nm.P
FORD Cargo silnik 7 AA momenty dokręcania śrub głowicy http://obrazki.elektroda.pl/4470888800_1... http://obrazki.elektroda.pl/7779367000_1...
Luzy na zaworach standardowo: Ssący: 0,18-0,22 Wydechowy: 0,23-0,27 Moment dokręcenia kółka rozrządu do wałka 37Nm Moment dokręcenia głowicy 63Nm Moment dokręcenia klawiatury 22Nm
Dobrze posmarować i dokręcać momentem 2 daNm a potem jeszcze 240°. Maksymalna długość szpilek 175,5 mm
https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_... https://obrazki.elektroda.pl/7972467900_...
Jaki jest moment dokręcenia śrub głowicy w Peugeot 3.0 V6 benzyna?
https://obrazki.elektroda.pl/5377598800_... https://obrazki.elektroda.pl/3419138200_...
1 etap - 40 Nm 2 etap - 60 Nm 3 etap - dokręcic o 180° Tak mam w książce podane.
Silniki z serii 190000,moment dokręcenia śrub głowicy to18Nm.
1-41 Nm 2-90 Nm 3-z wyjątkiem sruby 4,5,12,13,20 i 21 -120 Nm 4-wszystkie śrubu dokręcić o 90 stopni kątowych. Zawory ssące 0,25 mm wydechowe 0,5 mm
Głowica 65 Nm+90St+90st+90, korba 25Nm+60st nadmieniam producent zaleca wymianę śrub głowicy i korbowodów
To w załączniku masz wszystko.
http://obrazki.elektroda.pl/5163651500_1... Mam nadzieje że o to Ci chodziło.
Nie podałeś jaki dokładnie silnik masz pierwszy z brzega może akurat trafię 1. 35Nm 2. +90° 3. +90° http://obrazki.elektroda.net/92_12024184...
Zawsze trzeba stosować nową śrubę - cienki gwint na śrubie i głowicy.
Głowica silnika 4045hl
Głowica w górę, sprawdzenie, naprawa i planowanie. Oczywiście komplet uszczelek + nowe śruby głowicy. Warto też przy jednej robocie sprawdzić pierścienie na tłokach.
Peugeot 308 II SW Facelifting 1.5 BlueHDI 130KM 96kW 2019 rok. Chodzi o wymianę rozrządu. A dokładniej z jakimi momentami powinny być dokręcone śruby łączące kasetę wałków, przykręcenie kasety wałków do głowicy, śrubę koła wałka rozrządu, napinacza rozrządu, pompy wody, oraz wtryskiwaczy. (at)ElektrodaBot
Tak jak napisałem, tylko gaźnik, jeżeli dym ma rzeczywiście czarny kolor. Spróbuj dokręcić śruby głowicy cylindra.
Witam. Poszukuję schematu dokręcania śrub głowicy z jakim momentem (Nm) Audi A6 C6 2.4 177 km bdw.
https://obrazki.elektroda.pl/9894302900_... Tutaj Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/8578388100_... Prosze
Sprawdź śrubę trójkątną w głowicy pompy. Jest taka śruba w głowiczce pompy. Ale co ona ma za zadanie to nie wiem. Uszczelnienie głowicy wtryskowej. Często się rozszczelnia i wtedy głowica traci dawkę rozruchową.
1.5 sohc - 1 etap 25Nm 2 etap dokręcic o 60 stopni 3 etap dokręcic o 60 stopni 4 etap dokręcic o 30 stopni 1.5 dohc 1 etap 25Nm 2 etap dokręcic o 190 stopn
Dokręć je na 30Nm.
Napinacz do wymiany, oprócz oleju tam jest jeszcze gaz pod ciśnieniem. Śruby głowicy mają taki element sprężysty, że tak to nazwę Uszczelka głowicy w silniku benzynowym nie ma stopniowanej grubości
Witam podczas zapalania silnika spadła mi głowica ze śrubą. Założyłam ponownie głowicę że śrubą i ręcznie dokrecilam. Ponownie spadła po próbie włączenia silnika. Czy oprócz głowicy i nakrętki coś jeszcze powinno być?
Do każdej głowicy podchodzisz tak jak przewidział producent. W jednym z przypadków masz w procedurze dokręcenie .. ..Nm. potem 180° i odpuszczenie o 90°. Czemu tak? Nie wiem. Dokręcenie ręką i dalej w/ g kolejności dokręcania i z siłą w/g instrukcji
Witam najważniejsze momęty w silniku: moment dokręcenia śrub głowicy – 100-110 Nm moment dokręcenia śrub łożysk głównych wału korbowego – 140-160 Nm moment dokręcenia śrub korbowodów – 100–110 Nm moment dokręcenia nakrętki mocującej wtryskiwacz – 8-10 kgm
Witam, chciałbym się zorientować, jakie są momenty dokręcenia śrub głowicy Deutz 912 5-cylindrowe 90 koni chłodzony powietrzem
Prosze. W załączniku
[url=http://www.bareco.com.au/files-jdee... tutaj. Są 4 silniki 6-cylindrowe, może jeden z nich to akurat ten Twój ;-) A [url=http://www.strong-strut.com/CONVERS... konwersja barbarzyńskich jednostek na nasze :-)
Niestety Delawan tak ma. Przy zasilaniu 0,5bar każda nieszczelność to destabilizacja pracy. Wymiana na porządne złączki zaciskane baryłkami , oraz rurki z metali kolorowych załatwia definitywnie problem. Przegrzania też nie mają wpływu na połączenia. Pobieżne badania mojej sprężarki wykazują wydmuch powietrza z króćca ssącego przy zamkniętym wylocie...
Witam. W zał. Dane dotyczące regulacji NISSAN 350Z (Z33) 3.5 V6 (VQ35DE), a tam ustawienia momentu obrotowego: 1. Śruby głowicy cylindrów 2. Świece zapłonowe 3. Korek oleju 4. Czujnik tlenu
Zaświeć latarką i dokładnie spójrz od środka. Ja spotykam gwinty, ale tak na odległość to na 100% nie mogę potwierdzić. Generalnie trzeba się spodziewać zapieczenia i zakamienienia gwintu i zazwyczaj w jakimś stopniu uszkadza się podczas odkręcania powłoka chromowa przy chwytaniu tego elementu narzędziami.
(at)Lukas- w poniedziałek będę w pracy do moge podesłac dane.Niestety do tego modelu serwisówke mam na służbowym laptopie.
Wysłane , sprawdź. Dodano po 29 Żeby nie było że na pusto. Głowica Wymienić śruby Etap 1 40 (Nm) Etap 2 60 (Nm) Etap 3 90 (°) Etap 4 90 (°) Pokrywa łożyska stopy korbowodu Etap 1 30 (Nm) Etap 2 90 (°) Pokrywa głównego łożyska Etap 1 65 (Nm) Etap 2 90 (°)
To drugie. Do tego nowe śruby.
Dane dla MP2/MP3, ale ten sam silnik V6 Głowica - 4 śruby na krzyż 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90 stopni 6. 90 stopni Korbowód 110 Nm + 90 stopni Oś dźwigni zaworów 60 Nm + 90 stopni Wtryskiwacz 50 Nm Zawory 0,40 i 0,60 mm
Sprawdź na początek odpowietrzenie zbiornika paliwa, święcę oraz odległość cewki od koła zamachowego. Na wszelki wypadek, spróbuj dokręcić śruby głowicy.
Jaki jest moment dokręcenia śrub wału korbowego, korbowodów oraz głowicy. Przydał by się też schemat dokręcania takowych śrub głowicy. Pytanie dotyczy pojazdu z silnikiem Kia carens 2014 rok 1.7 crdi (at)ElektrodaBot
Mechanik rozbierze i Ci powie. Planowanie głowicy, nowe uszczelki, śruby i uszczelniacze zaworowe to jest min. Reszta wyjdzie po rozbiórce.
Na koniec dodam że nie jestem laikiem w tych tematach więc proszę o darowanie sobie tekstów typu "oddaj do mechanika" Więc powinieneś wiedzieć, że praktycznie z każdą uszczelką pod głowicę jest kartka z opisem momentów i kolejnością dokręcania śrub głowicy. Sprawa wymiany śrub jest zamieszczona w dokumentacji serwisowej, np Autodata i tam należy to...
A smarowanie idzie blokiem silnika, czy jest osobna rurka z bloku do głowicy? Nie wiem jak on zrobiony jest, ale są silniki, w których smarowanie klawiatury idzie wzdłuż jednej ze śrub głowicy. Zamiana śrub powoduje brak smarowania. Może uszczelka pod głowicę wadliwa, nie ma otworu na kanał olejowy. Zdarzało się.
Jeżeli istnieje możliwość przewierć małym wiertłem gwint tej śruby , i spróbuj wykrętakiem ( to coś podobnego do gwintownika tyle że stożkowe i ma lewy gwint) , można też po zrobieniu małego otworu w tej szpilce która została wbić bit typu torks czyli gwiazdkę i kluczykiem wykręcić
Używany aparat zapłonowy to ok 50zł. Zaznacz jak jest ustawiony aparat zapłonowy względem głowicy, odkręć dwie śruby M6 i zobacz po wyjęciu czemu się nie kręci.
Obracasz wałem, celujesz śrubą M8 w dziurę w kole wałka rozrządu na przelot i wchodzi w głowicę. Wyciągnij śrubę, cofnij delikatnie wałem, wkręć blokadę koło rozrusznika, dobijasz wał do blokady, wkładasz blokadę na wałek rozrządu, w tym momencie masz ustawiony rozrząd. Nowy pasek ma znaki, mają się zgrać ze znakami na kołach i tyle. I bez blokad ten...
Azymut głowicy reguluje sie śrubą mocująca głowicę, max pół obrotu w lewo lub prawo na maxymalna zawartość tonów wysokich z odtwarzanej kasety ( tak najprościej bez przyrzadów). Jeżeli użyjesz tego walkmana wyłącz ALVS przy odtwarzaniu, poziom dźwięku na możliwie wysoki ale bez zniekształceń. Po zainstalowaniu audacity trochę z nim zabawy i spokojnie...
Witam. Zakładałem wczoraj na swoim RHZ-cie głowicę z nową uszczelką i mam małą zagwozdkę. Wg literatury producenta należy się dokręcić najpierw 20Nm, potem 60Nm, na koniec kątowo 220 stopni. Tak też z grubsza zrobiłem, za wyjątkiem śruby lewa górna skrajna (patrząc od strony chłodnicy, nr 8 z 10 w kolejności dokręcania). Ta jedna poszła na jakieś 170-180...
Po zdjęciu tarczy zobaczysz 4 śrubki. Odkręcasz je. Wyciągasz część głowicy z łożyskiem i zębatką. Masz dojęcie do śruby nr 45 na schemacie, odkręcasz ja , jest chyba na kluczyk 10mm. Masz dojście do blokady , skoro nie działa to pewnie metalowy trzpień jest ułamany. W zestawie kupujesz trzpień sprężynkę i plastikowy przycisk nr 840. Dla ułatwienia...
Możliwości jest kilka, albo gaźnik nie jest dokładnie wyczyszczony, nieszczelność połączenia go z cylindrem, słaba kompresja. Spróbuj dociągnąć śruby głowicy, sprawdź i wyczyść zbiornik paliwa.
Luz zaworów, wlot (zimny/gorący) 0,15 zimny Luz zaworu wylotowego (zimny/gorący) 0,30 zimny Momenty dokręcające :: Głowica cylindra Śruby głowicy cylindrów, stopień 1, Nm Dokręć o 20 Nm Śruby głowicy cylindrów, stopień 2, Nm Dokręć o 60 Nm Śruby głowicy cylindrów, stopień 3, Nm Dokręcać 180° (nie dociągać) Śruby głowicy cylindrów, stopień 4, Nm (Max...
Witajcie! Czy posiada ktoś instrukcję serwisową skutera Suzuki Sixteen 125? Poszukuję momenty dokręcania śrub głowicy. Jeśli ktoś takie informacje posiada to bardzo proszę o podzielenie się wiedzą 😀 Z góry dziękuję i pozdrawiam !
Tak te numerki od 1 do 10 to kolejność dokręcania śrub.
W załaczniku serwisowka do serii 1000.
Potrzebne momenty dokręcenia śrub korby , głowica luzy zaworowe silnik Kubota V3300
Wydaje mi się że jak przy głowicy śruby się wydłużają, to i tu jest podobnie.
Kolego jak wkładasz używane pompo wtryskiwacze to ważne jest żeby zastosował nowe uszczelki. Włożysz na starych to głowica może się zapowietrzać (kanały paliwowe wewnątrz głowicy). I nowe śruby bo już widziałem jak pompo wtrysk urwał śrubę mocującą i głowica do remontu bo niezły bajzel w środku się narobił (z gniazda się jajo zrobiło).
Pomiędzy cylindrami a głowicą z przodu i z tył są śruby przewiercone w środku. Jest to do sprawdzenia czy uszczelka pod głowicą jest dobra.
Ale nie w 360. Tutaj dokręca się odpowiednim momentem i tyle.
śruba głowica kolejność śruba głowica moment śruba głowica
wzmacniacz radio delta szybkozłączka pneumatyczna dokręcać piast
trzask zmiana utwór spadki napiecia
Czy lodówka może zakłócać PLC? Analiza problemu Jak wyłączyć automatyczną kompresję nowych folderów w Windows