Witam Mam pytanie w jaki sposób można sprawdzić czujnik Halla w pompie VP44 za pomocą diody LED?
Witam Po włączeniu zapłonu od razu pojawia się błąd EB, gdy włączę zapłon na wciśniętym sprzęgle błędu brak do czasu puszczenia sprzęgła. Dobrałem się do czujnika, jest to czujnik Halla, zasilanie 5V i wyjście sygnału, po testach na stole stwierdzam, że jest sprawny, napięcie na wyjściu rośnie liniowo od 0 do 5V w zależności od położenia. Sprawdziłem...
Witam. Podłączam się do tematu. Golf 3 2.0 8V 2E i następujące objawy: Po przejachaniu paru kilometrów (ale nie zawsze) gaśnie silnik, po odczekaniu 1-2 min. odpala. W czasie gdy zgaśnie silnik nie słychać przy włączeniu zapłonu pracy pompy. Po odczekaniu i kilku próbach pompa startuje i wtedy pali bez problemu. Odnosiłem wrażenie, że częściej się to...
W tym aucie przy dźwigni hamulca noznego nie ma czujnika. Jest czujnik na pompie hamulcowej. Jest to właśnie czujnik halla
Tak oba przednie, na Diagboxie wskazują cały czas 0km/h. Dziwny natomiast jest błąd ABS + ESP, gdyż na postoju wywala błąd po 2-3sekundach od uruchomienia silnika - bez ruszenia do przodu nawet o centymetr... Sprawdziłem przewody od wtyczki czujnika do pompy abs (jest ciągłość)
jaka rezystancja jak to jest hall? oscyloskop w łape i sprawdz co masz? pin 1 masa pin 3 plus, bezpiecznik 15A f46 pin 2 sygnał kwadratowy do ecu podłacz sie drugim kanałem i sprawdz synchronizacje z czujnikiem połozenia pompy
A iskra jest ??? Może brak jakiegoś zasilania, masy. Może brak jest sygnału z czujnika Halla. Jeśli sterownik nie "widzi", że wał się obraca, nie uruchomi pompy. Zapodaj więcej szczegółów ...
Nie sądzę, że w mojej corsie będzie to samo, pytam tylko, czy akurat w tym przypadku winny był czujnik Halla. Aż roi się na forach od niedokończonych wątków. Wymienione mam: - przewody i świece - NGK - kopułkę i palec -jak fabryka dała - Beru - termostat - filtr paliwa, filtr powietrza - olej i filtr (choć nie ma związku). Objawy: - rano i po dłuższym...
Dzień dobry, pacjent-nissan almera n16, benzyna 1.5, 2006r-z końca produkcji, przebieg 112tys-potwierdzony oryg. stan lepiej niż b.dobry.. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce na ON-zapala się kontrolka abs i gaśnie po 3 sek z innymi kontrolkami-zachowanie normalne, nigdy kontrolka abs nie zapaliła się w trakcie jazdy-znowu zachowanie jak najbardziej...
Z boku aparatu zapłonowego jest wtyczka 3 pinowa i to jest czujnik halla. sprawdzi go idzie zwierając plus do przewodu sygnałowego (chyba środkowy). Wtedy powinna pokazywać się iskra. Jak dalej nic to znaczy że to nie czujnik halla.
Witam Kolegów. Chciałbym podłączyć czujnik halla SM8-31010NA NPN NO do samochodowej lampy stroboskopowej. Zamiast klamry zakładanej na przewód wysokociśnieniowej pompy chciałbym zamontować czujnik halla. Lampa bedzie na stałe zamontowana do stołu testowego pomp diesla. Z góry dziekuje.
Ktoś może mi powiedzieć jak idzie zasilanie czujnika halla? W moim przypadku brak napięcia na wtyczce. Zasilanie idzie bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników czy z modułu zapłonu ? Była odcinana stara jakaś sekwencja od mechanicznego wtrysku i od tamtej pory brak zasilania pompy paliwa jak i halla. Chce dać nowy przewód.
Tak wiem jak wygląda taka wymiana i widziałem jak wygląda sam czujnik. Miałem już raz go wymienianego, ale na używany (bez pewności, ze jest w 100% sprawny). Wymieniam go ponieważ samochód gaśnie. Najczęściej po przejechaniu do 5km. Gaśnie momentalnie, nawet podczas jazdy. Po zatrzymaniu się, samochód nie chce odpalić za nic na świecie, można by było...
Witam ponownie. Problem rozwiązany. Winnym za nie działający nastawnik pompy był czujnik Halla. Podczas kręcenia rozrusznikiem nastawnik nie reagował. Kiedy odpaliłem agregat poruszając ręcznie dźwignią pompy nastawnik pracował właściwie. Pomiary wykazały, że podczas kręcenia rozrusznikiem obroty silnika były za małe aby czujnik wygenerował odpowiedni...
System zaplonu CI ( przed generacja jetronic ) Jaki powinien byc voltaz sygnalu powrotnego z czujnika "halla" z kopulki rozdzielacza .Zasilanie jest 12 V a powraca sygnal "kwadratowy" o wartosci 0V do 4.99V . Czy jest to prawidlowe napiecie? Jaki sygnal,jakie napiecie i jaki przebieg powinien byc wysylany ze sterownika do wzmacniacza zaplonu ? Generalnie...
witam po przejechaniu kilkunastu kilometrow zostawilem corse na parkingu. po okolo 20 min wrocilem z powrotem i juz nie odpalila. po odczekaniu gdzies godziny odpalila. ten problem powtorzyl mi sie jeszcze z dwa razy. gasl nalezalo odczekac okolo godziny i odpalala. okazalo sie ze problem lezal w czujniku halla. po wymianie autko zlapalo swoja moc juz...
Sprawdź czujnik halla. Filtr paliw i syczniki pompy . Sprawdź cy imo nie odcina.
Pompy VP30 VP44 mogą się uszkodzić podczas zapowietrzenia. Takie podmiany sterownika czy całej pompy to dla elektroniki zabójstwo. Często tak jest, że samochód pracował bez zarzutu, odpalał w przymrozki i nagle zgasł i koniec, lub ktoś zgasił samochód za 5 minut chciał odpalić i już się nie odezwał. Sterownik uszkodzony. Ogólnie to jest taka zasada...
W trakcie kręcenia podaje paliwo. Pompa pompuje ciśnienie. Napiszę co dzisiaj zrobiłem. Nowy czujnik położenia wału Delphi kostka na trzy piny. Na zimnym odpalił po rozgrzaniu ni cholery. Odpiąłem czujnik temperatury ten cztero pinowy, pierwsze odpalenie po zgaśnięciu na rozgrzanym bez podpiętego czujnika po długim kręceniu odpalił. Bez czujnika pracuje...
Już wiadomo co się stało, ze pralka nie wiruje :-) Silnik w pralce jest wyposażony w czujnik halla który nawalił. Po odłączeniu czujnika, pralka zaczęła wirować. W poniedziałek będę miał nowy czujnik.
Bez odpowiedniego sterownika nie uruchomisz silnika tej pompy. Jego uzwojenia połączone są prawdopodobnie w gwiazdę podobnie jak "zwykłym" silniku trójfazowym. Dostępne są gotowe sterowniki do tego rodzaju silników, ale ich cena to kilkaset złotych. Niektóre tego rodzaju sterowniki mogą wymagać dołączenia czujników Halla wbudowanych w silnik i prosta...
Dla potomnych pompa jest sterowana następująco Zasilnie 12 V i dwa przewody z generatora PVM, pełna moc będzie przy 400 Hz i 80% wypełnienia. Ale problem numer 2 moja pompa ma uszkodzony układ sterowania. Po otwarciu pompy z uzwojenia wychodzą 3 przewody, może ktoś doradzić jak sterować takim silnikiem ? Szukałem w modelarskim światku ale te znów trzeba...
Witam. X18XE Auto zostało podobno normalnie zgaszone i juz nie zapaliło po kilku godzinach. W ECU błąd immo--nieprawidłowy sygnał,tak to czyta CDIF,błąd czujnika położenia wału który dał się skasować,Ten od immo powraca, W immo błąd związany z kluczem,po wykasowaniu immo czyste,nic się nie zmienia w parametrach w immo po włączeniu zapłonu kluczykiem...
Fazy rozrządu ok Po wymianie czujnika halla auto odpaliło jednak po chwili zgasło i wywala błąd: P0340 - Obieg prądowy czujnika położenia wału krzywkowego- wartość poza wymaganym zakresem (FC) - Nie występuje Po usunięciu jeśli już odpali pokazuje prawidłowo obroty pompy o połowę mniejsze niż wału. Gdy zgaśnie znowu powyższy błąd i nawet po jego usunięciu...
Te elementy mogą być po przekaźniku pompy.Brak zasilania wywala błąd.Zainteresuj sie przekaźnikiem albo instalacją.
Panowie jaki czujnik halla zastosować do zmiękczacza wody, do liczenia ilości zużytej wody zmiękczonej, w pompie jest trybunka z magnesem, obecny czujnik halla uległ uszkodzeniu i nigdzie nie mogę znaleźć jakiego typu jest ten czujnik, czy uni czy bi ? , wiem tylko, że zasilany 5V, trójnóg, jakaś podpowiedź miłe widziana
Całą sprawę należy zacząć czy do tego czujnika doczodzą plus - minus - i odbiera sygnał, dając iskrę i włączając pompę paliwa. Może to być wina tego czujnika, ale nie podejrzewam. Twierdzę, żę zepsuty jest moduł albo przekaźnik pompy paliwa - z doświadczenia. Zaznaczam,że wszystko jest możliwe. Pozdrawiam.
Witam Posiadam bumke e30 325i wyposazona w instalacje gazowa takze seryjne odciecie pompy paliwa na niewiele sie zdaje bo autko mozna odpalic na gazie . Wpadlem na pomysl aby odciac czujnik polozenia walu - czyli Halla - i teraz pytanie - czy jak przetne kabelek odacy do czujnika gdzies w wiazce od ECU - sprawa do znalezienia ale mysle ze nie bedzie...
Czujnik Halla w twoim silniku znajduje się w pompie wtryskowej ( daje informacje o obrotach i położeniu wałka pompy do sterownika pompy). Informacja ta jest również przesyłana do sterownika silnika ( linią CAN ). Nie jest możliwe odcięcie czujnika Halla. Możesz odciąć czujnik położenia i obrotów wału ( indukcyjny ). Jackkk Dzięki za info, ale raczej...
jutro sprawdze plus na wtryskach --nie przyszlo mi do glowy zeby to zrobic wczesniej dzieki za info przy silniku zmienialem uszczelke tej cholernej rurki metalowej idacej od pompy do gumowego weza nagrzewnicy i pocieklo troche po tych dwoch czujnikach z tylu przy skrzyni dzisiaj go probowalem rozciagnac i na 3 przy 20km/h i wlaczonym zaplonie bylo zero...
Czujnik Halla. Łatwiej go sprawdzić, czy uszkodzić? Jakie podać napięcie zasilania ? Jak zmierzyć sygnał wyjściowy?
Na 100% procent został uszkodzony czujnik mechanicznie. Miałem to samo. Po wymianie rozrządu 3 dni w porządku a następnie błąd P0340. Odgięta blacha szorowała po czujniku i się uszkodził. Kupiłem używany i nowe koło wałka i jest OK. Tak się dzieje, przy próbie blokowania koła wałka o śrubę pompy wody do jego odkręcenia przy wymianie rozrządu.
Można pokusić się o przegięcie przewodu pinu 3 na hallu i podaniu na przewód idący do halla plusa z akumulatora. Przecięcie ... :) Dodatkowo, po podaniu masy na środkowy pin powinna przeskakiwać iskra, uruchamiać się wtrysk i pompa paliwa na kilka sekund. Jeśli nie, to usterka może być poważniejsza.
Tak piotrek303 teraz widzę Twój post, taki czujnik jest pod paskiem rorządu przy chłodnicy samochodu, widziałem go ostatnio jak zaglądałem pod obudowę rozrządu. Ten silnik AHL jest wzdlużny. Wygląda na to że aby czujnik wymienić trzeba zablokowac koła rozrządu, poluzować napinacz, pompę wody i ściągnąć pasek rozrządu. Aparatu zapłonowego nigdzie nie...
Czujnik ten umieszczony jest w pompie wody, w której jest turbinka z magnesem, tak ten czujnik zlicza zużyte litry wody zmiękczonej (gdy turbinka stoi, licznik na płycie głównej stoi, gdy turbinka kręci się pod wpływem wody, licznik na płycie głównej odlicza litry wody) napięcie jakie dostaje to 5V, co mogę jeszcze dodać, żeby Wam ułatwić? powinien...
Czy można zamienić czujnik Halla, który znajduje się na pompie hamulca (4 pin) na zwykły (też 4 pin) przy pedale hamulca ? . Przeglądając Internet spotkałem się ze skrajnymi opiniami - niektórzy na forach piszą że się nie da a wchodząc na allegro mogę znaleźć czujniki które rzekomo pasują do prawie wszystkich samochodów grupy vw w tym mojego. Samochód:...
Może być ich oryginalnym wyrobem i nie do kupienia w sklepie. A czemu nie zwrócisz się do serwisu tej pompy ?
Witam! Problem tyczy się astry F 1.4 60KM z 1999 roku. Po wymianie uszczelki pod głowicą, wszystkich uszczelnień, rozrządu nie pojawia się iskra na żadnej ze świec. Do tej pory sprawdziłem ustawienie rozrządu - jest dobrze Sprawdziłem czujnik halla - przekręcałem nim przy włączonym zapłonie i słychać było wtryskiwacz oraz pompę paliwową Jak mogę ominąć...
Cześć, Rozumiem, ze informacji jest zbyt mało, przepraszam, ale podaje to co przekazał mi mechanik. Oscyloskopem byl mierzony czujnik walka i tez zasilanie jest w porządku z masa. Dzisiaj jeszcze wyskoczył błąd P 1266 - trzeci cylinder. Czyli są dwa błędy łącznie: P 3008 pompo wtryskiwacz P 1266 czujnik halla
Cześć, podpinam się "Bracie bliźniaku". Mamy chyba ten sam samochód. Audi a4b5 1.6 AHL rocznik 98, z gazem ale nie jeździ na gazie, bo chyba jest wyciek, bo 25 litrów gazu na 100km to trochę dużo więc jeździ tylko na benzynie. Mam te same objawy. Dziadem jeździł syn, wszystko ok, do czasu. Zaparkował, postał dwa dni i nie chciał odpalić, aku zeżarte...
Witam moze opisze dokładnie do czego to będzie stosowane może będzie łatwiej od pewnego czasu(2 lat) buduje modelarski silnik trubinowy.Silnik już jest na ukończeniu wiec czas wziąść sie za budowe komputera sterującego.Projekt pierwotny zakłada; -sterowanie pompą paliwa -sterowanie zaworami elektromagnetycznymi do gazu oraz paliwa -moduł HV -pomiar...
Witam. Opiszę dokładnie do czego to będzie stosowane, może będzie łatwiej. Od pewnego czasu(2 lat) buduję modelarski silnik trubinowy. Silnik już jest na ukończeniu więc czas wziąć się za budowę komputera sterującego. Projekt pierwotny zakłada; -sterowanie pompą paliwa -sterowanie zaworami elektromagnetycznymi do gazu oraz paliwa -moduł HV -pomiar prędkości...
Niema żadnego czujnika cisnienia paliwa na szynie ani nigdzie indziej. po włączeniu kluczyka sterownik podaje mase i uruchamia pompe paliwa na pare sekund poczym czeka aż dostanie sterownik sygnał z czujnika halla w aparacie zapłonowym że obraca się wał to podaje mase na przekażnik tak długo jak długo otrzymuje ten sygnał a zawór na listwie to zawór...
w tej skodzie tego czujnika nie znajdziesz bo go tam nie ma lepiej odpowiedz czy działa pompa paliwa czy jest iskra na swiecach czy moduł zapłonowy podczas kręcenia dostaje sygnał z czujnika położenia koła zamachowego itp
witam, jeszcze wczoraj myslalem ze temat bedzie do zamkniecia.....myslac ze usunalem usterke. Ale do rzeczy przed totalnym unieruchomieniem zroblem nastepujacy eksperyment:> wypinajac kostke z aparatu zaplonowego mozna bylo samochod odpalic a takze mozna wypiac kostke podczas pracy i wcale nie zgasl.... to troche przeczy co zostalo powiedziane wczesniej...
Chodzi mi czy ten znacznik jest taki sam dla indukcyjnego i dla halla? - problem tkwi w tym, że cały czas wywala błąd czujnika dolnego i bardzo ciężko zapala z górnego (czasami aż cofa silnikiem) czujnik był wymieniany i ja w pierwszej chwili też go wymieniłem (komputer jest oklejony jakimiś plombami - karteczkami AUTOELEKTRONIKI z Wrocławia) i jak...
dzięki za wypowiedzi odnośnie czujnika wtyczka jest ok przewody też pytałem jeszcze czy drżenie przekaźnika pompy paliwa może być spowodowane uszkodzonym czujnikiem halla i w zasadzie to mnie najbardziej interesuje dodam że instalacja jest ok i sterownik był już przez kogoś wymieniany (napis markerem na sterowniku "KADETT 1.4") może ktoś z forumowiczów...
Czujnik jest sprawny, generuje poprawny impuls napięciowy, rezystancja cewki jak należy. Przewód do samego komputera nie uszkodzony, rezystancja przewodu zmierzona moim multimetrem uniwersalnym na poziomie dziesiątych części ohma. Zbadałem także sygnał generowany przez czujnik halla wałka rozrządu. Także poprawny. Sterownik silnika nie podaje masy na...
A ja podejrzewam że problem jest tylko i wyłącznie z elektroniką ,prawdopodobnie masz uszkodzony czujnik obrotów (one robią takie cyrki,zwłaszcza halla )na pompie lub w silniku albo inna elektronika fiksuje i naprawa może trochę wciągnąć kasy,są takie urządzenia które wkładasz w złącze diagnostyczne i jeździsz przez tydzień a potem oglądasz co i kiedy...
Audi 100 c3 2,2 turbo pompa paliwowa nie odzywa się po przekr. stacyjki. Wymieniona stacyjka, przekaźnik pompy; czujnik halla sprawny, Auto zapala w momencie gdy kilkukrotnie bardzo szybko dotykam przewodu rozruchowego stacyjki. (po chwili słychać pompę i raz na kilka takich kombinacji auto odpala). Do podmiany został jeszcze komputer (sterownik VEZ...
Witam Temat może nie zupełnie świeży lecz nigdzie nie mogę znaleźć pomocy w tej sytuacji. AUTO - OPEL ASTRA F 98 1.4 z Aparatem Zapłonowym (duża kopułka lecz bez modułu zapłonowego w środku tylko czujnik Halla) OBJAWY - Auto odpala zapala kontrolkę diagnostyki - miga błąd 22 (potencjometr przepustnicy ) podczas jazdy szarpie i co CIEKAWE klika CHAOTYCZNIE...
Seban123, jeśli możesz, to wrzuć oscylogram z tym nowym kółkiem pompy, albo chociaż opisz słownie co się zmieniło w stosunku do poprzedniego. Mam podobny problem w Almerze Tino. Są tam czujniki Halla, ale układ zębów wygląda na taki sam, z tym że synchronizacja kompletnie inna. Sygnał pierwszego cylindra (dwa piki) i pozostałych jest przed GMP o kilka...
A jak przeskoczysz temat czujnika na listwie? Jeden jest pojemnościowy, drugi to hall...
Witam, w okolicy pompy wody w tym aucie jest zamontowany czujnik Halla, napędzany od rozrządu wspólnie z pompą oleju. Za co on odpowiada i jak go ustawić przy montażu?
ok posprawdzam te wtryski jeszcze To już możesz nie sprawdzać. Sprawdź czujnik INDUKCYJNY wału i czujnik HALLA wałka, czy sygnały z nich docierają do sterownika.
Tak jest 25 pin, aparat zapłonowy z czujnikiem halla zmieniany, pin 8 i 13 z czujnika też sprawdzany pod względem ciągłości obwodu. Na pinie 23 jest zasilanie po kluczyku.
Sterownik podaje masę na przekaźnik pompy paliwa na podstawie impulsów z czujnika halla. Ale jeśli napisałeś w poprzednim poście "Pomimo braku "-" z ECU przytrzymuje przekaźnik 167 i auto jedzie" to wygląda na to że hall działa bo jakby był uszkodzony to byś nie pojechał i nie było by iskry .
Kolego nic innego jak do wymiany czujnik obrotów na kole zamachowym (Czujnik Halla) po nagrzaniu warjuje.
Witam Auto jak w temacie, mianowicie czy przy montażu pompy wtryskowej należy ją ustawić w tych podłużnych otworach koła zębatego czy w przypadku tej pompy nie ma to znaczenia? Pompa została zregenerowana (wymiana sterowania i czujnika halla), auto miało problem z płynnym odpalaniem, nierówną pracą i falowaniem po dłuższym postoju.
ehhh.... tarcze impulsatora są takie same, skrzynie różnią się 2 trybami (ze względu na różnice mocy silników, ja mam silnik 2.8 bi turbo, a skrzynią którą teraz założyłem jest od silnika 2.9 bez turbo), które przekazują zaraz po konwerterze cały napęd z silnika na skrzynie i pompę oleju w niej wbudowana, jeżeli miałbym już rozbierać skrzynie to zmieniłbym...
Czyli pompa będzie się włączać, jak ktoś niedokładnie zakręci wodę i z kranu będzie kapać? Też niedobrze. Może sensowne byłoby zastosowanie układu analogowego (te dwa kondensatory + dwie diody...), ale za drugim kondensatorem [url=]dyskryminator Schmitta - jeśli ten kondensator naładuje się na tyle, żeby włączyć pompę, to dopiero znaczne zmniejszenie...
Witam ponownie i mam pytanie czy ktoś posiada schemat tego elektronicznego urzadzenia do ustawiania tej pompy albo wie jaki typ czujnika jest zakładany z tyłu tej pompy gdzie wpina się to urzadzenie, czy tam sa czujniki halla czy jakies inne. Czytałem że to sa dwie diody i kiedy świeca sie obie to wtedy jest początek wtrysku na 1 tłoku. Może ktoś wie...
Impulsy z czujnika idą, dioda wpięta szeregowo przy sterowniku w jeden z przewodów od czujnika halla podczas kręcenia rozrusznikiem lekko mruga. Niestety wpięcie równoległe w cewkę zapłonową nie wykazuje żadnej reakcji.
na tym tależyku powinien znajdować się magnes bez którego pompa nie ruszy a przyczyną starcia czujników hall na 90% była spora warstwa śniedzi pomiędzy głowicą, a obudową pompy czujniki są sprawne tylko nie mają z czego łapać sygnał obrotu wirnika mam te pompy opanowane do perfkcji
Ciśnienie sprężania w tym przypadku nie będzie miało nic wspólnego, ciśnienia paliwa niestety nie mam jak sprawdzić, ale przyjmuje że jest w porządku bo pompa paliwa jest nowa. Auto nie chce wchodzić w ogóle na obroty. Zastanawiam się jeszcze nad wtryskiem, ale nie wiem jak go sprawdzić.
Nie. Nie sa to typowe czujniki Halla z elektronika wewnatrz, choc zasada jest podobna. Elektronika jest w kalkulatorze.
Czujniki występuja w obu modelach ale w jednym jest to czujnik indukcyjny na dwa piny i ma wtedy inne kółko a w drugim jest to czujnik halla i ma 3 piny . Często ścina się klin na tym kole i może to powodować klekotanie i ciężki rozruch silnika .
Wtyczka od halla naprawiona - były jakieś luty, skrętki.... Jest dziwne napięcie zasilania (około 7 V); takie samo występuje na wtryskiwaczach (na obu zaciskach), za wysokie napięcie z czujników temperatury (około 6 V); brak sygnału z halla i z czujnika położenia wału (sprawdzane na oscyloskopie), za wysoki sygnał napięcia z potencjometrów przepustnicy...
Dokładnie czujnik indukcyjny. Nie ma halla. Jest moduł zapłonowy DIS. Nie mam żadnych zabezpieczeń dodatkowch oprócz immo które działa bo kontrolka silnika nie mruga. Ale jaki wstawić? Bo te rezystancje są różne. Jaki jest fabryczny czujnik? Właśnie wymontowałem czujnik i nic na nim nie pisze.
Witam Jak w tytule po wymianie świec na nowe takie same jak były wcześniej NGK -> auto odpaliło ale silnik szarpał i zgasł -> po ponownym odpaleniu autko już nie odpaliło sprawdziłem cewki na cewkach sie nie pojawia iskra i brak zasilania na pompie paliwa wskaźnik paliwa pokazuje około 5V i działa pokazuje poziom paliwa.Po podłączeniu pompy paliwa na...
Witam, w swoim VW Corrado '92 przełożyłem układ wtryskowy najpierw z mechanicznego ke-jeta na elektroniczny digifant 2 następnie na digifant 1, i zginęła iskra jak i pompa paliwa nie chce się załączać. Na digifancie 2 auto chodziło. Ecu działa. Numer komputera to: 037 906 022 DP Teraz tak, pin pierwszy jest mi do czegoś potrzebny? Tak samo pin 24? U...
Witam problem jest z Golfem 3 po nocy cieżko odpala i tylko na zimnym daje błędy Czujnik Halla ale wiadomo po odpaleniu gaśnie obroty podczas kręcenia 180 więc jest OK Nie widzi i daje błędy Czujnik temperatury , położenia przepustnicy , regulacja biegu jałowego , czujnik temperatury zewnętrznej . Wszystko przerwa zwarcie W Paramerach gluboty typu temperatura...
Wybadaliśmy nieco więcej. Impulsator ma przerwę do zębatego koła ze szczeliną (proszę poprawić moje słownictwo, piszę co widziałem, jestem elektronikiem :) ) 0.75mm, według instrukcji powinno być 0.6-0.7mm, nie ma możliwości aby zejść poniżej zmierzonego 0.75mm. Aczkolwiek próbowaliśmy przykładać czujnik bezpośrednio do koła w czasie rozruchu bez pozytywnego...
Witam kolegów nabyłem czujnik przepływu cieczy (działa prosto na bazie czujnika halla ) i mam pytanie są dostępne moduły PK za kosmiczne w/g mnie pieniądze bo 60 zł (), wydaje mi się że nie ma tam żadnej elektroniki od dołu, wygląda mi to że po czasie naładowania kondensatora PK się steruje i odwrotnie, czy ktoś bardziej biegły mógłby rozrysować jak...
Za <3 zł, w TME są dostępne układy takie jak ten LM2665: To zwykła pompa napięcia, podwaja i daje 40mA, A1324 bierze 9mA więc sporo zapasu. Do 5V ogranicz zenerem i opornikiem, albo na kilkanaście innych sposobów. Cenowo wyjdzie tyle co A1319.
Witam Jak wnioskuję masz tam silnik 1,1 na monowtrysku(SPI) Zdarzały się u mnie w warsztacie przeszczepy z silnikiem MPI. Czy tak czy inaczej zwróć uwagę na czujnik wału korbowego oraz jego mocowanie i odległość od koła koronowego, proforma podmień z innego auta typu np. punto-1. Zdarzało się że, ze starości zasyfione koło koronowe i skorodowany uchwyt...
...... Podciśnienia akurat nie - dla pompy próżniowej to nie ma sensu. Ta pompa wymaga dodatkowej pompy próżniowej ''wstępnej'' więc myślałem ,że może jest to czujnik ''wstępnej'' próżni ,który steruje tą ostatnią . Prawdopodobnie jednak jest to czujnik temperatury . Chyba nie obejdzie się bez rozebrania . Tak w ogóle to kupiłem nietestowany zestaw...
Po przekręceniu zapłonu pompa paliwa działa, napięcie na cewce jest. Na czujnik Halla dochodzi "+" i "-" po zwarciu na krótko środkowego pinu "0" na hallu iskra się pojawia ( wyciągnąłem kabel z wysokiego napięcia z kopułki i wsadziłem do niego świece ). Rozrusznik kręci samochód nie odpala. Wcześniej samochód jeżdził i zapalał bez problemu. Auto ma...
Witam. Przeszukałem wszystkie tematy i nie znalazłem niczego powiązanego z moim problemem. Mianowicie opelek chodził bez zarzutu gdy nagle po odpaleniu i cofnięciu 2 metrów zgasł i już nie odpalił. W okolicach sierpnia wymienione świece przewody cewka i czujnik halla (na wale). Z myślą o tym że padł właśnie czujnik położenia wału podmieniłem go na drugi...
Witam, też miałem uszkodzoną pompę tego typu, uszkodzeniu uległy dwa mosfety mocy które uszkadzając się zabrały ze sobą driver i mikrokontroler sterownika, posiedziałem chwilkę przy tym dość nietypowym jak na bldc silnikiem bo jest to silnik 4 fazowy unipolarny sterowany dwoma czujnikami halla i uruchomiłem go według własnego rozwiązania, sterowniczek...
w trybie c.o. udział w grzaniu bierze tylko wymiennik pierwotny ale Zwykle kocioł pracuje z niską mocą. Z kolei w trybie c.w.u. w procesie grzania bierze udział wymiennik pierwotny oraz wtórny. Wymiennik wtórny (płytowy) ma 2 obiegi: obieg wody kotłowej oraz obieg wody wodociągowej, które są od siebie odseparowane hydraulicznie i oba należy odkamienić....
W samochodzie idealnym rozwiązaniem jest wykorzystanie napięcia zasilania pompy paliwa, gdyż istnieje ono tylko wtedy gdy silnik pracuje. Potrzebny w tym przypadku tylko układ opóżniający, aby przekażnik załączyć po zakończonym rozruchu. Nie doczytał Kolega do końca co napisałem o pompie paliwa, o tym, że potrzebny jeszcze układ opóżniajacy.
(at)ducker1, (at)bucks Coś takiego, jeśli coś nieczytelnie to krzyczcie 1. Kocioł gazowy Vaillant 206/5-5 2. Kocioł węglowy Sas 12.5kW 3. Wymiennik płytowy 30kW 4. Zbiornik multiwalentny Biawar BUZ-500/200.92N 5. Sprzęgło hydrauliczne Afriso BHL850 6. Rozdzielacz z grupą pompową - zasilanie CU -podłogowe parter 7. Rozdzielacz z grupą pompową - zasilanie...
A jak w tym momencie wygląda świeca zapłonowa po zgaśnięciu silnika.? Jeżeli czarna to ,jeżeli biała to ,-brak paliwa ,jeżeli brak paliwa to brak "jedynki" lub "1" jeżeli brak "1"to Hall,przekażnik pompy paliwa ,Komputer ster.,sygnał TD zwarcie do masy,jeżeli ,jeżeli przyczyn może być 120.
w tym silniku jest czujnik halla w aparacie i jemu nalezy sie przyjzec-ja stawiam na niego
Witam. sygnał do sterowania pompy sterownik ecu pobiera z impulsów z czujnika hall jeżeli żarówka ci przygasa to masz gdzieś zanik prądu bo przekaźnik nie reguluje przepływem płynnie tylko zwarty - rozwarty a sterowanie tego przekaźnika realizuje mały tranzystorek w puszcze ecu może pompka się zaciera i przysiada napięcie .pozdrawiam Maciek
przed oddaniem samochodu wszystko było ok.Jade zaraz wymienic swiece i przewody bo teraz nawet ciezko było odpalic i chodzi jkby na 3 garach(mowa o lpg).Może to wina przepustnicy?Lub czujnik Halla ?Jak przyjade wieczorem to dam znac.
Witam na początku odpowiem ,wszystko idzie przez sterownik, na początku sprawdź czy jest iskra i czy po przekręceniu kluczyka w pozycji zapłon pracuje pompa , powinna pracować przez około 5 sekund, jeśli nie pracuje to może być walnięty przekaźnik czasowy a w najgorszym wypadku sterownik ,co się rzadko zdarza .Jeśli masz iskrę to jest ok ,jeśli niema...
Może być nawet cud. Dlaczego twierdzisz, że to pompa? Jak to sprawdzasz? Przepraszam, ty wcale nie sprawdzasz, ty tylko jedziesz do warsztatu. To pewnie czujnik Hall'a ci odcina pompę.
Zobaczyć czy po włączeniu zapłonu jest zasilanie na pinie 17 sterownika. Jeśli jest sprawdzić zasilanie przekaźnika pompy paliwa. Plus zapięty po kluczyku masa z 28 ecu, czujnik na wale pin 3 i 21, normalny przemiennik elektromagnetyczny, nie żaden Hall. Musi gadać jak wszystko jest. Jeśli nie ma zasilania na 17 to siadł główny przekaźnik. Pod maską.
Zgadzam się bo przyczyna i tak zawsze leży w mechanicznym przycinaniu się. Ale co zrobić jak mechanika ok nastawnik też czujnika halla nowy a pompa nie działa? najgorsze że tranzystor też wygląda na ok? Wymieniłem już klika takich tranzystorków ale tego sterownika boje się ruszać bo nie chce lutować póki nie jestem pewien że tranzystor jest uszkodzony.
Tego wężyka w pompie jeszcze nie sprawdzałem. Na dniach to sprawdzę ale troche się pozmieniało. Wumieniłem sporo elementów i od pewnego czasu po dłuższym postoju wystarczy że pokręcę 3 sekundy rozrusznikiem i auto odpala bezproblemowo. Wolałbym jednak żeby odpalało od razu. Od wczoraj męczę się z ustawieniem zapłonu. Użyłem VAGa 3.11 i nie było tam...
618 , to dalington , on jest też sterowany na bazie poziomem napięcia. Musisz sprawdzić / to żmudne/ skąd dostaje sygnał na bazę. Jeszcze jedno; iskra jest , wtryskiwacze są kluczowane - w czasie kręcenia rozrusznikiem. Sprawdź , czy na pinie 18 ECU , wygodniej na środkowego wyprowadzenia czujnika halla , czy jest sygnał zero-jedynkowy. Kolego iskra...
To oznacza, że czujnik halla w jest sprawny. Odpal na lpg i zobacz czy na przekaźniku pojawia sygnał jago załączenia. Jak są dwa stałe plusy to może być sterowany masą.
W elektrycznych piecach CO jest montowany przepływomierz(czujnik Halla), może można by taki wykorzystać, dorobić elektronikę...
Przekaźnik pompy masę otrzymuje z ECM z pinu 65. Przekaźnik ten zasila jeszcze cewki wtrysków , grzałki sond lambda i zawór odpowietrzenia baku z oparów paliwa. Masę na ECM masz na pinach 1,2 i 108. Przypominam ,że na wale i wałku rozrządu masz czujnika halla , trudno je zmierzyć multimetrem!
W instrukcji montażu napisane jest "przycisk bezpieczeństwa". Nie wiem dlaczego jest tam umieszczony, ale wiem, że pomaga mi uruchomić auto.. Dzisiaj po raz kolejny spłatał mi figle podczas hamowania przed przejściem dla pieszych- zatrzymałem się przed przejściem i zgasł. Próbowałem kręcić by odpalić, lecz nie pomogło. Dopiero po otwarciu maski i wcisnięciu...
Witam, mam opla astre z 2004roku z silnikiem 2.2dtr i potrzebuje do niego pompe bo srubka ktora trzyma czujnik halla poszla w pompe (nie wiem jak to mozliwe). Moj numer pompy to: 0470504225 a teraz ciezko na allegro dorwac. Z góry dzieki za pomoc
Pewnie ujrzycie błąd czujnika halla. AEX już chyba nie wyświetla tego błędu. Pompka->przekaźnik pompki->bezpiecznik. Ewentualnie ciągłość przewodów wzdłuż lewego progu.
Na znanym portalu aukcyjnym są czujniki przepływu. Pod hasłem (Czujnik przepływu cieczy przepływomierz 1"cal) można znaleźć coś z turbinką i czujnikiem Halla. Nie wiem co to warte, może ktoś miał do czynienia ??