Podaj Vag number i component z ABS. Zresztą sam sprawdź z tego co ci wygenerowałem:
Sygnalizuje niski poziom płynu hamulcowego. Czujnik poziomu bardzo źle reaguje na dziurawą membranę w korku. Sygnalizować tak może też czujnik zużycia klocków, a korek popsuł ktoś nie potrzebnie. Na pewno ma zapisany kod usterki po którym dojdziesz o który czujnik chodzi.
W bagażniku masz wajchę do odblokowania ręcznego.
U1219 - Usterka automatycznego włączenia hamulca postojowego sterowanego elektrycznie. Podaniem na początek przycisk jak kolega wyżej zasugerował.
Zadziała bez kodowania z innego Espasa, i Laguny2, nr VIN nie ma tu znaczenia w działaniu, nie zadziała tylko ze G-Scenika 2 choć wizualnie jest identyczny
Może coś ci to pomoże , oczywiście bez Clipa będzie ciężko.
Jeśli deski dobre pod spodem to blachę sam wymienisz na wkręty. Licz 2-3tys.
Do tej Laguny nie mam, ale zobacz czy od Scenica podejdzie.
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Zakładając, że to nie jest pojazd do przemieszczania się, tylko do wożenia na lawecie z włączonymi światłami i zaciągniętym ręcznym ;) to możesz zrobić tak jak zasugerowałeś - przekaźnik rozłączający może nie zasilanie modułu, a przerywający obwód przycisku.
W zacisku jest poza tłoczkiem uszczelkami mechanizm może być wyklepany i trzeba blaszki sprawdzić. Jak chcesz zobaczyć jak wygląda to na youtou e jest kanał Mechanika u muzyka Szumo to jest tam jak to się robi drugie do mechanizmu tzn jego poprawnego działania jes potrzebna sprężyna otwierająca. Taka z dwoma zaczepami jeden koniec do dźwigni od linki...
To jest samoregulator, więc jak sama nazwa wskazuje jeśli nie jest przekorodowany, to... sam się wyreguluje. Regulowanie go na wciśniętym hamulcu roboczym nie ma najmniejszego sensu. Jak chcesz go wstępnie wyregulować, to tak, żeby na luźnej lince i nie wciśniętym hamulcu, szczęki ledwo co ocierały o bęben. Jak nie masz rantu na bębnach to możesz regulować...
Proszę:
W wersji z bębnami radzę się zaopatrzyć jeszcze w zestaw tych sprężynek/trzpieni/podkładek które trzymają szczęki, bo jeśli to dawno nie było ruszane to możesz już tego nie złożyć na starych częściach. Dodano po 7 Szkoda że nie jesteś z Łodzi bo mam taką linkę oryginalnie zqpakowaną (jakiś zamiennik), a Fabii już nie ma, miałbyś bounusa.
W wiekszosci samochodow wystarczy przytrzymac odblokowanie hamulca recznego i mechanizm sterujacy recznym cofa sie na maxa. Jezeli chodzi o zaciski zwykle, ktore maja standardowa dzwignie do recznego (ona tez moze byc sterowana elektrzynie) wkrecasz tloczki jednoczesnie je wciskajac. Sa do tego specjalne urzadzenia, choc mozna poradzic sobie bez nich....
Albo zielono we wtyczkach silników, docisnąłem, odsunąłem za pomocą akumulatora z kablami, potem adaptacja i wszystko ok
Witam Podłączam się pod temat mam podobny problem co jakiś czas włącza mi się nagle kontrolka ręcznego i /Esp (foto złącznik) plus napis serwis na pomarańczowo, walczymy z mechanikiem ale nie wiele pomaga wymienione kostki czujnik pod pedałem generalnie auto jeździ ok przy wyrzuceniu błędu jedynie czego brakuje to blokady ruszania pod górę wtedy ona...
Zacząłbym od podstaw czyli poziom płynu hamulcowego.
Właśnie przez ten otwór regulujesz i spokojnie można przez niego zobaczysz to jest taka jakby gwiazdka. Z tyłu nic nie ma.
Strona 88 masz opisaną krok po kroku regulację taśm od hamulca ręcznego.
Bierz najtańszą wlej oleju w pancerz
Obawiam się, że zupełnie źle się do tego zabrałeś- wybrałeś najbardziej kosztowną technikę tzn. Kupowania komponentów i wymiany do póki znajdziesz. Po pierwsze- czy wiesz jak działa obwód hamulca ręcznego? Wydaje mi się, ze w Twoim aucie zawór wielodrożny jest uszkodzony (nienaprawialny!)- zlokalizuj zawór czterodrożny- jest zaraz przy osuszaczu. Ma...
Prawdopodobnie silnik przegrody nawiewów nagrzewnicy nie może znaleść pozycji krańcowej i przeskakuje na blokadzie. Potwierdzić to można tylko diagnostycznie reszta to zgadywanie.
Zawsze ustawia się odległość(na luźnej lince) między bębnem a szczęką na początku.Potem ustawia się linkę.Jak tak robiłeś to ok.Jak dalej nie hamuje to albo linki kiepskie albo coś nie tak w środku.Trzeba rozebrać i skontrolować.
Można spróbować wykasować ten błąd z pamięci sterownika- w tga to częsty przypadek. Pamięć plus resetowanie.
Poniżej zdjęcia uszkodzonego fragmentu płytki PCB https://obrazki.elektroda.pl/9409789400_... https://obrazki.elektroda.pl/6084139300_... https://obrazki.elektroda.pl/9888080400_...
Jeżeli chodzi o hamulce to laicy, którzy nigdy tego nie naprawiali NIE POWINNI sami grzebać.
Na koncu linki przy skrzyni biegów jest dzwignia w ksztalcie L która zamienia ruch poziomy na pionowy.Przeciwny do mocowania linki koniec tej dzwigni ma łącznik gwintowany(sruba rzymska)łaczący tę dzwignie z suwakiem w pokrywie.Regulujesz tym łącznikiem kręcąc nim po poluzowaniu kontrujących nakrętek.
Czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego, sprawdź stan tego czujnika czy jest na górze czy na dnie może coś zwiera.
Dziś dopiero zajrzałem na Elektrodę. Doprawdy nikt nie potrafi podpowiedzieć? Czujnik wygląda identycznie jak dwa czujniki wkręcone po bokach zaworu czterodrożnego. Może znajdować się na rozdzielaczu powietrza umieszczonym na tylnym moście lub przy zaworze "szybkiego odhamowania", zawory te z reguły montowane są wewnątrz ramy po lewej stronie, blisko...
Pod mieszkiem, tylko że luz raczej wynika z tego że linka nie odbija do końca i naciąganie wtedy linki powoduje tylko pogorszenie.
Powinien być zamienny. Numer z końcówką A jest po prostu nowszy.
Czujnik podciśnienia w układzie wspomagania hamulca.Pompa vacum się kończy i daje zbyt małe podciśnienie dlatego pali się kontrolka.
A płyn hamulcowy w zbiorniczku masz ?
Przeważnie kontrolka ręcznego ma podwójne zadanie. Sygnalizuje zaciągnięcie hamulca pomocniczego (ręcznego) i niski poziom płynu w zbiorniku pompy hamulcowej. Z tego co piszesz to na 99% masz niski poziom płynu hamulcowego.
Parking brake cord na masę.
Witam Może jeszcze ostrzegać o zużytych klockach hamulcowych, lub przewód od tych czujników się zerwał. sprawdź czy masz klocki z czujnikami zużycia.
No właśnie. W szczelnym układzie hamulcowym nie powinno się dolewać płynu, a gdy poziom obniży się do min, wymienić klocki/szczęki.
A poziom płynu hamulcowego jest odpowiedni ?
Witaj. Wiesz sprawa jest nadzwyczaj prosta. Pod dźwignią hamulca bliżej jej osi na wsporniku-wysięgniku zamontuj jakikolwiek mikrowyłącznik. Jak dźwignia hamulca będzie na dole to wyłączy mikroswitcha. Jeden koniec podepnij do masy a drugi kabelkiem do tablicy wskaźników. Możesz podglądnąć w Fiacie 125P tam były montowane takie czujniczki. Miłej zabawy.
Witam. Wystarczy dowolny multiwibrator astabilny (np. NE555) i dwie diody prostownicze. Anody diod podłączamy do kontrolki, katodę jednej diody do wyjścia multiwibratora, a drugiej - do włącznika hamulca (po zaciągnięciu hamulca kontrolka świecić będzie bez przerw). Pozdrawiam.
To z drugiego posta ,to obudowa (maskownica) rozdzielacza hydrauliki montowana w kabinie. http://obrazki.elektroda.pl/6273693900_1... Strzałka czerwona tymi otworami przykręcasz do dźwigni hamulca nożnego chyba prawego . Strzałka niebieska tu powinna być rolka na którą naciska element dźwigni ręcznego hamulca zaznaczony strzałką czarną...
na klinie znajdują się nacięcia które zapobiegają nadmietnemu opadaniu klina często są one juz wygniecione lub szczelina w która wchodzi klin ma zaokraglone krawędzie i się nie zazębia się z klinem tylko ślizga poza tym wszystko musi być czyste i suche a do nowych sprężyn pasowało by założyć nowe regulatory pozdrawiam
Podłącz ten zielony kabelek do masy (obudowy radia) . PS: Tym samym odpowiadam na Twoje następne pytanie jakie byś zadał ... mianowicie spytałbyś się jak ominąć blokadę oglądania filmów podczas jazdy ;)
Witam.Na początek sprawdź złącze czujnika h-ca ręcznego (ten aluminiowy obok zaworu sterującego przyczepy/naczepy).Zazwyczaj tam jest zielono i w 90% przypadków czujnik do wymiany i wtyczka czujnika (zeżarte piny).
przykro mi ale na bank deska licznikow.Wczoraj mialem takiego i nawet kilometry znikly i pulsowal wyswietlacz
Ściągnij sobie polską wersję z http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site... Tu masz opis http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
sprawdź instalacje pod filtrem powietrza często tam sniedzieje,a też bloki pomiarowe kanał 125 i czy widzi komunikacje miedzy sterownikami
poziom płynu hamulcowego
Witam !! U mnie jest identycznie najprawdopodobniej do wymiany jest akumulator ciśnienia (czarna gruszka na agregacie),po dłuższym postoju świeci się lampka od ręcznego bo jest za małe ciśnienie w układzie i dopóki pompa nie dobije ciśnienia lampka nie zgaśnie. pozdrawiam tu jest ciekawa stronka na temat tego abs : http://www.zss.pl/~moto/www_prace_dyplom...
ręcznego hamulca awaria hamulca ręcznego przekaźnik hamulca ręcznego
transformator praca równoległa odstraszacz dziki bojlery bosch
cabletech urz0338a naprawa dysku twardego
Migotanie wyświetlacza w Saeco Syntia SUP037DR HD 8836 Jak skonfigurować VPN na routerze Linksys?