Pedał hamulca opada po odpaleniu, czy nie?
Na oko i bez diagnostyki ciężko zgadywać, może np. pompa podciśnieniowa zdychać.
Odłącz rurę o serwa i zobacz, co w sumie jest podobnym testem jak hamowanie na wyłączonym silniku. Zobacz czy coś mechanicznie (dywanik) nie ogranicza ruchu powrotnego pedału. Pociągnij go ręką. Jak masz czym, pomierz sobie ciśnienie i zobacz jak się zachowuje. Ale ogólnie wygląda na to że na zluzowanym pedale nie wyrównują się ciśnienia w serwie.
Jakiś problem z podciśnieniami, tak mi się wydaje. Tak czy inaczej zaprowadzisz do mechanika, obejrzą klocki tarcze etc. Dziwne że tylko podczas cofania, nie potrafie sobie tego wytłumaczyć.
Mam taka całą pompę ABS z rozbiciaka, jak Cie interesuje to pisz na PW. Oddam za grosze.
Jak najbardziej sprawdź wszystkie przewody od Serwa hamulca czy ci się gdzieś nie wypiął przewód lub nie został przeciętny/naderwany?
Niby głupia sprawa, ale sprawdzałeś sam pedał hamulca pod względem uszkodzenia mechanicznego? Może coś glo blokuje.
Ano temu że jeśli jest źle ustawiony to uchyla lekko serwo i podciśnienie znika. Druga możliwość to nieszczelny zawór zwrotny serwa.
Sprawdz czy vacum pompa daje podciśnienie jak i szczelność układu, hamulce odpowietrzone ? plyn nie ucieka ?
Popatrz gdzie syczy
To by potwierdzało moje podejrzenia, które opisałem w pierwszym wpisie... Dalej już powinieneś podmienić pompę, ale to moje prywatne zdanie.
Witam Mam problem z hamulcem w VW passat B5 FL 2002 rok 1.9 TDI Jak nasickam pierwszy pedał hamulca to hamulec jakis tak w miarę a drugi zaraz nacisk na hamulec juz pedał jest twardy i nie ma hamulca. A na wolnych obrotach to hamulec jest twardy. Jak zapalam silnik i naciskam na hamulec to pedał bardzo powioli schodzi prawie jak by nic. Jak by wspomaganie...
Jakie korekty? Jaki odczyt z MAP? Przecież tam wszystko widać.
Też mam z tym problem ale jak już ustabilizuje obroty to trzyma, a energiczne naciskanie hamulca niewiele zmienia - zafalują może na grubość wskazówki na obrotomierzu. U mnie po trzykrotnym szybkim naciśnięciu hamulca na wolnych obrotach robi się on nieco twardszy (ale i tak nie ma nawet porównania do tego co jest na wyłączonym silniku), potem już bardziej...
Witam mam problem z hamulcami w oktavi 1 1.6mpi raz na jakiś czas pedał hamulca jest twardy i nie da rady go wcisnąć dopiero po 3 razie wraca do normy i chodzi normalnie co może być przyczyną ???
Sprawdź serwo hamulców. Napompować pedałem hamulca aż się zrobi twardy i z wciśniętym pedałem hamulca odpalić silnik. Przy sprawnym serwie pedał powinien w miarowym tempie "zejść" do połowy jeśli tak jest to z serwem powinno być ok. Do sprawdzenia przewody elastyczne ew. pompa hamulcowa.
No i nie dowiedziałem się co było przyczyną twardego hamulca. Zacznie temat i nie kończy ,a mnie by się akurat przydało aby nie zapuszczać nowego posta.
zdejmij zawór z serwa, włóż do serwa jeden koniec wężyka, a do drugiego końca podepnij strzykawkę. Zassaj i zabacz co wyssiesz. Ja już wiem :-)
Raczej tak. Wygląda jak zawór zwrotny i pewnie nim jest (część samochodów ma zabudowany zaworek w serwie ale wszystkie oparte o serwo go mają). Odepnij cały przewód i sprawdź,w jedną stronę przepuszcza a w drugą jest kierunek zaporowy. Jeśli tak to jest to ten zawór. Teraz drobna uwaga: jeśli ten zawór niedomaga ,to trzeba coś z tym robić. Nie jest...
Doprowadź ten rozmiar kół do porządku. Na prostej ABS widzi różne prędkości osi i on może powodować chęć wyrównania prędkości kół. Niewyważenie objawia się tylko w danym zakresie prędkości, powiedzmy między 80 a 100 km/h i występuje niezależnie od hamowania. Usterka serwa lub pęknięty delikatnie wężyk podciśnienia objawia się tym że pierwsze wciśnięcie...
Na zgaszonym silniku pedał hamulca musi być twardy, dopiero jak jest włączony silnik pedał jest miękki bo działa serio, jak wpada pedał to zapowietrzony jest układ, sprawdzić poziom płynu, może też być zablokowany któryś zacisk.
Nie wiem co tam powinno być podłączone. Generalnie jeśli chodzi o pedał to są trzy opcje: -Nie szczelny układ podciśnienia. -Kończąca się pompa vacum. -Uszkodzone serwo. Sprawdź jakie masz podciśnienie w układzie z odbiornikami podciśnienia i bez. Przy krućcu pompu vacum to - 0,75 bara po maksymalnie 5 sekundach od odpalenia auta.
golf 4 1.9 tdi brak mocy i twardy pedał hamulca po wymianie skrzyni. czego mogłem nie podlaczyc albo co się mogło odłączyć?
Serwo
witam, mam podobny problem tylko ze u mnie to pedal caly czas jest twardy. pacjent to golf 4 1.9 tdi 90 KM ALH. jak wcisne pedal hamulca i odpale silnik to pedal powinien wpasc troche a on twardy!! stawiam na servo ale najpierw chcialbym sprawdzic ten zaworek na przewodzie. jak go sprawdzic czy trzyma? pompe vacum rozebralem i wyglada na ok. podcisnienie...
A co tu ustalać. Gaźnik do regulacji, bo zalewa. Chcesz władować się w koszty - grzeb. Ewentualnie zainteresuj się, czy w trakcie jazdy też masz pedał hamulca twardy - jeśli tak, to albo przewód serwa, albo samo serwo do wymiany.
W przegrodzie gdzie jest serwo wody nie ma jest sucho. Z tego co sie dowiedziałem to najprawdopodobniej serwo ale sie okaże dam znac. Ten kruciec mam zrobiony od pompy vacum
A gdyby samochód był na luzie, to może nie zadziałać hamulec? Przy jakiejś sporej nieszczelności układu podciśnienia może się zdarzyć, że przestanie wtedy działać wspomaganie. M. in. z tego względu nigdy nie należy wrzucać luzu kiedy samochód jedzie, ani nie należy jeździć z wciśniętym sprzęgłem. Wyjątkiem są tzw. "miękkie hybrydy" ze skrzynią automatyczną,...
Miałem dokładnie to samo, pojechałem do elektryka. Podpinał pompę i sterownik ABS, posprawdzał pomierzył stwierdził że nic nie znalazł, popodpinał wszystko z powrotem i zadziałał. Sterownik ABS pod tylną kanapą.
Prawidlowo hamulec powinny być twardy i nie wpadać w podłoge, układ najprawdopodobniej zapowietrzony, wracaj do tego mechanika i niech poprawia, bo zagrazasz sobie i innym.
Co tu drążyć temat.Albo masz uszkodzone następne serwo.Albo np oring na pompie.Oczywiście wykluczając złe podciśnienie i spartoloną robotę.
A czy moze wie ktoś jaka wartość powinno mieć to podciśnienie albo wie gdzie to sprawdzić?
Zapaliła się kontrolka oleju na wyświetlaczu. Silnik zaczął stukać, osłabł i pedał hamulca zrobił się twardy. Zmierzyłem ciśnienie oleju-zegar nawet nie drgnął. Myślałem, że zegar nawalił, więc wykręciłem go, otwór na czujnik ciśnienia oleju zostawiłem otwarty i uruchomiłem silnik. Olej nie trysnął, nawet nie pojawiła się kropelka. Czy ktoś miał taki...
Może być wina czujnika, instalacji jak i pierścienia.
Sprężyny a w zasadzie sprężynki w pompie służą tylko do tego żeby tłoczki wracały do początku. Muszą być wystarczająco mocne aby pokonać tarcie (w uproszczeniu) tłoczków o korpus pompy. Związku z serwem żadnego nie ma, jedynie powinno być szczelnie na połączeniu pompy i serwa, chociaż spotkałem serwo z dziurką tuż obok pompy więc tu zależy jaka konstrukcja....
a może zawór serwa ??
teraz to juz całkiem padła błędów jest od groma BBM MID 249 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 90 EBS MID 136 SID 70 FMI 10 OCCURRENCE 62 ECS MID 150 PSID 200 FMI 9 OCCURRENCE 3 EMS MID 128 SID 231 FMI 2 OCCURRENCE 255 IC MID 140 PPID 20 FMI 0 OCCURRENCE 255 VECU MID 144 PSID 227 FMI 9 OCCURRENCE 8 APM MID 185 PID 84 FMI 2 OCCURRENCE 126 mozesz to rozszyfrowac?...
Niebieskie przewody na rysunku wyglądają na zasilenie w płyn hamulcowy pomp znajdujących się na serwach, ale może się mylę, na górze masz zbiorniczek. edit. Niby wg. legendy pod zdjęciem powinien tam być wozduch (powietrze) i to by się zgadzało...
Witam mam problem z Audi A4 b7 2.0tdi 170km samochód ma bardzo twardy pedał hamulca. Hamulce są dobrze odpowietrzone i zmieniłem serwo. Bardzo proszę o pomoc
Najpierw sprawdz szczelność przewodu podciśnienia od wakum do serwa. Sprawdz dolot powietrza do wakum . Postaw auto na znacznym spadku (z górki lub pod) . naciśnij raz hamulec i zobacz czy auto po puszczeniu podału natychmiast zaczyna sie toczyć. jeśli tak , to winna jest pompka wakum jeśli nie , serwo.
A jakie masz luzy? Już są zawory podparte? Jak sa podparte to sugeruje zwalenie glowicy, zrobienie zaworów i zrobienie luzów w górnych granicach. Przy dobrej instalacji będzie spokój na jakieś 100tys km. A jak są tylko zmiejszone, to zgodnie ze sztuką wymiana szklanek, albo podszlifowanie szklanek od dołu, albo zeszlifowanie trzonków zaworow. Może się...
ale jak by była pompa walnieta to by pedał szedł do podłogi tak??? a on jest z 10 cm od podlogi i dalej niechce iść ale na poczatku jak wcisne na hamulec jest twardy ale powoli idzie w dół okolo 5-8 cm i dalej nie idzie jest to układ dwu obwodowy i w pompie są dwa tłoczki jeden za drugim czyli dwie sekcje . Jedna sekcja puszcza i pedał opada kilka...
Do sprawdzenia urządzenia wspomagania hamulca czyli serwo, przewody, pompa.
Do uszczelnienia króciec przy pompie vacum. Pozdrawiam.
Tak zaworek jest dobry tez już go wymianialem gdyby był zepsuty objawem byłby twardy pedał. Płynu nie ubywa a tyl jest ok korektor hamowania jest nowy, nawet robilem probe bez tylnych hamulcy tzn. zaslepilem na pompie wyjscie i bez zmian. Moim zdaniem to jest wina złego podłączenia podciśnień bo na zgaszonym silniku pedal jest wysoki i nie ucieka ma...
czy serwo wogle działa można sprawdzić bez zaglądania pod maskę - najpierw powoli naciśnij 2-3 razy pedał hamulca, naciśnij i trzymaj lekko hamulec, odpal silnik, jak pedał opadnie to znaczy że serwo działa
Brak wspomagania hamulców. Uszkodzona pompa podciśnienia, dziurawy przewód lub pęknięta membrana w serwo. Zdejmij przewód podciśnienia z serwo. Zapal silnik i zatkaj przewód palcem jeśli efekt będzie podobny ja przy zatykaniu rury od odkurzacza to przewód i pompa są sprawne. Pozostaje serwo.
Do wymiany tarcz i klocków układu raczej nie trzeba rozszczelniać... Cofając tłoki w zaciskach płyn z cylindra wbijasz zpowrotem w układ , czy luzujesz odpowietrznik i wyciskaszgo na zewnątrz ?
Witam na chwilę obecną auto naprawione, najprawdopodobniej zapchana magistrala a dokładniej wlot do pompy vacum. Po odkręceniu pompy i odpaleniu auta ( wyleciało z pół litra oleju) wałkiem i problem ustał. Pozdrawiam.
Jutro rano się tym zajmę i opisze. Powiedz mi jak ten zaworek powinien się zachowywać.
Masz słabe podciśnienie w układzie i efektem tego jest to, że turbo nie może się zebrać z dołu. Właściwe ciśnienie uzyskuje dopiero przy 3170 obrotów lecz dalej przeładowuje aż do 3820 obrotów. Możesz spróbować podłączyć podciśnienie na "krótko" kawałkiem wężyka bezpośrednio z trójnika na wężyku pomiędzy pompą podciśnienia a serwem hamulców z siłownikiem...
Może zawór zwrotny na wężu do serwa jest zablokowany. Wyciąg króciec z serwa, podepnij do węża wakuometr i zmierz podciśnienie. Masz jeszcze duże szanse , że obie pompy są uszkodzone.
To jest wynalazek bez serwa itp. Wydaje mi się że będe musiał rozebrać pompę abs bo silnik brzęczy tylko że jest pytanie czy nie oberwał się napęd od silnika i tylko słychać że silnik pompy pracuje ale nic może nie napędzać bo oberwał się napęd
hej. problem rozwiązałem. co okazało się to przepustnica się rozszczelniła i przy wyższych obrotach traciła ciśnienie. co za tym idzie brakowało mocy. wymieniłem na używaną, bo nowa to wydatek ok 700zł w PL a w IE 280euro. pozdrawiam
Witam, wróciłem z trasy. Na trasie miałem problem z hamowaniem, manipulator hamulca był tak twardy, że było ciężko z hamowaniem. Rano odpaliłem auto i wyskoczył błąd ABS, ESP i ASR. Ktoś miał taką sytuację? Auto to 607 2.2 HDI.
Witam, Panowie. Master 2008 rok. Też mam problem z hamulcami. Podczas jazdy przez jakiś czas jest dobrze, powiedzmy około 10 km, potem pedał hamulca robi się twardy jak na zgaszonym silniku i ciężko jest hamować. Pomoże ktoś zanim wymienię serwo?
Witam, z tego co opisujesz wnioskuje ze masz zapieczone tłoczki (w tym okresie czesto sie zdarza woda i sol ) lub zapowietrzony układ bez ubrodzenia raczek sie nie obejdzie , jesli tego nigdy nie robiłes proponuje jechac do mechanika bo sam i tak nie dasz rady z odpowietrzaniem (chyba ze masz specjalną pompe). POwodzenia .:D
Witam. 03223 Lewy moduł regulacji ciśnienia osi tylnej, czujnik ciśnienia poza zakresem dopuszczalnych wartości. Jeżeli ciśnienie zasilania nie jest większe niż 13 bar. (sprawdź manometrem), to najprawdopodobniej masz uszkodzony czujnik ciśnienia w modulatorze (modulator do wymiany). Błąd ten powoduje wyłączenia wszystkich funkcji EBS tylnego modulatora...
Witam Sprawdzałem i okazało sie tak jak pisał T/J była wina zaworku kupiłem nowy i jest ok.Temat zakończony.Dzieki za podpowiedzi. Pozdrowienia
Sprawdz pompę vacum czy zasysa powietrze,zaworek zwrotny,chyba że rozczelnieniu uległ przewód lub serwo.
Nie masz wspomagania hamulca. Silnik pracuje równo na wolnych?
Serwo mówi papa.
Witam wszystkich. Mam problem z hamulcami w moim Chrysler Grand Voyager 2.5l diesel. Pedał jest twardy, wymieniłem już serwo na nowe i nic to nie pomogło. Moim zdaniem pompa też jest ok. Czy ktoś z was miał podobny problem? Z góry dziękuję za wszystkie porady.
Sprawdzenie podcisnienia: Wejsc rano do samochodu (nie odpalac!). Naciskac pedal hamulca az bedzie twardy. Nacisnac jeszcze raz i trzymac. Wtedy odpalic silnik - jak wszystko jest ok to powinien zmieknac w ciagu kilku-kilkunastu sekund. Jak nie mieknie to albo jakas nieszczelnosc albo uszkodzenie serwa/pompki vacuum
Może syczenia nie ma ale jest cichy krótki syk jak gwałtownie depnę w pedał Ja pomyślę że czeka mnie odkręcanie przewodów od pompy to aż nie chce się tego robić Zaprowadzić do mechanika to trochę wstyd bo gorsze naprawy robiłem Trzeba się z tym przespać i zrobić w najbliższy czasie bo jedna stłuczka na 11 lata jazdy wystarczy ;) Teraz kwestia serwa...
auto jw.z 1995r 1.8 16v problem z abs-m tz. jak włączam zaplon to kontrolka sie zapala i gaśnie i niby wszystko ok. ale kiedy rusze i jadę z małą prędkością słychać pompe abs i kiedy naciskam pedał to jest wysoki i twardy . skuteczność hamowania praktycznie zero dopiero jak auto prawie staje to pedał robi się miekki i hamulce mają swoją skuteczność...
Nie wiem jak to jest w superbkach i nie chcę nikogo w błąd wprowadzić ale czy wartość podciśnienia nie jest za duża co powoduje samoczynne zablokowanie hamulców ?? Może czegoś brakuje co by ograniczało przepływ objętości powietrza potrzebnego do wspomagania hamulców. Może serwo które założyliście też jest uszkodzone ??
Witaj przerabialem temat Musisz ogarnąć wężyki idące do turbo Po naciśnięciu 3krotnie pedału hamulca masz twardy pedał?
Witam. Zafira a 1.8 16v. Pedał hamulca twardy. Ledwo hamuje. Przy zbiorniku z płynem hamulcowy słychać jak syczy powietrze. Jeszcze nie znalazłem skąd. Mam wrażenie że z okolic wtyczki z przewodem. Od tego jest pedał twardy?
- Golf 4 1.9TDI - Brak mocy i zblokowany pedał hamulca, wyciek w okolicy pompy vacum. Mam taki problem, króciec do serwo nie ma luzu, wydaje mi się, że może uszczelka poszła. auto nie ma mocy i po paru wciśnięciach hamulca robi się twardy. Jest ktoś w stanie stwierdzić co trzeba zrobić? z góry mówię, że nie posiadam wakuometru. https://obrazki.elektroda.pl/8911390100_...
VAG Leon 1. Pompa hamulcowa czy serwo. Panowie, zanim zacznę zamawiać części i wymieniać inne sprawne, aż trafię na problem, chciałbym dopytać tu, czy jest możliwość sprawdzenia, co jest winne za twardy pedał hamulca podczas jazdy i po postoju nocnym, jakby ktoś lewarek podstawił pod pedał. Po odpaleniu robi się miększy, ale dalej twardy i bardzo słabo...
Witam, Mam problem z hamulcami w Volvo 740,mianowicie jeśli hamulce są zimne,pedał hamulca jest miękki i ABS jak najbardziej sprawnie działa,natomiast w momencie kilku krotnego naciśnięcia pedału hamulca staje się twardy i ABS przestaje funkcjonować. Macie koledzy jakieś sugestie co do przyczyny???. Pozdrawiam
To jest przyczyna, nie cofające się hamulce z tyłu.
Sprawdź czy nie odpiął Ci się gdzieś przewód podciśnienia.
tylko ze juz pedal nie rosnie po wymianie pompki tylko ze ciezko chodzi a tak sprawdzalem jak pisales opada pedal po wlaczeniu silnika ale mimo to podczas jazdy ciezko chodzi hamulec
Tak
Witam Problem dotyczy samochodu Ford Mondeo 2.0 z 98 r. Polega na tym że przy prędkościach rzędu 130-140 km/h hamulec nie działa tak jak powinien. Jest twardy ("rośnie") stawia opór przy wciskaniu i nie ma skuteczności i dopiero po pewnym czasie (1-3 sek.) pedał lekko wpada i zaczyna hamować. Podczas jazdy miejskiej problem nie występuje . Wymienione...
jednak coś statało się z hamulcem, jest jakby zapowietrzony, a mianowice pedał hamulca jest bardzo twardy (wszystkie 4 koła były odpowietrzane bez skutku) kiedy nacisnę pedał gazu i pedał hamulca ten wchodzi do samej podłogi ale nie powraca do góry jak powinien, tak samo jest przy jeżdzie gdy przejedzie się na wysokich obrotach odcinek drogi hamulce...
sprawdzana buła wakum pompa
ABS-u niem a jeśli chodzi o zaciski to cóż to takiego jest i gdzie tego szukać?? problem pojawił się tylko przy pierwszym hamowaniu, później hamulce igiełka przez całą drogę. hym...
Pękł pasek wieloklinowy-dostał się pod pasek rozrządu- przeciez paski wieloklinowe sa poza ukladem roarzadu...........słuza tylko i wylacznie do napedu pomp wspomagania itd jak znajde schemat podlaczen to zapodam Dodano po 3 apropo zrób fotki i wrzuc mozliwe ze masz zamienione sekcje podcisnien z drugiej jednak strony kto składał ten silnik????
bierz laptopa do samochodu i sprawdz wartosci rzeczywiste czunikow podczas hamowania. Moze czujniki wariuja. Pozdr Procekkk
Witam szanownych forumowiczów .....od kilku dni mam twardy pedał hamulca i błąd BS a 2 1203 ,oczywiście hamulce do d...y. Będę wdzięczny za jakąkolwiek pomoc. Actros MPII 4141 2006 8X8. Pozrawiam Jarek.
Zaopatrz się w cztery zaciski elastycznych przewodów hamulcowych i zaciśnij je przy wszystkich kołach. Zobacz czy hamulec jest twardy i wysoki. Jeżeli tak to zdejmuj pojedynczo aż znajdzesz co bruździ.
Witam wszystkich forowiczów mam następujący problem w sharanie 2001r z abs i esp .Po uruchomieniu silnika zaczyna się syczenie spod pedału hamulca jak nacisnę pedał to przestaje syczeć ale po ponownym zdjęciu nogi z pedału zaczyna ponownie syczeć-jak dodaję gazu syczenie narasta,a przy tym pedał jest twardy a hamulec kiepski .Co jest przyczyną czy mogło...
Dodam tylko , że na wyłączonym silniku pedał hamulca jest twardy ( nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ) . Teraz przeczytaj jeszcze brąz to co napisałem.
witam, odnawiam wątek, bo mam podobny problem, czyli co jakiś czas zdarza się ze naciskam pedał hamulca i odczuwam opór pod stopą, po mocniejszym nacisnięciu hamuje, ale droga się wydłuża. Zauważyłem, że dzieje się to zimą, gdy temperatura spada w okolice 0 stopni lub poniżej. Audi A4 1.9 TDI 116 KM, silnik AJM pozdrawiam dd
Na postoju, jak wcisnę 4 razy, to twardy można uznać. Trzymając nogę na pedale, odpalę silnik i miększy się robi, stąd nie wydaje mi się, aby serwo było uszkodzone.
Problem z hamulcami w VW golf 5 plus 1.6 tdi. Witam uprzejmie. Przychodzę do Was z problemem w golfie 5. Ale do rzeczy, podczas postoju pedał hamulca po napompowaniu jest twardy. Gdy trzymam nogę w momencie gdy jest twardy i odpalę silnik pedał schodzi prawie na sam dół. Gdyby wpadł trochę to bym się nie martwił bo wiedziałbym że serwo pracuje. Ale...
właśnie szukałem odpowiedzi o podobnym problemie - słaba skuteczność hamowania.. u mnie jest tak, że przy wyłączonym silniku pedał hamulca jest dosyć twardy a po uruchomieniu silnika pedał zaczyna pomalutku wpadać tak jakby m-dzy sekcjami pompy płyn się przelewał.. ale bardziej podejrzewam serwo Tak jak kolega syczy mi kiedy "podpompowuje" hamulce tak...
Witam Was, Potrzebuję pomocy znawców tematu. W moim traktorku / kosiarce ze skrzynią hydro zacina się pedał gazu w obu kierunkach. Wystąpiło to nagle podczas spokojnego koszenia. Ciekawe jest to, że jeżeli zablokuję hamulec (wcisnę i przekręcę pręcik :-)) (hamulec w tej pozycji i tak nie trzymał) wtedy kosiarka pracuje perfekcyjnie. Generalnie jeżdżę...
Pytanie 1. O czym świadczy to, że pedał hamulca po napompowaniu, po odkręceniu lewego odpowietrznika twardo się trzyma? Po odkręceniu prawego odpowietrznika, pedał powoli wchodzi do podłogi. W obu przypadkach płyn wychodzi bez bąbelków. Tak W Peugeot Partner, rocznik 2005, z ABS, wymieniłem przewody hamulcowe z tyłu, na odcinkach od regulatora siły...
Witam, pomocy, raptem dojeżdżajac do świateł poczułem twardy pedal hamulca i auto słabo hamuje. Wcześniej było dobrze. Gdzie szukać błędu i co robić?
Witam. VW Touran 1.9 TDI szalenie robił twardy hamulec (żeby zahamować, to aż się mocno musiałem zaprzeć). Od pompy vacum idzie taki przewód plastikowy do tej okrągłej bańki (to chyba servo). Kiedyś przy tej pompie vacum obruszała mi się końcówka, skleiłem ją, żeby powietrza nie łapała i było spokój ze 2 lata. Ostatnio teraz pedał hamulca zaczął mi...
Wymieniłem zawór z powodu błędu zbr 00597 08 myślałem z to jego wina.niemam już pomysłu co jest i skad te błędy ebs.Czasami caly dzień nic sie nie dzieje a jak mu cos odbije to co chwile zapala sie usterka sterowania hamulca i komputera. Pedał hamulca twardy .po wyłaczeniu zaplonu chwile jest znowu ok.I w pamięci błedy jak wyżej. Bez przyczepy to samo.
Widzę że zdania są podzielone i to bardzo nawet już, spotkałem że że układ jest zapowietrzony. Więc mamy trzy teorie tylko która właściwa bo wydać kasę to nie problem tylko czy jest sens. To jest mój pierwszy diesel więc może nie znam zasady działania wcześniej jeździłem benzyna i tam hamulec był twardy od samej góry i odrazy hamował. Zadajmy pytanie...
Jak wymieniona pompa to króćce plastikowe powinny być lekko przeźroczyste i powinno być w nich widać pęcherzyki powietrza, które po nadepnięciu pedału hamulca są wciągane do pompy. Ja to odpowietrzałem przez lekkie ukośne zsunięcie wężyka z króćca i wypuszczenie pęcherzyka na zewnątrz. Operację powtarzałem tak długo, aż przy pompowaniu pedałem hamulca...
Może być wiele rzeczy - stacyjka, przekaźnik, wiązka, rozrusznik, urwana zaśniedziała masa... ciężko doradzić przez internet. Spróbuj na zaciąg, trzeba po prostu dopasować bieg do prędkości ciągnącego pojazdu. :-) Jak ciągacz będzie zasuwał 50 km/h to wiadomo że nie możesz wbić 1 biegu. :-) Abs świeci się bo coś ruszyłeś a pedał hamulca jest twardy...
Zapalił mi się czek .Auto ma bardzo twardy pedał hamulca . Turbina ciągnie w okolicy 3tys. Po czym słabnie i jedzie bez turbiny . Po podłączeniu Vaga wyświetliło błąd 00665 Harger boost sensor.
Cześć, po wciśnięcie pedału hamulca słuchać z pod niego syk powietrza, pedał podczas jazdy jest twardy a po postoju praktycznie jak kamień do momentu odpalenia, gdzie szukać przyczyny? Wymienic od razu całe serwo czy może szukać gdzie indziej? Syk powietrza po wciskaniu mam wrażenie jest za pedałem hamulca
twardy pedał twardy pedał hamulca pedał hamulca twardy twardy pedał hamulca
passat antena separator volvo silnika obliczenia elektromagnes
mikrofalówka dioda pilot emtec instrukcja
Ciśnienie na tłokach a stan silnika - co oznacza? Samsung NV75N5641RS Dual Cook – praca wentylatora w nieużywanej komorze