ten zetor ma jeszcze hamulec skrzyni który właśnie działa po wciśnięciu sprzęgła. przed rozbiórką na rozgrzanym oleju obowiązkowo pomiar ciśnienia na mikropompce. na żółwiu i na zającu.bo może być wcale nie tego przyczyna. zobacz najpierw czy to hamulce nie zacinają, odpuść je śrubami z tyłu oba koła i wtedy pojeździj. uszkodzony wzmacniacz zazwyczaj...
O WOMie i półbiegach pisałem żeby przybliżyc bydowę tego traktora, a źle wyregulowany hamulec skrzyni uniemożliwi dobre wysprzęglanie
Problem ze sprzęgłem bądź z hamulcem skrzyni. Zgrzyta także na postoju? Nawet po dłuższym zatrzymaniu i trzymaniu wciśniętego sprzęgła?
a hamulec w którymś kole nie "trzyma "? Dodano po 5 wzmacniacz działa prawidłowo ? gdy jest słabe ciśnienie na mikropompce może robić się efekt ,że żółw zachodzi na zająca i hamuje go wzmacniaczem . ale to powinno dziać się tylko na zającu. ogólnie instrukcje tych ciągników mówią, że do 1200 obrotów silnika jeździć tylko na żółwiu Spróbuj też odpuścić...
Podciągnij na sprzęgle. Może za słabo wysprzegla,. Powinno z brzega brać. Miałem Zetora 5211 to zgrzytal od początku pomimo hamulca na skrzyni. Ten typ tak ma. Jedne zgrzytają inne nie. Na każdym ci zgrzyta czy tylko czasami., Mnie z 4 na 5 zawsze dał zgrzyt. Z 2 na 3 i 4 nie.
Chyba tak samo, zamontowany do tylnej dennicy butli powietrza, z tym że tam jest dalej podłączony przewód powietrza do elektrozaworu i siłownika (są one zamontowane do skrzyni nad tzw. hamulcem sprzęgłowym, czyli po przedniej stronie butli).
Co do skrzyni to raczej się nie obędzie bez otwierania. A co do opinii to wygodny, bardzo przyjemnie się jeździ, ale problemy są z hamulcami, które są tak zawodne jak w URSUSie, no i lubi dużo spalić. Brakuje też szybkiej skrzyni, chociaż w niektórych była opcją.
W Case pompa z boku skrzyni to pompa główna hydrauliki z tego co się orientuję. Kwestia druga to czy u Ciebie to sprzęgło jest takie jak np w zetorze 7211 czyli zbiorniczek, pompka jak do hamulców i wysprzęglik czy sterownie odbywa się hydraulicznie na zupełnie innej zasadzie. Ale nie sądzę bo Twój opis i typowe objawy wskazują bardzo jednoznacznie...
Miałem identyczny problem jak Twój, tylko w zetorze 8045 Crystal, naprawiane było sprzęgło wom i jakiś czas było dobrze, potem była wymieniona mikropompa, pokrywa skrzyni i ostatecznie pomogła wymiana całego sprzęgła wom na używane i teraz jest dobrze ciągnie tak jak powinno, hamuje też tak jak powinno i nie kręci się na wyłączonym. Ciśnienie sprawdzisz...
c360 to wierna kopia zetora 5718 ale po polskim faceliftingu więc wiadomo na co powinieneś zamienić traktor (5718 to 4x2 a 5748 to 4x4) mosta od stara to można do ursusa lub zetora 80-ki wsadzić a do 60 coś lzejszego od jakiegoś jeepa lub coś podobnego byleby był zawias i podwójny kardan z każdej strony a jak jeszcze trafisz na oś z hamulcami tarczowymi...
Wpsowa nic dodać nic ująć. Układ kierowniczy faktycznie fajny. Całkiem dobrze się kręci a wracanie kół w pozycje na wprost jest wygodne. Teraz mam orbitrol i niestety trzeba naparzać. Może o hamulcach bym jeszcze wspomniał. Przynajmniej na częściach starej daty i oczywiście poza ręcznym. W 4011 miałem jedną pompkę i rozdzielacz. Fajnie to hamowało,...
Ja 2 tygodnie temu wymieniałem i moje weszło bez grzania, lekko młoteczkiem tylko stuknąłem. Nitowałem na zimno. Jedyny problem to zdjęcie starego koła, musiałem trochę nity rozwiercać i dopiero wybijać bo nijak nie mogłem ich wybić po uprzednim zeszlifowaniu łbów. Po założeniu koła zwróć uwagę na głębokość osadzenia trybu atakującego. U mnie musiałem...
Z kołami rozrządu oczywiście masz całkowitą rację. Jeśli chodzi o 5340 to jego starszym odpowiednikiem jest zdaje się 62xx. Ale głowy nie dam. 5340 jest konstrukcją tylko zmodernizowaną, bazującą na starszych modelach. Ma zmodernizowaną pompę wtryskową nie za bardzo na jego korzyść według mnie, tłoki z trzema pierścieniami i zmienioną pojemnością komory...
Heh nie moja to sprawa by nakłaniać do jednego modelu a wyszydzać drugi. Na podkarpaciu za 16 tys. musiał byś mieć szczęście by trafić C-360 3P lub C-360 w dobrym stanie. Po prostu masz trochu mało pieniążków. Nie mówie że się nie da kupić. Da się ale trzeba naprawde szukać okazji. O ile silnik C-360 przy odrobinie chcęci, samodzielnie przy użyciu prostych...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Witam mam pytanie olej w skrzyni w John jest rzadki no i jak a w zetorze zawsze był lany Hipol gęsty jak wleje rzadkiego będą wycieki gdzieś? Bo chciał bym jednym i drugim ciągnikiem kiprowac przyczepy i nie chce żeby zaraz mi pompa poszła w Zetorze a jeszcze jedno pytanie hamulce olejowe do przyczep są dobre ??
Jeśli pracujesz na złomie to może pomyśl o kupnie zetora 25 z padniętym silnikiem i swapie nowego silnika. Masz wtedy pancerną skrzynię z blokadą i reduktorem, podnośnik, WOM, skuteczne hamulce, możliwość podpięcia maszyn. Nie wiem jak u Ciebie, ale w moich rejonach pojawia się tego sporo- były całe z silnikiem nawet na chodzie za 2000-2500 zł. Chyba...
https://obrazki.elektroda.pl/9035451000_... Proszę o poradę jak ugryźć temat cieknącego oleju. Ogólnie ciągnik suchy a z tego wałka kapie olej. Rozpiąć hamulce, spuścić olej z skrzyni i pomiędzy wałkiem a obudową jest zimmering? ? ? Proszę o poradę, może się ktoś orientuje?
hamulec skrzyni hamulec skrzyni automatycznej hamulec skrzyni ursus
schemat sprężarka klimatyzacja naprawa piekarnik mastercook colorovo sterowniki
renault p0600 zabezpieczenie przed zwarciem
Spadek zrywności VW Passat B5 FL 1.9 TDI AVB po wymianie pompowtryskiwaczy i turbosprężarki Migająca dioda 6 razy w telewizorze Sony - co oznacza?