hasla loginy

Znaleziono około 320 wyników dla: hasla loginy
Podstawowa forma zapytania: hasło login
  • internet nie dziala na win7, a na xp dziala...

    Dzieki za tak szybki odzew. Jezeli chodzi o zmiane hasla. Login i haslo admina pokazuje sie jak probujemy wejsc w ustawienia rutera i to zmienilem bez zadnego problemu. Po wejsciu w ustawienia rutera, w zakladce SETUP - BASIC SETTINGS sa pola w ktore trzeba wpisac login i haslo przyznane przez operatora,...

    Sieci Początkujący Słonik1963   11 Lut 2012 02:26 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 4671
  • Casio fx-9700gh instrukcja, soft

    Dzieki wielkie !! W sumie bylem na tej stronie tylko niezjazylem loginu i hasla :) login :casio passwd:download jakiez to oczywiste co do softu to powalcze. jeszcze raz dzieki , jest to dlamnie bardzo wazne , masz za to malego bonusa ;)

    Inne Serwis stasiekm   10 Maj 2015 08:53 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 6394
  • VC++ - Zapis z textBox do Label - nawet po wlaczeniu programu od nowa

    Witam, mam problem z zapisem danych w mojej aplikacji. Otóż mam już gotową aplikację do wczytywania danych (typu hasla, loginy itd itp), z tym, że już je wcześniej wpisałem w kodzie. Chciałbym aby po kliknięciu przycisku EDYTUJ i wprowadzeniu danych do textBoxa, były zapisywane dane do Label5 (Powiedzmy,...

    Programowanie Początkujący tplewa   17 Lut 2016 23:29 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 438
  • Router Asus RT-N11 Nie Mozna Zmienic Hasla

    Mam taki problem z routerem asus rt-n11 a mianowicie nie moge zmienic hasla do logowania systemu...gdy wpisuje nowe haslo i klikam na przyciks save&restart wyskakuje mi cos takiego: '200 Request reject' a pod spodem troche drobniejszym drukiem: 'Please log out user, 0.0.0.0, first or wait for session...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych wysockip93   21 Paź 2011 00:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1385
  • szukam standardowego hasla i loginu doroutera NETGEAR WGT624

    dostalem router NETGEAR 624 i chcialbym go skonfigurowac ale nie mam do niego instrukcji obslugi i nie znam standardowego hasla i loginu uzytkownika czy ktos moze mi pomoc

    Sieci, Internet 313846   25 Gru 2006 16:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 4139
  • Autouzupełnianie loginów i haseł

    Witam, mam taki problem, że np. przy włączaniu Tlenu automatycznie wpisuje mi Login i Hasło i nie wiem jak to wyłączyc, mimo, ze w Tlenie mam wylaczona opcje pamietania hasla uzykownika. Czytalem cos o Single Sign On ale nie wiem czy to to i jak usunac te loginy i hasla. Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam

    Software serwis DAREK4444   04 Lis 2008 23:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1577
  • Visual Basic 2010 -trzykrotne, zle wprowadzenie hasla- program sie wylacza

    Witam! Jak masz sprawdzanie instrukcją IF czy hasło i login są dobrze wprowadzone, zrób drugą instrukcję z licznikiem: [syntax=vb] Dim licz as string ... IF (haslo = [twoje_haslo]) then 'Kod po wpisaniu dobrego hasła else messsagebox.show("Błąd!") ... = licz+1 End IF ... IF (login =...

    Programowanie 2341115   29 Gru 2014 00:56 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 555
  • Zmiana loginu na support ust

    CZesc odkupilem dzisiaj od kolegi ust haslo do supporu dziala u niego na kompie zas u mnie nie po zresetowaniu hasla powinno przyjsc na maila ale niestety kolega niezna hasla tzn. zapomnial do konta e-mail na ktore to konto byl rejestrowany ust i moje pytanie jest takie czy mozna zmienic ten login pczy...

    GSM Serwis Artech   05 Paź 2007 12:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 573
  • Airlive WT2000ARM - Login i haslo

    Szczesc Boze! Potrzebuje pomocy co do logowania sie. normalnie loguje sie do neti login haslo i smiga po skonfigurowaniu routera airlive mam juz polaczenie sieci bezprzewodowej ale kiedy probuje zalogowac sie do internet ADSL netii(na kablu tpsa) to juz wyskakuje ze nieprawidlowy login lub haslo. Co...

    Sieci LAN radyjko11   03 Mar 2013 19:20 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 8376
  • os-9/68k v2.3 brak mozliwosci wpisania hasla

    Witam wszystkich. W trakcie uruchamiania maszyny sterownik sie laduje tylko do miejsca gdzie trzeba wpisac login: os-9/68k v2.3 ready - please login 1 devices online Niestety nie moge niczego napisac. Nie reaguje rowniez na klawiature. Probowalem podmienic...

    Automatyka Przemysłowa Tomasz.K.   26 Kwi 2013 11:51 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 687
  • Toshiba l775 - brak możliwości połączenia mimo loginu i hasła

    witam mam problem z połączeniem się z wifi na lapotpie jeżeli chce połączyć się z siecią nr 1 do której mam hasło i login udaje mi sie bez problemu natomiast jeżeli chce się połączyć z siecią nr 2 do której również mam hasło i login jest problem, wysakuje coś tam tosindicator.exe czy chcesz...

    Sieci WiFi groobas2   01 Mar 2013 15:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 696
  • hasla w operze zapis do pliku

    c hce zrobic nowy system ale w przegladarce OPERZE mam mnustwo zapisanych hasel do forum internetowych ktorych niestety nie pamietam. Czyli otowieram np strone elektrody i automatycznie mi sie loguje badz za pomoca skrutu o pery CTRL+ENTER samo wpisuje sie login i haslo. W jaki spoeob ...

    Software serwis jankolo   17 Lip 2007 23:43 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2929
  • pentagram P-6331-42 po resecie 'zapomina' hasla

    No wlasnie chyba nie - ja na stacjonarnym nie musze wpisywac od nowa loginu i hasla do internetu.

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych weedbooze   24 Paź 2009 21:58 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3093
  • Dopisywanie hasla do loginu w Windows

    Witam! Mam pewien problem z Windowsem Do niedawna wszystko było ok. Gdy wpisywałem login w okienku logowania, to po przejściu do hasła komputer automatycznie dopisywał hasło. Zainstalowałem jakiś program antywirusowy, jeden z tych darmowych i niesprawdzonych, no i od tego czasu za każdym razem zmuszony...

    Software serwis malum   21 Sie 2007 22:13 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 664
  • Lokalizacja loginu i hasla do PPPoE w rejestrze Windows XP

    Witam, moje pytanie w zasadzie zawiera sie w tytule watku... Pisze program w C++ z zaimplementowana obsluga polaczen PPPoE i nigdzie nie moge odnalezc informacji na temat tego, w ktorym kluczu zawarty jest login i haslo uwierzytelniajace tego polaczenia... Bede wdzieczny za kazda pomoc. Pozdrawiam.

    Software serwis tzok   02 Kwi 2008 21:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2341
  • tp-link tl-wr543g zapomnialem loginu i hasla

    witam, mam problem z routerem i chcialem wejsc do konfiguracji a niestety zapomnialem loginu oraz haslo. w jakis sposób moge wprowadzic haslo od poczatku??

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych bojas   02 Kwi 2010 18:06 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2309
  • Rapair Station - Naprawiacz dysków Login - Full version

    z tego co wiem to na stronie jest pozycja register, podajesz dane i przesylaja ci to o co pytasz na maila... a jak poczytasz dokladnie informacje ktore podal kolega w zamieszczonym wyzej poscie to bedzie super. wejdz na strone www.hdd-tools.com i znajdziesz wszystkie potrzebne info nawet opcje...

    Komputery Hardware Marti23   18 Lis 2004 20:17 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 777
  • adsl - login i hasło po co są?

    A na innej linii za pomoca logina i hasla moze ktos uzyskać dostęp do internetu?

    Sieci LAN bnbnb   03 Mar 2014 15:05 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1371
  • Połaczenie nie jest bezpieczne - Kłopot z loginami i hasłami

    W nowym ff wyswietla sie taka informacja, ale zapamietane loginy i hasla nie powinny zostac skasowane po aktualizacji.

    Software serwis barteksmrek   16 Mar 2017 19:52 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 426
  • Hasla w Internet Xeplorer

    Witam ma mmaly problem nie moge wykasowac loginow i hasel .Wykasowalem wszystkie cookis i nic nadal ma hasla i loginy co moze byc nie tak moze ktos iwe??? dzieki za pomoc

    Software serwis arnoldk_20   01 Wrz 2005 22:50 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 492
  • odzyskanie hasla w win Xp

    A próbowałeś się zalogować jako admin? 2x ctrl+alt+del na ekranie logowania, login=administrator, hasło jeśli nie ustawiałes zostaw puste

    Software serwis dexi   12 Maj 2006 15:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1287
  • problem z poczta-zapomnialem hasla-jak przywrocic??

    ...Mój syn ma konto na interia.pl, widziałem jak wpisywał login "diablo" ale hasła już nie widziałem. Czy możecie mi pomóc wejść na jego konto, bo chciałbym poczytać jego pocztę, a szczególnie co piszą sobie z dziewczyną... Kolego km996, czy to czasem nie jest podobna do tej sytuacja? Każdy by tak chciał...

    Software serwis benbog   28 Lis 2008 15:27 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 16039
  • problemik z zalogowaniem do windowsa - hasla

    Na wstepie - nie naruszam zasad pytania o hasla A teraz do rzeczy. Mam jednego kompa na ktorym nie ustawilem hasla admina lokalnego - pracowal caly czas w domenie z ktorej go wywalilem na grupe robocza - od tego czasu nie moge wejsc na niego - probowalem wszystkie mozliwe loginy admina jakie mam i...

    Software serwis mat_ed   18 Maj 2009 14:40 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1483
  • Excel - Otwieranie określonych arkuszy w zależności od podanego loginu

    hasla haslo1... haslo4

    Software serwis JRV   29 Kwi 2016 21:34 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 450
  • W jaki sposób połączyć się z FTP bez podania loginu i hasla

    Mam konto FTP na serwerze uczelni i chciałbym na stronce internetowej zamieściś odnośnik do tego FTP w ten sposób, żeby ze strony można pobierać dane znajdujace sie na FTP ale niepowołana osoba nie mogła ich zmieniać (kasować, dogrywac). Chodzi o to zeby bez podawania loginu i hasla mozna pobierac dane....

    Sieci, Internet colombo   10 Lis 2004 13:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3272
  • Hasła w 98. Jak wykasować wszystkie hasła i loginy?

    Jesli Ie: wejdz we wlasciwosci IE -> karta "zawartosc" -> "autouzupelnianie" -> "wyczysc hasla"

    Software serwis matacz1   02 Mar 2006 14:31 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2477
  • Prosta rejestracja i logowanie w PHP BEZ MYSQL !

    Kiedys cos takiego wpadlo mi w rece, Tobie sie chyba przyda :) index.php <? $czas_wygasniecia_sesji = 60*30; //w sekundach session_start(); //wystartuj sesje (jesli istnieje to wznow, jesli nie to utworz nowa) setcookie(session_name(),ses...

    Programowanie Mbeat   18 Cze 2006 19:20 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 6986
  • mam problem z serwerkiem FTP

    Witam Wszystkich! Mam problem z postawieniem serwerka FTP, ktorego moznaby widziec z zewnatrz(WAN). Przyznaje, ze tematem o sieciach komputerowych zainteresowalem sie kilka dni temu, dlatego moja wiedza nie jest zbyt wielka.. Otoz moim uslugodawca internetowym jest angielski Bulldog (dziala to...

    Sieci, Internet robsonic   05 Lut 2006 22:43 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 927
  • Logowanie do Linuxa

    Zainstalowalem system Linux Mandrake. Wszystko ok, wybieram sobie go przy starcie kompa z listy, laduje sie i nastepnie wyswietla monit (cos w stylu dosa) o login a nastepnie haslo. Podaje login taki jak przy instalacji natomiast hasla nie moge wogole wpisac. Zainstalowalem jeszcze raz, zrobilem profil...

    Software serwis balooon   15 Kwi 2008 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2166
  • Asus wl-am604g problem ze zdalnym dostępem

    Witajcie Zanim napisalem od ponad tygodnia przeczesuje rozne manula i fora i nie moge znalezc informacji. Mam biuro w innym miescie i niestety nie moge tam za czesto bywac, mam tam router asusa i chcialem zrobic sobie dostep zdalny. Zazanaczylem opcje dostepu przez wan na wszystkie uslugi i.. pojawia...

    Sieci Początkujący key   29 Paź 2009 01:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1159
  • sinus 154 dsl internet przez wan lub lan

    Nawet mimo, ze laczy sie z internetem przez login i haslo w porządku 1: logowanieZpc---(lan/wifi)-->sinus--->mod... ? skoro w wersji 2: pc--->sinus--->ISND da sie logowac poprzez oprogramowanie sinusa, to mimo tego, sinus sie "sam" nie zaloguje, podlaczony do dialogowego? I jeszcze...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych nasturcjo   22 Wrz 2010 09:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2925
  • Modemo-ruter innbox v50 Dialog

    do tego modemu sa dwa loginy i hasla jedno dla uzytkownikow jedno dla administratorow login uzytkownika oczywiscie uciety do minimum a loginu i hasla admina niestety niemoge podac

    Sieci LAN piterek-23   16 Mar 2015 13:35 Odpowiedzi: 77    Wyświetleń: 58268
  • [PHP][MYSQL] Niedziałający skrypt rejestracji użytkowników.

    Ostatni kod to : <?php // utworzenie krótkich anzw zmiennych $nick=$_POST['nick']; $haslo=$_POST['haslo']; $hasla=$_POST['haslo2']; $adres=$_POST['email']; if (!$nick || !$haslo || !$hasla || !$adres) { echo "Nie...

    Programowanie Ksysiek   25 Sty 2011 00:34 Odpowiedzi: 26    Wyświetleń: 1797
  • Zmienna z PHP w skrypcie Java

    Witam Mam problem z przekazaniem zmiennej $login do skryptu JAVA Poniżej kod: [syntax=php]<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <meta http-equiv="content-type" content="text/html; charset=UTF-8"> <meta name="generator" content="PSPad...

    Programowanie Początkujący rafik73   23 Lut 2015 18:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 495
  • sieć => hasło? Połączenie komputerów? Dostęp do plików.

    hej, konto goscia mam wlaczone i udostepnia tez:) a jesli chodzi o taki sam login to znaczy o ktory login chodzi?? ten przy uruchamianiu windowsa czy jakis inny?? bo jesli ten przy uruchamianiu windowsa to juz robilem konto Turbo Winyl u siostry(win 98) na kompie tez bez hasla bo ja nie mam hasla...

    Sieci, Internet tzok   31 Gru 2006 13:50 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2864
  • Ricoh 3245C problem ze skanowaniem do folderu Win7

    Dobra, sprobuj moze od poczatku, procedura, ktora stosuje i zawsze dziala: -wylacz wszystkie firewalle - na pulpicie lub gdziekolwiek na dysku lokalnym stworz folder np "Scan" i udostepnij go - wejdz w ustawienia udostepniania i upewnij sie, ze zaznaczona jest opcja "pelna kontrola" a nie tylko...

    Drukarki, ksero Początkujący meksyk999   12 Mar 2010 09:40 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 14669
  • RICOH, Aficio 2022, ustawienie drukarki do wysłania skanów

    Hej, skopiuje Ci tekst, ktory pisalem w innym poscie na ten sam temat (inna maszyna, procedura taka sama): "...Dobra, sprobuj moze od poczatku, procedura, ktora stosuje i zawsze dziala: -wylacz wszystkie firewalle - na pulpicie lub gdziekolwiek na dysku lokalnym stworz folder np "Scan" i udostepnij...

    Drukarki, ksero Początkujący szadas   11 Sie 2010 09:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 6437
  • Chyba niewykrywalny wirus

    Mbr masz czysty, wiec skoncz juz wymyslac. W logach rowniez nie ma sladu infekcji. Proponuje zakonczyc ten watek. W celu 100% wykluczenia infekcji uzyj jakiegos linuksa livecd i z niego zaloguj sie do poczty czy czego tam chcesz. Pod Windows mozesz zainstalowac firewall i zablokowac ruch przychodzacy...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   05 Lut 2011 19:02 Odpowiedzi: 34    Wyświetleń: 6527
  • Podejrzane pliki - program szpiegujący na komputerze?

    Tak, to trojan wykradajacy loginy i hasla do bankow. Program jest spakowany upx co dodatkowo utrudnia wykrycie przez programy anty*. Radze Ci zmienic wszystkie loginy i hasla, ktorych uzywales do logowania.

    Pogotowie Antywirusowe mikpawel   13 Lis 2012 14:43 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 5541
  • Prędkość wysyłania pliku. Visual C#, program do wysyłania e-maili.

    No napisałem cos innego i tutaj mam inny problem nie wiem dlaczego ale nie chce mi wysłać wartości załącznika w odebranych widnieje on jako załącznik jego wielkosc zawsze wynosi 108bajtów. public string SmtpServer; public string SmtpBody; public string SmtpSubject; public...

    Programowanie Początkujący rufuse   19 Mar 2009 20:14 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 2360
  • Meru AP300 default Username i Password

    Jak w temacie poszukuje do tego access pointa defaultowego loginu i hasla do telnetu po niewaz mozna do niego sie dostac tilko przez telnet login: admin password: admin nie pasuje!! Orginalnego CD i manuala niestety nie posiadam! telnet 192.168.1.44 Trying 192.168.1.44... Connected...

    Sieci LAN router   05 Cze 2009 15:58 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2322
  • Batch zapis danych w notatniku...

    Dobra już mniejsza z tym teraz mam inne pytanie, mam tak kodzik: (at)echo off color c title kodzik del "C:\Documents and Settings\xp\Pulpit\Kamil\Inne\baza haseł\Baza Haseł.html" echo ^<html^> >> "Baza Haseł.html" echo ^<head^> >> "Baza Haseł.html" echo...

    Software serwis Eufor   12 Sie 2011 14:55 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1759
  • Upublicznienie mojego MAC?

    Konflikt adresow pojawia sie tylko w tedy gdy sa takie same ip ale rozne mac w momencie podmiany mac na taki sam jak droga osoba jezeli posiadacie takie same ip i mac to konflikt w tedy nie wystepuje i w tedy mozecie w tym samym czasie korzystac z netu lekarstwem na to jest radius :) a jeszcze lepiej...

    Sieci LAN dan-j2   17 Lis 2008 12:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 515
  • Netgear WGR614 - PPPOE i Klonowanie MAC

    Witam, Mam router jak w nazwie tematu i potrzebuję skonfigurować poprzez PPPOE (wpisujac nazwe uzytkownika i hasla) oraz sklonować adres MAC. Jak dam w basic zeby laczyc bez uzytkownika i hasla mam mozliwosc sklonowania , jak dam opcje wpisania loginu i hasla nie ma opcji klonowania. Jak to zrobic? Pozdrawiam,

    Sieci LAN piterus99   02 Paź 2013 22:33 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1065
  • Internet LTE NJU Mobile - blokowanie portów

    Rejestrator ma możliwość wprowadzenia ręcznych ustawień konfiguracji danych sieciowych. Nic przy bramie nie zmieniłem, tylko zmieniłem IP z 192.168.1.1 na 192.168.1.X - wolny adres IP lokalny. Ustaw tak, aby pobieral adres z DHCP. Jak pozniej bedzie potrzeba, to ustawisz mu staly adres, a na ta...

    Internet 3G, 4G, LTE Asphyxx   17 Lis 2017 21:40 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 2010
  • Jak założyć hasło na stronie napisanej w html-u?

    Rozumiem ze nie masz problemu z przekazywaniem samych wartosci pol w htmlu (GETem lub POSTem)? Jesli tak to stworz sobie stronke z tymi polami o ktorych pisalem wczesniej. Natomiast jesli chodzi o logowanie i samego phpa to potrzebujesz instrukcji IF (zeby porownac haslo i login z formularza) oraz umiejetnosc...

    Tworzenie WWW dan1112   09 Gru 2011 09:55 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 6022
  • Edimax AR-7084A Neostrada nie łaczy

    1. Haslo i login do routera to nie jest haslo i login z neostrady. 2. Router NIE ZMIENI ci hasla i loginu do neostrady. Jest to po prostu awykonalne. 3. Zresetuj router do ustawien fabrycznych i wtedy wpisz domyslny login i haslo, a dopiero po zalogowaniu wklep swoje dane dostepowe do neo.

    Sieci, Internet inp   28 Maj 2007 16:13 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 18235
  • Autoryzacja pppoe. Czy możliwe jest przechwycenie loginu i hasła?

    Ostatnio na serwerze w mojej sieci zrobilem autoryzacje pppoe tak jak w neostradzie czyli trzeba podac login i chaslo. Zmusil mnie do tego pewien natretny wardriver, bo caly czas sie podlanczal i isedzilal pod ktoryms z moich klientow. No i teraz mam pytanie czy mozliwe jest przechwycenie hasla i loginu...

    Sieci, Internet Killer.PL   12 Wrz 2006 15:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1465
  • Hasło w XP. Jak je obejść? Jak się zabezpieczyć przed obejściem?

    Moze ma ustawiony login niewymagajacy hasła? U mnie (szkola/praca-niewazne) jest ze jak sie chce wejsc na server to nalezy znac login i haslo, ale dla wtajemniczonych istnieje login który niewymaga hasla i nie ma go na liscie czy innej pierdułce a`la menu wyboru.

    Software serwis dbd   12 Lis 2005 17:58 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 1836
  • OKI C5450 - jakie jest standardowe haslo

    Probuje zalogowac sie na drukarce przez www ale zada loginu i hasla, na stronie testowej jest cos w rodzaju loginu (Network name OkiLan 8001 - czy cos w tym stylu) o haslo roota zagwiazdkowane (sic!) zapewne istnieje standardowe haslo i login tylko jakie ... ? w dokumentacji nie ma.

    Drukarki, ksero Profesjonalne akuku777   01 Sie 2008 13:44 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3148
  • Win98(/Dial-up?) nie widzi modemu Neostrady? (ZTE ZXDSL 852)

    Może komus pomoge Naprodukowałem sie troche ale poszło w taki sposób ze działa bez tej badziewnej aplikacji od tepsy. te same objawy po zainstalowaniu samych sterów od modemu windows go nie widział wiec wpadłem na pomysł ze skoro aplikacja neostrady robi połączenie to ją wykorzystam. Odłączyłem...

    Sieci, Internet MMłynek   11 Maj 2007 17:59 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 9987
  • Sieć - jak dodać PC z Win ME? Dlaczego prędkość spada z 1Mb na 512 Mb?

    Witam ponownie Jesli chodzi o proglem z podłaczeniem tego kompa z windowsem me to okazalo sie ze karta sieciowa byla po prostu walnieta. Po podpieciu nowej karty, siec pojawila sie automatycznie. Natomiast w sprawie tej predkosci neostrady, chcialem ustwiac nowy login i hasło na ruterze tak jak...

    Sieci, Internet themk   02 Gru 2006 17:24 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1300
  • podłączenie PC(winXp) z laptopem(vista) kablem Lan

    Jezeli wchodzisz z kompa z XP na notebooka z Vista i prosi o login i haslo to musisz wpisac te dane (login i haslo do systemu Visty) inaczej cie nie polaczy - przeciez takie rzeczy to dzieci w przedszkolu wiedza ;) po wpisani loginu i hasla bedziesz widzial z pod XP folder publiczny na Viscie i mozesz...

    Sieci, Internet voytasek   19 Wrz 2007 22:20 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4204
  • [Delphi] Porównanie zawartości TEdit i zmiennej.

    Nie no znam, Próbowałem i nadal nie mogę tego zrobić nie działa no =( Możesz Napisać ten Warunek? Aha i Jeszcze jeden Problem Jak zrobić Jeśli login się nie zgadza to wyświetli komunikat Procedura loginu If ..... else Panel1.Color := clRed; Panel1.Caption:='Incorrect Login'; Procedura hasla if...

    Programowanie Wild_Master_Airborne   27 Lis 2010 13:48 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 2714
  • Antena do resmana i router

    No wlasnie o to mi chodzilo. Mam u rodzicow router ale bez wifi i chcialbym podlaczyc taki sam jak teraz kupilem zeby miec neta bezprzewodowo. Jednak teraz mam problem ze swoja siecia. otoz siec hotspotow resman ma jakby dwa loginy. pierwszy to zeby wogole karta pobrala adres sieciowy i jest to sam numer...

    Sieci LAN peja87   21 Sty 2012 07:20 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 3213
  • Router NETGEAR WGR614v9 - konfiguracja pod Netia

    Witam,mam problem z skonfigurowaniem routera NETGEAR model WGR614v9. Od Neti, a raczej jest Internetia. Standardowo dostalem login i haslo. Wszystko dobrze, kabelek podłączam do komputera(Win7) loguje sie czasem jak trzeba na stronie i śmiga. Mam router i chcialem go skonfigurować. Podłączyłem wszystko...

    Sieci WiFi podpowiedz_netia   14 Mar 2014 16:29 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3429
  • Logowanie dwr-116 - d-link dwr-116 logowanie

    Nie moge się zalogować do strony (192.168.2.1 to ta strona) ustawien czy czegoś takiego, musze wpisać login i hasło (domyśle są nie podawane i jest to coś prostego takiego jak login: admin hasło:1234) ale zadne nie dziala, czy nie zna ktos loginu i hasla? (to ta zwykła strona bo mam router z Cyfrowy...

    Internet 3G, 4G, LTE Jancu24   23 Cze 2017 17:03 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1545
  • Gsm service pack II. Czy użyczy ktoś loginu i hasła?

    witam! czy ktos moze posiada Gsm service pack II? Chodzi mi o to czy ktos mogl by urzyczyc loginu i hasla aby zaktualizowac program? dostalem nosnik z ww programem ale niestety nie otrzymalem loginu:( z gory dzieki:)

    GSM Serwis krzysiek-b11   30 Kwi 2007 23:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 936
  • Jaki BOX? Do 650 zł. Ze wsparciem technicznym.

    twister/tornado w tej cenie ok, jesli chodzi o tel ktore wymieniles (oprocz siemensa - w twister/tornado jest nakladka freia)... Ostatnio na supporcie twistera (www.twisterflasher.com)szlag trafil im baze danych, no i oczywiscie "stare" hasla dostepu nie dzialaja, a moj reseller :) tez ma problem zeby...

    GSM Serwis orczxc   27 Mar 2005 17:47 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 732
  • Neostrada pytanie

    Ja sie kiedys laczylem przez konto qmpla i limit naginalo jego tylko ze jezeli sie polaczysz przez jego konto... wtedy on sie nie zaloguje i zglosi to tepsie a wtedy przypal... jezeli chcesz takie login'y i hasla to polece programik netscan... wpisujesz zakres IP tepsy i szukasz routerow. Wiekszosc pseudo...

    Software serwis oleq_30   31 Lip 2005 22:29 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 4878
  • phpBB, a hasła

    Mam takie pytanko... jak to własciwie jest z hasłami kodowanymi w md5... z jednej strony aby zdobyc haslo trzebaby znaleśc taki sam ciag znaków jaki odpowidałby hasłu i (podobno) nie działa to w druga strone. A z drugiej strony po podaniu maila i loginu haslo zostaje wysłane na naszą skrzynke. Albo...

    Software serwis _h   26 Sty 2006 19:42 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 947
  • skype i outlook problem?

    po przegraniu skypea na dysk mam sytuację taką ze nie wchodzi (pokazuje moj profil) tylko kaze podac haslo. Pod spodem jest opcja przypominania hasla. Nalezy podac skrzynke i swoj login ze skypea. Nazwe skrzynki pamietam ale nie pamietam hasla do niej. Nie bylo mi potrzebne bo mialem w outlocku ustawione...

    Software serwis kernel-panic   27 Gru 2007 20:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1729
  • BackTrack 2 mały problem z karta wifi Intel 3945

    Mam problem hasłem do konta root w backtrack3. A właściwie to problem dotyczy braku hasła. (mowa o wersli live na pendrive). Backtrack3 automatycznie sie loguje bez hasla. Próbowałem już komendy passwd - oczywiscie pozwolił mi na ustanowienie bt ~ # passwd Changing password for root Enter the new...

    Software serwis pkozerski   01 Lut 2008 21:43 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 5883
  • Bezpieczeństwo w Hootspotach - logowanie do banku

    Dokladnie tak jak przedmowca pisze; Wiekszosc wlaman, kradziezy i wyludzen to przechwycenie hasla i loginu poprzez trojany i programy szpiegujace komputer czyli np. programiki dzialajace w ukryciu i czytajace wpisy na klawiaturze. czesto rowniez dostajemy falszywe email na skrzynke z prosba o zalogowanie...

    Sieci, Internet mbo   17 Mar 2008 17:23 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1382
  • Podlaczenie do sieci bezprzewodowej przez router.

    Z góry serdeczne dzięki... No własnie nie moge wejsc na strone tej konfiguracji bo zada loginu i hasla. Niestety nie podano mi hasla przy instalacji routera (nie bylo mnie w domu) Jest to model D-Link 524 to chyba do tego instrukcja. A moze pomoglbys mi nowe haslo zdefiniowac ? Mam Viste...

    Sieci Początkujący Pamek   02 Lip 2009 23:55 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1811
  • Router Aceex model AR41/2C. Wgranie firmwaru?

    Witam. Sprawa wyglada nastepujaco: dostalem do zrobienia jakis router, na ktorym mialem zmienic haslo logowania sie, poniewaz kolega dostal go od znajomego, ale nie mogl nic zrobic poniewaz nie mogl sie na niego zalogowac. Na routerze nie ma napisane jakiej jest firmy. Wiec doszedlem do teo po adresie...

    Sieci Początkujący robertklo   08 Gru 2009 23:14 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1473
  • Funkcja przypominania hasła w serwisie Nasza Klasa

    Witam. Mam (maly)(duzy) problem otuz chodzi mi o to ze wrucilem z zagranicy niedawno, i nie pamietam hasla do tego portalu a bardzo mi na tym zalezy bo z wieloma osobami mialem jedynie ten kontakt. hasla do email'u na kturym zalozylem konto nie pamietam. Wiec mam takie pytanie. Czy isnieje mozliwosc...

    Software serwis DriverMSG   26 Gru 2009 00:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1865
  • Jak wejsc na router NETGEAR WNR2000

    Cześć mam taki problem. Kolega zapomniał hasła do routera chodzi o te hasło ktora pozwala sie polaczyc z siecia i chcialby je odzyskac. Zna adres Ip i hasła przez które można wejsc na router przez przegladarke. Tylko prosi mnie oto zebym ja mu to zrobil z mojego komputera. Pytanie brzmi jak wejsc na...

    Sieci LAN piterus99   25 Lut 2012 21:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 16246
  • DL-624 - Nie mogę wejść na Admina

    Witam Dostałem ruter ww i podłączyłem go pod mój pierwszy ( ponieważ ma wejście WAN) i nie było internetu poprzez Wi-Fi więc próbowałem się połączyć kablem i wejść na router. Kiedy pojawia sie ramka (login i haslo wpisuje user bez hasla i wskakuje ale gdy chce coś zmienić pisze ze może tylko admin....

    Sieci Początkujący Danio900   28 Lip 2013 20:28 Odpowiedzi: 27    Wyświetleń: 1812
  • d-link 524 - Zakładanie hasła na wifi

    Witam! Mam problem z założeniem hasła na wifi, znalazłem temat który mówi jak mam założyć jednak gdy wpisuje w adres przeglądarki adres bramy pojawia mi się coś takiego: Kliknięcie Winbox powoduje rozpoczęcie pobirania pliku o tejże nazwie, Webfig przerzuci mnie na strone logowania o ktorej...

    Sieci WiFi moryson   12 Gru 2015 15:26 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 708
  • UBNT - Wirus na sprzęt UBNT poważna sprawa!

    Więc tak. Jest ogromny problem i dotyczy także Polski. U mnie jedno urządzenie na razie zostało zarażone i to tylko dlatego że tam gdzie firewall nie blokował portów 22, 80 i 443 a byl 5.5.10. Tam gdzie bylsoft 5.6.3 na razie jest ok(nie wiadomo czy jest odporny). W firewallu wycialem te porty i czekam...

    Sieci LAN Fotodetektor   05 Cze 2016 12:47 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2940
  • Odzyskanie dostępu do poczty

    Tak jak to masz podane na stronie poczty, zazwyczaj jest to przeslanie nowego hasla na inne konto podane przy rejestracji jako zapasowe, kod sms na podany numer telefonu lub jakies pytania pomocnicze dotyczace hasla. Jezeli nic takiego nie podales to mozesz raczej zapomniec o koncie. Ps. Kto...

    Komputery Początkujący gwozdek19   27 Mar 2017 09:37 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 465
  • Automatyczne przekierowywanie stron.. Re-instalacja nie pomaga

    Miales odinstalowac Avast lub Bitdefender, dlaczego tego nie zrobiles? Nigdy nie instaluj wiecej niz jendego programu antywirusowego. > No więc tak.. Routera póki co nie mogę zrestartować bo hasła mi zaginęły Hasla do routera? W takim razie jak zmieniles dnsy bez hasla? Odpowiem za Ciebie, nie...

    Pogotowie Antywirusowe Kolobos   02 Lip 2017 09:25 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 849
  • Wyłączona neostrada

    Witam Po pierwsze to sobie czlowieku przeczytaj umowe. Jezeli umowa dobiegnie konca a ty nie zglosisz tego w TPSA conajmniej pare dni wczesniej to zostanie ona automatycznie przedluzona na taki sam okres (chyba ze miales jakas inna umowe podpisywana na poczatku korzystania z uslugi NEO w co watpie). Free...

    Sieci LAN albi   10 Sie 2004 15:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 942
  • Mikronadajnik 27.12 MHz. Jak zdobyć układ LP 2000?

    no wlasnie...marze o zbudowaniu miniaturowego radiotelefonu 27.12 Mhz . znalazlem taki uklad w ksiazce z 1979 roku Zbigniewa Szpakowskiego "Uklady scalone w zastosowaniach" opisany tam radiotelefon jest wlasnie zbudowany w oparciu o uklad LP 2000 ....jak go jednak zdobyc ? w ksiazce jest podane ze...

    Radiotechnika Serwis Anonymous   14 Sty 2005 14:42 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1568
  • Jak sprawdzic czy prawidlowo przekierowalem porty???

    Witam!! Mam rouert Planet 4110 podpiety pod neo i dwa kompy. Nigdzie nie znalazlem instrukcji jak przekierowac porty.Kobinuje z ustawieniami routera,ale jak sprawdzic czy zrobilem to dobrze?Tylko za pomoca serwera ftp??Tzn. udostepniam katalog i probuje sie dostac do wlasnego kompa przez przegladarke...

    Sieci, Internet felixxx   14 Mar 2005 12:12 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 987
  • Sterowniki AD1816

    To wpisz: login: driver1 haslo: all Znalezienie tego hasla i loginu to pare sekund bylo podawane na elektrodzie ze sto razy, znalezienie tych sterownikow to tez nie problem.

    Software serwis mrrudzin   13 Maj 2005 15:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 3087
  • D-Link 604

    login admin moze z haslem admin albo bez loginu z haslem admin albo admin bez hasla

    Sieci, Internet andrzej_22   14 Paź 2005 22:04 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 861
  • arp spoofing -'centralne' zabezpieczenie / wykrywanie

    Hmm.. no wszystko byl rozumial, bo projekt jest dosc ciekawy, jednak nadal nie wiem jak wyciagniesz tablice ARP ze swtcha i informacje na ktorym porcie jest jaki MAC adres. Jesli posiadasz jakies lepsze switche Cisco czy cos podobnego to moze to przejdzie, ale powiedz mi jak sprawdzic np. na switchu...

    Sieci, Internet groovee   06 Sie 2005 11:03 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 3149
  • ECS K7SEM + Thomson Speedtouch 330 + Net24, zacina się?

    Ostatnio mialem uruchomic znajomej usluge stalgego dostepu do Internetu z Netii - Net24 na modemie Thomson Speedtouch 330 . Konfiguracja jej komputera : ECS k7SEM 3.0C (wgralem najnowszy BIOS dostepny do plyty ze strony ECS - na poprzednim rowniez nie dzialal modem). 128 MB SDRAM HDD Maxtor...

    Komputery Hardware Brick_G   23 Wrz 2005 21:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1454
  • Site Survey w CISCO 1200 i PROXIM ORINOCO 2000

    Najpierw włącz dostęp do routera przez telnet: Podłącz się przez port konsoli i poustawiaj hasla: enable conf t line console 0 pass haslo login exit line vty 0 4 pass haslo login exit enable secret haslo teraz już możesz logować się przez telnata. Pozostaje sprawa "podglądu sieci",...

    Sieci, Internet Maniak.M   03 Lut 2006 09:08 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 962
  • Microcom Deskpro 400 problem z dialogiem :(

    Ale w umowie nie mam zadnego loginu i hasla. dtychczas jak uzywalem neta to nigdzie nie wpisywalem logina. mam tlyko podany ip, bramke i dnsy i net dziala

    Sieci, Internet pakapp   24 Lut 2006 14:57 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1650
  • Problem z kontami w WinXP

    Konto administratora wbudowane w system - o nazwie ADMINISTRATOR jest domyslnie niewidoczne w graficznym ekranie logowania. Chyba ze masz logowanie w postaci wpisywania loginu i hasla. Utworzenie 2 kont administratora nie jest zadnym problemem w XP. Problem moze sie pojawic tylko jesli probujesz uzyc...

    Software serwis maciek11   09 Gru 2006 23:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 720
  • Limitowanie dostępu do komputera - inteligentne i niezawodne

    Ja z kolei pomyslalbym nad indywidualnym loginem i haslem dla kazdego. Najlepiej generowanym komputerowo i zmienianym co m-c - trudno podejrzec. Czas przyznawany bylby do loginu lub hasla. Jednakze mozna by zrobic takie cos, ze podchodzi chlopak np. tylko poczte sprawdzic - ale na dzisiaj ma...

    Sieci, Internet mac_ker   03 Maj 2007 09:14 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 3034
  • w580i cid51, setoola3 i cruser, jak zdjąć simlocka?

    nie mozesz zmienic softu bez serwera poprostu wpisz sobie zamiasta hasla i loginy wpisz sobie login rychumrocza haslo rychumrocza1 i to ci wystarczy

    GSM Serwis rychumrocza   17 Lis 2007 19:44 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1528
  • Protokul PPPoE - czy daje stu-procentowe bezpieczenstwo...

    No i wlasnie chodzi mi tutaj o niebezpieczenstwo polegajace na potencjalnym zdobyciu cudzego loginu i hasla:/// Wiec tak, jak sie domyslalem jest taka mozliwosc... Samo zdobycie hasła i loginu to inna sprawa (nasluch sieci jest możliwy i mozna w stronę klienta uderzyć). I mnie wlasnie o...

    Sieci, Internet mbo   10 Kwi 2008 21:48 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 4428
  • Dialog i Microcom ADSL Deskporte Router400 (Asmax AR804U)

    Kurcze może to dziwne ale ten router działa mi na nowej umowie - tzn. na PPPoE LLC. Czesc. Pisze z podobnym problemem, tzn majac router MICROCOM 2656 na nowej umowie Dialnet 6mb z dynamicznym IP nie moge polaczyc sie z internetem. Przez 1,5 roku na 'starej' umowie (stale ip, bez loginu i hasla)...

    Sieci, Internet manipulator   29 Mar 2008 16:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 3700
  • zew. ip a gra komputerowa

    Jeżeli kliniesz na: to będziesz miał dostęp do routera lub serwera, króry jest "bramą" do internetu. Będzie wymagane podanie loginu i hasła. Jeżeli ich nie znasz i nie masz możliwości ich poznania (np. w przypadku gdy jesteś podpięty na dziko) lub administrator sieci odmawia przekierowania portów...

    Sieci, Internet spinnaker   01 Kwi 2008 12:42 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 1422
  • Neostrada 1 Mb/s, Livebox i mały transfer

    Jedna ważna informacja zmiana prędkości w neo obowiązuje dopiero po zakończeniu ( wygaśnięciu ) poprzedniej umowy przykład umowa kończy się 30 września 2008 aneks podpisujesz np. 1 sierpnia gdzieś około 4-5 sierpnia zmienią Ci ustawienia na porcie ale ustawienia na loginie zmienią się dopiero 1 października...

    Sieci, Internet olfork   29 Lip 2008 09:15 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 5918
  • router encore, a multimedia...

    Witam!! Bardzo prosze o pomoc w ustawieniu routera encore aby rozdzielał mi internet na 2 komputery. Męcze się już z tym kilka dni i nie moge nic wskórać. Kilka opcji już znalazłem na elektrodzie i próbowałem ustawiać, ale nic z tego nie wyszło. Większość routerów robiona jest pod neostradę lub...

    Sieci LAN PitereQ_   04 Wrz 2008 12:19 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 750
  • LANTECH AR 2000 II ADSL2+ Router

    Witam posiadam LANTECH AR 2000 II ADSL2+ i nie wiem jak go skonfigutowac pod lacze dialogu czyli dialnet posiadam ip bramke maske, a takze haslo i login, dzisiaj prubowalem go skonfigurowac za pomoca opcji quick configuration i nic z tego nie wyszlo jesli to mozliwe poprosze o wskazowki; czy w router,...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych popo601   24 Gru 2008 16:36 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3237
  • Hasło na uzytwkownika w Document And Settings jak wejsc ??

    Robie tak mam swoj komputer z moim WIN XP i swoim kontem X/Y. Podpiolem jego dysk z jego win XP, system pad i nie uruchamia sie na jego kompie :/ Pod moim WIN XP widze jego dysk i foldek Dokument and settings wchodze d osrodka jest katalok Michal i nie moge do niego wejsc. Pod explorerem wogole...

    Software serwis Kolobos   30 Gru 2008 00:02 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4602
  • HP G60 Notebook Pc

    w menu tego asystenta wybralem opcje podlacz do internetu i wyswitlila mi sie opcja broadband connection PPPoEConnnection kotra czyba wczesniej zainstalowalem. Po podswietleniu jej i kliknieciu przycisku polacz wyswietla mi sie komunikat w ktorym pytaja mnie o login i haso. Nie uzywam loginu ale po wpisaniu...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych Maniek2808   30 Mar 2009 19:48 Odpowiedzi: 48    Wyświetleń: 3577
  • Jest połączenie orange, ale stron nie wyświetla

    no ja nic nie rejestrowalem jedynie pojawilo sie haslo i login do wpisania i sprawdzilo czy jest dobre bylo oni nie mieli wczesniej internetu wiec to ich pierwszy ja mialem kiedys neostrade teraz mam orange i nie musialem sie rejestrowac, to wpisanie hasla i loginu wystarczylo a internet nie...

    Sieci LAN baskiin   06 Kwi 2009 18:55 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2938
  • Instalacja ADSL/DSL Neo net24 itp w Ubuntu 9.10

    Recenzja/instrukcja dla wszystkich majacych problem z instalacja modemu SpeedTouch330 i polaczeniem się ze swoim dostawca internetowym w UBUNTU 9.10 Material ten to pozbierane do kupy informacje z kilku forum internetowych których adresy widnieja ponizej postu wstawiony na specjalne zyczenie ;) Zaczynamy: Najpierw...

    Komputery Instrukcje Obsługi ramzes315   14 Gru 2009 16:29 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 4123
  • Jak udostepnic iplus usb przez lan dla bramki VOIP?

    Więc tak nie mam defendera zainstalowanego w trybie awaryjnym bylo to samo ale juz wiem chyba w czym tkwi problem ,otóż jak dalem w panelu sterowania/opcje internetowe i dalem dodaj nowe polaczenie i wskazalem modem anydata ( czyli ten z ktorego korzystam) to wyskakuje monit o podanie loginu i hasla...

    Sieci LAN Hucul   03 Cze 2011 14:37 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3018
  • Router TP-Link TD-W8901G - Konfiguracja Netia

    Login rejestracja(at)neostrada.pl Ha... Też nie, ma Netię Podczas pierwszego uruchomienia usługi, należy ustawić w konfiguracji modemu/routera parametry rejestracyjne: * nazwa użytkownika: internet * hasło: internet [url=]Więcej

    Sieci WiFi CMK1990   08 Sty 2011 12:37 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 24924
  • Nie pamiętam hasła co zrobić ???

    To zostaje ci opcja z wbudowanym adminem. Loginem jest slowo Administrator (piewsza litera duza), a haslo bylo ustawiane przy instalacji systemu. Sprawdz czy haslo wogole istnieje (wpisz sam login) i/lub zglos sie do osoby ktora instalowala system. Jeszcze mozesz zobaczyc tu:

    Software serwis Matuzalem   09 Sty 2011 16:09 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3482
  • asus g-31 router nie umiem go skonfigurowac z netia...

    Pierwsze co zrób to wgraj do niego nowe firmware, niżej masz do pobrania. Niżej masz tez do pobrania instrukcje obsługi. W instrukcji obsługi jest napisane jak ręcznie skonfigurowac połączenie. Wpisujesz takie dane: - jak jesteś na lini TP SA. VPI=0 VCI=35 PPP over ATM (PPPoA) -...

    Sieci WiFi damian katowice   18 Sty 2011 19:59 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1229
  • Co trzeci amerykanin korzysta z cudzego WiFi

    Tak, ogolnie anglicy sie nie spytaja o pomoc, ale jak zaoferujesz to oczywiscie bedzie milo :) daavid117, mowisz ze taki to latwy wlam po LAN, powiesz jakim sposobem? Jesli ktos nie udostepnia dysku po sieci, i korzysta z hasla "komputerowego" to jaki widzisz problem? Wszystko takie latwe, jak bulka...

    Newsy piterus99   19 Lut 2011 13:13 Odpowiedzi: 32    Wyświetleń: 4790