haslo telewizor

Znaleziono około 29 wyników dla: haslo telewizor
  • Shivaki CTV-2135 NF 21" haslo odblokowujace

    Witam Wszystkich, Mam problem z telewizorkiem, a mianowicie Ustawilo mi sie haslo 3 cyfrowe. Wpisywalem liczy od 000 do 999 kazda potwierdzajac przyciskiem OK na pilocie jednak to nie przynioslo zadnego rezultatu. Telewizor kupilem sobie nie dawno ale nie mam do niego zadnych papierow. Wiem ze istnieje...

    TV Serwis   15 Sty 2008 22:38 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2055
  • Thomson i nieznane haslo...

    Dzień dobry. Kupilem TV na licytacji komorniczej i niestety jest wprowadzone haslo. Telewizor dziala, da sie podglaszac i zmieniac programy ale przy wejsciu w tryb INSTAL guzikiem na TV w celu dostrojenia programów wyskakuje komunikat o podaniu HASŁA. Z wiadomych przyczyn go nie znam i nie mam...

    TV Serwis   28 Sty 2020 13:15 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8397
  • Kamera IP program VMS nieprawidlowa nazwa uzytkownika lub haslo

    To przestaje mieć jakikolwiek sens. Proszę przeczytać i potwierdzić że kolega rozumie to co do niego jest pisane, oraz wykonać czynności podać ich wyniki. Tu nie ma nic do wyszukiwania. Kamera podłączona do rejestratora powinna wyświetlić obraz. Jeżeli tego nie robi to: -Pracuje w innym trybie niż...

    Monitoring Wizyjny CCTV   28 Kwi 2020 06:17 Odpowiedzi: 41    Wyświetleń: 7350
  • wzmacniacz sygnału wi-fi zmienia haslo do routera

    Bezpośrednio kablem prawdopodobnie się nie uda. Brak DHCP na wzmacniaczach. Trzeba by konfigurować adresy na sztywno w komputerze. Nie masz żadnego telefonu z WiFi? Telewizor nie ma przeglądarki? Do tego nie ma potrzeby łączenia wzmacniacza z routerem. Wystarczy tylko zasilanie wzmacniacza.

    Sieci WiFi   22 Gru 2020 23:30 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2058
  • Telewizor LG 42LG30 - UA (NTSC) czy mozna wlaczyc PAL ?

    Witam Posiadam telewizor LG (LCD), model: 42LG30-UA zakupiony w USA (NTSC). Do telewizora podlaczylem odwtarzacz DVD/Bluray po HDMI. Odtwarzacz pracuje w PAL. Na TV nie moge niestety uzyskac obrazu ( wswietlany jest komunikat INVALID SIGNAL). Znalazlem w necie wiele watkow o mozliowsci dostepu serwisowego...

    RTV Użytkowy   30 Gru 2010 09:33 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 2800
  • Telewizor z kodekami i USB czy TV +odtwarzacz multimedialny? Co, gdzie i za ile?

    Czesc; Pisze, poniewaz jestem juz w zasiegu cyfrowej TV od jakiegos czasu i przymierzam sie do zakupu telewizora lecz niestety nie moge sobie z tym poradzic! Rzecz wydawala by sie latwa przeciez! BA! Czym jest kupno telewizora, (powie niejeden z Was) ale... POMYSL_A: Pierwotnie zastanawialem...

    Jaki TV, projektor, kamerę kupić?   17 Wrz 2012 14:14 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2158
  • TOSHIBA 32L433DG - KOnfiguracja internetu w telewizorze TOSHIBA 32L433DG

    Witam Mam taki problem: znajomy kupił telewizor model taki jak w temacie.i niestety nie możemy się połączyć z internetem. Próbowaliśmy skonfigurować sieć bezprzewodową ale się nie nie udaje, tzn. odnajduje sieć tryb zabezpieczenia siec to jest bodajze WPA, wpisujemy haslo... ( hasło do routera jest...

    Połączenia urządzeń   19 Mar 2015 22:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 15909
  • Telewizor Ametyst 1012 - uruchomienie.

    Kolega, szymonek76! Myślę cierpliwość moderatora zakończy się i on zrobi nam uprzedzenie za odchylenie od tematu, Lecz odpowiem na twoje pytania. Aparat fotograficzny i telewizory CZAJKA działy się na różnych zakładach. Aparat fotograficzny zaczął dziać się w końcu 60 lat ubiegłego stulecia i dostał...

    Początkujący Elektronicy   18 Sie 2015 21:45 Odpowiedzi: 96    Wyświetleń: 10308
  • Telewizor Curtis 20M2VT - brak sygnału

    Jak powyzsze czytam to mi sie wydaje ze podpowiadacze nie chca abys naprawil ten sprzet ale zagladnij na haslo Curtis po burzy tam czytaj i mysl procedura podobna po kolei ew. dawaj pytania a postaram Ci pomoc.

    TV Serwis   04 Sie 2005 22:26 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3473
  • Telewizor LCD Thomson 32lb040s5 - kody serwisowe

    Witam. Zablokowalem sobie kod do Blokady Rodzicielskiej i poszukuje kodow serwisowych, zeby zdjac haslo. Prosze o pomoc.

    Początkujący Serwisanci   10 Cze 2007 18:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2217
  • Telewizor Samsung UE40F6400AWX - Tv rozłącza wifi i prosi o hasło

    Niestety nie widze takiej opcji w moim routerze. Mam tez nowa obserwacje, jesli odlacze od wifi wszystkie inne urzadzenia to smart tv bedacy jedynym urzadzeniem uzywajacym wifi w danej chwili - dziala bez problemu. Dzisiaj przez 6h testowalam i szedl bez zarzutu. Jak tylko pospielam sie tabletem do...

    Połączenia urządzeń   16 Wrz 2018 08:22 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 4815
  • - Podłączenie nc+ go z telewizorem smart

    Matka ma full pakiet nc i dostalem od niej login i haslo. Narazie ogladam sobie mecze na kompie i tak sie zastanawialem czy jak kupie taki tv box to bedzie smihac na tv

    Połączenia urządzeń   05 Sty 2020 17:37 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 65973
  • troche teorii :D

    Zajrzyj: Trochę inwencji w szukaniu Pozdr.J. ps Pierwsze waricapy weszły do powszechnego użyku przy programatorach w telewizorach ( chyba Libra ) i tunerach- Meluzyna

    Początkujący Elektronicy   11 Wrz 2005 00:46 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1059
  • Samsung smart hub UE40ES6100 - nie ma internetu

    Mam identyczny problem ;/ Kupiłem nowy telewizor, nie działa internet... Przenosiłem telewizor do pokoju, gdzie znajduje się router, działa przez kabel, lecz do mojego pokoju jest jakieś 10 m i nie mam możliwości podłączenia pod kabel ;/ masz mozliwosc, kupujesz routerek z wispem tp-linka, laczysz...

    RTV Użytkowy   08 Lis 2014 09:55 Odpowiedzi: 60    Wyświetleń: 81746
  • Power3 Turbo - nie dziala wspoldzielenie

    Witam wszystkich, nie jestem tu calkiem nowy, ale mojego poprzedniego konta nie uzywalem od 6 lat i nawet nie posiadam juz owczesnego adresu e-mail, aby zresetowac swoje haslo. Mam problem z podlaczeniem splittera Power3 Turbo. Ogolnie kupilem rodzicom na mikolaja nowy telewizor i teraz jest problem...

    SAT Początkujący   19 Gru 2015 18:51 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1602
  • Odtwarzanie filmów na dysku NAS poza siecią LAN

    Rozumiem. Czyli nie będą musieli ściągać plików, a za ich odtworzenie / wyświetlenie odpowiedzialny będzie NAS, który będzie dla nich działał jak dla urządzeń w sieci LAN? Prawie. NAS niczego nie odtwarza/wyswietla. NAS udostepnia plik z filmem, bez wnikania w zawartosc, kodek, kompresje itp,...

    Sieci Początkujący   12 Lis 2014 21:55 Odpowiedzi: 28    Wyświetleń: 2682
  • TV Toshiba 42L7453D - nie można połączyc z internetem

    Zmień nazwę sieci w routerze (SSID), może ten przygłupi telewizor pamięta że było WPS i teraz uparcie będzie się go domagał, dostanie inną nazwę to może mu przejdzie. napisz dokladnie gdzie mam to zmienic Dodano po 2 Zmień nazwę sieci w routerze (SSID), może ten przygłupi telewizor pamięta...

    RTV Użytkowy   06 Paź 2015 15:12 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2322
  • tv->komp. Roznica potencjalow 100V.Pomocy.

    Mnie tez to zastanawia ,ale grafike mam nowke.Spalila mi sie fx 5200,dzisiaj wzialem radeon 9550. W telewizorze wymienilem cala plyte glowna na nowa.Wszystko niby powinno byc ok.Sprawdzam woltomierzem dzisiaj i wlasnie 100V.Komputera wina to raczej nie jest. Kumpel mi rzucil takie haslo: " tv ma osobno...

    Komputery Hardware   20 Sty 2005 02:12 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 927
  • AWA W5170AV - problem z blokadą

    Posiadam nowy telewizor AWA W5170AV. problem jest taki nie ma zadnych dokumentow do niego bo on był jakies 2 lata temu przysłany z Australii, gdy chce wlaczyc szukanie kanalow (tuning) to wyskakuje napisz LOCED. Jasla nie znam jest ono 3 literowe. moze ktos posiada takei haslo prosze o pomoc.

    Początkujący Serwisanci   22 Paź 2006 12:58 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 813
  • Tuner Neotionbox 1000s oprogramowanie pod TNK

    Stare softy do Neotionbox 1000s odchodza juz w zapomnienie. Wychodzi coraz mniej uaktualnien do tego typu tunera a jezeli juz sa, to okazuja sie fakeami. Calkiem niedawno pojawil sie model Neotionbox 501 NC-SC. Napisano do niego oprogramowanie od podstaw, ktore wizualnie i funkcjonalnie calkowicie...

    SAT Technika Satelitarna   18 Cze 2009 21:47 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 5291
  • sinus 154 dsl internet przez wan lub lan

    Witam. Posiadam router t-com sinus 154 dsl ze zmienionym firmwarem - obecnie na smc wbr708 - router jest pod annex B, choc firmware mam wgrany pod annex a. Bedac klientem dialog media - jestem zmuszony do korzystania z ich modemu, ktory jest podlaczony pod gniazdo lan 1 mojego routera kablem sieciowym....

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   22 Wrz 2010 09:26 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3135
  • Obudowa na dysk z wyjsciem usb i lan. Podlaczenie lan.

    Siadlem dzisiaj i zrobilem. Najwazniejsze to uzywac IE a nie mozilli... A wie ktos czy moge np taki dysk udostepnic ogolniw w sieci zeby np znjomy z bramy obok mogl wejsc podajac nakies haslo? A i jak wykryc taki dysk w telewizorze? Dodam ze tv ma wifi i jest w sieci.

    Sieci Początkujący   02 Lip 2011 13:28 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2166
  • Pilot serwisowy do TV Philips 32PW9509 brak hasła

    Dzieki za linka ale to niestety nie o to chodzi. Nie mam wlaczonej zadnej blokady tylko potrzebuje 4 cyfrowe haslo do wejscia w menu serwisowe i to tak dzialalo od nowosci telewizora. Tym pilotem ktory jest na fotce wchodzilem do menu serwisowego w tym telewizorze, tylko zeby wejsc w to menu trzeba podac...

    RTV Użytkowy   06 Lip 2013 15:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 3190
  • Internet radiowy na tp-link wr543g spiety z antena jak dodac router ?

    Witam. Sprawa ma sie tak posiadam internet radiowy z antena na dachu podpieta do routera i od routera kabel do komputera . Chce zrobic siec na wifi w domu (laptop+drukarka pozniej konsola i telewizor). Kupilem router tp-link tl-wr543g taki sam jak zamontowal mi dostawca internetu. Niestety moje proby...

    Sieci WiFi   06 Sty 2012 04:10 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2193
  • Proszę o radę w wyborze TV 32"

    Znalazlem 1 opinie na temat Sony KDL-32W655A: + Świetna jakośc obrazu i dzwięku, bardzo szybki interfejs który nie przyprawia o nerwice:P - Brak wejścia komputerowego tak więc konieczny zakup kabla HDMI który do tanich nie należy:P Jestem ciekawy jak są wyświetlane napisy do filmów, czy nie ma...

    Jaki TV, projektor, kamerę kupić?   16 Maj 2013 00:25 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3300
  • Router Tp-Link TL-WR702N - SAMSUNG UE 32F5300 LED SMART TV połączenie

    kablem Lan łączysz Tp-Link z TV i odpowiednio go konfigurujesz żeby połączyć z obecnym routerem. Czytamy kolego ze zrozumieniem a nie piszemy jak leci. Zamierzam kupić router Tp-Link TL-WR702N ale nie bardzo wiem jak muszę go podłączyć z TV aby przez wi-fi był na TV dostęp do internetu? Konieczny...

    Połączenia urządzeń   19 Gru 2013 12:51 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 10134
  • Winstars WS-WN513N2 - Router Winstars niski transfer

    Cześć. Zkupiłem router Winstars WS-WN513N2 ponieważ chcę go uzywać jako odbiornika WIFI a od niego kabelkiem do telewizora. Problem w tym, ze nie mogę go połączyć w zaden sposob z routerem. Ustawienia głowne: Mode: Bridge Type: Client SSID: bezprzewodowy (nazwa sieci ktora chce odbierac) Root...

    Sieci WiFi   03 Lut 2014 16:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1395
  • Opinia na temat sprzętu sieciowego Cisco.

    Jakby doszlo do pozaru to bylbys bardzo szczesliwym czlowiekiem i pisze to bardzo powaznie. Ja bym tego wrecz pragnal. Jesli takie cos faktycznie by sie stalo to dostaniesz bardzo fajne odszkodowanie. Sa rozne akcje ze sprzet jakiegos producenta sie wrecz pali i jest pozar. Znam jedna osobe co sie...

    Sieci LAN   16 Paź 2014 01:17 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 3171
  • hp dv6000 - karta wifi, nie zawsze dziala

    nigdzie nie napisalem ze "nie zawsze dziala" poprostu nie dziala, haslo oczywiscie jest poprawne, sila sygnał full, albo bez jednej kreski, wifi mam sprawne laczy sie z nim wszystko, telefonu inne laptopy telewizory itd.

    Laptopy Hardware   24 Sie 2017 20:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 618