No to coś już więcej wiesz. Dokładniej to za niskie ciśnienie. Sprawdzenie pompy ( jej ciśnienia).
Moim zdaniem problem w regulatorze ciśnienia paliwa, podrzuciłeś inny ale nie nowy? Widać jak ciśnienie skacze i to bardzo. A oczywiście za ciśnienie odpowiedzialny jest regler. A jeśli nie regler zostaje pompa.
2,6 + - 0,4 bar.
2.0 hdi ale nie podałeś odmiany a TO INNE ŚWIATY np 110 koni, 136, 138, 143, 150 jak nie wiesz ile to podaj rok auta
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
czy jest możliwość sprawdzenia sprawności zaworu wysokiego ciśnienia? Najlepiej wymienić na drugi, ale zrob tak że odłącz go i zobacz czy pompa WC robi ciśnienie (w parametrach). Może ukręcił się klin na pompie.
Przyczyna to regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia.
Sprawdzić ciśnienie na pompie
A pompa w zbiorniku jakie ciśnienie daje?
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Winowajcą była pompa oleju
Pompa/ regulator wydatku paliwa do weryfikacji. Jakie ciśnienie paliwa w momencie wystąpienia anomalii?
Też mam 1.6 HDi (czy raczej TDCI bo to Ford) i odkopałem jakiś log który nagrałem przy odpalaniu auta. https://obrazki.elektroda.pl/1840734500_... Przy obrotach 277 rpm jest już 167 barów. Nie masz gdzieś nieszczelności? Albo nie wiem, filtr paliwa niedrożny (ale piszesz że z bańki - domyślam się - z pominięciem filtra paliwa) też nie...
Piszesz ze pompa w zbiorniku chodzi...jakie masz ciśnienie tej pompy w zbiorniku...
Okazało się że pompa paliwowa( ta pod maską) padła wytwarzała 36 barów a powinna niby 200 barów po wymianie silnik odpala jednak trzęsie nim i jakoś dudni mechanik twierdzi że wtrysk trzeci jest padnięty lecz dla mnie to trochę dziwne ponieważ jak odpalał przed wymianą pompy to chodził równo jutro kolejna wizyta u tego mechanika ktoś coś jakieś podpowiedzi...
Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar Coś chyba nie tak napisałeś to ciśnienie. Podejrzewam 250 i 1300 bar. Pompę sprawdzałeś?
Pompa wysokiego ciśnienia do sprawdzenia, cofa się paliwo w pompie.
Jeżeli ciśnienie na listwie jest 0 to nie będą lały.
Nie nie sprawdzałem czy jest zasilanie bo nie bardzo wiem jak to sprawdzić profesjonalnie a błędy mam od przepustnicy EGR i zbyt niskie ciśnienie na rampie
Nie programowana była, ale działać pompa działała, tylko wspomagania nie było. A ciśnienie daje pompa.
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Sprawdzić jakie ciśnienie daje pompka w zbiorniku (chociaż nie każde HDI ją ma...) i sprawdzić jakie ciśnienie daje pompa CR....nie wspominam już o poprawnym działaniu układu elektryczno-elektronicznego Jeśli czegoś nie zrozumiałeś lub nie umiesz wykonać, to nic nie pisz i nic nie rób, tylko oddaj do naprawy...
Gdyby wtryski przelewały to by nie odpalał ale ciśnienie nie byłoby zero. Sprawdź wałek rozrządu a dokładniej napęd pompy z wałka, przerabiałem to niedawno.
Skoro na plaka pali, to został popełniony jakiś błąd w podłączeniu paliwa. Albo ciągnie powietrze, albo coś źle podłączone. Podgląd parametrów by się przydal, ciśnienie na listwie. Jeśli ciśnienie będzie za małe to nie puści na wtryski.
POMPA WYSOKIEGO CIŚNIENIA WYMIENIONA AUTO ŻYJE.
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Patrzyłeś na ciśnienie na szynie CR, jak to wszystko się dzieje? Jeszcze jedna rzecz, jaką bym zrobił to wężyk zasilający pompę CR wsadziłbym do pojemnika z ropą. Tak żeby ominąć cały układ, może coś to zasugeruje?
Witam Już nie mam pomysłu co może być nie tak z układem zasilania common rail pompa wysokiego ciśnienia nie daje ciśnienia chyba że zdejmę przewód nadmiarowy z wtrysku wtedy poda jakieś ciśnienie, komputer nie posiada żadnych błędów
Wymieniona pompa wysokiego ciśnienia i wszystko działa.
No to masz pociechę ze szwagra, zrobił drobne zwarcie i coś się upaliło. Sprawdź dokładnie bezpieczniki. BSI niestety padają w tych autach. Co do anteny to niestety ty masz rację (ach ci fachowcy z serwisu). Jeżeli immo jest zablokowane to powinna ci migać kontrolka na desce. Żarówki w desce są do podświetlenia wyświetlacza.
A jakie ciśnienie daje pompa??
Jak sprawdzałeś to ciśnienie pompy?
No , a ten filterek paliwa to tak jak ci radzili- WYCZYŚCIŁEŚ?, czy wymieniłeś? Pompa paliwa elektryczna ze zbiornika podaje prawidłowe ciśnienie, działa w ogóle? Sprawdzał ktoś osławiony "kolorowy" przekaźnik pompy paliwa?
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
min 3 bary na wyjsciu z pompy
Układ Boshowski - wymagane ciśnienie wstępne. Koleżanka miała problem, wypalony styk we wtyku, i odpalał, ale gasl w losowych momentach, czasem wcale nie łapał. Pompa pracowała tam konkretnie ciągle.
Moja pompa jest w doskonałym stanie - nie jest w ogóle draśnięta, zużyta czy starta / wytarta. Stan fabryczny. Mój problem to nie opiłki metalowe z łuszczącej się pompy ale jakieś obce kawałki plastiku niewiadomego pochodzenia.
a jak sprawdzić ciśnienie pompy paliwowej w baku ??
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
jesli to nie pomoze to chyba zostaje pompa, no ale to raczej bedzie wymagac wyslania na diagnostyke Co samą pompę ?Absolutnie nie . Trzeba sprawdzić co dokładnie dzieje się podczas rozruchu. Teraz zakładamy że problem z filtrem czy zapowietrzeniem. Ale diagnostyki wymagają parametry jak: ciśnienie na szynie (podstawa) sterowanie wtryskami synchro wał/wałek...
Jak zapalisz na plaku to chodzi? Wtryski na przelew sprawdź,może któryś wytraca ciśnienie.
Pompa paliwa , za małe ciśnienie rozruchowe. Przy niskim ciśnieniu w czasie rozruchu sterownik nie otworzy wtryskiwaczy na listwie.
Wymieniłeś ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia ?
Jeżeli jest ciśnienie przed pompą, przelewy na wtryskiwaczach są w porządku a regulator jest na 100% dobry to pozostaje jedynie pompa, nic innego.
pompa paliwa źle się czuje Chyba pompa raczej daje radę skoro ciśnienie jest za wysokie.
Dokładnie w tym co jest napisane, za niskie ciśnienie paliwa na listwie cr. Do sprawdzenia pompa regulator, filtr paliwa i samo paliwo (może letnie jeszcze, albo zwyczajnie kiepskie).
Pompa nowa, a smok wymieniony?
zmierzone ciśnienie na pompie w baku?
Czujnik lub zawór na pompie cr.
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
Pierwsze słyszę by lejący wtrysk stukał. Zazwyczaj stukają jak jest zbyt duże ciśnienie. U ciebie jest brak sygnału z czujnika bądź zbyt niski sygnał przez co pompa podaje większe ciśnienie. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem silnika a czujnikiem ciśnienia paliwa. Obejrzyj dokładnie wtyczkę bo czasem tam nie łączy choć dobrze wygląda. Mosesz poszarpać...
Tak skąpe informacje wystarczą, dla mnie. Pompa daje za niskie ciśnienie, może wystarczy przepłukać paliwem pompę, zawór regulacji ciśnienia, przewody paliwowe do wtryskiwaczy. Polecił bym jednak warsztat.
Może tak być, ale tak jak napisał kolega(at)beryas jak samochód odpalę na plaku jest ciśnienie 298 to pompa WC wygląda na sprawną.
Mówiąc o pomiarze ciśnienia nie miałem na myśli wpinania manometru tylko podpięcie testera sterownika silnika. W wartościach rzeczywistych widać jakie ciśnienie panuje w railu. Jeżeli chodzi o zawór to jest to zawór regulujący ciśnienie, umieszczony w pompie (przykręcony na dwa torksy).
Jak wyczyścisz cały układ paliwowy to sam zobaczysz zmainę. Ja dodatkowao od około roku leję do paliwa olej do dwusuwów ( semi 2T) w ilości 200 ml na pełny zbiornik 70-75 litrów lub podzielność tego . Daje to poprawę smarności polskiego, kiepskiego, odsiarczonego paliwa. Szcególnie regulator WC w pompie tego potrzebuje. Zawiesza ci się lub blokuje w...
Pytanie dodatkowe - jeżeli mój tok rozumowania jest właściwy - po wymianie pompy gdy ciśnienie i temperatura wróciła by do normy - wielce prawdopodobne, że wycieki ustaną ? Raczej łatwiej w lotto trafisz niż te wycieki ustaną po wymianie pompy.
Jakie ciśnienie paliwa na WC przy kręceniu rozrusznikiem?
A ciśnienie na wejściu...tam jest pompa w zbiorniku...
Macie tam elektryczną pompę paliwa w baku, jak przestanie odpalać, zrzuć przewód z filtra i sprawdź czy po włączeniu zapłonu buduje jakieś ciśnienie paliwa.
Pompa, regulator ciśnienia, czujnik w rampie lub żaby w zbiorniku.
A sprawdził, jakie obroty są podczas kręcenia rozrusznikiem? Jakie ciśnienie wytwarza pompa? Jeżeli byłby uszkodzony, to by nic nie pokazał.
Zmierz ciśnienie paliwa przed pompą CR. Będzie sprawdzona wydajność pompy i szczelność układu.
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
W takim razie podejrzewałbym brak paliwa na zasilaniu pompy wtryskowej. Układ musi mieć trochę czasu ma zasilenie popmpy i dopiero wytworzy wysokie ciśnienie. A więc zasilanie /nieszcelności.
sprawdziłem wszystko i okazało się że przekaźnik sterujący pompą przy odłączonej pompie podaje zasilanie a przy załączonej brak zasilania , oczywiscie styki zwarte. Prawdopodobnie zasniedziały styki przekaźnika , niestety jest on nierozbieralny....
A może by tak jakąś diagnostykę komputerową zrobić? Odczytać czy pompa HP ciśnienie nabija? Może by tak sprawdzić czy napięcie idzie na tą pompę elektryczną (jeśli takowa jest)?
Pierwsze to sprawdź czy wogóle dochodzi Ci paliwo do pompy WC. Zajrzyj do zbiornika czy nie masz syfu.
Może to pompa paliwa niedomaga ? Jak można ją sprawdzić powinna dawać ciśnienie 1.2bara !
U mnie okazało się ze problem jest z wtryskiwaczami . Trzy z czterech do regeneracji, ale pompa na szczęście po sprawdzeniu okazała się dobra.
Oho, teraz stwierdzili, ze pompa daje za wysokie ciśnienie. "Powinno byc 200 bar, a pompa miejscami daje nawet 500-600 bar".. Czyli co, wymiana czujnika w pompie?
Musisz sprawdzić ciśnienie paliwa na szynie common rail, jeśli przy uruchamianiu będzie poniżej 200bar to nie odpali. Ciśnienie może uciekać przez wtryskiwacze na przelew lub pompa wysokiego ciśnienia nie daje odpowiedniego ciśnienia lub zawór regulujący ciśnienie na szynie umiera.
gruszką pompowane było łącznie chyba z 30 min do tego sprężarka do baku i już prawie nie widać bąbelków w wężyku a ciśnienie rail cały czas 0 nawet na moment nie wskoczyła 1
witam, walczylem kiedyś zHDI, 2 tyg, czy jak włączysz stacyjke pompa niskiego załącza sie na2-3sek, jęzeli padło sterowanie to bedzie albo 0 wysterowania pompy albo pompowac bedzie stale, na rozruchu powinien miec min 250bar na listwie, a ili powietrza ?, u mnie było ze padł sterownik pompował stale paliwo, i zalane przekazniki, sprawdż oczywiście połączenia...
Podłączyłem go pod komputer i zero błędów. Sprawdziłem korekty dawkowania paliwa i regulację od 12-15%. Odchyłka paliwa wynosi -12-12. Ciśnienie bicia pompy to 298 bar i to wszystko na wolnych obrotach jak załapał
Sprawdz ciśnienie paliwa na wejściu do pompy wysokiego ciśnienia (1,5 do 3 atm.)
Czujnik ciśnienia podstawiony na inną używkę, wtyczka czuć że chwyta za piny czujnika- i nie widać wizualnie uszkodzeń, powrót drożny, regularnie widzi 520 bar na wolnych i dokręca się do 760 bar przy 2800 obr. Co ciekawe zaraz po odpaleniu na zimnym wkręca się normalnie, dopiero po chwili zaczyna kaprysić. Jedyny błąd to: P0193 Uszkodzenie w ukladzie...
Na początek warto podłączyć auto interfejsem i odczytać ewentualne błędy. Na zdjęciu masz pamięć EEPROM, którą należy przestawić do nowego sterownika. Temat jest zamknięty, jeśli pamięć się nie uszkodziła. Przy próbie z plakiem należy puścić rurki na wtryskach i sprawdzić, czy podaje paliwo. Druga sprawa to po tak drastycznych próbach odpowietrzania...
Filtr wymieniony przed zimą ,tylko po polaniu pompy wodą ciśnienie skakało od 30 do 180 ,ale pokazywało też 500 i 1000 bar. Dodano po 3 Moze być regulator ciśnienia na pompie walnięty?
informacje blokady rozruchu - stan kalkulatora - kalkulator zablokowany. Czyli wygląda na to że immo trzyma. Na jednym zdjęciu widać "informacje o obwodzie powietrza dolotowego" - zauważ że tych danych jest więcej i można je przesunąć w dół i zobaczyć resztę. Powinno gdzieś też być coś takiego dla paliwa - tam będzie ciśnienie paliwa zadane i odczytane....
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
Dokładnie jest podane wysokie ciśnienie pompy paliwa i powinno wynosić 200-1350 bar pompa produkcji BOSCH
Nie pomyliłeś wtyczek? Jakie ciśnienie widzi sterownik silnika i jaki błąd zapisuje?
1. Zawór bez prądu jest zamknięty sprężyną do ciśnienia 100 barów. Zaworu nie można "zatkać" bo pompa - gdyby nagle się naprawiła - w kilka sekund napompuje 1500 barów i coś może "puścić". 2. Brak zasilania, brak sterowania, nieszczelność, brud... 3. 12V od strony akumulatora i pwm 1kHz, o wypełnieniu kilkunastu procent, od strony sterownika. 4. Uszkodzony...
Po pierwsze przelewy do sprawdzenia , po drugie kontrola parametrów podczas jazdy ciśnienie CR zadane i rzeczywiste podczas obciążenia. Na tej podstawie możemy coś rokować.
Problem z pompą, za słabe ciśnienie i nie dostaje paliwa.
gościu powiedział, że jest zbyt niskie ciśnienie na pompie paliwowej. a może tu się rozchodzi o strone wysokiego ciśnienia ?
"Błędy pokasowane" - Jakbyś podał jakie były to może byłoby łatwiej . Jakie ciśnienie otrzymywałeś na listwie?
Masz pompę elektryczną w baku , sprawdź , czy cały czas daje wymagane ciśnienie!
Wątpię w to by była pompa w baku w tym modelu.Musiał byś zerknąć na pompę cr jak wygląda.Załóżmy że jest, to ciśnienie przed pompą cr powinno wynosić około 3bary.Sprawdź te wtryski bo możliwe że przez któryś ucieka ciśnienie.Możliwe też że pompa cr kończy żywot albo zawór regulacji ciśnienia.Lub gdybyś wymieniał filtr paliwa rozetnij i zobacz czy nie...
Regulator na pompie uszkodzony , zobacz czy nie można zrobić przyuczenie regulatora jak PSA HDI ,często to pomaga.
Przykra i kosztowna sprawa :-( Niestety raczej wina mechanika czesto zmieniaja tylko pasek a zostawiaja stare rolki , napinacze czy pompy wody.
Witam wszystkich. Mam problem z moim lwem ale opowiem od początku. Dwa dni temu w zimny poranek autko zapaliło na moment i zdechło więc zadzwoniłem po pomoc drogową,zabrali lewka na warsztat podpięli do kompa i diagnoza " czujnik położenia wału korbowego".Czujnik wymienili autko zapaliło szczęśliwy ruszam i w bramie silnik umiera ponownie.Autko wraca...
Witam, czy w Jumpy 1.5 HDI 2021 jest przekaźnik lub moduł pompy paliwa? AI: Czy możesz opisać objawy lub problemy, które występują z pompą paliwa? Za wysokie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia.
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Jak może nie stukać i nie pukać przy takim ciśnieniu oleju? Tyle tylko że klekot zagłusza. Co do pompy to zobacz, skąd komu na odległość wiedzieć? Miska nie była uderzona?
Witam najprawdopodobniej twoim problemem może być czyjnik regulujący ciśnienie na pompie. Te objawy co pisałeś najczęściej temu odpowiadają ale moge sie mylić
Co to jest w takim razie - wyłącznik trzeciego tłoka problem? - wyłączony trzeci tłok ? - okablowanie przy wtryskach? - czy dotyczy to innego elementu samochodu, aniżeli silnika? Nie rozumiem słowa "selenoid". A jak się ma do tego zapis z KTS - "Elementy ograniczające ciśnienie pompy. Bieg jałowy."
[quote]błąd jaki komputer wyrzuca to niskie ciśnienie paliwa[quote] To zostaje pompa CR , warto też sprawdzić wtryski na przelewach.
ciśnienie pompa głębinowa ciśnienie pompa hydrauliczna pompa dachu ciśnienie
parametry aluminium naprawa programatora polar moduł romet chart
pojemność komory spalania pojemność komory spalania
Zamienniki diody 1.5KE350A: Przykłady i parametry Jak pobrać sygnał z diody LED 1.8V? Metody i techniki