Czujnik o którym piszesz to czujnik obecności wody we filtrze paliwa.Czujnik temp.paliwa powinien być na powrocie paliwa z wtrysków,prznajmniej tak jest w 20 hdi.Niestety on nie decyduje o grzaniu świec,raczej czujnik temp.płynu chłodniczego
http://www.206club.net/showthread.php?t=... Pozdrawiam.
Witam mam problem citroenem berlingo 1.6 hdi,autko nie ma mocy, wyskakuje błąd od czujnika temperatury paliwa, max prędkość to 100 km/h.
Normalne że błąd immo będzie ale i nie powinno być błędu czujnika temperatury.
Kłania się czytanie ze zrozumieniem, wysłałeś link do czujnika temperatury paliwa, a nie silnika.
Oczywiście marka, model samochodu oraz typ silnika to ściśle tajne dane?
A co z czujnikiem temperatury? Rozważał ktoś to, czy temperatura ma wpływ na dawkę paliwa?
Panowie. Dolot czysciutki. Udalo mi sie odczytac bledy i jest blad p0180 , czyli blad czujnika temperatury paliwa. Czy to moze byc powod ? Czy to jest ten przy filtrze paliwa ? Pozdrawiam Nie, wpływu na utrudniony rozruch nie.
Zamykam temat. Problem rozwiazany. Uszkodzony byl czujnik temperatury paliwa. Pozdrawiam
Czujnika temperatury paliwa nie sprawdzałem, ale na komputerze nie wykazywało żadnych błędów. Daj znać, czy pomogło, gdyż mi skończyły się już pomysły.
Na komputerze wartość temp. paliwa to ~17-18 stopni dla dnia dzisiejszego, jak jadę to wzrasta, zobacz na fotkach. Wzrost jest stopniowy, wykres jest płynny, nie szarpie pomiar. Jak dla mnie jest ok :( Poza tym jak wepnę czujnik temp. to błąd jaki wywala auto po wyłączeniu awaryjnym to tylko błąd ciśnienia paliwa, a nie błąd związany z temperaturą....
dekadę jaką? co masz na myśli ? Jaka powinna być oporność wiązki między czujnikiem a ecm?
Zrób zdjęcie, ale chyba mówisz o czujniku temperatury paliwa, jeśli tak, to odpowiedź sama się nasuwa czy można zwierać czy nie.
Z twojego opisu problemem będzie układ paliwa np. wtryskiwacze, pompa ciśnienia lub ta w zbiorniku. Ten czujnik temperatury na razie zostaw - nie będzie powodował większych problemów.
Tak, ten Citroen Berlingo jest na silniku RHY. Zakładałem już trzy sztuki pomp kompletnych. Jeszcze raz przejrzę wiązkę. A ten błąd P0183 - uszkodzenie w obwodzie czujnika temperatury paliwa A - sygnał za wysoki. Nie będzie nic blokować? Tego błędu nie mogę skasować. A czujniki sprawdzane oba mają taką samą rezystancję w podobnych temperaturach.
czy ktoś mógłby oświecić mnie gdzie schodzą się kable masowe od przepływomierza i czujnika temperatury paliwa i ew. jak się tam dostać oczywiście nadal chodzi o Xsara N0-RHY z maja 2001
Kolego myśle iz to nie problem czujnika ,bez diagnozy testerem niczego sie nie dowiesz.Tak jak kolega wyzej ci napisał iz po odpieciu tego czujnika ECU widzi przerwany obwód i sterownik porzypisuje swoje wartosci(inna dawka paliwa) itd. Dlatego widac różnice w jego pracy
Powodem był czujnik temperatury, który pokazywał że jest wyższa temperatura niż w rzeczywistości.
Nie grzeją świece żarowe, brak napięcia, komputerem wymuszam uruchomienie przekaźnika i wtedy prąd się pojawia, więc układ działa, ponadto nie pali kontrolka od świec, czy problemem może być kontrolka? Temperatura cieczy 12 stopni, paliwa też więc myśle że czujnik temperatury sprawny.
Problem z diagnostyką błędów czujników temperatury i innych analogowych polega na tym ,że jeśli jego rezystancja mieści się w zakresie temperatury to błędu nie ma , czujniki te często mają prawidłowe wskazania dla wartości granicznych np w 0 120R a w 100 stopniach 1kOm. Żeby mieć pewność trzeba by włożyć czujnik razem z termometrem do wody i nagrzać...
Witam. Dziękuję za odpowiedzi. Od ostatniego posta nic nie robiłem z braku czasu. W najbliższych dniach zajmę się autkiem i zrobię według podpowiedzi. Jeszcze mam zamówiony czujnik ciśnienia paliwa, więc też go podmienię i zobaczę czy coś się zmieni. Pozdrawiam
(-) świecą jeszcze świece żarowe (około 10sek). W momencie kiedy świecą samochód nie reaguje na przycisk "Start". (-) Wariuje również wskaźnik temperatury silnika (nie ważne czy silnik zimny potrafi wskazywać max temp. za chwile nagle spada do zera i ogólnie różne cuda). Sam sobie udzieliłeś wskazówki, ponieważ problemem jest prawdopodobnie czujnik...
Witam kolego : P 0490 „Niski obwód sterujący recyrkulacją spalin” P 1162 Ten kod może być wygenerowany automatycznie i może oznaczać różne rzeczy a więc np sumę wszystkich błędów P 1351 Tak iak powyżej lecz sugeruje utratę monitorowania diagnostyki załonu wraz z odcięciem pompy paliwa P 0409 Obwód czujnika recylkulacji spalin P 0438 Wysoki sygnał wejściowy...
Wydaje mi się, że to jest u Ciebie jak i u mnie czujnik temperatury, źle rozpoznaje temperaturę.. złą dawkę paliwa podaje.. niebawem zabiorę się za wymianę tego czujnika tylko muszę mieć trochę czasu bo ciągle zalatany :)
Witam, wymienić filtr paliwa jak dawno nie był wymieniany, a przede wszystkim podjechać gdzieś na diagnostykę, podejrzeć przy startowaniu jak narasta ciśnienie paliwa na szynie, co pokazuje czujnik temperatury silnika? wtryskiwacze były wymieniane na jakieś używane?
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
witam,proponuję wymienić przepływomierz powietrza ponieważ praktycznie jego uszkodzenie nie jest sygnalizowane kontrolką silnika i wymiana tylko na nowy i najlepiej oryginał,co do filtra to raczej odpada ponieważ byłby jakiś błąd z nadzorem niskiego ciśnienia paliwa.
Witam citroen C4 2.0hdi 136km. Został założony drugi silnik tamten się zatarł. Po odpaleniu auto zaraz gaśnie zdarza się rzadko że zapali ale kuleje i zgaśnie. Jak mu się trzyma powyżej 1tys obrotów to chodzi normalnie. Błędów brak. Pompa Cr podmieniona. Wtryski drugie po regeneracji. EGR zaślepiony. Czujnik wału walka drugi. Wszystkie temperatury paliwa...
Witam, postanawiam odświeżyć temat. Po podłączeniu Lexi zauważyłem niespójność temperatur. Mianowicie temperatura płynu chłodzącego 10 stopni, temperatura w przepływce 6, a temperatura powietrza w kolektorze -1. Temperatura na zewnątrz wynosiła 10 stopni. Wymieniłem MAP sensor, myślałem, że tam jest czujnik temperatury, niestety nic. Gdzie może być...
pierwsze zdjęcie-pomarańczowa wtyczka sekcja włączenia trzeciego tłoczka na pompie wtryskowej,potrzebne do wytworzenia wysokiego cisnienia przez pompe WC(pirwsza generacja HDI) poprzecierane przewody-zasilanie wtryskiwaczy,natychmiast dobrze zaizolować,siec can drugie zdjęcie wtyczka niebieska,czujnik temperatury,miedzy innymi według jego wskazań ecu...
witam !! mam problem z silnikiem po wypadku nie odpala!!brak cisnienia na wtryskach a po podlaczeniu do komputera pokazuje blad ktorego w zaden sposob nie mozna skasowac!! blad p0180 czujnik temperatury paliwa -56c!! prosze o pomoc!!!
A jak odpalasz na ciepłym to dymi na czarno? Jeżeli tak to dostaje za dużą dawkę rozruchową paliwa i przyczyną może być tu czujnik temperatury. Zużycie pompy raczej odpada, są niezawodne i wytrzymują całkowity przebieg silnika.
Generalnie temat wygląda tak, posiadam miernik uniwersalny zestaw potrzebnych narzędzi (kluczy itp) mam dostęp do testera reflex 4130. Według komputera samochodu występuje tylko błąd czujnika temperatury paliwa. Jutro po południu skonsultuje się ze znajomym mechanikiem i dam znać o diagnozie.
Dzięki za zainteresowanie. Temp na listwie osiaga prawie 130 stopni i wtedy sterownik rozłacza pompe z błedem za wysokiej temperatury paliwa. Rozłaczyłem czujnik i auto jeździ tak już ponad miesiąc bez problemów.Sprawdziłem rezystancję czujnika wg.danych producenta i jest ok.
Został wymieniony czujnik temperatury i problem został rozwiązany. Sądzę, że dla innych wskazane byłoby uzupełnić diagnozę, iż chodziło o czujnik temperatury paliwa , nie cieczy chłodzącej, nie powietrza i nie spalin. Czy tak? Pzdr KotBury2
Dzień dobry,podłączyłem komputer jeszcze raz aby sprawdzić jakie dokładnie parametry się zmieniają a więc tak po odłączeniu czujnika temperatury cieczy chłodzącej temperatura na komputerze pokazuje -10c zmierzona dawka paliwa do rozruchu 59,28mm3/suw nie odpala,po założeniu wtyczki (akurat silnik był ciepły 56c) zmierzona dawka paliwa do rozruchu 31,20mm3/suw...
jaśniej proszę z tą ignorancją... Poczyta Pan (georgesgr) z "PSA" zasadę działania tranzystora (zasada działania czujnika ciśnienia paliwa). Ma jakąś "podstawową" oporność, która zmienia się pod wpływem ciśnienia paliwa (wzmocnienie/zmniejszenie sygnału elektrycznego) i tak podaje dalej "sygnał" do kalkulatora (jakiegoś sterownika), który wylicza jak...
witam mam taki problem że mój peugeot jednego dnia gdy postoi przez noc nie chce odpalić trzeba długo go kręcić aby odpalił i nie zawsze odpali a na następny dzień odpali od strzała miał ktoś taki problem. jak rano nie odpali to bywa tak że po południu od strzała zapali albo trzeba na popych. niejest też to wina temperatury powietrza bo niepali przy...
błąd niby czujnik p0191 czyli ogólnie ciśnienie ale zastanawia mnie czy ma coś na rzeczy ten czujnik temperatury jeśli go odpiąłem i trochę kilometrów było zrobione na nim to czy nie może być tak że ECU ma problem z odczytem ale chyba wtedy inny błąd ale czy teoretycznie jeśli czujnik nie bardzo współgra z ECU mogą się dziać takie rzeczy i czy można...
Witam, mam problem ze swoim samochodem Peugeot Partner 2,0 hdi. Jest bardzo wrażliwy na wilgoć. Jak pada dłużej pada deszcz lub jest mgła, mżawka, nie można odpalić samochodu. Auto było już w kilku warsztatach, było podłączane pod komputer, wszystko wskazywało usterkę dwóch czujników - sensor położenia wału i czujnik temperatury paliwa obydwa zostały...
Witam, jakiś rok temu zimą wyświetlił mi się błąd silnika zamieszczony na poniższych zdjęciach. Po przeskanowaniu testerem OBD Delphi niestety nic nie wykazało. Błąd w żaden sposób nie wpływa na auto, a przynajmniej ja nie odczuwam żadnej różnicy. Zauważyłem natomiast, że jest połączony w jakiś sposób z temperaturą, mianowicie - jak auto trochę pojeździ...
Witam. Mój problem to praca silnika , a mianowicie pracuje jakby "grały zawory" i co najdziwniejsze ,że jest tak przy temperaturze otoczenia poniżej 28-30 stopni .Gdy temperatura wzrasta ponad 30 stopni jest cicho silnik pracuje miękko. Czujnik temp. płynu, paliwa ok ,przepływomierz podmieniany ,zawór regulacji ciśnienia paliwa ok , czujnik ciśnienia...
wygląda jakby komputer siadał. Sprawdź dla pewności jeśli są czujniki temperatury płyny, wyprzedzenia zapłonu, prędkości obrotowej wału tzw"przepustnicę", która ma odcinać dopływ powietrza i daj znać. Dodano po 5 Dodatkowo sprawdził bym obwód doprowadzenia paliwa, filtr paliwa, pompa paliwa, wtryskiwacze
U mnie był (chyba) problem z czujnikiem temperatury paliwa... Ale to wyszło po podłączeniu do komputera. Pokazywał chwilami minus 70 stopni... Wziąłem i przeciściłem styki - na razie od lipca O.K. Sam czujnik nie jest drogi - ok. 100 zł, ale dostęp fatalny jest. Umiejscowiony w okolicy pompy paliwa..
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Czy ktoś z forumowiczów podpowie gdzie umiejscowiony jest w w/w aucie czujnik temperatury cieczy? Znajomy podpowiedział mi, iż jego uszkodzenie a co za tym idzie złe wskazania temperatury silnika mogą mieć wpływ na rozruch i dawkę paliwa.
zapomniałem dodać że ten błąd wygląda dokładnie tak == p0191 czujnik regulacji ciśnienia odczyt po za zakresem , problem z układem prądowym == z tym prądowym mogłem troszkę przekręcić ale pojawił się wątek prądowy więc chyba to nie leży problem w pompie wysokiego ciśnienia czy wtrysków tak mi się przynajmniej wydaję ale nie jestem w tych sprawach za...
Witam, właśnie wybierałem się na komputer, zanim dojechałem włączyła się znów kontrolka silnika i... zdechł, znów pompka, samostart, zbierał się ale gasł po około godzinie pompowania, po dodaniu gazu momentalnie włączała się kontrolka silnika i gasł. W końcu odpalił, dojechałem na komputer i oprócz wielu błędów które dały się wykasować pozostawał jeden...
wtryskiwaczy nie sprawdzałem ...... spróbuje wymienić czujnik płożenia wału ew czujnik temperatury paliwa ....jak jest bo nie sprawdzałem ......kiedyś na stronach auto świat w opisach silnika wyczytałem ze najczęstrzymi awariami są : przepływomierz , czujnik położenia wału i zawór ciśnienia paliwa ostatnio ktoś pisał że wymienił potencjometr gazu ..i...
Jak to jest poczciwy HDI który pali 3,5 litra ropy to z czego ma dogrzać ? Z resztą jak pamiętam moją 206 z benzynowym silnikiem 1.4 to też temperatura skakała, a kiedy latem padł wentylator chłodnicy to przez kilka dni jeździłem chłodząc silnik nagrzewnicą ustawiając grzanie na max. Tu masz pokazany postęp technologiczny. Kiedyś wystarczyło 3,5 litra...
"silniki peugeota są niedokadnie wykonane"...) To dziwne, że może nie dokładnie ten sam co masz w swoim 307, ale 1.6 HDI czy 2.0 HDI stosowane w Fordach, Volvo, Suzuki. To skoro takie nie dokładne, to czemu inni producenci zaufali tym silnikom? Bo zapewne tam są wymieniacze i potrafią tylko błędy czytać. Parametry silnika? A po co to komu. Tu jest...
Nie rozumiem natomiast w jaki sposób dane z raportu które wygenerowane są dla danej sekundy miały by pomóc w diagnozowaniu usterki. W którym konkretnie momencie mam wygenerować raport bądź zrobić zrzut ekranu ? Przy 2500 obr ? Przy 3000 obr ? Czy może na postoju ? Wszystkie raporty, które wstawiłeś są bezwartościowe z dwóch powodów: 1) Graficzne nie...
Była robiona jakaś diagnostyka komputerowa? Czujnik ciśnienia paliwa na magistrali może zgasić silnik. Przekroczenie temperatury, w pierwszej kolejności, powinno tylko ograniczyć moc, choć nie wiem jak jest w tym konkretnym modelu samochodu.
Rozumiem, że cały system wtryskowy z wtryskiwaczami, pompą wysokiego ciśnienia (pwc), czujnikami, nastawnikami, turbosprężarką, itp. zostały przełożone na nowy słupek? Jeżeli zatem usterka "przeniosła się" identycznie z poprzedniej jednostki napędowej, oznacza, iż mechanicy przetransportowali wszystkie swoje błędy i wypaczenia na nowy silnik. Mało tego,...
Lexia w ręke i zobacz jakie temperatury widzi sterownik. Temp płynu, temp powietrza zasysanego i temp paliwa. Do tego obserwacja cisnienia na pompie. Na próbe odłącz czujnik temp płynu i zobacz jak zapali.
Sprawdź w takim razie jak zachowuje się ciśnienie paliwa. Sprawdź też jak widzi temperaturę - w tych silnikach padnięcie czujnika temperatury skutkuje czasem obniżeniem dawki rozruchowej i problemem z rozruchem silnika. Jak na Plaku zapali to jest ok?
Czujnik temperatury silnika dochodzi do wniosku, że silnik trzeba podgrzać? Sprawdz to, bo ja też tak miałem w swoim Peugeocie partnerz 2,0 HDI i ustąpiło po wyczyszczeniu
Mój blad ze nie zrobilem zdjecia. Jeszcze jedna sprawa. Okazalo sie ze gosc wymienil te 2 czujniki położenia wału a nie wyminil jednak temperatury płynu chlodzacego. Z tego co pamietam jak go zgasil to raz temperature wywalilo na -50 ale to doslownie tylko raz i potem juz nie bylo tego problemu zreszta bledu zadnego nie ma ale na wszelki wypadek bylem...
a czujnik temperatury dobry ? nie chodzi o wskazania temp. tylko sterowanie świecami trzeba też sprawdzić pompe wstępnego ciśnienia i przede wszystkim czujnik temp. paliwa w Chrzanowie mam namiar na gościa do dizli sam warsztatu nie mam reszta na mejla lub tel
Nie zaglądałem dwa dni, a tu temat się rozkręcił. Dzięki za zainteresowanie. KotBury ciekawie to wszystko opisałeś. Posiadam lexie i mógłbym niektóre parametry posprawdzać. Tylko które? Co do czujnika to miesiąc temu wymieniałem termostat razem z czujnikiem. Sprawdziłem wskazania temperatury przez niego i są poprawne. Co do EGR-u, był myty jakieś 15tys...
Te dwa przyrządy w samochodach przeważnie zasilane są tym samym przewodem podającym + z akumulatora na grzałki bimetali we wskaźnikach dalej z grzałek przewody rozchodzą się na czujnik temp. w silniku oraz czujnik poziomu w zbiorniku. Być może nawet te wskaźniki są zbudowane jako całość a w środku może znajdować się elektroniczny stablizator napięcia...
Wiedza z doswiadczenia. Mam 407 od nowosci. Ostatni rok nic nie naprawialem. Nie biorac pod uwage czesci ktore sie zuzywaja padlo mi, czujniki cofania, tylnie czujniki ABS dwukrotnie, czujnik temperatury i wilgotnosci w srodku, czujnik temperatury na zewnatrz, lewa winda w oknie, czujnik zamkniecia tylniej klapy (tej gornej ze szkla) czujnik zamkniecia...
Witam, mam dokładnie taki sam problem. Silnik 2.0 HDI (Citroen C5) jak jest gorąco i silnik rozgrzany to występuje problem z odpaleniem. Podczas jazdy nie zauważyłem jak na razie problemów z pracą silnika. Problem ten mam już od roku i pojawia się tylko w upalne dni +30St. Podczas diagnostyki nie pojawiają się żadne błędy jedyne co udało mi się zaobserwować...
powracam do tematu . wartości rzeczywiste pokrywają się z żądanymi (ciśnienie paliwa , zmierzona masa powietrza , temperatura wody).Recyrkulator spalin pracuje prawidłowo .dlaczego auto chdzi przez chwile normalnie (można gazować do czerwonyc obrotów przez 20sekund) jak odepne czujnik temperatury ?? co można jeszcze sprawdzać ?? za pomoc dziękuje ....
Dzięki za opis regulacji czujnika. Wymieniłem przepływomierz, ale nie miało to wpływu na odpalanie. Przez jakiś czas palił za drugim razem jak przed wymianą czujnika położenia wałka rozrząd. Dzisiaj nie odpalił w ogóle. Obecnie Torque pokazuje: P0087 - Ciśnienie w rampie paliwa systemowe - za niskie, P1351 – przekaźnik i świece żarowe. P0409 –...
Czym te błędy były czytane? P1184 - zbyt wysoka temperatura oleju P1434 - zbyt wysoka temperatura czynnika klimatyzacji (?!?) P1435 - przekroczenie zakresu pomiarowego czujnika temperatury czynnika klimatyzacji (?!?) ...tyle odnośnie dekoderów OBD-II, niby kody pod Peugeota. Z drugiej jednak strony P143x w HDI to problem z układem dozowania dodatku...
Ciśnienie paliwa z tego co pamiętam to było ok 30kPa i na tym poziomie równo się trzyma. A z tą synchronizacją to sprawdzę. Co do temparatury to pisałem że "temperatury z czujników porównywalne z rzeczywistymi" zarówno powietrze jak i ciecz.. Pozdrawiam
Normalnie jeździ chodziło mi że ta pompa pracuje i silnik pracuje bo nie mam pojęcia od czego jest ta kostka czy wtyczka. Głównie tylko o to mi chodzi czy ona powinna być podłączona czy czegoś tam brakuje czy może tak ma być. Nie, nie, z tym czujnikiem ciśnienia nic nie jest, błąd jedynie pokazywał ten czujnik temperatury paliwa i czytałem że to może...
Peugeot 1.6 hdi 90 km szarpanie podczas jazdy Witam, mam Peugeota 308 1.6 HDI 90 km, bez dwumasy, bez dpf i borykam się z problemem szarpania podczas jazdy. Szarpanie następuje najczęściej w momencie, gdy dodam więcej gazu i przekroczy próg 3,5 tys obrotów, ale zdarza sie tez ze szarpnie przy normalnej jeździe. Szarpanie najczęściej ustępuje w momencie...
Czesc, nie pisze wymien pompe i wtryski ale na poczatku piszesz ze masz problemy z odpaleniem ale takze z jazda - przyspieszeniem. Ciezkie odpalenie to czujnik temperatury, czujniki na wale i walku i cisnienie paliwa - bez wiekszych kosztow dla ciebie podlacz banke z paliwem przed pompa - umiesc ja wysoko zeby grawitacja troszke pomogla i zobaczymy...
Witam wszystkich na wstępie. Zakładam nowy temat bo mam dziwny problem ze swoja cytrynką. Temperatura Fapa czytana z obd, czyli ta którą widzi sterwonik jest cały czas jednakowa, niezależnie od niczego i wynosi 149 stopni C. Czujnik sprawdziłem, nawet wymieniłem na nowy i dalej to samo. Czujnik mierzony omomierzem ma w temp pokojowej 23,2 kohm, przy...
Na zapowietrzający sie układ paliwowy, skuteczna (z reguły) metodą jest zaworek zwrotny na przewodzie zasilajacącym filtr paliwa-powinien on wyeliminować cofanie sie paliwa, i zapowietrzanie układu (Oczywiście najlepiej znależc przyczyne zapowietrzenia i usunąć) . Jeśli chodzi o świece żarowe to przekażnik dostaje impuls z komputera BSI, który z kolei...
Sprawdż czujnik temperatury powietrza. A gdzie powinienem go szukac? Bo jesli temp powietrza mierzy przepływomierz,to wymieniony miesiąc temu na nówke;) Dodano po 13 Nie muszę przypominać, że kontrolne otwarcie filtra paliwa dokonuje się nie tylko w celu znalezienia opiłków, ale corocznej, cyklicznej wymiany wkładu filtra, choćby był czyściutki jak...
Witam, moja cytryna 1.6 HDI 92 bez dwumasy bez FAP nierówno pracuje na zimnym, oraz dymi na niebieskawo. Gdy silnik ciepły odpala i pracuje równo. Komputer wyrzucił trzy błędy: P1351 - Obwód przekażnika pogrzewania wstępnego P0483 - Funkcja chłodzenia wbudowana w kalkulator (zespół wentylatora chłodnicy) P0118 - Sygnał temperatury płynu chłodzącego...
Witam ponownie..Wszystkim dziękuję za zainteresowanie aczkolwiek proszę o schematy elektryczne tego modelu bo mam kilka niedociągnięć w instalacji oraz z racji zawodu. Lubię elektrykę sam naprawiać. Odnośnie pompy paliwa to wyłącza się dlatego bo silnik nie został odpalony przy odpaleniu pompa się załącza ponownie. Wskaźnik temperatury jednak niema...
Witam autko jak w temacie trafiło do mnie na brak reakcji na pedał gazu ,wymieniłem potencjometr gazu dalej to samo.Autocom pokazał błędy które nie dają się wykasować P1614 zasilanie czujników P0190 obwód czujnika ciśnienia paliwa P0121 sygnał pedału przyspieszenia 1 P0221 sygnał pedału przyspieszenia 2 P0100 przepływomierz P0180 czujnik temperatury...
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
Przy Bsi nikt tam nie grzebal, Fakt obudowa Bsi byla peknieta, wiec rozebralem kable.. i sciaglem pokrywke bsi i sprawdzilem optycznie uklad i nie widac uszkodzen mechanicznych.... Chyba ze masz racje z tym sterownikiem Airbag, ze dziala na zasadzie czujnika wstrzasowego. Podjade dzis i skasuje sterownik i tymczasowo zaloze rezystory. Ale gdyby ktos...
a moim zdaniem te dwa bledy beda moga miec znaczenie, kiedy zmieniales filtr paliwa? spusciles wode z tegoz filtra? - chyba jest u ciebie korek spustowy, ja mam 2.8 hdi 319 500 tys km, 2009 od poczatku tez zapala chwilke dluzej w zime i nie raz tez trzeba go krecic drugi raz rozrusznikiem, w silnikach common rail musi byc zawsze bardzo dobry akumulator,i...
Witam wszystkich i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. A mianowicie mój P eugeot stracił moc. Mechanik podłączył komp. diagnostyczny, który pokazał że temp paliwa ma - 50 °C. Wymienił czujnik na nowy, nic nie pomogło, podpinał oporniki też brak zmiany. Przewody mają przejście. Stwierdził, że to wina sterownika. Załatwiłem inny sterownik z sklonowanym...
Witam Dot: Berlingo 2.0 HDI 2002 r, Siemens (SIEMENS SID 801) Problem polega na tym,że silnik gaśnie po nagrzaniu do ok 78*C tj gdy wskazówka temperatury płynu chodzącego dojdzie do połowy. Dzieje się to regularnie, powtarzalnie. Również silnik nagrzany na postoju, bez wstrząsów. Po lekkim przestygnięciu odpala znowu , po czym gaśnie jak wskazówka dojdzie...
Jak w temacie autko Peugeot 407 rok 2007 2.0 hdi . Po podłączeniu komputera błąd P0087 dodatkowo napis o awarii układu spalin . Można te błędy wykasować jednak po ostrej jeździe ( ponad 4 tyś obrotów) błędy wracają. Kolejnym problemem jest odpalanie auta . Odpala tylko na plaka . Jak już odpali to pięknie chodzi , równiutko. Jak postoi kilkadziesiąt...
Witam opisze w skrócie mój problem. Auto miało regenerowana turbine po regeneracji było wszystko ok, po jakimś czasie zaczeło sie dziać ze auto po odpaleniu nie miało mocy, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu moc wraca i wszystko śmiga. Było robione: DPF wyciety z programu i zrobiony na przelot, turbina ponownie demontowana i sprawdzana u specialisty...
Bardzo proszę o pomoc mam Peugeota 207 2008 rok 1,4 HDI samochód jeździ całkiem dobrze tylko od czasu do czasu sam gaśnie. W czasie jazdy zapalają się kontrolki i silnik gaśnie nie ma tu znaczenia temperatura i sposób jazdy itp. Potrafi wyłączyć się sam silnik nawet po 2 km, może również jeździć 2 tygodnie i nic. Po zgaszeniu wystarczy na nowo uruchomić...
(at)89bartezz Mi już przed praniem fapa pojawiały się jakieś dziwne wartości przy których rozpoczynał wypalanie. 2, 3, 4g/l... jakieś całkowicie randomowe wartości. Teraz podobnie - w jednym momencie mam 0,9g/l i jadąc 120 wypala się pasywnie do zera (temperatura fap przy tej prędkości to ok550 stopni) a kilkadziesiąt km później dochodzi ledwo do połowy...
Witam, Zauważyłem ostatnio dziwną zależność w swoim 1.6 HDI a mianowicie od czasu do czasu podczas porannego odpalenia potrafi przez pewien czas po odpaleniu nierówno pracować. Auto odpala bez problemu od tzw. strzała. Dodatkowo odczuwam że jak auto odpali normalnie i popracuje przez z 30 sekund to wówczas tak jakby również silnik pracował nierówno....
Niestety nie byłem w stanie sprawdzić parametrów rzeczywistych. Sam nie dysponuje takim sprzętem, w najbliższej okolicy także nie mam żadnego wartego uwagi diagnosty a i z czasem nie jest najlepiej z racji opieki nad małym dzieckiem. Starałem się robić coś w kierunku szukania na własną rękę gdy miałem wolną chwilę, niestety check i wchodzenie w tryb...
Filtr wymieniałem 7,11 2016 z wszystkimi filtrami i olejem wycieku nie zauważyłem na połączeniach ale zaraz pójdę posprawdzam wszystkie spinki. Ale jest jeden dziwny przeciek na pompie ale tylko wtedy jak nie odpali a będę długo kręcił rozrusznikiem to po odpaleniu jest przeciek Dodano po 4 jestem z powrotem wszystkie połączenia sprawdziłem jest ok...
Witam ponownie. Po wymianie zestawu BSI , ECU , stacyjka , kluczyk , immo auto odpala i po trzech sekundach gaśnie - kod błędu P1166.. Po wymianie zaworu regulacji ciśnienia paliwa na pompie nadal to samo bez zmian.. Układ wtrysku firmy BOSCH z ręczną gumową pompką paliwa na zasilaniu.. Będę wdzięczny za pomoc i radę w tym temacie.. OpisWartośćŚredni...
Witam.Nie jestem mechanikiem ale potrzebuje pomocy w sprawie mojego PEUGEOTA 307 2.0 HDI 136KM.Mianowicie mam cały czas problem z odpaleniem mojego auta przy temperaturze około 0 stopni i niżej. Po walce przez 3 tygodnie z zaprzyjaźnionym mechanikiem w sumie przez przypadek wyszło że po odłączeniu czujnika ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej odpala...
Dzień dobry dziś miałem problem z licznikiem 9645444380 Berlingo 2.0 HDI 2002r. Jest to licznik elektroniczny tzn. pokazuje km cyfrowo, problem był tego typu iż nagle zgasł przebieg i nie mogłem odpalić auta. Działały kontrolki na dole pod zegarami ale nie pokazywało km. Wielokrotne próby np. zamykania , otwierania auta , bądź próby przekręcenia kluczyka...
Witam, sprawdzic trzeba parametry podczas rozruchu, ciśnienie paliwa po wysokim, obroty silnika, sprawdził bym jeszcze cisnienie spreżania dla pewności, możliwe że masz problem z regulacja zaworów (hydrauliczna) lub zawory puszczają, ciśnienie na wtryskach to 200bar min, a czujniki na wale i wałku? sprawne i czyste?, powodzenia
Witam. Panowie problem dotyczy auta w które niechcący się wpakowałem. Citroen 1.4 HDI 68km 2003r. Auto zgasło i nie odpala, dwie osoby już niby grzebały, wymieniały wtryski, pompę ale bez rezultatów. Podłączony do lexi brak błędów, sterownik nie jest zablokowany, synchronizacja rozrządu jest, obroty przy kręceniu >200, wszystkie temperatury poprawne,...
Dorzucę do tematu "garść" obserwacji: 1) Udało mi się zobaczyć że podczas odpalania w przewodzie paliwowym "leci" dużo bąbelków powietrza bezpośrednio do pompy wysokiego ciśnienia. Mam wrażenie że jak są bąbelki to falują obroty (choć jeszcze poobserwuję temat, sprawdzając czy również będą przykładowo po odpaleniu ciepłego sinika po kilkunastu minutach...
Witam. Mam pytanie. Czy uszkodzony czujnik ciśnienia cieczy ma wpływ na osłabienie mocy silnika. Sprawa wygląda następująco- jakiś czas temu miałem problem z moim peugeotem 407 SW 2,0 hdi 136 km. Mianowicie uszkodził się zawór EGR, po jego wymianie samochód chodzi ale nie ma tej mocy jaką powinien mieć (na uszkodzonym miał lepszego kopa). Dodam że został...
Witam! Ma pewien problem, tj. mój pojazd Citroen Xsara Picasso 2006r. 1.6 HDI FAP zbyt dużo pali. Zacznę od początku, tj. latem tego roku zauważyłem, iż moja cytrynka zbyt dużo pali tj. na pełnym zbiorniku zacząłem robić 800 km czyi spalanie sięgnęło 7l na 100 km przy czym wcześniej robiłem prawie 1000 km na pełnym zbiorniku 60 l, zaznaczam iż większość...
Cytrynkę mam już 8 lat i nigdy poważnej usterki nie było. Miesiąc temu zaczęła niedomagać. Na zimno odpala bez problemu, żadnych szarpań w trakcie jazdy, tak samo na wolnych. Pełna moc, samochód w czasie jazdy bardzo dynamiczny. Spalanie w trybie mieszanym 4,2 l/ 100 km. Jak silnik gorący, przy próbie uruchomienia, nie zapala. Nie słychać pompy paliwa...
Witam wszystkich, Auto z którym toczę tą nie równą walkę to Citroen Berlingo 1.6 HDI 75 KM, rok produkcji : 2007, symbol silnika : 9HW ( układ wtryskowy firmy BOSCH - bez pompy w zbiorniku ) Ale zacznijmy od początku ... Samochód jest w moich rękach już ponad 4 lata. Nigdy nie miałem z nim jakiegokolwiek nawet najmniejszego problemu. Niestety będąc...
Witam, Mam taki problem, mianowicie jak na dworze jest bardzo wysoka temperatura pojawia mi się komunikat o nie zamknięciu korka wlewu paliwa. Serwis mówi że do wymiany jest wiązka z czujnikiem , jest to ważna sprawa ponieważ podczas tankowania podawany jest płyn FAP i w tym momencie może on nie być podawany i zatkać się może filtr. Oczywiście kolejne...
Bledy ktore wystapuja na stale to: P0266 - Cylinder 2 - błąd udziału /zrównoważenia P0269 - Cylinder 3 - błąd udziału /zrównoważenia P0272 - Cylinder 4 - błąd udziału /zrównoważenia P0098 - Sygnal temperatury na kolektorze (-) No i oczywiscie sprawdze EGR chociaz jego uszkodzenie tutaj by zostalo wykryte oraz...mozliwe uszkodzenie wiazki. Czy silnik...
czujnik temperatury paliwa czujnik paliwa temperatury czujnik temperatury paliwa volvo
stary termet bosch wfb1604 programator tablet wyświetlacz kolory
porno telefon ustawienia radio pioneer
Hyundai Getz - przepalające się bezpieczniki świateł drogowych Wolna hydraulika przy dodaniu dwóch ruchów - przyczyny i rozwiązania