Trzeba hht win zmienić variant code.
W M111 nic sie nie programuje z HHT
Nie rozumie? co to HHT?
Immo. Zrobić synchro HHT.
w wis'ie... u mnie.... i sorry za zarozumialstwo ale na ''Elektrodzie'' w tej sprawie nie znajdziesz mocniejszego... interfejsów/przystawek do ACTROSA nie ma.. a jeśli umiesz obsługiwać ''FDS'' to nie potrzebujesz ani ''star diagnozy'' ani ''hht''
i mówił że jest problem ze starym vito i kasowaniem błędów nawet w ASO. Niech nie opowiada pierdół ten gość. Nie ma żadnego problemu z kasowniem błędów, a już tym bardziej w ASO. Komunikacja HHT.
Trudno pamiętać wszystkie opcje - wejdź w programowanie i zobacz, co się tam da zmienić i porównaj z tym, co jest w aucie. Podejrzewam, że ze starego modułu nic już nie ściągniesz. Poza tym nie wiem, co to za C-klasa; nowa pewnie już z Twoim HHT się nie połączy, zresztą tam zmiana danych w module odbywa się poprzez SCN -coding i raczej będzie mało możliwe...
cos tam znalazłem na 3 piny ale jak to spiac starka , pewnie HHT
Fabryczny tester moze zwiesc cie z tropu tak jak mnie zwiodl. Napisz jakie bledy odczytales to postaram sie pomoc. . Bo trzeba mieć jeszcze w głowie pukladane, i wiedzieć co ten tester pokazuje. No i wątpię czy rzeczywiście działałeś HHT.
Komputerem (HHT) w FMR
I myslisz kolego że jakims badziewnym carsoftem dokonasz nastaw podstawowych? HHT minimum.
Prościutko,podpiąć najlepiej pod HHT i po krzyku.
Brak synchronizacji immo-ecu często występująca usterka przy słabym akumulatorze, trzeba dokonać synchronizacji testerem HHT lub Star diagnosis.
Jasne że się da. Z tańszych KTS, coś lepszego - ale już drogiego - HHT - temat omawiany.
ocziwiście że się da,HHT i po sprawie.
Więc wali w bambus jakiś czujnik.Który?HHT sprawę wyjaśni.
Najlepiej zacznij od wymiany baterii w swoim mierniku z supermarketu za 10 złotych,(lub kup taki za 60 zł przynajmniej) bo miernik cygani Ciebie, a Ty cyganisz nas... ;) Prawda jest taka, że w aucie raczej nie ma się skąd wziąść napięcie 18 volt (czasami może - byłem świadkiem) - wtedy jednak przepalają się żarówki i zaczynają wysiadać sterowniki. Zakładam,...
To trzeba dokonać kalibracji, HHT już to robi.
wyłącznik drzwiowy? Wskazane wziąć HHT i przelecieć KI
HHT WIN , wskazuje na pompe
Jest to funkcja programowa. Ja to robię przez HHT lub Star Diagnosis (urządzenia serwisowe) Podejrzewam że KTS też sobie z tym poradzi.
Jak co coś tam wgrywał?Sam mam HHT do merca,niejednokrotnie robilem kombiinstrument w C klasie,i nic tam nie ma do wgrywania.Jedynie jest możliwośc dokonania parametryzacji,ale nie wszystkie deski VDO
Naprawiam autobusy, głównie Mercedesy , Setry , Neoplany i pracuję na urządzeniu STAR DIAGNOSIS, a ściślej HHT - doskonałe urządzenie - polecam. wienio
Sprawdż czy szczelny kolektor . Jeśli tak to bez HHT raczej tego nie zrobisz .
Jest procedura synchronizacji "z ręki" ale korzystałem z niej chyba raz w życiu - tutaj raczej ona nie pomoże. Auto obsługuje komputer serwisowy HHT i przyznam, że kilkakrotnie udało mi się reanimować takie przypadki poprzez ponowne wpisanie numeru podwozia do sterownika. Czemu tak jest? Nie wiem, ale zadziałało.
Ja jednak liczę, że ktoś opisze procedurę ustawień krok po kroku, jak sie to robi testerem HHT.
Podłącz pod HHT lub starke. Inaczej to sobie gdybamy.
Zdejmij wtyczke z przepływomierza , jeśli utrzyma się na normalnych obrotach to wiadomo. Jeśli nie utrzymuje wolnych obr. i brak lewego powietrza to przepustnica do czyszczenia i ponownej kalibracji. Raczej tylko HHT ci to zrobi.
Masz wyraźne kłopoty ze zrozumieniem tekstu pisanego: oczaste fajnie robi carmancan. No, jezeli nie chcesz jakichś zaawansowanych funkcji. Kluczowe jest ostatnie zdanie. Poza tym każdy powie, że stare mercki lepiej się robi HHT niż stardiagnosis
Niemcy tak opisują feler 144 z HHt; Spritzbeginnregelung Fehlerart Wenn der Fehler nach dem Einbau einer neuen Einspritzpumpe erscheint, prüfen ob die Grundeinstellung (4,5D5,5° nach OT) Eksperymentowanie z ustawieniem może się nie opłacić. :)
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
W HHT masz prowadzenie. Naucz się z niego korzystać.
Hmmmm, w HHT mam jako EWS...chyba... A, nieważne :)
Dobry warsztat z HHT i po sprawie. No i trybliwy diagnosta-mechanik,rzecz jasna.
Nie mam zielonego pojęcia, widziałem to z daleka i nie przyjżalem się , nie dali mi więcej zobaczyć, czyli jeszcze nie wymyślono innego sposobu na odczyt tych danych? Czy macie może jakieś dokładniejsze dane na temat tych urządzeń? (stardiagnosis, hht)
Mam komputer z SD ,wakuometr też mam (ręczną pompę podciśnienia) ,auto to w638 V-ka 2.2cdi z 2001 roku ,więc chyba tylko po hht da radę zdiagnozować (uczę się SD) ???
Bez sprzętu ( przynajmniej HHT) nie zrobisz nic. Jak reagują lampki nad lusterkiem? Czy czerwona i zielona miga naprzemiennie?
Nie zgodzę się z tobą. Napisz, dlaczego w każdym autocomie nawet przy sprawnym, nowym, świeżo zamontowanym przepływomierzu w parametrach po przekroczeniu 26 jednostek, spada wartość do 0. Natomiast HHT pokazuje wartości nawet do 60.
Ogólnie były problemy z multiplexerem słaba jakość przekaźników oraz z komunikacją 485 . C o do aut to tylko mercedes ,w starym sofcie było jeszcze HHT w nowym niema więc starocie odpadają
Tak.HHT albo stardiagnosis,choć nietylko one.
Opel- Tech 1 i Tech2 ( Hewlett-Packard), dodatkowo karty suzuki i saab Mercedes-HHT i stardianosis, to pierwsze wole bardziej-mobilność Renault-walizka Renault XR25S i Clip Fiatowate-karta Examiner PSA-Evolution XS- PPS i Proxia3 Ford-WDS ( GenRad).Wlecze się toto jak pieron. Volswagenowate-V.A.G 1552 i vagcom pod can, czasami WDS, Launch Stare chryslery-DRB...
Ten jest z 2007 roku ma tacho na kartę. Tu mam co śmieszne dwa gniazda OBD II niebieskie 16 PIN. Ale już wiem w czym jest problem. Do diagnozy wybrałem DAS zamiast HHT. Dam znać czy to w tym problem.
sowczas-Tarnów do o rzut beretem odemnie. Podjedź,podepnę HHT i będzie wiadome co gwiazdorowi dolega. Oczywiście gratisowo,rzecz jasna
Pocepnij pod HHT i będziesz wiedział.Może uwalony duoventil? Leci często cewka w nich.
Witam Komputerem diagnostycznym Jaltest, Texa, HHT, Star Diagnosis, Xentry etc. Każdy zrobi test wydajności i sprawności wtryskiwacza. Przy okazji sprawdzi się pompę i czujniki ciśnienia powietrza i AdBlue oraz drożność dysz. Wymagana ilość 230-250ml.
Witam Mam do sprzedania tester serwisowy do pojazdów marki Mercedes Benz. Jest to wersja z grudnia 2007 roku, oczywiście w 100% legalna - posiadam na niego stosowne rachunki i dokumenty. W skład zestawu wchodzą: -Interfejs Cesar III -laptop IBM T23 -4 kable połączeniowe (pasują do wszystkich produktów Mercedesa) -komplet dokumentów -orginalną walizkę...
witam No coments ojciec już niema firmy przewozowej teraz robi blacharke a hht już niepotrzebne. POZDRAWIAM Myśle że można zakończyć temat
Co to są dziwne komuniukaty, poza HHT nie da się nic innego zrobić. Niemiecki nie jest moją mocną stroną. I nie da się przeprowadzić uruchomienia tego modułu? czy nie ma takiej opcji? dziwnie sie wentylatory zachowuja, a co do HHT to jest opcja kodowania ale nie moge go przeprowadzic
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
Myślę że po podstawieniu zawartości pamięci z tego sprawnego,ten tez ruszy :) Ewentualnie możesz jej nie ruszać,a pbawic się trochę HHT
Witam. W FMR musisz zaprogramować ustawienie czujnika sprzęgła. Wcześniej (kiedy był automat) wartości czujnika były wpisane w komputerze EPS, w układach w których nie ma EPS dane są wpisane w FMRze. A połówki działają właśnie po wciśnięciu sprzęgła do końca. Bez HHT albo StarDiagnosisa nic nie zdziałasz w konfiguracji auta.
No własnie nie chcę tuningować czy tez usuwać dpf bo tego w vito za 10 tys nie ma:P Chcę tylko znaleźć kogoś kto się podepnie i ograniczy V max. Zadzwonię to tych magików z linka jak rozpoczną pracę i zaraz opiszę co mi powiedzą. Nadal szukam kogoś z oryginalnym kompem MB - jak to kolega wyżej nazwał SD lub HHT. Miłego dnia
Geri,nie chcę się wymadrzać,ale raz takiego meśka miałem na warsztacie,i trochę sie nim pobawiłem HHT,bo auto zostało do odbioru na drugi dzień,było tam Anpasungen(piąta pozycja w fukcjach HHT) czy tak jakoś i mozliwość ustawienia leerlauf . Był to HFM ( no,z przepływką)
Jak dla mnie to po objawach stawiałbym na układ dolotowy powietrza: a bardziej dokładnie to coś nie tak z EGR-em. Auto pochodzi trochę na wolnych obrotach zaworu recylkulacji spalin nie otworzy i w tym momencie silnik widzi za dużą masę powietrza dlatego po kolejnym dodaniu gazu auto juz nie ma mocy. Ale by sie upewnić radze podłączyć HHT i zrobić diagnoze...
Chodziło mi oto, gość w warsztacie powiedział że jego tester nie czyta tego abs-u, i żebym poszukał kogoś innego z odpowiednim urządzeniem np. HHT, ale żebym sobie narazie sprawdził miernikiem czujniki, tylko niechcę kaleczyć okablowania i sprawdzić na końcach przewodów.
W nowych merckach HFM to właśnie Hot Film Module i właśnie to przepływka, przyznam, że nie sprawdziłem co to może być w akurat w 96 roku, sory. SD teoretycznie nie jest skomplikowane, ale 96r to będzie jeszcze HHT a nie DAS więc jest troszkę trudniejszy, Nie da się tego wytłumaczyć korespondecyjnie.
http://republika.pl/mototest2/airbag.htm... np to (mam i polecam),lub HHT (oryginalny do mercedesa,też mam)
to bład cewki sprzegła konwertera skrzyni brak oleju tez to wygeneruje. Przewaznie jest to roznica obrotow i za duza wartosc zadana regulacji obrotow. (powyzej pewnej wartosci zapisuje usterke). Podlacz pod SD3 albo HHT bedziesz wiedzial kiedy i ile razy wystapila usterka.
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
Nie piszesz jaka jest skrzynia biegow bo jeżeli jest automat to ważne -generalnie trzeba udać się do warsztatu mającego odpowiedni sprzet diagnostyczny(HHT lub Star Diagnosis)ktory będzie w stanie zdiagnozować wszystkie systemy w samochodzie i wykonać niezbędne adaptacje.[/code]
Dwikozy za daleko ode mnie,mam HHT. To szatkowanie jak nazywasz o mam rozumiec zmiany prędkości obrotowej biegu jałowego ,tak?Ale w jakim zakresie?Łańcuch mówisz....no to samochodzik na już śmignięte niemało.Dymi na niebiesko?Co z początkiem wtrysku?Ustawialiście?
Wskaźnik temperatury jest zazwyczaj wysterowany bezpośrednio z czujnika na silniku. Czujnik z dwoma płaskimi pinami - jeden od wskaźnika, drugi do kontrolki. Wskaźnik paliwa zazwyczaj bezpośrednio z czujnika paliwa - sterowany masa. Oba wskaźniki można sprawdzić zwierając przewód sygnałowy do masy i obserwując wskaźniki. FMR można wymieniać bez żadnego...
Sprinter 311 posiada taki sam licznik, więc wsad będzie pasował. Jeśli chodzi o prawidłowe zliczanie km i prędkości to po powyższej operacji musisz sparametryzować licznik najlepiej HHT lub Star Diagnosisem, chociaż inne urządzenia diagnostyczne też mogą to wykonać. Wklepujesz rozmiar opon i w niektórych opcjach przełożenie przekładni głownej (most).
szanowny kolego z samych błędów to nie zdiagnozujemy ustrki :) po za tym mało kto zna obsługę HHT a ono właśnie jest testerem do tego auta w wypadku sd jest to hhtwin;) trzeba by zacząć od wartości rzeczywistych i tam sprawdzić jakie obroty widzi jaki czas wtrysku itd.... na początek zaczoł bym od dokładnego przyjżenia się instalacji gazowej bo jak...
Ciekawe co to za komputer ma ten znajomy... :) Te modele diagnozowało się prymitywną metodą kodów błyskowych, jedynie ostatnie roczniki (z silnikiem 111) miały diagnozę za pomocą takiego "wczesnego komputera" HHT. Cokolwiek byś nie podłączył, to małe są szanse że tym sposobem zdiagnozujesz "lewy" pobór prądu. Tutaj: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic61...
Potrzebny podgląd parametrów FR i MR testerem HHT. Może być wiele przyczyn. Od usterki pedału gazu po czujnik pedału sprzęgła czy położenia biegu, brak odczytu obrotów, i wiele innych potrzebnych danych. :) Błąd EDC albo FMR nie wyskakuje?
Najlepiej zdiagnozuje ten samochód HHT,a już full wypas to stardiagnosis. O sznurkach za góra 1000 zł zapomnij.Nie ta klasa.
Pierwsza opcja, sprawdź czy przy akumulatorze jest klema pirotechniczna a przy niej czujnik. Jeżeli masz coś takiego tam może być przyczyna. Druga opcja uszkodzona mata pasażera. Chyba Kolego przeceniasz rozwój techniki. To początek lat dziewięćdziesiątych - o takich cudach nikt wtedy nie myślał... Zresztą oba te uszkodzenia pojawiają się w błędach...
Może być, to czujnik położenia przepustnicy Mercedes 0025450114. Niestety nie ma czegoś takiego na aucie, przepustnica fly-by-wire silnik m 104 ? to nie wiem czy tam nie powinno być sterownika pedała - można to poznać po dwóch grubych pinach w kości przepustnicy - jest wtedy w wypozarzeniu tempomat i asr To już nowsza wersja, bez sterownika EMS - przepustnicą...
Witam. Jeżeli chodzi o test ogólny to prócz testerów fabrycznych Star Diagnosis czy starszego typu HHT są może ze 3 które to zrobią.Co do diagnostów to nie jest regułą przyjęcie teorii że ściemniają o tym ile to się narobili a efektu nie ma -no chyba że w portfelu. Do rzeczy.Skoro po uruchomieniu silnika palą się kontrolki od trakcji to można przypuszczać...
Pytanie czy komuś udało się jakimś testerem zdiagnozować starego Mercedesa Sprintera 2,9 TD z 96' czy tam są tylko kody błyskowe? HHT ;) Dla niewtajemniczonych to protoplasta stardiagnosis
niestety nie..... aby zdiagnozowac mercedesa od początku do końca musisz posiadac star diagnosis... sprzet boscha typu KTS czyta go w 50 % ...... a HHT obsługuje auta do 2000 roku !!!!!!
Witam! Potrzebuję "kodowania" do tego samochodu , do sterownika silnika. Samochód trafił z "START ERROR". Po przywróceniu synchronizacji okazało się , że kodowanie w silniku jest 000000000. Niestety w SD brak jakiejkolwiek podpowiedzi - diagnoza jest przez HHTWIN. Potrzebuję kodowania z wyposażeniem : klimatyzacja, automatyczna skrzynia biegów, tempomat....
ok wiec: JMB ELEKTRONIKA TO PIRATY- a nawet jeśli coś maja oryginalnego to musi być faktura od np VW POLSKA, PSA POLSKA, IDS VCM -frod Polska itp itd SPRZET TO PRYSZCZ, NAJWAŻNIEJSZA JEST LICENCJA NA SOFT!!! JUŻ WIDZE ŻE CI JĄ DAJĄ... Ostatnio dużo VAS-ów było na necie niby każdy oryginał... tylko żadnego rachunku z VW POLSKA nie było okazało sie ze...
mercedes głowica mercedes stacyjce mercedes mercedes mercedes głowicy mercedes
ikony systemowe windows sterowanie kątem zapłonu elterm grzałki
hydrostat pralki ariston schemat przekaźników honda civic
VW New Beetle 2002 – kontrolka poziomu oleju, czujnik G266, mikrowyłącznik maski, diagnostyka VCDS Bosch ekspres do kawy błąd E0537 – panel dotykowy, naprawa, serie CTL6, Siemens, Neff