Trudno pamiętać wszystkie opcje - wejdź w programowanie i zobacz, co się tam da zmienić i porównaj z tym, co jest w aucie. Podejrzewam, że ze starego modułu nic już nie ściągniesz. Poza tym nie wiem, co to za C-klasa; nowa pewnie już z Twoim HHT się nie połączy, zresztą tam zmiana danych w module odbywa się poprzez SCN -coding i raczej będzie mało możliwe...
Aa, multitronik, to wszystko (selekcjoner) znajduje się tak jak piszesz w komputerze sterującym w tylnej części skrzyni biegów. Ps. nie pomyślałem że są jeszcze chętni na przechodzone Audi z tą skrzynką.
Tam jest diagnoza po HHT. Nie wiem czy Autoboss taką robi.
Trzeba hht win zmienić variant code.
Jak co coś tam wgrywał?Sam mam HHT do merca,niejednokrotnie robilem kombiinstrument w C klasie,i nic tam nie ma do wgrywania.Jedynie jest możliwośc dokonania parametryzacji,ale nie wszystkie deski VDO
Jest procedura synchronizacji "z ręki" ale korzystałem z niej chyba raz w życiu - tutaj raczej ona nie pomoże. Auto obsługuje komputer serwisowy HHT i przyznam, że kilkakrotnie udało mi się reanimować takie przypadki poprzez ponowne wpisanie numeru podwozia do sterownika. Czemu tak jest? Nie wiem, ale zadziałało.
Niemcy tak opisują feler 144 z HHt; Spritzbeginnregelung Fehlerart Wenn der Fehler nach dem Einbau einer neuen Einspritzpumpe erscheint, prüfen ob die Grundeinstellung (4,5D5,5° nach OT) Eksperymentowanie z ustawieniem może się nie opłacić. :)
czy np. urządzenia diagnostyczne mają taką opcję jak odczyt pamięci i jaka pamięc w tym modelu. Tester diagnostyczny ( np HHT) ma opcję skonfigurowania tego sterownika, wyświetla wersję hardware, software, ale nie pokazuje jak atam jest pamięc, bo po co, i nie zczyta z niej wsadu.
Naprawiam autobusy, głównie Mercedesy , Setry , Neoplany i pracuję na urządzeniu STAR DIAGNOSIS, a ściślej HHT - doskonałe urządzenie - polecam. wienio
Jest to funkcja programowa. Ja to robię przez HHT lub Star Diagnosis (urządzenia serwisowe) Podejrzewam że KTS też sobie z tym poradzi.
Masz tam zapewne silnik OM904. Jeśli po odpaleniu kulał aż zgasł to masz chyba niesprawny układ paliwowy. Do sprawdzenia elektryka przez HHT. Świec tam niema, mogłaby być jedna płomieniówka w kolektorze. wtedy wystarczy zaślepić dopływ paliwa do niej. Gdyby to jej wina była, że zapowietrza układ. Na początek dmuchnij około 1 bar ciśnienia do zbiornika...
KTS Boscha moim zdaniem słabo sobie radzi z diagnozą Sprintera na HHT.
W M111 nic sie nie programuje z HHT
Bez sprzętu ( przynajmniej HHT) nie zrobisz nic. Jak reagują lampki nad lusterkiem? Czy czerwona i zielona miga naprzemiennie?
Witam Komputerem diagnostycznym Jaltest, Texa, HHT, Star Diagnosis, Xentry etc. Każdy zrobi test wydajności i sprawności wtryskiwacza. Przy okazji sprawdzi się pompę i czujniki ciśnienia powietrza i AdBlue oraz drożność dysz. Wymagana ilość 230-250ml.
No tu możesz mieć rację - to wiekowe auto i może być tylko pod HHT. Ja to już nie pamiętam jakie w HHT są testy. Ale powyżej wyszczególniłem ci jakie mogą być przyczyny tego błędu. Jak masz czas i ochotę to sobie posprawdzaj.
Prościutko,podpiąć najlepiej pod HHT i po krzyku.
Brak synchronizacji immo-ecu często występująca usterka przy słabym akumulatorze, trzeba dokonać synchronizacji testerem HHT lub Star diagnosis.
Wg internetu: Warunki podłączenia Typ falownika: Musisz posiadać falownik hybrydowy Hypontech (np. seria HES, HHT). Zwykłe falowniki on-grid (np. HPT, HPK) nie mają wejść na akumulator i ich konstrukcja nie pozwala na magazynowanie energii. Kompatybilność akumulatora: Falowniki Hypontech są kompatybilne z akumulatorami wysokonapięciowymi (HV) o napięciu...
Tylko HHT.
Dobry warsztat z HHT i po sprawie. No i trybliwy diagnosta-mechanik,rzecz jasna.
Nie ,ale HHT to ładnie kosi.
Jeśli chcesz poczytać więcej o analizie samego sygnału EEG to zapraszam do zapoznania się z pracą: [url=http://bcpw.bg.pw.edu.pl/dlibra/doc... Przetwarzanie, analiza i klasyfikacja sygnału EEG pozdrawiam
Sprawdż czy szczelny kolektor . Jeśli tak to bez HHT raczej tego nie zrobisz .
yaaro, a po co starka do tego od razu? Wystarcza HHT, zresztą star przy diagnozie takiego merca i tak przełącza się na aplikację HHT. Ale i nie musi być HHT, oczaste fajnie robi carmancan. No, jezeli nie chcesz jakichś zaawansowanych funkcji.
Te błędy odczytasz albo HHT albo StarDiagnosis. Skoro masz tam gniazdo diagnostyczne to nie powinno być problemu.
Obecnie nie ma żadnego ustawienia w tych schematach. Są wyłączone, a to dlatego że one determinują tylko sposób zachowania, a nie źródło ładowania. Dla przykładu, jeżeli ustawię że ma się bateria ładować w ciągu dnia to będzie mi ją ładowało z sieci. Opcje tutaj są bardzo ubogie. Obecnie mam takie ustawienia. Nie wiem czy reklamować falownik jako wadliwy...
ocziwiście że się da,HHT i po sprawie.
HHT.
Witam mam podobny problem z komunikacją ale tylko ze starszymi autami działającymi tylko na HHT. Sprawdzałem w202 przed liftem i 124 . Prawdo podobnie podłączając 124 pomyliłem zasilanie + z - (jakieś zamroczenie). Ma ktoś jakieś sugestie co mogło się upalić . We wszystkich nowszych autach działa normalnie i przełącza się na HHT.
Komputerem (HHT) w FMR
Ja w zasadzie bazuję na producenckim-Tech1,Tech2,VAG,HHT itp,i takie rozwiązanie polecam
Podłącz pod HHT lub starke. Inaczej to sobie gdybamy.
Immo. Zrobić synchro HHT.
W HHT masz prowadzenie. Naucz się z niego korzystać.
Jasne że się da. Z tańszych KTS, coś lepszego - ale już drogiego - HHT - temat omawiany.
Geri,nie chcę się wymadrzać,ale raz takiego meśka miałem na warsztacie,i trochę sie nim pobawiłem HHT,bo auto zostało do odbioru na drugi dzień,było tam Anpasungen(piąta pozycja w fukcjach HHT) czy tak jakoś i mozliwość ustawienia leerlauf . Był to HFM ( no,z przepływką)
HHT WIN , wskazuje na pompe
cos tam znalazłem na 3 piny ale jak to spiac starka , pewnie HHT
Co to są dziwne komuniukaty, poza HHT nie da się nic innego zrobić. Niemiecki nie jest moją mocną stroną. I nie da się przeprowadzić uruchomienia tego modułu? czy nie ma takiej opcji? dziwnie sie wentylatory zachowuja, a co do HHT to jest opcja kodowania ale nie moge go przeprowadzic
Nie kończenie komputer, może być HHT i KTS...
Starką romoo, starką. No chyba że starsze Actrosy, to HHT .
To trzeba dokonać kalibracji, HHT już to robi.
Najtaniej HHT,najdrożej stardiagnosis.Innej opcji nie ma.
Da się, ale taniej poszukac kogoś kto to zegra na nowo. Wystarczy HHT
Hmmmm, w HHT mam jako EWS...chyba... A, nieważne :)
wyłącznik drzwiowy? Wskazane wziąć HHT i przelecieć KI
Więc wali w bambus jakiś czujnik.Który?HHT sprawę wyjaśni.
Ogólnie były problemy z multiplexerem słaba jakość przekaźników oraz z komunikacją 485 . C o do aut to tylko mercedes ,w starym sofcie było jeszcze HHT w nowym niema więc starocie odpadają
Myślę że po podstawieniu zawartości pamięci z tego sprawnego,ten tez ruszy :) Ewentualnie możesz jej nie ruszać,a pbawic się trochę HHT
Pocepnij pod HHT i będziesz wiedział.Może uwalony duoventil? Leci często cewka w nich.
Sofar HYD czyli falownik hybrydowy jest OK chodzi z wieloma magazynami energii - swoimi Sofara czyli GTX3000, nowszymi BTS E5-20, Pylontehem Force H2 a także nowym magazynem Hypontecha i pewnie z innymi tez - gdzieś widziałem listę kompatybilności. To ważne gdyż możesz wybierać a nie jak w Huawei - tylko baterie tej firmy (chyba się to nie zmieniło)...
http://republika.pl/mototest2/airbag.htm... np to (mam i polecam),lub HHT (oryginalny do mercedesa,też mam)
I myslisz kolego że jakims badziewnym carsoftem dokonasz nastaw podstawowych? HHT minimum.
HHT to oznacza hand-hield-tester. Polecam,swietnie radzi sobie ze sprinterami.CDI robi bajecznie.
Zapewniam cie że się da podejrzeć parametry rzeczywiste, potrzebna Starka z trybem HHT,i widzisz kont ,dawkę możesz wysterować poszczególne elementy.. Tak że myślę że do tej pory tak na prawdę to nawet nie udało ci się odczytać błędów ze sterownika.DS 150 czyta błędy pod warunkiem że przejściówka 16 pinowa jest prawidłowo wykonana. A pomysł z paliwem...
Tak.HHT albo stardiagnosis,choć nietylko one.
Ja jednak liczę, że ktoś opisze procedurę ustawień krok po kroku, jak sie to robi testerem HHT.
Star diag lub starszy HHT. Popraw ramę w końcu to twoje bezpieczeństwo i innych na drodze.
W najtańszej wersji-HHT,ale nie wiem czy obskoczy rocznik 2000,nie sprawdzałem,nie miałem jeszcze na czym W najdroższej-star diagnosis.
Najlepiej zdiagnozuje ten samochód HHT,a już full wypas to stardiagnosis. O sznurkach za góra 1000 zł zapomnij.Nie ta klasa.
sowczas-Tarnów do o rzut beretem odemnie. Podjedź,podepnę HHT i będzie wiadome co gwiazdorowi dolega. Oczywiście gratisowo,rzecz jasna
zwiekszaj hht zmiejsz dzielnik ht na 3 zmiejsz dzielnik dla pamieci na razie na 180 a w ogole to mozesz napisać jaką masz płyte gł :P
Chodziło mi oto, gość w warsztacie powiedział że jego tester nie czyta tego abs-u, i żebym poszukał kogoś innego z odpowiednim urządzeniem np. HHT, ale żebym sobie narazie sprawdził miernikiem czujniki, tylko niechcę kaleczyć okablowania i sprawdzić na końcach przewodów.
Najczesciej bedzie to potencjometr pedalu gazu jest pod maska (cena powyzej 1000 PLN) ... lub instalacja elektryczna ale nic na slepo DAS lub HHT bedzie tu nieodzowne...
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
Dzień dobry. Przedstawione na zdjęciu urządzenie to tak zwany HHT (hand held terminal) do systemu telekomunikacyjnej światłowodowej transmisji cyfrowej PDH. Za pomocą tego urządzenia można było przeprowadzać prostą konfigurację multiplekserów i odczytywać stany alarmowe na łączu światłowodowym pomiędzy dwoma takimi multiplekserami. Terminale takie były...
ale to zależy w jakim stopniu chcesz je obsługiwać.Jako że najczęściej z cięzarówek mam styczność z Actrosem więc kupiłem HHT. Generalnie 90% robót w nich to parametryzacje\kalibracje,i tylko serwisówka to zapewnia. Do Scanii mam VCI,ale robota się urwała :(
łapie bo sie skomunikował, tylko co oznacza ten bład? bo on niema go w spisie? a moze ktos moze mi podpowiedziec (wlasciciele hht i stard.) gerri pomocy
Pytanie czy komuś udało się jakimś testerem zdiagnozować starego Mercedesa Sprintera 2,9 TD z 96' czy tam są tylko kody błyskowe? HHT ;) Dla niewtajemniczonych to protoplasta stardiagnosis
w wis'ie... u mnie.... i sorry za zarozumialstwo ale na ''Elektrodzie'' w tej sprawie nie znajdziesz mocniejszego... interfejsów/przystawek do ACTROSA nie ma.. a jeśli umiesz obsługiwać ''FDS'' to nie potrzebujesz ani ''star diagnozy'' ani ''hht''
Zdejmij wtyczke z przepływomierza , jeśli utrzyma się na normalnych obrotach to wiadomo. Jeśli nie utrzymuje wolnych obr. i brak lewego powietrza to przepustnica do czyszczenia i ponownej kalibracji. Raczej tylko HHT ci to zrobi.
i mówił że jest problem ze starym vito i kasowaniem błędów nawet w ASO. Niech nie opowiada pierdół ten gość. Nie ma żadnego problemu z kasowniem błędów, a już tym bardziej w ASO. Komunikacja HHT.
Nie zgodzę się z tobą. Napisz, dlaczego w każdym autocomie nawet przy sprawnym, nowym, świeżo zamontowanym przepływomierzu w parametrach po przekroczeniu 26 jednostek, spada wartość do 0. Natomiast HHT pokazuje wartości nawet do 60.
To ze strony Della instalowalem juz a ten drugi link zawiera pliki z rozszerzeniami: .htm, .gif, .xml, .hht, .css. a nie ma żadnych instalacyjnych, co mam z nimi zrobić?
W nowych merckach HFM to właśnie Hot Film Module i właśnie to przepływka, przyznam, że nie sprawdziłem co to może być w akurat w 96 roku, sory. SD teoretycznie nie jest skomplikowane, ale 96r to będzie jeszcze HHT a nie DAS więc jest troszkę trudniejszy, Nie da się tego wytłumaczyć korespondecyjnie.
Ten jest z 2007 roku ma tacho na kartę. Tu mam co śmieszne dwa gniazda OBD II niebieskie 16 PIN. Ale już wiem w czym jest problem. Do diagnozy wybrałem DAS zamiast HHT. Dam znać czy to w tym problem.
Potrzebny podgląd parametrów FR i MR testerem HHT. Może być wiele przyczyn. Od usterki pedału gazu po czujnik pedału sprzęgła czy położenia biegu, brak odczytu obrotów, i wiele innych potrzebnych danych. :) Błąd EDC albo FMR nie wyskakuje?
Do sierpnia roku 95 - diagnoza kodami błyskowymi Od września 95 - HHT Pod nogami pasażera znajduje się gniazdo 4-pinowe określone "X11/12 Soft top control test connector"- poprzez zakładanie zwory na pinach wprowadza się system w tryb serwisowy w celu sprawdzenia poszcz elementów Odczyt błędów: jeżeli pod maską jest gniazdo diagnostyczne 16 pinowe (model...
Dwikozy za daleko ode mnie,mam HHT. To szatkowanie jak nazywasz o mam rozumiec zmiany prędkości obrotowej biegu jałowego ,tak?Ale w jakim zakresie?Łańcuch mówisz....no to samochodzik na już śmignięte niemało.Dymi na niebiesko?Co z początkiem wtrysku?Ustawialiście?
Nie piszesz jaka jest skrzynia biegow bo jeżeli jest automat to ważne -generalnie trzeba udać się do warsztatu mającego odpowiedni sprzet diagnostyczny(HHT lub Star Diagnosis)ktory będzie w stanie zdiagnozować wszystkie systemy w samochodzie i wykonać niezbędne adaptacje.[/code]
Ale wy kombinujecie... Podpina się oryginalny komputer SD (lub jego wcześniejszą wersję HHT), ustawia się normalnie prędkość ograniczenia, potwierdza enterem i tyle. Nie trzeba zmieniać żadnego oprogramowania. Takie komputery są również w prywatnych "stodołach-warsztatach" i za kilkadziesiąt złotych się podepniesz.
Star Diagnoza albo stare HHT i sprawdzić parametr zabezpieczenia silnika. Po zmianie skrzyni prawdopodobnie nie rozpoznaje, że auto jest na biegu w trybie jazdy. Przy takich przeróbkach nie wystarczy wypięcie niepotrzebnej wtyczki, parametry FR i MR trzeba pozmieniać. Bez diagnozy to można sobie i dwa lata kombinować bez efektów.
1 Wewnętrzna usterka sterownika SRS (N2/2) 4 Napinacz pasa pasażera (R12/2) - usterka w obwodzie 5 Poduszka pasażera - usterka w obwodzie Autoas, dzwoniłeś i tłumaczyłem że 1 sprawę załatwia-sensor do naprawy-do czasu az jest jedynka możesz czynic cuda i kontrolka nie zgaśnie. Ja przeładowuję oprogramowanie sterownika HHT. Jednka w tym sterowniku to...
witam klient zgubil scyzoryka , grot mam juz dorobiony , scyzoryka zalatwil uzywanego , czy bez problemu zaprogramuje star diagnoza pilota uzywanego? w tym momencie po przekreceniu stacyjki mrugaja naprzemian diody w lusterku , moze ma ktos procedure programowania pilota starką nie kumam tego HHT
to bład cewki sprzegła konwertera skrzyni brak oleju tez to wygeneruje. Przewaznie jest to roznica obrotow i za duza wartosc zadana regulacji obrotow. (powyzej pewnej wartosci zapisuje usterke). Podlacz pod SD3 albo HHT bedziesz wiedzial kiedy i ile razy wystapila usterka.
Co zrobic zeby to zasilic ? Moze bezpieczniki sprawdzic ? Podłączyć tester i przeczytać co go boli. powodów może być wiele od braku zasilania, przez czujniki przy kołach włącznik stopu aż do samej pompy Abs ,wiec najprościej podłączyć tester HHT lub Stardiagnose
Fabryczny tester moze zwiesc cie z tropu tak jak mnie zwiodl. Napisz jakie bledy odczytales to postaram sie pomoc. . Bo trzeba mieć jeszcze w głowie pukladane, i wiedzieć co ten tester pokazuje. No i wątpię czy rzeczywiście działałeś HHT.
Jak dla mnie to po objawach stawiałbym na układ dolotowy powietrza: a bardziej dokładnie to coś nie tak z EGR-em. Auto pochodzi trochę na wolnych obrotach zaworu recylkulacji spalin nie otworzy i w tym momencie silnik widzi za dużą masę powietrza dlatego po kolejnym dodaniu gazu auto juz nie ma mocy. Ale by sie upewnić radze podłączyć HHT i zrobić diagnoze...
O nie kolego prawie 80zeta kosztował :D . Ale naprawde bateria słaba i nie mierzył jak należy po wymianie przy obciążeniu 13,9v bez obciążenia 14,2v. Dzisiaj już tak słodko nie było i od rana jak tylko odpaliłem świeci się abs. Może wiecie kto ma ten sprzęt diagnostyczny hht z okolic Łowicza, Łodzi?
Witam. W FMR musisz zaprogramować ustawienie czujnika sprzęgła. Wcześniej (kiedy był automat) wartości czujnika były wpisane w komputerze EPS, w układach w których nie ma EPS dane są wpisane w FMRze. A połówki działają właśnie po wciśnięciu sprzęgła do końca. Bez HHT albo StarDiagnosisa nic nie zdziałasz w konfiguracji auta.
szanowny kolego z samych błędów to nie zdiagnozujemy ustrki :) po za tym mało kto zna obsługę HHT a ono właśnie jest testerem do tego auta w wypadku sd jest to hhtwin;) trzeba by zacząć od wartości rzeczywistych i tam sprawdzić jakie obroty widzi jaki czas wtrysku itd.... na początek zaczoł bym od dokładnego przyjżenia się instalacji gazowej bo jak...
Miałem 2 przypadki że pianę powodował rozpadnięty "smok" a w jedym przypadku byl niestety zatkany. Oczywiście pomijając usterki spowodowane nieszczelnościami przewodów lub złączy. I jak zaminić te jego Volty na bary, bo on mii mówiła że mierzył ciśniienie bzpośrednio na czujniku, tzn. vollty na pinie sygnałowym. Napięcie zmienia się od ok.0.5V do ok4.5V...
Sprinter 311 posiada taki sam licznik, więc wsad będzie pasował. Jeśli chodzi o prawidłowe zliczanie km i prędkości to po powyższej operacji musisz sparametryzować licznik najlepiej HHT lub Star Diagnosisem, chociaż inne urządzenia diagnostyczne też mogą to wykonać. Wklepujesz rozmiar opon i w niektórych opcjach przełożenie przekładni głownej (most).
Próbowałem i jest problem w tym aucie z komunikacją bo to rok 98 Diagnoza jest możliwa, tylko musi być odpowiedni sprzęt który ogarnia HHT. Dodano po 39 Proponuję poszukać warsztatu który ma sprzęt i wiedzę.
Wartość przełożenia licznika jest w tym aucie parametrem programowalnym - nie potrzeba wcale nowego wsadu. Programuje się przy pomocy komputera serwisowego HHT lub Star Diagnose. Poza tym wartości przekłamania nie podaje się w km/h tylko w procentach, gdyż przy małej prędkości to przekłamanie podane w km/h jest małe, a przy dużej prędkości się zwiększa.
Rozumiem że zakupiłeś sobie nowe oprogramowanie do MB star C3 i sprzęt nie działa teraz za wyjątkim HHT. Wydaje mi się że nowe oprogramowanie masz do C4 i ono się nie zgrywa ze starą głowicą C3. Skontaktuj się z którymś z rozgarniętych dystrybutorów MB star i zorientuj się czy oprogramowanie z 2012roku chodzi z głowicą C3 - moim zdaniem nie chodzi i...
W czym Ci pomóc? Z Twego postu wynika, że masz mgliste pojęcie o tym za co się bierzesz (teorii nie staje). Najpierw więc chyba jednak powinieneś - zgodnie z sugestią zawartą w pkt 16 Regulaminu - wykazać się inwencja w samodzielnym zdobywaniu wiadomości. PS. Który z wyników stąd: http://www.google.com/search?q=hht mamy brać pod uwagę w kwestii ustalania...
Wskaźnik temperatury jest zazwyczaj wysterowany bezpośrednio z czujnika na silniku. Czujnik z dwoma płaskimi pinami - jeden od wskaźnika, drugi do kontrolki. Wskaźnik paliwa zazwyczaj bezpośrednio z czujnika paliwa - sterowany masa. Oba wskaźniki można sprawdzić zwierając przewód sygnałowy do masy i obserwując wskaźniki. FMR można wymieniać bez żadnego...
A czemu nie można się dodzwonić? Zawsze telefony są włączone od 8-16. Jeżeli nie wiem Pan jak podłączyć to przygotujemy szczegółówą instrukcję. Jeżeli w sterowniku MB są 4 wtyczki to opisujemy procedurę przygotowania sterownika do kodowania lecz niestety wpisywać trzeba HHT bo silnik musi pracować 60 sekund celem zakończenia kodowania. Jeżeli jedna...
prędkość alhambra moment dokręcania półosi sterownik lampek
Sonoff Basic a kontrola temperatury wody w basenie Symbole na modułach Yamaha YBR 125 - co oznaczają?