Kompletnie nie mam pojęcia, co ten tyrystor miałby robić i w jaki sposób miałby naprawiać problem związany z detekcją płomienia. Problem z detekcją płomienia w kotłach gazowych jest dość częstym i znanym przypadkiem. Wewnątrz kotła znajduje się elektroda jonizacyjna, która wykrywa płomień. Elektronika sprawdza, czy w palniku spala się gaz. W tym celu...
I nikt nic nie podpowie co może być nie tak z tą klapą bagażnika.Jak zdejmuje klemę,na jakieś 5 minut,to błędu na wyświetlaczu nie ma.Klapa z pilota otworzy się.I po tej czynności już wywala błąd .I wszystko co związane z klapką bagażnika już jest martwe
Sprawdź czy teraz wyrzuca dokładnie ten sam błąd. Grzałka raczej od razu zapala check, nie po minucie. Lepiej się upewnić. Tak samo przerwa w obwodzie grzałki zapaliła by check od razu - więc to akurat można wykluczyć. Edit: Skreśliłem to co wprowadza w błąd. Po ostatnim poście chyba już wszystko jasne.
W niepodłączonym przekaźniku między A i B powinna być przerwa. Po zasileniu C i D pomiędzy wyjściami A i B powinno być przejście.
Moim skromnym zdaniem nie musi to by błąd może to być zwijacz na kierownicy walniety
Jeszcze zauważyłem że rano gdy zimna to pompuje prawidłowo. Cisnienie do 8bar na zamknietym wylocie. Zawór upustowy normalnie co chwile sobie upuszcza nadmiar. Jak sie nagrzeje to cisnienie spada . Gdzie ten olej w sprężarce się sprawdza? Bo nie ma żadnej miarki itp na widoku ani w instrukcji obsługi.
Nie, z marisa(dokumentacja dla aso) Coś tam dam radę, nie mogę za często po robocie tam logować się bo bo sprawdzają :D
Błąd grzałki pierwszej sondy lambda. Do sprawdzenia oporność grzalki, bezpiecznik, okablowanie, sterownik.
P1236 - ciśnienie doładowania powyżej zastrzeżone. Należy sprawdzić układ ciśnienia doładowania.
Kolego jak poczułeś LPG to możesz mieć coś rozszczelnione na lini kolektora dolotowego- jest tam plastikowy czy metalowy?
Predkosci kół widzi w parametrach??
Nr/kod błędu?
Panie Krzydan. Miernikiem nie było co mierzyć i nie mów mi jak mam żyć. ;) Kabelek we wtyczce był luźny.
czy CRV1 ma immo i czy jest ono w komputerze... Ma i zapewne jest w komputerze. W podobnym aucie z tych lat (Honda Accord) zmieniałem ECU i układ immo był wlutowany w płytę ECU - wystarczyło przylutować układ. Nie rozkręcałem ECU z CR-V, więc sprawdź u siebie, może coś podobnego jest na PCB. Zaznaczyłem na zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/4660928400_...
Błąd P0638 to usterka siłownika przepustnicy... więc ta używka była tylko "niby sprawna", albo usterka nie tkwiła w przepustnicy lecz w wiązce lub sterowniku silnika.
Tak, przejedź się. ABS na postoju nie działa, więc sterownik nie ma szans na zweryfikowanie działania swoich części. Później będzie można myśleć dalej.
napewnie nie 16 zaworowe, czyli od 90 roku wzwyż nic takiego nie znajdziesz, pomijam diesle bo to nisza i ich nie znam.
Po usunięciu immobilizera trzeba wyłączyć jego sprawdzanie i skasować ostatni błąd tym spowodowany. To wszystko.
Już rozgryzłem Żaden czujnik nie jest uszkodzony. Nieprawidłowy soft w sterowniku poduszek, źle zrobiony crash.
Czujnik tylko oryginał, zamienniki generują błąd
Można i tak tylko wcześniej to sprawdź to czy działa.
Masz problem z przekaźnikiem systemowym.
smar to normalne w tej wtyczce i z pewnoscią nie on jest powodem problemu , kod 13 wybłyskany przez ciebie to uszkodzenie w obwodzie lewego przedniego sensora , po naprawieniu uszkodzenia bład skasujesz przekrecając 20x kluczyk w pozycje zapłon ale w większosci przypadków jesli wszystko bedzie ok to kontrolka sama zgasnie
Jaka wersja silnika? Nie ma znaczenia, wszystkie wersje mają regulator napięcia sterowany z ECM a głównym elementem sterującym ładowaniem jest czujnik ELD (mierzy pobór prądu przez auto) w module obok akumulatora. Jeśli ci migają dzienne to wyjściem jest zasilenie ich z plusa po zapłonie. Może być, że czujnik ELD zaczyna świrować jeśli tak się stanie...
W kompie czysto. Żadnego błędu.
Taki błąd jest generowany kiedy usterka jest pochodna od przepływomierza,błędu wskazania czujnika temperatury ,zanieczyszczoną lub uszkodzona sondą,uwalonym TPS,nieszczelnością kolektora dolotowego,wtryskami lub ciśnieniem paliwa.Uszkodzeniem PCV (nie pamietam czy w tym silniku jest) Część masz zrobioną. Wtryski są sterowane minusem,sprawdź zatem czy...
Czasami warsztaty to stosują ale nie zawsze z własnej woli. Czasami wytycznymi producent ta jest taka adnotacja, bo wiedza że coś zepsuli i jako naprawa błędu to przyklejanie klocków
Podobnie jak w Civic. http://honda.automotive-manuals.com/civi...
Rozwiązałeś zagadkę?
Witam. Mam takie autko już kilka lat i ten temat u mnie występował już kilka razy, tyle że w moim przypadku sprawa miała się następująco, jechałem i w pewnym momencie zaświeciła się kontrolka VSA i wykrzyknik, nie wiedziałem czy jechać dalej, chwyciłem za telefon i zadzwoniłem do serwisu Hondy i co? Serwisant z którym rozmawiałem powiedział żeby się...
Witam, mam problem z moją Hondą Civic VII z 2003 r. Ostatnio podczas normalnej jazdy zaparkowałem i po chwili odpaliłem ją, a Honda zgasła po kilku sekundach. Teraz cały czas po 2 minutach jazdy gaśnie i nie chce odpalić. Trzeba czekać co najmniej 15 minut, żeby odpaliła i znów gaśnie. Honda gaśnie na LPG i benzynie. Proszę o jakąś podpowiedź. Na OBD...
reset komputera robili jak oddałem samochód do aso hondy i błąd znów sie pojawił
Alternator wymieniłem na sprawny z drugiego samochodu, kontrolka bez zmian, takie cos ... Czy ten system byłby na tyle sprytny ze w momencie duzego poboru pradu np uszkodzony akumulator zapala kontrolke. Z tym ze silnik odpala normalnie. Najbardziej mnie ciekawi czemu kontrolka gasnie po wyjeciu wtyczki z alternatora, ładowanie na jałowych na poziomie...
Podjedź do kogoś kto ma coś innego i sprawdź, musi być jakiś błąd.
Czy plik dobrze jest odczytany ? U mnie pokazuje błąd
Jaki dokładnie to był błąd?
Akurat w takiej nie grzebałem, ale w Hondach zwykle daje się wymrygać błąd poduszki łatwo i daje się go też skasować - dość złożona procedura ze zwieraniem pinów i obserwowaniem lampki. Może od tego zacznij o ile jeszcze nie znasz : http://alflash.com.ua/honda.htm Procedury których potrzebowałem czyli odczyt błędu i skasowanie błedu zguglałem, ale trochę...
Hej! Mam accorda 2.0 1999 rok, czyli już nowa generacja. Co chwile włącza mi się kontrolka air bag, chciałem ja zdiagnozować. Może mógłby mi ktoś pomóc i podać informacje jak dokonać diagnozy i zczytac nr błędu? pozdrawiam
Witam. Przeczytałem cały internet szukając rozwiązania. Honda CRV 2.0 V-tec 2006r, błąd P1157 - za wysokie napięcie sondy lambda s1. Diagnoza, autocomem, launchem, kts. Wszystkie parametry jak z fabryki. Sonda s1 - wymieniona na zamiennik DENSO. Teraz kupiłem komplet z demobilu z takiej samej Hondy. Błąd pojawia się po 40s pracy silnika. Ktoś walczył...
Czy ktoś orientuje się jaka różnica jest w czujnikach ABS Lewy i Prawy?! Mam problem z Honda Civic 2008, gdzie wymieniając całą tylną belkę zawieszenia musiałem wymienić lewy tylny sensor/czujnik ABS, bo nie dał się zdemontować. Po wymianie wyskakuje błąd "obwód otwarty" na tym czujniku. No i zaczęło się!!! Wszelkie testy, nawet sprawdzenie oporu na...
Cześć mam ten sam problem, udało Ci się to rozwiązać? Na obd2 pojawia mi sie błąd p0339
Witam, dzisiaj był poownie sprawdzany. Błąd p0141 i doszedł jeszcze p0420
Przecież masz błąd przepływu!
Tak,bo czarny to masa,a szary to sygnałowy.Nie mam zdjęć zrobionych.Ale tak będzie
https://www.tehnomagazin.com/Auto-radio-... - Lektura dla szanownego. I sorry, biały z czarnym jako masa stosuje Toyota, nie Honda. Za błąd przepraszam :cry:
Witam , dzis rano honda przywitała mnie błędem 53 , powiedzcie mi panowie jak mam rozumieć ten błąd ? Wg. tabeli odczytałem ale nie za wiele mi to mówi .
Pod reflektorem poszukaj
Witam mam problem z hondą, a mianowicie znajomy kupił takie szczęście i pali się kontrolka SRS mam launcha x431 pokazał błąd: 07-03 Wewnętrzne uszkodzenie modułu SRS Po wykasowaniu błędu jest spokój do wyłączenia i włączenia zapłonu.Zapala sie,po chwili gaśnie i zaraz świeci cały czas.Po kolejnym włączeniu zapłonu już świeci cały czas.W parametrach...
. Pytam co może powodować błąd Wszystko. Nie prościej podpiąć pod tester i odczytać nr błędu ?
Tak błąd P0301 , P0304, P0300
W instrukcji jest błąd, ogólnie ta instrukcja przedstawia z obrazków zwykłą chińską kosę z silnikiem dwusuwowym, a nie Hondę z czterotaktem. Mam tu na myśli instrukcje od kosy, która jest błędnie napisana.
skoro błąd pokazuje się po ruszeniu tu jest to raczej coś z czujnikiem... honda VI to dość ogólnie. EJ9, EK3, EK4, MB/MA/MC przed czy po lifcie?
Po pierwsze zmień mechanika bo kasowanie błędów NIE NAPRAWIA SAMOCHODU! Diagnoza to podstawa. Jaki błąd się zapisał?
Wydaje się że na tym to sie skończy. Tylko który to ten sterownik? Czy to moduł przy pompie abs pod maską, czy któryś ze sterowników w kabinie?
http://obrazki.elektroda.pl/4084988900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1855612700_1... Mozecie mi powiedzieć który to przekaźnik?Otóż czytam i czytam caly internet i jednak niema przekaźnika kolego o którym wspomniałeś w danym modelu
To teraz dałeś mi do myślenia :) może tylko przy kostce sondy trzeba coś podmienić? już chyba będę skazany na ten błąd :/
Przepraszam za wprowadzenie w błąd - spust oleju w podstawie maja większe silniki (Honda GC160/190 i pochodne oraz kopie). To jest raczej kopia Honda Mini i tam wylewa się olej przez wlew pochylając silnik więc kolega (at)ture11 ma rację Dla Hondy GC160/190 instrukcja strona 5: https://www.mojahonda.pl/download/silnik...
Jest tylko jeden błąd, czy więcej? Podaj numer, albo nagraj sekwencję błysków. Błąd wykasowany?
Czy udało się zdiagnozować błąd, bo mi wyskoczyło to samo?
Potrzebuję interpretacji kodu błędu 55 :?:
Teraz czas na wydatki. Oprogramowanie do obsługi ECU gazu, fejs do połączenia się z komputerem, kurs z zakresu działania instalacji sekwencyjnej (tak Kolega napisał, że to sekwencja). Kurs najlepiej we Włoszech bo to Tartarini albo duży ukłon w stronę Pana od gazu w okolicy albo daleko w Polskę trzeba jechać. Przy dużym szczęściu jeśli reduktor ma regulację...
Skoro problem powrócił, a mechanik zgrywa jakiegoś tajemniczego gościa, to jedź do niego i zażądaj naprawy w ramach gwarancji za wykonaną usługę. A jak nie, to niech oda pieniądze. W końcu to nie jest jakiś pan łaskawca, co to ci auto z litości zrobił... A niestety ElpigazN ma rację. Bez znajomości instalacji i wiedzy w zagadnieniu, sam raczej niewiele...
gdzie jest w Hondzie gniazdo djagnostyczne i czy samemu mozna wykasowac ten błąd
Nie sadzisz ze skaner by wyrzucił błąd czujnika?
Co mówi autodata? Te sondy do chyba 1V , a jeżeli druga /diagnostyczna/ "stoi" na 0,8 , to katalizator out! Na liczydle /elektronicznym cyfrowym mierniku / takie napięcie jest możliwe - błąd!
Jeśli chcesz aby ktoś cię za rączkę poprowadził to jest w duuużym będzie.
Jedyne co to obd na bt nie mam dostępu na razie do niczego lepszego
Możesz podłączyć pod komputer Kilkanaście razy podłączałem = żadnego błędu !
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Tam są 2 lub 3 takie same zaworki pneumautyczne na silniku ,po prostu zamień na próbę.
Witam . Mam problem z hondą. Jest błąd 41 , czyli grzałka sondy pierwszej -tej przy kolektorze uszkodzona lub jej okablowanie . Sonda sprawna podstawiana była i druga , przewody do ecu ok. przekażnik załączający + 12v na grzałę ok. Sonda po uruchomieniu silnika grzeje przez okolo 30 sekund aż zapali sie check , wtedy grzanie zostaje odłączone . Myślę...
Witam ,właśnie wróciłem od mechanika który podpioł mi honde pod komputer jak sie okazało nie ma żadnego błędu...
Znalezione na forum Hondy: Błąd: P0341: Okresowe przerwy w obwodzie czujnika prędkości wałka rozrządu. (przyczyny: brak komunikacji elektrycznej między czujnikiem a ECU, możliwa usterka czujnika objawiająca się tym że ciężko odpala na zimnym, po uruchomieniu pracuje normalnie) Zamiast wymieniać to, co opisałeś trzeba posprawdzać czujnik.
tak moge ci napisc jak Za notoryczne niedbałe posty nakładam ostrzeżenie.
Oj bardzo by mi to pomogło w dodatku czujnk oleju pokazuje temp. 1.5° C , a na zewnątrz jest 27°C co też mnie niepokoi. Dziś wszystko wiadomo Pierwszy czujnik źle pokazywał ale po przepaleniu już dobrze 0 i drugi 0° , być może nagar to powodował. Gość w serwisie usunął blad oleju HDS-em i już dało rade przepalić, tak że trzeba mieć sprzęt ktory jest...
Ani jeden ani drugi sposób. Zobaczyć czemu nie dostaje paliwa. Ciśnienie na pompce i co ważniejsze, przyjrzeć się aparatowi zapłonowemu. Tam będzie błąd.
airbag wymigał błąd 85
najlepiej wylaczyc katalizator w sofcie
Po wymianie na inną powinna być zaprogramowana pod pojazd (zakodowana ) .
Tu jest opisany tylko prędkościomierz. Przy okazji sprawdziłem błędy w ECU i lampka FI błysnęła 8 razy, czy ktoś wie jaki to błąd?
Co tam robiłeś?
Bo te 5 bezpieczników to, zapasy
Kontrolka wspomagania nie świeci się bez przyczyny, czym diagnozujesz go, łączysz się bez problemu z EPS? Ten jeden błąd co go kasujesz to jakaś tajemnica, że go nie podajesz?
Pierburga zawór od recylkulacji spalin
Dokładnie tak jak mówisz z tymi 40mah , kupiłem voltomierz do zapalniczki sprawdze coś tym ? Symboliczne pomiary i owszem ale spodziewaj się sporego marginesu błędu...
Witaj. Tak chodzi o ten dokladnie. Trochę się naszukałem tego schematu który przesylasz. Po nim znalazłem ten czujnik zdemontowane wpisałem kod i szukałem pogodzie w necie. Po dwudniowym poszukiwaniu znalazłem o tym samym kodzie wsadziłem wykasowałem błąd i wszystko gra.
Jeśli nie gaśnie to nie jest to ten czujnik jak by był uszkodzony to silnik by nie chodził. Sprawdz dokładnie opis błędu, to napewno nie jest ten błąd.
Licznik poprawiony w serwisie. Przegrzany hotairem i poprawione luty na złączach. Bez poprawy. Na obd2 wyskakuje błąd p0502. Gdzie jest czujnik prędkości pojazdu?
Tak realnie jak upadł pomysł naklejki blatu zegarów, elektronika autorowi jest obca, to pozostaje kupić ori wskaźnik z hondy, z jakimś tam błędem ale będzie wskazywał.
Zrób przynajmniej odczyt błędu.
Dzieki wielkie ale moja honda jest2002.
Prawdopodobnie trzeba wpisać wymianę oleju....
Po wyczyszczeniu, zmontowaniu i wykonanych jazdach około 100 km - nie pojawia się żaden błąd w sterowniku silnika ..
No to zagwozdka... na koniec nie ma 3 mrugnięć. Gaśnie, zapala się i świeci. Nie mryga żadnym kodem błędu.
Wycięcie błędu z matrycy błędów kosztuje ok. 400 zł.
"Ten błąd w hondzie" oznacza iż sterownik silnika odnotował błąd związany z jakimkolwiek elementem którym zarządza, tych elementów jest multum, także bez podpięcia komputera nic nie zdziałasz. Wskazanie które zobaczyłeś na wyświetlaczu w internetach jest nazywane "Check Engine"
Wskażnik do wymiany.
Cześć, potrafi ktoś zrobić immo off z pamięci L56R 93c56, tak żeby nie było kontrolki silnika na liczniku po odpaleniu? Wylutowanie kości lub zastąpienie całej zawartości FF powoduje błąd wew sterownika silnika. Głupio trochę zaślepiać checka ...
Jakie wyniki?
Podłącz pod inny sprzęt może wyskoczy błąd na innym
błąd honda błąd poduszki honda kasować błąd honda
oscyloskop karty dźwiękowej schemat kolorofon kanałowy zapowietrzony hamulec
grundig firmware wyświetlacz płyty amica
Renault Kangoo 1.2 16V 2006: różnice liczników P-8200336483-E vs P-8200336483-F Fiat Doblo 1.9 JTD – bezpiecznik sterowania przepustnicą F16 F17 F18 F22 lokalizacja