czy CRV1 ma immo i czy jest ono w komputerze... Ma i zapewne jest w komputerze. W podobnym aucie z tych lat (Honda Accord) zmieniałem ECU i układ immo był wlutowany w płytę ECU - wystarczyło przylutować układ. Nie rozkręcałem ECU z CR-V, więc sprawdź u siebie, może coś podobnego jest na PCB. Zaznaczyłem na zdjęciu: https://obrazki.elektroda.pl/4660928400_...
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
Błąd P0638 to usterka siłownika przepustnicy... więc ta używka była tylko "niby sprawna", albo usterka nie tkwiła w przepustnicy lecz w wiązce lub sterowniku silnika.
Witam. Tak bezpośrednio pod komputer złącze C16 .
Jeszcze raz napisze .Sondy i ich grzałki muszą być sprawne. Potem odczyt z sond i innych parametrów a szczególnie sondy za katem, da jako tako obraz sprawności katalizatora. Potem jego oględziny fizyczne i na końcu jakieś próby z magicznymi środkami do czyszczenia. Ostatecznie wymiana,emu ,tulejka ,albo ingerencja w soft. Rozumiesz tak?
Brązowo czerwony ikona check. Pin 7
Ja miałem podobny problem tylko że auto dopiero odpaliło jak ostygło. Przyczyną był aparat zapłonowy.
A jaki błąd Ci check pokazał?
Witam, mam Hondę Prelude IV 2.0 bez gazu i podczas jazdy silnik mi zgasł i zapalił się Check Engine. Komputer zablokował obroty do 3 tys. a kod błędu pokazuje czujnik położenia wału. Czujnik znajduje się w aparacie zapłonowym więc go wymieniłem na nowy regenerowany (cały aparat), niestety nic to nie dało. Wymieniłem pompę paliwa lecz to też nic nie...
Dzięki popróbuję w takim razie - chodzi mi o ogólny trop jakiej natury problem z check engine.
Malfunction Indicator Lamp - Kontrolka Zgłoszenia Awarii, czyli "Check Engine".
Przez przypadek nie rozłączyłeś lub nie uszkodziłeś sondy?
Czujnik tylko oryginał, zamienniki generują błąd
samodiagnostyki jeszcze nie robiłem, check gaśnie.
Uszkodzony czujnik sondy lambda.
Witam To nie ten od wentylatora jest u dołu chłodnicy jak się patrzy od frontu po prawej stronie obok korka spustu płynu . A ponad to powinien się zapalić "check engine"
Pomysł jest taki że zrób porządną diagnostykę nie jakieś miganie. Po drugie w podgłądzie parametrów widać czy czujnik widzi obroty koła czynie. Internet to nie wszystko i dużo "garażowców" pisze bzdury. Jak ogarniesz diagnostykę daj znać może coś poradzimy.
A czy po wycięciu kata, nie było "grzebane" w sofcie auta ? Po drugie, skąd pewność że check jest od sondy, jak nie sprawdziłeś.
Forumowicze, Nie zrażajcie się, że kobieta pisze post - filtry wymienie sama, koło też zmienię, ba nawet doleję oleju, nie jest tak źle. Do sedna: od ponad roku jestem szczęśliwą posiadaczką Hondy Civic VIII sedan 2006r. , silnik 1,8 Benz + LPG, skrzynia biegów automatyczna. Przez rok jeździła jak złoto a teraz zaczynają się schody... od początku: -gaśnie,...
najpierw sprawdz co to jest emulacja. a jak juz sprawdzisz to uwierzysz mi ze to wina zle ustawionej emulacji a nie sondy itd. ps sonda wywalala by ci check i na benzynie
Przyczyną awarii okazał się jeden z czujników. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
Tak, na pokładzie jest EDC16.
Kontrolka CHECK się zapala?
Sprawdź czy teraz wyrzuca dokładnie ten sam błąd. Grzałka raczej od razu zapala check, nie po minucie. Lepiej się upewnić. Tak samo przerwa w obwodzie grzałki zapaliła by check od razu - więc to akurat można wykluczyć. Edit: Skreśliłem to co wprowadza w błąd. Po ostatnim poście chyba już wszystko jasne.
Ma.
Wiązka na silniku.
Powodem jest usterka, teraz wystarczy zapytać o nią Twoje autko. (odczytać kod usterki z komputera )
Generalnie wygląda na uszkodzenie elektryczne być może sterownik, ale stawiam ze w gdy nie pali brakuje zasilania na sterownik silnika (stąd zapalają się w/w kontrolki). Często też siadaja tam przekaźniki pod maską - poszukaj tych z oznaczeniem a`la check engine. Możesz podmienić na dowolny przekaźnik mini ze szrotu. Wykluczysz tanim kosztem tą przyczynę.
Witam, od paru tygodni zapala mi sie check engine na pare dni potem gazsnie na pare dni i od poczatku to samo. Odczytali mi kod beldu w serwisie i okazalo sie ze komputer otrzymuje bledne informacje o polozeniu pedalu gazu. Pierwszy raz ten blad wystapil okolo rok temu ale po resecie byl spokoj az do chwili obecnej. Czytalem podobne posty ale u mnie...
Czy pali lampkę check? Czy skanowałeś błędy?
Zimne luty w liczniku.
a jaki blad pokazuje
mam ten sam problem podpowiedz jaki przekaźnik przelutowałeś. czy jak nie możesz odpalić to słychać przekażnik pompy paliwa? prosże o szybka odpowiedz.
Dowiedziałem się, że może to się dziać od Lambdy JAK odczytując cody sterownika?
Witam! Czy te auto ma zamontowaną instalację gazową? Pozdrawaim
Wymieniłem zawór i od razu wali mi check. Jaki zawór?
najpierw mostkujesz, potem włączasz zapłon, nie zawsze drucik dobrze "wchodzi". Kody czytasz z zegarów, kontrolka check engine.
"honda civic silnik d15b2 1.5 16V - problem z check-iem" problem nie z checkiem tylko brakiem wiedzy przy montażu gazu.Do d15b2 trzeba zastosować specjalny emulator na te dwa wtyskiwacze-same rezystory nie pomogą musi być indukcyjność ;-).Pozdrówka dla Honda-Team.
wysyłam w załączniku
Nie check engine, tylko kontrolka od ABS. Do check engine jest złącze dwupinowe.
wiesz, może i tak. Nie wiadomo co więcej podlegało liftingowi. Zakładam, że żębatki będą pasować. Rozmawiałem dziś z serwisem ASO. Mają podobną sytuację na tapecie jak moja i silnik pali, ale ciągle się świeci check engine.
Witam, u mnie również chodzi na ssaniu, ale tylko jak jest zimny silnik, później się nagrzewa i obroty spadają do normalnego stanu, a spalanie mam również wysokie, tylko że u mnie jest przelot zrobiony i stożek więc raczej przez to jest wysokie spalanie, a u Ciebie jak nie ma a dużo Ci spala to możesz spróbować na początku wymienić filtr powietrza oraz...
Witam auto rover 216 1.6 94r system hondy świeci kontrolka check na desce i dioda w sterowniku na stałe czy trzeba mostkować złącze do wywołania kodów błyskowych , jedyne złącze dwu pinowe widzę w komorze silnika .
Mam problem , otóż w mojej hondzie pojawia się kontrolka "Check engine i samochód nie odpala , mam hondę civic z rocznika 95 6generacji Hatchback 5d .. dodam że nie ma iskry ale aparat zapłonowy był wymieniany 4dni temu .. moim zdaniem to coś z elektroniką , gdzie szukać ? Pomocy !! :D Pozdrawiam i dziękuje za pomoc .
Witam. Zrobiłem swapa w EJ9 na D16Y8. Komplet pochodzi z automatu a że mam skrzynię manualną, komp wykrywa błąd. Jeden sposób to wstawienie i podłączenie samego czujnika automatycznej skrzyni, inny to prawdopodobnie wstawienie opornika o rezystancji identycznej jak w takim czujniku... Przynajmniej tak sobie to tłumaczę ;) Ogarnia ktoś temat? Ewentualnie...
Witam, Posiadam hondę civic 3d 1.4 75km, wyczytałem że gdy zdejmie się zwezke i kupię uszczelkę przepustnicy od 90 km , samochód odzyska on 15 km , wymieniłem te uszczelkę, zresetowalem komputer wyjmujac bezpiecznik backup , auto rzeczywiście się odmulilo jednak strasznie szarpie, święci się na desce check , silnik faluje na ok 1500 obrotów a z dzwiek...
witam Problem- od 2 dni pali mi się żółta lampka ,,check..".Silnik zachowuje się normalnie tak jak przed zapaleniem się kontrolki.Czy usterka może być powiazana z tym, ze od Świat jeżdze na nie do końca sprawnym tłumniku (słychać go wyraznie).Czy np. złe odprowadzanie spalin może uszkodzić sondę lambda???Czy sondę można sprawdzić za pomocą miernika???...
Podłączam się pod temat. Dostałem do zdiagnozowania Hondę Civic 2.0 TDI 2000. Pali się check engine. Okazało się że nie ma nigdzie złącza diagnostycznego. Jak odpalić procedurę odczytywania kodów błędów silnika poprzez miganie tej kontrolki check? ABS i SRS już rozszyfrowałem...
Powiedz mechanikowi, by sprawdził silnik ( check engine ) a go chechłał ( chech engine )...
Tutaj masz w hondzie i efekty sa. https://youtu.be/nf-j8I6EFsU
więc jak będzie konieczność to rozkręcę wnętrze i po kablach dojdę co do czego, Jak nie pomoże poprzedni właściciel to będziesz jak będziesz chciał to musisz się pobawić sam -mogło to być odcięcie jakiegoś elementu który rozładowywał aku, może pozostałość po "złodziejce",może reset błędów(czy w którejś pozycji pali się check?,i dekoduje radio?a może...
Jak umiesz , to sprawdz jak działa sonda na wolnych obrotach! Miernik ustaw na 2 V prądu stałego , czarny przewód do masy silnika , czerowny do przewodu sygnałowego sondy , sonda oczywiście połączona ze sterownikiem , silnik na wolnych obrotach , ciepły , ponad 80 *C. Wachania napięcia pomiędzy 0,2V do 0,8V. Nie zawsze zapala Check.
Hey, you can check these two options: Honda CR 125 – This engine, commonly found in motocross bikes, might also suit your requirements. It is known for its reliability and performance. KTM 125 Engine – KTM's 125 cm³ engines are well-known for their performance and might work in your case, especially with a right-side sprocket option.
Po zwarciu 3 i 5 pinu zapala się tylko ABS i nic więcej. Mój problem polega na tym że silnik trzyma obroty na 2tys i zapala się check engine,,,,
Zaraz mnie któryś Admin zje, ale masz: http://obrazki.elektroda.pl/2144488500_1... mostkujesz piny w 2-pinowej złaczce kawałkiem drutu, przekręcasz kluczyk i paczysz co wymiga kontrolka CHECK ENGINE.
No widzisz problem w tym ze nie ma błedu wspomagania. Caly czas jest tylko ten jeden i nic wiecej nie wyrzuca. Inaczej bym nie pytał
i jak zakończyła się ta historia? Świece do wymiany?
Sprawdź czy sterownik silnika nie jest zawilgocony albo czy przewody do niego idące nie mają przetarć.
Po zwarciu dwu pinowego zapala się tylko lampka check, u was też tak jest ??
jezeli chcesz odczytac i wykasowac blad to gniazdo do odczytu jest pod schowkiem pasazera a gniazdo do kasowania za skrzynka bezpiecznikow sa to gniazda wylacznie do air bagu A jak mam odczytać kody ,czy robie zworkę w gniezdzie i jeśli tak to które bieguny mam połączyć robiłem kiedyś podobnie w matizie łączyłem biegun AiCpo przekręceniu zapłonu mrugała...
Mierzyłeś podczas włączania zapłonu albo podczas kręcenia rozrusznikiem??
A co z ta diagnostyka zapala sie jeszcze ten check czy nie sprubój złapać ten bład
Jak masz tylko kostkę 5 pinową to żadnym innym urządzeniem jak HDS nie podłączysz plus do tego adapter 5 pin na obd2. Próbowałem rożnych kombinacji i nie udało mi się, pozostaje tylko ASO. Jak chcesz odczytać kody błędów to zwierasz dwa piny ze sobą w kostce 2 pinowej i odczytujesz na podstawie mrugnięć "check-a:
Albo o bardzo dobrym stanie układu tłokowo korbowego.
Kontrolka immo gaśnie, był urwany wahacz po przejeździe przez wysepkę. Poduchy nie wystrzeliły, ale kontrolka airbag się świeci. Check engine się nie pali.
Wracając do tematu złącza diagnostycznego 5pin. Zwierając 1 i 3 check engine nadaje morsem? A pozostałe 3 piny? 2, 4, 5 ? Jest wśród nich linia K ? Jeśłi tak, to który pin? Z góry dziękuję za podpowiedź.
Mam Honde i problem w tym ze na wolnych obrotach czy na gazie czy na benzynie hodzi troche nierówno a pozatym jak na 90KM to jakas strasznie mułowata jest V max 150km/h Swiece sa ok przewody również i dwa dni temu wyregulowałem zaworki i dalej jest to samo!!!Gaz typu BRC i posada emulator wtrysku!!!Słyszałem ze wystepuja jeszcze emulatory Sondy czy...
jeżeli godzisz się na świecenie kontrolki check , to w hondzie z tych roczników wyłączenie immo zajmuje (mając dostęp do ECU) mniej niż 2min ;)
W Civic sedan VIII 1.8 I-Vtec 140 KM działa sposób na "sreberko". U mnie jest inny problem... Włączyła się kontrolka check engine, nic dziwnego w pracy auta nie odnotowałem, sprawdziłem błędu w/w sposobem, na wyświetlaczu pokazało się "NO" - brak błędów... i jak to skasować, świecąca się kontrolkę?
Po wyczyszczeniu, zmontowaniu i wykonanych jazdach około 100 km - nie pojawia się żaden błąd w sterowniku silnika ..
przed wymianą świec, kabli i cewki był przeprowadzony remont silnika. Początkowo miały być wymienione uszczelniacze zaworów ale okazało się że dwa zawory są krzywe i cieknie pomimo nowych uszczelniaczy :( wiec zostały wymienione te uszkodzone na nowe + uszczelka głowicy z planowaniem, wymienione również panewki i pierścienie tłoków. Myślałem że po takim...
Witam tak jak w temacie posiadam od miesiąca honde accord 7 2.2 diesel ,po paru dniach od zakupu chcialem wyprzedzic pojazd jadący przede mną wciskam pedał gazu a tu jakby stracił moc conajmiej o 40 koni ,początkowo myslalem ze to turbo sie nie załącza ale słychać jak zaczyna gwizdac od 1500obrotów, nie wiem co to może być,dodam jeszcze że jadąc równym...
Witaj! Nietsety, ale mam identyczny problem obecnie jak Twój, ztym że ja wyciagałem pompe wtryskową i oddawałem do uszczelnienia. Jakie rozwiązanie znalażłeś? Dziękuje z góry za odpowiedź :)
Autko to Honda Accord 2l silnik F20A3 rocznik 94.
Zrobiłem na odwrót czyli 1i3 i check się nie pali lipa
W momencie jak check wykazywał błąd byłem na komputerze w aso hondy, wykazało że padł element grzejny sondy drugiej. Przed dwoma dniami check zgasł (przyszorowałem znów podwoziem po śniegu) i pojawił się dopiero dziś po tym jak obruszałem mocowanie (za poradą z forum) przewodów sondy przy katalizatorze, samo mocowanie przyznam że jest narażone na wszekiego...
Czyli świeci Ci się check engine, prawda? Powyższy błąd dotyczy jednej (albo obydwu) sond w układzie wydechowym (O2 sensor). A konkretniej grzałek przy nich. Bywa też że bezpiecznik pada , zatkany filtr powietrza i brudne wtryskiwacze ale w pierwszej kolejności przyjrzał bym się sondom .
Witam posiadam honda frv 2006 2.2 ictdi mam problemy z pedałem gazu pojawia się gdy lampka kontrolna check engine wykrzyknik w trójkącie i w vsa świeci w tym momencie pedal gazu nie reaguje proszę o podpowiedź pozdrawiam
Dodam upg. Silnik nie pracuje równo, na kompie nie ma błędów, nie pali się check. Po szczegółowej kontroli są jakies dziwne wartości na wszystkim. Coś co powoduje duże szkody, ale jest zbyt mal3 żeby palił się check. Macie jakieś pomysły? Może ktoś tak miał?
u mnie ten sam objaw wersja D14 A2 95 miga zamiast check engine kontrolka SRS o co tu chodzi ci jest nie tak
W hondzie jest tak. Przekręcam zapłon świecą się wszystkie kontrolki słychać pompę paliwa , gaśnie check i powinna odpalić. A tu cisza. Check się święci cały czas , pompy paliwa nie słychać, rozrusznik nie kręci. Chyba że tak jak już wyżej napisałem jak jest akumulator całkowicie rozładowany wszystko wraca do normy check gaśnie, pompa paliwa działa...
"Ten błąd w hondzie" oznacza iż sterownik silnika odnotował błąd związany z jakimkolwiek elementem którym zarządza, tych elementów jest multum, także bez podpięcia komputera nic nie zdziałasz. Wskazanie które zobaczyłeś na wyświetlaczu w internetach jest nazywane "Check Engine"
Posiadam obecnie Hondę City IV generacji, rocznik 2006 z silnikiem 1339 cm³ o mocy 61 kW. W samochodzie zaświeciła się kontrolka "check". Po odczytaniu błędów wynikło, że uszkodzony jest czujnik położenia wału korbowego, więc zakupiłem tą część w serwisie Hondy. Wymiana przebiegła szybko i sprawnie, lecz problem pozostał. Nadal świeci się "check"...
jutro to po mierze i poszukam czy jest taki przekaznik wogole bo czytam manuala i na necie to nie ma nigdzie przekaźnika który by mógł za to odpowiadać,moze szybciej by było gdybys kolego podpowiedział gdzie ten przekaźnik któy daje napiecie na grzałke? w etechu na schemacie silnika d15z3 do czujnika tlenu idzie 5 kabli ze sterownika bezposrednio......
Generalnie cała elektryka silnika, bo jest zrobiony swap i trochę przeróbek pewnie trzeba będzie. Najbardziej połączenie z autem czyli immo, sterowanie pompą paliwa check itp.
Umyłem silnik myjką ciśnieniową. Na drugi dzień zrobiłem 30 km postawiłem na parkingu i nie mogę teraz odpalić. wcześniej świeciła się kontrolka check engine (przed myciem silnika). Podczas ostatniej jazdy kilka razy szarpnął i kilkakrotnie migała kontrolka check engine, i potem świeciła jak poprzednio.
Chyba znalazłem! okazało się że nie nie przykręciłem masy do obudowy terostatu, jeszcze nie odpalałem ale check engine sie zapala takze powinno być ok! dzięki
Mam problemy z silnikiem w hondzie, chciałem wymigać kody błędów ale okazuje się, że to kolejny problem. Po zwarciu zworki zapala się check engine i równoczesnie zaczyna migać lampka SRS, po odłączeniu zworki przestaje migać i gaśnie check engine. Próbowałem już na różne sposoby najpierw zworka potem zapłon i odwrotnie, próbowałem też zresetować błędy...
czy może ktoś wie gdzie jest w takiej hondzie gniazdo serwisowe do komputera?? pytam ponieważ wymieniłem ten przekaźnik i aparat zapłonowy który też okazał się uszkodzony i teraz po na grzaniu się silnika ponownie zapala mi się kontrolka check engine i nie wiem co może to być?? pomocy
Witam. Mam Hondę Civic 8 2.2 i-TDCi. Zaświecił się "check engin". Po sprawdzeniu okazało się, że przepustnica powietrza, ale kontrolka gaśnie, jak jest ciepło na dworze a jak zimno, to się zapala. Pomożecie? Pozdrawiam.
kolego a nie prościej by było poprosty podłączyć do kompa i zczytac błędy jeśli zapala się check engineto może być np wtrysk chc katalizator zapchany również
...przy odpaleniu wyskoczył już komunikat "Check VSA" na wyświetlaczu oraz dwie kontrolki "VSA".. A co się dzieje z tymi kontrolkami VSA jak naciskasz przycisk VSA?
Jakim cudem udaje Ci się uruchomić auto po odpięciu puszki z immo? Przecież bez immo sterownik nie dostaje "pozowlenia" na start. no właśnie to jest dziwne ale czy immo odpięte czy podpięte samochód odpala tak samo. Cewka immo u mnie też ma ok. 14 Ohm wiec jest prawdopodobne ze u mnie i u Ciebie jest dobra. Dodam jeszcze raz że nie mogę zdiagnozować...
RCD2 Tools 0.0.3.17 - Clarion in Honda cars Next update has come, check supported list: - Philips, 22DC745/60 ( Rover ) - 4BC0 NH608L, Clarion, PH-2679C CLJFDD ( Honda ) - 4XN0, Clarion, PH-2858W CLJELB ( Honda ) - Clarion, 4PC0 ( Honda ) - Clarion, PH-2679C 39100-SVA-A000 ( Honda ) - Clarion, PH-2679C 39100-SVA-A100 ( Honda ) - Clarion, PU-9990A (...
Witam, Mam problem z HONDĄ 1,7 CTDI. Samochód jest bardzo mulasty, jak się zapali check to wkręca się na około 2 800 obr. odłącza TURBO? Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu błąd się dalej świeci ale już samochód wyżej się wkręca jednak dalej jest mulasty. Samochód nie dymi ani trochę. Czym może być to spowodowane? Czy uszkodzone może być turbo?
Jeszcze jeden przypadek wpadł mi do głowy, też warto sprawdzić. Odłącz wtyczkę pierwszej sondy lambda na czas testów - uszkodzona może mieć wpływ na rozruch, a niekoniecznie będzie check-engin. Można też pokusić się i wlać troszkę paliwa do cylindrów, ewentualnie jakiś sprej w dolot - sprawdzić, czy w ogóle ma chęć odpalać.
Witam mam problem z honda accord Vll 2.2 i-ctdi auto jest po wymianie silnika silnik pracuje równo i nie klepie lecz zapalił się check po podpięciu komputera wyskoczyły błędy: przerwa w obwodzie 3 wtryskiwacza I przepływomierz powietrza nie ciągły sygnał i silnik wkręcał się tylko do 2 tys obrotów po usunięciu błędów wszystko w porządku było przez cały...
Cześć! Mam problem z hondą quad trx 420 rancher 2008 rok. Sterownik 38770-hp5-603. Quad nie uruchamia silnika. Sterownik ECU nie załącza pompy paliwa i kontrolki check. Kable instalacyjne są prawidłowe. Muszę sprawdzić wejście eeprom. Ponieważ sterownik stale dostarcza prąd do cewki zapłonowej. Wystąpił problem z kablami instalacyjnymi i mógł zostać...
Miałem podobne objawy w swojej CRV-ce z 2010. Uszkodzony był czujnik temperatury płynu chłodzącego, który to przekłamywał w górę. Komputer odcinał moc myśląc, że silnik się przegrzewa. Wymiana płynu którą zrobiłem również pewnie też nie zaszkodziła... Dzięki za podsunięcie tej opcji, jednak mam parę pytań a mianowicie czy tobie też nie świecił się...
Witam,mam honde accord 2000 rok 2.0 td silnik rovera,wyskoczy na 1100 obr i nie ma reakcji na pedał gazu jak po zgaszeniu nie ma poprawy to po odpięciu klemy z aku na kilka min i jest ok na jakiś czas,świeci kontrolka check,ktoś pomoże o co to chodzi?
check honda kontrolka honda check honda świeci check
zasięgu 433mhz wyprowadzenia rs232 alhambra moduł
Prawidłowy cykl pracy agregatu chłodniczego w lodówce Skład filtra odwadniacza typu FCH0