Romoo, przecież przy takim ciśnieniu to już nie powinien zapalić - albo potknąłes się przy warunkach pomiaru - zbyt niskie obroty, zamknięta przepustnica, uszkodzony zegar itd. Jak dla mnie to nawet nie zużyty ten silnik tylko wręcz przytarty.
poszukaj przekażnika w instalacji BRC najprawdopodobniej on ma słaby styk i tak sie własnie auto zachowuje ze brakuje mocy
90psi http://www.diygokarts.com/vb/showthread....
P1236 - ciśnienie doładowania powyżej zastrzeżone. Należy sprawdzić układ ciśnienia doładowania.
Wydaje mi się że problem jest łatwy do rozwiązania, jednakże problem ten jest niebezpieczny gdyż grozi rozszczelnieniem silnika. Najprawdopodobniej zatkany jest wąż odpowietrzania skrzyni korbowej, tzw. odma. Biegnie on gdzieś od pokrywy zaworów lub bloku silnika do filtra powietrza. Sprawdź czy nie jest on zagięty. Ewentualnie może być zapchany nagarem...
Masz ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym? Termostat sprawny?
No właśnie nie pali bo nie ma wystarczającego ciśnienia w szynie powinno być ok 120-160 bar a jest 5 ! :(. No właśnie pompa była na diagnozie i twierdzą, że przy ciśnieniu zasilania 5 bar i 500 obrotów jest już wystarczające wysokie ciśnienie :(
Cewka przekaźnika sterowana masą z ecm, plus na cewce pojawia się po zapłonie. Jeśli układ napełniony/pod ciśnieniem to trzeba sprawdzić czy ecm widzi ciśnienie w układzie. Jak zrobisz zworkę na przekaźniku to sprzęgło klika?
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
Przestań bredzić. Ognia w skuterku 50ccm. Jeszcze raz powtarzam - pierścienia uszczelniającego ciśnienie nie wypchnie. Tym bardziej że można sobie sprawić "tunningowe" - miedziane.
Powiedzcie mi jak to obejść aby nie odcinalo tych obrotów. Jak oszukać sterownik żeby widział ciśnienie oleju?
Jak szarpie to układ zapłonowy/egr /czujniki wału /wałka, lewe powietrze. Jak brakuje mocy to MAF ,zapchany wydech ,albo ciśnienie paliwa. Zrób mu test przy WOT but w podłogę czytaj MAF i czy sondy "wstają"
Kolego skoro ma iskrę i paliwo to nie ma bata musi chociażby strzelić, a skoro totalnie cisza to albo nie ma iskry albo paliwa innej opcji nie ma. Sprawdzałeś ciśnienie paliwa?
W jaki sposób kolega sprawdził działanie wtrysku? Ciśnienie paliwa jest?
Myślę że caly temat brnie w złym kierunku. Autor napisał o sprężarce. Pytanie czy to model ze sprzeglem czy z zaworem regulujacym ciśnienie?
ciśnienie paliwa
Producentem motopompy jest polska firma Mar-Pol. Pompa oparta jest o silnik Ripper (chiński). Kilka osób mi polecało jak alternatywę to Hondy. Dodatkowo ciśnienie na wyjściu to 6bar. Różnica w cenie to ok 800zł dlatego zastanawiam się nad tańszą wersją. Motopompa ma obsłużyć małą działkę - 360m2 w podlewanie dlatego mam opory przed niepotrzebnymi wydatkami.
Sprawdz ciśnienie paliwa.
Cena podskoczy, ale może być i tak niższa od kwoty jaką zapłacisz za ewentualny remont. Musisz być pewien, czy to tylko gaźnik. Wiesz, czyją matką jest nadzieja :D
Dobrze daje czyli ile ja jak sikam to strumien nawet niezły tylko ciśnienie mizerne.
Co znaczy tłok przytarty przecież to pierścienie trzymają kompresję, zdemontuje cylinder i się zobaczy poza tym jaki jest dopuszczalny luz na zamkach pierścieni? Dodano po 5 i wszystko jasne, jeden pierścień jest ale bez zamka drugiego jest tylko połowa, poza tym na tłoku nie ma połowy przegrody między pierścieniami, na cylindrze dwie prawie niewidoczne...
Ten układ jest bardzo prosty do odpowietrzenia, nie jest zapowietrzony. Obok chłodnicy jest zbiorniczek z którego układ pobiera płyn w razie zbyt małego poziomu. W termostacie jest mały odpowietrznik który ustawia się na godzinie 12. Chyba że jednak pod dużym obciążeniem pojawia się ciśnienie z cylindrów...
A ciśnienie,w garkach?
Podłącz pod tester i zobacz na parametry - żądanie włączenia wentylatora i ciśnienie czynnika i wszystko będzie jasne. Hondy włączały przy zgaszonym silniku i włączonym przycisku AC.
Nie możliwe, że wszystko się zgadza i autko nie pali. Jak sprawdziłeś rozrząd? I na jakiej podstawie wiesz, że paliwo dochodzi? Być może jest za małe ciśnienie paliwa.
POjezdzi trochę, zmierz ciśnienie, jak byś słyszał panewki to silnik już by stał dęba, a ty byś nie pisał postów tylko wertował allegro za silnikiem.
Napisałem na jakich bezpiecznikach mam napięcie Krótka piłka: chcesz pomocy-opisz problem a nie piszesz opowieści o bezpiecznikach i zworkach z których nic nie wynika Zacznij od odpowiedzi na pytanie- po włączeniu przycisku A/C nie startuje sprężarka i wentylator skraplacza, TAK? Pytanie drugie-jest ciśnienie w układzie?
Wentylatory zalaczaja sie odrazu po starcie i chodza non stop na pierwszym biegu a kiedy cisnienie rosnie zalaczaja 2 gi bieg.
Poszukuje sposobu na oszukanie czujnika ciśnienia oleju vtec. Ktoś nieźle kombinowal i w efekcie okazało się ze błąd, który się pojawiał i był odpowiedzialny za odcięcie zapłonu przed włączeniem vtec, jest spowodowany innym silnikiem lub głowicą -bez vtec. Tak więc ciśnienie oleju na czujniku jest niemożliwe. Jak oszukać komputer aby myślał że na tym...
najlepiej zmierzyć ciśnienie na cylindrach
Sprawdź jakie ciśnienie na rozruszniku generuje pompa.
Weź pod uwagę zawór. Mechanik wspominał że spróbuję mi dać jakis zawór w przewód od serwa by mniejsze ciśnienie szło. To może byc przyczyna..zbyt duże ciśnienie z serwa.. Chyba..
Ciśnienie paliwa w normie ?
A tam masz elektryczną pompkę w Baku bo to wskazuje na niskie ciśnienie albo zapowietrzanie układu
Witam poszukuje instrukcji kalibracji czujnika ciśnienia opon w Hondzie CRV z 2010 roku w sumie to nawet nie czujnika bo takowego nie ma, a w aucie świeci kontrolka ciśnienia. Ma ktoś wiedzę jak czyta to ciśnienie?? Diognoskopy carmann i texa słabo widzą to autko i nie mogę takiego błędu skasować. Jest podobno możliwość kalibracji ciśnienia
A ile biorą tego oleju? Ja tu nie widzę, żeby po próbie olejowej ciśnienie wzrosło ,,bardzo,,
Pali na zaciąg czyli brak odpowiednich obrotów lub i ciśnienia otwarcia.
Witam. Może ciśnienie paliwa jest za małe. Podłącz komputer i sprawdź.
Jesteś pewny że to wina przekaźnika? Może system nie pozwala na załączenie przekaźnika bo widzi nieodpowiednie ciśnienie w układzie.
Wszystko zależy jaka klimatyzacja i w jakim aucie. W niektórych nie ma czujnika wys. ciśnienia, jest tylko tzw. zawór bezpieczeństwa(np stara honda) który upuszcza ciśnienie, co wiąże sie z ubytkiem czynnika chłodzącego :) Kilka razy widziałem już efekty(np. rozerwana chłodnica) bo jakiś magik zmostkował czujnik. Nie polecam takich eksperymentów. Pozdrawiam...
ale jak to wygląda w czasie jazdy, pierwszy moment ma dziure (przydusi sie) ? może sprawdz na jaką pozycje idzie w tym momencie sonda lambda, moze ma zbyt niskie ciśnienie paliwa
Trzeba sprawdzić czy rury siedzą dobrze w złączkach bo może być tak że ona siedzi w złączu ale jak rośnie ciśnienie to ją zsuwa.
Nie ma błędów-ciekawe, a w wartościach jakie ciśnienie na szynie CR?
Mam dwie Hondy od wielu lat i obie biorą olej. Na 99% do wymiany mam uszczelniacze zaworowe, bo ciśnienie w cylindrach mam idealne, auta nie dymią, a wzrost "brania" oleju zauważam po agresywnej jeździe. Poza tym Hondy "lubią" łykać olej i to chyba jedyna wada ich silników benzynowych. To wystarczy? nic więcej nie trza robić? Nie ma co se szukać zbędnej...
Diagnostyka lunchem w silniku wywala usterkę sondy (nie istotne przecież) oraz raz wyrzuciło usterkę czujnika wałka rozrządu. Napięcie mierzone na czujniku +12V obecne, masa obecna, sygnałowy z czujnika brak. Sprawdzałem to moze mało profesjonalnie bo diodą LED podczas kręcenia rozrusznikiem, brak jakiego kolwiek sygnału. Po odpięciu czujnika wałka...
Ciśnienie na listwie w normie?
Jeszcze zauważyłem że rano gdy zimna to pompuje prawidłowo. Cisnienie do 8bar na zamknietym wylocie. Zawór upustowy normalnie co chwile sobie upuszcza nadmiar. Jak sie nagrzeje to cisnienie spada . Gdzie ten olej w sprężarce się sprawdza? Bo nie ma żadnej miarki itp na widoku ani w instrukcji obsługi.
Bo ten ELM , którym diagnozowałeś to kicha. Sprawdź ciśnienie paliwa.
Tłoczek ma się cofnąć natychmiast, u ciebie jest problem, pompa niewłaściwie zasysa płyn ze zbiorniczka. Pewnie odwrotnie włożone gumki. Doprowadź do porządku pompę, ma chodzić właściwie i pompować ciśnienie jak odkręcisz przewód hamulcowy z pompy a wylot pompy zatkasz palcem. Dopiero jak pompa będzie ok, skręcasz i odpowietrzasz cały układ.
Czujnik spalania stukowego spełnia inną funkcję. Nie wykrywa wypadających zapłonów. Świece były zakładane nowe oryginalne. Ciśnienie paliwa - w normie.
Sprawdź ciśnienie w cylindrze oraz działanie ssania.
Zdjąłem wszystkie blokady i nie ma mocy na 5 i 6 biegu rozpędza się do 130 km/h pomocy czy to dysza główna ? Ciśnienie na tłoku ma 9 Bar.
tak 12 V, na szynie przy kręceniu ciśnienie dochodzi do 15 . a wtryski już sprawdzałem sa w 100% sprawne , tyle ze jest za niskie ciśnienie z pompy i wtryski sie nie otwierają
ok myślałem że jak nie ma już połowy oleju to jest na tyle inne ciśnienie, że coś się zapali, myliłem się , przepraszam.
sprzęt bosch nowy skalibrowany. Ktoś się orientuje jakie to ciśnienie powinno być ?
Jak zrobisz porządną diagnostykę to dowiesz się jakie jest ciśnienie i obroty podczas kręcenia rozrusznikiem.
Sprawdź ciśnienie w cylindrze na zimnym i rozgrzanym silniku.
Sprawdz ciśnienie paliwa i wydajność pompy paliwowej.
Tak na początek, to wdaje mi się, że to jest IV generacja - sekwencyjny wtrysk gazu w postaci gazowej. Podejrzana też wydaje mi się cena całej elektroniki (chyba że to tak staniało). Piszesz, że instalacja ma trzy lata, ale nic o kilometrach. Nie znam tej instalacji, ale zacząłbym od tego jakie jest ciśnienie gazu na listwie, a jakie powinno być, jak...
Sprawdzić regulację gazu podczas jazdy, ciśnienie gazu.Jeżeli nie były regulowane zawor to trzeba to zrobić.
Na eku masz diodę która w pozycji zapłon będzie migać jeżeli jest jakiś błąd, a skoro obstawiasz pompę paliwa to sprawdź ciśnienie na listwie wtryskowej.
Witam mam problemy z silnikiem zaburtowym Honda BF8M. Podczas rozruchu b.mocno dymi. Jak się rozgrzeje to o wiele mniej dymi. Sprawdzałem ciśnienie sprężania na cylindrach i oba mają po 10 at. Nie zauważyłem ubytku oleju silnikowego. Co mu dolega i jak to naprawić.
Ciśnienie sprężania silnika na poszczególnych cylindrach?
Jeżeli robisz klimatyzację kilka lat to zdajesz sobie sprawę że takie ciśnienie na tłoczeniu jest zbyt niskie co mogłoby wskazywać zbyt mało czynnika. Gdyby to był kompresor to byłaby mała różnica między wysokim i niskim ciśnieniem. Jesteś pewien że ilość czynnika jest prawidłowa ? Według tabelki powinno być między 450 a 500g.
to, że tym zaworem steruje ECU to wiem. to jakie powinno być te ciśnienie? jest jakaś pewna wartość żądana.
Ja bym jeszcze sprawdził świece i zmierzył ciśnienie paliwa może przylewać jak za niskie
Warto by zmierzyć ciśnienie sprężania, może już silnik do remontu.
Dziękuje za odpowiedź bo samochód nie chce odpalić, iskra jest, cewka jest sprawna, ma 17 kiloomów, paliwo dochodzi, ciśnienie na cylindrach jest a honda nie chce odpalić. Co jest grane? Czy moduł i ICM jest zepsuty czy komputer.
Co z tego jak może nie puszczać gazu, wystarczy, że uszczelka wypadła i tłoczek podskoczy a ciśnienie gazu będzie domykało gumkę.
O ciśnieniu w cylindrach napisałem jako odpowiedź na sugestie że mały luz zaworowy/podparte zawory, a u mnie tak jak napisałem w 1 poście rośnie ciśnienie (zminiejsza się podciśnienie).
Zmierz ciśnienie sprężania jeszcze. Pompa się załącza? Iskra jest?
jeździłem bo inaczej bym nie sprawdził że jest o połowę słabszy to cylinder ma być szlifowany lekko ze stożka czy nie to jedyną przyczyną jaka została to te zawory że przez nie gdzieś ciśnienie ucieka jak myślicie
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
Czy już doszedłeś ładu ze swoją Hondą ??, Ja bym polecał zwiększyć ciśnienie do 1.1 , dysze 2,5 by mogły zostać, jakie masz dysze wkręcone do kolektora ?? Ja mam Skodę Fabię 2.0 z sondą 6cio przewodową, nie podłączoną bo innaczej nie chce prawidłowo działać, nie polecam podpinania czegokolwiek do sond lambda.
Na Lp ciśnienie podczas pracy sprawnego spada ale do około 1.5psi skoro i Ciebie spada poniżej zera znaczy że kompresor pracuje i to całkiem dobrze, ale czynnik ma ograniczony przepływ ż HP do LP dlatego ciśnienie tak spada. Wszystko wskazuje na zatkany układ trzeba zlokalizować w którym miejscu. Włącz układ na chwilę i szukaj miejsca w którym widać...
Należy zastosować reduktor tz. mniejsze koło na wale silnika i większe na wale sprężarki. Wydatek sprężarki zmniejszy się, ale uzyskamy ciśnienie.
Odkręć pokrywę zaworów zobacz co tam się dzieje.Może iskra zanika pod ciśnieniem.
Witam.Do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie,nie demontowałbym pompki skoro ciśnienie będzie w porządku.
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Ciśnienie w cylindrach sprawdzić, możliwość podpalonych zaworów w głowicy.
Po przepłynięciu około 10 min na pełnych obrotach i odczekaniu okolo 30 min. silnik nie odpala , dzieje się tak tylko w gorące dni z temp w okolicach 30 stopni , odstoi przez noc i rano zapala bez problemu, później znowu jest uzywany około 10 minut na pełnych obrotach i po zgaszeniu odczekaniu okolo 10 min zapala ale pracuje tylko na niskich obrotach...
Tak zasilanie jest ok, powrót też, paliwo dochodzi ale świece suche jak by wtryski nie otwierały się. Po długim kręceniu auto próbuje zaskoczyć, następnie trzeba kilka razy przekręcić kluczyk i jak pompka kilka razy nabije ciśnienie to znowu próbuje zaskoczyć.
no więc tak gaz wstawiony2006 w czerwcu to jeszcze do trzech lat troche mu brakuje a reduktor to jest firmy TOMASETTO.A o jakich membranach mówisz? Dodano po 57 no więc tak patrzyłem reduktor i jedyn czarny plastik jaki znalazłem to biegły do niego jakieś dwa przewody.No a rewgulacje no to chyba ta śruba na głównym przewodzie zasilającym i na reduktorze...
Przy padniętym module będzie się kręcił, natomiast sprawdź ciśnienie w oponach - przy za niskim kręcić sie przestanie.
co nalezy zrobic jako pierwsze impulsy możesz sprawdzić np diodą LED Napewno co trzeba sprawdzić to ciśnienie paliwa bo niewiadomo w jakim jest stanie pompa oraz czy regulator ciśnienia paliwa nie jest uszkodzony lub przyblokowany... Wiele rzeczy do sprawdzenia ale zacznij od tego i nie pisz że wydaje ci się że ciśnienie ok tylko napisz ile pompuje......
to podepnij zegar pod pompę paliwa i zobacz jak wygląda ciśnienie podczas występowania usterki bo wymiana do przyjemnych nie należy :)
Już wiem co to za silnik. Jest to honda 270gx. Ale niestety dojechany bo bierze strasznie olej. I pracuję na za wysokich obrotach prawdopodobnie koło 5tyś. bo rególator obrotów był zagięty. I nie wiem co mam teraz zrobić. Czy go remontować czy kupić jakiś zamiennik. Co byście koledzy poradzili? Gość który mi go sprawdzał stwierdził że chyba nie warto...
A jakie jest ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy dla pompy vp21 , czyli silnik 63kW.
Z tego, co pamiętam, w tym modelu na przewodzie wspomagania jest czujnik ciśnienia, trzeba sprawdzić działanie tego czujnika przez wartość rzeczywistą za pomocą komputera diagnostycznego, czy jest sygnał albo czy ciśnienie nie jest za wysokie.
Zmierz ciśnienie sprężania. Wykręcasz świecę, wkręcasz przyrząd, gaźnik otwierasz maksymalnie i kręcisz silnikiem z rozrusznika przez kilka sekund. Odczytujesz wynik. Poniżej wskazanej wcześniej wartości kwalifikuje silnik do remontu. Zużyty jest cylinder i tłok. Wymiana pierścieni na zowalizowanym cylindrze pogorszy jeszcze sytuację, bo założysz okrągłe...
Ustaw ciśnienie na 1.05. Jeżeli to nie pomoże to rozwiercaj.
Wiem że temat jest stary, ale może moja wypowiedź się komuś przyda: Nalej trochę paliwa do gaźnika i zobacz czy odpali. Jeśli tak, to najprawdopodobniej masz pompę paliwa do wymiany. Może pompować, ale być może daje za małe ciśnienie... i auta nie odpalisz.
Witam! Dziś odwiedziłem mechanika ,powiedział że pompy wtryskowe z hondy 1,7CTDI tak mają.bynajmniej moja przy temp.-15 stopni zamarza układ paliwowy i proponował zmienić na lepszy filtr paliwowy.Miałem FILTRONA,a zastosowałem BOSHA i zobaczymy. O efektach napiszę na forum innym razem. Zeszłego roku odwiedzałem trzy razy serwis Hondy i za każdym razem...
(at)ElektrodaBot , Ok Monitoruje on ciśnienie przed i za filtrem DPF, aby obliczyć, jak zapełniony jest filtr sadzą. Kiedy filtr zaczyna się zapełniać, ciśnienie przed filtrem rośnie i ma 10 procent. Kiedy różnica ciśnień między dwoma stronami filtra osiąga określony poziom, silnik automatycznie przechodzi w tryb regeneracji, podczas którego sadza z...
gromleon , nie wiem czy dotarła do ciebie moja odpowiedź na Twoją wiadomość. Posty na tym forum nasunęła mi się taka myśl, czy to nie przypadkiem będzie problem czujnika spalania stukowego. I jedno pytanie czy sprawdzałeś jakie masz ciśnienie oleju.
Ciśnienie ok oleju też nic nie ubywa raczej coś z gaźnikiem sprawdzę gaźnik i dam znać
Czy to szarpanie jest jakkolwiek podobne do wypadania zapłonów w benzyniaku? Jeśli nie to może to być brak powietrza, zbyt późno narasta ciśnienie z powodu wady turbo bądź dziury w dolocie.
Ani jeden ani drugi sposób. Zobaczyć czemu nie dostaje paliwa. Ciśnienie na pompce i co ważniejsze, przyjrzeć się aparatowi zapłonowemu. Tam będzie błąd.
Zmierz ciśnienie paliwa, tanie zamienniki pomp potrafią psuć się wcześniej, niż po roku.
Witam Serdecznie. Proszę o pomoc w sprawie samochodu marki Honda Accord 2000r 1.8-16 zaworowy. Ciśnienie na wszystkich tłokach ok. Wymienione przewody wysokiego napięcia, olej wymieniany na czas, tak samo wszystkie filtry, nie raz zapala się kontrolka check engine, mimo że wcześniej zostało to zrobione w serwisie. Jeśli posiada ktoś listę kodów do Hondy...
ciśnienie oleju honda honda ciśnienie klimatyzacji honda ciśnienie paliwo
kodowanie thomson prąd bramki tyrystora serwer minecraft
Yellow Tint on Dell, Samsung, LG, HP Monitors: Blue-Light Filter, Cable, Backlight Issues Czyszczenie wymiennika aluminiowo-krzemowego – preparaty, metody, Buderus, Viessmann, rekuperatory