Witam. Chciałbym się dowiedzieć, czy można jakimś prostym sposobem, bez odstawienia samochodu do mechanika, sprawdzić czy cewka jest dobra, czy siadła? Ponieważ auto mi nie pali i albo poszła cewka, albo cała kopułka. Chciałbym sprawdzić, bo cewkę samemu dałbym radę wymienić i nie musiałbym tracić kasy specjalnie na mechanika. Czekam na jakąkolwiek...
No wiec... Zrobilem dzis koncowki, wszystko pieknie ladnie gralo lecz w pewnym momencie glosniki juz wiecej nie daly rady... i niestety sie spalily, wyciagnelem jeden smierdzialo od cewki, jego oznaczenie to gdn 20/40 i z nizej "made in poland" odrazu pomyslalem ze to tonsil lecz patrzac dzis na allegro ow tonsile po fotkach widze ze z wygladu sa totalnie...
Na przykład tak: Trzeba koniecznie zwrócić uwagę na to, jak ułożona jest dioda gasząca, między stykami cewki 85 - 86, bo może zajść konieczność podania plusa na 85, a sterowania masą na 86. Takie banalne pytania zadajemy w początkujących, a nie jak stary wiarus w dziale serwisowym. Temat przenoszę.
Witam, dzisiaj przy włączonym zapłonie wyjąłem kostkę (prawdopodobnie jakaś cewka- zdj poniżej) w celu sprawdzenia jakie tam są napięcia. Wpiąłem ją ponownie tak jak była wcześniej i tu pojawia się problem, dioda Check Engine na pulpicie tylko mrugnie może na jakąś 1 sekundę i gaśnie przez co nie mogę odpalić samochodu. Odpinałem już akumulator w celu...
Witam Honda Civic Areodec 1,8 kombi dohc instalacja gazowa. Jeździłem cały dzień bez zarzutu. Dojeżdżając do domu (na gazie) nagle straciła moc i silnik zgasł. Miałem kiedyś identyczne objawy kiedy przepaliła się cewka. Tym razem to nie cewka. Wymieniłem ja na nową, ale problem pozostał. Jest iskra auto nie pali. Dodatkowo doszedł dziwny problem przy...
Sprecyzuj dokładniej co się stało, czy rozrusznik kręci, czy kontrolki świecą? W hondach lubią cewki wysokiego napięcia sie psuć dlatego sprawdź iskrę. Jeśli nie ma to raczej na pewno cewka.
Witam, problem przedstawia się następująco. Auto odpala na 1-2 sekundy po czym momentalnie gaśnie, raz strzeli z tłumika. Nie jest to wina immo. Iskra jest na wszystkich cewkach. Świece nowe - zrobiły się momentalnie czarne. Paliwo podaje, wygląda na to że zalewa albo znika iskra po odpaleniu silnika. Zero błędów w ECU. MAP sensor sprawny. Ciśnienie...
Kolega oglądną sobie filmik ? To by wiedział co to (zdjęcie masz w swoim poście źle dodane), przerywacz jest w aparacie zapłonowym. 810989 Jak chcesz to ogarnąć to musisz wiedzieć co jest co i zrobić tam porządek bo jak dobrze widzę to tam pod cewką masz jakiś stary kondensator podłączony do tego rezystora. Sprawdź dokładnie gdzie idzie każdy przewód...
Nieszczęsny dolot przepustnica uszkodzona cewka. Glowne przyczyny takiego zachowania ale i nie tylko. Uszkodzony czujnik temperatury powietrza i przepływomierz również dają podobne objawy. Ba nawet uszkodzony czujnik walka lub wału może tak się objawiać. Komputer i miernik w ręce i szukamy przyczyny. Przydało by się błędy zczytac. Będziemy mogli zawęZić...
Witam. Jeśli można prosić o pomoc/poradę to będę bardzo wdzięczy. Moje auto to Honda Civic 1.4, 96r., 3d Po przekręceniu kluczyka coraz częściej (zwłaszcza w mokre dni) miga dioda od immo. Nie zawsze ale jednak zdarza się więc coś trzeba będzie z tym zrobić. Z tego co wyczytałem na forach najbardziej prawdopodone jest rozkodowanie kluczyka ale prawde...
Witam Chciałem poprawić w swoim volvo 850 2,0T 94 iskrę więc drogą dedukcji chciałbym założyć sprawniejszą cewkę, jednak znalazłem tylko jedną "tuningową" której prametry producent bardzo ładnie wypisał: takie jak: MSD Ignition Blaster SS Parametry Mnożnik napięcia: 70:1 Rezystancja pierwotna: .355 OHMs Rezystancja wtórna: 4.4K OHMs Indukcyjność: 6.9...
Widzę, że teraz na mnie kolej w walce z aparatem zapłonowym - podobne wątki 08 Kwi 2011 12:33 honda civic 1.4 5D MA8 zgasła podczas jazdy, kręci, brak iskry Proszę o info jaka powinna być rezystancja uzwojenia pierwotnego i wtórnego w cewce zapłonowej CM1T231 z aparatu zapłonowego D4T94-04. Chciałbym wykluczyć czy to tylko moduł RSB-57 czy też i cewka...
Mam problem z moją Hondą,a co gorsze nie mam zabardzo do kogo się zwrócić o rade :-/ Nie chce jechać od razu do mechanika, bo wiadome jak to mechanik zobaczy kobietke, która nie bardzo zna się na tych wszystkich przewodach, cewkach, świecach itd i nie wiadomo na jakiego się trafi :-/ Już pisze w czym problem. Mam Honde Civic z 94 w gazie od 3 miesięcy....
Pozwólcie że podłącze się pod ten temat bo już skończyły mi sie pomysły :( a mam podobny problem to znaczy mój CIVIC zgasł i stwierdziłem brak iskry. sprawdziłem już: - Aparat zapłonowy (cewka, czujniki, moduł zapłonowy) jest OK bo robiłem zamianę w CIVICu kolegi i działał. - Sprawdzałem bezpieczniki i wyglądają OK. - Znalazłem ten wyłącznik zderzeniowy...
Witam, Zwracam się z następującym problemem. W moim samochodzie Honda Civic 1.4 is 3D z 99 roku (+ instalacja LPG), od pewnego czasu zaczęło nasilać się zjawisko kompletnej utraty mocy samochodu, dłownienia silnika przy ruszani, samochód wogóle niechętnie wchodzi na obroty a przkroczenie ok 4-5 tys obrotów na pierwszych 3 biegach nie mówiać już o 4,...
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Osobiscie radzil bym, nie odcinac zaplonu tylko zasilanie wtryskiwaczy.Uklad jest banalnie prosty poniewaz w samochodzie jest juz przekaznik odcinajacy wtryski, wystarczy aby w jego obwod cewki przekaznika wlaczyc dodatkowy wylacznik.Nie wiem gdzie znajduje sie w twojej wersji samochodu, ale w Hondzie Civic znajduje sie po prawej stronie na slopku kolo...
Witam, mam problem ze swoja Honda Civic 1.4 97r. Problem polega na tym ze pewnego razu jechalem i w pewnym momencie silnik sam stanol podczas jazdy ok 130 km/h, mialem problemy z jego odpaleniem na nowo, rozrusznik krecil ale nic nie szlo, po jakims czasie udalo sie zapalic, problem ten zaczol sie powtarzac coraz czesciej, czasami niechce wogole odpalic...
Witam! Mam taki problem z honda civic piatej gen. gdzie po wymianie uszczelki pod glowica zaczely sie dziac dziwne rzeczy. Po pierwszym przekreceniu kluczyka zaczal brzeczec przekaznik pompy paliwa znajdujacy sie przy lewej nodze kierowcy, i brzeczy caly czas auto nie odpala. Wyczailem taki myk ze iskra jest tylko przez pierwszy moment krecenia rozrusznikiem,...
Zasilanie Pompy paliwa jest z tego samego miejsca co wtrysku,wiec wynika z tego że albo masz uszkodzony prekażnik,lub wiązkę lub sam komputer.Ważny jest też sygnał z rozrusznika a dokładnie ze stacyjki do przekażnika pompy i wtrysku bo on bocznikuje na czas kręcenia ten przekażnik.Sumując sprawdz czy masz napięcie 12v na wtryskach(także podczas pracy...
Witam! Mam następujący problem z moja honda civic 96rok 1.6 16v: auto nie chciało odpalić, mechanik stwierdził że należy wymienić aparat zapłonowy, aparat wymieniony został na nowy od tego samego modelu auta o takim samym oznaczeniu aparatu lecz o innym oznaczeniu cewki, auto zaczęło odpalać, jednak pojawił się inny problem, po odpaleniu auta pali się...
Witam wszystkich znawców samochodowych . Mój problem wygląda tak . Rano trzeba długo kręcić żeby zapaliło ( ale zawsze pali ) , jak już się zagrzeje to pali od razu nie trzeba kręcić. Ale też jak się zagrzeje to strasznie zrywa nie może wejść na obroty ( tak jakby chodził na 2,3 tłoki ) - tak od 1-4 tys obrotów jest problem z jazdą ALE powyżej 4tys...
Witam Mam taki problem że w kumpla hondzie(civic rocznik 91 silnik d15b2) że cewka zapłonowa z aparatu jest wyprowadzona na zewnątrz i połączona jest odzielnym kablem zapłonowym z aparatem..W sumie jest ich 5 a nie 4. Jak rozebrałem aparat wszystko rozsypało mi się w rękach i okazało się ze kopułka jest pęknięta oraz uszkodzony jest palec. Dodam że...
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Witam na forum Trafił do mnie samochód Honda Civic VIII "ufo" 1,8 i-VTEC 140 KM 2007 r. Kod silnika R18A2 Od samego początku jest problem z "wypadającymi zapłonami" Rejestruje błędy P0301, P0302, P0303, P0304, P0300. Monitor zlicza wypadające zapłony tylko w przedziale 2500-3000 obr/min (na postoju i podczas jazdy) jednocześnie na wszystkich 4 cylindrach....
Witam. Posiadam Honde Civic 5 Gen. silnik d13b2. Mam pytanie odnośnie gdzie znajdę przewód od czujnika obrotów? Chcę dokupić zewnętrzny obrotomierz: oraz zainstalować go na desce rozdzielczej. W dokumencie jest wspomniane ze podłączenie do cewki zapłonowej, no tak, ale dojście do tej cewki zapłonowej jest utrudnione przez zamykaną i zintegrowaną obudowę...
Dzień dobry, Posiadam instalacje gazową BRC sequent 24. Silnik to d15b7 (poj.1,5l). Instalacja działała przez 2,5 roku bez zarzutu. Przez ostatnie pół roku silnik zaczął nierówno równo chodzić z powodu przerwania uszczelki pod kolektorem ssącym. Po wymianie uszczelki na nową obroty wróciły do normy, a gaz działał poprawnie (przy wymianie uszczelki została...
Witam posiadam Hondę Civic V D15b2 (90 KM) Problem polega na tym że podczas jazdy wyczuwalny jest zapach benzyny i silnik do 3000 rpm nie może się zebrać, od 3000 rpm do 5000 rpm ciągnie bardzo ładnie i od 5000 rpm do odcięcia czyli do 7200 rpm brak mocy. Wymienione zostały kable WN, świece zapłonowe, nowa cewka zapłonowa, nowa kopułka z palcem, nowy...
Witam Mam problem z Hondą Civic VIII 1.4. Kiedy podłączę się komputerem wyskakuje mi błąd ,że immobilizer nie chce się odblokować , czy na przykład przez to może nie być prądu na cewkach ???
zacznij od sprawdzenia napięcia +12 na cewce i sygnału z ECU. Dodano po 49 Kiedyś miałem problemy z iskrą w moim Civicu i spędziłem trochę czasu nad tym problemem. Podzielę się prostym schematem oraz kilkoma fotkami które mam nadzieje pomogą innym w diagnozie. Tak jak napisałem wcześniej zacznij od sprawdzenie +12 w tym złączu dwupinowym, na kablu czarno-żółtym...
mam problem z hondą civic 1,4 benzyna 2001 nie odpala iskra na wszystkich cewkach jest paliwo też w momencie rozruchu próbuje zaskakiwać ale nie uruchamia się pompa paliwa pracuje ikona immobilajzera gaśnie. jeśli ktoś z kolegów ma jakiś sensowny pomysł proszę o info z góry dziękuję.
Witam. Civic 1.4 2004 rok. Wypadanie zapłonów na 3 oraz 4. Podmieniane cewki, wtryskiwacze, bez skutku. Kompresja 12 bar. Po przekroczeniu ok. 2 tyś. chodzi na na wszystkie.
Witam, posiadam Hondę Civic VIII 1.3 Hybrid sedan rok 2008. A mój problem polega na tym, że do przekaźnika ogrzewania tylnej szyby i lusterek na styki cewki 86 i 85 przychodzą dwa plusy. Może ktoś posiada schemat tego sterowania. Dołączam zdjęcia panela i przekaźnika. Z góry dziękuję za zainteresowanie i pomoc.
Witam wszystkich jestem użytkownikiem Honda Civic 1,3 IMA Hybrid mam problem z wypadającym zapłonem .wymieniłem świece , wymieniłem cewki przeczyściłem przepustnicę ale problem jest nadal . Dodam że problem jest na rozgrzanym silniku i znika w momencie kiegy chec engin migni kilka razy i wtedy auto pracuje normalnie tylko brak jest start Stop na postoju...
z tego roku hondki lubią rdzewieć na tylnych błotnikach, więc to normalne jak ta to ma bo zdjęcie lipne i nic nie widać, aparat zapłonowy , cewka - to rzeczy wrażliwe w civikach więc jak ciężko go odpalić to uważaj, sprawdż czy właściciel dbał- kiedy rozrząd wymienił, w jakim stanie filtry , zawieszenie najlepiej poproś o jazde na dziurach. możesz odwiedzić...
W module zapłonowym nic nie ma. Rozwiązania były dwa -w aparacie trzy cewki, łatwo namacać miewnikiem -dwie cewki i jeden czujnik zaraz kolo koł pasowego silnika. Jaki masz błąd, 41?
Nierówne obroty to zawsze taka kolejność : 1. Diagnostyka komputerowa a następnie takie możliwości zazwyczaj : czujnik temp świece kable (przebicie) cewka (nie daje iskry np. na jeden gar) przepływka czyszczenie przepustnicy i następnie poważniejsze usterki ... sprawdzić najlepiej czy nie pali na któryś gar to : odpalić autko i jakimiś szczypcami wyciągać...
Witam, posiadam Honde Civic 1,5i (90KM) z rocznika 1993 Oraz instalację gazową BrC zwykłą - nie sekwencję. Mój problem polega na tym iż: Odpalam samochód na zimnym silniku - na benzynie. Następnie autko pochodzi 2-3 minuty i zamierzam przełączyć na gaz. No i tu się zaczyna, po charakterystycznym pstryknięciu które zawsze oznaczało przełączenie na gaz...
kumpel w accordzie miał taki sam problem albo podobny i była walnięta cewka zapłonowa. Też 1,8 vtec. a jak z układem zapłonowym. świece przewody?a hola tam chyba są cewki indywidualne. sprawdź ukł. zapłonowy
Witam i opisuję problem. Cewka zapłonowa na tym samym cylindrze po przejechaniu pary tys. kilometrów zaczyna przerywać. Przerywanie narasta z czasem. Wymiana cewki i po problemie. Silnik D14Z6 (2002 r.) Pytania: 1. Jak rozumiem cewka sterowana jest bezpośrednio od sterownika silnika, a zasilanie i masę wszystkie cewki mają wspólną. Czy można podłączyć...
Witam Posiadam honde Civic V 1.5 d15b7 z instalacja gazowa II generacji z komputerem bingo s4. Otuz mam ostatnio problem z praca silnika. Pewnego razu zgasł i nie chciał już odpalic. Przy zapłonie gazownik przeciął żółto zielony przewód i od strony wiązki podłączył brązowy przewód ze sterownika gazu który odpowiada chyba za odczyt predkosci wału. (na...
Mam następujący problem z samochodem. Honda Civic 2001r. czyli VI gen. Samochód jechał normalnie, ale po dojechaniu na miejsce i zgaszeniu go nie chce już zapalić. Na desce rozdzielczej miga zielony kluczyk. Wskazuje to na problem z immo. Użyłem drugiego czarnego kluczyka i bez zmian. Czerwonego klucza nie posiadam lub w tym modelu już nie występował....
Witam serdecznie Posiadam Honde Civic VIII 2006r. Silnik 1.4. Auto kupione w styczniu tego roku. Posiadam instalacje gazowa w nim firmy Stefanelli. Po kupnie auta po tygodniu zaczeło mi szarpac autem jak jechałem na LPG. Jeżdziłem po różnych gazownikach duzo fachowców mi odmawiało współpracy. Znalazłem warsztat 80 kmod miejsca zamieszkania, pojechałem...
U mnie problem już rozwiązany, przyczyną okazała się cewka w aparacie zapłonowym (iskra waliła na boki). Jeszcze raz podkreślę, że objawy identyczne w każdym punkcie kolegi Endrju111. Tak więc jeśli ktoś ma takie objawy, niech zaczyna od cewki w aparacie zapłonowym.
Witam, otóż mam problem. Civic VI angielka 1.4 z 1996. Wszystko jeździło, działało a gdy po 2 tygodniach nieobecności próbowałem uruchomić auto... nastąpił brak zapłonu. Zacząłem sprawdzać najpierw iskrę i już. Na żadnym kablu nie było iskry, cewka w miarę nowa.. Po dalszych poszukiwaniach myślałem, że to immo, ponieważ po przekręceniu kluczyka nie...
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Witam Moja Hania zastrajkowała poprostu nie odpala. Mianowicie otrzymała nową kopułkę palec i cewkę zapłonowa a ona nic pompa paliwa podaje bo zalewa ale iskry brak Niewiem czy moduł zapłonowy czy jakiś czujnik POMOCY z góry dziękuję
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
moze po prostu cewka siadla to normalka w hondach
Żona ma w mk2 Pyle 13(też z tej seri żółtej) i tragedia już 3 razy lutowałem(nie ten sam ) te"plecione druciki" idące od zacisku do cewki głośnika.Za duża amplituda wyrywa je , a taki drucik ciężko dostać (u mnie ) i trzeba lutować(o naprawie gwarancyjnej zapomnij). teraz wyelimiowałem to obcinając pasmo od dołu na ok100 hz(gra miesiąc i ok ,ale niesmak...
no wlasnie przy civicach jest taki problem ze jak sie nagrzeje to pozniej palic nie chce, slyszalem ze to wina cewki.
Witam Serdeczniie Chciałbym zaprezentować skrzynie bassowa do mojej Hondy Civic 92 zwanej potocznie Jajkiem Koncepcja była taka zeby zabudowa nie zajmowała duzo miejsca i nie rzucała sie w oczy ... Zdecydowałem sie na głosnik Raveladna AXX1212 ( Koncepcja była AXX1010 jednakże zabrakło ... i zakupiłem AXX1212 w ciekawej cenie ;) ) Obudowa posiada 38...
Takie autko ma fabryczny immobilizer, można przeciąć komunikację pomiędzy cewką odbiorczą i komputerem.
zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka Dodano po 36 zobacz cewke zaplonowa moze dostala przebicie .cewka powinna byc w aparacie zaplonowym (jesli o tym modelu rozmawiamy).lub palec albo kopolka
Załączanie zaworów dodatkowych sterowane jest przez komputer silnika. ECU podaje napięcie na cewkę elektrozaworu VTECa otwierając dopływ oleju do tłoczków wsprzegających dźwignie zaworowe dodatkowych zaworów. Wtedy zaczynają działać wszystkie zawory. Aby ECU włączył VTEC muszą być spełnione różne warunki, słyszałem, że jednym z warunków jest odpowiednio...
Dzięki ;) Który głośnik jest lepszy ??? Bo nie mogę się zdecydować :D Czy coś się stanie jak wzmacniacz pokryje tylko jedną cewkę ? Jeśli wiesz jaki wzmacniacz lepszy będzie to proszę powiedz . Mogę wszystko zmienić jeszcze . Czy mam sprzedać te przednie Kenwoody ? Bo mam akurat kupca . I czy te tweetery Boschmann mogą zostać ?
Witam, ja mam problem tego typu: pękla mi ośka w cewce w civcicu 95, kupiłem cewkę od crx'a 88 ale tam paliwo wskażnik jest po drugiej stronie, czyli teraz jak mam na maxa paliwa to pokazuje mi rezerwę. Takie zegary mam: z takich mam cewkę: W elektronice jestem kiepski czy da sie jakoś zrobić, zeby wzkażnik pokazywał rezerwę na dole? czy mozna jakoś...
Sprawdź świece zapłonowe i przewody zapłonowe. Jeśli w aparacie zapłonowym jest jeszcze moduł to ja stawiam na cewkę zapłonową. Już raz to przerabiałem Ale jeśli to ma być tak jak u mnie to poczekaj na pewno się pogorszy.
Pozostał moduł i cewka. Wepnij się woltomierzem do pinu modułu wychodzącego na cewkę , podczas próby rozruchu , napięcie winno spadać do 7 V. Najlepiej to zrobić probówka , z żarówka , jeden konieć do plusa aku. drugi do tego pinu , ma mrugać.
A czy wie ktos moze na jakim pinie jest linia diagnostyczna, bo to by mnie najbardziej interesowalo, z tym modulem to ciezko bo on jest wbudowany razem z cewka w aparacie
Witam Jak wypniesz ten wąż o ktorym mowilem to wiadoma sprawa ze tylko na postoju i zobaczyc czy obroty spadna, ale nie probowac jechac bo wiadoma rzecz ze hamulce nie beda wspomagane natomiast nic sie nie stanie moge Cie zapewnic bedziesz tylko slyszal taki syk no ale cos jest w tym kierunku bo jak mowisz ze naciskasz i spadaja i jest duza zmiana na...
tzn ja mam teraz golfa i nie narzekam mam go juz dobre 1.5 roku i do tej pory tylko raz cewka zaplonowa mi strzelila ale miala prawo bo ma tyle lat co samochod 93' ale kupilem golfa bo nie stac mnie bylo na taka wlasnie honde .. teraz jak bede zmienial o tylko i wylacznie na 1.6 vti.. najlepiej w sedania
akurat ten konkretny od obr/min jest jeden. a powodem usterki jest to, że jeździłem bez jednego kabla WN i iskra latała po aparacie dodatkowo uziemienie silnika było odpięte (po regulacji zaworów) chciałbym, żeby to nie był ECU uszkodzony ale na mierniku cewka o której mowa zachowuje się normalnie
jeśli uważasz ,że elektronika jest dobra to sprawdź czy podłaczenie pod sygnał obrotów pod cewkę zaplonową nie jest uszkodzone. bo jak nie czyta komp obrotow to nie przełączy na gaz.
Hm. Myślałem o tym. Właściwie pasek wydaje mi się za luźny, bo moge poruszać dolnym kołem pasowym (wału) o kilka-kilkanaście stopni, a górne koło (rozrządu) się nie porusza. Widać to na filmikach z pierwszego posta. Ale na forum Civic Klub Polska jedna osoba napisała mi, że jak wymieniała rozrząd według instrukcji, to też wyszły jej takie luzy i tak...
Witam! Mam już od roku problem ze swoją Hondą. Chcę już ten problem rozwiązać do końca. Po rozgrzaniu silnika na niskich obrotach zaczyna się dławić (przestaje przyśpieszać, ale nie przerywa tylko tak jakby się zapowietrzał). Problem ten zazwyczaj pojawia się po staniu w korku lub jeździe na niskich obrotach, ale ostatnio coraz częściej. W nocy jeździ...
Sprawdź czujnik położenia wału, a później cewki. Jeśli kluczyk immo na tablicy nie gaśnie to sprawdzanie czujnika położenia wału jest konieczne? Nie pasuje to do mojej układanki więc pytam. p-m $$
Witam, mam problem z Honda, nie chce mi odpalić jak jest zimna, jak kręcę kluczykiem (rozrusznikiem) to nie ma iskry, jedynie jak długo przytrzymam kluczyk (ok10s) i w chwili puszczenia kluczyka pojawia sie na chwile iskra czasem udawało mi się tak zapalić ale teraz juz nie mogę, jak silnik sie nagrzał to bez problemu od razu odpalał. czego to może...
wiecie moze gdzie mozna kupc silniczek krokowy do hondy bo zamontowalem gaz i potrzebuje mocnejszy jak mam obecnie a posiadam honde 1.4 95r licze na pomoc.... jest jeszcze jedna rzecz kupilem nowe swiece i kable wszytsko zmienilem odpalilem, ladnie odpalil ale po jakiejs min zgasl i nie ma juz iskry na swiecy.... i gdzie sie moze znajdowac cewka bo...
Jak nie ma iskry to może być cewka WN, moduł cewki WN, czujnik Halla i w ostateczności komputer. Sprawdź czy przychodzi na cewkę napięcie, sprawdź tą wskazówkę o której wcześniej pisałem jeśli się nie podniesie to czujnik Halla.
Witam. Mam problem z iskrą (brak iskry) w hondzie civic. sprawdzalem dwa przewody dochodzące do cewki i w obydwu jest prąd. Jak je zdejmę to tylko w jednym jest prąd. Jaka jest przczyna tej awarii?
1. Świece, kable i cewka sprawdzone/wymienione? 2. Olej i filtry nie mają z tym nic wspólnego 3. Rozbierz drzwi i zobacz co się w środku dzieje z siłownikiem 4. Antena jest wysterowywana z radioodtwarzacza - sprawdź czy pojawia się 12V na kablu idącym do anteny. Ew. sprawdź czy antena żyje - dostań się do silnika od niej i podaj napięcie na krótko....
Witam, miałem podobny problem z concerto 1,5.Najpierw auto mi zgasło i było nie do odpalenia,wymieniona została cewka,kopułka oraz palec rozdzielacza oraz poprawione zostały luty na przekaźniku pompy paliwa.Auto odebrałem od mechanika po czym okazało sie że silnik mocno szarpał pomiedzy obrotami 1500-2500 obr. Sprawdziłem przewody zapłonowe i okazało...
O jakiej pompie mowa? Cewka zapłonowa i moduł zapłonu są zasilane ze stacyjki. Sprawdź czy miga dioda w EDU Kolego ale to, czy występuje napięcie to chyba Ty masz stwierdzić??
Tak. Przepraszam, a Ty w 100% jesteś w stanie określić usterkę? Wątpię... W moim wypadku były to szczotki (wys ok 5mm...), cewka (dziwne, że przy takim uszkodzeniu jeszcze łapała) i tuleja na wirniku (potężny luz), więc naprawa nieopłacalna. Oczywiście nie wymieniałem na "pałę" elementów, tylko wszystko wcześniej sprawdzałem. Poza tym wielu użytkowników...
nie wiem gdzie ten czujnik jest na walku ,nic nie widac ,cewka i modul jest w srodku aparatu zaplonowego jest to typ silnika D14A4,przegladam cale forum i nie moge znalezc modelu z tym silnikiem ,moze podpowiesz gdzie mam szukac tej czujnik .
W pierwszym poście pisałem ze wszystko działa z jednym wyjątkiem, nie ma iskry. Pisałem również ze kiedyś tez tak miałem poza niektórymi "detalami" i był to aparat zapłonowy, teraz tez to obstawiam.. tylko dlatego ze nie znam się na tym i nic innego mi nie przychodzi do głowy. Spokoju mi nie daje ten dym z środka deski (za radiem) no ale wszystko działa...
na przewodach nie widać przeskakujących iskierek więc chyba kable będą ok - chodź oczywiście mogę mieć przebicia w środku i nie będzie tego widać palec - wygląda dobrze jeszcze przeczysciłem go papierem ściernym kopułka - myślałem o uszczelce która tam jest wymieniłem ją a na dodatek tego dałem jescze silikonu dla pewności świece - są nowe cewka - miała...
Mam mały problem z samochodem. Rok temu zaczeło sie tak samo, mianowicie po przekręceniu kluczyka wyświetlał się migający zielony kluczyk a samochód nie chce odpalić. Rok temu po zawiezieniu go do mechanika skończylo sie na wymianie modułu i cewki a teraz .......... ??? Czyżby znów wysiadło to samo a jeżeli tak to dlaczego znów się zepsuło. Na chwilę...
Tak rozrząd sprawdzony i ok. Silnik nawet nie kichnie po prostu można kręcić i kręcić i nic. Dziś dzwoniłem jeszcze do Hondy i mechanik powiedział że może być cewka walnięta, niby daje iskrę ale pod wpływem wtrysku paliwa i ciśnienia może ginąć bo będzie za słaba. Cewkę zamówiłem i zobaczymy co się będzie działo.
Cewka WN jest jedna.To auto ma normalną kopułkę rozdzielacza+palec.Cewka jest dobra.
Podmień cewkę zapłonową.
jak sprawdzić te impulsy do modułu? Zwykłym testerem z diodką świecą, ma migać. jak sprawdzić czy cewka jest kluczowana? na kabelku co idzie do modułu po połączeniu z masą jest 12v Odkręcasz jedną ze śrubek co mocuje które bądź kabeloczko do cewki, wsadzasz w szereg żarówkę 21W, starujesz i patrzysz czy miga. A jak ci się tak nie chce, to na dowolny...
zgadzam się z 4pluton. najlepiej poszukaj całego aparatu. Ja się niedawno męczyłam z tym przez tydzień ponad bo najpierw diagnoza potem oczekiwanie na części a potem dalsze poszukiwania. ńajpierw kupiłem cewkę, która działa do momentu zamontowania w aparacie, po czasie okazało się, że uszkodzony był moduł który dość skutecznie psuł cewki. cewka najtańsza...
Sprawdź ustawienie zapłonu. Cewki nie wymieniałeś? Możesz sprawdzić czy map sensor ma coś do tego, po prostu odłącz wtyczkę przed zapaleniem silnika, ms jest obok filtra paliwa. Powinny falować ci obroty, no i zobacz czy wkręci się powyżej 2,5k rpm. Jeszcze na twoim miejscu sprawdziłbym kody błędów, jeżeli to v gen to przy schowku z prawej strony wymacaj...
Do sprawdzenia układ zapłonowy, wysterowanie cewki i moduł.
Witam mam problem ostatnio zrobiłem autem 150km. Wróciłem pojechałem później jeszcze do sklepu po piwo i wróciłem. Następnego dnia przy próbie odpalenia miał małe problemu po przejechaniu 10m. zgasł i znów nie chciał zapalić jednak załapał przejechałem 500m i w czasie zaczął jechać tzw "żabką" szarpał na prostej przy dodawaniu gazu. następnie przy wychamowaniu...
Witam, od jakiegoś czasu świeci mi się kontrolka silnika (check engine) w samochodzie Honda Civic (2002r D16V1). Po podłączeniu do komputera pokazuje błąd P0303,"Cylinder nr 3 - wykryte wypadanie zapłonów" i P0304 "Cylinder nr 4 - wykryte wypadanie zapłonów". Wymieniłem świece na nowe, pojechałem na ustawienie zaworów, zamieniałem cewki miejscami, wyczyściłem...
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
Wyczyść palec i styki przerywacza, sprawdź cewkę zapłonową. Pozdrawiam
Witam jakiś czas po wymianie cewki zapłonowej i kopułki aparatu zapłonowego i palca (na nowe)zaczął wariować mi obrotomierz,a szczegółowo to jest tak ze jak odpalam zimne auto bez problemu to włącza się ssanie(wiem ze to normalne:) i zanim się to ssanie wyłączy to obrotomierz chodzi normalnie i auto nie szarpie a jak sie rozgrzeje i ssanie się wyłączy...
Wydaje mi się że to nie jest wina gazu. Tylko jakiejś części wspólnej dla LPG i benzyny. Nie chce cię straszyć, bo ciężko diagnozować takie problemy przez fora(najlepiej jest coś takiego zobaczyć usłyszeć itp.) ale moim zdaniem może to być kwestia ustawienia zapłonu, może to być czujnik położenia wału, może cewka, kopułka itp. Ale tak jak mówię ciężko...
Witam, Kiedyś opisywałem swój problem i niby rozwiązałem pod: W skrócie z tamtego wątku: "Objawy zewnętrzne są takie: szarpnięcie, cyknięcie przekaźnika. Różnie, były dni, że raz na 30km, a teraz mam to co kilkaset metrów. Czasem się pogarsza, czasem poprawia. Była próba wymiany ECU i Multiplexu, bo to było podejrzane jako elektronika, ale to także...
Witam Mój problem polega jak i u wielu innych użytkownik a mianowicie emulacji wtryskiwaczy, otóż posiadam emulator PD-44 pseudo odpowiedni do mojego silnika. Wyjąłem u siebie sterownik do emulacji i są 2 rezystory po 4 Ohm (wtyczka dolna,zielona) czyli się zgadza z powyższym opisem na foto, 3 sztuki rezystorów po 1 Ohm są do emulacji 2 wtrysku (wtyczka...
Jaki czujnik? Jaki? W tych hondach nic się nie działo prócz awarii -cewki zapłonowej (częste) -modułu -rozlutowania się przekaźnika pompy Czasami rozwałało się łozysko aparatu zapłonowego i reluktor przylał w nabiegunnik jednej z trzech cewek wyzwalających w aparacie. No, sporadycznie, w modelu z wtryskiem centralnym z dwoma wtryskiwaczami nie działał...
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
Ustaw rozrząd na znaki a potem ustaw wyprzedzenie zapłonu lampą stroboskopową. Cewki bym narazie nie wymieniał.
Sprawdzić zasilanie. Sprawdzić impulsy z cewki/modułu. Sprawdzić obrotomierz na zewnętrznym generatorze (można zrobić nawet z transformatora - przy 50 Hz daje to 3 tysiące obrotów na minutę).
Witam ponownie. Dawno nie odpisywałem, bo nie jeżdżę codziennie samochodem, a chciałem przetestować kierunkowskazy w trakcie jazdy. Rzeczywiście było może minimalnie lepiej niż ostatnio, bo wcześniej to potrafiły wyłączać się od razu. Obecnie podczas jazdy zazwyczaj trochę dłużej się paliły zanim zgasły. Z tym, że jak kupiłem ten samochód w maju to...