W oryginale na niebieskim pojawia się masa po całkowitym zjechaniu szyby do dołu, lewa szyba jest sterowana impulsowo z modułu w panelu sterującym szybami. Silnik powinien zatrybić po podaniu mu zasilania na oba czerwone, nie działa to śmietnik
Tylko z alarmem niestety.
Tak, robi się to poprzez zółtą wtyczkę znajdującą się okolicy skrzynki bezpieczników, ta wtyczka stanowi zakończenie równie żółtego kabla.
Witam pod kierownicą przy bezpiecznikach cztery kable dochodzą dwa musisz zmostkować
sonda lambda określa czy spalanie jest prawidłowe.jeśli tak nie jest informuje cie o tym kontrolka silnika. jeśli nic się nie dzieje to po co się martwic na zapas.a jeśli ja sobie połączyłeś w taki sposób jak piszesz to nie powinno być żadnych problemów.
Tak to niby wygląda ale ja bym odciął kabel przy ECM i wtedy zobaczył.
Jak ubożasza wersja Civica ,to będziesz musiał dołożyć siłownik w drzwi kierowcy, troszke zabawy będzie z przeciągnieciem kabla przez przepust z drzwi kierowcy do środka auta . Trzeba rozwiercić kostke w drzwiach i przepychać kable.
Witam, miałem ten sam problem z mazdą 323f a elektryka jest podobna do hondy civic, u mnie za podtrzymanie pamięci odpowiedzialny jest przewód niebieski z czerwonym paskiem i zasila on również zegarek, po wstępnych pomiarach miernikiem okazało się ze jest gdzieś przerwa w obwodzie więc rozebralem wszystkie plastiki pod kierownicą, rozizolowałem całą...
Musisz najpierw odczytać nr błędu. Auto z '96, więc pewnie trzeba zewrzeć styki we wtyczce od ECU. Gdzie jest wtyczka, jak zrobić zworkę, jak sczytać błędy i opis nr błędów najszybciej znajdziesz na forum Civika. Może być wiele przyczyn takiego zachowania - cewka WN, kable WN, czujniki.
Połącz ze sobą te dwa grube czarne kable wychodzące z centralki i wywal alarm na stałe
Nic nie generuje, on najzwyklej łączy 2 kable razem. Podłącz zwykły włącznik, który po włączeniu zmostkuje oba kable na czujniku, wtedy wsteczny zaświeci
Witam, mogą być przegryzione kable w innym miejscu.
Czy twój głośnik wygląda tak? http://www.unbase.com/n/9090748232
Zacznij od zamka drzwi kierowcy i przelotki między drzwiami a słupkiem (połamane kable)
Mam schematy Honda Civic 97 Jesli to samo to wkliknij Email, wysle schematy. Pozdrawiam amicar
Witam. Mam problem z moją Hondą civic:( Ostatnio kupiłem nowe kable org.japońskie (stare miały przebicie). Przejechałem może 2 tysiące na tych nowych i znowu mają przebicie ;/ Czy to normalne? Czy coś jest winnego? Z góry dziękuję. Pozdro.
Robota dla elektromechanika. I jeszcze ten opis :Honda civic vi ,mistrzostwo.
za te 600zl to trudno bedzie subwoofer i wzmacniacz, nie wspomne juz o wzmacniaczu na system przedni... W sumie jak chcesz na przod 1000zl i na reszte 600zl - to mamy razem 1600 :) Mysle ze cos takiego bylo by ok: http://www.essa.com.pl/oferta/index.php?... Z tym ze musisz dodac jeszcze na kable i wytlumienie....
http://obrazki.elektroda.net/69_12511404... polecam zobaczyc który to i od czego on jest, zbadac czy nie ma zwarcia w kablach
Ach ta Honda i te jej mieszanie w osprzęcie ;) Niby fabrycznie tam jest alternator 60A. Mniejsza o to, co do klimy... zazwyczaj samochody wyposażone w klimę mają mocniejsze alternatory, możesz pójść w tym kierunku, szukać czegoś Plug&Play i mieć 90A, jak mówisz, za 250zł. Albo znaleźć dużo mocniejszy alternator za tą samą cenę i poświęcić 50zł dla jakiegoś...
Iskra i kable ok.
Witam. Stałem się posiadaczem takiego pięknego auta i nadszedł czas na montaż sprzętu a konkretnie jakiegoś suba. I pytanko czy robił ktoś już takie coś w tym aucie? Jak najlepiej pociągnąć kable, skąd pociągnąć sygnał remote itp. Z góry dziękuję za pomoc
A to nie było by tak że jak by było coś źle połączone to by nie odpalał nawet z kabli ? czy jak ?
dziwna sprawa kłopot z szatkowaniem znikł sam, ale i tak nie do końca chodzi dobrze, chyba zainwestuję w nowe kable.
Witam ! Problem mam taki otorz w trakcie prac prz silniku oderwaly sie kabelki (4 szt) od podelka z plytka (troche wieksze od tiktaka z dioda led)) nad lewym blotnikiem kable te prowadzo do alarmu (obok jest syrena) Prestige 400MX Kolory sa takie Czerwony, czarny ,zielony,niebieski tyle ze nie mam opisu tej plytki i nie wiem gdzie tego szukac
Ok, wszystkie sruby ktore znajde to odkrece i bede podwazal:) Na poczatku balem sie ze te plastiki na progach sa klejone, ale teraz dzieki Waszej pomocy zrozumalem ze sa na zaczepy. Dzieki! P.S. Czy ktos z Was rozkrecal srodkowa konsole, tam gdzie jest zamontowane radio,nawiemy i inne, w civic 6 generacja?? Chodzi mi o to ze tam trzeba 2 elementy podwazyc...
Zacznij od sprawdzenia świec i kabli.
U mnie jest masakra jakas. Pol kabli nie podlaczone jest. Dziwie sie ze to odpala. A odpala dlugo nie ma immo przy kreceniu trzeba czekac kilka sekund. Mam inny komp z immo i stacyjka ale musze to zlozyc. Tylko nie mam schematu.
A więc temat zamykam
Jeśli Honda z fabrycznym centralnym zamkiem, to na początek sprawdź sterownik w drzwiach kierowcy i kable przy zawiasach tych drzwi.
To nie wiem już...Byłem ostatnio w Anglii i wiem,że ci ludzie mają wszystko odwrotnie:D Ale mam plan.Zadzwoń albo jedź do salonu Hondy i zapytaj się o to.Oni mają to na bank to zobaczysz.To już tylko tyle skoro nie możesz inaczej dojść.A co do tych kabli to kable mogą być takie same do różnych rzeczy.Dasz radę.Sądzę,że chyba salon może być dobrą opcją.
Zielony i niebieski kabel do akumulatora.
Dziwnym zbiegiem okoliczności padły nagle kable WN po wymianie działa.
Witam, mam problem, w mojej Hondzie nie działał klakson- okazało się że nie ma przekaźnika klaksonu, zamiast tego zwisają tylko 4 kable- 2 zielone na których ciągle jest 12V Jeden szary na którym nie ma napięcia Oraz jeden niebieski- Ten jest od klaksonu, ponieważ po zwarciu zielonego z niebieskim działa klakson. Nie wiem jak podłączyć to do przekaźnika,...
Witam, zdjecia fatalne ale wyglada na standardowe radio z civic'a VII, nie ma tu ani bluetooth ani USB wprostnie podlaczysz. Masz kilka opcji: - telefon, wyjscie sluchawkowe, tlumik, wejscie aux wszytko po kablu - dokupujesz zewnetrzny FM transmiter z BT i gotowe, sam mam takie rozwiaznie Pozdrawiam
No kable to tak na oko fi6-7 z gumą :P samej miedzi moze fi3-4. Chyba od kabli zacznę.
No a jak to jest kostka to inaczej tych kabli nie podłączysz
Pomyliłeś kable dlatego słabo domyka.
W sumie, takie wyjście było by najprostsze. Tylko czy da radę podłączyć to w miejsce oryginalnego modułu? Chodzi mi o to, żebym nie musiał przeciągać nowych kabli :-)
jak radza koledzy. przede wszystkim przeczyscic wymienic swiece, sprawdzic kable wysokiego napiecia.
spalone rezystorki dmuchawy. Znajdują sie pod schowkiem w obudowie dmuchawy. Wtyczka z 4 kablami.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Raster pewnie 2.54mm, więc można by ewentualnie coś porzeźbić z "kanda 14 pin". Albo wpisz w wyszukiwarce "14 pin rca", są jakieś gotowe kable.
Na początek wykonaj podstawowe rzeczy. - Czyszczenie kopułki i palca aparatu zapłonowego. - Czyszczenie przepustnicy. - Wymiana świec i najlepiej też kabli z fajkami (podmiana na inne do testów). Bardziej mu przeszkadza niska temperatura, czy wilgotność powietrza?
To Civic VI produkowany do 2001 roku. A teraz proszę o szczegóły. .Rozłączyłem przewody od centralnego zamka oraz mechanizmu podnoszenia szyb i nie wiem jak je teraz podłączyć przez co (tak podejrzewam) nie startuje silnik Przewody od fabrycznego centralnego zamka, czy od dodatkowej centralki, czy może jedne i drugie? Na zdjęciu widać centralkę pilotów...
Moje fusy podpowiadają uszkodzenie w obrębie któregoś czujnika prędkości - pierścień sygnałowy, przełamany kabel czujnika, różne obwody kół. Podłączyć tester i/lub oscyloskop, podejrzeć prędkości kół i generowany sygnał.
Honda juz odpalila.. powod byl przetarty kabel od immo prz kolektorze ssacym,
jak nie ma silniczka krokowego? on chyba inaczej sie tez nazywa czujnik bniegu jałowego czy jakos tak ja zadnym fachowcem nie jestem z góry przepraszam jak cos źle napisze. to moze byc tez wina kabli?
dziękuje za odpowiedz. a gdzie moge znaleść taki schemat do samochodu? Honda civic hatchback 93r pozdrawiam
Kabel masowy nie kontaktuje.
kable w peszlu klapa bagaznika-karoseria.
A pod jaki kabel podpiąłeś zamknij C.Z?
Hej. Zakładam, że termostat i same czujniki sprawdzałeś i są ok... Sprawdź przy czujnikach temperatury czy któryś kabel nie jest luźny albo nie dotyka masy. Z podobnym przypadkiem spotkałem się w golfie z tym że obroty podskakiwały prawie na max...
Połącz z masą kabel czujnika temperatury, jak wskaźnik sprawny to wskazówka pójdzie na max
chlopie zebys widzial ile dziadostwa wyebalem z boxera 2016r 40ktys przebiegu przez ostatnie 3 dni to bys sie zaplakal https://obrazki.elektroda.pl/7839662500_... https://obrazki.elektroda.pl/6483968300_... np te kable wisialy sobie tak bez izolacji pod zderzakiem, zgnilo 20cm kabla...
zobacz czy pasek alternatora nie przetarł kabla od czujnika wałka.
Chodzi o te dwa czarne kable w lewym górnym rogu foto (oczywiście jeżeli wychodzą z centralki).
Brakuje masy na auto, proszę czytajcie co zostało napisane. Gdyby było zwarcie w rozruszniku, świeciłyby się kontrolki w pierwszej pozycji lub zwarcie ekstremalne, przewód prądowy rozrusznika stale zwarty do masy, "świeciłyby" się kable rozruchowe" :)
Świece, kable, diagnostyka sterownika, pomiar ciśnienia paliwa.
Bezpiecznik raczej odpada bo nie świecił by się przód miałem podobnie w Citroenie zamienione były kable w wtyczce przyczepki przeciw mgielne z pozycją
Co w tym: radio, nagłośnienie przód, wzmak, sub, kable, wygłuszenie Auto: Honda civic 6gen sedan Pod electro, techno, house, hardstyle i tym podobne klimaty. Co proponujecie? sub Hertz HX 300 D - nadał by się do zestawu? Czy coś mocniejszego?
Wszystko okej , powodem były zerwane kable przy skrzyneczce z bezpiecznikami :D
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... to powinno Ci pomóc niestety nie wiem jakie ma złącze radio z tyłu ale tu jest większość wszystkich złącz z radi i zmieniarek. Kable oczywiście że da się kupić a można także dorobić według potrzeb (długość) Tylko trzeba będzie znaleźć odpowiednie złącza.
Pomożcie mi tylko z zamontowanie tego alarmu WIZARD FREEWAY 330.Bardzo pomocne by było jeśli byscie powiedzieli które kable od czego ale watpie w to zebyscie podali wiec prosze o jakies wskazowki,rady bardzo mi zalezy na zamontowaniu tego alarmu.Pozdrawiam
Ja bym zmienił koncepcje. 400zl radio uzywane pioneer alpine glosniki powerbass wzmacniacz jakis uzywany xetec axton alpine v12 lub wyzsza polka jakis u-dimension do tego wygluszenie drzwi panele pod glosniki kable ...
A kable jakies masz do tego ? Czy bez kabli chcesz to odpalic ;)
przewody wymienione na nowe świece również przeczyściłem też kopułkę jedno mrugnięcie czyli wszystko niby jest ok komputer nie wykrywa żadnego błędu ładowanie ok 14.4 bez obciążenia i z obciążeniem..co do tych świateł montowanych w zderzak widziałem kiedyś na allegro 500zl komplet 2 halogeny kable włącznik
Jeśli to hb to ma dość ciasno żeby go podgrzać bez rozbierania,nad nim znajduje się dolot powietrza dość rozbudowany.Ja obstawiam na jakąś wadę rozrusznika żeby dokładnie zdiagnozować trzeba go wyjąć.Ewentualnie jak przedmówca,któryś z kabli nie styka ale to małe szanse.
Nie ma napięcia na cewkę podczas kręcenia silnikiem. zapala się tylko jak przekręcasz na zapłon na chwile. Aparat sprawdzony w innej hondzie wszytko chodzi. Wygląda jak by czujnik wałka nie dawał sygnału bo obrotomierz się nie podnosi. Ale aparat jest cały na pewno dobry bo odpala w innej hondzie normalnie. Wiec coś po kablach tylko co?
No właśnie problem w tym, że nie wiem jak pogodzić te kable z wtyczki 6P które są w kolorach całkiem innych niż kable siłowników. Samochód to Honda Civic V Hatchback rocznik 93.
Ok czyli głośniki z tylnej półki podłączam do głośników które mam z tyłu (Dwa Kable Do Jednego)
wymienilem kopolke,palec,modol, sprawdzana cewka ,kable, wymienione wtryski, filtry paliwa ,powietrza ,swiece
Witam szukałem i nie mogę znaleźć schematu skrzynki bezpieczników a konkretnie chodzi mi o opis tej zielonej kostki, które kable do czego! http://obrazki.elektroda.pl/1602997000_1...
ok zakupie jakis siłownik. moze dla was jest to oczywiste, ale o co chodzi z tymi zasilaniami na różowych kablach?
To czujniki "piezo", tymi pomiarami mogłeś go uszkodzić. Zapamiętaj - tych czujników nie mierzysz omomierzem, tylko montujesz i ma być dobrze. Czujniki lewy i prawy mogą różnić się długością kabli.
No to spróbuj ją odłączyć i zobaczysz czy odpali... tyle, że pewnie zapali się kontrolka, ale raczej powinien odpalać, może tylko skoczyć spalanie... ale jakoś mi się nie widzi, że to wina sondy... Świece, kable, itd. sprawdzone?
Opis kabli jest na obudowie silicona.Tylko po angielsku.Wszystkie alarmy będą ingerowały w kable.Musisz je po prostu obciąć i polutować.To z napisem Python to pewnie immo bo pisałeś,że masz.Stary silicon to takie duże pudełko z kostkami na kablach gdzieś 10 cm za pudełkiem i z napisem silicon.Każdy inny alarm(oczywiście bez CHIŃSKICH)Seo,Python,Tytan...
Witam Mój problem polega na tym, że simering mi puszczał olej do kopułki. Po wymianie simeringu zniknęła iskra, są nowe kable, nowa kopułka i nowe świece.
zawór kupiłem nowy i to samo... już nie powiem co mnie strzela.... wiem, że ten zawór jest sterowany masą. ale w ramach prób podłączyłem go do akumulatora i sztanga zaczęła chodzić. ale to nie rozwiązanie. szukam dalej kable itd też sprawdzone.
To w ciemną deszczową noc sprawdź kable. Mimo, że są elastyczne to mogą mieć przebicia.
witam mam radjo sb intek m -760 plus antene miland alan 9 plus zamontowana w dachu honda civic 91 z gazem podlaczone do aku kabel 2 mm odbieralo pieknie 8 miesiecy a do 2 tygodni przy wlaczonym silniku mam straszne saklucenia silnika podlaczylem dodatkowo filtr 10 amperowy i nic nie daje wymienilem kadel antenowy bylem ponownie na sprawdzeniu anteny...
probowałem podłączyć bezposrednio kabel z aparatu zaplonowego do obrotka ale nie wiem czy to wystarczy jeden kabel... czy jest ich wiecej??
oki sprawdzę elektrozawory i na dniach i dam znac filtr wymieniony oraz kable i świece tez szukamy dalej:)
Najprawdopodobniej uszkodził się moduł zapłonowy w aparacie, efekt braku obciążenia cewki wn świecą zapłonową
A powiedz mi przekaźniki nic nie dadzą mi czy lepiej robić kable i przekaźniki bo tak jeździć się nie da :)
kable zapłonowe to raz :) a kiedy ostatni raz miałeś luz zaworowy ustawiany ??
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj... poszukaj
Chodzi o miejsce gdzie zginają się drzwi z kadłubem auta? to w tym czarnym peszlu ciężko zobaczyć, sam peszel nie jest uszkodzony, zobaczę to tylko niech mi ktoś powie gdzie te kable wychodzą w której części auta?
Mam problem... opiszę go tak: Podłączam silniczek (od podnośnika szyb) jak odblokuje przycisk ten od kierowcy (blokada przed dziećmi) to silnik ciągle się kręci... Ktoś musiał poprzestawiać piny (albo jeszcze coś innego?) Czy ktoś kto ma ele szyby mógłby zrobić zdjęcia obu kostek abym wiedział jaka kolejność kabli idzie? Od kierowcy i od pasażera......
a nie moge bezposrednio podac napiecia na ten niebieski kabel z aku?? i podlaczyc pod aparat?
Wepnij się w kable od sterowania na słupku od strony kierowcy, na dole przy nogach.
musi działać na niebieskim. weź oscyloskop i zobacz ten sygnał na nim, może coś tam sieje, kable WN czy cuś.
sprawdź przepustnice czasem wystarczy ją tylko przeczyścić, sprawdź kable, nie koniecznie musi to być problem z zapłonem, podepnij kompa
witam moze mi ktos powiedziec ile powinno isc kabli do plywaka w hondzie civic 93r i jak powinnybyc podlaczone bo wakazowka stoi caly czas u gury .dzieki
Rozumię że nie działa Ci tylko siłownik od centralnego, bo cała reszta zamka jest mechaniczna i działa, oraz że sprawdzasz to na zasadzie podpinasz probówkę zamykasz zamek i klikasz centralnym? Dlatego wiesz że nie działa. Jeżeli tak to najpierw sprawdź kable w gumie łączącej klapę z karoserią.
alarm seo dolphih.potrzebne mi wiadomości jak zamontować ten alarm najlepiej krok po kroku.gdzie go umieścić jak najlepiej poprowadzić kable itp.?a wszystko to do hondy civic 1.4 5d anglik rok 96-97 kontakt kamil.szewczyk(at)interia.pl
No tak. Oryginalne honda Civic VIII HB. Może taki konwerter z aukcji 10060612529 ?
nie znam sie na tym i nie wiem co moge sprawdzić,dlatego pytam Dodano po 1 juz sprawdziłem,pływak nie reaguje na zmiane połozenia,wszytskie kable podloczone,bezpieczniki ok.Gdzie jeszcze szukac?
wygląda to na cewkę - jeśli nie podstawisz drugiej to na 100% się nie dowiesz w jaki sposób mierzyłeś napięcie po stronie wtórnej? może kabel cewka-kopułka jest uszkodzony?
Jesteś pewny że masz czujnik na niskiej stronie? Nie ma po niskiej żadnego czujnika, tylko termistor na parowniku. a kiedy cisnienie rosnie zalaczaja 2 gi bieg. Przy jakim ciśnieniu przechodzą na drugi bieg? Jeszcze jedno sprawdź, na kompresorze jest taka pastylka z dwoma kablami, to zabezpieczenie termiczne i czasem za wcześnie działa, zewrzyj oba...
honda civic kable komputera honda civic civic hatchback kable stacyjki civic
chrysler voyager spalanie samsung powtarza wydruk kontrolka żółty
rowery elektryczne rowery elektryczne
Defro Tech K1: Komunikat "Temperatura nie rośnie" - przyczyny Jak połączyć przewody wysokiego napięcia w Linde H16?